Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Dizler vs. bencinar


Soleil
28.06.2006, 06:41
Kakšne so dobre strani enega in dugega? Kaj se bolj splača?

slick
28.06.2006, 07:47
dost simpl... če delaš cca. 30.000 km letno in imaš veliko relacijskih voženj, potem definitivno dizla.
če pa ne delaš toliko km na leto in imaš veliko mestne vožnje (še posebej z mrzlim motorjem) potem definitivno bencinarja...

vsaj kar se ekonomičnosti tiče...

bush
28.06.2006, 08:01
Ma to je že desettisočkrat premleta tema. Jest mam dizla, delam 50k+ km na leto. Naslednji bo tud dizel...zakaj...zato, ker mi je všeč navor. Pri bencinarju dosežeš tak učinek samo če maš velko mašino, ki pa posledično tud več žre.

castor
18.07.2006, 13:59
jst bi gledal le na porabo :D

mrjerry
18.07.2006, 15:51
Agree. Ce je voznja, po kateri se najveckrat peljes, daljsa od 20km, potem dizel. Ce delas mestne voznje pod 10km (zganje po obvoznici naceloma ne steje), pa rajsi bencinski. Gorivo ipak stane priblizno enako, dizel nekaj malega manj pokuri. Je pa fajn, da imas pozimi zanj kaksno garazo, ker je za dizle fajn, da cim prej pridejo na delovno temperaturo.

Naceloma je pa trenutno stanje v tehniki tako napredovalo, da bistvene razlike uporabnik sploh ne opazi vec.

slick
18.07.2006, 16:39
ah dejdej... valda opaziš razliko, če začne butat pri 1500 al pa pri 5500 rpm;)

prelude
18.07.2006, 21:22
Evropejci smo mahnen na dizle.Smo kr mal že ******.Drgač je pa prihodnost na hibridni pogon.
Ali pa še najbolj je met hondo z vtec mašino pa leti mal porab in vzdrževanja je mal.Ko se jaz z mojo hondo
vozim za dizlašem se većkrat smejim ko vidm kolk se kadi iz audijev pa pasatov.

lump muc
18.07.2006, 23:35
električni avto , ne škoduje okolju, ne rabi bencina, nafte:approve:, pa vodikov pogon
v tem je prihodnost:approve:

trenutno pa vozim in prisegam na bencinarje ,ker imajo boljši izkoristek in večjo moč

prelude
19.07.2006, 08:05
Vsi pa pozabljajo da je pri dizlih dražje vzdrževanje tisti časi ko so doma šravfali počasi minevajo mormo pa vedt
da imajo dizli turbino in ta turbina ne dela kr v nedogled.

dzuko
19.07.2006, 08:51
Vsi pa pozabljajo da je pri dizlih dražje vzdrževanje tisti časi ko so doma šravfali počasi minevajo mormo pa vedt
da imajo dizli turbino in ta turbina ne dela kr v nedogled.

Če paziš in ne tišiš ko je motor še hladen..je pri 150.000 km še vedno čista (ne spoznam se samo govoril se je neki o eni zapackanosti :shy:)...je pa mehanik vedno hvalil in govoril da vidi druge turbine vse s***ano že pri 50.000 km, ker je folk pač debilen..in pol smo avto tud prodal enmu njegovmu kolegu..ni da ni..

WOLF_AND_RAVEN
19.07.2006, 09:25
no jst nimam avtomobila vendar je vse skupaj takole
cena istega modela samo da je en dizel drugi pa benciner , sepravi cena dizla je višja ze rečmo 400k
če misleš imeti dizlo dolgo se ti splača ga vzeti še posebej če voziš bveliko saj se prišpara na bencinu...
pa itak se da cvič tut tankat pa gre vredu ;)

mrjerry
19.07.2006, 09:43
ah dejdej... valda opaziš razliko, če začne butat pri 1500 al pa pri 5500 rpm;)

Oboje pelje ;)

mrjerry
19.07.2006, 09:47
Evropejci smo mahnen na dizle.Smo kr mal že ******.Drgač je pa prihodnost na hibridni pogon.
Ali pa še najbolj je met hondo z vtec mašino pa leti mal porab in vzdrževanja je mal.Ko se jaz z mojo hondo
vozim za dizlašem se većkrat smejim ko vidm kolk se kadi iz audijev pa pasatov.

Audiji in pasati ti brez problema vrnejo na speljevanju. Z VTEC masinami se jaz pod 4500 obrati ne bi prevec na glas hvalil.

Da ne govorim o tem, da je zivljenjska doba motorja, gnanega povprecno z 2000 obrati vsaj tretjino daljsa od motorje, povprecno gnanega na 4000. Ampak to res ni pomembno, ko lahko na avtocesti pri 160 za salo skuris qurbeza v pasatu, ane?

bush
20.07.2006, 09:39
Vsi pa pozabljajo da je pri dizlih dražje vzdrževanje tisti časi ko so doma šravfali počasi minevajo mormo pa vedt
da imajo dizli turbino in ta turbina ne dela kr v nedogled.
A pejtepejte, to o vzdrževanju ti je oči povedal al kdo. Čist nič dražje me ne pride vzdrževanje od identičnega bencinca.

bush
20.07.2006, 09:42
Evropejci smo mahnen na dizle.Smo kr mal že ******.Drgač je pa prihodnost na hibridni pogon.
Ali pa še najbolj je met hondo z vtec mašino pa leti mal porab in vzdrževanja je mal.Ko se jaz z mojo hondo
vozim za dizlašem se većkrat smejim ko vidm kolk se kadi iz audijev pa pasatov.
Valda jih vidiš, kako se jim kadi iz auspuhov, če jih pa samo tja lahko gledaš, ker prehitet jih glih ne moreš :rolling:

spartan
20.07.2006, 10:13
Kakšne so dobre strani enega in dugega? Kaj se bolj splača?

če bi gledali na to, kaj se splača, bi se tako vsi z biciklom in avtobusi vozli;)

spartan
20.07.2006, 10:15
Evropejci smo mahnen na dizle.Smo kr mal že ******.Drgač je pa prihodnost na hibridni pogon.
Ali pa še najbolj je met hondo z vtec mašino pa leti mal porab in vzdrževanja je mal.Ko se jaz z mojo hondo
vozim za dizlašem se većkrat smejim ko vidm kolk se kadi iz audijev pa pasatov.
mi se pa smejimo, ko vidimo, kako zaposleni na bencinskih pumpah dvigujejo kape v spoštovanje voznikom Hond. Tako dobrih in zvestih bencinskih strank se ne da hitro pridobit:veryevil:

d_streets
20.07.2006, 12:15
Jaz sem za benzinare.
Dizel mi ne pride pred hišo.

spartan
20.07.2006, 12:48
Jaz sem za benzinare.
Dizel mi ne pride pred hišo.

zakaj pa ne:shy:

d_streets
20.07.2006, 13:53
Zaradi sounda :approve:

Mi pač niso všeč. Čist moje subjektivno mnenje. Pač prisegam na benzinare.

spartan
20.07.2006, 14:05
pa si že probal dizla:shy:

d_streets
20.07.2006, 17:18
Ne, na pamet govorim :approve:

Mejte vi dizle, jaz jih ne rabim. Ok?!?

prelude
20.07.2006, 21:26
Tale tema o dizlih je kar vroča, drgač pa kr se tiče Hond, majo sto procent najboljši iskoristek km na moč motorja.
Preverjeno 1.5 vtec mašina 114 km povprečna poraba 6 L z klimo poleti.Drgač pa avto leti 200 na uro pa 10 sek do sto.Mašina poje kot čebelca.Kolk se pa vrti, me nč ne briga ne crkne pa tut ne.Pa nobene turbine ne rab.Pa tut glava ne boli ko vn stopiš iz avta kot pri dizlih.Ne da koga zafrkavam vendar res Honda je ena zadnjih znamk ki je naredila dizl.Namreč ima tržni delež največ v ZDA kjer je zakon strožji.V Evropi pa mižijo ker je dizl pršel iz Nemčije.Ne moram se zadržat vendar kot sem reku smo evropejci preveč mahnen na dizle in Nemške avtomobile
Ne zavedamo pa se vsi ,da je japonska sedaj tudi j Koreja že nekaj let pred nami da ne govorim o drugih elektronskih izdelkih,ki so brez konkurence.

Teo
20.07.2006, 21:44
dej zaklenite to temo. Tipičen boj, kjer vsak opeva svoje. Na vsakem forumu se pojavi in ne služi ničemer drugemu, kot kreganju, končnega sklepa pa ni nikjer (razen tistih že v osnovi znanih)

spartan
20.07.2006, 21:51
dej zaklenite to temo. Tipičen boj, kjer vsak opeva svoje. Na vsakem forumu se pojavi in ne služi ničemer drugemu, kot kreganju, končnega sklepa pa ni nikjer (razen tistih že v osnovi znanih)
to ni kreganje, to je glasno diskutiranje:clown:

spartan
20.07.2006, 21:54
Ne, na pamet govorim :approve:

Mejte vi dizle, jaz jih ne rabim. Ok?!?
lej lej....kaj si se pa tak razkuru:shy:

a ne veš da škodi lepoti:clown::D:veryevil:

lump muc
20.07.2006, 23:52
:nonono: tema je obsojena na propad

slick
21.07.2006, 06:32
http://www3.shrani.si/files/vegas7728626.jpg

diesel powah!!!

tole pa poje hondo za zajtrk... da niti ne pomislim, koliko večji tzar si, če s tem parkiraš na pločnik pred globala!

spartan
21.07.2006, 06:52
http://www3.shrani.si/files/vegas7728626.jpg

diesel powah!!!

tole pa poje hondo za zajtrk... da niti ne pomislim, koliko večji tzar si, če s tem parkiraš na pločnik pred globala!

...a misliš da bi bejbe, ki v Global peljejo svojo lepoto na sprehod vprašale, če je to kakšen nov model Ferrarija:veryevil:

slick
21.07.2006, 07:40
a navideš da je rmene barve??? lamborghini, d'oh:approve:

pa še zvok ma močnejši kot 10 V8 mašin v vrsti:D

prelude
21.07.2006, 08:14
Zaradi takih kot je TEO se zaklepajo teme če ti ni všeč bodi tiho.To je isto kot da se trije pogovarjajo pol pa pride en pa vse napodi stran.Naj debatiramo,upam da se ne najde kakšen bebec z kakšnimi žaljivkami iz besednega zaklada.Katerega to zanima naj kaj lepo napiše drugi pa lahko berejo al pa najdejo kako drugo temo.

spartan
21.07.2006, 08:57
a navideš da je rmene barve??? lamborghini, d'oh:approve:

pa še zvok ma močnejši kot 10 V8 mašin v vrsti:D

pa enga domačga bika bi dal odzadi gor.....in ko se ustaviš potegneš bika za rep, da se oglasi; MUUUUUUUUUUU!!!!:clown:

Verjetno bi lovače misle, da je to full "in" sirena:veryevil:

Medved Pu
21.07.2006, 09:25
Če bojo Kitajci še naprej pokupili vsako četrletje 53% gar več kot prej, se bomo tule enkrat cufali ali je boljši kolm ali drva za mašino...
Bukova so dost boljša od lignita...:2thumbs:

slick
21.07.2006, 09:29
pa enga domačga bika bi dal odzadi gor.....in ko se ustaviš potegneš bika za rep, da se oglasi; MUUUUUUUUUUU!!!!:clown:

Verjetno bi lovače misle, da je to full "in" sirena:veryevil:

enga? pol štale bi tjale gor spravu... za vonj bi pa glupačam objasnu, da je to nov model ambipurja-eau'd'farm... pa da se ga eetak dobi samo na bencinski pumpi nad monacom:D

mislem, da bi se jih mogu s kolom otepat...

spartan
21.07.2006, 10:59
enga? pol štale bi tjale gor spravu... za vonj bi pa glupačam objasnu, da je to nov model ambipurja-eau'd'farm... pa da se ga eetak dobi samo na bencinski pumpi nad monacom:D

mislem, da bi se jih mogu s kolom otepat...

probaj s križem.....na hudiča učinkuje:veryevil:

spartan
21.07.2006, 11:03
Če bojo Kitajci še naprej pokupili vsako četrletje 53% gar več kot prej, se bomo tule enkrat cufali ali je boljši kolm ali drva za mašino...
Bukova so dost boljša od lignita...:2thumbs:

sam da se ga boš čez vikend preveč napil pa med drve padu........te lahko
mimogrede skurjo:clown::D:D

CVZ
26.07.2006, 23:24
Jest mam dizela pa je kr uredu ko sm sel na pocitnice sm naredu v eno smer 550km pa mi je porabu 5,9 za opel vectro je kr vredu pa se po brgu trga asvalt sam tko!!!

CVZ
26.07.2006, 23:24
breku*:D

CVZ
26.07.2006, 23:25
omfg BREGU* :D ne znam vec pisat :D

ksimon
27.07.2006, 18:54
Definitivno bencinar

korenje
27.07.2006, 19:02
Kakšne so dobre strani enega in dugega? Kaj se bolj splača?

diezel - nizka poraba goriva, moznost uporabe biodizla, velik navor pri nizkih obratih, vecja onesnazenost okolja

bencin - visja poraba goriva, vecja moc motorja, dober vzig v mrzlem okolju.

jz osebno bi raje kupil dizla. obstajajo namrec tudi dizelski motorji z veliko veliko mocjo, tko da ni bistvene razlike v pospeskih...

CVZ
29.07.2006, 00:14
Definitivno bencinar
Vidim da imas prevec denarja za bencin :rolling: dizel je zakon :2thumbs:

GiGi
29.07.2006, 07:34
Doma imam oboje in lahko rečem da je vsak za svoje dober.

Dizel:
+poraba in z njo udobnost na dalše proge
+prožnost motorja
+dosti navora

-ropotanje kot traktor
-hitro zmanjka obratov za kako pospeševanje izživljanje na odprti cesti
-turbo, osebno ne maram ker večina smrtnikom dostopnih ima luknjo in avto ne vleče tako enakomerno kot atmosferski bencinar

Bencin:
+vrtenje motorja ter posledično pospeševanje
+ekološko boljši, možna predelava na plin in kmalu še na nekatere druge alternative. Poznamo že bencinske motorje ki bodo šli v prodajo že naslednje leto in ne bojo že serijsko samo bi-fuel ampak tudi tri, ali več fuel. Kot pogonsko sredstvo bo lahko 3,4 ali več alterentivnih goriv. Istočasno pa je bistveno cenejši razvoj in izdelava EURO5 bencinarja kot dizla.
+zvok

-poraba proti dizlom

Osebno raje vozim bencinarja čeprav morem priznat da me moja šparalizacijska žilica vsakič poživi ko na bencinski tankam dizla in zadovoljen računam porabo ki je manjš za kaka 2 litra...

ksimon
29.07.2006, 08:01
Vidim da imas prevec denarja za bencin :rolling: dizel je zakon :2thumbs:

Spije manj kot jaz, tak da...

ninec
29.07.2006, 11:18
dizel!!!! :2thumbs::2thumbs::2thumbs::2thumbs:

CVZ
29.07.2006, 12:20
Ma sj ni nc slab bencin sam ce dobis dizela za 180sit na liter pol je zih mal bol :D

GiGi
30.07.2006, 05:59
Ma sj ni nc slab bencin sam ce dobis dizela za 180sit na liter pol je zih mal bol :D


Ti pa že kako leto ali dve nisi bil na bencinski, a ne da?


:dontknow:

CVZ
30.07.2006, 22:20
Ti pa že kako leto ali dve nisi bil na bencinski, a ne da?


:dontknow:
Ja sm biv sam treba met veze za to sam tko btw!!:2thumbs: :rolling:

nejc
04.08.2006, 11:31
Imam 1.9 tdi (leto '99) s cca 115ps in cca 260nm. Porabo imam 7.5l/100km. Pri mojem načinu vožnje bi z vsakim ekvivalentno močnim bencinarjem imel porabo vsaj za 3l večjo. Poleg tega mi je pri dizlih všeč navor.

Pogrešam pa teranje v visoke obrate in zvok.

rock
04.08.2006, 11:49
ZVOK? Men je pa QL mačje predenje dizlov, sovražim pa opičje vreščanje bencinarjev.

nejc
05.08.2006, 10:01
Men je pa všeč zvok visokih vrtljajev. Moj dizel je že dal nekaj 1000 km skoz, pa zveni bolj kot prehlajen maček.:rolling: Kadar ni ogret, seveda.

mc1moto
11.08.2006, 21:43
Dizel je boljsi zame v vseh pogledih(cenejsi,daljsa voznja,varcna voznja)
Bencin je drazji,kaksna alfica(bencinar)146 nardi cirka 400km z enim tankom:nonono:
Recimo dizel kaksn clio 1.5dci pa nardi z enim tankom 1000km :2thumbs:
in tuki je razlika:rolling:
mas pa tud fore na plin al pa na vodo na telji strani majo dobre prispevke:
www.avto-net.org

Jakec
12.08.2006, 13:46
ful hudi argumenti....

dsf
29.08.2006, 20:29
Dizel,
lp dsf

U462
29.08.2006, 20:53
Kakšne so dobre strani enega in dugega? Kaj se bolj splača?
edn bl smrdi tadrug pa bl tul .
najbl se splaca velik fizola jest pa pes hodt :2thumbs:

mz_mato
30.08.2006, 15:02
Najboljs je na plin Primer (http://www.avto-net.org/modules.php?name=News&file=article&sid=7&mode=&order=0&thold=0) sosed ima tanovo skodo pa je dal na plin vezat jo,pa sam mena tiste rezorvarje in to je to sparovc ta hud:rolling:
Sam imam cliota 1.5 dizla poraba 4.5litra na 100km prej sm mel pa cliota 1.2 poraba 8litrov na 100km
naredu z enim tankom cirka 600km ce sm bil sparoven,zdj z dizlom pa 1000 ce sm sparoven:P

mc1moto
08.09.2006, 17:40
oč je kupu Hyundai tucson dizla 2.0 masino pije lepo 8.8 litra z lepo voznjo, ce ga da pa men v roke je pa tm 10 litrov:D

Jakec
09.09.2006, 13:33
bog se vsmili, če znaš ti vozit.pa nemore met clio 1.2 porabe 8 litrov

mc1moto
10.09.2006, 12:09
Clio 1.2 60konjev kok misls da bo mel porabo z normalno voznjo?
Tm 7.5 mors vozt res k babica povprecje je 8 litrov

Jakec
10.09.2006, 13:44
meni je dobrih 6 povprečna pa ne glih šparam...sm je pa tudi treba znat vozit, da se z manjšo porabo čist normalno, da nisi zaradi tega ovira na cesti ;)

trance0
13.09.2006, 15:25
Js mam Twingota z enakim motorjem kot Clio 1.2 in ti lahko povem, da imam v povprečju porabo 6 litrov pa ga tudi ne šparam glih kej preveč. Ga je potrebno res že precej divje vozit in tiščat da prideš na 7 litrov povprečne porabe. 8 litrov pa moj Twingič še ni videl, največ je bilo enkrat pozimi 7.5 litra pri -15 stopinj C in na čisto kratke relacije po mestu, ko se mašina še ogret ni imela časa. Sem pa imel tudi že porabo 4.2 litra večinoma relacijske vožnje bolj penzionerski stil, se pravi avtocesta v glavnem do 100 km/h, v mestu pa vožnja malce nad štantgasom torej v peti pri 50 km/h. Twingota se da brez težav voziti dinamično ob povprečni porabi 6-6.5 litra, na relacije pa še manj. Pri Cliotu je podobno.

bush
14.09.2006, 08:24
A dej nehi, 4,2 si mel pr 1,2 bencincu porabo. A pejtepejte. Še unga lupota dizlco morš vozt k po jajcih da dosežeš tiste 4 litre. Mater eni živite v iluzijah al pa računat ne znate.

Nincha II.
14.09.2006, 17:54
bog se vsmili, če znaš ti vozit.pa nemore met clio 1.2 porabe 8 litrov

Se strinjam.

Vozim 2200ccm Astro s 147PS in mi bord computer kaze, da ma povprecno porabo 9,2 litra.
(kombinacija mestne voznje in avtoceste)

Tko da 1200ccm Clio 8L porabi... vsa cast, ne vem, kako vozis :dontknow: :)

trance0
14.09.2006, 22:47
A dej nehi, 4,2 si mel pr 1,2 bencincu porabo. A pejtepejte. Še unga lupota dizlco morš vozt k po jajcih da dosežeš tiste 4 litre. Mater eni živite v iluzijah al pa računat ne znate.

Če ti ne verjameš, tvoj problem, še sam sem težko verjel, ko sem izračunal. Izračunal sem pa pravilno. Naredil sem mislim, da 622 km z 22.7 litri bencina pa če verjameš ali ne. Ja, s twingotom.

mrjerry
15.09.2006, 11:40
Po klancu dol?

nejc
16.09.2006, 14:07
Pubeci (in punca), ne se kregat o porabi. Nima smisla. Ker nekateri res preveč na pamet govorite, brez pretiranega posvečanja pozornosti detajlom v vožnji in številkam.

Sem naredu v svojem prvem letu vožnje 10k km z maminim cliotom 1.2, pa sem vedno imel okoli 8l porabo. Ona jo je imela vedno okoli 6. Pa ne tera. Torej pravljice tipa "mam 6 l porabo, pa ne šparam z gasom" prišparite za nevedneže in naivneže. Za tako porabo moraš voziti umirjeno. Če pa mislite, da vožnja do 4000 obratov/min pomeni, da znate pritisnat na gas, se hudo motite. Pa ni mišljeno kot bahanje.

Čist informativno. Mam 1.9 tdi (115km), pa mam zadnjih nekaj 1000km porabo skoraj 8l/100 km.:)(glavni razlog:180 in več po AC, poleg tega na AC naredim cca 2/3 vseh km. Cliota sem pa tud vozu nad 160km, če sem jo le dosegu:D . 1x mi je na relaciji MB-CE na zadnjem klancu iz tunelov vn uspelo spravit avto na mm pod 190km/h po števcu, na ravnini pa je ohranil hitrost 180km/h. Poraba ziher ni bila samo 6l).

@trance0:
Sem pa imel tudi že porabo 4.2 litra večinoma relacijske vožnje bolj penzionerski stil, se pravi avtocesta v glavnem do 100 km/h, v mestu pa vožnja malce nad štantgasom torej v peti pri 50 km/h.

To je napaka ali izmišljotina. Zakaj?

Po tvoji logiki je vožnja v 5. prestavi pri hitrosti 100kmh ekvivalentno požrešna kot pri 50kmh.:rolling: :rolling: :rolling: Sicer nisi tega eksplicitno omenil, ampak tako je razumeti.

Ne veš, da je najnižja poraba pri vsakem motorju(naj bo diezel ali bencinar) v območju največjega navora(ne poznam karakteristik tega motorja, iz izkušenj pa lahko trdim, da zelo pomaga, če za svoj motor poznaš krivulje , ampak to pa zahteva večje veselje do vožnje. In btw., veselje do vožnje je moj glavni argument, zakaj se vozniki razlikujemo kot noč in dan) in ne v območju najmanjših obratov, kot vas večina zmotno misli.

4.2l porabo ne dosežejo niti največji amaterski entuziasti za šparanje z gorivom. Pri cliotu 1.4tdci z 80km sem videl doslej najnižjo porabo 4.5l. Pri tipu,ki res zelo pretirava.






Za konec pa naj še omenim svojo najnižjo porabo. Zgoraj omenjena mašina v vw bubi, bli smo 4, avto do fula nafilan in smo naredli 3200 km dolgo relacijo, poraba je bila pa 5.3l.:approve:


p.s.:@trance0:622km z 22,7l. Pubec, ti ne znaš računat:D :nonono: . To bi pomenlo porabo 3.649l. LOL. evo ti rešitve:22,7/(622/100)=3.649 in !=4.2!!!! Js bi ocenu, da si se ti že takrat zmotu, zdj pa itak nimaš več točnih cifer v glavi.

slick
16.09.2006, 14:45
Pubeci (in punca), ne se kregat o porabi. Nima smisla. Ker nekateri res preveč na pamet govorite, brez pretiranega posvečanja pozornosti detajlom v vožnji in številkam.

Sem naredu v svojem prvem letu vožnje 10k km z maminim cliotom 1.2, pa sem vedno imel okoli 8l porabo. Ona jo je imela vedno okoli 6. Pa ne tera. Torej pravljice tipa "mam 6 l porabo, pa ne šparam z gasom" prišparite za nevedneže in naivneže. Za tako porabo moraš voziti umirjeno. Če pa mislite, da vožnja do 4000 obratov/min pomeni, da znate pritisnat na gas, se hudo motite. Pa ni mišljeno kot bahanje.

Čist informativno. Mam 1.9 tdi (115km), pa mam zadnjih nekaj 1000km porabo skoraj 8l/100 km.:)(glavni razlog:180 in več po AC, poleg tega na AC naredim cca 2/3 vseh km. Cliota sem pa tud vozu nad 160km, če sem jo le dosegu:D . 1x mi je na relaciji MB-CE na zadnjem klancu iz tunelov vn uspelo spravit avto na mm pod 190km/h po števcu, na ravnini pa je ohranil hitrost 180km/h. Poraba ziher ni bila samo 6l).

@trance0:


To je napaka ali izmišljotina. Zakaj?

Po tvoji logiki je vožnja v 5. prestavi pri hitrosti 100kmh ekvivalentno požrešna kot pri 50kmh.:rolling: :rolling: :rolling: Sicer nisi tega eksplicitno omenil, ampak tako je razumeti.

Ne veš, da je najnižja poraba pri vsakem motorju(naj bo diezel ali bencinar) v območju največjega navora(ne poznam karakteristik tega motorja, iz izkušenj pa lahko trdim, da zelo pomaga, če za svoj motor poznaš krivulje , ampak to pa zahteva večje veselje do vožnje. In btw., veselje do vožnje je moj glavni argument, zakaj se vozniki razlikujemo kot noč in dan) in ne v območju najmanjših obratov, kot vas večina zmotno misli.

4.2l porabo ne dosežejo niti največji amaterski entuziasti za šparanje z gorivom. Pri cliotu 1.4tdci z 80km sem videl doslej najnižjo porabo 4.5l. Pri tipu,ki res zelo pretirava.






Za konec pa naj še omenim svojo najnižjo porabo. Zgoraj omenjena mašina v vw bubi, bli smo 4, avto do fula nafilan in smo naredli 3200 km dolgo relacijo, poraba je bila pa 5.3l.:approve:


p.s.:@trance0:622km z 22,7l. Pubec, ti ne znaš računat:D :nonono: . To bi pomenlo porabo 3.649l. LOL. evo ti rešitve:22,7/(622/100)=3.649 in !=4.2!!!! Js bi ocenu, da si se ti že takrat zmotu, zdj pa itak nimaš več točnih cifer v glavi.

no, no:shy: naš oča imajo tacega cliota... pa ima življensko porabo pri 90.000 km 4,3 litre na 100... stari ima službo v centru ljubljane (saj veš, kako je s porabo po mestu) pa tudi drugače niti slučajno ne pazi na porabo, ampak ima čisto soliden stil vožnje in tudi prehiteva zelo rad:D

http://www3.shrani.si/files/img0164940618.jpg

nejc
16.09.2006, 15:09
Tale slika spominja na ZF:D

Zanimivo res. Glede na to, da ta podatek prihaja iz tvojih ust slick, bom zgleda mogu na besedo verjet. Čeprav mi je vse skupaj še vedno precej sumljivo. O katerem cliotu pa govoriš? In o katerem govoriš ti trance0? Clio iz mojga primera je bil Clio 1.2 Be-Bop(najbolj oskubljen) letnik 1996. Morda prihaja do razlik v naših podatkih zaradi različnih motorjev. Čeprav res zelo zelo težko verjamem, da lahko 90k km nardiš z 4.3l porabe, pa obenem zelo rad prehitevaš itd. Če izhajam iz svoje vožnje, zelo rad prehitevam pomeni, da skoz prehitevam in ne samo vsake kvatre kakšno vozilo.Poleg tega pa z 1.2 težko konkuriraš vedno večjemu št. diezlov na naših cestah. Sam opažam, da sem pred 5 leti z 90PS lažje prehiteval kot sedaj s 115PS.(Zakaj? Zato, ker je prvič večja gostota avtomobilv in drugič je takrat povprečen nov avto mel recimo maksimalno 1.4 motor z recimo 60PS[nižji razred) in 75 PS(srednji nižji), zdj pa jih majo tud najmanjši po 80 in več. Ter vse več jih je. Kar pomeni, da lahko vsaka babica zelo otežkoči prehitevanje, če se gre za pospeševanje do 90kmh.) Bom še mal raziskal tole zadevo, ker me zanima, ampak zaenkrat ostajam skeptičen.

Bi pa še neki pripomnu glede slikce. Onboard computerji se radi motijo. Verjetno že tukaj pride do nekaj desetink l razlike. Druge razlage ne vidim. Kot primer lahko dam fotrovga passata letnik 99 in zdjšnjo a4, pri obeh pa po njegovih besedah računalnik kaže premalo porabo. Žal pa v tem trenutku ne razpolagam s podatkom, kolikšna razlika je. Ko sem govoril o svojih podatkih, sem imel v mislih ročno preračunane podatke po parih pokurjenih tankih.

slick
16.09.2006, 15:53
tale clio je 1.5 dci (80 konjev) letnik '03... nisem nikjer trdil, da je moj stari fitipaldi, je pa daleč od ovire na cesti:D na regionalki vozi 90-100 pa tudi prehiteva, če se slučajno najde kak "******", ki si drzne voziti manj kot 90 pred njim:D
vglavnem, verjemi mi, da stari z nafto ne špara namenoma...

vsak dan ima kakih 20 km regionalne ceste + od viča do centra (in nazaj domov)... je pa res, da avtoceste ne uporablja skoraj nikoli, če pa jo, ne vozi hitreje od 130-140... enkrat letno gresta z mamo na zelo dolgo turo po evropi (letos 6500 km čez baltske države, švedsko,finsko, rusija do moskve in nazaj domov prek ukrajine), kar tudi verjetno prispeva k manjši življenski porabi (dolge dnevne relacije na odprtih cestah)...

potovalni računalnik mu kaže 4,3 litre, koliko to laže nimam pojma... ampak kaj dosti verjetno ne:dontknow:

Jakec
16.09.2006, 17:47
računalnik se maksimalno moti za nekaj deci...ti nejc pa zgleda da namiguješ da se moti za nekaj litrov (ampak se mi res tako zdi)

rock
16.09.2006, 18:01
Za porabo 4.3 (48KW dci clio) se moram vozit kot po jajcih (tud 3,9 se da na nekaj 10 KM relaciji dosežt brez problema, če le ni preveč klancev in ovinkov), mal prakticiral prvi mesec, ko je pred leti v garažo prišel.
Normalno 4,6-4,7. Ko nonstop klima špila 4,9. Je pa vsega nekaj v zadnjem času.
Trenutno je na BC le 4.4. Res je blo mal več relacij, ki so ble vožene precej po omejitvah no kakšnih 10+ ponavadi.
Je Petrol poprau kvaliteto goriva?

Da se mi nebo še kolcal po njem, ker gre stran in ga menja duplo močnejši in prostornejši "japonček"?!

nejc
16.09.2006, 18:28
@slick:e, sm mislu, da si dal slikco kot primer za 1.2 motor. za diesla pa verjamem. očitno on kolega vendarle ne fura tok šparovno, kot sme mislil.

@jakec:sem napisal nekaj desetink litra = nekaj deci. sem pa nerodno napisal.


Js sem se s temi porabami "spravu" le na trance0ta, ker kot rečeno, je mela mama 96 letnik cliota 1.2, zdj ma pa 06 letnik clio 1.2 16v. Samo ne verjamem, da je možno s tem motorjem dosečt tako nizko porabo. Ne pri 622 km.Četudi je twingo kakšno kilo lažji od 850 kg, kolikor je tehtal naš prvi.:dontknow:

trance0
16.09.2006, 23:14
Nejc, tudi sam sem težko verjel, da je možno s twingotom doseči tako nizko porabo, a sem se prepričal na lastne oči, ko sem jo sam izračunal. Moram pa omeniti, da sem 4.2 litra porabe s svojim twingičem dosegel le enkrat, sicer pa je bila poraba od 5 litrov naprej, zadnjih nekaj mesecev, ko ne vozim več tolk šparovno pa se je poraba ustalila pri 6 litrih. Če pa ti ne verjameš, mene nič ne moti, od tvojega "verovanja" jst nič nimam.:rolling:

Jakec
17.09.2006, 17:04
twingo ma 20 (al 30) kil manj kot clio 1. ima pa tudi 70 kubikov več in 3 kw manj. možno da potem še zaradi tega manj porabi...j

trance0
17.09.2006, 17:19
Misliš reči, da ima D7F mašina 3 kw več od stare v Cliotu 1, kubikov pa ima prej 70 manj kot več, mislim namreč, da so stare Renaultove 1.2 mašine dejansko bile 1.25, novejše so pa 1.15 kubične. Tako ima twingo napram starem Cliotu mašinco z malce več kilowati in malce večjim navorom ob okoli 80 kubikov nižji prostornini. Pač napredek tehnike se nekje mora poznati, v povprečju žrejo novejše 1.2 Renaultove mašine napram starim na fergazer kakšen liter manj bencina ob podobnem stilu vožnje. Moj Twingo tehta 820 kg, kar pomeni, da je tudi malce lažji od Cliota 1, tudi to nekoliko vpliva na porabo, a ne bistveno.

slick
17.09.2006, 20:35
@slick:e, sm mislu, da si dal slikco kot primer za 1.2 motor. za diesla pa verjamem. očitno on kolega vendarle ne fura tok šparovno, kot sme mislil.

@jakec:sem napisal nekaj desetink litra = nekaj deci. sem pa nerodno napisal.


Js sem se s temi porabami "spravu" le na trance0ta, ker kot rečeno, je mela mama 96 letnik cliota 1.2, zdj ma pa 06 letnik clio 1.2 16v. Samo ne verjamem, da je možno s tem motorjem dosečt tako nizko porabo. Ne pri 622 km.Četudi je twingo kakšno kilo lažji od 850 kg, kolikor je tehtal naš prvi.:dontknow:

ah ne, sem mislil, da o dizlu govoriva, bencinar s 4,3 življensko porabo...ni šans;)

hm kar se twingo vs. clio (1) glede porabe tiče...kaj pa vem, koeficient aerodinamike ima twingo gotovo nižji, par kil manj, malce drugačno prestavno razmerje pa drugačne gume (kot jih je naprimer imela tvoja mama na cliu) pa že lahko pripomore, da ima twingič nižjo porabo od clia...

tako majhno porabo (4,2 litra al koliko je že napisal) pa je imel mogoče na eni res lepi relacijski vožnji - pa še to ne več kot en tank... glede na to, da je njegova ideja varčevanja z gorivom voziti 50 v peti prestavi, ima porabo v mestu verjetno okrog 15 litrov na sto:D

trance0
17.09.2006, 21:21
Ko sem js vozil na Twingotu v peti 50, sem imel povprečno porabo pet litrov na 100 km in to s precej mestne vožnje. Zdaj vozim bolj dinamično in je poraba en liter višja. Je pa res, da twingo v peti pri pedeset nima nobenih pospeškov in je treba šaltati vsaj eno nižje, če se hočeš hitreje premaknit. ;) Je pa dejstvo, da ob dinamični vožnji ni možno imeti na twingotu porabe pod 5.5 litra tudi, če se večinoma voziš na relacije. Sicer pa si lahko povprečno porabo twingota pogledate na www.poraba.com. Kolikor sem uspel ugotoviti, je twingo eden najvarčnejših bencinarjev, ki danes vozijo po cesti. ;)

bush
18.09.2006, 07:39
No, jest se na tvojem mestu raj nebi javno hvalu, da se voziš pri 50 v peti, ker s tem škodiš motorju in avtu mnogo bolj kot si ti misliš, pa še režal se ti bo kdo.

Jest bi tko al pa tko ljudem potovalne računalnike odmontiral ven, ker tole je pa ratal katastrofa. Piszda prideš na pospešvalen pas za passatom 1,9 TDI (dve rdeči), iz passata dim (to pomen da je pohodil gas, gre pa nikamor, po izračunih bi mogu skočt k pr norcih).....valda, k ma ****** v šesti, ker kao špara. Butelj pa sploh ne ve, da če bi zadevo poču v tretjo bi držal bistveno manj časa poln gas.
Se vozim z enim takim na teren, katastrofa vam povem. Po avtocesti se vozimo raj 90 kot sto, ker če vozi 90 ma pod pet porabo (mi pa tist dan za nardit 700 km). Na Sorco mu avto ziher trikrat na hard crkne, ko hoče ovink v četrti spelat.... Pa prej ni tko vozu, tko voz zdej k ma dizla pa potovalni računalnik. V glavnem bi jest šparanje z nafto prepovedu, al bi pa folk res nauču, kako se špara.

nejc
18.09.2006, 08:39
Ko sem js vozil na Twingotu v peti 50, sem imel povprečno porabo pet litrov na 100 km in to s precej mestne vožnje. Zdaj vozim bolj dinamično in je poraba en liter višja. Je pa res, da twingo v peti pri pedeset nima nobenih pospeškov in je treba šaltati vsaj eno nižje, če se hočeš hitreje premaknit. ;) Je pa dejstvo, da ob dinamični vožnji ni možno imeti na twingotu porabe pod 5.5 litra tudi, če se večinoma voziš na relacije. Sicer pa si lahko povprečno porabo twingota pogledate na www.poraba.com. Kolikor sem uspel ugotoviti, je twingo eden najvarčnejših bencinarjev, ki danes vozijo po cesti. ;)
Se opravičujem, ker sem v prejšnjih postih tk trdo nastopil.

Če smem povleči zaključek. Twingo je lažji, ima malo drugačne karakteristike motorja, torej na eni relaciji je možna tudi tako nizka poraba. Verjamem.

Sicer ima pa bush prav. Tudi sam sem se najbolj zataknu na tistih 50kmh v 5. prestavi. Res ti polagam na srce, avto ima najnižjo porabo v območju največjega navora in ne v območju najmanjših obratov(s takšno vožnjo mučiš motor, ker je pri teh obratih tako brez moči kot navora). Območje največjega navora pa običajno ni samo 100 obratov, ampak več, torej lahko tudi z vožnjo v tem območju(ali malo ven iz njega) voziš dinamično in varčno. Žal pa sem js za tako vožnjo samo teoretik, ker v praksi spadam bolj v drugo skrajnost.:)

Jakec
18.09.2006, 10:59
Misliš reči, da ima D7F mašina 3 kw več od stare v Cliotu 1, kubikov pa ima prej 70 manj kot več, mislim namreč, da so stare Renaultove 1.2 mašine dejansko bile 1.25, novejše so pa 1.15 kubične. Tako ima twingo napram starem Cliotu mašinco z malce več kilowati in malce večjim navorom ob okoli 80 kubikov nižji prostornini. Pač napredek tehnike se nekje mora poznati, v povprečju žrejo novejše 1.2 Renaultove mašine napram starim na fergazer kakšen liter manj bencina ob podobnem stilu vožnje. Moj Twingo tehta 820 kg, kar pomeni, da je tudi malce lažji od Cliota 1, tudi to nekoliko vpliva na porabo, a ne bistveno.
jaz sem mislil ravno obratno. zdaj ne vem točne oznake mojega 1.2 motorja iz cliota. punca pa ima twingota ki je 3 leta mlajši in ima 70 kubikov več in 3kw manj od mene!clio ima pa 850 kil

trance0
18.09.2006, 11:02
No, js sm mel na Twingotu najnižjo porabo, ko sem vozil skoraj pod štantgasom in to ne glede na to, da ni mašina delala v območju največjega navora. Za dinamično vožnjo pa seveda velja, kar sta povedala. Sicer pa v peti 50 več ne vozim, ker vem, da mi bo pri tem načinu vožnje mašina začela veliko prej olje žret, ker batni obročki ne bodo več dobro tesnili. Sem pa imel enkrat porabo 5.5 litra tudi nedavno pri enako dinamični vožnji, kot jo imam ponavadi 6 litrov, pač odvisno koliko je relacij in kako hitro vozim. ;)

Medved Pu
26.09.2006, 22:56
No, jest se na tvojem mestu raj nebi javno hvalu, da se voziš pri 50 v peti, ker s tem škodiš motorju in avtu mnogo bolj kot si ti misliš, pa še režal se ti bo kdo.

Jest bi tko al pa tko ljudem potovalne računalnike odmontiral ven, ker tole je pa ratal katastrofa. Piszda prideš na pospešvalen pas za passatom 1,9 TDI (dve rdeči), iz passata dim (to pomen da je pohodil gas, gre pa nikamor, po izračunih bi mogu skočt k pr norcih).....valda, k ma ****** v šesti, ker kao špara. Butelj pa sploh ne ve, da če bi zadevo poču v tretjo bi držal bistveno manj časa poln gas.
Se vozim z enim takim na teren, katastrofa vam povem. Po avtocesti se vozimo raj 90 kot sto, ker če vozi 90 ma pod pet porabo (mi pa tist dan za nardit 700 km). Na Sorco mu avto ziher trikrat na hard crkne, ko hoče ovink v četrti spelat.... Pa prej ni tko vozu, tko voz zdej k ma dizla pa potovalni računalnik. V glavnem bi jest šparanje z nafto prepovedu, al bi pa folk res nauču, kako se špara.
Zarad navora mi Mondeo 115ks Tdci šibne v četrti ke do 140, pol je pa treba v 5, pa zvezno vleče do 220 km/h.
Tretja bi bla štala, že četrta pr 140 je kriza, že ture padajo.
Sem šel z bencinarja 90ks, na dizla in tam je ful dogajal, 115dizel pa res žre malo napram 90ks bencinarju(in ker ima mojo potovalno 140-160 v no time, dogaja nič, razen cagarja, ki leti navzgor, dolgčas in popolna dominacija s špararijo, pa tud se ni treba prerivat za tist kos asfalta na avtocesti, ker grem mim, pol pa spustim brzino).
Ja, bolš poslušat mašino, kot pa gledat cifre..

ZvoneCH
16.10.2006, 20:19
Diskusije v tej smeri se mi zdijo malo mimo, ker ce primerjas dva ista avta pomeni v sami firmi in ista modela, samo da je en bencinar drug dizel je pac ce gledas porabo v prid dizlom, kaj se pa tice uzitka je pa seveda bencinar bomba.
Pred Touranom sem imel Golfa 1.8T in saj je touran lustna zadeva ampak uzitek v voznji predvsem po nemskih avtocestah nepopisen, ga vrtis v obrate o katerih z dizlom samo sanjas, in zraven se pri tankanju benza ne smrdis dva dni po dizlu.

Tako da vsake oci imajo svojega malerja, in ta tema se lahko nadaljuje v nedogled pravega rezultata nebo nikoli, vse je odvisno od km na leto, modela in moc motorja , zakaj avto uporabljas itd. tudi takrat ves kaj rabis, ali bencinarja ali dizla.

Lp

Mighty
16.10.2006, 20:49
mislim,da se je najbols vprasat kaj sploh potrebujes. doma smo mel zmer bencinarje, moj prvi avto je dizel. dnevno delam nad 60km. zaenkrat zadovoljen. sploh pa glede udobja. so nove dizel masine ze lepo popedenane, da se ne slisi kot pr golf 1 in masina prav lepo prede. torej sem zadovoljen z dizlom.