Nazaj   Planet Siol.net forumi > Storitve Telekoma Slovenije > Tehnična pomoč

Tehnična pomoč za naročnike storitev...

Odgovori
 
Orodja za teme
  #1  
Staro 25.11.2007, 15:10
JakaZvan Uporabnik JakaZvan ni prijavljen
Novinec
Član od: Nov 2007
Sporočila: 3
Privzeto Nesposobnost odprave napak in neuporabnost tehnične pomoči SiOL

Pišem z razlogom obvestiti ostale uporabnike oz. vsaj tiste, ki berejo te strani o nesposobnosti delavcev SiOL-a.

Naj na hitro opišem zgodovino mojih težav z ADSL SiOL priključkom.

Sem dolgoletni naročnik, do nekaj mesecev nazaj je stvar delovala dokaj ok, razen da je bilo potrebno vsake toliko časa (1-10 krat na teden resetirati modem).

Pred nekaj meseci sem vseeno prosil za menjavo modema. Tehnik je prišel, zamenjal modem, ni ga preizkusil. Modem ni deloval. Po ponovni prijavi napake je ponovno prišel, zamenjal modem, vendar po tem ni več deloval telefon. Menda je naredil začasno prevezavo za internet na centrali. Čez nekaj časa je Telekom usposobil telefon, potem ni več deloval SiOL ADSL. Menda je bila potrebna ponovna prevezava, ki je bila tudi urejena in kasneje je ADSL deloval.

Kasneje se je začela na modemu prižigati rdeča lučka za alarm - modem ponovno zamenjan.

Čez nekaj časa so se spet pojavile težave, približno (po mojih zapiskih) 8x na dan je prihajalo do prekinitve prenosa podatkov, za nekaj sekund, ravno dovolj da so aplikacije zaznale prekinitev in so izgubile povezave s strežniki.

Po ponovni prijavi napake, je tehnik ugotovil da je zanič modem in ga je zamenjal. Dva dni je vse delovalo ok. Po dveh dneh je bilo stanje spet enako - izgube prenosa kot sem opisal v prejšnjem odstavku. Še dva dni kasneje (danes), so se težave povečale do stopnje neuporabnosti: WAN povezava pade po 10s do 1minute prenosa podatkov (lučka WAN na modemu kar ugasne). Napaka prijavljena.

Še kratek komentar načina odprave napake delavcev SiOL. Klic na tehnično pomoč je zgolj možnost prijave napake, ki jo tehnična služba (če ji lahko tako rečemo) posreduje terenskemu tehniku (če mu lahko tako rečemo). Tehnična pomoč, ki je na voljo po telefonu, torej v primeru okvare, ki ni povezana z naročnikovo opremo, nima nobene možnosti naročniku pomagati pri vsaj analizi okvare. Delno najbrž tudi zaradi zastarele opreme - Callisto 821+, do katerega nimajo dostopa.

Kar se tiče terenske tehnične službe. Po vsaki prijavi napake, tehnik pokliče v roku nekaj dni do enega tedna, seveda mu je potrebno ponovno razložiti težave, po tem zamenja modem in gre. Vsakič dobim enak modem - drug rabljeni Callisto 821+, stanje pa se ne izboljša. Po štirih menjavah modema, laično sklepam da ni težava v modemu.

Naj še dodam da je moja računalniško komunikacijska oprema izpravna, povezava je bila preizkušena na moji različni opremi, mrežnih karticah in usmerjevalnikih.

Jaka Žvan
Odgovorite s citatom
  #2  
Staro 25.11.2007, 19:36
080 Urban Uporabnik 080 Urban ni prijavljen
Svetovalec za tehnična vprašanja
Član od: Aug 2007
Sporočila: 1.064
Privzeto Re: Nesposobnost odprave napak in neuporabnost tehnične pomoči SiOL

Prosim za vaše uporabniško ime na ZS. Hvala.

lp
Odgovorite s citatom
  #3  
Staro 26.11.2007, 09:55
forensic Uporabnik forensic ni prijavljen
Novinec
Član od: Sep 2007
Sporočila: 4
Privzeto Re: Nesposobnost odprave napak in neuporabnost tehnične pomoči SiOL

Imam podobno tezavo po 5min delovanja povezave wan povezava pade! (wan lucka na modemu ugasne):S. Prosim za pomoč
Odgovorite s citatom
  #4  
Staro 26.11.2007, 20:33
JakaZvan Uporabnik JakaZvan ni prijavljen
Novinec
Član od: Nov 2007
Sporočila: 3
Privzeto Re: Nesposobnost odprave napak in neuporabnost tehnične pomoči SiOL

Danes je povezava spet delujoca in zaenkrat nimam nobenih tezav vec. Brez vsakrsnih meni znanih posegov s strani SiOL-a ali Telekoma. Hvala, upam da ne gre le za slucaj.
Odgovorite s citatom
  #5  
Staro 27.11.2007, 07:04
JakaZvan Uporabnik JakaZvan ni prijavljen
Novinec
Član od: Nov 2007
Sporočila: 3
Privzeto Re: Nesposobnost odprave napak in neuporabnost tehnične pomoči SiOL

Da, na žalost je šlo le za slučajno bolj stabilno delovanje. Še vedno prihaja do prekinitve prenosa podatkov in tudi do padanja WAN povezave na približno eno uro.

Imam eno vprašanje za SiOL tehnično pomoč. Ali se mi bolj splača sedaj obdržati trenutno napako, ki do neke mere v nekem času naključno omogoča dostop do interneta, do preklopa na drugega operaterja, ali naj vstrajam pri odpravi napake, v tem primeru lahko utemeljeno računam na še večje težave (realno glede na dosedanje izkušnje)?
Odgovorite s citatom
  #6  
Staro 27.11.2007, 08:05
Ipod Uporabnik Ipod ni prijavljen
Pripravnik
Prikazne slike uporabnika/ce Ipod
Član od: Mar 2006
Naslov: Down Under
Sporočila: 324
Privzeto Re: Nesposobnost odprave napak in neuporabnost tehnične pomoči SiOL

Vsekakor vstrajaj pri odpravi napake. Ce je tezava na omrezju ne bo nic bolje pri drugem operaterju...
__________________
Artificial intelligence will never be a match for natural stupidity.
Odgovorite s citatom
  #7  
Staro 05.12.2007, 12:23
gorgonzola Uporabnik gorgonzola ni prijavljen
Novinec
Prikazne slike uporabnika/ce gorgonzola
Član od: Jan 2004
Sporočila: 12
Privzeto Re: Nesposobnost odprave napak in neuporabnost tehnične pomoči SiOL

Da ne odpiram nove teme bom kar tu napisala. Sicer so študentje v klicnem centru prijazni, to pa je tudi vse.
Staršem v Celju večkrat ne deluje telefon. Včeraj zjutraj ob 9-h sem klicala na siol in prijazen fant je sicer poskušal na daljavo odpravit težavo in ker ni šlo je oddal prijavo napake za monterje-serviserje. Do sedaj telefon še vedno ne dela in ko sem pred nekaj minutami klicala naj preverijo mi je bilo rečeno, da prijava sploh še ni bila dodeljena-dvignjena.
To je nezaslišano po 36-ih urah niso prevzeli prijave v delo. Moram povedat da so čez dan doma starši, 85in 79 in stalno rabijo telefon, oče je celo slep ampak ne glede na to pri taki reklami za ip telefonijo, ne vem ali je krivda v slabi opremi, šlampariji ali kaj drugega.
Odgovorite s citatom
  #8  
Staro 05.12.2007, 12:40
rakovec1 Uporabnik rakovec1 ni prijavljen
Pripravnik
Član od: Aug 2007
Naslov: ljubljana
Sporočila: 113
Privzeto Re: Nesposobnost odprave napak in neuporabnost tehnične pomoči SiOL

IP telefonija še ni tako zanesljiva kot klasična, zato se v teletrgovinah vedno opozarja na možnost nedelovanja in večjo nezanesljivost kot pri klasični telefoniji, zato se IP telefonija v takih primerih (invalidne osebe, starejši ljudje...) ta telefonija ODSVETUJE zaradi nezanesljivosti - je pa cenejša...
Odgovorite s citatom
  #9  
Staro 08.12.2007, 14:37
marhyo Uporabnik marhyo ni prijavljen
Novinec
Član od: Dec 2002
Sporočila: 63
Privzeto Re: Nesposobnost odprave napak in neuporabnost tehnične pomoči SiOL

Jaz imam isti problem z nedelovanjem, a meni modema nikakor ne zamenjajo. Prijavljam napake po telefonu, tehnik me pokliče in določi datum kdaj bo prišel, a njega od nikoder. Vse to mi že gre kar krepko na živce. Obljube napake ne odpravljajo. Če se to ne uredi v kratkem, bom primoran prestopiti h konkurenci. Tako pač delujeta složno Telekom in SiOl. Se ne ve kateri so bolj nesposobni, in oboji pod isto streho.
__________________
XXXXXXXXXX
Že pišem, že pišem, kam se t\'ko mudi?
Odgovorite s citatom
  #10  
Staro 08.12.2007, 15:48
T-a-d-e-j Uporabnik T-a-d-e-j ni prijavljen
Uporabnik
Član od: Mar 2006
Sporočila: 533
Privzeto Re: Nesposobnost odprave napak in neuporabnost tehnične pomoči SiOL

IP telefonija je povsem zanesljiva če se uporablja dobro strojno opremo in skrbi za omrežje. Če ga pa modem serje ali pa ga serje ISP, zato pa tehnologija ni kriva.
Odgovorite s citatom
Odgovori

Značke
napak, nesposobnost, neuporabnost, odprave, pomoči, siol, tehnične

Orodja za teme

Dovoljenja
Novih tem ne moreš odpirati
Odgovorov ne moreš objavljati
Priponk ne moreš dodajati
Svjoih objav ne moreš urejati

BB koda je Vključeno
Smeški - Vključeno
[IMG] koda je Vključeno
HTML koda je Izključeno
Hitra izbira

Podobne teme
Tema Avtor teme Forum Odgovori Zadnje sporočilo
Siol internet in siol paketi - dodatna vprašanja pred nakupom randius O storitvah 4 28.11.2007 00:05


Časovni pas: GMT +1. Trenutno je ura: 17:42.