Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Težave S Pogodbo Z Mobilnim Operaterjem


Lok978
23.03.2006, 18:39
Zadeva je preprosta!
Dogaja se večini, operaterji si manejo roke, reklamacij ne upoštevajo, Apek ne reagira!

Ob sklenitvi naročniškega razmerja z mobilnim operaterjem vam njihov zastopnik (Simobil, Mobitel, Vega, ...) v podpis pomoli naročniško pogodbo, n kateri je navedeno, kako in kaj, kaj vse itd, ...
Ste kdaj opazili napako: npr.: kljukice v kvadratku, ki navaja ali ste oz niste davčni zavezanec ni pravilno pozicionirana, na to opozorite, vendar je odgovor, saj gre samo za formalni podpis, ni takšna napaka, ... prav in potem naprej: v nadaljevanju je označeno (obkljukano), da vam ob sklenitvi vročijo cenik, ... meni ga niso, in morda tudi vam ne, ... naj pa povem naprej, ko sem prejel račun, me je vrglo na rit, znesek v oblakih, ... zavrnem račun, vprašam kako in zakaj, ... odgovor imate cenik, ki ste ga prejeli ob sklenitvi naročniške pogodbe (?) po katerem je storitev obračunana!

Situacija je povsem preprosta, vsekakor se bi moral prej pozanimati koliko stane to in ono in ne zaupati pooblaščenemu prodajalcu mobilnega operaterja (konkretno Simobila : takšnih primerov je veliko in rad bi slišal tudi druge godbe, ker operater trdi, da smo izjema), ki avtomatično odgovarja na zastavljena vprašanja (med drugim sem vprašal tudi o stroških, ki pa sos edaj čisto nekaj drugega, kot mi je bilo razloženo).
Kaj sedaj?
Pritožba na Apek! Seveda, uradno tako kot je treba! Odgovor Simobila! Podpisali ste, da ste prejeli cenik, torej ste bili seznanjeni! Pa to ni povsem res, vem, da nisem osamljen primer in rad bi slišal še od ostalih, poglejte, preverite pogodbe in povejte ali so vam dali zraven cenik, kot je označeno, ali opazite še kakšne druge nepravilnosti, povejte kako vam je bilo razloženo ko ste sklepali pogodbo, ali ste res dobili vse tiste informacije, ki ste jih želeli in ali so bile resnične oz. samo pretveza (namerna ali nenamerna), da ste oz. so vas pridobili kot naročnika!
Poglejte in povejte svojo zgodbo, več kot nas bo vzdignilo glas, manjkrat nas bodo lahko zafrknili!
Nikar ne zamižite na eno oko in rečite, da gre zgolj za tisočaka ali dva, morda celo za drobiž, ... vendar se ta drobiž sešteva v milijone, ki jih kasirajo operaterji zaradi zavajanja in "napačnih" razlag ob sklenitvi pogodb!

Lok978
23.03.2006, 19:33
Če povzame tvoj odgovor!

Ne gre za droben tisk, gre za vidno zadevo, pa te vseeno prenesejo okoli z "osladnimi" besedami, da gre zgolj za formalnost in se itak ne komplicira, ... dokler, ...

Tu ne gre za izgubo strehe nad glavo, gre za odgovornost operaterjev, ki imajo na terenu neuke in osladne zastopnike, ... kot že omenjeno gre za "majhne denarce", ki skupno presegajo težke milijone in če gledamo to takole, si nekdo na ta način lahko "gradi streho nad glavo"!

Zanimajo me konkretni primeri in ne odgovori tja v tri dni, ... poznaš koga, ki so ga zaj...., naj se oglasi, ...

Lok978
23.03.2006, 19:34
aja, pa mimogrede zamenjava operaterja ni rešitev, temveč je samo potiskanje glave v pesek in podpiranje "problematike", ki je nihče ne rešuje v prid uporabnikom, ...

Enkrat ti tudi operaterjev lahko zmanjka!

Lok978
23.03.2006, 20:54
Vsekakor!

Samo vprašanje, ali si ob pogodbi dobil tudi cenik ali so ti samo razložili kakšne so tarife!?

ponga
02.04.2006, 09:14
Zakaj se pa pustiš prepričat pa podpisuješ stvari, ki ne držijo? :shy:

Prej bi moral po mizi udarit, ne pa zdej!

Z750
03.04.2006, 19:27
Vsak zastopnik mora delati po točno določenih pravilih, ki jih diktira Simobil in ravno tako kot Simobil. Ne vem kje si sklepal pogodbo ampak, če ti niso zapakirali cenika v vrečko preden si odšel iz trgovine, ne verjamem, da bi bilo kaj drugače. Iz lastnih izkušenj vem da 90% novih naročnikov ne vidi dlje od novega aparata, in jih naročniški paketi in cenik zanimajo le bežno. Cenike imamo postavljene v dveh stojalih v enem pred pultom, ki ga stranka vidi ko pride v trgovino in v drugem ki je postavljen pri vratih in se skoraj zaleti v njega ko odhaja iz trgovine in jih le malokdo vzame večino folka zanima le aparat, pod kakšnimi pogoji ga bo kupil pa tko malo spotoma, ker prodajalci težijo. Cenik naročniških paketov in splošne pogoje (povečana kopija) imamo nalepljene na mizah kjer se sklepajo pogodbe in le malo kdo vrže oči na cenik, kaj šele na splošne pogoje. V škatle telefonov tudi po večini (priznam da ne v vse) pakiramo tako cenike kot splošne pogoje.
Nas so že v osnovni šoli učili, da naj pozorno preberemo, kar podpisujemo, sam osebno si z največjim veseljem vzamem čas za prebiranje, sploh pa v primerih ko mi na brzino poturijo par listov v podpis.
Ne vem zakaj se pritožuješ na Apek:nonono: Pritoži se na Simobil itd ....(reklamacijski postopek)
Če ti niso zatlačili cenika in pogojev v cekar niso prodajalci nič krivi, samo po mojem si bil sam malo preveč naiven in si se pustil nat...it

Lok978
06.05.2006, 14:32
Vsak zastopnik mora delati po točno določenih pravilih, ki jih diktira Simobil in ravno tako kot Simobil. Ne vem kje si sklepal pogodbo ampak, če ti niso zapakirali cenika v vrečko preden si odšel iz trgovine, ne verjamem, da bi bilo kaj drugače. Iz lastnih izkušenj vem da 90% novih naročnikov ne vidi dlje od novega aparata, in jih naročniški paketi in cenik zanimajo le bežno. Cenike imamo postavljene v dveh stojalih v enem pred pultom, ki ga stranka vidi ko pride v trgovino in v drugem ki je postavljen pri vratih in se skoraj zaleti v njega ko odhaja iz trgovine in jih le malokdo vzame večino folka zanima le aparat, pod kakšnimi pogoji ga bo kupil pa tko malo spotoma, ker prodajalci težijo. Cenik naročniških paketov in splošne pogoje (povečana kopija) imamo nalepljene na mizah kjer se sklepajo pogodbe in le malo kdo vrže oči na cenik, kaj šele na splošne pogoje. V škatle telefonov tudi po večini (priznam da ne v vse) pakiramo tako cenike kot splošne pogoje.
Nas so že v osnovni šoli učili, da naj pozorno preberemo, kar podpisujemo, sam osebno si z največjim veseljem vzamem čas za prebiranje, sploh pa v primerih ko mi na brzino poturijo par listov v podpis.
Ne vem zakaj se pritožuješ na Apek:nonono: Pritoži se na Simobil itd ....(reklamacijski postopek)
Če ti niso zatlačili cenika in pogojev v cekar niso prodajalci nič krivi, samo po mojem si bil sam malo preveč naiven in si se pustil nat...it


Ni čisto tako, ...
Prvo, kot prvo, nisem jemal novega aparata, tako, da nebi o tem, ...
Drugo, kot drugo, ... se je njihov zastopnik lovil pri razlagi, ...
Prebral sem vse, tudi opozoril na napako, v odgovor sem dobil, da je zgolj formalen papir, ne pogodba, kar tudi drži, to ni bila pogodba, ...
Vprašal pa sem vse kar me je zanimalo, tako, da ne o nevednih, pa o neukih, itd, ...
Cenika v tej trgovini ni bilo, niti ni bil nalepljen na mizo, ob mizo, pri mizi, ali katerikoli drug kos pohištva, ... ne gre za Simobilovo trgovino temveč njihovega t.i. zastopnika, trgovino z elektro materiali, žal to pač ni Ljubljana (ali na srečo, ker sem živel par let tudi v LJ, pa brez zamere), ...
V končni fazi pa sploh ne gre toliko za cenik oz. ali sem se pustil nategniti ali ne, temveč za to, da Simobil ne preverja svojih zastopnikov, če funkcionirajo v skladu dobrega prodajalca in v korist naročnika, ali samo stresajo laži, da čimveč prodajo, ...
V končni fazi ne rabim dobiti cenika, če na moja vprašanja ali so vsi stroški, ki jih zajema paket s tem pokriti, ali ni dodatnih stroškov, itd, ... dobim odgovor to je to in nič več dodatnega! Ko vprašam o vseh podrobnostih, ki vključujejo stroške in dobim odgovore, ki so čisto drugačni kot so na ceniku, ki ga nisem dobil! Povejte kaj rabim več! Par listov cenika, da jih preberem... ne se hecat, ... če bi vodil svoje podjetje tako, bi lahko že zdavnaj pognal ljudi na cesto, da pa bi svojim poslovnim partnerjem razlagal eno in potem računal drugo, ... pa se čudim, da nas imajo Nemci za Balkance, ...

Kar pa se tiče ignorance Simobila, ... brez skrbi, vem kakšen je postopek reklamacije in sem se ga tudi držal, vendar odgovor z vnaprej pripravljenem obrazcu, me ne bo prepričal, da so se moji reklamaciji posvetili. Apek je pa naslednji korak, ... naslednji je pa sodišče, ... pa mimogrede nisem edini, ki sem "nasedel" lažem prodajalca, zastopnika, ... tako, da sem spoznal kar nekaj 10 ljudi (bodo dragocene priče, ko bo stvar na sodišču), ki so zavoljo "pravilno sklenjene pogodbe zastopnika" v nekaj mesecih prekinilo pogodbo in so šli k drugemu operaterju. razlogi: Ignoranca Simobila pri reševanju reklamacij, ...

SloCop
08.05.2006, 04:59
Kaj ti zdej jokaš?
Če sem dobro razumel si sklenil novo naročniško razmerje, o cenah se nisi pozanimal, nato si čvekal na veliko, dobil velik račun in sedaj je hudo?

Simobil ima 080404040 telefonsko številko za vse informacije, povedo ti kater paket uporabljaš, cene in podobne zadeve....
Krivda je tvoja.

S simobilom in reklamacijami imam pozitivne izkušnje in odgovora še nikoli nisem dobi l na nekem vnaprej prpravljenem obrazcu.



Zresni se, če nisi kupil telefona in če ti je tako vse brezveze menjaj operaterja

Z750
13.05.2006, 23:52
Ni čisto tako, ...
Prvo, kot prvo, nisem jemal novega aparata, tako, da nebi o tem, ...
Drugo, kot drugo, ... se je njihov zastopnik lovil pri razlagi, ...
Prebral sem vse, tudi opozoril na napako, v odgovor sem dobil, da je zgolj formalen papir, ne pogodba, kar tudi drži, to ni bila pogodba, ...
Vprašal pa sem vse kar me je zanimalo, tako, da ne o nevednih, pa o neukih, itd, ...
Cenika v tej trgovini ni bilo, niti ni bil nalepljen na mizo, ob mizo, pri mizi, ali katerikoli drug kos pohištva, ... ne gre za Simobilovo trgovino temveč njihovega t.i. zastopnika, trgovino z elektro materiali, žal to pač ni Ljubljana (ali na srečo, ker sem živel par let tudi v LJ, pa brez zamere), ...
V končni fazi pa sploh ne gre toliko za cenik oz. ali sem se pustil nategniti ali ne, temveč za to, da Simobil ne preverja svojih zastopnikov, če funkcionirajo v skladu dobrega prodajalca in v korist naročnika, ali samo stresajo laži, da čimveč prodajo, ...
V končni fazi ne rabim dobiti cenika, če na moja vprašanja ali so vsi stroški, ki jih zajema paket s tem pokriti, ali ni dodatnih stroškov, itd, ... dobim odgovor to je to in nič več dodatnega! Ko vprašam o vseh podrobnostih, ki vključujejo stroške in dobim odgovore, ki so čisto drugačni kot so na ceniku, ki ga nisem dobil! Povejte kaj rabim več! Par listov cenika, da jih preberem... ne se hecat, ... če bi vodil svoje podjetje tako, bi lahko že zdavnaj pognal ljudi na cesto, da pa bi svojim poslovnim partnerjem razlagal eno in potem računal drugo, ... pa se čudim, da nas imajo Nemci za Balkance, ...

Kar pa se tiče ignorance Simobila, ... brez skrbi, vem kakšen je postopek reklamacije in sem se ga tudi držal, vendar odgovor z vnaprej pripravljenem obrazcu, me ne bo prepričal, da so se moji reklamaciji posvetili. Apek je pa naslednji korak, ... naslednji je pa sodišče, ... pa mimogrede nisem edini, ki sem "nasedel" lažem prodajalca, zastopnika, ... tako, da sem spoznal kar nekaj 10 ljudi (bodo dragocene priče, ko bo stvar na sodišču), ki so zavoljo "pravilno sklenjene pogodbe zastopnika" v nekaj mesecih prekinilo pogodbo in so šli k drugemu operaterju. razlogi: Ignoranca Simobila pri reševanju reklamacij, ...



povej kje je problem .... lahko na os ... pa bom poskusi pomagat
reklamacijski oddelek pa jemlje oz. obravnava vsako reklamacijo posebej tako da ni v naprej .....;)

Lok978
25.05.2006, 14:29
Kaj ti zdej jokaš?
Če sem dobro razumel si sklenil novo naročniško razmerje, o cenah se nisi pozanimal, nato si čvekal na veliko, dobil velik račun in sedaj je hudo?

Simobil ima 080404040 telefonsko številko za vse informacije, povedo ti kater paket uporabljaš, cene in podobne zadeve....
Krivda je tvoja.

S simobilom in reklamacijami imam pozitivne izkušnje in odgovora še nikoli nisem dobi l na nekem vnaprej prpravljenem obrazcu.



Zresni se, če nisi kupil telefona in če ti je tako vse brezveze menjaj operaterja


Ne vem, kaj ne razumeš, pa od kod da se nisem pozanimal (preberi moje prejšnje spise, ...), ...
Še enkrat, vse sem se pozanimal, vse kar sedaj pišete isprašal, ... tudi na 080, pa dobil čisto druge informacije, kot je potem prišel račun, ... kaj je to tako nemogoče razumeti, ... očitno preveč verjameš svojemu delodajalcu, ... seveda je še vedno rešitev zamenjati operaterja, če to verjameš, da potisneš glavo v pesek in čakaš na naslednji nateg, ... aja mimogrede "simobilovc", tud pri debitelu in mobitelu isto nategujejo, a boš sedaj spet rekel da so sami krivi, ... aja, ... verjetno ne, tam je pa že drug operater, pa ima drugačne metode, ... samo verjetno je folk sam kriv, ko je tok neumen, da je tiho, pa rajš menja operaterje, uni na vrhu pa bogatijo na naše račune, tudi na tvojega, samo, da je morda tvoj nateg bolj prikrit, ... kakšna sekunda več, pa se nabere, pri tebi tolar, pri unmu dva in če skupaj potegneš je par milijonov dnevno, ... superca, kar menjajte operaterje, jaz se ne bom pustil, ostali pa, "plačajte račun - opravičen ali ne" in zamenjajte operaterja, pa sedte na svojih ritih in bodite tiho in srečni ker ste se rešili iz enega klopčiča in šli k drugemu, ...
Operaterja sem že menjal, zresnil sem se že zdavnaj, ... nategovanje ljudi pa ostaja, ...

Lok978
25.05.2006, 14:43
povej kje je problem .... lahko na os ... pa bom poskusi pomagat
reklamacijski oddelek pa jemlje oz. obravnava vsako reklamacijo posebej tako da ni v naprej .....;)

Problem je v tem, da sem sklenil razmerje, za katerega so mi bili pogoji uporabe, stroški, ... razloženi drugače, kot se je potem izkazalo!
Da sem opozoril na napake, pred podpisom pogodbe (primer: označeno, da nisem davčni zavezanec, pa sem (kar sem izkazal tudi z naročilnico in vso dokumentacijo ob sklenitvi), da je cenik, pa ga ni bilo, ...), ... odgovor na napake je bil, češ da gre samo za formalnost, da lahko sprostijo, bojo že potem popravljali, ... ok moja napaka, da se mi je mudilo, da je bil "prodajalec" preveč "prepričljiv" in da sem na to nasedu, ...

Samo, da pa mi, ker ni bilo cenika, odgovori na moja vprašanja drugače, kot pa je v resnici, ... ne rabim cenika, ne rabim dokumenta, ... rabim nekoga, ki tam dela, da mi pove kako in kaj. Enako pričakujem od vseh s katerimi poslujem preko podjetja ali privat. Če kupim žemljico, pričakujem, da jo bom dobil, ne pa da mi zraven kasira še kifeljc, pa krof, in še kako kilo kruha, ... lepo prosim, ...
Da zaključim še enkrat: nihče ne kontrolira t.i. "zastopnikov/prodajalcev" operaterjev, ki so sicer zelo uslužni, oh in sploh, vendar te mimogrede nategnejo vede ali nehote, ... napake pa plačujemo samo odjemalci! Simobil pa pravi, da je vse lepo in prav po reglcih, ...
Večino, ki sem jih spoznal z podobnimi težavami, je zamenjalo operaterja (jaz sem ga tudi, ...), vendar to ni rešitev, ker je Slovenija tako majhna, da imamo tri operaterje in če pri vsakem nategu menjaš, prideš spet okoli, in na to računajo, ... da pa bi uredili trg in ustrezno "izobraževali" zastopnike, to pa ne, ... nasprotno, na vse moje reklamacije so odgovarjali z enakim datumom prejema "reklamacije", kar pomeni, da niso raziskali kje je bil "kiks", verjamem, da nisem edini, kar se je na Apek-u tudi izkazalo, vendar oni "žal" nimajo moči nad njimi, ... torej kaj, pustimo, da nas zavajajo, al moram prej prebrat 100 strani litanij in členov, ki jih še sami v večini ne razumejo (preverjeno), da me ne bo kdo mogel nategniti, ... kar pomeni, da mi za nakup telefona vzamete teden dni časa, za priklop na omrežje pa mesec dni, ... da lahko vse preštudiram, ... moj/naš pravnik pravi - vstrajati!

freya
29.05.2006, 18:52
Lahko bi bil nekoliko bolj konkreten, ker kljub litanijam še vedno ne vem natančno, kaj se je zgodilo ( mi pa radi vemo vse). Pri sklepanju pogodb pa je še posebej pomembno, da si jasen in seveda tudi pričakuješ jasne in konkretne podatke. Mislim pa, da vsak, ki na novo sklepa pogodbo in zna priti pojamrat na forum, pogleda na spletno stran operaterja in iz prve roke izve vse podatke, in se že tam odloč,ikakšno storitev bo koristil in za kakšno ceno. z reševanjem reklamacij pa verjamem, da so težave, ampak z lepo besedo in vztrajnostjo verjamem, da se bo zadeva korektno rešila.
Moja izkušnja s skelpanje pogodbe pri Simobilu se je dogajala pri pooblaščenem prodajalcu, skoraj vse je bilo korektno razloženo, je bilo pa nekaj težav pri dobavi aparata, pogodba je bila enkrat zavrnjena (njegova krivda itd..), prava številka se je vklopila šele po mojem posredovanju kakih 14 kasneje, nisem bila opozorjena na stroške odjave pri drugem operaterju, niso me vprašali, katera valuta mi ustreza pri plačilu (sprememba valute stane 1500,00 sit)...torej nekoliko nerodnosti in nevednosti s strani pooblaščenega prodajalca. Sklep: naslednjo pogodbo bom sklepala neposredno na prodajnem mestu.

fancy
29.05.2006, 19:02
Lahko bi bil nekoliko bolj konkreten, ker kljub litanijam še vedno ne vem natančno, kaj se je zgodilo ( mi pa radi vemo vse). Pri sklepanju pogodb pa je še posebej pomembno, da si jasen in seveda tudi pričakuješ jasne in konkretne podatke. Mislim pa, da vsak, ki na novo sklepa pogodbo in zna priti pojamrat na forum, pogleda na spletno stran operaterja in iz prve roke izve vse podatke, in se že tam odloč,ikakšno storitev bo koristil in za kakšno ceno. z reševanjem reklamacij pa verjamem, da so težave, ampak z lepo besedo in vztrajnostjo verjamem, da se bo zadeva korektno rešila.
Moja izkušnja s skelpanje pogodbe pri Simobilu se je dogajala pri pooblaščenem prodajalcu, skoraj vse je bilo korektno razloženo, je bilo pa nekaj težav pri dobavi aparata, pogodba je bila enkrat zavrnjena (njegova krivda itd..), prava številka se je vklopila šele po mojem posredovanju kakih 14 kasneje, nisem bila opozorjena na stroške odjave pri drugem operaterju, niso me vprašali, katera valuta mi ustreza pri plačilu (sprememba valute stane 1500,00 sit)...torej nekoliko nerodnosti in nevednosti s strani pooblaščenega prodajalca. Sklep: naslednj[/COLOR[COLOR="Red"]]o pogodbo bom sklepala neposredno na prodajnem mestu.

Pametno dekle :)
Jaz sem z mojim operaterjem zelo zadovoljen :approve: Pogodbe pa vedno sklenem na Železni cesti :)