Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Najboljša guma


Bernie
21.04.2006, 13:55
GOODYEAR EXCELLENCE
Najbolj vdržljiva, dober odnos na mokrem, ima ojačan rob, lep profil, precej pa kvalitetna!!!

437



Kupite jo čeprav je malo draga.

Sej jo mam tut na trabantu

Bernie
01.05.2006, 07:13
Pa ka vas nč ne zanimajo gume. Sej jih menda rabte na avti.

fancy
01.05.2006, 08:07
Za letne gume uporabljam MICHELIN :approve:

GiGi
01.05.2006, 08:57
Goodyear hydragrip je zakon! Proti splavanju na mokri cesti ni boljše, poleg ostalega pa je za arzliko od ostalih "vodnih gum" zelo tiha!

:2thumbs:

gerchy
01.05.2006, 10:47
Good Year se v zadnjem času ni kaj preveč izkazal, pa tudi v preteklosti sem imel z Eagle Ventura slabe izkušnje. Tele Excellence pa niti ni v moji dimenziji. Ostajam na Bridgestone. RE-050A ali S0-2.

GiGi
01.05.2006, 16:22
Good Year se v zadnjem času ni kaj preveč izkazal, pa tudi v preteklosti sem imel z Eagle Ventura slabe izkušnje. Tele Excellence pa niti ni v moji dimenziji. Ostajam na Bridgestone. RE-050A ali S0-2.

Eagle ventura je ven prišla konec 96 in je takrat bila zakon. Po njej smo imeli Eagle F1 DS2 pa so super. Čeprav po enih 40.000km postanejo malo trše.

Hydragrip se je na vseh testih izkazal kot najboljša v vodi in ker je avto dosti na avtocesti smo se zaradi boljše varnosti pred splavanjem odločli za Hydragrip. Je pa treba vedet da je razlika gum v premium razredu zelo majhna. Bolj gre zato ali imaš raje trše gume (bridgestone in nekateri dezeni Michelin) ki so sicer slabše v vodi ali Pirelli ki ima večji kotalni upor ali pa Goodyear ki je mehka hitreje gre malo slabša na suhem a briljira v vodi.

miss K.Ritika
01.05.2006, 19:44
GOODYEAR EXCELLENCE
Najbolj vdržljiva, dober odnos na mokrem, ima ojačan rob, lep profil, precej pa kvalitetna!!!

437



Kupite jo čeprav je malo draga.

Sej jo mam tut na trabantu
sem jo lani kupila in ima res vse kvalitete,kar so jih našteli:2thumbs:

gerchy
01.05.2006, 23:25
Eagle ventura je ven prišla konec 96 in je takrat bila zakon. Po njej smo imeli Eagle F1 DS2 pa so super. Čeprav po enih 40.000km postanejo malo trše. .
No saj to je bilo leta 1998, morda celo 1999. Po mokrem nisem imel pripomb, vendar po suhem je pri zaviranju v ovinku pri večjih hitrostih venomer posredoval ABS. Prvovgradne Michelin MXV3A so bile bistvenoi boljše, tišje, vzdržljivejše, skratka boljše so se obnesle povsod, razen v dežju.

Good Year očitno ne sodi v vrhunski razred pri najzmogljivejših pnevmatikah, saj modela F1 še nisem zasledil na nobenem zmogljivem avtomobilu kot prvovgradnjo, tudi mnenja lastnikov govorijo v prid konkurentom (Michelin, Bridgestone, Continental, Dunlop ...). Nek nov profil GY je zelo sumljivo podoben Dunlopovemu. Da bi GY briljiral sem zasledil le na testih zimskih pnevmatik, kjer sta UG6 uin UG7 res v samem vrhu.
V profil (F1)je bil kot kaže zgolj modna muha, saj ostali proizvajalci že lep čas izdelujejo asimetrične in druge profile (ali pa vsaj bistveno manj usmerjene). Lep dokaz je Michelin (Pilot Sport 1 in 2), Bridgestone (S02-S02A), Continental (Sportcontact I, II, III) ...

Se pa nikakor ne strinjam, da je Bridgestone trda guma. Če pogledaš oznako TREADWEAR na modelu S0-2, zaslediš indeks 140. To pomeni, da naj bi ta pnevmatika zdržala 40% dlje, kot pnevmatika z indeksom 100. Dunlop Sportmaxx, ki je nekje v podobnem razredu, ima indeks 240, Fulda Exelero 280. Poleg tega ti iz prve roke lahko povem, da pri Bridgestonu "odnese" nekje do 2 mm profila na sezono v kakšnih 15.000 precej dinamičnih kilometrih. Vse prej kot trda pnevmatika torej, z odličnimi lastnostmi v vseh pogojih. Tudi v tovarniških specifikacijah in priporočilih uglednih avtomobiliskih znamk nisem nikjer zasledil GY, večinoma se tam pojavljajo zgoraj našteti proizvajalci, včasih še Pirelli ali Yokohama.

GiGi
02.05.2006, 08:40
Imel sem prvovgradne Michelin Pilot in morem rečt da nočem tiste gume videt v življenju. Cvilile v vsakem ovinku ne glede na hitrost, trde kot kamen, nikakor je ni pobiralo, na srečo so na koncu vse 4 brez izjeme začele pokat po zunanji strani in sem imel tehten razlog za menjavo.

Če je kaj modna muha so to asimetrične pnevmatike. Nihče me ne bo prepričal da je asimetrične gume taka superca ker formula še vedno uporablja simetričen profil s tem da po moje uporaba asimetričnih pnevmatik fizikalno ne gre skoz saj je del profila ki je na eni strani bolj proti notranjosti avtomobila na drugi strani obrnjen navzven kar vsaj meni ni logično da bi to lahko bistveno pripomoglo k oprijemu.

Glede Goodyera pa takole: F1 je bila guma leta 2 leti zapored ko je prišla ven. Je še vedno edina guma ki je neglede položaj dezen ohranjala stik s podlago in F1-DS3. Če si kaj bral teste je Goodyearova zimska pnevmatika bila letos ocenjena v dveh veliksotnih razredih ko najboljša guma pa je simtričen profil.

Glede prvovgradnje gum in povezava s kvaliteto. Znamka "Avon" obstaja že okoli 100 let je prvovrgadnja na Bentleyih RRih, High end modelih raznih ameriških prestižnih znamk itd. pa je njihova asimetrična pnevmatika bila na testu oscenjena kot nepriporočljiva.
Imel se provograjene tudi Continental Super Contact pa morem reč da sem bil prav vesel ko sem jih lahko zamenjal ker na dežju je avto kopal, drsel.. vse samo prijemale niso. Res da obrabile se niso za noben denar ampak jaz hočem gumo ki se drži ceste in ne gumo ki bo zdržala 40%...50%... 100%... dlje na račun moje varnosti da bodo drsele ob najmanjšem dežju ob zaviranju in vožnji skozi ovinek.

ARMEDhodzic
02.05.2006, 13:27
Jaz imam ene Michelinove gume ... lahko mirno rečem, da je najslabša Savina guma boljša od te. No, na suhi cesti še gre, vožnja po mokri cesti je pa enaka vožnji po ledu.

:evil:

stuF
02.05.2006, 13:47
Mamo Goodyear Eagle F1 :)

gerchy
02.05.2006, 19:27
Imel sem prvovgradne Michelin Pilot in morem rečt da nočem tiste gume videt v življenju...
Michelin ima ogromno modelov, ki imajo oznako Pilot. Lahko si imel MXV, MXV2, MXV3, MXV3A, MXX, MXM, HX, Exalto, Premacy, Sport ... gotovo sem jih izpustil še vsaj enkrat toliko. Gre seveda za pnevmatike, namenjene širši uporabi, tako da tiste, namenjene manj zmogljivim avtom gotovo niso vrhunske in zato tudi ne gre pričakovati nadpovprečne lege. "Problem" pri Michelinu je, da so pnevmatike izredno trpežne, torej trše sestave in zdržijo dlje, kot ostale, kar seveda pomeni večjo starost in še vedno zadostno globino profila. Ker se guma z leti stara, izgublja prožnost in takšne gume so v mokrih pogojih res nepriporočljive.

Če je kaj modna muha so to asimetrične pnevmatike. Nihče me ne bo prepričal da je asimetrične gume taka superca ker formula še vedno uporablja simetričen profil ...
Seveda, simetričen profil so tudi ravne črte, katere dejansko uporabljajo pri formuli 1. Kje si pa še videl, da bi pri formuli imeli profil v obliki V ali Y. Z obliko profila (v prejšnjem postu) sem mislil na to, da so praktično vsi vodilni proizvajalci prenehali izdelovati gume z V profilom, medtem ko ga je GY obdržal. Razlog za menjavo profila je bil jasen, saj so po določenem času zaradi stranskih lamel pnevmatike postale izredno glasne, ponekod tudi stopničaste in ob menjavi osi povzročale precej hrupa.

Glede Goodyera pa takole: F1 je bila guma leta 2 leti zapored ko je prišla ven.
Tudi Renault Clio (ali celo Fiat Punto) je bil avto leta, pa to še ne pomeni, da gre za vrhunsko reč. Pri takšnih testih je vse prej pomembno razmerje "preis/leistung", kot pa karkoli drugega.

Jaz kupujem pnevmatike predvsem upoštevajoč lastno presojo in manj rezultate testov. Včasih pogledam tudi prvovgradne znamke (ker še vedno vztrajam, da pnevmatika, vgrajena na 100 in več tisoč EUR vreden avto, ne more biti slaba), kajti pri vozilih z natančnejšim podvozjem je potrebno biti pozoren tudi na odstotek odstopanja "okroglosti", predvsem pa na pravilno in natančno montažo, saj vsaka najmanjša napaka lahko rezultira s tresenjem ali nemirnim tekom.

Res pa je, da se vsaka pnevmatika ne obnese dobro na vsakem avtomobilu in tudi to jemlje ogromno kredibilnosti masovnim testom, ki jih je moč zaslediti. Zato je potrebno pač malce špekulati, odveč pa ni tudi tehnično poznavanje komponent podvozja.

kekez
02.05.2006, 19:37
Jaz imam tole (205/50VR15):

http://www.sava-tyres.com/files/intensa_velika.gif

Zadovoljen. :approve:

gerchy
03.05.2006, 13:25
Glede prvovgradnje gum in povezava s kvaliteto. Znamka "Avon" obstaja že okoli 100 let je prvovrgadnja na Bentleyih RRih, High end modelih raznih ameriških prestižnih znamk itd. pa je njihova asimetrična pnevmatika bila na testu oscenjena kot nepriporočljiva.
No, še tole: tudi pred kratkim je bil test pnevmatik, kjer je bila med testiranimi tudi Bridgestone Potenza RE-050 MO (nisem prepričan glede oznake), ki je bila razvita posebej za vozila Mercedes in se je odrezala bistveno slabše (na drugem vozilu), kot "standardna" RE050.

Torej, razlika je, ali gre za vgradnjo na več vrhunskih vozil ali za posebej razvito pnevmatiko, katera ima precej ožjo nanembnost.

bush
04.05.2006, 11:24
Dej prosim te ne hvali mišelina, ker ni za drugam kot za v smeti pa naj bo to višji al pa nižji razred. Oboje sprobano in zaključeno...nikoli več. No edino za kak ameriški film so pa super, ker cvili k pr norcih drži pa nič že na suhem, da mokre ceste sploh ne omenjam, ker je k bi po ledu vozu.
Odkar mam na svojih avtih Goodyearke, prej venturo, zdaj Hydragrip, zimsko vedno Ultragrip 6, mi na mokrem še ni zdrsnilo in to je zame pomembno. Če se mi pa prej obrabijo je pa to za mojo varnost sam dobro.

bush
04.05.2006, 11:26
Če ti pa pnevmatike ratajo stopničaste, pa to pomeni, da jih ne znaš uporabljat. Najbrš za menjavo naprejnazaj več kot enkrat na leto še nisi slišal ne.

gerchy
05.05.2006, 09:49
Dej prosim te ne hvali mišelina, ker ni za drugam kot za v smeti pa naj bo to višji al pa nižji razred..
No, od tebe niti nisem pričakoval konstruktivnega odgovora. Ne vem, kakšen model si "testiral", predvidvam, da "energy" z začetka ponudbe. Pilot Sport je izredno zmogljiva pnevmatika, veliko lastnikov se odloča zanjo, kljub 20% višji ceni od praktično vsake (podobno zmogljive) pnevmatike na tržišču. Seveda pa ne obstaja v dimenzijah, ki bi bile primerne za majhna in manj zmogljiva vozila, zato verjetno še nisi slišal zanjo.

Če ti pa pnevmatike ratajo stopničaste, pa to pomeni, da jih ne znaš uporabljat. Najbrš za menjavo naprejnazaj več kot enkrat na leto še nisi slišal ne...
Pnevmatika postane stopničasta ravno zaradi tega, ker je obraba spredaj drugačna od tiste zadaj. Zaradi tega potem ob menjavi osi prihaja do precej glasnega teka. Da bi se izognil temu, bi moral menjavo opravljati vsaj 10-krat na sezono.
In pa ... ko se že spuščaš v mojo uporabo ... pri mešanih dimenzijah nimaš kaj menjevati. ;)

Ne bodi vendar tako ozko usmerjen, včasih je bolje biti tiho, kot pa za vsako ceno dodati "svojih 5 centov", pa čeprav so iz trte izviti. :nonono:

spartan
05.05.2006, 10:48
Imel sem prvovgradne Michelin Pilot in morem rečt da nočem tiste gume videt v življenju. Cvilile v vsakem ovinku ne glede na hitrost, trde kot kamen, nikakor je ni pobiralo, na srečo so na koncu vse 4 brez izjeme začele pokat po zunanji strani in sem imel tehten razlog za menjavo.


odvisno kaj si imel; verjetno kakšne Energy varianto.
Drugače imam Pilot Primacy in so okey.

spartan
05.05.2006, 10:54
Dej prosim te ne hvali mišelina, ker ni za drugam kot za v smeti pa naj bo to višji al pa nižji razred. Oboje sprobano in zaključeno...nikoli več. No edino za kak ameriški film so pa super, ker cvili k pr norcih drži pa nič že na suhem, da mokre ceste sploh ne omenjam, ker je k bi po ledu vozu.
Odkar mam na svojih avtih Goodyearke, prej venturo, zdaj Hydragrip, zimsko vedno Ultragrip 6, mi na mokrem še ni zdrsnilo in to je zame pomembno. Če se mi pa prej obrabijo je pa to za mojo varnost sam dobro.

...no no....Michelin je kvaliteta; to je nesporno.

Prej sem pa mel gor Goodyear in sicer Venturo. Guma je bila kvalitetna; b.p. na suhem in v dežju.

Marduk1
17.05.2006, 10:47
Lani ali pa predlani so menda naredili gume, ki se jim ob večji zavorni obremenitvi povečja volumen, da se avto hitreje ustavi. Mogoče kdo kaj ve o tem??:shy: :shy: :dontknow:

vrsjak
16.06.2006, 21:53
jst mam pa kumho kh15 pa se mi zdijo zlo dobre razn v nizkih temperaturah so mal pretrde

Bernie
21.06.2006, 14:01
Good Year se v zadnjem času ni kaj preveč izkazal, pa tudi v preteklosti sem imel z Eagle Ventura slabe izkušnje. Tele Excellence pa niti ni v moji dimenziji. Ostajam na Bridgestone. RE-050A ali S0-2.

Ja no povej mi prosim dimenzijo bom kr prevero.

Bernie
21.06.2006, 14:03
Jaz imam tole (205/50VR15):

http://www.sava-tyres.com/files/intensa_velika.gif

Zadovoljen. :approve:

sava je klump guma za mal denarja

kekez
21.06.2006, 15:19
sava je klump guma za mal denarja
Goodyear je pa klump guma za veliko denarja. :rolling:
Kaj je zdaj boljše? :angel:

Pablo
16.07.2006, 06:40
No saj to je bilo leta 1998, morda celo 1999. Po mokrem nisem imel pripomb, vendar po suhem je pri zaviranju v ovinku pri večjih hitrostih venomer posredoval ABS. Prvovgradne Michelin MXV3A so bile bistvenoi boljše, tišje, vzdržljivejše, skratka boljše so se obnesle povsod, razen v dežju.

Good Year očitno ne sodi v vrhunski razred pri najzmogljivejših pnevmatikah, saj modela F1 še nisem zasledil na nobenem zmogljivem avtomobilu kot prvovgradnjo, tudi mnenja lastnikov govorijo v prid konkurentom (Michelin, Bridgestone, Continental, Dunlop ...). Nek nov profil GY je zelo sumljivo podoben Dunlopovemu. Da bi GY briljiral sem zasledil le na testih zimskih pnevmatik, kjer sta UG6 uin UG7 res v samem vrhu.
V profil (F1)je bil kot kaže zgolj modna muha, saj ostali proizvajalci že lep čas izdelujejo asimetrične in druge profile (ali pa vsaj bistveno manj usmerjene). Lep dokaz je Michelin (Pilot Sport 1 in 2), Bridgestone (S02-S02A), Continental (Sportcontact I, II, III) ...

Se pa nikakor ne strinjam, da je Bridgestone trda guma. Če pogledaš oznako TREADWEAR na modelu S0-2, zaslediš indeks 140. To pomeni, da naj bi ta pnevmatika zdržala 40% dlje, kot pnevmatika z indeksom 100. Dunlop Sportmaxx, ki je nekje v podobnem razredu, ima indeks 240, Fulda Exelero 280. Poleg tega ti iz prve roke lahko povem, da pri Bridgestonu "odnese" nekje do 2 mm profila na sezono v kakšnih 15.000 precej dinamičnih kilometrih. Vse prej kot trda pnevmatika torej, z odličnimi lastnostmi v vseh pogojih. Tudi v tovarniških specifikacijah in priporočilih uglednih avtomobiliskih znamk nisem nikjer zasledil GY, večinoma se tam pojavljajo zgoraj našteti proizvajalci, včasih še Pirelli ali Yokohama.

Razen na extra dobrih in dragih avtomobilih so prve vgradnje odlične, navadni avtomobili(večina) ima taxi gume(slabše, trde, dolga življenska doba). F1 sodijo med najboljše gume na tržišču, kot tudi večina Bridgestonk. Michelin so odlične gume za "navadne" voznike, taxiste... pri legi na cesti pa so daleč od Brid. Yokohama je nekje najboljša na suhi(radirka) toda katastrofa na mokri. Eagle ventura se že dolgo več ne izdeluje, je pa bila odlična na mokrem, na suhem pa nekoliko slabša.

Pablo
16.07.2006, 06:48
Michelin ima ogromno modelov, ki imajo oznako Pilot. Lahko si imel MXV, MXV2, MXV3, MXV3A, MXX, MXM, HX, Exalto, Premacy, Sport ... gotovo sem jih izpustil še vsaj enkrat toliko. Gre seveda za pnevmatike, namenjene širši uporabi, tako da tiste, namenjene manj zmogljivim avtom gotovo niso vrhunske in zato tudi ne gre pričakovati nadpovprečne lege. "Problem" pri Michelinu je, da so pnevmatike izredno trpežne, torej trše sestave in zdržijo dlje, kot ostale, kar seveda pomeni večjo starost in še vedno zadostno globino profila. Ker se guma z leti stara, izgublja prožnost in takšne gume so v mokrih pogojih res nepriporočljive.


Seveda, simetričen profil so tudi ravne črte, katere dejansko uporabljajo pri formuli 1. Kje si pa še videl, da bi pri formuli imeli profil v obliki V ali Y. Z obliko profila (v prejšnjem postu) sem mislil na to, da so praktično vsi vodilni proizvajalci prenehali izdelovati gume z V profilom, medtem ko ga je GY obdržal. Razlog za menjavo profila je bil jasen, saj so po določenem času zaradi stranskih lamel pnevmatike postale izredno glasne, ponekod tudi stopničaste in ob menjavi osi povzročale precej hrupa.


Tudi Renault Clio (ali celo Fiat Punto) je bil avto leta, pa to še ne pomeni, da gre za vrhunsko reč. Pri takšnih testih je vse prej pomembno razmerje "preis/leistung", kot pa karkoli drugega.

Jaz kupujem pnevmatike predvsem upoštevajoč lastno presojo in manj rezultate testov. Včasih pogledam tudi prvovgradne znamke (ker še vedno vztrajam, da pnevmatika, vgrajena na 100 in več tisoč EUR vreden avto, ne more biti slaba), kajti pri vozilih z natančnejšim podvozjem je potrebno biti pozoren tudi na odstotek odstopanja "okroglosti", predvsem pa na pravilno in natančno montažo, saj vsaka najmanjša napaka lahko rezultira s tresenjem ali nemirnim tekom.

Res pa je, da se vsaka pnevmatika ne obnese dobro na vsakem avtomobilu in tudi to jemlje ogromno kredibilnosti masovnim testom, ki jih je moč zaslediti. Zato je potrebno pač malce špekulati, odveč pa ni tudi tehnično poznavanje komponent podvozja.

Mislim, da so ADACovi testi tapravi, saj noben od nas ni sposoben testirati gum(finance, aparature, poznavanje). Problem je samo v tem, da želi biti vsak "vaški" vulkanizer pameten. Sam kopujem gume po testih. Imam nov avtomobil, ki ima prvo vgradnjo michelin energy. Takoj, ko bo možno se jih bom iznebil!

lump muc
17.07.2006, 12:35
Bridgestone potenza je najboljša :approve:

spartan
18.07.2006, 10:16
Razen na extra dobrih in dragih avtomobilih so prve vgradnje odlične, navadni avtomobili(večina) ima taxi gume(slabše, trde, dolga življenska doba). F1 sodijo med najboljše gume na tržišču, kot tudi večina Bridgestonk.Michelin so odlične gume za "navadne" voznike, taxiste... pri legi na cesti pa so daleč od Brid. Yokohama je nekje najboljša na suhi(radirka) toda katastrofa na mokri. Eagle ventura se že dolgo več ne izdeluje, je pa bila odlična na mokrem, na suhem pa nekoliko slabša.
Michelin so odlične gume za navadne voznike....izjava leta:rolling:

Za tvoj info; pred leti sem imel na 318i obrabljene Michelin Pilot Sport. Kasneje se "žal" nisem odločil zanje, ampak sem si kupil Bridgestone (equivalent prejšnjim mišelinkam).....in večjega šita še nisem vozil. Cena pa ista kot Pilotke....nove Bridgestonke so bile slabše kot povsem "zlizane" Pilotke.

Yokohamo sem tudi vozil in moram demantirati da je katastrofa na mokri....sem imel gume na MX-5 in je bilo b.p. Je pa res, da so bile gume W hitrostnega indeksa.

Eagle Ventura so pa bile moje prejšnje.....so bile odlične na mokrem, kot tudi na suhem. Čeprav je bila večkrat "sila", guma na suhem nikoli ni cvilila in izgubila oprijema...pa tudi ni bilo sledi o prekrmarjenju. Sedaj pa imam Michelin Primacy in me ne prepričevat o tistem shitu imenovanem Bridgestone.

Mowgli
18.07.2006, 10:22
Mislim, da so ADACovi testi tapravi, saj noben od nas ni sposoben testirati gum(finance, aparature, poznavanje). Problem je samo v tem, da želi biti vsak "vaški" vulkanizer pameten. Sam kopujem gume po testih. Imam nov avtomobil, ki ima prvo vgradnjo michelin energy. Takoj, ko bo možno se jih bom iznebil!
Tudi sam pametničenja za šankom raje odmislim in izberem nekaj iz ponudbe testa. Trenutno sem povsem zadovoljen s Potenzo in mi je prav odveč frustracija, da je nekje kaka boljša guma, katerih lastnosti itak ne bi najbrž niti zaznal, niti v celoti izkoristil.

Pablo
18.07.2006, 17:21
Michelin so odlične gume za navadne voznike....izjava leta:rolling:

Za tvoj info; pred leti sem imel na 318i obrabljene Michelin Pilot Sport. Kasneje se "žal" nisem odločil zanje, ampak sem si kupil Bridgestone (equivalent prejšnjim mišelinkam).....in večjega šita še nisem vozil. Cena pa ista kot Pilotke....nove Bridgestonke so bile slabše kot povsem "zlizane" Pilotke.

Yokohamo sem tudi vozil in moram demantirati da je katastrofa na mokri....sem imel gume na MX-5 in je bilo b.p. Je pa res, da so bile gume W hitrostnega indeksa.

Eagle Ventura so pa bile moje prejšnje.....so bile odlične na mokrem, kot tudi na suhem. Čeprav je bila večkrat "sila", guma na suhem nikoli ni cvilila in izgubila oprijema...pa tudi ni bilo sledi o prekrmarjenju. Sedaj pa imam Michelin Primacy in me ne prepričevat o tistem shitu imenovanem Bridgestone.

Pod navadne voznike sem mislil na "umirjene očete s familijo", ki se jim gre, da z gumo prevozijo čim več km in seveda taxije. Gume so porazne tudi na testih glede na svetovno znano ime - Michelin. Dejstvo je, da jih B terajo na celi črti(lega na cesti, ne pa obraba). Noben te ne prepričuje, ti samo ostani tam kjer si.:rolling: Verjetno si užival, ko ti je tista trda plastika spodnašala zadnji del bmwja. Vsak ima svoje užitke!;)

ARMEDhodzic
18.07.2006, 18:03
Mislim, da sploh ne obstaja slabše gume kot Michelin Energy. Na mokrem bi jo lahko uporabljali namesto ledene podlage.

:evil:

Pablo
19.07.2006, 12:41
Mislim, da sploh ne obstaja slabše gume kot Michelin Energy. Na mokrem bi jo lahko uporabljali namesto ledene podlage.

:evil:

Točno!:2thumbs:

Z750
19.07.2006, 13:44
http://img138.imageshack.us/img138/6807/pirelliletne2ir3.jpg


http://img89.imageshack.us/img89/4291/pirelliletne4yh1.jpg


na tamalem fiču vozmo P6000 na večjem pa P7 zaenkrat še kar zadovoljen:approve:


glede michelink je pa moje mnenje, da so dobre do prvega makedama oz peska:veryevil:

spartan
20.07.2006, 07:56
Pod navadne voznike sem mislil na "umirjene očete s familijo", ki se jim gre, da z gumo prevozijo čim več km in seveda taxije. Gume so porazne tudi na testih glede na svetovno znano ime - Michelin. Dejstvo je, da jih B terajo na celi črti(lega na cesti, ne pa obraba). Noben te ne prepričuje, ti samo ostani tam kjer si.:rolling: Verjetno si užival, ko ti je tista trda plastika spodnašala zadnji del bmwja. Vsak ima svoje užitke!;)

ne, tisto so ble nove bridgestonke:clown:.......sem jih zamenjal po 4 dnevih:D:D

Pablo
21.07.2006, 15:56
ne, tisto so ble nove bridgestonke:clown:.......sem jih zamenjal po 4 dnevih:D:D

Si pa res nekaj posebnega. Edini, ki goni svoje. Vseeno pa mislim, da sto ljudi ve več kot pa en fantazer. Ne da se mi dajat s tabo, uživaj.;)

spartan
21.07.2006, 19:18
Si pa res nekaj posebnega. Edini, ki goni svoje. Vseeno pa mislim, da sto ljudi ve več kot pa en fantazer. Ne da se mi dajat s tabo, uživaj.;)

hmmmm......a obstaja 100 pablotov:clown: :D :D