Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Petrol/diesel


Davor
25.01.2006, 07:13
Danes, na poti v službo, sem ob cesti opazil dva pokvarjena diesla. Kljub temu, da imam do službe 5 km sem si mislil, ok imajo pač kolca od avtomobilov. Potem pa se pripelje sodelavec iz Bohinja in začne kar naštevati koliko dieslov je počakalo ob cesti in kakšni zastoji so nastajali zaradi te zgoščene nafte in zapacanih filtrov. Skratka, le on je prišel v Kranj brez težav, ker ima pač navado da zadnja lete polni rezervar le na OMVu. Torej res petrol prodaja smeti, sploh če upoštevamo dejstvo, da se z OMVom v rezervarju naredi od 50-80km/rezervar več.

Bljk...ima še kdo podobna opažanja?

Sacha
25.01.2006, 07:17
A kdo ve do kolk minusa nafta ne zmrzne?

Api
25.01.2006, 07:17
tankal na petrolu in se lepo pripeljal v službo pri -17. :dontknow:

Sacha
25.01.2006, 07:20
tankal na petrolu in se lepo pripeljal v službo pri -17. :dontknow:

A to si tanku tanovga?

Štrudl
25.01.2006, 08:08
ja, res je...petrol ima najslabši petrol.....potem sledi omw, najboljši pa je seveda Agip...menda imajo naj derivate....nekateri posamezniki pravijo, da odkar tankakjo na agipu, da z enim rezervoarjem naredijo od 50 do 100 kilometrov več....

bobi
25.01.2006, 08:09
A kdo ve do kolk minusa nafta ne zmrzne?

Ni tak velik problem v sami nafti, ampak z vodo ki se nabere v filtru in zmrzne.
Pred zimo naj bi vsak dizlaš zamenjal filter, ali pa vsaj vodo ven spustil.
Danes je bil precej mraz, zunaj -17 in pri vožnji cca. 80 na uro je bilo že kar -25, kjer je pa približna meja za zgoščevanje nafte.

Davor, moje izkušnje potrjujejo da je nafta na OMV boljša kakor na Petrolu.

Davor
25.01.2006, 08:14
Ni tak velik problem v sami nafti, ampak z vodo ki se nabere v filtru in zmrzne.
Pred zimo naj bi vsak dizlaš zamenjal filter, ali pa vsaj vodo ven spustil.
Danes je bil precej mraz, zunaj -17 in pri vožnji cca. 80 na uro je bilo že kar -25, kjer je pa približna meja za zgoščevanje nafte.

Davor, moje izkušnje potrjujejo da je nafta na OMV boljša kakor na Petrolu.

Pisda, saj vem to, sam nikjer v moji bližini (ker sem bolj komot sorte) ni noben OMV črpalke:disapp: :disapp: :disapp: :disapp:

bobi
25.01.2006, 08:19
Pisda, saj vem to, sam nikjer v moji bližini (ker sem bolj komot sorte) ni noben OMV črpalke:disapp: :disapp: :disapp: :disapp:

Pred šentvidom imaš pumpo na desni strani v smeri proti centru če se tu pelješ!

bobi
25.01.2006, 08:22
Še en nasvet za hladne dneve! Vsi ste že opazili da avto slabo vleče pri večjih brzinah, pomoč je v mešanju bencina v nafto. Meša se lahko celo do 30% na količino nafte. Bencin ne pomaga proti zmrzovanju, ampak dodaja moč sami nafti.

dzuko
25.01.2006, 08:31
Em..eno vprašanje..meni danes avto ni vžgal zjutraj (bencinar drugače)...ene dvakrat ga je mal probal zavrtet pol je pa mrknil..pol smo improvizirali in kable priklopili na tist polnilec za akumulatorje al kaj je že tist, počakal par minut in pol je za****lal brez problema...no zdej pa meni razložte kaj je to blo in kaj to pomeni za prihodnost..a se je kej z akumulatorjem zgodil?..

Hvala.. :approve:

Davor
25.01.2006, 08:33
Em..eno vprašanje..meni danes avto ni vžgal zjutraj (bencinar drugače)...ene dvakrat ga je mal probal zavrtet pol je pa mrknil..pol smo improvizirali in kable priklopili na tist polnilec za akumulatorje al kaj je že tist, počakal par minut in pol je za****lal brez problema...no zdej pa meni razložte kaj je to blo in kaj to pomeni za prihodnost..a se je kej z akumulatorjem zgodil?..

Hvala.. :approve:

Preveri koliko tekočine imaš še v akomulatorju. Če tekočina še presega tisto "satje" notri, potem ga lahko vklopiš na polnilec in če se bo tekočina penila bo še nekaj efekta. Drugače pa menjaj akumulator.

bobi
25.01.2006, 08:34
Em..eno vprašanje..meni danes avto ni vžgal zjutraj (bencinar drugače)...ene dvakrat ga je mal probal zavrtet pol je pa mrknil..pol smo improvizirali in kable priklopili na tist polnilec za akumulatorje al kaj je že tist, počakal par minut in pol je za****lal brez problema...no zdej pa meni razložte kaj je to blo in kaj to pomeni za prihodnost..a se je kej z akumulatorjem zgodil?..

Hvala.. :approve:

Čisti šolski primer slabega akomulatorja. To se vedno pokaže pri niskih temperaturah. Rešitev je v zamenjavi akomulatorja, ali pa da imaš avto v garaži na toplem.

Davor
25.01.2006, 08:36
Čisti šolski primer slabega akomulatorja. To se vedno pokaže pri niskih temperaturah. Rešitev je v zamenjavi akomulatorja, ali pa da imaš avto v garaži na toplem.

Polnjenje tudi pali:wink:

bobi
25.01.2006, 08:40
Polnjenje tudi pali:wink:

Tud ja, al pa če ga prenašaš na toplo v bajto :big:

dzuko
25.01.2006, 08:50
Ja sam zakaj potem to samo meni?...a vsem unim s petkami pa starimi klioti je pa vžgal..moj je star pa dve leti, res da je fiat sam vseen...

Ma jeebe se mi..če mi zvečer ne bo vžgal ko bom šel iz šole, prosim če me nekdo pride iskat v celje..jst bom pa medtem s kijem razbijal po avtu..

Z750
25.01.2006, 08:57
Ni tak velik problem v sami nafti, ampak z vodo ki se nabere v filtru in zmrzne.
Pred zimo naj bi vsak dizlaš zamenjal filter, ali pa vsaj vodo ven spustil.
Danes je bil precej mraz, zunaj -17 in pri vožnji cca. 80 na uro je bilo že kar -25, kjer je pa približna meja za zgoščevanje nafte.

Davor, moje izkušnje potrjujejo da je nafta na OMV boljša kakor na Petrolu.


:2thumbs: podpišem:wink:

Davor
25.01.2006, 08:58
[QUOTE=dzuko]Ja sam zakaj potem to samo meni?...QUOTE]

Zarota, ti povem. Verjetno se ne pišeš pravilno....

bohi
25.01.2006, 09:05
ja, res je...petrol ima najslabši petrol.....potem sledi omw, najboljši pa je seveda Agip...menda imajo naj derivate....nekateri posamezniki pravijo, da odkar tankakjo na agipu, da z enim rezervoarjem naredijo od 50 do 100 kilometrov več....

sem pred dvemi dnevi nalil poln tank na AGIPu v Vodicah. Včeraj zjutraj (-20) ni vžgal. šele popoldan (-9) se je izvolil. Danes zjutraj je zabrundal za 15sec in zopet konec, čeprav je bil v zavetju na (-15). Tudi aditiv, ki sem ga nalil včeraj popoldan pred vožnjo danes ni pomagal. (2 leti star Peugeot 2.0 HDI)

dzuko
25.01.2006, 09:09
[quote=dzuko]Ja sam zakaj potem to samo meni?...QUOTE]

Zarota, ti povem. Verjetno se ne pišeš pravilno....

Vedno imam filing kot da me nekdo opazuje....

bobi
25.01.2006, 09:12
sem pred dvemi dnevi nalil poln tank na AGIPu v Vodicah. Včeraj zjutraj (-20) ni vžgal. šele popoldan (-9) se je izvolil. Danes zjutraj je zabrundal za 15sec in zopet konec, čeprav je bil v zavetju na (-15). Tudi aditiv, ki sem ga nalil včeraj popoldan pred vožnjo danes ni pomagal. (2 leti star Peugeot 2.0 HDI)

Imam občutek da je voda v nafti. Sprazni posodo z filtrom in upaj da da je ni več, čene ponavljaj dokler ne sprazniš tanka. Če ti obstane med vožnjo in je mašina segreta samo počakaj cca 10 minut da toplota od mašine stopi led.

Ta AGIP-ova pumpa je v privatnem najemu in kaj veš kaj model doliva v nafto!

doli
25.01.2006, 09:12
sem pred dvemi dnevi nalil poln tank na AGIPu v Vodicah. Včeraj zjutraj (-20) ni vžgal. šele popoldan (-9) se je izvolil. Danes zjutraj je zabrundal za 15sec in zopet konec, čeprav je bil v zavetju na (-15). Tudi aditiv, ki sem ga nalil včeraj popoldan pred vožnjo danes ni pomagal. (2 leti star Peugeot 2.0 HDI)
Danes zjutraj -18, od brata peugeot 307 sw diesel užgal od prve, celo noč zunaj na prepihu. Aja, seveda tanka na OMV.

Teo
25.01.2006, 09:14
punce, če se ne motim tako petrol kot omw tankasta z iste pipce na rezervarjih dol na obali.... tako da je razlika zgolj v imenu.

Davor
25.01.2006, 09:17
punce, če se ne motim tako petrol kot omw tankasta z iste pipce na rezervarjih dol na obali.... tako da je razlika zgolj v imenu.

Ja, težava je v tem, da ne veš kaj eni in drugi kasneje primešajo.

ARMEDhodzic
25.01.2006, 09:18
Tankam večinoma na OMV, ampak do sedaj še nisem opazil razlike v prevoženi razdaljni v primerjavi s Petrolovim benzom.

:evil:

Davor
25.01.2006, 09:22
Tankam večinoma na OMV, ampak do sedaj še nisem opazil razlike v prevoženi razdaljni v primerjavi s Petrolovim benzom.

:evil:

Debata je o dieslu:wink:

dzuko
25.01.2006, 09:35
Polnjenje tudi pali:wink:

Da pridem na šiht naredim cca 35 km...a se to smatra kot polnjenje akumulatorja al ne?..

Pač se ne spoznam... :shy:

bohi
25.01.2006, 09:45
punce, če se ne motim tako petrol kot omw tankasta z iste pipce na rezervarjih dol na obali.... tako da je razlika zgolj v imenu.
jaz imam sledeče izkušnje:

Ko tankam na petrolu mi dokaj redno javlja ANTIPOLLUTION FAULT in motor deluje v zasilnem načinu, dokler ga ponovno ne vžgem. Na servisu so menili, da naj bi bil nek sensor defekten. Menjali ga niso toda naj opazujem pojave. Začel sem tankati na OMV in preblema ni bilo ves ta čas, ko pa sem se zopet ostavil v sili na petrolu, se je napaka začela ponavljati, dokler tank ni bil prazen. Tako nalivam diesel večinoma na OMV črpalkah.

bobi
25.01.2006, 09:46
Da pridem na šiht naredim cca 35 km...a se to smatra kot polnjenje akumulatorja al ne?..

Pač se ne spoznam... :shy:

Prižgane imaš luči, gretje mogoče še radio, izkupiček polnjenja je minimalen.

Davor
25.01.2006, 10:09
Da pridem na šiht naredim cca 35 km...a se to smatra kot polnjenje akumulatorja al ne?..

Pač se ne spoznam... :shy:

Pač, čez noč ga boš moral priklopit na polnilec, pa dolit destilirano vodo če je to potrebno.

bush
25.01.2006, 10:11
Ja itak. Prej ste trobl kok supertruper je Agipova nafta, zdej je pa kar na enkrat pa samo na tej pumpi krš. Pa da nardite 100 Km več z OMVjevo nafto so tud pravljice. Pri 800-1000 Km je lahko od tanka do tanka razlika, pa če iz istga soda tankaš.
Jest tankam že skos Petrol pa je OK! Prav tako je OK OMV. Na Agipu me pa odkar sploh niso prodajal nafte ob pocenitvi ne vidijo več!

Če maš dizla, se preventivno pred zimo zamenja naftni filter (to je še posebno pomembno, če avto spi zunaj), pa problemov nebi smelo bit ke do -25. Tisti, ki so pa škrti, pa jim je 10 kSIT škoda, pa ostajajo na cesti že pri -6, ker v bistvu zmrzne voda v filtru, ki se s časom nabere tudi od kondenziranja po napol praznem tanku recimo, pol je pa za njihovo škrtost kriva nafta.

Dzuko, ni kriv avto, ampak akumulator. Zamenjaj, pa bo OK!!!

Davor
25.01.2006, 10:15
Ja itak. Prej ste trobl kok supertruper je Agipova nafta, zdej je pa kar na enkrat pa samo na tej pumpi krš. Pa da nardite 100 Km več z OMVjevo nafto so tud pravljice. Pri 800-1000 Km je lahko od tanka do tanka razlika, pa če iz istga soda tankaš.
Jest tankam že skos Petrol pa je OK! Prav tako je OK OMV. Na Agipu me pa odkar sploh niso prodajal nafte ob pocenitvi ne vidijo več!

Če maš dizla, se preventivno pred zimo zamenja naftni filter (to je še posebno pomembno, če avto spi zunaj), pa problemov nebi smelo bit ke do -25. Tisti, ki so pa škrti, pa jim je 10 kSIT škoda, pa ostajajo na cesti že pri -6, ker v bistvu zmrzne voda v filtru, ki se s časom nabere tudi od kondenziranja po napol praznem tanku recimo, pol je pa za njihovo škrtost kriva nafta.

Dzuko, ni kriv avto, ampak akumulator. Zamenjaj, pa bo OK!!!

Ne vem, če se nekdo že 6 let z avtom vozi na relaciji Bohinj-Kranj-bohinj in če si zapisuje število prevoženih kilometrov z enim rezervarjem in če opazi razliko med Petrolom in OMVjem bi mu jaz skoraj verjel no. Pa sploh ni edini v firmi ki to trdi.

Sicer pa, bom sprobal tudi sam. Drugi teden!

bush
25.01.2006, 10:16
Pa bencin šopajte v dizla...pametno res! Kot sem že rekel, zamenjava filtra reši probleme ke do -25.

bush
25.01.2006, 10:17
Davor, sem sprobal sam, pa ni razlike!!!

Davor
25.01.2006, 10:18
Davor, sem sprobal sam, pa ni razlike!!!

Moram na lastni koži sprobat.....

petergaja2
25.01.2006, 10:18
ja, res je...petrol ima najslabši petrol.....potem sledi omw, najboljši pa je seveda Agip...menda imajo naj derivate....nekateri posamezniki pravijo, da odkar tankakjo na agipu, da z enim rezervoarjem naredijo od 50 do 100 kilometrov več....

Moja izkušnja z Megane 1,9 DCI je sledeča. Z nafto natočeno na Petrolu je motor delal kot Ferguson traktor- se je zeletaval). Na testerju ni bilo nobenih napak. Z OMV - jevim dizlom pa nimam več teh problemov.
Poraba z OMV dizlom je manjša za cca 1,5dcl / 100 km.
Petrol = cca 6l/100km, OMV = cca 5,85/100km, kar pri prevoženih 800 km prnese 1,2 litra ali preračunano v kilometre znese 20,5km .
Poraba se je še zmanjšala z dizlom natočenim na AGIP za cca 1dcl.
Petrolov dizel mi je že zmrznil ( temperatura okrog -20st.C), OMV-jev še ne. Z Agipom nimam izkušenj v mrazu.

Z750
25.01.2006, 10:20
sem pred dvemi dnevi nalil poln tank na AGIPu v Vodicah. Včeraj zjutraj (-20) ni vžgal. šele popoldan (-9) se je izvolil. Danes zjutraj je zabrundal za 15sec in zopet konec, čeprav je bil v zavetju na (-15). Tudi aditiv, ki sem ga nalil včeraj popoldan pred vožnjo danes ni pomagal. (2 leti star Peugeot 2.0 HDI)


kolkr jest vem moraš aditiv dodat ko tankaš, da se premeša, pa tudi temperatura ne sme biti nižja od -6. najbolš bi blo da zamešeš 2 ali 3 litre bencina not in obvezno prej filter zamenjat oz. vsaj spucat

bush
25.01.2006, 10:23
Kaj pa v mililitrih??!

Ampak res se mi zdijo smešni ljudje, ki v decilitre preračunavajo porabo. Jest jo mam od 6,5 ko vozi žena, pa tudi do 8, če vozim sam. Čes pa še ni šlo, pa je šlo skoraj celoten tank 200.

En čas so tud govoril, da jim z Agipovo nafto bolj leti. Sam razlike nisem opazil!

pinky
25.01.2006, 10:31
petrolov letošnji naj bi zdržal do -21

in men je danes pri -17 (s petrolovim) vse normalno delalo

kvaka
25.01.2006, 10:39
Em..eno vprašanje..meni danes avto ni vžgal zjutraj (bencinar drugače)...ene dvakrat ga je mal probal zavrtet pol je pa mrknil..pol smo improvizirali in kable priklopili na tist polnilec za akumulatorje al kaj je že tist, počakal par minut in pol je za****lal brez problema...no zdej pa meni razložte kaj je to blo in kaj to pomeni za prihodnost..a se je kej z akumulatorjem zgodil?..


Nič, to pač pomeni, da bo akumulator počasi izdihnil. Pri nizkih temperaturah mu pade kapaciteta in se takrat to prej opazi...

nejc
25.01.2006, 15:15
Avto imam skoz zunaj. Je vw 1.9 tdi letnik '99. Zdj, ko je zjutri -15, rabi cca 20 sec, da vžge, na toplem vžge v 2 sec. Skoz tankam Petrolov diesel in nimam z njim problemov. Res pa je, da mi je zdj pozimi poraba narasla za cca 0.75 L. Ravno včeraj sem se čudil, ker mi je šel v rezervo pri 540km, običajno pa gre pri nekaj čez 600. Vozim s povsem istimi hitrostmi kot poleti, tako da večjo porabo pripisujem večjemu profilu na gumah in vožnji s hladno mašino, katere je pa dejansko kar nekaj. Vse kar je po mestu, je hladna mašina, ker se avto pri teh temp. zelo hitro ohladi.

metamorf
25.01.2006, 18:18
Ni tak velik problem v sami nafti, ampak z vodo ki se nabere v filtru in zmrzne.
Pred zimo naj bi vsak dizlaš zamenjal filter, ali pa vsaj vodo ven spustil.
Danes je bil precej mraz, zunaj -17 in pri vožnji cca. 80 na uro je bilo že kar -25, kjer je pa približna meja za zgoščevanje nafte.

Davor, moje izkušnje potrjujejo da je nafta na OMV boljša kakor na Petrolu.

Kolikor vem je problem parafin.

metamorf
25.01.2006, 18:20
Ni tak velik problem v sami nafti, ampak z vodo ki se nabere v filtru in zmrzne.
Pred zimo naj bi vsak dizlaš zamenjal filter, ali pa vsaj vodo ven spustil.
Danes je bil precej mraz, zunaj -17 in pri vožnji cca. 80 na uro je bilo že kar -25, kjer je pa približna meja za zgoščevanje nafte.

Davor, moje izkušnje potrjujejo da je nafta na OMV boljša kakor na Petrolu.

Bobi, koliko je bila temperatura? -17 ali -25?

bobi
25.01.2006, 18:23
Kolikor vem je problem parafin.

prvo zmrzne voda v filtru, pozneje pa se začne izločat parafin.

metamorf
25.01.2006, 18:27
prvo zmrzne voda v filtru, pozneje pa se začne izločat parafin.

Voda zmrzne že pri nuli. Parafin se začne izločat kasneje (odvisno od tega, koliko ga nafta vsebuje ali od dodatkov)

bobi
25.01.2006, 18:37
Voda zmrzne že pri nuli. Parafin se začne izločat kasneje (odvisno od tega, koliko ga nafta vsebuje ali od dodatkov)

Če imaš vodo v filtru ni nikakršen problem tudi če je do minus 6, bistveno je da ni dolgo ta temperatura. Če se pa izloči parafin je pa večji problem kot samo odmrzovanje ampak tudi čiščenje oziroma zamenjava filtra, ker parafin rad zapaca tudi bosch pumpa.

metamorf
25.01.2006, 18:39
Problem je torej parafin.

bobi
25.01.2006, 18:42
Problem je torej parafin.

Oboje je problem, voda če ti zmrzne med vožnjo, parafin pa pri užiganju motorja (velja za stare motorje). Vozila brez pump imajo problem samo z vodo in to tudi poleti ne samo pozimi.

pinky
25.01.2006, 18:45
men je parafin zmrznil kakih 15 let nazaj - pa ni blo pri vžiganju, ampak med vožnjo. Pravzaprav je takoj po vžiganju še nekako šel, zdržal cca 100-200 metrov, pol pa crknil. In ko sem ga spet vžgala, je prevozil spet kakih 200 m ... in tako dalje.

In ni bla voda, ampak parafin, ker je blo treba prepucat vse cevi, filtre, črpalkein kdove-kaj še vse (to je tast en cel dan delal), ker je bil povsod nabran parafin.

metamorf
25.01.2006, 18:46
Bobi, filter ti zapaca parafin, saj imaš lahko avto zunaj celo noč na -15, pa ne bo nič - voda bi zmrznila.

bobi
25.01.2006, 18:50
men je parafin zmrznil kakih 15 let nazaj - pa ni blo pri vžiganju, ampak med vožnjo. Pravzaprav je takoj po vžiganju še nekako šel, zdržal cca 100-200 metrov, pol pa crknil. In ko sem ga spet vžgala, je prevozil spet kakih 200 m ... in tako dalje.

In ni bla voda, ampak parafin, ker je blo treba prepucat vse cevi, filtre, črpalkein kdove-kaj še vse (to je tast en cel dan delal), ker je bil povsod nabran parafin.

Parafin je dejansko največji problem zmrzavanja ker moraš vse prepucat da odpraviš problem, vodo se odtaja in lahko pelješ naprej.

bush
25.01.2006, 19:57
Da ne boš tople vode odkril metamorf!!? :rolling:

Pri nizkih temperaturah se začne iz nafte izločati parafin, ki zamaši dovode goriva v motor, tudi filter. To se z nafto, ki ima aditive proti zmrzovanju zgodi pri -20 do-25 stopinjah.
Voda v filtru pa naredi probleme že pri višjih temperaturah, tko da metamorf, tud voda je problem!

kekez
25.01.2006, 20:20
Problem je torej parafin.
Evo ideje za parafin.
Natočiš nafto v sod in jo postaviš ven na čim hladnejše mesto. Parafin se izloči, nafto brez parafina pa odliješ in v avto. :big:
To sem nekoč v mladih letih preizkusil in deluje. Parafin ima namreč večjo gostoto in se lepo vsede na dno, tako da brezparafinsko nafto čisto enostavno samo odliješ brez filtriranja. Temu se učeno reče dekantiranje :cool2:

Iz preostalega parafina pa lahko potem še sveče narediš :rolling:

metamorf
25.01.2006, 20:50
Evo ideje za parafin.
Natočiš nafto v sod in jo postaviš ven na čim hladnejše mesto. Parafin se izloči, nafto brez parafina pa odliješ in v avto. :big:
To sem nekoč v mladih letih preizkusil in deluje. Parafin ima namreč večjo gostoto in se lepo vsede na dno, tako da brezparafinsko nafto čisto enostavno samo odliješ brez filtriranja. Temu se učeno reče dekantiranje :cool2:

Iz preostalega parafina pa lahko potem še sveče narediš :rolling:

To bi zagotovo delovalo. Bi bilo pa malce umazano delo. Po mojem tisto z dodajanjem bencina to reši na boljši način - parafin je verjetno bolj topen v bencinu.

dzuko
26.01.2006, 06:46
Em..eno vprašanje..meni danes avto ni vžgal zjutraj (bencinar drugače)...ene dvakrat ga je mal probal zavrtet pol je pa mrknil..pol smo improvizirali in kable priklopili na tist polnilec za akumulatorje al kaj je že tist, počakal par minut in pol je za****lal brez problema...no zdej pa meni razložte kaj je to blo in kaj to pomeni za prihodnost..a se je kej z akumulatorjem zgodil?..

Hvala.. :approve:

Danes zjutraj je samo malo pokašljal in vžgal brez problema..priden...sam še vedno sem jezen nanjga...

Davor
26.01.2006, 07:20
Danes zjutraj je samo malo pokašljal in vžgal brez problema..priden...sam še vedno sem jezen nanjga...

A pa si mu povedal kaj čutiš do njega in kaj pričakuješ od njega?

dzuko
26.01.2006, 07:27
Danes sem ga ignoriral, ker sem mu že včeraj v kletvicah vse razložil...

bohi
26.01.2006, 07:33
kolkr jest vem moraš aditiv dodat ko tankaš, da se premeša, pa tudi temperatura ne sme biti nižja od -6. najbolš bi blo da zamešeš 2 ali 3 litre bencina not in obvezno prej filter zamenjat oz. vsaj spucat
Včeraj popoldan, potem ko je spet vžgal (-9) sem se na poti ostavil na OMV nalil 3l benzina in dotankal 14l diesela, tako da je mešanica 3/57 se pravi ca.5% benzina, ah ja pa še tisti aditiv od predvčerajšnjem --in--danes zjutraj je takoj vžgal (-17). Tudi motor zelo lepo in mirno deluje, lepše kot prej. Vem da benzin ni ravno priporočljiv, toda v sili se sprijazniš z morebitno okvaro in ko berem po forumih ljudje po POMOTI nalivajo večje količine benzina brez posledic.
Predvidevam, da sem pred tremi dnevi na AGIPu v Vodicah dobil slabše gorivo.

bobi
26.01.2006, 07:38
Včeraj popoldan, potem ko je spet vžgal (-9) sem se na poti ostavil na OMV nalil 3l benzina in dotankal 14l diesela, tako da je mešanica 3/57 se pravi ca.5% benzina, ah ja pa še tisti aditiv od predvčerajšnjem --in--danes zjutraj je takoj vžgal (-17). Tudi motor zelo lepo in mirno deluje, lepše kot prej. Vem da benzin ni ravno priporočljiv, toda v sili se sprijazniš z morebitno okvaro in ko berem po forumih ljudje po POMOTI nalivajo večje količine benzina brez posledic.
Predvidevam, da sem pred tremi dnevi na AGIPu v Vodicah dobil slabše gorivo.

Prava mešanica benza v dislu ni problem, ampak celo boljše ker dodaja moč. Dodaja se tudi petrolej ali pa kerozin ki sta bolj mastna.

Davor
26.01.2006, 08:04
Prava mešanica benza v dislu ni problem, ampak celo boljše ker dodaja moč. Dodaja se tudi petrolej ali pa kerozin ki sta bolj mastna.

Mah, najboljša dopdatka sta še vedno čisti špirit (najboljši je hruškov špirit) in odpadno olje iz fritez:cool2:

metamorf
26.01.2006, 10:00
Da ne boš tople vode odkril metamorf!!? :rolling:

Pri nizkih temperaturah se začne iz nafte izločati parafin, ki zamaši dovode goriva v motor, tudi filter. To se z nafto, ki ima aditive proti zmrzovanju zgodi pri -20 do-25 stopinjah.
Voda v filtru pa naredi probleme že pri višjih temperaturah, tko da metamorf, tud voda je problem!

Bush, kako to, da sem lahko danes zjutraj štartal svoj avto, ko je bil celo noč pri -15 zunaj parkiran? V teh x urah je se je zagotovo cel avto ohladil tam do blizu -15, torej zaradi hektolitrov vode v filtru verjetno avta ne bi mogel štartati. Hmm, le kako mi je to uspelo...?:veryevil:

freya
26.01.2006, 10:44
moj bencinar zagode pri -20 in pri +20 enako, le sedež je bil leden

dzuko
26.01.2006, 10:53
Ja sam če je v garaži parkiran je to drugače... :shy:

mrjerry
26.01.2006, 11:43
Danes, na poti v službo, sem ob cesti opazil dva pokvarjena diesla. Kljub temu, da imam do službe 5 km sem si mislil, ok imajo pač kolca od avtomobilov. Potem pa se pripelje sodelavec iz Bohinja in začne kar naštevati koliko dieslov je počakalo ob cesti in kakšni zastoji so nastajali zaradi te zgoščene nafte in zapacanih filtrov. Skratka, le on je prišel v Kranj brez težav, ker ima pač navado da zadnja lete polni rezervar le na OMVu. Torej res petrol prodaja smeti, sploh če upoštevamo dejstvo, da se z OMVom v rezervarju naredi od 50-80km/rezervar več.

Bljk...ima še kdo podobna opažanja?

Zimski dizel, ki ga prodaja Petrol, je do pike identicen dizlu, ki ga prodaja OMV. Obe druzbi imata skupne rezervoarje v Kopru.

mrjerry
26.01.2006, 11:46
ja, res je...petrol ima najslabši petrol.....potem sledi omw, najboljši pa je seveda Agip...menda imajo naj derivate....nekateri posamezniki pravijo, da odkar tankakjo na agipu, da z enim rezervoarjem naredijo od 50 do 100 kilometrov več....

Te izjave po 50 do 100km vec so zelo tko tko... Na porabo ti vpliva ful enih stvari, ki se ti tekom voznje sestevajo. U bistvu teden ni enak tednu, zato lahko pride do nekaj % odstopanj. In glede na to, da z dizli praviloma naredis okrog 600km ali celo vec na tank, potem je 60km razlike ravno +-10%.

Jaz naredim v zimskem casu, z zimskimi gumami in v tem mrazu skoraj 100km manj, kot poleti. Neodvisno od tega, kje tankam.

Edino, kar drzi je, da je agipova nafta nekoliko kvalitetnejsa in da nekoliko bolje izgoreva od petrolove ali istrabenzove. Ni pa TOLIKO boljsa.

mrjerry
26.01.2006, 11:48
Ja sam zakaj potem to samo meni?...a vsem unim s petkami pa starimi klioti je pa vžgal..moj je star pa dve leti, res da je fiat sam vseen...

Ma jeebe se mi..če mi zvečer ne bo vžgal ko bom šel iz šole, prosim če me nekdo pride iskat v celje..jst bom pa medtem s kijem razbijal po avtu..

Jest mam na kliotu tretji akumulator in drugi alternator. Sam tolk, v vednost...

freya
26.01.2006, 13:25
Ja sam če je v garaži parkiran je to drugače... :shy:

res je, potem sedež ni leden
;)

noben ne omenja goriva z MOL-ovih črpalk
anybody?

kekez
26.01.2006, 13:32
Zimski dizel, ki ga prodaja Petrol, je do pike identicen dizlu, ki ga prodaja OMV. Obe druzbi imata skupne rezervoarje v Kopru.
Kot rečeno, petrolov šofer med potjo do Ljubljane kupi še enih 10 sveč in jih vrže noter. :veryevil: :veryevil:

bush
26.01.2006, 13:39
Bush, kako to, da sem lahko danes zjutraj štartal svoj avto, ko je bil celo noč pri -15 zunaj parkiran? V teh x urah je se je zagotovo cel avto ohladil tam do blizu -15, torej zaradi hektolitrov vode v filtru verjetno avta ne bi mogel štartati. Hmm, le kako mi je to uspelo...?:veryevil:
Ampak ti pa si brihten...treba rečt.

Mogoče se pa tebe voda ogiba :veryevil:

bush
26.01.2006, 13:45
Te izjave po 50 do 100km vec so zelo tko tko... Na porabo ti vpliva ful enih stvari, ki se ti tekom voznje sestevajo. U bistvu teden ni enak tednu, zato lahko pride do nekaj % odstopanj. In glede na to, da z dizli praviloma naredis okrog 600km ali celo vec na tank, potem je 60km razlike ravno +-10%.

Jaz naredim v zimskem casu, z zimskimi gumami in v tem mrazu skoraj 100km manj, kot poleti. Neodvisno od tega, kje tankam.

Edino, kar drzi je, da je agipova nafta nekoliko kvalitetnejsa in da nekoliko bolje izgoreva od petrolove ali istrabenzove. Ni pa TOLIKO boljsa.

Točno tko!

Hec je v tem, da je večina dizlašev obsedenih s porabo in se vozjo k po jajcih, da bi pršparal kak deci nafte. Porabo pa preračunavajo kot zmešani, med vožnjo gledajo na števec porabe še bolj kot na cesto.

Čar dizla ni v tem, da ti žre 6,2567 l na 100 km ampak v tem, da ga lahko teraš do onemoglosti, pa bo poraba še zmer razumna. To za kakega bencinarja s 150 konji ne morš ravno trdit.

bush
26.01.2006, 13:49
Glih dons mi je en dizelporabafanatik trdil, da z agipovo nafto pa nardi 20 km več kot s Petrolovo. Ha Ha, pr 900 kilometrih na tank, lahko ti to ugotoviš. Teh 20 kilometrov se ti pozna že, če ti pumpa prej ustavi tankanje. In on se pelje iz Grosuplja v Ljubljano ekstra na agip, zarad tistih 20 kilometrov.
Aja, pa avto mu tud bolj tih laufa. Ja valda! Ta nebi slišu razlike, tud če bi res bla!

freya
26.01.2006, 14:15
res
moška modrovanja o avtomobilih so nasploh sama pesem....polna fanatičnih ljubezni, pozornosti, znanja, skrbi
:rolling:

metamorf
26.01.2006, 14:19
Ampak ti pa si brihten...treba rečt.

Mogoče se pa tebe voda ogiba :veryevil:

To ni še nič v primerjavi s tabo, ki tankaš pol dizla in pol vode:veryevil: :2thumbs: :rolling:

nejc
26.01.2006, 14:24
Točno tko!
Čar dizla ni v tem, da ti žre 6,2567 l na 100 km ampak v tem, da ga lahko teraš do onemoglosti, pa bo poraba še zmer razumna. To za kakega bencinarja s 150 konji ne morš ravno trdit.
S temle se pa ne bi mogel bolj strinjati.:2thumbs: :2thumbs: :2thumbs:

mrjerry
26.01.2006, 16:46
Kot rečeno, petrolov šofer med potjo do Ljubljane kupi še enih 10 sveč in jih vrže noter. :veryevil: :veryevil:

Domisljija dopusca vse. ;)

mrjerry
26.01.2006, 16:47
Glih dons mi je en dizelporabafanatik trdil, da z agipovo nafto pa nardi 20 km več kot s Petrolovo. Ha Ha, pr 900 kilometrih na tank, lahko ti to ugotoviš. Teh 20 kilometrov se ti pozna že, če ti pumpa prej ustavi tankanje. In on se pelje iz Grosuplja v Ljubljano ekstra na agip, zarad tistih 20 kilometrov.
Aja, pa avto mu tud bolj tih laufa. Ja valda! Ta nebi slišu razlike, tud če bi res bla!

Placebo efekt. Naj mu nekdo enkrat brez njegove vednosti natanka na Petrolu, pa se pljune v kestl za dobro mero, me zanima, ali bo opazil razliko.

bush
26.01.2006, 17:41
To ni še nič v primerjavi s tabo, ki tankaš pol dizla in pol vode:veryevil: :2thumbs: :rolling:
J.ebiga, treba šparat :rolling: :2thumbs:

metamorf
26.01.2006, 18:41
Po možnosti tankat deževnico...:big:

bush
27.01.2006, 07:24
Po možnosti tankat deževnico...:big:

Kako veš??! Zdej si me pa izdal! :blush: :sad:

metamorf
27.01.2006, 18:43
:cool: :big:

Teo
27.01.2006, 18:53
Eh dizlaše itak sam luzerji kupujejo. Ne štekam zakaj se folk s traktorji okoli prevaža, pozimi ostaja ob cesti, uživa v smradu nafte itd., samo zaradi nižje porabe in priznam odličnega navora pri nizkih obratih.

nejc
27.01.2006, 19:55
Eh dizlaše itak sam luzerji kupujejo. Ne štekam zakaj se folk s traktorji okoli prevaža, pozimi ostaja ob cesti, uživa v smradu nafte itd., samo zaradi nižje porabe in priznam odličnega navora pri nizkih obratih.
lol , ti pa si za cajtom.:big:

metamorf
27.01.2006, 21:16
Eh dizlaše itak sam luzerji kupujejo. Ne štekam zakaj se folk s traktorji okoli prevaža, pozimi ostaja ob cesti, uživa v smradu nafte itd., samo zaradi nižje porabe in priznam odličnega navora pri nizkih obratih.

Ja, le zakaj...?http://www.smily.at/smily/smily614.gif

bobi
27.01.2006, 21:48
Eh dizlaše itak sam luzerji kupujejo. Ne štekam zakaj se folk s traktorji okoli prevaža, pozimi ostaja ob cesti, uživa v smradu nafte itd., samo zaradi nižje porabe in priznam odličnega navora pri nizkih obratih.

Od kdaj si pa ti tak strokovnjak za avtomobile Teo :rolling:

kekez
27.01.2006, 21:55
Tile današnji dizli se prav dobro vozijo. Sem se ravno malo dlje vozil s passatom 2.0 TDi.
Ampak res, smrdijo pa še vedno obupno :disapp:

bush
28.01.2006, 08:22
Eh dizlaše itak sam luzerji kupujejo. Ne štekam zakaj se folk s traktorji okoli prevaža, pozimi ostaja ob cesti, uživa v smradu nafte itd., samo zaradi nižje porabe in priznam odličnega navora pri nizkih obratih.
Ker ga od Ljubljane do Maribora teram 200, pa je poraba 8 litrov! Ko sem do pike enakega bencinarja nazadnje tko tiščal, je bla poraba 15 litrov. Zato dizla, sicer pa probaj! Ko boš pa enkrat sprobal čar sodobnega dizla, pa na bencinarja ne boš niti pomislil več.
Sem bil sam podobnega mnenja, kot si ti, pa sem ga temeljito spremenil!

metamorf
28.01.2006, 09:42
Je pa res, da dizli pijejo več olja.

beltrams
28.01.2006, 09:47
Ker ga od Ljubljane do Maribora teram 200, pa je poraba 8 litrov! Ko sem do pike enakega bencinarja nazadnje tko tiščal, je bla poraba 15 litrov. Zato dizla, sicer pa probaj! Ko boš pa enkrat sprobal čar sodobnega dizla, pa na bencinarja ne boš niti pomislil več.
Sem bil sam podobnega mnenja, kot si ti, pa sem ga temeljito spremenil!

Tud js se pridružujem temu dejstvu:2thumbs:

beltrams
28.01.2006, 09:48
Tile današnji dizli se prav dobro vozijo. Sem se ravno malo dlje vozil s passatom 2.0 TDi.
Ampak res, smrdijo pa še vedno obupno :disapp:

Sej smrdi za tabo:kmet:

bush
28.01.2006, 17:09
Je pa res, da dizli pijejo več olja.
Moj ga ne pije niti kaplje, pa je Fiat!! :veryevil:

Sa1nt
03.02.2006, 02:01
OMW ima DIESEL ALPINE, ki je "trpezen" do -25 ... Nafta od Petrola, pa je tako ali tako nizje kakovne vrednosti in mislim da imas probleme ze pri -18. 14 dni nazaj, ko je bil tisti peklenski mraz -20, - 23 ( Gor. konc ), je imel isti problem prijatelj, ki je "nesrecno" tankal se poln rezervoar, in mu je avto do Kranja cukal ( kot da bi mu prebijal strom na sveckah ). Tankal je na Petrolu. Brat pa je tankal na OMW.ju in bil tisto noč v Kr.Gori - 25° .... ni imel nobenega problema

Drugace pa se nasvet za vse lastnike disel motorjev.

Na pol tank cca. 50L, dodaj 3L navadnega bencina .

Lp

Sa1nt
03.02.2006, 02:04
Ker ga od Ljubljane do Maribora teram 200, pa je poraba 8 litrov! Ko sem do pike enakega bencinarja nazadnje tko tiščal, je bla poraba 15 litrov. Zato dizla, sicer pa probaj! Ko boš pa enkrat sprobal čar sodobnega dizla, pa na bencinarja ne boš niti pomislil več.
Sem bil sam podobnega mnenja, kot si ti, pa sem ga temeljito spremenil!


Hahaha ... Jaz imam Cliota 2.0 RS in imam pri 225km/h porabo 10.5 L, pri 160 km/h imam porabo 8,5L, tako da ta tvoja trditev delno drzi ... drzi namrec da to velja za avtomobile starejsega kopita. PAc ... bla bla bla bla ...

Car danasnjega dizla pa je? ( cisto tako me zanima, da vidim v se eno dobro lasnost. )

Hvala

Lp

bush
03.02.2006, 06:30
Kaj nej pa jest u kliota dam. Še ruzak s plenicam bi komi kam stlaču, voziček bi mogu pa za sabo šlepat. :rolling:

Vozim se s karavanom. Primerjava porabe je bila med dvema karavanoma. Dej u kliota 2,2 dci motor, pa boš vidu kok ti bo kuru pr 225, da ne govorim o zmogljivostih.

metamorf
03.02.2006, 16:25
Moj ga ne pije niti kaplje, pa je Fiat!! :veryevil:

Ampak ne dizel.

Sa1nt
03.02.2006, 23:13
Kaj nej pa jest u kliota dam. Še ruzak s plenicam bi komi kam stlaču, voziček bi mogu pa za sabo šlepat. :rolling:

Vozim se s karavanom. Primerjava porabe je bila med dvema karavanoma. Dej u kliota 2,2 dci motor, pa boš vidu kok ti bo kuru pr 225, da ne govorim o zmogljivostih.


:rolling: :rolling: :rolling: :rolling:

Jaz sem ti le hotel povedati, da novejsi modeli motorja ( tudi močnejsi ) NE kurijo tako zelo "veliko" kot so pa vcasih. Razlika je, in vedno bo med dizel motorjem in bencinarjem, to je 1x1 ....

Lp

kekez
03.02.2006, 23:18
:rolling: :rolling: :rolling: :rolling:

Jaz sem ti le hotel povedati, da novejsi modeli motorja ( tudi močnejsi ) NE kurijo tako zelo "veliko" kot so pa vcasih. Razlika je, in vedno bo med dizel motorjem in bencinarjem, to je 1x1 ....

Lp
Jaz pa nisem opazil kakšne bistvene razlike.
Lj-Bg-Lj (~550 km v eno smer) smo s VW pasatom 2.0 TDi skurili 2 tanka po 55 l dizla.
Moja zadeva 2.0i 16v bencinar skuri ravno tako 2 tanka po 55 l bencina. :dontknow: :dontknow:

Sa1nt
03.02.2006, 23:49
Jaz pa nisem opazil kakšne bistvene razlike.
Lj-Bg-Lj (~550 km v eno smer) smo s VW pasatom 2.0 TDi skurili 2 tanka po 55 l dizla.
Moja zadeva 2.0i 16v bencinar skuri ravno tako 2 tanka po 55 l bencina. :dontknow: :dontknow:

Hmmm ... jah tuki mas pol en kup drugih dejavnikov ki vplivajo na to ... kok je zasedenost, kok ga ti "prtiskas", klima .... sj pravim, jaz sem kar zadovoljen, glede na to da imam pod pokrovom 176 konov, da mi kur 8,5 na 100 pri dokaj normalni voznji. ( cca. 160km/h po avtocest Bled - Portorož ).

nejc
04.02.2006, 10:37
Sa1nt: Clio je lažji od avta, o katerem je govoril bush. To ni primerljivo. Kater letnik cliota imaš?:dontknow:

Kekez: Je v obeh primerih enako naložen avto in isti voznik?

bush
06.02.2006, 07:25
Ampak ne dizel.
itak da dizel!

Sa1nt
06.02.2006, 21:58
Sa1nt: Clio je lažji od avta, o katerem je govoril bush. To ni primerljivo. Kater letnik cliota imaš?:dontknow:

Kekez: Je v obeh primerih enako naložen avto in isti voznik?

2002 in ima 1250kg, ne prov manj kot jih ima od Bush.a ( vsaj mislim da ne, ali pac ) :)

metamorf
06.02.2006, 22:51
itak da dizel!

Ja potem bom pa fiata al pa alfo kupil... Ups, ampak jaz rabim avto...:veryevil:

Letanca
07.02.2006, 04:27
Ja potem bom pa fiata al pa alfo kupil... Ups, ampak jaz rabim avto...:veryevil:metamorf ... nikar ne kupuj Fiata... raje si kupi kako šajtrgo (beri Hondo)

metamorf
07.02.2006, 11:35
metamorf ... nikar ne kupuj Fiata... raje si kupi kako šajtrgo (beri Hondo)

Honda je že passe.:angel:

nejc
07.02.2006, 12:19
2002 in ima 1250kg, ne prov manj kot jih ima od Bush.a ( vsaj mislim da ne, ali pac ) :)
1250kg? A ni to mal velik za cliota. mama si je novga kupla, pa ima neki čez 1100 kg. Kolega je pa kupu star model, pa ma tud neki takega. Pa sta oba kr založena z opremo. Golf ima drugač tolikšno kilažo. :dontknow:

Sa1nt
10.02.2006, 00:54
1250kg? A ni to mal velik za cliota. mama si je novga kupla, pa ima neki čez 1100 kg. Kolega je pa kupu star model, pa ma tud neki takega. Pa sta oba kr založena z opremo. Golf ima drugač tolikšno kilažo. :dontknow:

Amm ... Sport varianta je ... tako da je ze zaradi svojih 176ih konjev nekoliko obtezen, zaradi boljse lege na cesti, predvsem pa zaradi varnosti ( zavorni sistem ne deluje prav dobro pri lahkem in obenem močnem vozilu ).

:)

Srce
12.02.2006, 17:50
No jaz mam dieselna renaulta letnik 1987 in je carski avto.

Tankala sem na petrolu in sem mela polovico tanka in mi je zmrzovala nafta. Sm mislila, da bom znorela. Ati mi je zamneju naftni filter. Brala sem, da nekaj kritizirate Petrol. Je bolje, da tankam na OMV-u???

Sa1nt
13.02.2006, 01:49
No jaz mam dieselna renaulta letnik 1987 in je carski avto.

Tankala sem na petrolu in sem mela polovico tanka in mi je zmrzovala nafta. Sm mislila, da bom znorela. Ati mi je zamneju naftni filter. Brala sem, da nekaj kritizirate Petrol. Je bolje, da tankam na OMV-u???

Da :)

sicer pa ... na full tank, dodajte 3l navadnga 95oktanskega bencina, in problemov nebi smelo biti.

kekez
19.02.2006, 22:44
No, pa imate v včerajšnjem Delu analizo nafte različnih prodajalcev.

Povzetek:
najslabša nafta ja Agip :rolling:
preveč žvepla (edina), najbolj onesnažena, najhitreje "zmrzne" (že pri -20)

najbolj plesniva je Petrol :hammer:
vsebnost plesni prekoračena za 18x

Najboljša nafta je madžarska - MOL
daleč najmanj žvepla, vode in trdnih delcev, edina plesni pod mejo :big:

ARMEDhodzic
19.02.2006, 22:51
Pa INA je dobra.

:evil:

Simchy
21.02.2006, 12:28
heh.... če smem nekaj dodat glede razlike med bencinarjem in dizlarjem.... sej ni samo fora u tem kaj ti tankaš. razlika je tut u motorju.... kakšen motor je optimalen za tvoj avto.

jst naprimer mam polota 1.0, 45KM - bencinerja, pa mi žre ko da bi se s tankom okol fural. sej je res, da mi na kaki umirjeni furi papca samo kakih 5-6 litrov, ampak buh-ne-dej, da mu pa kak hrib pokažeš, al pa da ga pritisneš kej preveč čez 100.... ker pol je pa adijo pamet. kolega ma pa isti avto, isti letnik, samo da je mašina 1.6, mu žre pa manj kot men. pa ma 1X več konjičev za nafutrat (jst nardim z enim tankom cca. 630 KM (če sem zelo priden), on pa 700 al pa še kazga čez (po njegovih podatkih) )

sklepna misel: dizler je definitivno boljši - požre manj, pa še novi dizli so naviti ko svinje, tko da glede hitrosti, pospeškov, itd. so mogoče še boljši od bencinarjev, AMPAK: lahko mate najboljšga dizlerja, pa če mašina ni "sorazmerna", s težo, velikostjo, itd. avtomobila vam bore malo pomaga. + če z dizlom ne bote nardil 25k Km/leto ali več, pol je dizler propala investicija, ker je enostavno začetni vložek prevelik.

kar se pa tiče dizla na različnih črpalkah, morm pa rečt, da sm tut jst že slišal za določene zadeve, sploh so meli kazga 1/2 leta nazaj na Dolenskem probleme lastniki NOVIH Renaultov dizlov hude težave, ker jim je nekaj v dizlu tankanem na Petrolu (ne vem kaj) povzročilo ogromne stroške (ker Renault enostavno ni priznal garancije za napako, ki jo niso povzročili pri Renaultu). Možno je tudi, da je lastnik Petrola na lastno pest kaj vmešaval v nafto, ampak konc koncev, to je problem Petrola, če majo lopove za upravitelje črpalk.

P.S.: zaradi tega mi mama že par mescev teži, naj ji tankam avto (ima namreč dizla) na MOL-u, ampak mi za enkrat še ni uspelo prit do tja, tko da ji tankam na Petrolu, pa še za enkrat ni bilo težav. Je pa res, da je v mojih očeh Petrol s takimi zadevami, izgubil dobro ime.

jvavtar
04.03.2006, 10:28
Em..eno vprašanje..meni danes avto ni vžgal zjutraj (bencinar drugače)...ene dvakrat ga je mal probal zavrtet pol je pa mrknil..pol smo improvizirali in kable priklopili na tist polnilec za akumulatorje al kaj je že tist, počakal par minut in pol je za****lal brez problema...no zdej pa meni razložte kaj je to blo in kaj to pomeni za prihodnost..a se je kej z akumulatorjem zgodil?..

Hvala.. :approve:
Zdravo
dizel z aditivom kastrol in tri leta starim filtrom brez problema,pa še polnoleten je za povrh,230K Km.Ni važno kje je tankan sam da je nafta.Veš dizel pa skuri acu. cca. 3 leta.