Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Nategancija trgovcev


kekez
11.06.2006, 14:17
Očitno sem odkril novo nategancijo, katere se poslužujejo trgovci. No saj se mi je zgodilo tudi že prej, ampak včeraj sem imel pa prav "srečo" in je bilo zelo očitno.

OBI:
Nam polici piše cena artikla 790 SIT, na blagajni računajo 1790 SIT. :hammer:
Po pritožbi "smo ugotovili", da imajo isti artikli pomešani na isti polici 2 kodi. Po eni pride 790, po drugi 1790.
Da je nalašč, sumim po ceni, ki je številčno tako podobna, da je težko opaziti. Človek s slabšim spominom bi pač pomislil, "Mogoče sem spregledal 1-ko."

Moja "sreča" včeraj pa je bila, da se mi je to zgodilo pri 60% nakupljenih artiklov (3 od 5)! Največ striglo za jurja, najmanj za 100 SIT.
Po reklamaciji sicer vse uredijo, ampak to traja dodatne 3/4 ure. Pa na blagajni doživiš izjave, da sem pač vzel napačen artikel in da mora vse na novo izpisati in poštempljati stare, da ne bom prišel še enkrat z istim računom reklamirati. :evil:

Prvič se mi je to zgodilo že pred časom v Bauhaus-u, ko sem kupil 5 kosov istih artiklov in so pri blagajni eni bili po 5000, drugi pa po 8000 SIT :nonono:. Tudi tam so se izgovarjali, da gre za različne artikle, čeprav nabrane iz istega kupa, v enaki škatli, z enako oznako (razlika samo v nalepki z blagajniško kodo). Cene seveda na nalepki ni, samo na polici in samo ta nižja. :censored:

sJavorshek
11.06.2006, 20:36
Rešitev: s police uzameš kodo in jo neseš tja. :veryevil:

Kupvou sem vijake v Bauhausu. Naberem stvari in grem k blagajni. Po 15 minutah v vrsti me ženska na****i, če sem tolk zabit, a nisem vedu, da morem na oddelku rečt za kodo. Ja sem, ne kupujem takih stvari vsak dan. :D

Grem nazaj. Čakam pr lokalnem pultu 10 minut, si skor iztaknem oči, k gledam okol, kje je kdo. Nikjer nobenga, začnem okol polic krožt, če je kdo kje. Nič. Po dodatnih 10 minutah mi prekipi, grem nazaj k škatli in s police vzamem listek s kodo. Ko mi stvar clo uspe plačat po ponovnem čakanju 10 minut v vrsti, se odločm, da pač v bauhausu ne bom nabavlu več. :dontknow:

NaceM
11.06.2006, 22:20
Meni se je pa to s čakanjem zgodilo podobno včeraj v Hoferju.
Sem hotel imeti eno stvar iz vitrine, pa rečem eni prodajalki, ki je zlagala nekaj na police, če mi lahko to odpre. Bila je zelo prijazna, pa je povedala, da ni s tega oddelka, pa šla takoj po nekoga, da bo odprl. Pa čakam 10 min, pa čakam še 5 min. Pa grem iskat, koga ki spet kaj zlaga (tista gospa, ki je zlagala je že šla in ni je bilo nikjer), pa grem do blagajne in ravno vidim enega tipa, ko gre s skladišča z znakom od Hoferja. Na poti ga je ustavil en tip in se neki bunil zaradi nekih stolov (jaz pa mirno odzadaj), potem ko sem ga hotel poprosit, če lahko odpre vitrino, se je od nekod znašla še ena ženska, ki je tudi nekaj hotela (in me grdo pogledala, kako ne počakam) in potem še ena ženska in potem sem prišel jaz na vrsto. :)))))

nattka
12.06.2006, 06:39
meni je bilo itak najbolj všeč, ko je vsak artikel imel svojo nalepko s ceno ...:blush:

čudežni
12.06.2006, 07:20
Očitno sem odkril novo nategancijo, katere se poslužujejo trgovci. No saj se mi je zgodilo tudi že prej, ampak včeraj sem imel pa prav "srečo" in je bilo zelo očitno.

OBI:
Nam polici piše cena artikla 790 SIT, na blagajni računajo 1790 SIT. :hammer:
Po pritožbi "smo ugotovili", da imajo isti artikli pomešani na isti polici 2 kodi. Po eni pride 790, po drugi 1790.
Da je nalašč, sumim po ceni, ki je številčno tako podobna, da je težko opaziti. Človek s slabšim spominom bi pač pomislil, "Mogoče sem spregledal 1-ko."

Moja "sreča" včeraj pa je bila, da se mi je to zgodilo pri 60% nakupljenih artiklov (3 od 5)! Največ striglo za jurja, najmanj za 100 SIT.
Po reklamaciji sicer vse uredijo, ampak to traja dodatne 3/4 ure. Pa na blagajni doživiš izjave, da sem pač vzel napačen artikel in da mora vse na novo izpisati in poštempljati stare, da ne bom prišel še enkrat z istim računom reklamirati. :evil:

Prvič se mi je to zgodilo že pred časom v Bauhaus-u, ko sem kupil 5 kosov istih artiklov in so pri blagajni eni bili po 5000, drugi pa po 8000 SIT :nonono:. Tudi tam so se izgovarjali, da gre za različne artikle, čeprav nabrane iz istega kupa, v enaki škatli, z enako oznako (razlika samo v nalepki z blagajniško kodo). Cene seveda na nalepki ni, samo na polici in samo ta nižja. :censored:


Kekez, ti si kriv, ker ne znaš izbirati izdelkov. :rolling:

SPAM
12.06.2006, 10:29
tle se ne gre za nategancijo ampak za površnost pri lepljenju/ zatikanju kartončkov z EAN kodam k izdelkom, tko da se je bolš prej pozanimat predn sploh vzameš izdelk, je najbl zihr.
kar se pa tiče nategancij so pa največje nategancije k jih ma npr. Mercator al pa Spar, k zbiraš tiste njihove točke, k pri enih za določeno število točk ena je mislm da okol 2000 SIT dobiš "brezplačen" porcelan, pri drugih pa dobiš "80%" cenejši jedilni servis... torej obe stvari preplačaš mogoče ene 100x dobiš ga pa zastonj al pa 80% cenejš ipd. bulšit

markomark
13.06.2006, 11:07
Očitno sem odkril novo nategancijo, katere se poslužujejo trgovci. No saj se mi je zgodilo tudi že prej, ampak včeraj sem imel pa prav "srečo" in je bilo zelo očitno.

OBI:
Nam polici piše cena artikla 790 SIT, na blagajni računajo 1790 SIT. :hammer:
Po pritožbi "smo ugotovili", da imajo isti artikli pomešani na isti polici 2 kodi. Po eni pride 790, po drugi 1790.
Da je nalašč, sumim po ceni, ki je številčno tako podobna, da je težko opaziti. Človek s slabšim spominom bi pač pomislil, "Mogoče sem spregledal 1-ko."

Moja "sreča" včeraj pa je bila, da se mi je to zgodilo pri 60% nakupljenih artiklov (3 od 5)! Največ striglo za jurja, najmanj za 100 SIT.
Po reklamaciji sicer vse uredijo, ampak to traja dodatne 3/4 ure. Pa na blagajni doživiš izjave, da sem pač vzel napačen artikel in da mora vse na novo izpisati in poštempljati stare, da ne bom prišel še enkrat z istim računom reklamirati. :evil:

Prvič se mi je to zgodilo že pred časom v Bauhaus-u, ko sem kupil 5 kosov istih artiklov in so pri blagajni eni bili po 5000, drugi pa po 8000 SIT :nonono:. Tudi tam so se izgovarjali, da gre za različne artikle, čeprav nabrane iz istega kupa, v enaki škatli, z enako oznako (razlika samo v nalepki z blagajniško kodo). Cene seveda na nalepki ni, samo na polici in samo ta nižja. :censored:


V tem primeru ti mora trgovec prodati blago po ceni, ki označuje določen artikel.
Če je pozabil zamenjat tablico z ceno, mora razliko v ceni kriti prodajalec.
Tudi meni se je večkrat že to zgodilo, ponavadi v Merkurju. Sem zahteval poslovodjo in rekel da se ne premaknem, dokler mi ne prodajo po označeni ceni.
Malo scene narediš pred blagajno, zagroziš z inšpekcijo, malo policijo omeniš, pa se omehčajo...:)

Nikka06
13.06.2006, 11:44
Ze dozivela, veckrat.
Mislim da to delajo nalasc, ker je res sumljivo. Pred casom sem kupovala vino in sem vela iz zelo dobro zalozene police kjer je pisalo akcija. Na blagajni me je presenetil racun ker je bil za 2 jurja vecji od predvidenega, sem zahtevala da gre prodajalec z mano do police kjer sem vino vzela. Je pogledal in rekel da je vina v akciji zmanjkalo, drazjega pa so "po nesreci" premaknili pod nalepko "akcija".
Po moje to ni NAKLJUČJE, ampak malo nategujejo. :mad:

SPAM
13.06.2006, 11:46
V tem primeru ti mora trgovec prodati blago po ceni, ki označuje določen artikel.
Če je pozabil zamenjat tablico z ceno, mora razliko v ceni kriti prodajalec.
Tudi meni se je večkrat že to zgodilo, ponavadi v Merkurju. Sem zahteval poslovodjo in rekel da se ne premaknem, dokler mi ne prodajo po označeni ceni.
Malo scene narediš pred blagajno, zagroziš z inšpekcijo, malo policijo omeniš, pa se omehčajo...:)

sliš se zanimivo sam zdle se pa postav še v drugo kožo, kako bi blo teb zabavno da bi bil ti blagajnik in bi te en na****eval in ti izvajal scene, ti grozil in nevem kaj še vse samo zarad ene stvari k ti zanjo nisi kriv ker si konec koncev samo blagajnik in je tvoje delo po večini za blagajno?:dontknow: vrjetn vse skup nebi blo niti smešno niti zabavno

kekez
13.06.2006, 11:56
Saj zakon ščiti potrošnika indejansko je cena na polici merodajna in ne v računalniku.
V Merkurju meni nikoli niso delali težav in so mi po pripombi vedno prodali po označeni ceni.

V Bauhausu sem pa enkrat res moral narediti sceno. Pri artiklu velika tabla: akcija po 1.600 SIT. Jaz nakupim 20 kosov tega, pri blagajni pa hoče 2.200 SIT in se ni pustila prepričati. Sem šel na prodajno mesto in prinesel k blagajni tablo v velikosti 1m x 1m. Da ne omenim, da se je za mano v tem času že naredila vrsta ~20 ljudi.
Njihov izgovor je bil, da je bilo konec akcije včeraj! :nonono: :hammer:

Jaz sem sicer med tem že klical tržno inšpekcijo, ampak je bilo izven njihovega delovnega časa. Kaj narediti v tem primeru? :dontknow:
Potem se je le prikazal nek poslovodja in naredil red.

Mighty
13.06.2006, 12:04
sej finta je ze s kodami. recejo preverte kode. matr pa so ze tam namalane tolk na majhno. ne vem kolkrat se zgodi, da te kak upokojenc pros ce mu lahko pogledas.

po mojmu mnenju nategujejo folk in tako poskusajo, ma je treba bit kr previden in jim ornk zatezit, ce je potrebno.

Soleil
13.06.2006, 12:49
Za po****it je tudi, ko hočeš kupiti izdelek, ki je v zamrzovalnku. Tam je vse od kalamarov, rob, zmrznjene zelenjave, 100 vrst sladoleda, listki s kraticami imen izdelkov in cenami so pa nanizani po robu zamrzovalnika. Pri tem se listki med sabo prekrivajo in če bi rad videl ceno, jih moraš razmakniti.

Mighty
13.06.2006, 12:50
hja sm mel podobno iskusnjo zadnjic. ko ena budala tam stojis in se poskusas znajt. seveda nikjer nobenga zaposlenga v blizini.

matr raziskujes hieroglife :D pa hoces sam neki malga kupit, prevec truda:approve:

SPAM
13.06.2006, 13:03
k berem te poste, vidm stupidnost naroda in se ne čudim zakaj potlej folk misl d jih trgovci nategujejo, gledate sam na svoje riti in vidte problem samo tko k vi mislte d je problem, ne vidte pa zadev iz druge strani... in pol se slovenčki delamo norca iz američanov kolk so stupidni :nonono:

Mighty
13.06.2006, 13:43
a si ti trgovc? :veryevil:

SPAM
13.06.2006, 13:46
mogoče :veryevil: al pa mam vsaj tolk inteligence da vem da mogoče v en prostor k je omejen ne morš stlačt vsega boga, sploh če je to stavba in če se hoče v tej stavbi še kje gibat folk. Tle se gre za čisto logiko in nč drugga, če bi mele vse štacune to kar mi želimo kupvat, vrjetn v njih nebi blo sploh prostora da bi kdor kol se gibal v prostoru, kaj šele da bi hotu pridt do enga izdelka k bi bil naložen čist nekje v kotu in na dnu vsega kar bi blo v taki trgovini. vrjetn bi te prej že vse minil predn bi do določenga artikla sploh pršu al pa bi se tačas že postaral predn bi to najdu

Mighty
13.06.2006, 13:55
ja po drugi strani, ce pa oni vedo da ni prostora zakaj pol vse namecejo navkup? ponekod vcasih se mim ne mors??

pa ni finta, da nimajo tega cesar hocmo kupit.ce tega ni pac ni in gres ven. preber nazaj. finta je kako prikazejo cene in kako potem kasirajo.

SPAM
13.06.2006, 14:07
ja po drugi strani, ce pa oni vedo da ni prostora zakaj pol vse namecejo navkup? ponekod vcasih se mim ne mors??

ok vrjetno še marskermu ni jasn da če hoče trgovina obstat, more lastnik plačevat najemnino za prostor, za porabljeno elektriko ipd. hkrat pa more še zaslužt, zato treba pač prodat čim več izdelkov, kar se pa tiče kupov mim katerih ne morš mim so pa ponavad izdelki v akciji al pa preprosto roba ki jo trgovci hočejo nočejo morajo sprejet k jim jo pošljejo iz glavnega skladišča ki je recimo v lj v BTC, zato da majo tam plac za shranjevanje novitet. kar se pa tiče kasiranja sm pa že prej omenu da je velik blema v tem da je zaposlenih premal ljudi, sploh v centirih in pol je ponavad samo 1 al 2 osebe k mata na čez celotn oddelk k ma recimo 2000 različnih artiklov k jih je treba sprot polnt da police niso prazne, pol se pa najde še folk,k ne vid dobr pa recimo potegne kartonček z EAN kodo ven pa ga pusti na drugmu mestu kt je bil prej in če mata samo 2 osebi al pa 1 oseba na čez tolk artiklov, nima časa da na enkrat gleda če so kartončki pravilno razporejeni na eni polici k je recimo 4 police stran od tiste k jo trenutno mora polnit z artikli k so pošli

d3vil_b4b3
13.06.2006, 14:20
SPAM jst se popolnoma strinjam s tabo in rajno je da trgovci niso nikakršni bogovi :dontknow:
Vendar pa nima vsak takšnega mnenja kot ti in kakšna starejša dama bo hitro pobesenela ko ji bo trgovka skušala razložiti da lepilo za protezo ne stane 450SIT, ker je to cena zobne paste, ampak 800SIT in da ni ona kriva če ni dobro videla.

Jst sm pa prejšn tedn doživivela nekaj drugega.V Sparu sem kupovala neke kompote:
1. na polici označena cena okrog 400sit na blagajni je zadeva stala 600 :O
2. ko sem ta predrag kompot prnesla domov.....ga odprem.........in.ŠOK....namesto marelic je bila v konzervi neka čudna mezga...zdj vem da v sparu več ne kupujem kompotov :nonono:

SPAM
13.06.2006, 14:23
jst vem da se to dogaja, zato pred nakupm zmer rajš vprašam kako in kaj.. pač vzamem npr. en tak kompot, en drugač, pa spet en xy, pol pa predn računa vprašam če je to to in če je ta in ta cena, če ni, rečem pač d ne bom vzel blagajničarka si ga da na stran jst pa pač kupm tist kr mi ustreza in je zadeva rešena brez jeznih strank in uničenih trgovcev, ker posledično pol pride do tega d se folk znese nad blagajnikom, blagajničarko, zgubi živce in se dere tm vsevprek, za tistmu k se dere je pa še cela vrsta mogoč zadovoljnih kupcev k čakajo da recimo po službi nabavjo stvari za kosilo in gredo domov da se spočijejo, namest tega pa morjo čakat v vrst pa ratajo živčni sam zarad bedakov k si dajejo duška nad blagajniki

Mighty
13.06.2006, 14:25
jst vem da se to dogaja, zato pred nakupm zmer rajš vprašam kako in kaj.. pač vzamem npr. en tak kompot, en drugač, pa spet en xy, pol pa predn računa vprašam če je to to in če je ta in ta cena, če ni, rečem pač d ne bom vzel blagajničarka si ga da na stran jst pa pač kupm tist kr mi ustreza in je zadeva rešena brez jeznih strank in uničenih trgovcev
:?:

sam vcasih pa ni nikjer nobenga. in ne mislim 100krat do blagajne in pol nazaj. ce bi bilo razvidno ze na polici pol teh problemov ne bi bilo.:dontknow:

lady_lucifer
13.06.2006, 14:29
ves kaj, vsak ma svoje delo, ki ga je treba vestno opravljat. trgovci majo pac tako delo, da ljudem zagotavljajo taksno in drugacno robo. ce tega niso sposobni nardit, grejo lahk u kaksen drug poklic al kakr koli pac ze. ce grem u trgovino, grem tja ZASE.

kam bi pa prsli, ce bi vsi nekej na pol delal...

d3vil_b4b3
13.06.2006, 14:30
včasih trgovci res niso nič krivi..drugič pa...eni so do kraja nesramni, sploh nočjo pomagat če kaj vprašaš in sam grdo gledajo kot da ne vejo da so stranke njihov "kruh".Sej mamo vsi včasih slab dan...ampak moreš se zavedat da stranke takšni slabi dnevi odganjajo :dontknow:

SPAM
13.06.2006, 14:30
am uničeni trgovci ti ne gredo v glavo? nej ti simpl razložim da ponavad na***e blagajnik k je v bistvu samo za blagajno in nč drugga, pol se pa najde par kretenov na dan k se nad to osebo psihično znašajo zakaj je to tko in zakaj je ta cena taka, tm pa piše d je drugačna, pol normaln d te psihično po parih dneh folk totalno unič, poznam primer k je moja kolegica k je delala v mercatorju za blagajno dobila zard takih kretenov živčn zlom pa še v easy se ji je zmešal, tko da je mogla hodt k psihiatru pa na zdravljenje

SPAM
13.06.2006, 14:33
včasih trgovci res niso nič krivi..drugič pa...eni so do kraja nesramni, sploh nočjo pomagat če kaj vprašaš in sam grdo gledajo kot da ne vejo da so stranke njihov "kruh".Sej mamo vsi včasih slab dan...ampak moreš se zavedat da stranke takšni slabi dnevi odganjajo :dontknow:

tle se pač tud vid tipe ljudi, maš folk k dela sam zato d cekine dobi konc mesca,tem se ponavad ***e za vse, maš folk k dobi šiht pa misl d je bog pa se bnaša kt d je stranka pod njim, pol maš pa folk k pa v delu uživajo neglede na to kaj počnejo, taki trgovci so pa ponavad zmer prpravlen pomagat, ti vse lepo razložijo in ponavad z njimi nimaš problemov

lady_lucifer
13.06.2006, 14:34
ja okej, potem naj pa zaposlijo nekoga, ki se bo ukvarjal samo s pritozbami strank al pa naj bo na tem mestu vodja trgovina, pa bo sranja, ki pade direkt na trgovce, velik manj.

sam da se ti pa u trgovini zgodi neka taka napaka, pol mors pa se cakat na nekega pristojnega, to pa tud nikamor ne pase. cas je denar.

Mowgli
13.06.2006, 14:35
tle se ne gre za nategancijo ampak za površnost pri lepljenju/ zatikanju kartončkov z EAN kodam k izdelkom, tko da se je bolš prej pozanimat predn sploh vzameš izdelk, je najbl zihr.
kar se pa tiče nategancij so pa največje nategancije k jih ma npr. Mercator al pa Spar, k zbiraš tiste njihove točke, k pri enih za določeno število točk ena je mislm da okol 2000 SIT dobiš "brezplačen" porcelan, pri drugih pa dobiš "80%" cenejši jedilni servis... torej obe stvari preplačaš mogoče ene 100x dobiš ga pa zastonj al pa 80% cenejš ipd. bulšit

Ja, tole z Merkatorjem je prava nategancija. Ampak folku paše...

Tiste zmešnjave s ceno so navadna nesposobnost, značilna za Bauhaus, očitno je pa Obi iz istega ubermensch področja...
Sicer pa mirno hladno zahtevaj ceno, ki je ob izdelku. Če niso za to, vpričo njih pokliči Tržno inšpekcijo...

SPAM
13.06.2006, 14:37
ja okej, potem naj pa zaposlijo nekoga, ki se bo ukvarjal samo s pritozbami strank al pa naj bo na tem mestu vodja trgovina, pa bo sranja, ki pade direkt na trgovce, velik manj.

sam da se ti pa u trgovini zgodi neka taka napaka, pol mors pa se cakat na nekega pristojnega, to pa tud nikamor ne pase. cas je denar.

sej lih zaposlitve so pa dons velik blem, podjetjem in firmam je odveč plačevat par delavcev več, ker bi na ta način sami zgubl keš da si kupijo nove mercedeze al pa bentleye ob koncu leta, al pa maš idiote v vodstvu k dajo pogoj za delo najmanj 3 leta delovnih izkušenj, pol pa iščeš svoj prvi šiht te pa zard tega skenslajo k kao nimaš izkušenj kljub tzemu da si prej recimo par let vsak dan delal v katerikoli trgovini, podjetju ipd.
sicer mam občutk da lih zarad tega bo v kratkm pršlo do samodestrukcije večjih trgovskih centrov lih zarad manjka zaposlenh in neopravljanja kvalitetnih storitev, sam vodstva tega očitno ne vidjo

d3vil_b4b3
13.06.2006, 15:56
Sj včasih so pa ravno tisti ki že imajo odsti izkušenj nad*****i in ti nočjo pomagat ker mislijo da so neki vauu če delajo že ne vem kuk velik let.
Najdeš pa mlade prodajalce ki so ti prpravleni vse pokazat in ponudit sam zato da bi kej prodal in se vedejo zlo lepo, čeprav nimajo skoraj nikakršnih izkušenj.
Jst mislim da moreš bit vsak vsak poklic-tudi za trgovca prav karakter.

lady_lucifer
14.06.2006, 06:54
sej lih zaposlitve so pa dons velik blem, podjetjem in firmam je odveč plačevat par delavcev več, ker bi na ta način sami zgubl keš da si kupijo nove mercedeze al pa bentleye ob koncu leta, al pa maš idiote v vodstvu k dajo pogoj za delo najmanj 3 leta delovnih izkušenj, pol pa iščeš svoj prvi šiht te pa zard tega skenslajo k kao nimaš izkušenj kljub tzemu da si prej recimo par let vsak dan delal v katerikoli trgovini, podjetju ipd.
sicer mam občutk da lih zarad tega bo v kratkm pršlo do samodestrukcije večjih trgovskih centrov lih zarad manjka zaposlenh in neopravljanja kvalitetnih storitev, sam vodstva tega očitno ne vidjo

vse res, sam to ni moj problem, ane, ce pridem u trgovino, pa hocem kupit kruh, pa se tega ne dobim po taki ceni, ko je navedena.

nattka
14.06.2006, 08:12
vse res, sam to ni moj problem, ane, ce pridem u trgovino, pa hocem kupit kruh, pa se tega ne dobim po taki ceni, ko je navedena.

:approve:

Juhej
14.06.2006, 08:45
Kar nekaj podobnih primerov sem tudi sam doživel. Pomaga vztrajanje pri svojem in grožnja z inšpekcijo...
Nekajkrat pa sem preprosto pustil vse skupaj na blagajni in kratkomalo odšel iz trgovine.
Se pa splača biti zelo previden ob napisih "akcija!". Pogledati jer treba na črtno kodo na artiklu in na ceni in seveda morebitne sumljivo blizu zložene "podobne" artikle.

kekez
14.06.2006, 09:05
Pa saj je povsod isto. To so trgovske finte. Nekoč v Nemčiji so imeli akcijo solarijev za obraz po XY DEM. Imeli so 4 UV neonske lampe. Čisto zraven tega kupa (ali celo kar na njem) pa so bile povsem podobno pakirane lampe s 6 UV neonkami (ki seveda niso bile v akciji in so bile, jasno, dražje) in potem kakor je kdo zagrabil. :evil:

Mowgli
14.06.2006, 09:31
Pa saj je povsod isto. To so trgovske finte. Nekoč v Nemčiji so imeli akcijo solarijev za obraz po XY DEM. Imeli so 4 UV neonske lampe. Čisto zraven tega kupa (ali celo kar na njem) pa so bile povsem podobno pakirane lampe s 6 UV neonkami (ki seveda niso bile v akciji in so bile, jasno, dražje) in potem kakor je kdo zagrabil. :evil:


Podobne - ne enake! Je trgovec kriv, če si zaletav in šlampast? (Gre fotr v vrtec; tam četica podobno umazanih paglavcev. Pač vzameš prvega, ne?) :angel:

Načeloma so poleg vseh cen tudi EAN kode, pa prečekiraj, če se ti ne da na blagajni prerekat... Se pa lahko zgodi (se je že), da je bil ISTI izdelak na koncu polic pod napisom akcija dražji, kot na redni polici. Je človeška neumnost trgovska natega? Še vedno imaš osem dni časa, da zadevo zamenjaš...

nattka
14.06.2006, 09:50
Podobne - ne enake! Je trgovec kriv, če si zaletav in šlampast? (Gre fotr v vrtec; tam četica podobno umazanih paglavcev. Pač vzameš prvega, ne?) :angel:

Načeloma so poleg vseh cen tudi EAN kode, pa prečekiraj, če se ti ne da na blagajni prerekat... Se pa lahko zgodi (se je že), da je bil ISTI izdelak na koncu polic pod napisom akcija dražji, kot na redni polici. Je človeška neumnost trgovska natega? Še vedno imaš osem dni časa, da zadevo zamenjaš...


NE mogli ... ni moja dolžnost preverjati EAN kode ( zlo se spoznaš ... gotovo trgovec) ampak ko pridem v trgovino vzamem s police, kar rabim in PRIČAKUJEM da so pod artikli prave cene ...
in NE nisem zaletava in šlampasta, če je trajno nizka cena za cviček, potem pa na isti polici, malo mešano 5 različnih cvičkov ...

in moja mama ni neumna če pri 70-tih pač ne loči, kdaj se je trgovka zmotila kdaj pa gre za nateg ...

če pa moram pri vsem tem na blagajni še poslušati blagajničarko s kako nonšalanco mi razlaga mojo retardiranost in če moram vzeti dopust, da prečekiram vse tiste črtice namesto, da bi me postregli kot se spodobi, potem si pač mislim enako kot vsi ostali ... DA SE TO DELA NAMENOMA ...

Njuška Trap
14.06.2006, 10:33
Očitno sem odkril novo nategancijo, katere se poslužujejo trgovci. No saj se mi je zgodilo tudi že prej, ampak včeraj sem imel pa prav "srečo" in je bilo zelo očitno.

OBI:
Nam polici piše cena artikla 790 SIT, na blagajni računajo 1790 SIT. :hammer:
Po pritožbi "smo ugotovili", da imajo isti artikli pomešani na isti polici 2 kodi. Po eni pride 790, po drugi 1790.
Da je nalašč, sumim po ceni, ki je številčno tako podobna, da je težko opaziti. Človek s slabšim spominom bi pač pomislil, "Mogoče sem spregledal 1-ko."

Moja "sreča" včeraj pa je bila, da se mi je to zgodilo pri 60% nakupljenih artiklov (3 od 5)! Največ striglo za jurja, najmanj za 100 SIT.
Po reklamaciji sicer vse uredijo, ampak to traja dodatne 3/4 ure. Pa na blagajni doživiš izjave, da sem pač vzel napačen artikel in da mora vse na novo izpisati in poštempljati stare, da ne bom prišel še enkrat z istim računom reklamirati. :evil:

Prvič se mi je to zgodilo že pred časom v Bauhaus-u, ko sem kupil 5 kosov istih artiklov in so pri blagajni eni bili po 5000, drugi pa po 8000 SIT :nonono:. Tudi tam so se izgovarjali, da gre za različne artikle, čeprav nabrane iz istega kupa, v enaki škatli, z enako oznako (razlika samo v nalepki z blagajniško kodo). Cene seveda na nalepki ni, samo na polici in samo ta nižja. :censored:


Jaz zato vedno gledam črtne kode - če jih nimajo ob ceni (na polici, ali na škatli), jih lahko prijaviš za to pristojni inšpekciji. Zaenkrat še nisem imela razloga za to...

Mighty
14.06.2006, 10:34
a pa bos ce bo prilika?

nattka
14.06.2006, 11:01
resnici na ljubo pa moram povedati, da se mi je tudi že zgodilo, da sem prišla na blagajno in imela "napačen" artikel v vozičku ... pa je trgovka sama odšla do police, mi prinesla željeno reč in se opravičila ...
še povem kje ... v merkatorju v šiški ...

Mowgli
14.06.2006, 11:14
NE mogli ... ni moja dolžnost preverjati EAN kode ( zlo se spoznaš ... gotovo trgovec) ampak ko pridem v trgovino vzamem s police, kar rabim in PRIČAKUJEM da so pod artikli prave cene ...
in NE nisem zaletava in šlampasta, če je trajno nizka cena za cviček, potem pa na isti polici, malo mešano 5 različnih cvičkov ...

in moja mama ni neumna če pri 70-tih pač ne loči, kdaj se je trgovka zmotila kdaj pa gre za nateg ...

če pa moram pri vsem tem na blagajni še poslušati blagajničarko s kako nonšalanco mi razlaga mojo retardiranost in če moram vzeti dopust, da prečekiram vse tiste črtice namesto, da bi me postregli kot se spodobi, potem si pač mislim enako kot vsi ostali ... DA SE TO DELA NAMENOMA ...

Čas ti je prinesel možnost izbire. Greš tja, kjer si zadovoljen/na. Par postov nazaj sem se tudi sam obregnil nad kaosom v npr. Bauhausu, ampak kaj je res težko uporabiti svoje sposobnosti in preveriti PRAVO ceno? Če ne moreš sprejeti teh dejstev, kako sklepaš zavarovanja, najemaš kredite, živiš vsakdanje življenje, polno podobnih preizkušenj? Ja, život je borba. :rolling: Vsakdanjih vedno več od nas pričakuje. Zato se strinjam s teboj, da starejše ljudi samopostrežbe lahko spravijo na rob obupa. Pa še marsikaj drugega v tej državi...

Blagajničarke ti pač ni treba poslušati. Če gre za napačno oznako PRAVEGA artikla, imaš prav ti in se nauči uveljaviti svoj prav. O tem je bilo tudi že govora. Če si spregledala pravo ceno v poplavi artiklov in cen... ej, punca... polnoletna si! :angel: In ne čekiraš črtic, ampak številke pod njimi. Zadostuje že zadnjih par. Tako preživiš v današnjem času... Pa Refošk kupuj, je boljši od Cvička. :clown:

Kdaj gre za nameren nateg trgovca in kdaj za kaos, ki v teh ogromnih templjih zapravljanja vsekakor domuje, je pa včasih potrebno malo bolj premisliti. Včasih je fino tudi drugo plat slišati. Ne rabiš biti trgovec, da poznaš koga, ki to dela.

nattka
14.06.2006, 11:29
Čas ti je prinesel možnost izbire. Greš tja, kjer si zadovoljen/na. Par postov nazaj sem se tudi sam obregnil nad kaosom v npr. Bauhausu, ampak kaj je res težko uporabiti svoje sposobnosti in preveriti PRAVO ceno? Če ne moreš sprejeti teh dejstev, kako sklepaš zavarovanja, najemaš kredite, živiš vsakdanje življenje, polno podobnih preizkušenj? Ja, život je borba. :rolling: Vsakdanjih vedno več od nas pričakuje. Zato se strinjam s teboj, da starejše ljudi samopostrežbe lahko spravijo na rob obupa. Pa še marsikaj drugega v tej državi...

Blagajničarke ti pač ni treba poslušati. Če gre za napačno oznako PRAVEGA artikla, imaš prav ti in se nauči uveljaviti svoj prav. O tem je bilo tudi že govora. Če si spregledala pravo ceno v poplavi artiklov in cen... ej, punca... polnoletna si! :angel: In ne čekiraš črtic, ampak številke pod njimi. Zadostuje že zadnjih par. Tako preživiš v današnjem času... Pa Refošk kupuj, je boljši od Cvička. :clown:

Kdaj gre za nameren nateg trgovca in kdaj za kaos, ki v teh ogromnih templjih zapravljanja vsekakor domuje, je pa včasih potrebno malo bolj premisliti. Včasih je fino tudi drugo plat slišati. Ne rabiš biti trgovec, da poznaš koga, ki to dela.



sem se potresla s pepelom in napisala še pozitivno izkušnjo ...:)

kadar me imajo za tepko reagiram drugače kot takrat, ko me apriori odmerijo kot polpismeno ... tak je pač to ...

aja ... pijem pa šadornajčka al pa renski rizling ... cviček je pač trenutno v akciji ...:rolling:

Mowgli
14.06.2006, 11:32
Cvajčk je en čudn mejšung, flaširan pa sploh nej vinu... :clown:

nattka
14.06.2006, 11:34
Cvajčk je en čudn mejšung, flaširan pa sploh nej vinu... :clown:


jaz imam raj štajerce ... svakojake ...;)

Mighty
14.06.2006, 11:39
jaz imam raj štajerce ... svakojake ...;)
:2thumbs: :2thumbs: :2thumbs:

Mowgli
14.06.2006, 12:50
jaz imam raj štajerce ... svakojake ...;)
Upam, da si mislila "Štajerke". Ker toti dedi niso za nikamor, vsaj kolikor jih jaz poznam... :clown: Sorry, Mighty, saj lahko, da si OK. :angel:

kabala
14.06.2006, 13:05
tule vsi pišete o tem, kak so vas nategnili, da ste bili vi na slabšem. men se je pa zgodilo, da sem bila pripravljena plačat za neko reč 5 jurjev, potem pa ugotovim na blagajni, da jo je pač nekdo prestavu (ne, nisem prečekirala kode) in da je v resnici stala sam jurja pa pol. :2thumbs: no, to je blo v Intersparu.

mam pa cel kup izkušenj, kjer so se pa zmotli v mojo škodo in to vedno v eni in isti trgovini - Mercator. Od tega, da so mi vrnili 500 sit v kovancu, na njem pa je bila narisana stotka (to sem seveda ugotovila doma) do akcijskih izdelkov, ki so meli na polici eno ceno, na blagajni drugo... k sreči sem to ugotovila, pač sem imela le nekaj izdelkov in se mi je zdel znesek sumljivo visok. dvomim pa, da bi to opazil nekdo, ki nakupi stvari za 10 ali več kurjev. :evil:

nattka
14.06.2006, 14:43
Upam, da si mislila "Štajerke". Ker toti dedi niso za nikamor, vsaj kolikor jih jaz poznam... :clown: Sorry, Mighty, saj lahko, da si OK. :angel:

sem mislila na vino ...;)

d3vil_b4b3
14.06.2006, 16:06
mam pa cel kup izkušenj, kjer so se pa zmotli v mojo škodo in to vedno v eni in isti trgovini - Mercator. Od tega, da so mi vrnili 500 sit v kovancu, na njem pa je bila narisana stotka (to sem seveda ugotovila doma) do akcijskih izdelkov, ki so meli na polici eno ceno, na blagajni drugo... k sreči sem to ugotovila, pač sem imela le nekaj izdelkov in se mi je zdel znesek sumljivo visok. dvomim pa, da bi to opazil nekdo, ki nakupi stvari za 10 ali več kurjev. :evil:
jst mam pa najboljše izkušnje ravno z Mercatorjem ker me niso še nikol n......i ali kej podobnega :) .........Najboljši sosed:2thumbs:

Njuška Trap
14.06.2006, 18:03
a pa bos ce bo prilika?
Če bo razlog in če se ne bo "dalo zmenit" na licu mesta, why not? :dontknow:

Mowgli
15.06.2006, 09:42
sem mislila na vino ...;)

Mater... ženska, ki bolj kot na tipe, misli na vino... :rolling:

nattka
15.06.2006, 10:23
Mater... ženska, ki bolj kot na tipe, misli na vino... :rolling:

me bolj sigurno zadane ...:rolling: :rolling:

schkrga
15.06.2006, 11:50
ja, jst sm pa slišala za ljudi, k hodjo po trgovinah, pa iščejo izdelke s pretečenim rokom uporabe.... pol pa grozijo z inšpekcijo, če ne dobijo izbranga blaga zastonj....
sicer pa po uzancah naj bi veljala cena poleg izdelka na polici in ne na blagajni, ker bi bilo to že zavajanje kupcev, tuki nima plača in živci prodajalk/ce kaj iskati, se pa napake, dobro ali slabo namerne, dogajajo povsod, vprašanje je le, kako SMO jih pripravljeni odpraviti

Mowgli
15.06.2006, 13:21
ja, jst sm pa slišala za ljudi, k hodjo po trgovinah, pa iščejo izdelke s pretečenim rokom uporabe.... pol pa grozijo z inšpekcijo, če ne dobijo izbranga blaga zastonj....
sicer pa po uzancah naj bi veljala cena poleg izdelka na polici in ne na blagajni, ker bi bilo to že zavajanje kupcev, tuki nima plača in živci prodajalk/ce kaj iskati, se pa napake, dobro ali slabo namerne, dogajajo povsod, vprašanje je le, kako SMO jih pripravljeni odpraviti

Točno tako! In vse, kar sledi, je poznavanje in uporaba pravic potrošnikov. Pa da se končno komu začne kaj dati... Kar je pa ostalega, kar ljudi v slabo voljo spravlja, je pa res bolj od vsakega posameznika odvisno.

In po trgovinah hodijo tudi ljudje ki, npr. oblačila, po dogodku, za katerega so jih potrebovali, mrtvo hladno vrnejo nazaj. Zakonski osemdnevni rok je ja povsem dovolj dolg, da si vedno drugače oblečen. In so ljudje, ki začnejo težiti npr. frizerki, kako katastrofo je naredila iz njihovih las, da jih spusti brez plačila, potem pa zvečer kolegici pritrjujejo: "A ne, kako fino mi je naredila?"

U462
16.06.2006, 07:51
Ja, je ratalo tako, da moramo potrošniki skrbeti vsak za sebe :mad:

Ampak, ko gledam kakšna mlečna in neodgovorna študentarija meče robo na police me pa ne čudi, da je takšna zmeda :nonono:

lila5
16.06.2006, 09:26
Mene pa poleg tega tudi ne začudi, da vlada taka zmeda, ko vidim kako kupci prav mlečnozobo in neodgovorno delajo z robo, ki je na policah.....

Mowgli
16.06.2006, 09:58
Ja, je ratalo tako, da moramo potrošniki skrbeti vsak za sebe :mad:




Ja, kdo pa bo? Tisti, ki jih voliš? Oni, ki je zastonj javno TV razglašal? Bi bilo zanimivo videti, da bi ga kak nadobuden študent prava za štos tožil laži zavajanja javnosti. Le toliko, da postane medijsko prepoznaven. Pa ni samoiniciativnosti pri nas...

Sicer pa imaš, vsaj za svetovanje, če ne za pomoč, nevladni Zavod za varstvo potrošnikov na Frankopanski 5 in vladni Urad za varstvo potrošnikov. Poleg inšpekcijskih služb.
Koliko kaj zaleže, je odvisno od primera, do primera. Če se vsi bunimo le za šankom in na forumih, pač ni sprememb... (Beeee)

kekez
16.06.2006, 10:18
Koliko kaj zaleže, je odvisno od primera, do primera. Če se vsi bunimo le za šankom in na forumih, pač ni sprememb... (Beeee)
Tudi take stvari imajo učinek. Če se stvari javno objavijo, lahko zelo učinkuje.

Se spomnim, ko je pravila znanka, katera je imela kar nekaj reklamacij čez mizarja, ki ji je naredil kuhinjo.
Na koncu je očitno pogruntal, da bo preveč stroškov in jo je nekam poslal. Ona mu je zagrozila, da bo vsem povedala, kako posluje, pa ga ni ravno ganilo (češ, kolikim pa lahko sploh pove) dokler ni izvedel, da je po poklicu frizerka.
Takrat se je zamislil, saj ko se frizerke spravijo razširjatni govorice med vso svojo klientelo, to ni več hec :rolling: .

Mowgli
16.06.2006, 13:42
Forum se ne more niti pod razno enačiti z gobčno frizerko.. :P

schkrga
16.06.2006, 20:07
Ja, kdo pa bo? Tisti, ki jih voliš? Oni, ki je zastonj javno TV razglašal? Bi bilo zanimivo videti, da bi ga kak nadobuden študent prava za štos tožil laži zavajanja javnosti. Le toliko, da postane medijsko prepoznaven. Pa ni samoiniciativnosti pri nas...

Sicer pa imaš, vsaj za svetovanje, če ne za pomoč, nevladni Zavod za varstvo potrošnikov na Frankopanski 5 in vladni Urad za varstvo potrošnikov. Poleg inšpekcijskih služb.
Koliko kaj zaleže, je odvisno od primera, do primera. Če se vsi bunimo le za šankom in na forumih, pač ni sprememb... (Beeee):2thumbs::2thumbs::2thumbs:

Arabella
22.06.2006, 19:38
Jaz zato vedno gledam črtne kode - če jih nimajo ob ceni (na polici, ali na škatli), jih lahko prijaviš za to pristojni inšpekciji. Zaenkrat še nisem imela razloga za to...

Hja, tole s črtno kodo pa vedno ne gre...npr. v bližnji trgovini napišejo na hladilnik na veliko AKCIJA PIZZA ŠUNKA, samo XX SIT in potem pač rečeš toliko in toliko te klobase v akciji, prideš domov, prečekiraš račun in opla, cena je redna :(. Namerno? Preslišano? Whatever!
In tako kot je že nekdo omenil, včasih lahko preveriš kodo, pa je cena spet redna in potem odgovor, da se je akcija končala že včeraj. :nonono:
In pred kratkim kupujem čevlje v La Scarpi, na polici ena cena, kao velja za vse čevlje na tej polici, pridem do blagajne pa 2 jurja več. Vprašam, v čem je štos, pa reče, da je nekdo "premaknil" ceno kaj vem kam bolj levo ali bolj desno, ja za vraga, če pa kake druge cene na vsej polici sploh ni bilo!!!

U462
23.06.2006, 11:46
Forum se ne more niti pod razno enačiti z gobčno frizerko.. :P
sem vedu, da se nisem za pravi poklic odloču, da bi bil popolnoma informiran :2thumbs:

edva12
19.07.2006, 00:31
Zanimive so tele vaše izkušnje. Jaz v teh HOBBY program trgovinah (Obi, Bauhaus, Baumax) kupujem če je res nujno potrebno, ker so ostale že zaprte. Nekoč sem slišal; Nisem tako bogat, da kupujem poceni. Zato sem redna stranka Metalke na Topniški ali v eni od TOP-DOM trgovin, mogoče malce dražje, ni pa takšnih cirkusov in vsaj veš kaj kupiš.

Mowgli
19.07.2006, 09:22
Širine ponudbe jim ne moreš očitati, vse ostalo je pa trezna glava kupca...

VR3
19.07.2006, 09:41
Včeri sem v eni lekarni v centru LJ kupila fenistil gel, ki je bil razstavljen zunaj v izložbi s ceno 1009 sit. Na blagajni plačam 1317 SIT - sem mislila da sem narobe vidla ceno v izložbi. Grem ven in vidim da je cena res 1009 SIT. So mi sicer vrnili denar brez problema, ampak s takim odnosom kao kaj kompliciram za ušivih 300 tolarjev - rekla mi je: no, sej mogoče pa bo za eno kavico... wtf??!! hotela me je prinest okol s 30% višjo ceno! Me prav zanima če bi ona brez problemov plačala 13 jurjev za npr. ene čevlje, ki so meli nalepko s ceno 10 jurjev?

Mowgli
19.07.2006, 09:48
Reklamacija je bila rešena takoj in v tvojo korist. Napake se in se bodo vedno dogajale. V čem je problem? Meni se zdi, da ta nastane šele, ko se začne prodajalec obotavljati in morda celo prerrekati, kljub jasnim pravilom igre.

Odgovor o kavici pa lahko sprejmeš tudi manj nestrpno. Morda je bila le povsem človeška reakcija, da se prekine nerodna situacija? Če si našpičen že vnaprej, se marsikaj napak razume...

VR3
19.07.2006, 10:00
Nisem bila našpičena in tudi ne nesramna. Čisto prijazno sem ji povedala, da imajo v izložbi drugo ceno in mi je brez prerekanja vrnila denar. Priznam, da sem pričakovala kakšen izgovor, ne pa da mi bo takoj vrnila denar - Vendar vseeno mislim, da bi bilo na mestu opravičilo in ne omalovažujoča pripomba (ki je definitivno bila omalovažujoča).

Sprašuješ v čem je problem? Ni problema, hotela sem samo opozoriti, da se te stvari dogajajo tudi tam kjer ni samopostrežbe in lahko tako napako ugotoviš zgolj slučajno.

Mowgli
19.07.2006, 10:12
Prej sem hotel le pripomniti, da se včasih kaj tudi narobe sliši, ampak opravičilo bi bilo vsekakor na mestu. Ne glede na vse ISO-je ipd., je še vedno poglaviten človeški faktor.

Najbrž je itak šlo za spregledano staro ceno v izložbi. In z manj zapleta bo farmacevtka sama pokrila manjko v blagajni, kot pa, če bo začela loviti krivca v firmi. Morda je zato premalo prijazno odreagirala.

VR3
19.07.2006, 10:30
Morda.

V glavnem da se ve, da niso apriori vsi kupci tečni in našpičeni;) :D

Mowgli
19.07.2006, 10:46
Morda.

V glavnem da se ve, da niso apriori vsi kupci tečni in našpičeni;) :D

Pult pa res ni vzrok za ločevanje. Vsi smo pod kožo krvavi...

nattka
19.07.2006, 18:55
Reklamacija je bila rešena takoj in v tvojo korist. Napake se in se bodo vedno dogajale. V čem je problem? Meni se zdi, da ta nastane šele, ko se začne prodajalec obotavljati in morda celo prerrekati, kljub jasnim pravilom igre.

Odgovor o kavici pa lahko sprejmeš tudi manj nestrpno. Morda je bila le povsem človeška reakcija, da se prekine nerodna situacija? Če si našpičen že vnaprej, se marsikaj napak razume...

vedno večkrat se mi dozdeva da prodajalkam sploh ni več nerodno če se zmotijo ...

SPAM
19.07.2006, 21:54
vedno večkrat se mi dozdeva da prodajalkam sploh ni več nerodno če se zmotijo ...

prvo kot prvo bom reku tko... o tej nerodnosti ipd. vsi ljudje smo si enaki torej tud trgovke in trgovci so folk kt ostali torej niso recimo pod tabo niti ne nad tabo ampak enakovredni recimo teb, pol pa pač kdaj pride slab dan al pa kej pa pač se najde prodajalc/ prodajalka k je pač mal bl nadut/a al pa kej podobnga, ker je kdaj pa kdaj mal depresivn al pa pač pride do tega da ma ker prodajalc al pa prodajalka pač že čez glavo dost tečnga folka k se ne zna sam orientirat, konc koncev so dons po večini samo še samopostrežne štacune, unih štacun k maš pult pa prodajalca k mu govoriš kaj nej ti naštima pa skor ni več tko da pač dons če te karkol zanima stopš do prodajalke / prodajalca pa vprašaš za info, če pa folk skoz neki tm prtiska pa povzroča stres prodajalcem k majo ponavad že tko čez glavo dodatnga dela kt je recimo največkrat še polnjenje polic, prevzemanje blaga, paper work... pa se jim pol počas začne ***at za vse in pol tud ne pokaže d ga/jo je sram za napake ipd.
mislm da sm pač že enkrat omenu da pač trgovc ni lih bit neki v easy, morš met pač pravi karakter za ta poklic pa vrjem mi da je to precej stresn poklic k se mogoče 90% folka tega ne zaveda k sami to niso pol pa pač pluvate čez njih kolk delajo napak kolk so zateženi ipd. tko da poglej zadevo z druge strani pa mal razmisl da je krivda obojestranska

SPAM
19.07.2006, 22:10
kar se pa tiče recimo znižanih cen al pa akcijskih cen k so "kar na enkrat " dražje al pa ista cena k so ble pred akcijo / znižanjem je pa pač tko, zmer so navedeni datumi od kdaj do kdaj traja akcija, pač nek na veliko drugje treba brat drobni tisk torej tle niso krivi sam trgovci če se kej proda po napačni ceni ampak tud stranke k ne znajo brat al pa razmišljat ipd. pol pa k je akcije konc je pa kriv trgovc kao... da ni povedal d je akcije konc al pa karkol, kljub temu d je blo vse naveden od kdaj do kdaj in kje. sicer je pa tko da pač lahka vsazga prodajalca če ste v dilemi vprašate kaj vas zanima pa bo povedal/a kaj in kako razn če je pač to za nekatere vrjetn res.. nizkotno dejanje sprašvat enga nekej iz samga razloga k je to da je pač ta oseba "pod" njim / njo...

Mowgli
20.07.2006, 12:54
vedno večkrat se mi dozdeva da prodajalkam sploh ni več nerodno če se zmotijo ...

Žal... Ali pa dobiš vedno večkrat tisti plastičen, neoseben pozdrav v stilu ameriškega "Have a nice day"...

Vsi moramo nekje biti v službi in dostikrat so nam nasproti takšni ali drugačni ljudje. Pravzaprav je že Spam predstavil tudi drugo stran. Tudi v drugem zornem kotu se pojavi masa zoprnih, naveličanih ljudi, ki svoje travme puščajo na mestih, na katera po svoji službi najprej pridejo. Trgovina, banka, pošta, zdravniška čakalnica... saj je vseeno. In ti ljudje niso vsi "samo" trgovci", so med njimi elitni poklici ali pa le elitni imidži...

Kaj res človeka povsem oblikuje njegova služba ali pripadnost neki ideji ali krožku? Kot da so vsi enako butasti, če so to in to... Baba za pultom se pač ni znala obnašati. Ni bilo enkrat, da sem naletel na enak odnos s strani pravnika, direktorja ali kogarkoli, ki mu pozicija še manj to dovoljuje. Če je imel nekdo zic leder, še ne pomeni, da ni ******.

Kar par tem je na tem forumu, ko se pljuva na trgovce, spet drugod bi nekdo zagret razlagal zavedenim ovčicam, kako naj živijo, pa nešteto hetero piscev o "problemu" homoseksualnosti jako modro razglablja... Čisto vseeno je, kako se kdo opredeljuje, gre enostavno za to, da se v vseh sferah žiljenja najde bolj ali manj zblojene osebke in da smo velikokrat vsi prenapeti. Začetek procesa pa ni v trgovini... časopisi že narekujejo nove podražitve javnih služb...

bush
20.07.2006, 13:07
ok vrjetno še marskermu ni jasn da če hoče trgovina obstat, more lastnik plačevat najemnino za prostor, za porabljeno elektriko ipd. hkrat pa more še zaslužt, zato treba pač prodat čim več izdelkov, kar se pa tiče kupov mim katerih ne morš mim so pa ponavad izdelki v akciji al pa preprosto roba ki jo trgovci hočejo nočejo morajo sprejet k jim jo pošljejo iz glavnega skladišča ki je recimo v lj v BTC, zato da majo tam plac za shranjevanje novitet. kar se pa tiče kasiranja sm pa že prej omenu da je velik blema v tem da je zaposlenih premal ljudi, sploh v centirih in pol je ponavad samo 1 al 2 osebe k mata na čez celotn oddelk k ma recimo 2000 različnih artiklov k jih je treba sprot polnt da police niso prazne, pol se pa najde še folk,k ne vid dobr pa recimo potegne kartonček z EAN kodo ven pa ga pusti na drugmu mestu kt je bil prej in če mata samo 2 osebi al pa 1 oseba na čez tolk artiklov, nima časa da na enkrat gleda če so kartončki pravilno razporejeni na eni polici k je recimo 4 police stran od tiste k jo trenutno mora polnit z artikli k so pošli

Že možno, sam to ni moj problem, ki hočem blago po ceni, ki je napisana na polici.

nattka
20.07.2006, 17:26
blago prodaja pošten odnos in nasmešek ...
to premorejo redki, ki so ravno s tem ... da so preživeli poplavo cenenga blaga v hipermarketih ... dokazali da zgornje drži ...

lahko pa imam tudi jaz kdaj slab dan v službi ... me zanima če boste našli opravičilo za to, da se ves dan stresam na vašega otroka ...
pa je moje delo bolj stresno kot filanje polic ...

dejmo no nehat ... gre za to, da če je stranka oškodovana, se opravičiš in zamenjaš artikel ... nobenega doktorata ne rabiš ...
če pa se to zgodi 20X v 8 urah pa greš in pogledaš kaj je narobe tisto kodo ...
izi as that ...

pk
20.07.2006, 19:39
včasih je veljajo, da ne moreš biti dober trgovec, če ne uspeš vsak mesesec prigoljufat vsaj še 1 plače.
a ste že pozabili na fore z pri blagajni odloženimi artikli? ali pa še nazaj fižolčki na tehtnici? zdaj je vse skup bolj sofisticirano, so pač drugačni časi in je treba imet nove prijeme:)

Mowgli
21.07.2006, 10:34
če pa se to zgodi 20X v 8 urah pa greš in pogledaš kaj je narobe tisto kodo ...
izi as that ...

True, true... :angel:

30 dnevnega roka, ki ga Zakon o upravnem postopku določa, se tudi ni umetnost držat, pa je realnost povsem drugačna. Spet ponavljam; biti butl ni le domena trgovcev!

kekez
21.07.2006, 17:48
Ravno sem se dobro vrnil iz Grčije. Pred dnevi sem kupoval celo čredo razglednic in znamk.

Ker je šlo vse "lagano" in sem izbiral in izbiral ter najprej zložil na pult razglednice. Prodajalec je že zaključil moj račun. Potem sem hotel še znamke itd. V glavnem trgovec je že vmes nekaj palamudil po blagajni (gledal cene drugih artiklov) in potem še peš sešteval in mi naračunal 17 evrov. Nisem dosti razmišljal (s počitniškimi možgani), plačal in odšel.

Po ene 100 metrih me v gneči nekdo potreplja po rami. Bil je prodajalec in me vpraša, če sem jaz kupoval pri njem razglednice.
Se mi je opravičil, da se je zmotil in mi zato prinesel ter vrnil še 6 evrov. :2thumbs:

Arabella
21.07.2006, 18:41
dejmo no nehat ... gre za to, da če je stranka oškodovana, se opravičiš in zamenjaš artikel ... nobenega doktorata ne rabiš ...
če pa se to zgodi 20X v 8 urah pa greš in pogledaš kaj je narobe tisto kodo ...
izi as that ...[/QUOTE]

:2thumbs: