Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Motoristi


slick
20.03.2006, 07:53
ja....sezona se je včeraj uradno začela, vsaj zame:cool: prvih 150 letošnjih kilometrov, cesta večinoma suha, "šodra" skoraj nikjer (hvala fantom na Planini, ki so se spravili pometati), v senčnih predelih je zeblo v prste na rokah ampak tega po 4 mesečni motoristični abstinenci sploh ne opaziš...

še kdo izkoristil ta vikend za končanje zimskega spanja?

nejc
20.03.2006, 08:32
mene sam neki zanima. sezona se je uradno začela na podlagi česa? a niso še mal nizke temperature?:dontknow:

slick
20.03.2006, 09:14
:big: na podlagi prve letošnje vožnje... res je še malo mraz, ampak za par popoldanskih uric se da... koliko te bo zeblo je precej odvisno od opreme, pa kaj imaš spodaj oblečeno. mene je naprimer zeblo le v prste na rokah (ker imam enojne, tanke rokavice), drugam me ni zeblo...

pa jeebesh mraz, glavno da je cesta suha pa da ni šodra:wink:

Black
20.03.2006, 11:02
uf...mi smo se vozil tud pozim že..če te daje pa ne morš potrpet....greš u kakršnem koli vremenu..usaj jst :D

slick
20.03.2006, 13:34
primorc?

Black
20.03.2006, 13:46
ljubljančan

Štrudl
20.03.2006, 13:54
krančan

brumer
30.03.2006, 18:58
Dolenc jutri registriram BMW-eja v soboto pa Kawasakija(od žene)!!!!!!!!!!

slick
30.03.2006, 19:05
Dolenc jutri registriram BMW-eja v soboto pa Kawasakija(od žene)!!!!!!!!!!

samo za info... grawe zavarovalnica še vedno zavaruje po starem sistemu (ccm)... ostale zavarovalnice od letos naprej po KW... preračunaj kaj se ti bolj splača... jaz sem prihranil 25k (cbf 500)

GiGi
30.03.2006, 23:10
Jp, sezona projektilov se je začela, Z njo pa izsiljevanje, izzivanje in ogrožanje prometne varnosti in ostalih.

Ne me narobe razumet niso vsi taki ampak tistih 10% bedakov odtehta 90% vseh normalnih.

Srce
04.04.2006, 11:23
iiiiiiii morm si enkrat omislt kakega hudega motoreka. Nora sem nanje.

Me kdo pelje? ;)

slick
04.04.2006, 11:44
:D če daš za per

Srce
04.04.2006, 12:00
Ja!

Mah jst sm nora na hitrost in na motorje in sm rekla, da drugo leto grem ispit delat potem pa počasi šparat za kak motorček.

In kakega maš? Kok kubikov?

nejc
05.04.2006, 12:08
Jp, sezona projektilov se je začela, Z njo pa izsiljevanje, izzivanje in ogrožanje prometne varnosti in ostalih.

Ne me narobe razumet niso vsi taki ampak tistih 10% bedakov odtehta 90% vseh normalnih.
se strinjam. dodal bi še(sam se nameravam spravit v motoristične vode v bližnji prihodnosti), da teh 10% bedakov ne spada na cesto. povprečen avtomobil vozi (če zaokrožimo malo navzgor) po omejitvah s pospeškom 15s do 100km/h. cestni motorji majo pa 3,4,5s pospeške, norci se vozijo pa z njimi po navadnih cestah 150km/h ali več. n gre skupaj. možnost kolizije je podobna, kot če bi šel na bal od doma upokojencev in bi skušal med njimi veselo tečt. prej ko slej boš enega zrušil.

brumer
07.04.2006, 19:58
8 sek 200 km/h:evil:

Z750
08.04.2006, 18:49
a ste že registriral????

freya
09.04.2006, 11:05
...ja, sezona se je šele začela, eden se je pa včeraj že ubil.
previdno fantje

slick
09.04.2006, 11:40
...ja, sezona se je šele začela, eden se je pa včeraj že ubil.
previdno fantje

letos na žalost že štirje:(

GrCaR
09.04.2006, 19:28
Pozdravljeni motoristi. Sezona se je končno začela, tko da ns bo čedalje več na cesti :2thumbs:

a obiskujete tudi kakšne druge forume o motorjih? naprimer http://www.motosvet.com/tabla

freya
11.04.2006, 06:19
letos na žalost že štirje:(

to noč trije mrtvi ali hudo ranjeni
:( :nonono:

http://novice.siol.net/default.aspx?site_id=1&page_id=31&article_id=13106041106215662&cid=102&pgn=1

summer
11.04.2006, 09:02
večina mojih prjatlov je motoristov:)....jz se pa ne vozim z motorji...torej vedno ko gremo kam za dalj časa...me porabijo za tovorjenje z hrano, pijačo in cunjami:D

MyWay_SI
11.04.2006, 12:13
sezona zbijanja kegljev se je začela :veryevil:

slick
11.04.2006, 18:03
sezona zbijanja kegljev se je začela :veryevil:

kegelj ti je mama:approve:

summer
11.04.2006, 18:56
:rolling: :D

slick
15.04.2006, 12:53
ok, saj razumem, pomlad je, treba je delat na njivi... z njive je potem s traktorjem (verjetno) treba iti tudi na glavno cesto... ampak yeebemti žalost, a bi vam kmetom krona z glave padla, če bi vsa govna, ki jih spravite na asfalt potem skidali nazaj na travo???!!!!

a ne obstaja celo en zakon, kjer piše, da če posvinjaš cesto, moraš vse lepo pospravit?

pisda ej...tak folk bi dau direkt v čuzo:evil:

Gyzmo
15.04.2006, 18:43
Moraš prilagodit hitrost razmeram na cesti

slick
15.04.2006, 19:11
a ne me yeebat no... če bi se jaz spomnil, da bi bilo zabavno odštemat kvadratni meter asfalta takoj za nepreglednim ovinkom in nato ljudem, ki bi lezli iz razbitin razlagal, da morajo hitrost prilagoditi razmeram na cesti, bi me smrkci zelo hitro prišli iskat:mad:

vsej opozorilno tablo GOVNA NA CESTIŠČU nej postavjo pisde lene...

Teo
15.04.2006, 19:48
hmm sezona se je začela že precej nazaj. jsz mam regionalno cesto ene 30m od hiše in zdej sem med vikendi cele dneve zunej. Ne lažem, če rečem, da vsak dan ko je lepo vreme pasa mimo ene 500 motoristov.
Čist fouš sem jim:)

slick
16.04.2006, 12:05
Moraš prilagodit hitrost razmeram na cesti
Mogoče so pa ravno hoteli postaviti tablo,pa si se tačas mimo pripeljal......
Vsak normalen pa itak zmanjša hitrost pred nepreglednim ovinkom,razen raznih šopačev adrenalina (tako na dveh,kot na štirih kolesih).

(Zakaj že kar vem,kakšen bo tvoj odgovor ? )

brstični ohrovt ima veliko vitaminov...

vedeževalka si majkemi:approve:

slick
16.04.2006, 12:20
prilagoditi se moraš razmeram na cesti je zelo retardiran odgovor... ker s tem ne rešiš izvornega problema.

popolnoma ista fora, če jaz pijan kot opica v soboto zjutraj razbijam flaše na cesti, ti si pa 10 minut kasneje na moji glažovni prerežeš gume... si v tem primeru ti kriv, ker nisi prilagodil hitrost razmeram?

Gyzmo
16.04.2006, 20:53
prilagoditi se moraš razmeram na cesti je zelo retardiran odgovor...

Bi upal policaju to reči v obraz?

slick
17.04.2006, 08:00
kaj ko bi ti odgovoril na vprašanje, namesto da bluziš bedarije?

kdo je kriv, če jaz izrežem kvadratni meter asfalta ali posujem pet kil razbitega stekla po cestišču, ti pa imaš zaradi tega prometno nesrečo? verjetno ti, ker nisi prilagodil hitrosti razmeram na cesti a ne?

slick
17.04.2006, 08:16
Varstvo cest in okolja
113. člen


(1) Z uporabo vozila se ne sme povzročati čezmernega hrupa oziroma ropota ali kako drugače onesnažiti okolja.

(2) Ko voznik na cesti vozilo ustavi za več kot tri minute ali ga parkira, mora takoj ugasniti motor. Ta določba se ne uporablja za vozila, pri katerih motor poganja naprave za opravljanje določenih del (vozilo za zbiranje in odvoz odpadkov, vozilo za čiščenje kanalov, avtomobilsko dvigalo ipd.). Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje.

(3) Na cesti ali ob njej je prepovedano izpuščati, puščati, odlagati, odmetavati ali postavljati karkoli, kar bi oviralo potek prometa, ogrozilo njegovo varnost, škodovalo ljudem, živalim, rastlinam ali onesnažilo okolje. Zlasti je prepovedano vozišče močiti ali ovirati odtekanje vode z njega, odlagati nanj sneg ali led, postavljati stebričke, verige ali druge naprave za ograjevanje parkirnih prostorov oziroma preprečevanje parkiranja, puščati na njem zabojnike za smeti ali druge predmete, razsipati po njem sipek material, ga pomazati z mazili ali drugače pomastiti ali kako drugače onesnažiti.

(4) Preden se vključi v promet na cesti s kolovozne poti ali druge zemljiške površine, mora voznik odstraniti z vozila zemljo ali blato, ki bi lahko onesnažilo vozišče.

(5) Izvajalec gradbenih ali drugih del mora pri izvozu z gradbišča ali druge zemljiške površine, na kateri se izvajajo dela, očistiti zemljo ali blato z vozil, ki se s te površine vključujejo v cestni promet.

(6) Zemljo ali blato, ki v primeru iz četrtega ali petega odstavka tega člena onesnaži vozišče, mora voznik oziroma izvajalec del takoj odstraniti z vozišča. Če tega ne stori, očisti vozišče na njegove stroške pristojni izvajalec rednega vzdrževanja cest.

(7) Z globo 20.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo prvega ali drugega odstavka tega člena.

(8) Z globo 60.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik ali druga fizična oseba, ki ravna v nasprotju z določbo tretjega ali četrtega odstavka tega člena.

(9) Z globo najmanj 600.000 tolarjev se kaznuje za prekršek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki ravna v nasprotju z določbo tretjega ali petega odstavka tega člena, odgovorna oseba pa z globo najmanj 60.000 tolarjev.

slick
17.04.2006, 08:19
torej obstaja kazen za take kretene... naslednjič, ko naletim na blato&gnoj na cestišču, se ustavim in kličem policijo, boli me kuurac...

idiota ne bo težko izslediti, glede na to, kakšne sledi pušča za sabo:approve:

slick
17.04.2006, 08:50
Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje

Ta je pa sploh zanimiva.Ko nekateri tako uživajo v cviljenju gum,da o motoristih niti ne govorim :veryevil:

Kar se pa tiče čiščenja gum,sem že parkrat opazil,da je policaj ustavil traktorista ali kamionarja,ki je potem moral čistiti za seboj,kazen je pa tud najbrž moral plačat.Čisto vsakega pa tud ne morjo ujagat...Zavest onesnaževalcev je pa itak bolj tko....Nisem pa še videl traktorista,ki bi samoiniciativno sčistil gume pred dostopom na cesto.Mogoče so izjeme,katerim vsaka čast.......

Pa tud metanje snega z dvorišča na cesto ni preveč pametno dejanje,sam to majo pa mestni redarji čez (če se ne motim).Bi pa z veseljem včasih kakemu takemu ves sneg nazaj na dvorišče zmetal....Pa še mal zraven...

ah neeeeee? a nebi samo prilagodil hitrosti razmeram na cestišču?

Gyzmo
17.04.2006, 16:46
Seveda je kriv tisti, ki navozi svinjarijo na cesto. Sam bo svinjarija počiščena šele takrat, ko se zgodi nesreča, nič prej. Koliko je takih primerov po cestah in tudi nasplošno po državi. To je ista fora kot primer Lipa.

slick
06.05.2006, 18:10
zelo se zahvaljujem dobremu možu na modrem gsx-ru, saj je njegovo kriljenje, mahanje in skorajšnja postavitev na glavo pripomogla k temu, da so mi možje postave na vrhu črnokalskega klanca namerili pod 90 namesto 140+:blush:

jaz in moja denarnica ti bova večno hvaležna:approve:

MyWay_SI
11.05.2006, 13:25
kakšen je že kaj letošnji odstrel :veryevil:

Abronsius
11.05.2006, 13:45
zelo se zahvaljujem dobremu možu na modrem gsx-ru, saj je njegovo kriljenje, mahanje in skorajšnja postavitev na glavo pripomogla k temu, da so mi možje postave na vrhu črnokalskega klanca namerili pod 90 namesto 140+:blush:

jaz in moja denarnica ti bova večno hvaležna:approve:

Večno verjetno ne, do prvega jarka, ko te bo odstrelilo s ceste na kupčku kravjega dreka pa zagotovo. :D

slick
11.05.2006, 15:25
Večno verjetno ne, do prvega jarka, ko te bo odstrelilo s ceste na kupčku kravjega dreka pa zagotovo. :D

...gledam tale post k žaba lešnik... "ko te bo odstrelilo s ceste na kupčku kravjega dreka pa zagotovo"... saj lahko da slabo opazujem okolico (morda se mi celo razvija siva mrena), kravji drek na cesti sem že videl, ceste na kravjem dreku pa res še ne...

kir loj:clown:

Abronsius
11.05.2006, 22:33
torej obstaja kazen za take kretene... naslednjič, ko naletim na blato&gnoj na cestišču, se ustavim in kličem policijo, boli me kuurac...

Očitno obstajajo tudi kreteni, ki drvijo 140+ z motorjem, na vrhu črnokalskega klanca.

slick
12.05.2006, 06:14
Očitno obstajajo tudi kreteni, ki drvijo 140+ z motorjem, na vrhu črnokalskega klanca.

aaaaa to te torej muči:D potem pa tako napiši, ne pa da preobremenjuješ možgansko celico z zapletenimi metaforami o cestah in kupih kravjega dreka... še dobro, da se nisi poškodoval:evil:

Abronsius
12.05.2006, 08:53
Zanimivo, kako začneš analizirati stavčne zveze in v zadnjem postu tudi prefinjeno žaliti, ko ti nekdo pove nekaj kritičnega, vendar povsem dobronamernega na račun tvojih ravnanj v prometu. Enako kot ti upravičeno pokritiziraš voznike traktorjev, ki na cesto nanesejo nevarno svinjarijo, enako tudi jaz lahko pokritiziram tvoje divjanje z motociklom. Pa brez zamere.

slick
12.05.2006, 11:25
Zanimivo, kako začneš analizirati stavčne zveze in v zadnjem postu tudi prefinjeno žaliti, ko ti nekdo pove nekaj kritičnega, vendar povsem dobronamernega na račun tvojih ravnanj v prometu. Enako kot ti upravičeno pokritiziraš voznike traktorjev, ki na cesto nanesejo nevarno svinjarijo, enako tudi jaz lahko pokritiziram tvoje divjanje z motociklom. Pa brez zamere.

seveda:clown: s tem, ko jaz pripeljem 140 po povsem prazni cesti, ki je široka kot avtocesta, ne ogrožam nikogar, v najslabšem primeru sam sebe... medtem ko kmet zasvinja zaprt ovinek s kepami blata v velikosti pesti, ogroža vse ostale, le sebe ne... v tem je razlika. bo šlo?

D' Andre
12.05.2006, 12:13
Js mam do motorjev bl rešpekt... moj bratranec je letos že na*ebal - v prometni nesreči je bil ob prst. Dostikrat je pretiraval z brzino, no zdej ga je pa neka mamca izsilila v križišču. Mu pa štejem v čast, da se gre zdivjat na Grobnik. Sem se peljal parkrat z njim in morm reč da mi ni filing. Sploh, ko padeš z motorjem z veliko brzino, se gotovo ubiješ medtem ko pri avtu ni tako - ona piksna pleha te vseeno ščiti.

Abronsius
12.05.2006, 12:22
seveda:clown: s tem, ko jaz pripeljem 140 po povsem prazni cesti, ki je široka kot avtocesta, ne ogrožam nikogar, v najslabšem primeru sam sebe... medtem ko kmet zasvinja zaprt ovinek s kepami blata v velikosti pesti, ogroža vse ostale, le sebe ne... v tem je razlika. bo šlo?

Ne ve če bo šlo, saj si malo prej ugotovil, da imam samo eno možgansko celico. No bom probal. :)

Pričakoval sem odgovor v tem stilu. To, kdo ogroža bolj in kdo manj, bi se morda celo strinjal, se mi pa zdi takšno razmišljanje nevarno. Če bi vsakdo razmišljal na tak način in si sam podal oceno, kakšno hitrost še dovoljuje določen odsek ceste, kdaj je nekaj še v mejah (ne)ogrožanja, potem bi bil, marsikdaj že je, na cestah totalen kaos. Zato imamo cestnoprometne predpise, ki naj bi ohranjali neko relativno varno vožno za vse udeležence v prometu. To, kako neprimerno so omejene hitrosti na določenih odsekih, je seveda zopet stvar debate.

In zdaj pridemo do srčike problema. Kaj torej početi z motociklom (tudi avtomobilom, da ne bo pomote), ki zmore izjemne pospeške, nore hitrosti, medtem ko je na naših cestah primoran (če želi spoštovati predpise) voziti z drobtinico te zmogljivosti. Povsem razumem motoriste, ki izkoriščajo vsako malo daljšo ravnino, da vsaj malo prezračijo motor, užitek po hitrostih je nenazadnje tudi botroval ne ravno poceni nakupu takšne zverine. Jaz osebno bi si zato želel v Sloveniji eno res ornk dirkalno stezo, kjer bi lahko dodobra zadovoljili svoj užitek po hitrostih in prignali svoje mašine do delovne temperature. Ne verjamem sicer, da bi takšna investicija odpravila norenje na cestah, zagotovo pa bi marsikomu pomagala sprostiti adrenalin na varnejši način, pa še kakšno zanimivo mednarodno dirko bi se dalo pripeljat v naše kraje. Vem, iluziorno razmišljanje.

Mimogrede, je že kdo vozil na Nordschleifu? :P

slick
12.05.2006, 13:04
Ne ve če bo šlo, saj si malo prej ugotovil, da imam samo eno možgansko celico. No bom probal. :)

Pričakoval sem odgovor v tem stilu. To, kdo ogroža bolj in kdo manj, bi se morda celo strinjal, se mi pa zdi takšno razmišljanje nevarno. Če bi vsakdo razmišljal na tak način in si sam podal oceno, kakšno hitrost še dovoljuje določen odsek ceste, kdaj je nekaj še v mejah (ne)ogrožanja, potem bi bil, marsikdaj že je, na cestah totalen kaos. Zato imamo cestnoprometne predpise, ki naj bi ohranjali neko relativno varno vožno za vse udeležence v prometu. To, kako neprimerno so omejene hitrosti na določenih odsekih, je seveda zopet stvar debate.

In zdaj pridemo do srčike problema. Kaj torej početi z motociklom (tudi avtomobilom, da ne bo pomote), ki zmore izjemne pospeške, nore hitrosti, medtem ko je na naših cestah primoran (če želi spoštovati predpise) voziti z drobtinico te zmogljivosti. Povsem razumem motoriste, ki izkoriščajo vsako malo daljšo ravnino, da vsaj malo prezračijo motor, užitek po hitrostih je nenazadnje tudi botroval ne ravno poceni nakupu takšne zverine. Jaz osebno bi si zato želel v Sloveniji eno res ornk dirkalno stezo, kjer bi lahko dodobra zadovoljili svoj užitek po hitrostih in prignali svoje mašine do delovne temperature. Ne verjamem sicer, da bi takšna investicija odpravila norenje na cestah, zagotovo pa bi marsikomu pomagala sprostiti adrenalin na varnejši način, pa še kakšno zanimivo mednarodno dirko bi se dalo pripeljat v naše kraje. Vem, iluziorno razmišljanje.

Mimogrede, je že kdo vozil na Nordschleifu? :P

glej... totalen kaos bi bil v primeru, da bi vsi tako razmišljali in tako vozili na kupu... torej, če je tekoč promet, se tako NE VOZI, če pa na cesti ni žive duše mi pa ni jasna definicija kaosa? kako lahko povzročam kaos, če sem sam? komu?
če bi imeli motor za nore hitrosti, bi se vozili po avtocestah, koliko motoristov vidiš na avtocestah napram navadnim cestam? ***eš hitrost pa ravnine...
je pa res da je visoka hitrost zelo relativna zadeva, tebi je to 140, moji babici pa npr. 70, ki se tebi verjetno zdi zelo sprejemljiva številka, babica bi te pa za norca inu morilca imela:D

edit: kakšen adrenalin? misliš da se je meni pri 140 na vrhu črnega kala adrenalin sproščal? ne pretiravaj....

Abronsius
12.05.2006, 20:18
Žal me tvoja relativna ocena "saj sem sam na cesti" ne prepriča. V trenutku, ko za ovinkom opaziš, da nisi več sam, je lahko že prepozno. Celo sam si priznal, kako bi te policaji ujeli, če ne bi bil opozorjen s strani motorista. Namesto policista bi tam lahko bil avto, ki se vključuje s stranske ceste in nenadoma ne bi bil več sam. Nič ne pretiravam, hočem ti samo povedat, da pri 140+ z motorjem izven avtoceste govoriti, da sem sam na cesti, kliče po nesreči.

nejc
14.05.2006, 12:35
1)Pri teh 140km/h pri enmu motorju je treba še opozorit, da se zaustavi prej, ko fičo pri 60km/h.

2)Voznik tipa slick(kokr sem iz vseh postov doslej spoznal, ne samo v tej temi) ima sigurno višji prag zanj nevarnih hitrosti, kar pomeni, da lahko pri večji hitrosti primerno odreagira,kar kot primer ena babica ne bi bila sposobna. Zdj a je sposoben primerno odreagirat pri 140 km/h, pa tudi zavisi od precej detajlov. Kako oster ovinek je, kako široka cesta je, ali nasproti pripelje avto, ali voznik, ki je presekal pot, njega opazi in se umakne itd. itd. NE POSPLOŠEVAT!!!

Vsekakor se strinjam, da visoke hitrosti so nevarnejše, koliko je pa že vprašanje, na katerega ima vsak svoj pogled.

Želim povedati to, da se je brezveze prepirat o tem, kaj vse se lahko zgodi. Nenazadnje je pred nekaj meseci nek moški v Lj izgubil nogo, ko je stal na pločniku, ker je v njega zapeljal en bedak, ki je šibal po mestu. Ali pa avto zbije kolesarja na prednostni, pa čudno padeš, udarip z glavo v robnik in konec. Možnosti je ogromno.

Vsak trezen izkušen voznik lahko tudi pri hitrostih nad omejitvami vozi na primerni cesti povsem varno. Vsekakor je pa z avti in motorji s precej večjimi zmogljivostmi od povprečnega avtomobila bolj varno it adrenalin spuščat na dirkališča.

slick
14.05.2006, 20:00
Žal me tvoja relativna ocena "saj sem sam na cesti" ne prepriča. V trenutku, ko za ovinkom opaziš, da nisi več sam, je lahko že prepozno. Celo sam si priznal, kako bi te policaji ujeli, če ne bi bil opozorjen s strani motorista. Namesto policista bi tam lahko bil avto, ki se vključuje s stranske ceste in nenadoma ne bi bil več sam. Nič ne pretiravam, hočem ti samo povedat, da pri 140+ z motorjem izven avtoceste govoriti, da sem sam na cesti, kliče po nesreči.

a se tebi sanja na kakšni razdalji te policaj z radarjem meri? na okoli 200 metrov... torej, če bi tam namesto policaja zagledal avto, ki se vključuje v promet/otroka z gumitvistom/prevrnjeno cisterno s pivom, bi imel še več kot dovolj časa ne samo zmanjšati hitrost, ampak celo ustaviti;)

v nepoznan in/ali nepregleden ovinek ne bom nikoli vozil hitreje, kot s hitrostjo za katero sem prepričan, da se lahko varno ustavim oziroma izognem čemurkoli, kar bi slučajno lahko bilo za ovinkom (da, celo nedeljske šoferje, ki ustavijo za ovinkom, zato da bodo nabirali rožice predvidevam:evil: )... če odsek dobro poznam in je preglednost večja, bo večja seveda tudi hitrost, ampak zopet ne večja, kot sem prepričan, da se bom zmožen ustaviti, izogniti... zato sem na vrhu črnokalskega klanca vozil 140 in ne npr. 180... kar pa ne pomeni, da nekdo z boljšimi sposobnostmi od mene in z boljšim motorjem tam ne bi mogel voziti 180 ali celo več... temu se reče predvidevanje in je zelo uporabna zadeva v prometu, lahko kdaj poizkusiš;)

verjamem, da se tebi zdi, da vsi motoristi brezglavo norimo, "sam de leti, boli nas ***** kaj bo za ovinkom", ampak to ni res... večina se nas boji za svojo kožo kot hudič križa, zato ne vozimo hitreje kot smo prepričani, da lahko:)

zverina
14.05.2006, 21:08
samo za info... grawe zavarovalnica še vedno zavaruje po starem sistemu (ccm)... ostale zavarovalnice od letos naprej po KW... preračunaj kaj se ti bolj splača... jaz sem prihranil 25k (cbf 500)

najbolše, da preko kterga kluba plačaš zavarovanje.

zverina
14.05.2006, 21:10
Žal me tvoja relativna ocena "saj sem sam na cesti" ne prepriča. V trenutku, ko za ovinkom opaziš, da nisi več sam, je lahko že prepozno. Celo sam si priznal, kako bi te policaji ujeli, če ne bi bil opozorjen s strani motorista. Namesto policista bi tam lahko bil avto, ki se vključuje s stranske ceste in nenadoma ne bi bil več sam. Nič ne pretiravam, hočem ti samo povedat, da pri 140+ z motorjem izven avtoceste govoriti, da sem sam na cesti, kliče po nesreči.

ne moreš primerjati zavor na motorju z avtomobilskimi.

[Roky]
14.05.2006, 21:31
Pozdravljeni !

Nevem zakaj ljudje govorijo slabo nasplošno o vseh motoristih? Imaš posamezne "motoriste", ki se vozijo brez čelade le zato, ker se jih pod čelado ne vidi in razkazujejo svoj imiđ na cestah.Pri takem takoj veš, da nima vseh pik v glavi saj si sam streže po življenju.Veliko pa je motoristov,želnih po hitrosti ki pa s v resnici zelo uredu fantje (in dekleta)...Ampak v Sloveniji je zelo težko potešiti željo po hitrosti,ko pa imamo "toliko" primernih stez za to početje..Vožnja do Grobnika pa tudi ni poceni sploh pa je v vožnji DO in IZ Grobnika tudi veliko nesreč..Le kdo nebo zmatran po celodnevni vožnji po pisti ?

Tudi sam sem imel lanskoleto (na dan svojega rojstnega dne) nesrečo z motorjem..Z malo več kot 80km/h sem hotel položiti ovinek za ovinkom je pa stal avto, ki je zavijal levo,in ko sem sredi ovinka zagledal to sem preprosto preveč stisnil prednjo zavoro in me je odneslo preko balance z glavo skozi zanje steklo avtomobila....Letos vozim karseda previdno in probam predvidevati situacije..Tudi strah je še ostal saj se vidi bremzanje pred ovinkom (in to prav podzavestno) pa tudi posledice so ostale

slick
15.05.2006, 12:31
']Pozdravljeni !

Nevem zakaj ljudje govorijo slabo nasplošno o vseh motoristih? Imaš posamezne "motoriste", ki se vozijo brez čelade le zato, ker se jih pod čelado ne vidi in razkazujejo svoj imiđ na cestah.Pri takem takoj veš, da nima vseh pik v glavi saj si sam streže po življenju.Veliko pa je motoristov,želnih po hitrosti ki pa s v resnici zelo uredu fantje (in dekleta)...Ampak v Sloveniji je zelo težko potešiti željo po hitrosti,ko pa imamo "toliko" primernih stez za to početje..Vožnja do Grobnika pa tudi ni poceni sploh pa je v vožnji DO in IZ Grobnika tudi veliko nesreč..Le kdo nebo zmatran po celodnevni vožnji po pisti ?

Tudi sam sem imel lanskoleto (na dan svojega rojstnega dne) nesrečo z motorjem..Z malo več kot 80km/h sem hotel položiti ovinek za ovinkom je pa stal avto, ki je zavijal levo,in ko sem sredi ovinka zagledal to sem preprosto preveč stisnil prednjo zavoro in me je odneslo preko balance z glavo skozi zanje steklo avtomobila....Letos vozim karseda previdno in probam predvidevati situacije..Tudi strah je še ostal saj se vidi bremzanje pred ovinkom (in to prav podzavestno) pa tudi posledice so ostale

to niso motoristi ampak čapci:clown: ne samo, da nimajo čelad, tudi zavarovanih in registriranih motorjev nimajo...
drugače pa, če tip na motorju nima čelade ali pa vozi v šlapah, coklah in podobnem sranju, ga tudi pozdravim ne...to zame ni motorist...

:( za padec... zapomni si, če si se stresel z motorjem in zdaj tukaj pišeš, nisi imel nesreče...imel si srečo.
lepo, da si spet na cesti:2thumbs:

slick
15.05.2006, 12:45
Ma vsi ste mi vi neki Schumacherji pa Rossiji.Če ste že tolk sposobni,zakaj vas ni v F1 ali Moto GP ?
Je pa ogromno mrtvih na cestah....Preveč...Tudi sposobnih predvidevanj in obvladovanja raznih situacij....
Izguba sorodnika ali znanca,zaradi nekega norca,ki ni predvidel,da mu bo nekdo pripeljal v križišče,pa čeprav se po njegovem mnenju lahko pri 130 ustavi v pol milimetra,je zelo boleča,zato me take razprave zelo razburijo.
Osebno sem videl,kaj ostane od avtomobila in voznika,ko 900 - kubični motor prileti s 130 v voznikova vrata in izstopi na drugi strani avtomobila,ko motorist zdrsne in z glavo pristane direktno pod tatrinim kolesom....
Ne,vsi ste nekaj sposobni obvladati svoje motorje in avtomobile - sej so airbagi,pa abs,pa neprebojne čelade pa.....vse,samo primerne doze pameti ne.Pišuka....

Nikoli v življenju še nisem dirkal z motorjem... vedno se vozim. Mislim, da malce mešaš te pojme;) ga ni junaka, ki bi "oddirkal" 400 km dolgo turo...enostavno bi bilo preveč naporno, tako psihično, kot fizično...

Misliš, da bi od motorja, avtomobila in obeh voznikov ostalo kaj več, če bi mu motorist v vrata pripeljal z 90? ne kaj dosti... na fleku olja pa lahko zdrsnem tudi pri 50 in se skotalim pod tatrina kolesa:dontknow:
če bi tako razmišljal, bi verjetno doma sedel v vato ovit...
hočem povedati, da se sranje lahko zgodi pri vsaki hitrosti, če nekdo ne bo pogledal na cesto, in zapeljal direktno pred mene, me bo stresel pri 90 ali pa pri 130... zato pa ne verjamem v absolutno prednost, tudi če sem na prednostni in vidim nekoga, ki stoji na neprednostni, sem vedno pripravljen, da mi lahko skoči na cesto...

slick
15.05.2006, 14:29
Ja,samo pri manjših hitrostih je sranje manjše....Pri višjih je pa delček sekunde lahko usoden....Samo v tem je štos....
Je pa lažje umret,če tudi ne dojameš,kaj se ti je zgodilo.....in ko si enkrat truplo,ti je pa čisto vseeno,al bodo v trugi sploh tvoji ostanki......

da, pri manjših hitrostih, recimo 40-50... pri 90 v nepremično oviro je pa rezultat povsem isti kot pri 130 v nepremično oviro...pobrali me bodo s špohtlom... konec koncev, tudi če tebi v avtomobilu nekdo zapelje direktno pred kljun pri 90, je veliko vprašanje, če boš preživel... upoštevati pa moraš tudi to, da na motorju rabim pol metra širok prostor pa se že lahko izognem najhujšemu, medtem, ko z avtomobilom rabim skoraj 2 metra... je razlika, mar ne?

zverina
15.05.2006, 20:40
slick a ti gre sploh ta CBF-ka 130km/h?:dontknow:

[Roky]
15.05.2006, 22:31
to niso motoristi ampak čapci:clown: ne samo, da nimajo čelad, tudi zavarovanih in registriranih motorjev nimajo...
drugače pa, če tip na motorju nima čelade ali pa vozi v šlapah, coklah in podobnem sranju, ga tudi pozdravim ne...to zame ni motorist...

:( za padec... zapomni si, če si se stresel z motorjem in zdaj tukaj pišeš, nisi imel nesreče...imel si srečo.
lepo, da si spet na cesti:2thumbs:

Hja srečo v nesreči bi se lahko reklo..Takoj na začetku me je bilo strah sedaj pa že čakam na izpit za večjo kubikažo :approve: Čeprav sem se zadnjič skoraj stresel sredi križišča,gladek asfalt,malo večja hitrost in rdeča luč pa je blo treba bremzat in mi je mal sprednjo gumo pobral..Samo smo ujel tko, da ni panike :clown:

Slowhand: Marsikdo v Sloveniji bi bil zmožen voziti F1 ali MotoGp..Ampak v tej majhni državi nastane problem,kje trenirati,kje dobiti dobre sponzorje (domače?),finance...Marsikdo bi se lahko postavil kateremukoli dirkaču ampak nima finančnih sredstev.Že vožnja Državnega Prvenstva v Skuter klasi ni poceni kaj šele dirkanje s cestnimi motorji v prvenstvu Alpe Adria? (v katerem še ni tako hude konkurence kot v MotoGPju)..Poznam bivšiga dirkača iz prvenstva Alpe Adria in mi je sam predstavil problem zakaj je toliko ljudi prisiljenih voziti po cesti,če pa so sposobni na Grobniku voziti tik za časom....

Je pa lep primer dobrega slovenskega dirkača Berto Camlek

Zverina: če ti pokažem kakšen motor gre meni 100 bi te presenetilo,tako, da take komentarje zadrži zase.Nevem a mu zavidate ker je motorist? Je mogoče zaradi tega drugačen? je zato huligan ? :nonono:

Slick tebi pa en motorističen pozdrav :2thumbs:

slick
16.05.2006, 07:03
slick a ti gre sploh ta CBF-ka 130km/h?:dontknow:

:D :D :D skuterji gredo 130... CBF-ka gre precej več... je pa res, da je vožnja nad 140-150 precej obremenilna za vrat, ker nima nobene vetrne zaščite (naked)...

[Roky]
16.05.2006, 18:53
Sponzorjev z dirkanjem po cesti res ne moreš dobiti,kvečjemu te kakšen policaj opazi in odsponzorira.:veryevil:

Oprosti,upam da neboš zameril samo brezveze da pišeš v tej temi, ker streljaš neumnosti...A ti sploh veš koliko stane dirkalni motor,deli za motor,gume,prevoz do dirk in vse kar spada zraven? Zelo zelo malo je takih, ki so si zmožni to sami plačevati...Pa tudi če dirkaš ni rečeno, da dobiš sponzorje, ki ti bodo pokrili stroške na pozitivno ničlo...Ni to kr tko, da greš na stezo odvoziš eno dirko in že postaneš tovarniški dirkač...:dontknow:

slick
16.05.2006, 19:29
']Oprosti,upam da neboš zameril samo brezveze da pišeš v tej temi, ker streljaš neumnosti...A ti sploh veš koliko stane dirkalni motor,deli za motor,gume,prevoz do dirk in vse kar spada zraven? Zelo zelo malo je takih, ki so si zmožni to sami plačevati...Pa tudi če dirkaš ni rečeno, da dobiš sponzorje, ki ti bodo pokrili stroške na pozitivno ničlo...Ni to kr tko, da greš na stezo odvoziš eno dirko in že postaneš tovarniški dirkač...:dontknow:

brezveze... slowhand je sveto prepričan, da samo da se usedeš na motor, že dirkaš:evil:

ker motorji so narejeni in mi jih kupujemo le z enim namenom, za dirkanje, knede:veryevil:

zverina
16.05.2006, 20:34
:D :D :D skuterji gredo 130... CBF-ka gre precej več... je pa res, da je vožnja nad 140-150 precej obremenilna za vrat, ker nima nobene vetrne zaščite (naked)...

sem mel bandita in vem kako je to.:nonono: sam ni ga lepšega ko cafe racer stil.:approve:

MyWay_SI
16.05.2006, 20:40
koliko motoristov je že odstranjenih - deaktiviranih :veryevil:

zverina
16.05.2006, 20:44
packa!:(

MyWay_SI
16.05.2006, 21:09
packa!:(
trap-a

kdor išče mu je pač potrebno in boguvšečno najti :2thumbs:

slick
17.05.2006, 06:58
sem mel bandita in vem kako je to.:nonono: sam ni ga lepšega ko cafe racer stil.:approve:

bandit ti ni šel več kot 130? verjetno bi ga moral peljati na servis:angel:
cbf-ka gre po števcu 200 (realno okrog 180) ampak je vožnja pri taki hitrosti zelo neudobna...
moti me premajhen navor, vse kar se dogaja je nad 7500 rpm... ampak ***atga, motor je poceni nakup, poceni za zavarovat, poceni za vzdrževat... kaj več moj študentski žep trenutno ne zmore...

se pa od nakedov ne premaknem, ko bodo finance dovoljevale, bo v garaži speed triple :approve:

slick
17.05.2006, 07:09
Ja,pišem oz. streljam neumnosti....Jih je vsak dan polna prometna statistika....Ja,dobro vem,mogoče celo bolje kot ti Roky,kolk stane motor,priprava in vse ostalo za eno samo samcato dirko.

Vem tudi to,da je prijatelj,ki je idealno zvozil izpitno vožnjo z motorjem (po vseh omejitvah itd...),takoj,ko je dobil v roke vozniško dovoljenje,sedel na svojega kawasakija in se po dveh kilometrih vožnje s 140 na uro nalimal v steno hiše,ki se žal ni hotla umaknt.....

In ne,ne dirkajo vsi,ki sedejo na motor ali sedejo za volan.....Še posebej tisti ne,ki smo preživeli....

bravo, klap,klap... in zato ker imaš ti slabo izkušnjo, smo vsi norci in bomo vsi pomrli? idealno je zvozil izpitno vožnjo? a bejž, jest sm jo pa neidealno? matr ej, ko narediš izpit, se šele začneš učit vozit, tist roza pildek ne pomeni čisto nič... po nekaj 10k kilometrih je pa drugače.

tvoj prijatelj se je preforsiral... misliš, da sem jaz svoja prva dva km prevozil 140? jok brate, nekateri smo pametnejši...

spartan
17.05.2006, 07:10
brezveze... slowhand je sveto prepričan, da samo da se usedeš na motor, že dirkaš:evil:

ker motorji so narejeni in mi jih kupujemo le z enim namenom, za dirkanje, knede:veryevil:


....večina si jih kupi za vozit po cestah, nekateri (spljoh v zadnjem cajtu) pa vglavnem za poziranje pred kafiči:rolling:

spartan
17.05.2006, 07:14
drugače pa, če tip na motorju nima čelade ali pa vozi v šlapah, coklah in podobnem sranju, ga tudi pozdravim ne...to zame ni motorist...


:clown::angel:

spartan
17.05.2006, 07:15
bandit ti ni šel več kot 130? verjetno bi ga moral peljati na servis:angel:
cbf-ka gre po števcu 200 (realno okrog 180) ampak je vožnja pri taki hitrosti zelo neudobna...
moti me premajhen navor, vse kar se dogaja je nad 7500 rpm... ampak ***atga, motor je poceni nakup, poceni za zavarovat, poceni za vzdrževat... kaj več moj študentski žep trenutno ne zmore...

se pa od nakedov ne premaknem, ko bodo finance dovoljevale, bo v garaži speed triple :approve:

jaz nikoli nisem imel cajta gledat na turnceler "kaj se dogaja":clown:

slick
17.05.2006, 07:18
koliko motoristov je že odstranjenih - deaktiviranih :veryevil:

http://www2.shrani.si/files/quietfag536525.jpg

slick
17.05.2006, 07:21
ne, motorji so narejeni za uglajeno......turistično vožnjo:clown::D:D

....večina si jih kupi za vozit po cestah, nekateri (spljoh v zadnjem cajtu) pa vglavnem za poziranje pred kafiči:rolling:

:approve:

nejc
17.05.2006, 08:15
koliko motoristov je že odstranjenih - deaktiviranih :veryevil:
:verymad: :nonono:


sramotna izjava.

[Roky]
17.05.2006, 09:56
brezveze... slowhand je sveto prepričan, da samo da se usedeš na motor, že dirkaš:evil:

ker motorji so narejeni in mi jih kupujemo le z enim namenom, za dirkanje, knede:veryevil:

Sej takih je večina avtomobilistov zato, ker nam zavidajo, ko gremo lahko mimo kolone :approve:

zverina
17.05.2006, 14:54
bandit ti ni šel več kot 130? verjetno bi ga moral peljati na servis:angel:
cbf-ka gre po števcu 200 (realno okrog 180) ampak je vožnja pri taki hitrosti zelo neudobna...
moti me premajhen navor, vse kar se dogaja je nad 7500 rpm... ampak ***atga, motor je poceni nakup, poceni za zavarovat, poceni za vzdrževat... kaj več moj študentski žep trenutno ne zmore...

se pa od nakedov ne premaknem, ko bodo finance dovoljevale, bo v garaži speed triple :approve:

na zračni upor sem mislil, kup si bandita 1200, če pogrešaš navor zdaj jih že imaš 96letnikza 650kilo plus tega neuničljiva mašina.:2thumbs: A poznaš koga, ki vozi speed tripla? Me zanima, če so zanesljivi ti tricilindraši.

gerchy
17.05.2006, 15:36
']Sej takih je večina avtomobilistov zato, ker nam zavidajo, ko gremo lahko mimo kolone :approve:
Mimo kolone že, na ovinkih pa zmrznete ... :P

slick
17.05.2006, 16:20
na zračni upor sem mislil, kup si bandita 1200, če pogrešaš navor zdaj jih že imaš 96letnikza 650kilo plus tega neuničljiva mašina.:2thumbs: A poznaš koga, ki vozi speed tripla? Me zanima, če so zanesljivi ti tricilindraši.

ne poznam nikogar... jih ni veliko v sloveniji, kar je razumljivo, saj je motor tako grd, da je že lep:D moraš imeti precej specifičen okus, da ti je všeč...

v neki angleški reviji sem bral test letnika 2001 po 25.000 prevoženih miljah in kakor se spomnim so za mašino napisali b.p. (samo to je bila prejšna mašina s 108 konji, ne ta iz daytone):dontknow:

[Roky]
17.05.2006, 18:37
Mimo kolone že, na ovinkih pa zmrznete ... :P

LoL,ravno tam imamo prednost pred avtomobilom...Mislim, da to tudi slick lahko potrdi,kajne? :approve:

slick
17.05.2006, 19:13
']LoL,ravno tam imamo prednost pred avtomobilom...Mislim, da to tudi slick lahko potrdi,kajne? :approve:

mislim da ne... dobr... če boš dau skupaj na progo golfa pa 600RR potem golf nima kaj praskat, če daš pa primerljive super športne avtomobile in motorje bo pa avtomobil hitreje okrog ovinka... moraš računati, da z avtom lahko zaviraš praktično že v ovinku, z motorjem ne moreš... pa tudi stik s podlago ima avto na štirih točkah, motor samo na dveh...

enkrat že doooolgo nazaj sta na grobniku vozila na čas česenj z M3 in gustinčič z neko cestko (ne spomnim se katero)... česenj je bil 3 ali 4 sekunde na krog hitrejši;)

[Roky]
17.05.2006, 20:08
mislim da ne... dobr... če boš dau skupaj na progo golfa pa 600RR potem golf nima kaj praskat, če daš pa primerljive super športne avtomobile in motorje bo pa avtomobil hitreje okrog ovinka... moraš računati, da z avtom lahko zaviraš praktično že v ovinku, z motorjem ne moreš... pa tudi stik s podlago ima avto na štirih točkah, motor samo na dveh...

enkrat že doooolgo nazaj sta na grobniku vozila na čas česenj z M3 in gustinčič z neko cestko (ne spomnim se katero)... česenj je bil 3 ali 4 sekunde na krog hitrejši;)

Mislil sem na cesti, ker velikokrat se zgodi, da ko se peljem čez kakšne lepe ovinke (Kranj - Bled) da je avto pred mano tako počasen da se mi niti založit ne splača :( Ker zelo malo frajerjev v avtomobilih upa "dirkaško" vozit po cesti, ker le zavzamejo na ovinku tudi del nasprotnega pasu,če ga zelo krivijo ;)

gerchy
17.05.2006, 23:25
Ja. Česenj je bil z E30 M3 hitrejši od Kawasakija ZZR 1100 (AM23, 1990). Tudi pri Top Gear je bil Porsche 911 hitrejši od Yamahe R1 (ali R6). Kdor pozna osnove fizike, mu je stvar jasna. 4 krat precej široke pnevmatike nudijo avtomobilu precej več oprijema na ovinkih.

V praksi je gotovo nekdo z motociklom hitreje na cilju, saj enostavneje prehiteva, po ravninah ima neprimerno boljše pospeške, v (določenih) ovinkih pa, kjer se je ob poznavanju ceste mogoče peljati med 150 in 200 km/h, motocikel enostavno nima šans. Pa ni potrebno imeti športnika, dovolj je zmogljiv avto srednjega razreda z dobrim podvozjem in obutvijo.

WRC555
18.05.2006, 08:46
R1 je bla. Porsche pa tud nic posebnega, mislim da je bil Carrera.

gerchy
18.05.2006, 08:52
Porsche je imel štirikolesni pogon, kar ga je na suhi podlagi upočasnjevalo. :)

WRC555
18.05.2006, 10:26
Je mel pa zrd tega boljsi oprijem v ovinkih.

gerchy
18.05.2006, 10:37
Je mel pa zrd tega boljsi oprijem v ovinkih.
Po suhem ne. ;)

WRC555
18.05.2006, 10:56
To trdis nasplosno al samo konkretno za ta primer?

gerchy
18.05.2006, 13:05
To trdis nasplosno al samo konkretno za ta primer?
Splošno. Vsekolesni pogon načeloma upočasnjuje vozilo v ovinkih. Po suhem, seveda.

zverina
18.05.2006, 14:01
Ja. Česenj je bil z E30 M3 hitrejši od Kawasakija ZZR 1100 (AM23, 1990). Tudi pri Top Gear je bil Porsche 911 hitrejši od Yamahe R1 (ali R6). Kdor pozna osnove fizike, mu je stvar jasna. 4 krat precej široke pnevmatike nudijo avtomobilu precej več oprijema na ovinkih.

V praksi je gotovo nekdo z motociklom hitreje na cilju, saj enostavneje prehiteva, po ravninah ima neprimerno boljše pospeške, v (določenih) ovinkih pa, kjer se je ob poznavanju ceste mogoče peljati med 150 in 200 km/h, motocikel enostavno nima šans. Pa ni potrebno imeti športnika, dovolj je zmogljiv avto srednjega razreda z dobrim podvozjem in obutvijo.


pri osnovah fizike, si pozabil napisat nekaj o koeficientu trenja.;)

nejc
18.05.2006, 22:05
Splošno. Vsekolesni pogon načeloma upočasnjuje vozilo v ovinkih. Po suhem, seveda.
a ni zarad 4x4 manj pod ali nad krmijenja v ovinku? torej manj drsenja, lepša linija

WRC555
18.05.2006, 22:53
Splošno. Vsekolesni pogon načeloma upočasnjuje vozilo v ovinkih. Po suhem, seveda.

Ravno nasprotno ;) Pa tud ce je suho.

slick
19.05.2006, 06:16
valda da bo vozilo z zadnjim pogonom hitrejše od vozila s 4x4, ampak samo pod pogojem, da je podlaga suh, grob asfalt in da je voznik daleč stran od amaterja... saj tudi F1 nima 4x4...

D' Andre
19.05.2006, 10:38
Hodite na Grobnik, da se zdivjate? Moj bratranec redno hodi, bil je v torek ko se je ubil en model. Sicer pa tam vsako leto kakšnega rukne.

WRC555
19.05.2006, 11:49
valda da bo vozilo z zadnjim pogonom hitrejše od vozila s 4x4, ampak samo pod pogojem, da je podlaga suh, grob asfalt in da je voznik daleč stran od amaterja... saj tudi F1 nima 4x4...

Ne F1 notr vmesavat, to je drug svet.

Torej...za primerjavo BMW M3 proti AUDI RS4...o sami legi je jasno, da ga RS4 prekasa.

WRC555
19.05.2006, 11:50
Hodite na Grobnik, da se zdivjate? Moj bratranec redno hodi, bil je v torek ko se je ubil en model. Sicer pa tam vsako leto kakšnega rukne.

Zalostno ja...motoristu zablokiralo zadnje kolo :(

slick
19.05.2006, 14:41
Ne F1 notr vmesavat, to je drug svet.

Torej...za primerjavo BMW M3 proti AUDI RS4...o sami legi je jasno, da ga RS4 prekasa.

hja... ga ne:) ampak...
na top gear-u so po suhi stezi testirali carrero S in carrero 4S(enako število konjev), pa je bila carrera s pogonom na zadnji kolesni par hitrejša. kako to? dobr...sej štekam, da je zarad 4x4 avto težji, ampak potem bi njena boljša lega v ovinku to morala odtehtati?

poleg tega mi tudi ni jasno, zakaj zaboga potem ni 4-kolesnega pogona v najbolj superšportnih avtomobilih (enzo, carrera GT, zonda, SLR...) a ne bi bili s 4x4 (poleg tega, da bi bili varnejši) potem še hitrejši na pisti?

zakaj naj ne mešam F1? matr...najbolj tehnično dovršen bencinski šport, miljarde funtov vlaganj, najhitrejši časi na pistah... a misliš, da jim ni padel na pamet 4x4 pogon, če bi bili z njim hitrejši?

mislim...ne drži mi tole vode no...

gerchy
19.05.2006, 18:47
No, en test pri Top Gear je bil tudi v zaprti dvorani, kjer je Porsche s štirikolesnim pogonom imel malenkostno boljši čas. Ampak to je bolj ali manj osamljen primer. Audi RS4 (ki je povrh vsega še karavan) je nedvomno počasnejši od M3, S4 pa s svojim težkim V8 v nosu tudi ni pretirano okreten. Da ne omenjamo M3 CSL ...

slick
19.05.2006, 18:53
No, en test pri Top Gear je bil tudi v zaprti dvorani, kjer je Porsche s štirikolesnim pogonom imel malenkostno boljši čas. Ampak to je bolj ali manj osamljen primer. Audi RS4 (ki je povrh vsega še karavan) je nedvomno počasnejši od M3, S4 pa s svojim težkim V8 v nosu tudi ni pretirano okreten. Da ne omenjamo M3 CSL ...

ja, samo a ni v dvorani zelo ozka proga pa zelo zaprti ovinki? tam verjamem, da ima 4x4 prednost, na široki progi se mi pa zdi da ne...

pa še zdaj ne vem, zakaj potem ni 4kolesnega pogona v superšportnikih in F1:dontknow:

gerchy
19.05.2006, 18:58
Ja, zaprti ovinki, ozki, z majhno vstopno hitrostjo. Tudi jaz imam raje RWD, pri AWD je tak neprijeten občutek, ko cel avto sili iz ovinka,- razen po snegu, kjer je obnasanje zadka kar primerljivo, dokler ga ne zavrti okrog svoje osi ... ;)

WRC555
19.05.2006, 21:42
Ok...spet odvisno od same piste...jaz omenjam izkljucno OPRIJEM in LEGO...gledate Motorvision, kjer delajo teste na tisti ovinkasti pisti...hm, kdo ze vodi z kar oblino prednostjo, pa ceprav je kratka steza.

Hm, zakaj za hudica nimajo v rallyu na zadnji pogon...ah ja...ne da se mi.

WRC555
19.05.2006, 22:05
No, en test pri Top Gear je bil tudi v zaprti dvorani, kjer je Porsche s štirikolesnim pogonom imel malenkostno boljši čas. Ampak to je bolj ali manj osamljen primer. Audi RS4 (ki je povrh vsega še karavan) je nedvomno počasnejši od M3, S4 pa s svojim težkim V8 v nosu tudi ni pretirano okreten. Da ne omenjamo M3 CSL ...

RS4
http://www.rsportscars.com/foto/09/audirs405.jpg

Kdo je pa pocasnejsi si pa tle preber: http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=8950

gerchy
20.05.2006, 00:05
V kateremu rallyju? Povsod vendar nimajo vsekolesnega pogona. Sicer pa takšne primerjave ala M3 in RS4 niso ravno merodajne. RS4 (s slike) je svež model, M3 izvira iz leta 1998, poleg tega je RS4 audijev top model, medtem ko ima BMW še CSL, da ne govorim o razliki v moči (420 in 343 KM). Počakaj na nov M3 (E90), ki je že na poti.

Lahko ti še citiram komentar iz testa motocikel vs. avto (4x4) ... " ... four wheel drive makes the car slower on a dry track ... "

Kot je rekel slick, tvoji odgovori ravno ne držijo vode ... :)

slick
20.05.2006, 09:07
Ok...spet odvisno od same piste...jaz omenjam izkljucno OPRIJEM in LEGO...gledate Motorvision, kjer delajo teste na tisti ovinkasti pisti...hm, kdo ze vodi z kar oblino prednostjo, pa ceprav je kratka steza.

Hm, zakaj za hudica nimajo v rallyu na zadnji pogon...ah ja...ne da se mi.

OPRIJEM bo vsekakor boljši pri 4x4 (klap, klap), LEGA pa pač ne... kar ti gerchy in jaz poizkušava dopovedati je, da bo zadnjekolesni pogon na vsaki pisti, ki ni ravno go-kart steza hitrejši skozi ovinke kot 4x4, ravno ta OPRIJEM ga upočasnjuje napram vozilu s pogonom na zadnji par koles...

hmmm....koliko WRC tekem je na asfaltu? 10%?

WRC555
21.05.2006, 09:14
V kateremu rallyju? Povsod vendar nimajo vsekolesnega pogona. Sicer pa takšne primerjave ala M3 in RS4 niso ravno merodajne. RS4 (s slike) je svež model, M3 izvira iz leta 1998, poleg tega je RS4 audijev top model, medtem ko ima BMW še CSL, da ne govorim o razliki v moči (420 in 343 KM). Počakaj na nov M3 (E90), ki je že na poti.

Lahko ti še citiram komentar iz testa motocikel vs. avto (4x4) ... " ... four wheel drive makes the car slower on a dry track ... "

Kot je rekel slick, tvoji odgovori ravno ne držijo vode ... :)

Res, da je M3 rahlo zastarel napram RS4 in tud sam komej cakam na novega...CSL je pa napol dirkalnik, oskubljen v nulo...medetm ko RS4 je popolnoma "obicajen" avto...to se ne da primerjat.

Kater avto v rallyu ima na zadnji pogon, pa da je hitrejsi od 4x4...ga ni. Tega ne prakticirajo ze 20 let, odkar je Audi kot prvi zacel s quattro pogonom...konkurenco je pojedel za salo...ampak zadnji pogon je hitrejsi, ane.

WRC555
21.05.2006, 09:20
OPRIJEM bo vsekakor boljši pri 4x4 (klap, klap), LEGA pa pač ne... kar ti gerchy in jaz poizkušava dopovedati je, da bo zadnjekolesni pogon na vsaki pisti, ki ni ravno go-kart steza hitrejši skozi ovinke kot 4x4, ravno ta OPRIJEM ga upočasnjuje napram vozilu s pogonom na zadnji par koles...

hmmm....koliko WRC tekem je na asfaltu? 10%?

Kot sm ze prej povedal, je veliko odvisno od piste...ne mi pa trdit, da je RWD vsesplosno hitrejsi od 4x4...no, zarad mene lahko, ampak to so buce.

Kaj ima veze koliko tekem je na asfaltu. A namigujes, da ce bi jih blo vec, bi vozili z RWD?

slick
21.05.2006, 12:41
Kot sm ze prej povedal, je veliko odvisno od piste...ne mi pa trdit, da je RWD vsesplosno hitrejsi od 4x4...no, zarad mene lahko, ampak to so buce.

Kaj ima veze koliko tekem je na asfaltu. A namigujes, da ce bi jih blo vec, bi vozili z RWD?

ehhhhh...no dej...greva še enkrat...pa bom bolj počasi pisal, da boš lažje razumel;) ČE so razmere IDEALNE (grob, suh asfalt) in ČE si na dirkalni stezi, ki ni go-kart pista (99,5 dirkališč), bo zadnjekolesni pogon HITREJŠI od 4kolesnega. To pa zato, ker bo v TAKIH razmerah, kot sem jih opisal v prejšnjem postu, vozilo z zadnjekolesnim pogonom ovinek lahko speljalo z VIŠJO HITROSTJO, kot vozilo s pogonom na vsa 4 kolesa...

da je RWD vsesplošno hitrejši od 4WD sem trdil zato, ker se na TAKIH progah, kot sem jih opisal zgoraj, dosegajo precej VIŠJE hitrosti, kot na progah, kjer ima 4WD prednost pred RWD, torej je RWD dejansko HITREJŠI od 4WD, saj vozila z RWD dejansko dosegajo VIŠJE hitrosti, kot vozila s 4WD...

vsem pa nam je jasno, da na šodru, blatu, govnu, snegu in seveda gladkem asfaltu 4WD IMA prednost pred RWD, toda tu se dosegajo NIŽJE hitrosti, kot na podlagi opisani v zgornjih dveh odstavkih, zato lahko zaključim, da je RWD HITREJŠI kot 4WD...

mislem no... lepš ti pa ne znam narisat:evil:

gerchy
21.05.2006, 13:54
Res, da je M3 rahlo zastarel napram RS4 in tud sam komej cakam na novega...CSL je pa napol dirkalnik, oskubljen v nulo...medetm ko RS4 je popolnoma "obicajen" avto...to se ne da primerjat.
Dirkalnik? CSL je praktično običajen M3, z dirkalnimi gumami ter malce oskubljeno notranjostjo (čeprav so praktično vsi lastniki doplačali za klimatsko napravo), okrog 20 konjev več (360) in še par malenkosti. Sem tudi zapisal, da nobena primerjava ne more biti objektivna in dovolj natančna, ker se vedno najde kak pomemben detajl, na katerega se lahko vsak zagovornik sklicuje.

Dejstvo je, da je RWD hitrejši, kadar gre za suho cestišče, obračaj kolikor ti je volja.;)

WRC555
21.05.2006, 17:02
Dirkalnik? CSL je praktično običajen M3, z dirkalnimi gumami ter malce oskubljeno notranjostjo (čeprav so praktično vsi lastniki doplačali za klimatsko napravo), okrog 20 konjev več (360) in še par malenkosti. Sem tudi zapisal, da nobena primerjava ne more biti objektivna in dovolj natančna, ker se vedno najde kak pomemben detajl, na katerega se lahko vsak zagovornik sklicuje.

Dejstvo je, da je RWD hitrejši, kadar gre za suho cestišče, obračaj kolikor ti je volja.;)

Zdej si pa tko mim pihnu, da ni res...ce bi bil tak kot obicajen M3, ne bi bil tolk hitrejsi :nonono: Niti elektricnih sip nima. Ampak po tvojem mnenju je to M3 z dirkalnimi gumami :nonono: Tezo so mu zmanjsali za vec kot 200kg na racun karbona, ki je itak tud pri obicajnem M3:nonono: Ampak to so malenkosti, ki ga naredijo 10 miljonov drazjega. Ne vem od kje ti je klima na misel prsla :nonono: Sploh je nima...z moje strani je debata zakljucena pa se mal zganckov popapi ;)

gerchy
21.05.2006, 17:26
Mislim, da bi si žgance moral skuhati ravno ti - vsaj dokler si ne boš na jasnem, katera vrsta pogona je hitrejša v suhih razmerah. :clown:

Kar se tiče pa oznake CSL - jasno, da je lažji in bolj dirkalno nastrojen, ampak v osnovi je to še vedno M3, z enako karoserijo in enakim motorjem. Lažji materiali imajo pač svojo ceno in ravno to je razlog, da se cenovno precej razlikuje od serijskega M3. Povedal sem tudi, da primerjave niso ravno merodajne, ampak ker si pač omenjal RS4, ki je Ingolstadstki paradni konj v tem razredu, sem pač na dan privlekel še Munchenskega. Če ti pa že gredo v nos "dirkaški" dodatki ... si morebiti vedel, da je pri snovanju motorja RS4 imel prste tudi Cossworth, ki ima prav tako nemalo rallyjevskih izkušenj? Klime pri CSL serijsko naj ne bi bilo, vendar si jo je večina lastnikov vseeno omislila. Comprende? :approve:

Če si kdaj vozil audija in BMWja (zaradi pogostosti na naših cestah omenjam zgolj kot "simbolični" znamki) - pa ne po sosedovem dvorišču, potem bi ti hitro bilo jasno, kaj ti nekateri skušamo dopovedati.

zverina
21.05.2006, 19:24
a ni to topic o motoristih...spisdy na avtomobilizem.

gerchy
21.05.2006, 19:38
a ni to topic o motoristih...spisdy na avtomobilizem.
Daj ti. Tole je podforum avtomobilizem. :coffee:

[Roky]
21.05.2006, 22:44
tvoja čelada bo moja trofeja :veryevil: press

Oprosti, samo daješ zelo bolane izjave..Sram te je lahko, da ne spoštuješ soljudi,ki imajo pač drugačen stil življenja (motor.press)

Pa brez zamere

sadie_007
22.05.2006, 08:22
']Oprosti, samo daješ zelo bolane izjave..Sram te je lahko, da ne spoštuješ soljudi,ki imajo pač drugačen stil življenja (motor.press)

Pa brez zamere

:approve:

sem brisala

prosim, da razne neokusne izjave zadržite zase



mi ni do smeha, mam že 1 teden prjatla motorista v komi ... pa ne po njegovi krivdi, ampak zato, k je en stari tepec obračal čez dvojno črto :dead:

sadie_007
22.05.2006, 08:26
Daj ti. Tole je podforum avtomobilizem. :coffee:

naslov teme je motoristi in dejmo se ga prosim čimbolj držat

hvala

zverina
22.05.2006, 09:24
lahko bi naredili anketo najboljših moto-srečanj v Sloveniji.

slick
22.05.2006, 09:24
:approve:

sem brisala

prosim, da razne neokusne izjave zadržite zase



mi ni do smeha, mam že 1 teden prjatla motorista v komi ... pa ne po njegovi krivdi, ampak zato, k je en stari tepec obračal čez dvojno črto :dead:

:( za prijatelja... upam na najboljše...

[Roky]
22.05.2006, 13:02
lahko bi naredili anketo najboljših moto-srečanj v Sloveniji.

Sej je vsak po svoje dobr,le družba mora biti taprava :approve:

swizc
22.05.2006, 20:46
']Sej je vsak po svoje dobr,le družba mora biti taprava :approve:

O poglej ga [Roky]-a, kje si ti:approve:. Kuko kej tvoje zverince, slism da skos predejo:2thumbs:

zverina
22.05.2006, 21:40
']Sej je vsak po svoje dobr,le družba mora biti taprava :approve:

se strinjam. A pozna kdo koga, ki je lastnik monstra....mal me zanima zanesljivost te stvarce.

MyWay_SI
23.05.2006, 09:08
']Oprosti, samo daješ zelo bolane izjave..Sram te je lahko, da ne spoštuješ soljudi,ki imajo pač drugačen stil življenja (motor.press)

Pa brez zamere
cepec zagamani :mad:
kje pa si našel v mojih postih nespoštovanje :dontknow: kogarkoli :evil:

splošna dejtva izražena na ironičen način so pač moj način postanja :approve:

brutalno dejstvo je, da se veliko motoristov ponesreči :(
pa nikjer nisem napisal, da kakorkoli ocenjujem kogarkoli in na kakršenkoli način česarkoli :approve:

pa še tole: imam veliko zelo dobrih znancev in kolegov, ki so motoristi :2thumbs:

MyWay_SI
23.05.2006, 09:12
:approve:

sem brisala
:dontknow:


prosim, da razne neokusne izjave zadržite zase

aja, a navijanje mašine, izsiljevanje in prehitevanje, da skačem po bremzi je pa OK :mad:



mi ni do smeha, mam že 1 teden prjatla motorista v komi ... pa ne po njegovi krivdi, ampak zato, k je en stari tepec obračal čez dvojno črto :dead:
glih tolk: moj fotr se je nasadil z motorjem na neoznačeno vozilo in umrl.

sadie_007
23.05.2006, 09:29
na splošno sem vse mal okarala, nč jokcat :P

zbrisala sem pa samo par zmerjanj, nč druzga ;)

MyWay_SI
23.05.2006, 09:41
na splošno sem vse mal okarala, nč jokcat :P

idiotizem je že to, da se motoristi štulijo v avtomobilizem :veryevil:
naj si dajo narediti svoje tematsko področje ;)



zbrisala sem pa samo par zmerjanj, nč druzga ;)
in odstranila sol iz juhe :evil:

mrjerry
23.05.2006, 09:55
Men gredo sicer motoristi tud praviloma na jetra, ampak ce sem mal realen in se zamislim, koliko motoristov mi je v zadnjem mesecu izsililo prednost, mu uletelo na pas na polni Celovski, trobilo v kriziscu in blendalo vsepovsod, kar me moti BISTVENO bolj kot to, da se med cakanjem na semafor na dvopasovnici vmes ustuli se motorist ali da z 250 pripici mimo na avtocesti, mi rata cist jasno, da ves kretenov najdes med vozniki. Kar je po svoje logicno, saj jih (nas) je pac vec.

Abronsius
23.05.2006, 10:33
v nepoznan in/ali nepregleden ovinek ne bom nikoli vozil hitreje, kot s hitrostjo za katero sem prepričan, da se lahko varno ustavim oziroma izognem čemurkoli, kar bi slučajno lahko bilo za ovinkom (da, celo nedeljske šoferje, ki ustavijo za ovinkom, zato da bodo nabirali rožice predvidevam:evil: )... če odsek dobro poznam in je preglednost večja, bo večja seveda tudi hitrost, ampak zopet ne večja, kot sem prepričan, da se bom zmožen ustaviti, izogniti... zato sem na vrhu črnokalskega klanca vozil 140 in ne npr. 180... kar pa ne pomeni, da nekdo z boljšimi sposobnostmi od mene in z boljšim motorjem tam ne bi mogel voziti 180 ali celo več... temu se reče predvidevanje in je zelo uporabna zadeva v prometu, lahko kdaj poizkusiš;)

:approve:

sem brisala

prosim, da razne neokusne izjave zadržite zase



mi ni do smeha, mam že 1 teden prjatla motorista v komi ... pa ne po njegovi krivdi, ampak zato, k je en stari tepec obračal čez dvojno črto :dead:

Imel sem podobno izkušnjo, le da je sredi nepreglednega ovinka obračal poštar na motorju. Na srečo sem se uspel izognit trčenju, vendar pri tem zapeljal na bankino in zletel na bližnji travnik, hvala bogu brez hujših posledic. Poštar se je odpeljal naprej, kot da ni bilo nič. Slick mi je poleg oznake, da imam zgolj eno možgansko celico, prefinjeno podtaknil tudi, da ne znam predvidevati v prometu. Verjetno ima prav, saj bi lahko predvidel takšno situacijo in se ustavil oziroma izognil motoristu brez izleta na bankino. Vseeno upam, da se ti takšne besede ne vrnejo s kakšnim poletom v obcestni jarek, ko boš zaverovan v svoje odlično predvidevanje naletel na podobno presenečenje.

[Roky]
24.05.2006, 17:58
Včeraj sem skoraj bruhal ko sem videl mrtvega znanca :( Se pripeljem dol po klancu iz Bleda mimo kolone do policije pa vidim R6 Rossi Replica totalno stolčena zravn pa ležov mrtu voznik iz Kranja :( Sem se samo na robnik usedel pa 3 ure sedel...Ko vidiš kaj takega se vprašaš "a nej se sploh še vozm"...

swizc
24.05.2006, 20:33
Moje sozalje, kaj ga je kdo izsilu?

[Roky]
24.05.2006, 22:05
Moje sozalje, kaj ga je kdo izsilu?

O swizec pozdravljen !

Ei ne ni ga izsilil,on je bil kriv,nažalost...Iz Bleda dol po klancu je mel prevelko brzino pa premejhno varnostno razdaljo in je priletel uzadej v Twingota,na mestu je bil mrtu,tud rešilca ni blo samo zdravnik se je z Golfom prpelov da je potrdu smrt.Sm skor bruhov tm k sm gledu vse skup,pa njegove dve hčerki sta bili tm :( Nesreča je bla pa skoraj enaka kot pri meni stem da sem jest mel srečo, da sm še živ,Grega pa nažalost ne :(

swizc
25.05.2006, 15:11
aha, sej ce tko pogledas ni vazn kdo je kriv pa kdo ni, edn se nau mogu nikol vec z motorjam ukol furat. A se nis ti takrt tud zbiu neki ful z motorjam?

albundy
25.05.2006, 16:20
']O swizec pozdravljen !

Ei ne ni ga izsilil,on je bil kriv,nažalost...Iz Bleda dol po klancu je mel prevelko brzino pa premejhno varnostno razdaljo in je priletel uzadej v Twingota,na mestu je bil mrtu,tud rešilca ni blo samo zdravnik se je z Golfom prpelov da je potrdu smrt.Sm skor bruhov tm k sm gledu vse skup,pa njegove dve hčerki sta bili tm :( Nesreča je bla pa skoraj enaka kot pri meni stem da sem jest mel srečo, da sm še živ,Grega pa nažalost ne :(
Štiri leta sem bil motorist in v tem času naredil 40.000km. Moram potrkati, da nisem padel niti enkrat. Se pa ne čudim, da je toliko nesreč oz. se čudim, da jih ni še več. Ko smo vozili v skupini sem bil ponavadi vedno zadnji, ker nisem uspel loviti "najboljših".
Žal mi je vseh motoristov, ki umrejo na cestah. Vem kakšen adrenalin je v hitrosti in svobodi, kjer ni kolon , mečkanja ...
Zelo pogrešam motor in takšno sprostitev, saj avtomobilske gužve in kolone niso več za moje živce.
Pa srečno vsem motoristom in ne vedno v vsak ovinek s kolenom do tal.:2thumbs:

[Roky]
25.05.2006, 21:22
aha, sej ce tko pogledas ni vazn kdo je kriv pa kdo ni, edn se nau mogu nikol vec z motorjam ukol furat. A se nis ti takrt tud zbiu neki ful z motorjam?

Sm se ja..Sej imaš nekaj strani nazaj opisano mojo nesrečo,sm srečn da sm še živ :shy:

albundy: srečno tudi tebi z motorjem ali brez :2thumbs:

swizc
27.05.2006, 23:31
Yp to se pa spovnm da si se takrt zbu komad, sej si se v solo prsu vs poflajstran pa povit. Piizda dobr si jo odnesu takrt, lohk bi se velik huj koncal!

[Roky]
28.05.2006, 01:05
Yp to se pa spovnm da si se takrt zbu komad, sej si se v solo prsu vs poflajstran pa povit. Piizda dobr si jo odnesu takrt, lohk bi se velik huj koncal!

V šolo sm pršu z opornico ključnice,opornico hrbtenice ter opornico ki mi je držala zdroblene členke na roki v pravilnem položaju ;) Odnesu sm jo še kr dobr ja,lahko bi se tragično končal, če bi prletu z vratnim delom v zadnje steklo avtomobila,dobr da sm z rokam pa čelado use razbil...Upam, da se ne ponovi več :nonono: