Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : TUCSON Hyundai problemi


T2JEZAKONKOTNOKIA
26.02.2006, 11:44
01.06.2005 sem kupil nov HYUNDAI TUCSON V6 2.7 twin cam delta. Cakal sem na avto 3 meseca in naredil 24.000 km *v 3 mesecih) ko je prislo do okvare avtomatskega menjalnika.

Hyundai je po 43 dneh v servisu zamenjal kompletan menjalnik z novim in vsemi senzorji kateri so ze bili namontirani tovarnisko. Vozil sem se se do 34.500 km ali en mesec ko se je enaka napaka ponovila.

Avto je zacel cukati ko prestavlja in iz tretje sploh ni sel v 4 prestavo. Cez nekaj casa je hudo zaropotalo v menjalniku, metalni ropot in je avto ostal v 3 prestavi. Avto je pri prehitevanju odlocal...hmhmhmhmh a prestavim ali ne...hmhm...ma cakaj se mal...ma ne bom...ali ves kaj pa daj da prestavim... HVALA NE.

Vrnil sem im avto, zahteval vracilo dinarja in za celotni cas dokler ne narocim novega (NE HYUNDAI) nadomestno vozilo, vracilo registracije, vseh stroskov odjave vozila...nekaj so zaceli zavlacevati a menim, da
si ne bojo dovolili slabe reklame za nov model Hyundaija...

NE PRIPOROCAM NAKUP HYUNDAI TUCSONA ker ima tovarnisko napako in je Hyundai Slovenija NE MORE odpraviti.:nonono: Drugace sem bil full zadovoljen z avtomobilom.Unikat v Sloveniji s tem motorjem.PO svetu je prodanih 42.000 teh modelov a ostalih dizel in z navadnim menjalnikom okrog 180.000 kos.

Branko


p.s. Da ne bo pomote in predsodkov glede avtomatskega menjalnika ker to je pogosto slisati...kaj si narocal avt. menjalnik itn...NE. Ko enkrat vozis avt. menjalnik nikoli vec noces iti na navadnega in celo vrsto gimnastike z kuplungo in rocko itn, da mestno guzvo ne omenjam, ko se vleces v sluzbo po 1 uro in vec...meter po meter...80 % sveta vozi avtomatski menjalnik in pri nas je se vedno ostalo prepricanje bljak to ni dobro...vsi novi menjalniki imajo se zraven manualno saltanje in se poboljsano saj ima tudi na manualnem avto prenos ce ne prestavis na obratih...Jaz ze par let vozim avtom.menjalnik a tukaj sem pac imel smolo.Kva pa.

Lep pozdrav vsem voznikom.:kmet:http://www.mobisux.com/album/showphoto.php?photo=187041&sort=2&cat=500&page=1

slick
26.02.2006, 12:24
koliko je pa pil? si ga spravil pod 20 litrov na 100 km?:big:

ni mi jasno, zakaj sploh kupujete take mašine... za 170 konjev so trije litri volumna waste of space:dead:

matt
26.02.2006, 12:29
koliko je pa pil? si ga spravil pod 20 litrov na 100 km?:big:

ni mi jasno, zakaj sploh kupujete take mašine... za 170 konjev so trije litri volumna waste of space:dead:Pri terencih je pomemben navor, ne pa moc. Za to pa rabis volumen.

Slowhand
26.02.2006, 12:39
Sosed ma tucsona z diesel mašino,pa ročnim menjalnikom in nima nobenih problemov.(vozi pa samo po asfaltu,tud po makadamu ga še ni peljal :rolling: )
A mamo ceste res tako slabe,da rabiš terenca ?

matt
26.02.2006, 12:55
Sosed ma tucsona z diesel mašino,pa ročnim menjalnikom in nima nobenih problemov.(vozi pa samo po asfaltu,tud po makadamu ga še ni peljal :rolling: )
A mamo ceste res tako slabe,da rabiš terenca ?Khm .. terenca se kupuje iz DRUGACNIH razlogov ... :wink:

GiGi
26.02.2006, 13:54
1. Sočustvujem s tabo ker težave z novim avtomobilom niso prijetne

2. Avtomatski menjalniki so risk v vsakem primeru so bolj občutljivi kot ročni ne glede na vse. Je pa res da so precej udobna rešitev. Osebno imam sicer še vedno raje ročne menjalnike ker ti novi avtomatski so narejeni precej butasti in trotl ziher kar pomeni počasen reakcijski čas in vožnjo v hrib kjer prestavlja če ga dosti priženeš tudi če v ročnem načinu včasih menjalnik misli da si pozabu nanj in šalta ravno ko si ne želiš:nonono:

3. Težko je govorit o seijski napaki če je samo en avomobil pod vprašanjem, je pa res da verjetno naši mehaniki sploh niso bili usposobljeni za poparvilo teh avtomobilov ker niso v prodajnem programu. Tudi nikjer tudi na tujih forumih nisem zasledil teh težav:dontknow:

Po moje si imel res hudo smolo. Moje sožalje. Upam da se bo uvoznik malo zamislil, spravil svoj PR vkup in boš uspel rešit težavo.

slick
26.02.2006, 15:36
Pri terencih je pomemben navor, ne pa moc. Za to pa rabis volumen.

jaki terenec je tuscon ja:big:

če rabiš navor si kupiš dizla:dontknow:

T2JEZAKONKOTNOKIA
26.02.2006, 15:40
Hvala Gigi na razumevanju !

Hyundai dolg casa ni hotel priznati napako tovarnisko. Ko sem zahteval nov isti avto so rekli, da se ne da vec narociti v Sloveniji tega modela. Pozanimal sem se mal po tujini in so res imeli nekaj takih primerov.

Avto sem kupil da se peljem po avtocestah. Tucson kdo ga ni preizkusil naj ne govori terenec je za to in to..

To ni djip kot so jih nekoc delali folk. je sportno luksuzno vozilo katero gre tudi 200 na uro in ga BMW 5 serija z navadnim 2.0 motorjem komaj dohiti.Preverjeno na Hrvaski avtocesti.

Terenci v pravem smislu su Toyotina vozila, pajero itn...saj so grobi, robustni in so pravi BUS za asfalt dok so na navadnem terenu super. A mene to ne zanima.

Prvic so hoteli da oni odpirajo menjalnik kar nisem dovolil. Nobden ga se na svetu ni odprl oni bi ga odpirali in popravljali. o.k. pa sem tudi to razumel in pristal na menjavo z garancijo, da bo vse ok...in zal ni bilo ker je ocitno tovarniska napaka. Nisem se peljal 30 dni in spet isto.

Zdaj bi mi oni odbijali neke % in ne vem kaj. Ma ***** mi bojo odbili 3 mesece sem se peljal in potem 4 mesece v nadomestnih jajcih...NO CHANCE.

Ni mi vseeno in sem res imel smolo. Avto je drugace full dober, udoben, narejen tako kot treba, saj so ga delali za Amerisko in Australsko trzisce kjer ne morejo sfolgati dobave.

Res ce nebi bilo te napake bi ga priporocil vsakemu saj je cenejsi od VW Golfa zadnji model in trikrat boljsi.

kar se tice porabe, dragi moji ce ga lepo peljem po mestu kuri 10.03 in po avtocesti 8.9 na 150km /h.
Testiral sem ga lahko recem v kratkem casu na ogromno kilometrov * do prve okvare 24.000 km in ko ga tiscim na avtocesti 180 km porabi 15,8.
pri sportni voznji z uporabo manualnega prestavljanja je to okrog 13 litrov.

Kar se tice starta na semaforju, ni vozila v rangu do 3.0 da ga dohiti. Moj prijatelj ima Renault z avtomatskim menjalnikom in ko je probal Tucsona ni mogel verjeti, da TAKOJ, ma takoj prime ko das gas in ne z zamudo kot pri Renaultu...neverjetno hiter je in veliko mehanikov ni moglo verjeti ko je videlo start tega modela.Pa je djip.Skoraj 1.6 T ima tezo.Alfa Romeo so jajca propadla in dal sem ga vozniku Alfe ki ima Alfo ze 15 let vedno ALfo...
je reko, pa ti Korejci niso normalni kva so naredili...in je to res.

Novi menjalniki avtomatski so narejeni dobro in z moderno tehnologijo.Stari so kurili veliko vec benza a ce dobro peljes in das iz manualnega na avto obrati se zmanjsajo precej a stem in poraba. Tisto kar omenjas na hrib gor...delno drzi a je samo stvar navade kdaj bos sam urgiral na manualno.Nikoli nikoli po obcutku oseba ne more pravilno izbrati pravo prestavo kot je lahko avtomatski menjalnik in elektronika, saj merijo vse detajle in samo obremenitev pri vzponu na hrib, zato pravilno prestavijo.100 % pokurijo manj kot bi sam saltal na hrib.

2.7 benzinc ima 179 konja. ta novi volvo ima na 5 cilindrov 210 konja z nizkotlacnim turbo polnilnikom.
www.volvo.si model Ocean Race 2.5T

nisem kupil avta da sparam na benzinu.Kupil sem avto da se vozim, da uzivam v njemu a smola je smola.

Glede na kilometre katere delam mesecno sem z Tucsonom bil full zadovoljen ker sem prisel spocit na konec poti cca 500-700 km v eno smer...z manjsimi jajci te udobnosti ni in me ne bo nobeden preprical. Naj govori tisti ki je testiral ali vozil podobne avte ne tisti ki sam berejo po netu teste...mal dinarja mal muzike.

Odlocil sem se in narocil Volvo XC90 2.5 T pa naj ta crkne potem pa vse u klurac...cakalna doba je 3 mesece.Ko pride sporocim test.

Hyundai Slovenija ima cas par dni, da vrne kupnino in placa vse stroske nastale zaradi napake. Drugace mi ne pripada v garanciji ali to je tovarniska napaka katero ne morejo popraviti niti narociti novega avtomobila, tako da je korektno od njih da to izpolnijo. Jutri bomo videli.

LP
Branko

slick
26.02.2006, 15:55
Kar se tice starta na semaforju, ni vozila v rangu do 3.0 da ga dohiti. Moj prijatelj ima Renault z avtomatskim menjalnikom in ko je probal Tucsona ni mogel verjeti, da TAKOJ, ma takoj prime ko das gas in ne z zamudo kot pri Renaultu...neverjetno hiter je in veliko mehanikov ni moglo verjeti ko je videlo start tega modela.Pa je djip.Skoraj 1.6 T ima tezo.Alfa Romeo so jajca propadla in dal sem ga vozniku Alfe ki ima Alfo ze 15 let vedno ALfo...
je reko, pa ti Korejci niso normalni kva so naredili...in je to res.

dej ne pretiravej no:big: :big: :big:

T2JEZAKONKOTNOKIA
26.02.2006, 16:10
Ne vem zakaj bi pretiraval. Povem po resnici in testiranem vozilu vec kot nekaj mesecev.
Povej mi kateri avto le kaksen BMW navit ga lahko na startu pusti za sabo...
Ne zdaj navajati neke Subaruje itn...Golf turbo in ostala jajca gledajo dva auspuha 100 %.:2thumbs:

Vprasali ste me po mailu za sliko. Slika je narejena na MB CLK 240 predlansko leto.Dve leti in pol sem vozil (86.400 km)
ta model z 2600 cc in to je narejena slika na Hrvaski avtocesti kar je tudi bil maximum katerega doseze, pri tej hitrosti
elektronika izklopi in zal le v leru proti Kopru niz hrib gre 260 km in nic vec. LP.

Na Mobisuxu imate v albumu vec slik...

T2JEZAKONKOTNOKIA
26.02.2006, 16:15
Evo tega bom zdaj uzel. OCEAN RACE model.

http://www.si.volvocars.com/Showroom/XC90/Overview.htm

Za Tucsona na cesti sem dal vse skupaj + kasko brez bonitete 33.000 Euro.

Hiter je in nima smisla, da se zdaj razpisemo ker spet ponavljam, vozil in testiral sem ga dovolj.

Smolo sem imel zaradi menjalnika a upam, da bo Volvo delal tako kot bi moral.

lep pozdrav vsem in juhuhu novi delovni teden...:rolling:

slick
26.02.2006, 17:06
hyundai tuscon 2.7 ima pospešek 0-100km/h (in to merjeno z ročnim menjalnikom) 10.5 sekund...

en kurčev renault clio 1.6 16v ima pospešek 0-100km/h 9,6 sekund...

pojma nimaš:shy:

bobi
26.02.2006, 17:39
33.000 evrov za rižev narastek :nonono:, pol pa problemi.
Mene bi blo sram napisat da sem dal tolk denarja za Hyundaja.

matt
26.02.2006, 18:06
"Moje ime je Mujo, imam 28 godina, izuzetno sam uspjesan i bogat, imam dzipa al' ne valja pa sam resio da kupujem novi .. volvo, zna se, svedjanski kvalitet.
Nista ne kupujem, nista ne prodajem, samo se hvalim!!!"

Slowhand
26.02.2006, 21:09
Kaj pa če ugotovijo,da si ga preveč priganjal in si sam skuru menjalnik.Pol ne bo od tvojih 33000 evrov ostalo ničesar,sam razmajana kišta,ki je še trgovcu v izložbo ne moreš parkirati,kot je to storil razburjeni kupec zaradi preslabe klime......Razen če ga na roke porineš...

GiGi
27.02.2006, 07:05
33.000 evrov za rižev narastek :nonono:, pol pa problemi.
Mene bi blo sram napisat da sem dal tolk denarja za Hyundaja.


Ne bit nesramen. Ker se mi zdi da ti faušija vdarja ven :veryevil:

Sicer pa bi za podobno motorizirano in narejeno konkurenco odštel še kakih 10k EUR zraven

bobi
27.02.2006, 08:18
Ne bit nesramen. Ker se mi zdi da ti faušija vdarja ven :veryevil:

Sicer pa bi za podobno motorizirano in narejeno konkurenco odštel še kakih 10k EUR zraven

Gigi nimam bit kaj fouš, ker sem kombi driver in je bil vsak dražji kot njagov Tuscon!

Kar se pa tiče menjalnika, je pa tako da so sami ljudje krivi za 99% okvar. Je že Slowhand napisal zakaj. Narod pač ne zna voziti avtomatikov. Ko pa pride do okvar se menjalniki menjajo, ker je iskanje napake in popravilo dražje kakor pa menjava.
Tudi pri volvotu če bo avtomatic ne bo nič bolje.

ARMEDhodzic
27.02.2006, 08:40
Foter je imel Accenta avtomatika in v 150k km in imel nobene težave z menjalnikom. Zdaj pa vozi Getza (1,6 avtomatik) in je prav tako zelo zadovoljen.

Teli avti so edino blazno požrešni ... povprečna poraba Getza je med 9 in 10l / 100km.

:evil:

ksimon
27.02.2006, 09:40
Hyundai???
Najbolj se mi je vtisnil v spomin Jeremy Clarkson, ko je testiral hyundaya in reku: Hyundai mora umreti. Zakaj? Ker ga delajo v Koreji, v deželi kjer jedo pse.

Včasih je veljal stavek. Kupil fiču i umro od gladi, danes pa lahk rečemo KUPIL HYUNDAYA I UMRO OD GLADI :D

GiGi
27.02.2006, 09:41
poceni avto drago vzdrževanje! zakaj misliš da so makine z 1.9 TDI tok drage zato k nucajo 5-6 L na 100km
lp dkivi

Avtomatski menjalnik pomeni takoj do 1L večjo porabo. Kar pa se tiče 1.9TDI je pa taka fora:

-kupiš TDI proti kakemu 1.6 bencu in boš dal 1MIO več da boš lahko v 5 letih prešparal 100kSIT na leto na porabi. :hammer:

Zdaj mi povej kdo je boljš naredu...:dontknow:

ARMEDhodzic
27.02.2006, 09:59
Jap, avtomatiki imajo večjo porabo. Polega tega (vsaj) Hyundajevi bencinski motorji niso ravno najvarčnejši in se zato to še toliko bolj pozna.

:evil:

ARMEDhodzic
27.02.2006, 10:57
kaj pa ekologija danes so dobri dizli čistejši kot bencinarji,tud na take stvari jst gledam
lp dkivi

Kolikor vem sodoben dizel ni čistejši od sodobnega bencinarja.

Ampak dovolim, da me kakšen bolj vešč tukaj popravi.

:evil:

bush
27.02.2006, 13:00
Predragi avtor teme, napisal si eno samo sranje. Daš 33000 ojrov za enga terenca, ti crkne po 24 taužent kilometrih, pol pa mimogrede še mal popluvaš alfo...tko mimgrede. Miško, če bi kupu alfico za 8 miljončkov, 2,4 multijet ti neb crknila po 24 taužent kilometri, pa še avto bi mel.
O avtomatskih menjalnikih pa nebi, ker so za posrat.

Jakec
27.02.2006, 16:15
ammm, ah 0:rolling: :rolling: :rolling:

bico
27.02.2006, 16:41
Hyundai???? Vas is das hyundai??? Je reku en nemc.

T2JEZAKONKOTNOKIA
27.02.2006, 18:00
Mater a je sploh kdo sem Gigija starejsi od TLINAJST LET ???

Povem po resnici, kaksen ***eni Clio, to kar pise je eno realnost je drugo.

Poraba je itak boljsa kot pri navadnem renaultu ali Golfu bencin, saj po mestu vsi kurijo min.10l.

Gigi imas prav niso resni malinovci.

Tucson bi spet kupil ce bi tovarnisko napako odpravili ker je za 5.200.000 Sit osnovne cene boljsi kot katerikoli drug djip.

najdi mi kaksnega pod 7 milijonov? potem dodaj vse dajatve, kasko pa te bom vprasal koliko bo koncna cena.

Kdor ni vozil Tucsona naj ne naklada. In tudi ce sem ga tiscal do maximuma dragi moj ima da dela in mogu da puse ker je 3 letna garancija.

Seveda im ga zabijem v salon in to v 3 v kateri je ostal in pelje.

Vse bojo povrnili zato se ne sekiram. SPorocim The end.

sportista za nacionalni sport Nr1. (favserijo) preberi...saj ves na koga mislim...

ce zelis videti Tucsona V6 mojega, da mojega testiranega in kupljenega pridi kadar koli in razmisli malo kam te bo pripeljal tak odnos do drugih
crkne naj krava sosedu...tukaj smo, da komentiramo kot kulturni ljudje a ne kot kreteni brez smisla za socutje...ma nima smisla...

Ko bos v mojih letih mogoc si bos privoscil in zivel drugace a ne ljubosumno ce kdo kaj ima. Da kupil bom Volvo in ga 29.maja dobil na SUMMITu.
Hoces ceno da ti povem 13.869.260 Sit Delaj in uzivaj v zivljenju a ne zeli slabega nobenemu ker se ti bo vrnilo prej ali slej na sto en nacin.hvala ce razumes. Gigi hvala na razumevanju.Tudi ce povem kaj bom kupil ali kaj imam se ne ****im temvec povem z veseljem, veliko njih je sprasevalo za test Tucsona bencin a samo teste so delali na dizelih. Moj test je najboljsi zato tisina. jasno?:veryevil: :angel:

slick
27.02.2006, 19:55
osnovno šolo imaš verjetno narejeno?

samo...to kar piše na papirju je eno, realnost pa drugo:evil:

lahko se počas že nehaš blamirati...al pa tudi ne, ker se fajn zabavamo ob tvojih umotvorih:big:

bobi
27.02.2006, 21:05
Točno to je kot je reku Matt, hvali se, a vozit nezna :dead:

Še enkrat ti povem če bo avto menjalnik ti tud shutle ne pomaga, ker očitno ne obvladaš.

GiGi
27.02.2006, 22:35
Da razčistimo neke pojme ko mislim da zaradi reklamnih prijemov avtomobilske industrije, ozkega gledanja in verovanju v izjave ob gostilniških debatah niso čisto jasni:

-dizli so pogonom na D2 niso bolj ekološki od bencinarjev in težko verjemem da kdaj bodo. To je zaradi saj katere spušča še vedno preko 95% dizlekso gnanih avtomobilov in so kot trdni delci ki plavajo po ozračju in se kasneje usedajo krivi za toplenje ledu, rakava obolenja dihal pri človeku in živalih, raznih astmatičnih obolenjih

-dizli stanejo za naredit in razvit bistveno več kot bencinarji kar pomeni da se zaradi več komponent porabi več energije in globalno gledano nismo veliko več naredili.

-Ocenjuje se da bo dizel ki bo izpolnjeval že EURO6 preveč drag za naredit proti enako ekološkemu bencinarju saj ne bo stroškovno upravičen. Že sedaj razvoj filtrov in ostalih dodatkov, ki ohranjujejo dizle v ekološki konkurenci z bencinarji, ki že ob majhnih spremebah z lahkoto dosegajo eko standarde, stane toliko da je za firme že na meji rentabilnosti ki pa jo še vdržujejo tako da je enak motor vgrajen v po 4 različnih znamkah in preko 5 različnih modelih

-avtomobili se kvarijo. Razlika je samo v tem koliko se jih pokvari na neko količino narejenih. Ne moremo poslploševat na samo enem primeru. Kdo in koliko prednjači si lahko pogledate v vsaki raziskavi ki so postale že stalnica.

@T2JEZAKONKOTNOKIA
po vseh testih ki sem jih prebral v zadnjem času sta to dva izmed najboljših avtomobilov v svojih razredih. Cenovna razlika je očitna ampak lahko ti samo rečem, da če imaš $, da lahko tako sladko izbiraš prevozno sredstvo, VSAKA ČAST:2thumbs:

slick
28.02.2006, 07:50
glej... verjamem, da je tvoj hyundai zelo dobro in zelo primerno vozilo za enega povprečnega, nezahtevnega voznika (ker kaj drugega človek, ki si kupi SUV z avtomatikom ni, pa če se na trepalnice postavi)...

moraš pa vedeti, da so iz take prostornine, kot jo ima tvoje vozilo že v triasu znali potegniti več konjev in da iz take prostornine danes izvlečejo še enkrat toliko konjev, ne da bi se spotili... tvoj motor je uporaben samo toliko, da lahko sosedom pokažeš svetlečo V6 značko na vratih prtljažnika in za povsem nič drugega (no, mogoče bi se iz njega dalo narediti dober turbo-juicer)...

ni mi jasno, kako si lahko po vsem tem tako retardiran, da napišeš da "ni avta v rangu do 3.0 ki je hitrejši" (maš srečo, da avalanche tega ni prebral, ker bi ubogi človek takoj kasiral monumentalni infarkt in 7 bypassov, ti pa bi to imel na vesti:big: ), ko pa se pospešek pri tem avtomobilu meri v mesecih, v ovinkih pa se obnaša kot sneta katedrala...

kot kaže boš TI moral voziti še kakšen drug avto in prebrati/pogledati kak drug test kot le prospekte od hyundai, da boš lahko objektiven:wink:

je pa res, da je za nezahtevnega voznika za dolge vožnje lahko povsem prijeten...pa poceni(če voziš pod štandgasom in ga nikoli ne parkiraš v škarpo).

avalanche
28.02.2006, 10:40
T2...

Po moje ti o povračilu vsega denarja in stroškov laho samo sanjaš. Nisi kupil Actimela in prideš z računom naza,j ampak si kupil 6 mio vreden avto. In po ojem tudi ne gre za tovarniško napako na menjalniku, pač pa za nevestno uporabo. Če se ti zgodi enkrat, še ne rečem, ampak dve napaki in to po isto kilometrih, pa skoraj upam trdi, da si ti dvakrat uničil menjalnik. Ne verjamem, da bi si firma dovolila dva taka felerja na tao drage avtu.

Pa še eno logično vprašanje: zakaj si kuipil Tucsona, če pa imaš sedaj denar za XC90?

The_beast
28.02.2006, 10:48
Zakaj sploh folk kupuje Hyundai-e? :nonono: :dontknow:

T2JEZAKONKOTNOKIA
28.02.2006, 16:01
Hvala Gigi se enkrat na korektni obrazlozitvi ostalima.

Seveda nisem strucko v mehaniki a vozim ze vec kot 24 let.

Avto Hyundai Tucson je super vozilo in povem se enkrat da bi ga kupil ce nebi imel

TOVARNISKE NAPAKE (danes sem prejel diagnostiko uradno) ne pozabite, da je

Hyundai po 24.000 km ze zamenjal kompleten menjalnik z vsemi senzorji je prisel iz Belgije

kjer Hyundai ima centralo za Evropo. Racunalnika pa niso preprogramirali ceprav je to bilo obvezno

in ker ta menjalnik ima funkcijo LEARN, da se uci in prilagaja stilu voznje in si vse to zapomne in cez nekaj casa uporablja te podatke glede na voznjo

je spet enako crknil zdaj po enem mesecu po menjavi menjalnika.

Kva je potem pametni Avalanche...? kaksna je tvoja diagnostika...če ga na servisu ne zanjo popraviti. Da slisim to pametno?

Evo testa za vse vas:

Na vozilu Hyundai Tucson 2.7 V-6 A/T s VIN No: KMHJN81DP5U178301, smo preverili po navodilih vaše tehnične službe in opravili teste pritiskov na avtomatskem menjalniku.

KODE OKVAR SO : P1603 , P0733 in P0734

Rezuktati testa so:

Test pri sagretem olju menjalnika, v tretji (3) prestavi, 2500 rpm na čepu OD : 7,5 bara
Test pri sagretem olju menjalnika, v tretji (3)prestavi, 2500 rpm na čepu UD: 7,5 bara

Diagnoza: verjetna poškodba sklopke tretje in četrte prestave. Vozilo vozno samo v 1 in 2 prestavi, 3 in 4 sploh ni.

To da mi ne bojo vrnili dinarja pozabi. Do petka imajo cas ker sem danes potrdil nabavo drugega vozila.

Da, imam moznost uzeti boljse vozilo in to bom storil. Sporocim v nadaljevanju.

Enkrat je ze bil menjalnik menjan in drugic ista napaka katero NE ZNAJO ODPRAVITI.

Potem mi povej zakaj se kar naenkrat tega modela ne da vec narociti v SLOVENIJI ???? HALLOO ???

Lahko narocas samo z navadnim menjalnikom in tudi motor V6 NE MORES. Da slisim zdaj komentarje...:kmet:

T2JEZAKONKOTNOKIA
28.02.2006, 18:10
Evo se eden test...preberi ga dobro...med vrsticami

http://www.mojavto.net/testi/test.php?id=1025

Splošno počutje med vožnjo je zares odlično. S Tucsonom sem v enem dnevu naredil preko 500 kilometrov in po končani vožnji nisem čutil nobene utrujenosti in nobenih bolečin. Prav tako se tudi nihče od potnikov ni pritoževal, da je vožnja dolga in naporna.

naredi to z kakrsnokoli Alfo,pisuka sel sem do Portoroza ko sem prisel ven me je hrbet bolel kot da sem sedel v kontejnerju za smeti in to tistemu iz Celja metalnemu... propadla tovarna ki so je prodajali od Italijanske mafije naprej...zdaj se sploh ne ve kdo vse ni lastnik...Hyundai je prodal milijone in miljone avtomobilov in se prodaja. Alfa? Was ist das? :rolling:
Poglej soferje ki vozijo alfo? Spomnim se pred leti prijatelj mi je pokazal bat od Alfe, kar luknja je bila v batu da si lahko dal prst cez...hahaha
Jajca Italijanska, Hyundai je zakon...hihihihi ves kako vzges Alfo? Jo polijes z benzom in zazges... :(() mal heca mora bit.:veryevil:

ARMEDhodzic
28.02.2006, 20:49
T2 ... hyundai je čisto solidno vozilo. Edino ni mi jasno, če si se prebil skozi osnovno šolo s tvojo slovnico ...
Še petnajstletniki na forumu bolj razumljivo pišejo stavke.

:evil:

GiGi
28.02.2006, 21:07
moraš pa vedeti, da so iz take prostornine, kot jo ima tvoje vozilo že v triasu znali potegniti več konjev in da iz take prostornine danes izvlečejo še enkrat toliko konjev, ne da bi se spotili... tvoj motor je uporaben samo toliko, da lahko sosedom pokažeš svetlečo V6 značko na vratih prtljažnika in za povsem nič drugega (no, mogoče bi se iz njega dalo narediti dober turbo-juicer)...

ni mi jasno, kako si lahko po vsem tem tako retardiran, da napišeš da "ni avta v rangu do 3.0 ki je hitrejši" (maš srečo, da avalanche tega ni prebral, ker bi ubogi človek takoj kasiral monumentalni infarkt in 7 bypassov, ti pa bi to imel na vesti:big: ), ko pa se pospešek pri tem avtomobilu meri v mesecih, v ovinkih pa se obnaša kot sneta katedrala...



Kar se tiče prostornin:

Motorja nima smisla navija v 3PM če to ni potrebno. Šur da lahko 2.0 navrtiš na 220KM ampak je treba upoštevati sledeče:
-da 4X4 pač ne rabi toliko konjev, ker niti slučajno nima podvozja da bi lahko "polagal" ovinke

-SUV rabi pa prožen in vzdržljiv motor, ki ima po možnosti največ uporabnega momenta v nižjih obratih do 4000 obratov. Ni vsak motor za vsak tip vozila. Res da lahko tudi v avtomobil o katerem teče debata damo 2.0 z 200+konji iz honde ampak avto preprosto ne bo vozen, pozabi na kako vleko prikolice saj ti motorji praviloma dihajo zelo visoko pri 5000 obratih šele dobijo tapravi "unf".

Naj dam primer: Tovornjaki z 12literskimi motorji so brez prikolice do hitrosti 90km/h zagotovo hitrejši od 90% avtomobilov na cesti ampak sta moč ni navor tudi zaradi blokade temirana tako da motor da največ od sebe v nizkih obratih, po tem pa se fešta neha.
Enako je pri Tucsonu. Prepričan sem da bi se z tem motorjem relativno enkovredno kosal z osebnimi avtomobili do kakih 100km/h, po tej pa mi začel pešat

-pri navijanju še tako renomirane firme vedo da morejo upoštevat tudi vzdržljivost motorjev. Kar pa ob povečanem navijanju pomeni da so stroški izdelave motorja zaradi drugačnih delov preveliki kar se odraža tudi v ceni. Zato stane Tucson z V6 178KM 6MIO in BMW z V6 3.0 12MIO

matt
01.03.2006, 01:06
Zakaj sploh folk kupuje Hyundai-e? :nonono: :dontknow:Ej sam tisna .. mel sem lantro wagoon (18 topk) .. ker je bil "lanski" model, sem dal zanga samo 26 jurjev mark .. tri leta, vsak vikend berlin-slovenija in nazaj, 200.000 km .. NOBENE NAPAKCE! Delal k urca, samo mal pozresen je bil .. Me prov zanima, kolk lastnikov nemcev bi si upla to rect za svojga ..

bush
01.03.2006, 06:46
Gigi, to, kar praviš je res. Samo ni treba pol kovati v zvezde svojega avta, pa trditi, da pusti na štartu vsak avto do 3.0 prostornine, ko ti mora bit jasno, da ga vsak clio 1,6 16v s 115 konji pusti zadaj.
Avtor teme je bil očitno evforičen, ko je s kake lantre presedlal v zverino s 3.0 mašino in to je pri njegovih postih moteče.

slick
01.03.2006, 09:03
Kar se tiče prostornin:

Motorja nima smisla navija v 3PM če to ni potrebno. Šur da lahko 2.0 navrtiš na 220KM ampak je treba upoštevati sledeče:
-da 4X4 pač ne rabi toliko konjev, ker niti slučajno nima podvozja da bi lahko "polagal" ovinke

-SUV rabi pa prožen in vzdržljiv motor, ki ima po možnosti največ uporabnega momenta v nižjih obratih do 4000 obratov. Ni vsak motor za vsak tip vozila. Res da lahko tudi v avtomobil o katerem teče debata damo 2.0 z 200+konji iz honde ampak avto preprosto ne bo vozen, pozabi na kako vleko prikolice saj ti motorji praviloma dihajo zelo visoko pri 5000 obratih šele dobijo tapravi "unf".

Naj dam primer: Tovornjaki z 12literskimi motorji so brez prikolice do hitrosti 90km/h zagotovo hitrejši od 90% avtomobilov na cesti ampak sta moč ni navor tudi zaradi blokade temirana tako da motor da največ od sebe v nizkih obratih, po tem pa se fešta neha.
Enako je pri Tucsonu. Prepričan sem da bi se z tem motorjem relativno enkovredno kosal z osebnimi avtomobili do kakih 100km/h, po tej pa mi začel pešat

-pri navijanju še tako renomirane firme vedo da morejo upoštevat tudi vzdržljivost motorjev. Kar pa ob povečanem navijanju pomeni da so stroški izdelave motorja zaradi drugačnih delov preveliki kar se odraža tudi v ceni. Zato stane Tucson z V6 178KM 6MIO in BMW z V6 3.0 12MIO

a-ha...in zato dajejo taisti motor tudi v kupeja...ker ne rabi konjev?

s katerimi osebnimi avtomobili se bo enakovredno kosal do 100 km/h? clioti? puntoti? poloti? za avtomobili, ki so 2x cenejši... pa še to ne z vsemi...

drugače pa vse kar si napisal o uporabni moči in navoru pri nižjih vrtljajih za to vrsto avtomobila absolutno drži... SUV rabi prožen in vzdržljiv motor, ki ima po možnosti največ uporabnega momenta v nižjih obratih do 4000 obratov(saj si rekel, da je to namen tega motorja?)... aja, saj to je vendar DIESEL:kmet: še enkrat: za koji ***** bi dajal v ta avto V6 bencinarja, če pri V4 turbodieslu dobiš iz iste prostornine enako konjev, 50% več navora in manjšo porabo????

pa da ne boš mislil, da pljuvam po hyundaih (se mi zdi da si fanboy pa da bi znal biti užaljen), so povsem solidni avtomobili... mi gre pa na kuratz, da se nekdo spravi nabijati o avtu z motorjem, ki je povsem zgrešen(v vsakem tipu avtomobila se najde boljša alternativa) in trdi da je to najhitrejša raketa na tem svetu...to je pa idiotizem za podnevi z lučjo iskat.

T2JEZAKONKOTNOKIA
03.03.2006, 05:29
Ni bistvo konji in nategovanja masin.

Bistvo je da se vozis udobno, da ne prides zmatran po 500 km poti...se posebej za nas ki se vsak dan ali teden parkrat napotimo sluzbeno na pot po Evropi.

Na Hyundaiju so mi vceraj ponudili Sonato 2.4 avtomatik ali Tuconsa VGT novega dizel in sem odbil obe dve ponudbe.

Danes imajo cas da vrnejo dinar in hvala lepa Hyundai.:cool2:

Ko bo kdo od vaju vozil Tucsona naj se vrne na forum in da svoje mnenje.

Zal V6 2,7 bo tezko ker se jih ne da vec narociti v Sloveniji. Zakaj ? :veryevil:

Lep pozdrav

p.s. to sem vozil 2 leti in pol in je 8 krat bil na servisu. Crknil racunalnik menjalnika, crknil racunalnik motorja, yategovalnik oz.avtomatski dajalec pasu crknil, lucke stop na desni strani crkovale vsakih 10 dni (zmeris voltazo na desni lucki 16 V na levi 13 V), avto v ovinkih skripal ko stara kanta, zamenjali roke sprednje spet isto, zamenjali vse gumene nosilce preme, spet isto...jajca...pa luksuzni sportni avto.Tempomat kar sam od sebe dodajal gas...Tudi mercedes ni kar je nekoc bil.
http://www.mobisux.com/album/data/500/18953DSC05289-med.JPG

GiGi
03.03.2006, 07:32
Na Hyundaiju so mi vceraj ponudili Sonato 2.4 avtomatik ali Tuconsa VGT novega dizel in sem odbil obe dve ponudbe.


Lahko rečem samo tole :hammer:

Zavrnu si 2 Hyundai modela, ki sta blestela na vseh testih in se jih konkurenca dejansko boji. :dontknow:

avalanche
03.03.2006, 08:50
T2... z zadnjim postom si pokazal, da sploh ne znaš vozit avta, pa tudi nimaš preveč pojma o njih. Za tolk napak v dveh letih pri Mercedes in sedaj pri Tucsonu si kriv samo ti in noben drug, nobena tovarniška napaka. Dokaz, kako ravnaš z avtomobili, sta tudi sliki števca. Mercedesa si takoj novega teral do konca do 250, isto Hyundaia do konca do 200 in potem se čudiš, zakaj ti vse crkuje. Eno osnovnih pravil pri novem avtomobilu je, da ne priganaš in voziš umerjeno prvih nekaj tisoč kilometrov.

O tvojem pojmu pa veliko pove to (kot je že Gigi omenil), da si zavrnil obe ponudbi. Namreč da zavrneš ponudbo, da ti podarijo novo Sonato, je zares neumno.

Čez 10 let ti sploh ne boš imel avta. Ker boš uničil avto vsake znamke, nikoli več ne boš kupil iste znamke, ampak tudi znamk enkrat zmanka.

bush
03.03.2006, 08:57
T2... z zadnjim postom si pokazal, da sploh ne znaš vozit avta, pa tudi nimaš preveč pojma o njih. Za tolk napak v dveh letih pri Mercedes in sedaj pri Tucsonu si kriv samo ti in noben drug, nobena tovarniška napaka. Dokaz, kako ravnaš z avtomobili, sta tudi sliki števca. Mercedesa si takoj novega teral do konca do 250, isto Hyundaia do konca do 200 in potem se čudiš, zakaj ti vse crkuje. Eno osnovnih pravil pri novem avtomobilu je, da ne priganaš in voziš umerjeno prvih nekaj tisoč kilometrov.

O tvojem pojmu pa veliko pove to (kot je že Gigi omenil), da si zavrnil obe ponudbi. Namreč da zavrneš ponudbo, da ti podarijo novo Sonato, je zares neumno.

Čez 10 let ti sploh ne boš imel avta. Ker boš uničil avto vsake znamke, nikoli več ne boš kupil iste znamke, ampak tudi znamk enkrat zmanka.

Avalanče, bolš da ne kup Alfe, tist bi bla šele katastrofa anede:angel: :angel: :rolling: :rolling:

Drugač se pa spet enkrat po dolgem času strinjava. avtor teme je bik s predebelo denarnico in netehnično usmerjenimi možgani in nagnjen k hvaljenju.

avalanche
03.03.2006, 09:02
Avalanče, bolš da ne kup Alfe, tist bi bla šele katastrofa anede:angel: :angel: :rolling: :rolling:



Možno, kaj pa če bo revček spet dobu avto s serijsko napako, ki jo noben ne bo znal popravit.:big:

GiGi
03.03.2006, 15:19
Avalanče, bolš da ne kup Alfe, tist bi bla šele katastrofa anede



hmmm, če pešajo MB in Hundiji potem bi alfa zdržala komi do izvoza iz avtosalona :rolling: :rolling: :rolling:

bush
03.03.2006, 18:57
Ma kaki, ta bi se samo not usedu, pa bi mu že kej v roki ostalo :rolling: :rolling: :rolling:

T2JEZAKONKOTNOKIA
04.03.2006, 11:22
Kot prvo vidim, da prehitevas sam sebe z izjavami.

Mercedes je vozen 8600 km po vseh pravilih pocasnega navajanja in novega avta.
Merecedes CLK je luksuzno sportno vozilo, vprasaj na servisu kolikor napak je imelo moje
vozilo in se stevilo ostalih isti model. Zacel je crkovati po 40.000 klm. Tovarnisko na tehnickih podatkih imas
da CLK lahko gre 250 km na uro in tma je blokada katera ga vrze ven.

Enako tudi Tucson.Tucson je vozen maximalno 160 km na uro po prvih 3000 km, potem 170 km itn...

2.7 motor V 6 je narejen da se vozi, da ga gonis in tvoje izjave dokazujejo, da pojma nimas o motorjih.

Ce bi me zanimala jajca do 1600 kubiov nebi sigurno ze 10 let vozil mocnejse motorje...
Ce sem Tucsona V6 nateral maximalno je mehanik rekel, ma nima kaj crknuti, to ti sam laiki serjejo
in se delajo pametni. Vsak motor ima omejitev na vsaki prestavi se posebej avtomatik, tako da
ne poslusaj te pametne kateri ga niso vozili. IN MOTOR DELA PERFEKTNO AVALANCHE MENJALNIK JE CRKNIL DVAKRAT. Napaka pri racunalniku in posledicno mehanska okvara na menjalniku.DIAGNOZA HYUNDAI KOREJA in BELGIJA.

Hyundai je poklical 33.000 Tusconov pred parimi dnevi ZARADI TOVARNISKE NAPAKE. HALLO MUJO?

Sem pa edini v Sloveniji ki je v parih mesecih (beri 5) naredil 34.500 km in ni crknil ker sem ga gonil.

Motor je na zacetku lepo razlaufan tako kot treba in ne razumem tvoje pripombe, ti si ga gonil NOVEGA.

:nonono: Pa ja pisuka ne bom svoj avto rasturil prvih 5000 km.
Zavrnil sem Sonato 2.4 in VGT Tucsona ker so jajca. Grem na Volvota in pika.

Tukaj imate nekaj osnovnih podatkov kateri so me prepricali in testna voznja v torek.
OCEAN RACE motor 2.5T avtomatik seveda.Ko enkrat peljes avtomatik vedno avtomatik.
http://www.volvocars.com/models/xc90/techSpec.htm
:2thumbs:

Vse crkuje a je zal, da je crknil nov model Tucsona PA NE SAMO MENI 33.000 ih je na seznamu a sem med prvimi dokazal, na 24.000 km da so nekaj za***ali.

CE zelis informacijo ta MOTOR V6 in enaki menjalnik ugrajujejo ze 8 let v SANTA FE. :veryevil:

bush
04.03.2006, 11:55
Lohk tle nakladaš kar hočeš, pa je še vseeno dejstvo, da boš s svojim kvazidirkaškim načinom vožnje uničil vsak avto, ki ti bo prišel pod roke. Nimaš pojma!

matt
04.03.2006, 12:25
Eemmm.. a ni na avtobanih (razen v nemciji) omejitev na max. 130km/h?

Ganjat partonsko posast po povprecnih cestah nad predpisano hitrostjo, je miloreceno pubertetnistvo. Da o krsenju zakona in brezobzirnem ogrozanju zivljenj drugih ne govorim ...

avalanche
04.03.2006, 13:35
Lohk tle nakladaš kar hočeš, pa je še vseeno dejstvo, da boš s svojim kvazidirkaškim načinom vožnje uničil vsak avto, ki ti bo prišel pod roke. Nimaš pojma!

Res je. Tako kot je uničil Hyundaija in Mercedesa, bo tudi Volvota. In vse naslednje.

T2...

Ne gre se tolk za hirost, ampak za vrtljaje. Tisti so uničujoči za svež motor.

Vsak motor je narejen, da ga goniš. Ampak šele po nekaj tisoč kilometrih.

Vse to pa je posledica tvoje bikovske vožnje.

Če kupiš nov avto, motor nikakor ne more biti razlaufan.

Sonato si zavrnil, ker je jajc. Ampak skos poudarjaš, kako dober je Hyundai in udoben. Pomoje ti sploh ne veš, kaj bi rad.

33000 jih je na seznamu. Kdo pa pravi, da jim crkuje?

Že 8 let ga vgrajujeo v Santa Feje. In osem let je vse delalo normalno. Dokler ni prišlo tebi v roke.:big:

matt
04.03.2006, 13:43
Moje skromno mnenje je, da mu je lihkar crknla 10 let stara nexia pa zdej grunta a bi rablenga matiza al unota nabavu.

T2JEZAKONKOTNOKIA
04.03.2006, 13:45
PREBERI DOBRO

OBA DVA AVTA STA KOREKTNO IN PO NAVODILIH RAZLAUFANA PO 3-5000 KM KAR ZADOSTUJE

Vprasaj vsakega solanega avtomehanika pa ti bo povedal, da so danes vozila drugace narejena
kot nekoc in res je da prihaja do obrabe materijala ce je gonjen avto dokler je nov.

SAmo ne dajaj izjave v mojem imenu, oba avta so bila lepo vozena in so jajca.

33.000 Tucsonov je povabljenih nazaj v servis zaradi ISTE NAPAKE. HALLO BERI.

:veryevil:

Uzivajte i dalje v Hyundaiju,. JAZ ? NE HVALA. :angel:

bobi
04.03.2006, 13:47
PREBERI DOBRO

OBA DVA AVTA STA KOREKTNO IN PO NAVODILIH RAZLAUFANA PO 3-5000 KM KAR ZADOSTUJE

Vprasaj vsakega solanega avtomehanika pa ti bo povedal, da so danes vozila drugace narejena
kot nekoc in res je da prihaja do obrabe materijala ce je gonjen avto dokler je nov.

SAmo ne dajaj izjave v mojem imenu, oba avta so bila lepo vozena in so jajca.

33.000 Tucsonov je povabljenih nazaj v servis zaradi ISTE NAPAKE. HALLO BERI.

:veryevil:

Uzivajte i dalje v Hyundaiju,. JAZ ? NE HVALA. :angel:

Ti bi še šajtrgo zjahal prvi dan :veryevil:

T2JEZAKONKOTNOKIA
04.03.2006, 13:55
Kva ste pametni tukaj pisuka...20 let ze vozim zdaj ste pa tako pametni a vec kot v cliota se niste vsedli, zdaj pa res brez zamere pejte na morje namakat jajca...mislim na cliote.Moj sef je imel Espace in v enem eltu so mu trikrat zamenjali turbino...kvaliteta pa taka...itn...

Enaka napaka tudi na mom avtu pred unicenjem menjalnika, saj je avto kar sam bremzal,
ni dovoljeval, da presalta avtomaticno v visjo ali nizjo...itn..posledicno crash menjalnika in senzorjev itn...
A saj se vi boljs zastopite pa komenitarjte naprej...zdaj mi samo komentirajte da to nima veze z avtomatskim menjalnikom , hahahahaha ma bmk avto je odjavljen in naj ga testirajo se naprej JAZ NO MORE.:2thumbs:

Hyundai Tucson V6 2,7
Manufacturer Recall Number 05V119000
Issue Area SUSPENSION:AUTOMATIC STABILITY CONTROL (ASC)
Units Affected 30,558
Defect ON CERTAIN SPORT UTILITY VEHICLES EQUIPPED WITH ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP), THE YAW RATE SENSOR MAY BECOME TOO SENSITIVE AND MAY RECALIBRATE INACCURATELY. WHILE DRIVING THE ESP PROGRAM MAY CAUSE THE ENGINE TO REDUCE POWER AND MAY CAUSE A BRAKE AT ONE OF THE WHEELS TO BE INAPPROPRIATELY.
Consequences BRAKE APPLICATION CAUSED BY INADVERTENT ESP ACTIVATION MAY RESULT IN LOSS OF CONTROL AND A CRASH.
Corrective Action DEALERS WILL REPROGRAM THE ESP HYDRAULIC ELECTRONIC CONTROL Notes Owners who do not receive the free remedy within a reasonable time should contact the Manufacturer.

UrbyBiser
04.03.2006, 16:26
Kva ste pametni tukaj pisuka...20 let ze vozim zdaj ste pa tako pametni a vec kot v cliota se niste vsedli, zdaj pa res brez zamere pejte na morje namakat jajca...mislim na cliote.Moj sef je imel Espace in v enem eltu so mu trikrat zamenjali turbino...kvaliteta pa taka...itn...

Enaka napaka tudi na mom avtu pred unicenjem menjalnika, saj je avto kar sam bremzal,
ni dovoljeval, da presalta avtomaticno v visjo ali nizjo...itn..posledicno crash menjalnika in senzorjev itn...
A saj se vi boljs zastopite pa komenitarjte naprej...zdaj mi samo komentirajte da to nima veze z avtomatskim menjalnikom , hahahahaha ma bmk avto je odjavljen in naj ga testirajo se naprej JAZ NO MORE.:2thumbs:

Hyundai Tucson V6 2,7
Manufacturer Recall Number 05V119000
Issue Area SUSPENSION:AUTOMATIC STABILITY CONTROL (ASC)
Units Affected 30,558
Defect ON CERTAIN SPORT UTILITY VEHICLES EQUIPPED WITH ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP), THE YAW RATE SENSOR MAY BECOME TOO SENSITIVE AND MAY RECALIBRATE INACCURATELY. WHILE DRIVING THE ESP PROGRAM MAY CAUSE THE ENGINE TO REDUCE POWER AND MAY CAUSE A BRAKE AT ONE OF THE WHEELS TO BE INAPPROPRIATELY.
Consequences BRAKE APPLICATION CAUSED BY INADVERTENT ESP ACTIVATION MAY RESULT IN LOSS OF CONTROL AND A CRASH.
Corrective Action DEALERS WILL REPROGRAM THE ESP HYDRAULIC ELECTRONIC CONTROL Notes Owners who do not receive the free remedy within a reasonable time should contact the Manufacturer.


LoL, ROFL, LMAO, ROFLMAO pa še kaj bi se našlo
ti si raje vzami en slovar in z njim preleti to kaj si nam nalepo :D
Če nekje piše AUTOMATIC še ni nujno da je mišljen menjalnik LOL

Brezveze da sploh komentiram

matt
04.03.2006, 16:47
ej t2nokia a si ti mogoce taksist?

avalanche
04.03.2006, 20:18
Hyundai Tucson V6 2,7
Manufacturer Recall Number 05V119000
Issue Area SUSPENSION:AUTOMATIC STABILITY CONTROL (ASC)
Units Affected 30,558
Defect ON CERTAIN SPORT UTILITY VEHICLES EQUIPPED WITH ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP), THE YAW RATE SENSOR MAY BECOME TOO SENSITIVE AND MAY RECALIBRATE INACCURATELY. WHILE DRIVING THE ESP PROGRAM MAY CAUSE THE ENGINE TO REDUCE POWER AND MAY CAUSE A BRAKE AT ONE OF THE WHEELS TO BE INAPPROPRIATELY.
Consequences BRAKE APPLICATION CAUSED BY INADVERTENT ESP ACTIVATION MAY RESULT IN LOSS OF CONTROL AND A CRASH.
Corrective Action DEALERS WILL REPROGRAM THE ESP HYDRAULIC ELECTRONIC CONTROL Notes Owners who do not receive the free remedy within a reasonable time should contact the Manufacturer.

Če jaz prav zastopim, je tole poziv za 30 tisoč Tucsonov V6, ker imajo serisjko napako na - zanimivo - vzmetenju oziroma ASC sistemu. Kar pa ni povsem isto kot menjalnik. Torej si ti uničil nekaj povsem drugega, kot je pa serijska napaka.:big:

T2JEZAKONKOTNOKIA
05.03.2006, 06:03
Da dragi. Zaradi tega je motor zmanjseval obrate, bremzal in seveda ni saltal ko bi treba.Posloedicno je preskocil v nizjo ali obratno sam od sebe itn...pejd na Hyundai pa ti bojo obrazlozili detaljno, da so bremze in vse senzorji pvoezani z racunalnikom, menjalmnikom in motorjem...dovolj Avalanche zadnji post.Nima smisla.Ce rekem crno ti bos belo. Frustracije:dead:

avalanche
05.03.2006, 10:21
Da dragi. Zaradi tega je motor zmanjseval obrate, bremzal in seveda ni saltal ko bi treba.Posloedicno je preskocil v nizjo ali obratno sam od sebe itn...pejd na Hyundai pa ti bojo obrazlozili detaljno, da so bremze in vse senzorji pvoezani z racunalnikom, menjalmnikom in motorjem...dovolj Avalanche zadnji post.Nima smisla.Ce rekem crno ti bos belo. Frustracije:dead:

Ma daj ne nabijaj neki brezveze.

V pozivu menjalnik niti omenjen ni. Če bi se menjalnik uničil zaradi tega, ker je avto bremzal, bi se uničil tudi takrat, ko bi ti zabremzal.

Verjetno so ti na servisu nekaj nakladali, da bi se te znebili. :big:

Jakec
05.03.2006, 14:43
u mater kaka budala....tebi nebi dal lesene šajtrge v roke...

pomoje bo kr držalo tisto ko ne jekdo napisal: rknila stara nexia pa razmišlja al matiza al R5 1.1 :) :) :)

ajde, napadi me, se bomo vsaj smejali

Alfa-pi
11.03.2006, 21:20
Nimam, nisem vozil in ne poznam Tuscona. Lahko pa samo potrdim, da z vidika fizike drži razlika v porabi kot je zapisal lastnik. Če pri 150km/h porabi 8.9 l, potem pri 180km/h porabi 15.3 l (teoretično), on pa navaja 15.8 l, kar je zelo blizu. kar se pa tiče pospeškov, sem pa sevda malo v dvomih, čeprav je res, da imajo terenci načeloma krajše prestave, kar omogoča boljše pospeške.
By the way....kako pa je z udobjem? In kako je s hrupom?

T2JEZAKONKOTNOKIA
15.03.2006, 05:22
Spostovani g. xxxxxxxxxx,

Obvescam vas, da bomo glede Tucsona V6 uredili sledece:
na vas racun bo poravnanih 6.055,36 EUR oziroma 1.451.106,50 SIT (preracunano po centralnem paritetnem tecaju), kolikor znasa sestevek pologa in 9 obrokov, ki ste jih do sedaj poravnali XXX Leasingu,
Avto XXXXXXX bo na podlagi podpisa vase izjave od xxx Leasinga opravil predcasni odkup po pogodbi st. xxxx/05.
V kolikor se s predlogom strinjate, vas prosim, da:
nam javite stevilko svojega racuna, kamor se nakazejo sredstva iz prve tocke prejsnjega odstavka,
po faksu na stevilko 01 xxx xxx xx posredujete svojo pisno privolitev.
Nato vam bomo v najkrajsem moznem casu posredovali v podpis dogovor o poravnavi terjatev, ki ga bodo podpisale vse vpletene strani.

Lep pozdrav,

XXXXX XXXXXX
direktor prodaje vozil in marketinga
Hyundai XXXX XXXXX d.o.o. ****ljana:veryevil:
------------------------------------------------------

Volvo narocen in baj baj Tucson. LP vsem.Odkupili so avto in povrnili celotni znesek.:2thumbs:

T2JEZAKONKOTNOKIA
15.03.2006, 17:32
Hyundai Koreja uradno priznal napako na menjalniku. TUCSON V 6 2.7 modela

JUHHUHUHUHUHUHUHUHUUUUUUUUUUUUU:2thumbs: :rolling: