Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Kilometrina!


petracuf
13.04.2006, 15:22
Zanima me, kako je s potnimi stroški,če se dnevno voziš v eno stran 65 km in nazaj in zaradi nemogoče povezave z javnim prometom uporabljaš lastni prevoz.Po kakšnem kriteriju se ti obračuna prevoz na delo. Ali se ti povrne prevoz, da prineseš ceno vozovnice, ali mogoče plačana kilometrina(trenutno 35 sit).
Hvala!

šefica
13.04.2006, 15:46
Če se voziš z javnim prevozom, potem javni prevoz, če ne lahko delodajalec odloča ali ti plača po ceni javnega prevoza ali po kilometrini.

Del
13.04.2006, 15:53
Za prevoz na delo-cca 35 sit/km, za službeno potovanje pa cca 60 sit/km na žalost ni isto;)

šefica
13.04.2006, 15:55
On mislim, da sprašuje za prevoz na delo in iz njega, o tistih 60 sit, ko ti govoriš, pa je službeno potovanje, ki je nekaj povsem drugega.

Del
13.04.2006, 15:58
On mislim, da sprašuje za prevoz na delo in iz njega, o tistih 60 sit, ko ti govoriš, pa je službeno potovanje, ki je nekaj povsem drugega.

ja, imaš prav.... samo da ne bi bil v dilemi glede kilometrine:clown:

šefica
13.04.2006, 15:59
V kakšni dilemi si?:D
Mogoče lahko pomagam:blush:

Del
13.04.2006, 16:05
jaz ne,no v bistvu ja,sam pomagat se pa ne da.......:D

šefica
13.04.2006, 16:09
potem pa nič;)

doli
14.04.2006, 08:39
Zanima me, kako je s potnimi stroški,če se dnevno voziš v eno stran 65 km in nazaj in zaradi nemogoče povezave z javnim prometom uporabljaš lastni prevoz.Po kakšnem kriteriju se ti obračuna prevoz na delo. Ali se ti povrne prevoz, da prineseš ceno vozovnice, ali mogoče plačana kilometrina(trenutno 35 sit).
Hvala!

80. člen
(1) Delavcu pripada za dneve prisotnosti na delu povračilo stroškov za prevoz na delo in z dela v višini najnižjih stroškov za prevoz z javnim prevoznim sredstvom.
(2) Kjer ni možen prevoz z javnimi prevoznimi sredstvi, se delavcu obračunajo stroški za prevoženi kilometer v višini 15% cene neosvinčenega motornega bencina (95 oktanov) do najbližje postaje javnega prevoznega sredstva, od tam naprej pa pod pogoji in način, določen v prejšnji točki tega člena.
(3) Če delavec med trajanjem pogodbe o zaposlitvi na svojo željo spremeni stalno ali začasno prebivališče, s čimer se stroški prevoza na delo in z dela povišajo, nima pravice do povračila tako povečanih stroškov prevoza, razen če se z delodajalcem ne sporazume drugače.
(4) Če delavec med trajanjem pogodbe o zaposlitvi spremeni stalno ali začasno prebivališče, s čimer se stroški prevoza na delo in z dela znižajo, ima pravico do povračila dejanskih stroškov prevoza iz prvega odstavka tega člena.
(5) Delavcem, ki delajo v drugem kraju v deljenem delovnem času in prekinitev traja več kot 2 (dve) uri, pripadajo v času dnevne prekinitve prevozni stroški na način in pod pogoji, ki jih določa kolektivna pogodba pri delodajalcu.

Kantar
26.04.2006, 09:05
Če se vsak dan voziš s svojim vozilom cca 65 km daleč na delo, ker z javni prevozom pravočasno ne moreš prispeti v službo, ker bi moral vmes prestopati in bi se vozil 3 ure v eno smer. Od doma do cilja obstajajo recimo 3 poti. Katera pot se obračunava, ali najkrajša četudi je po gozdni poti, ali tista po avtocesti s cestnino ali tretja varianta regionalna asfaltirana vendar najdaljša?
Kako je z izbiro poti in povračilom stroškov prevoza na delo, če obstaja več cestnih variant? Ali bo zavarovalnica v primeru nesreče in telesne poškodbe upoštevala, da delodajalec zahteva najkrajšo pot vendar najnevarnejšo po neurejeni gozdni makadamski cesti?

Če obstaja več variant, lahko nekdo prijavlja daljšo varianto, vozi pa se po krajši (recimo po gozdni poti), z namenom, da bi finančno nekaj profitiral. Kakšni so kriteriji izbire poti za povračilo stroškov na delo?


Zgoraj je "Doli" citiral 80.člen glede povračila stroškov prevoza, ki je vzet iz Kolektivne pogodbe dejavnosti bank in hranilnic v RS (2004-2006). Kar pa ne pomeni, da tudi v drugih panogah oziroma dejavnostih morajo uporabljati tak ključ obračunavanja. Druge kolektivne pogodbe lahko vsebujejo drugačne rešitve.

šefica
26.04.2006, 15:47
Tako si mislil malo avto prišparat:veryevil: ...po gozdni poti:rolling: :rolling:

Kantar
03.05.2006, 06:29
Še enkrat!
Od doma do službe je po avtocesti 65 km, po regionalni asfaltirani cesti 85 km, če pot kombiniraš z regionalno makadamsko cesto pa znese 42 km.
Katera pot se obračunava za povrnitev stroškov prihoda na delo ???:dontknow:

solsikke
03.05.2006, 06:34
Nobena, če obstaja železniška ali avtobusna povezava med krajem tvojega bivanja in dela, se obračuna delavska povratna vozovnica, razen če imaš super šefe in ti po dogovoru vrnejo celoten strošek vožnje prek potnih nalogov.
Kilometrina se večinoma uporablja zgolj za povračilo potnih stroškov prek potnih nalogov,v kar se tvoja vožnja v službo ne šteje.

Kantar
03.05.2006, 10:42
Predlog Uredbe o povračilu stroškov prevoza na delo javnim uslužbencem(EVA:2006-3111-0026) govori:

>>> Šteje se, da prevoz z javnim prevoznim sredstvom ni možen:
- če bi glede na vozni red prišel zaposleni v kraj, kjer dela več kot 1 uro pred začetkom delovnega časa ali bi moral na jvni prevoz čakati več kot eno uro po zaključku delovnega časa oziroma, če zaradi vezanosti na javni prevoz ne bi mogel izpolniti polne delovne obveznost;
- če mora zaposleni na razdalji od dejanskega bivališča do kraja delovnega mesta več kot 2-krat zamenjati javno prevozno sredstvo (prestopati) v medkrajevnem prometu.

Če prevoz z javnim prevoznim sredstvom ni možen, se zaposlenemu prizna kilometrina. <<<

Komentar za solsikke: Torej ima država najboljše šefe, ker za primer o katerem govorim ni možno uporabljati javni prevoz, temveč 3 cestne variante z osebnim avtomobilom....

solsikke
03.05.2006, 16:23
Potem je pa čisto od tvojih pogajalskih sposobnosti odvisno, za katero se boš dogovoril in za koliko.
:)

Kantar
04.05.2006, 06:46
Potem je pa čisto od tvojih pogajalskih sposobnosti odvisno, za katero se boš dogovoril in za koliko
Žal ugotavljam solsikke, da materije ne poznaš dovolj. V javni upravi je zaposlenih skoraj 35.000 delavcev in od tega zapade pod problem, ki ga navajam po oceni cca 200-400 zaposlenih. Po tvoje bi se torej vsak zase naj pogajal in vsak prišel do individualne rešitve.
V javni upravi se zadeve rešujejo sistemsko, pogajanja so stvar socialnih partnerjev pri pripravi zakonodaje. Torej, morajo biti zadeve opredeljene z zakonskimi in podzakonskimi akti ali s kolektivnimi pogodbami. Ker nisem zasledil, kje bi naj bili opredeljeni kriteriji za problem, ki ga navajam, še vedno iščem odgovor.