Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : internetna hitrost


maxim1976
19.06.2011, 12:29
imam optiko 20/20,zadnje dni pa opažam počasno delovanje,šel sem na speedtest in mi je pokazal 1,39mb downloada in nekej čez 8mb uploada,nisem glih strokovnjak ampak to nekej ne štima,mislil sem da je problem v routerju in sem ga čisto zaobšel kot da ga ni pa še vedno isto....resetiral večkrat prosperota632 in nič boljše,kako mnenje in pomoč bi bla dobrodošla.
lp

mattejci
19.06.2011, 13:13
Priklopi računalnik direktno na modem in boš takoj videl router/modem.

Rusy
19.06.2011, 14:47
Na kjeri strani si delu speedtest?

probi tukaj : http://ndt.arnes.si/

vrhovc
19.06.2011, 19:44
Imam identično težavo...temu bi rekel, da so nam namerno zmanjšali hitrosti a vprašanje je zakaj? Škoda, da obstaja 24/7 pomoč, ko pa nihče nikdar nič ne naredi. Vsak povprečno razgledan uporabnik lahko svetuje na pomoč uporabnikom 080 1000. Prvo resetirajo modem (res napredno) potem pa, ko vidijo, da ni učinka izustijo klasičen odgovor "napako smo posredovali tehnični službi"...ukinite to pomoč med vikendom, ker ni učinka...

To je vse kar dobim od 20/20 povezave
http://www.speedtest.net/result/1348658331.png

Rezultati primerljivi na...speedtest.si...in...ndt.arnes.si

pal
19.06.2011, 20:08
je že šlo kaj falit.

080 Tehnična pomoč
20.06.2011, 11:40
imam optiko 20/20,zadnje dni pa opažam počasno delovanje,šel sem na speedtest in mi je pokazal 1,39mb downloada in nekej čez 8mb uploada,nisem glih strokovnjak ampak to nekej ne štima,mislil sem da je problem v routerju in sem ga čisto zaobšel kot da ga ni pa še vedno isto....resetiral večkrat prosperota632 in nič boljše,kako mnenje in pomoč bi bla dobrodošla.
lp




Imam identično težavo...temu bi rekel, da so nam namerno zmanjšali hitrosti a vprašanje je zakaj? Škoda, da obstaja 24/7 pomoč, ko pa nihče nikdar nič ne naredi. Vsak povprečno razgledan uporabnik lahko svetuje na pomoč uporabnikom 080 1000. Prvo resetirajo modem (res napredno) potem pa, ko vidijo, da ni učinka izustijo klasičen odgovor "napako smo posredovali tehnični službi"...ukinite to pomoč med vikendom, ker ni učinka...

To je vse kar dobim od 20/20 povezave
http://www.speedtest.net/result/1348658331.png

Rezultati primerljivi na...speedtest.si...in...ndt.arnes.si




Mi prosim zaupate vaše uporabniške podatke na ZS.



LP, Marcel

lappyy
20.06.2011, 17:35
Sam imam tudi vprašanje glede dviga hitrosti ... Naročen imam paket 5/5, sedaj naj bi mi ga zvišali na 10/5 (dobil po pošti). Zaradi nekih tehničnih omejitev sem do sedaj tako ali tako lahko uprabljal samo 5/2 ampak sem se s tem strinjal, saj mi je linija neprestano padala, če je bilo omogočenih 5/5. Sedaj vidim, da je bila hitrost nekoliko dvignjena (na približno 6,5/3). Je možno kako na daljavo preveriti, če so še vedno kakšne tehnične omejitve in imam pač preslabo lokacijo za napovedanih 10/5?

hvala in lp
Matej

080 Tehnična pomoč
23.06.2011, 12:02
Sam imam tudi vprašanje glede dviga hitrosti ... Naročen imam paket 5/5, sedaj naj bi mi ga zvišali na 10/5 (dobil po pošti). Zaradi nekih tehničnih omejitev sem do sedaj tako ali tako lahko uprabljal samo 5/2 ampak sem se s tem strinjal, saj mi je linija neprestano padala, če je bilo omogočenih 5/5. Sedaj vidim, da je bila hitrost nekoliko dvignjena (na približno 6,5/3). Je možno kako na daljavo preveriti, če so še vedno kakšne tehnične omejitve in imam pač preslabo lokacijo za napovedanih 10/5?

hvala in lp
Matej



Posredujte mi vaše uporabniško ime na ZS, bomo preverili.



LP, Marcel