Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Neplačani računi


Oberst
07.07.2006, 00:33
Koliko mesecev je potrebno, da ti odklopijo internet, če ne plačaš položnic? :dontknow:

Maxus
07.07.2006, 05:39
manj kot en:veryevil:
pri vsej njihovi počasnosti krepko dvomim:veryevil: :D

storz
07.07.2006, 06:58
prvo pride opomin, potem pa še en mesec ali dva

SloCop
07.07.2006, 07:39
točno kje je dobra stran tega da zadeve ne plačaš?

Prej ko slej jo boš moral z dodatnimi stroški....... če si ne moreš privoščit.... veš kako je s tistim..... imej psa če ga lahko hraniš ;)

OZZY
07.07.2006, 08:09
s tem da prištej stroške opomina in pa če ti odklopijo še kake dodatne stroške za sodnijo itd...

dzuko
07.07.2006, 08:30
prvo pride opomin, potem pa še en mesec ali dva
Zakaj pa meni odklopite po 14 dneh ko pride opomin?

Pa zakaj od naslednjega računa ne odbijete zneska za tisti čas, ko sem bil odklopljen?

storz
07.07.2006, 08:35
Zakaj pa meni odklopite po 14 dneh ko pride opomin?

Pa zakaj od naslednjega računa ne odbijete zneska za tisti čas, ko sem bil odklopljen?

sem preveril za tvoj račun in nisi bil nikoli blokiran. Si govoril za kakšen drug primer?

dzuko
07.07.2006, 08:41
:D ...ja..za tistega na mojem začasnem bivališču...imam praktično 3 (doma, služba, drugje doma) uporabniške račune.."problematičen" je tisti na drugje doma...ampak sej ni kej..nisi ti pisal Splošne pogoje oz. tiste bla bla člene v pravicah in dolžnostih..če pride opomin npr. v sredo, potem je v začetku drugega tedna zihr odklopljen..je pa res da priklopite tudi nazaj v parih urah ko je plačano...

sr@nje
07.07.2006, 17:01
Piše tudi da za čas odklopa enako plačaš storitev :-) .

Oberst
08.07.2006, 00:41
točno kje je dobra stran tega da zadeve ne plačaš?

Prej ko slej jo boš moral z dodatnimi stroški....... če si ne moreš privoščit.... veš kako je s tistim..... imej psa če ga lahko hraniš ;)

SloCop mene je samo zanimalo, če slučajno en mesec zamudiš plačilo ali ti kar odklopijo ali ne.
Naprimer,da prihodnji mesec plačaš dva računa.

Lp vsem! :)

Snif
08.07.2006, 02:15
mislm, jst bi jih plačal na vašem mestu :)

storz
08.07.2006, 07:53
SloCop mene je samo zanimalo, če slučajno en mesec zamudiš plačilo ali ti kar odklopijo ali ne.
Naprimer,da prihodnji mesec plačaš dva računa.

Lp vsem! :)

ne odklopijo

SloCop
08.07.2006, 12:44
Jst sem se pri plačilu računa za dial up ravno kontra za***al.... ko sem plačeval preko spleta sem stisnil plačaj... pa se ni prec nič zgodilo pa sem še enkrat stisnil plačaj..... no pa se je plačalo 2x )

Je blo pa naslednji mesec tolk manj potem.....


Drugače je pa normalno da te ne odklopijo takoj, najprej en opomin potem še en.. po tem bi pa jaz veselo odklapljal......... takrat ko so bile tiste svinjarije s krajami usernemov.... smo srfali brez da bi plačali več mesecev in je vedno delalo... no siol je potem dobil vse kar mu je šlo.......čez leta.......

čisti računi dobri prijatelji ni tako slab rek hehe

Jakec
16.07.2006, 23:18
klinca čakajo tako dolgo, mene so po 2 tednih kr ven vrgli.pol sem plačal in niti nisem rabil neta.po štirinajstih dnevih po plačilo sem malo poklical da kdaj pa mislijo gospoda spet kaj proklopit in mi je začel nekaj o knjiženju nabijat (mam nekaj pojma o računovodstvu in v 14 dneh naj bi bilo nekako poknjiženo...) in je rekel da bo prevel in priklopil. potem je bilo na hitro priklopljeno...samo sem vseeno čakal dva tedna od plačila...aja pa priklop zaračunajo

WOLF_AND_RAVEN
17.07.2006, 02:37
JST MAM EN PROBLEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jst sm naročnik T-2-ja od 12 junja do takrat sem imel SIOL...
in malo časa nazaj jst dobim položnici od T-2-ja kar je razumljivo,
ni mi pa jasno zakaj sem dobil položnico za mesec julj od SIOL-a
kaj naj naredim...
kr naj me dol vržejo itak mi nič ne morejo lol

DaDo13
17.07.2006, 07:40
NaSiOL moraš poslati pisno odpoved tvojega naročniškega razmerja.

T-a-d-e-j
17.07.2006, 08:44
Ne plačaj pa te bodo odklopili :cool:

sr@nje
17.07.2006, 13:43
Ne plačaj pa te bodo odklopili :cool:
To je zelo slab nasvet Tadej, poleg tega se motiš, ker siolu se plačuje za opravjeno storitev, kar pomeni za nazaj in človek je dolžan plačati naročnino do 12 junja , od 13 do 30 julija pa so mu neupravičeno zaračunai naročnino in mora račun zavrniti-reklamirati.

Napiši reklamacijo in jo pošlji ali faxiraj, pomaga tudi email na info@siol.....,pa oni potem pošljejo reklamacijski
službi.

Pa pohiti ker rok za reklamacijo računa je 15 dni.

T-a-d-e-j
17.07.2006, 14:52
Če je že odklopljen oz. mu Siol ne zagotavlja interneta to pomeni, da nima kaj plačevat. Kakršnakoli morebitna tožba iz strani Siola bi bila smešna, tudi če bi jo Siol dobil bi jo na koncu plačal T-2. Jaz bi na te položnice preprosto pozabil, Siolu bi pa prej ali slej potegnilo, da ta oseba ni več njihov naročnik. Za opravljeno storitev seveda mora plačat, vse kar je pa več kot to pa ni več njegov problem, ampak problem Siola oz. T-2-ja.

sr@nje
17.07.2006, 15:06
Ja ampak ni edini kateremu je T2 pozabil prekiniti naročniško razmerje s siolom, o tem se je že tu tudi pisalo.

Verjemi da uporabnik potegne ta kratko.

V drobnem tekstu piše marsikaj in med drugim je potrebno že skoraj vsakemu poznati tudi uradni list.
Izgovor na nepoznavanje in nevednost, ni vedno izgovor.

Sicer je malo OFF ampak poznam primer, ko je ženska dobila opomin, pa se ni odzvala,ker je imela odrezek plačane položnice, tudi na drugi opomin se ni odzvala, v tretje je prišel poziv za sodišče, kjer so jo namesto
za 10Ksit, kolikor je položnica, iztirjali še za zamudne obresti, sodnijske stroške,...na 150Ksit, kljub odrezku, si dolžan pošiljetelja položnice obvestiti oziroma reklamirati.
Odrezek ji ni čisto nič pomagal.

WOLF_AND_RAVEN
17.07.2006, 19:53
jah ne fijnta je v temu de meni je siol delal dokler nisem dobil modema od t-2 pol sm pa priklopu pa Ip pa to naštimu in vse mi je delal hitreje in vse...
naročnina bi mi potekla 26. od siola, potem bi me morali vprašat če želim še podalšati pogodbo ali pa kaj v tem smilu....
itak morajo pridit še po modem pa po telefon iz telekoma....

DaDo13
17.07.2006, 21:09
Nič ne sprašujejo, če boš podaljšal pogodbo ampak moraš ti pisno preklicat naročnino.

storz
03.08.2006, 06:37
jah ne fijnta je v temu de meni je siol delal dokler nisem dobil modema od t-2 pol sm pa priklopu pa Ip pa to naštimu in vse mi je delal hitreje in vse...
naročnina bi mi potekla 26. od siola, potem bi me morali vprašat če želim še podalšati pogodbo ali pa kaj v tem smilu....
itak morajo pridit še po modem pa po telefon iz telekoma....

pogodbe se ne podaljšujeje. Pogodba je podpisana in se prekine z dopisom. Poteče samo vezava, s kareto se obvežeš, da boš naročnik vsaj dve leti.

lp,
storz

SloCop
07.08.2006, 17:53
Glede neplačanih računov ..........

Kolega ni plačal računa v šestem mesecu.... morda ni prišel... ali ga je založil...... pač vse račune za nazaj ima plačane prav tako tudi račun ki je temu neplačanemu sledil.

Pravi da ni dobil nobenega opomina!, danes pa mu je nehal delat internet.

Na 0801000 pravijo da je razlog neplačan račun!


strorž: da ne mlatim prazne slame lahko preveriš :) user je pes5adsl


l.p.

SloCop
07.08.2006, 17:54
prvo pride opomin, potem pa še en mesec ali dva


prejšnji post je ironija na tole...... :)

Teo
07.08.2006, 18:04
po enih treh mesecih odklopijo. mi smo v lj s cimri bli skoraj vsak mesec par dni brez neta:D ...zaradi nesposobnega lastnika seveda:)

pesimist
08.08.2006, 06:28
živimo v dokaj čudni družbi, kjer je delo malega človeka zanemarljiv in nepomemben strošek, posledica pa preživetje z mizerno nizkimi plačami ob evropskih (tudi višjih) cenah. Ena od posledic so tudi zamude pri plačilu položnic. Da je rok plačil in zamuda pri poslovanju firm nekaj povsem običajna stalnica pri nas je znano, da se pa komplicira pri malih računih za ljudi pa tudi. Sodno preganjanje ljudi zaradi neplačanih obveznosti deluje po večini primerov, ko gre za male zneske,kjer potem sodni stroški,izterjava zneseta po desetkrat več od dolga,da kvazi obresti ne omenjam. Tam ko gre za večje zneske pa sistem crkne.
Zato bi bilo higiensko, da se vsak odklop pismeno najavi v recimo 15 dneh vam bomo odklopili internet, telefon, en dan prej pa bi serviser lahko poklical, jutri bomo odklopili. Veliko krat pride do izpada plačil povsem nenamerno, recimo plačevanje preko klika, kjer v dobri veri odložimo položnico, pa je bila transakcija neuspešna (banka je odvedla svoje stroške poslovanja, pa je za plačilo računa zmanjkalo nekaj sit, kar banka hladno ne izvede plačila,itd). Če zaključim, za te stvari je potrebno več tolerance, predvsem pa komunikacije med obema strankama, kar seveda velikokrat ni prisotno.

Metek
08.08.2006, 07:21
Ko greš na Petrol tankat avto, pa ne plačaš in odpelješ, te tudi Petrol po 3 tednih prijazno pokliče domov in se opraviči da te nadleguje, ampak da si dolžan 15jurjev za gorivo in kdaj bi prosim lepo blagovolil plačat ?

I dont think so.
Če odpelješ iz pumpe brez da bi plačal, ti avtomatsko kliče sistem policijo in imaš celo sranje. Verjami, da sem bil zraven, ko je kolega pozabil plačat na avtocesti... na srečo smo ga spomnili pred cestninsko, pa so nas vseeno že čakali policaji.

Zakaj bi bilo plačevanje za internet kaj drugače kot za bencin ?
razlika je samo ta, da ti Petrol zahteva denar takoj, internet pa plačaš za mesec dni nazaj, torej ti ga ponudnik za mesec dni financira v dobri veri, da boš poravnal račun...

Še enkrat si preberi tvoj post z malo kritične distance in boš videl da pišeš neumnosti.

pesimist
08.08.2006, 08:04
Ko greš na Petrol tankat avto, pa ne plačaš in odpelješ, te tudi Petrol po 3 tednih prijazno pokliče domov in se opraviči da te nadleguje, ampak da si dolžan 15jurjev za gorivo in kdaj bi prosim lepo blagovolil plačat ?

I dont think so.
Če odpelješ iz pumpe brez da bi plačal, ti avtomatsko kliče sistem policijo in imaš celo sranje. Verjami, da sem bil zraven, ko je kolega pozabil plačat na avtocesti... na srečo smo ga spomnili pred cestninsko, pa so nas vseeno že čakali policaji.

Zakaj bi bilo plačevanje za internet kaj drugače kot za bencin ?
razlika je samo ta, da ti Petrol zahteva denar takoj, internet pa plačaš za mesec dni nazaj, torej ti ga ponudnik za mesec dni financira v dobri veri, da boš poravnal račun...

Še enkrat si preberi tvoj post z malo kritične distance in boš videl da pišeš neumnosti.

Forum je namenjen različnim pogledom in mnenjem, ocenjevanje ali je kaj neumno ali ne raje prepusti drugim. Kar se pa tiče primerjav plačila pa pobegov s črpalke seveda ne bi komentiral. Imaš podatke o siolovih dolžnikih, potem bi moral vedet, da so na seznamu tudi velike firme in to za velike zneske, pa jih nihče ne odklaplja. Kako pa plačujejo petrolu prevozniška podjetja, privatniki, a tako kot mi sproti ? Lepo te prosim, malo več realnosti pa je le potrebno. Kot rečeno, ni problem izklop, samo je higiensko, da se naročnika o tem predhodno obvesti iz razloga stroškov, ki so potem neprimerno večji od dolga. Seveda, če je pa namen pa drugje, to je v izkoriščanju,kasiranju izklop/vklop je pa druga pesem.

SloCop
08.08.2006, 08:16
Seveda tudi jaz ne pdpiram neplačevanja računov, ampak se zgodi, položnica se zgubi, morda sploh ne pride do uporabnika ali pa se zgubi doma. Zato pa so tu opomini, opomin je krasno sredstvo da nekoga spomniš da ni plačal in hkrati opozoriš kaj sledi če še vedno ne bo. Če pa nekdo po navadni pošti pošilja položnice, kjer se ob mimogrede kakšna pošta zgubi (če ne drugega jo poštar pomotoma da sosedu v nabiralnik sosed pa v smeti), bi bil lahko vsaj tako korekten da ta bedni opomin seveda na stroške neplačnika pošlje. Ali pa ga obvesti preko SMS sporočila, morda celo preko elektronske pošte.

Sam trenutno s tem nimam težav, ker vem katere položnice moram plačati in če katere ni pač pokliem na podjetje ki jo izstavlja in zgodba je rešena.

Se pa ne strinjam z nekim klicarjenjem in napovedovanjem izklopa. Pač pošlješ opomin in če ni plačano izklopiš. Ponovni priklop pa zaračunaš mastno, da uporabniku drugič ne pride na misled da ne bi bplačal :).

Sicer pa ima siol krasen sistem elektronskega plačevanja in vpogleda v stanje računov kar je za pohvalit.

storz
08.08.2006, 08:31
Glede neplačanih računov ..........

Kolega ni plačal računa v šestem mesecu.... morda ni prišel... ali ga je založil...... pač vse račune za nazaj ima plačane prav tako tudi račun ki je temu neplačanemu sledil.

Pravi da ni dobil nobenega opomina!, danes pa mu je nehal delat internet.

Na 0801000 pravijo da je razlog neplačan račun!


strorž: da ne mlatim prazne slame lahko preveriš :) user je pes5adsl


l.p.

izklopljen je bil ker ni plačal majski račun (račun sicer pride junija). opomin je bil poslan na njegov naslov 12.7 in pa tudi po emailu (na njegov osnovni naslov), ker ima tako označeno. Preveri pa lahko tudi na servisni strani.

lp,
storz

storz
08.08.2006, 08:34
Seveda tudi jaz ne pdpiram neplačevanja računov, ampak se zgodi, položnica se zgubi, morda sploh ne pride do uporabnika ali pa se zgubi doma. Zato pa so tu opomini, opomin je krasno sredstvo da nekoga spomniš da ni plačal in hkrati opozoriš kaj sledi če še vedno ne bo. Če pa nekdo po navadni pošti pošilja položnice, kjer se ob mimogrede kakšna pošta zgubi (če ne drugega jo poštar pomotoma da sosedu v nabiralnik sosed pa v smeti), bi bil lahko vsaj tako korekten da ta bedni opomin seveda na stroške neplačnika pošlje. Ali pa ga obvesti preko SMS sporočila, morda celo preko elektronske pošte.

Sam trenutno s tem nimam težav, ker vem katere položnice moram plačati in če katere ni pač pokliem na podjetje ki jo izstavlja in zgodba je rešena.

Se pa ne strinjam z nekim klicarjenjem in napovedovanjem izklopa. Pač pošlješ opomin in če ni plačano izklopiš. Ponovni priklop pa zaračunaš mastno, da uporabniku drugič ne pride na misled da ne bi bplačal :).

Sicer pa ima siol krasen sistem elektronskega plačevanja in vpogleda v stanje računov kar je za pohvalit.

Če se račun izgubi ima vpogled tudi preko servisne strani kaj je odprto in kaj ne.

Sistem za obveščanje se tudi spremnija, samo pustite času čas ;)

pesimist
08.08.2006, 08:43
Seveda tudi jaz ne pdpiram neplačevanja računov, ampak se zgodi, položnica se zgubi, morda sploh ne pride do uporabnika ali pa se zgubi doma. Zato pa so tu opomini, opomin je krasno sredstvo da nekoga spomniš da ni plačal in hkrati opozoriš kaj sledi če še vedno ne bo. Če pa nekdo po navadni pošti pošilja položnice, kjer se ob mimogrede kakšna pošta zgubi (če ne drugega jo poštar pomotoma da sosedu v nabiralnik sosed pa v smeti), bi bil lahko vsaj tako korekten da ta bedni opomin seveda na stroške neplačnika pošlje. Ali pa ga obvesti preko SMS sporočila, morda celo preko elektronske pošte.

Sam trenutno s tem nimam težav, ker vem katere položnice moram plačati in če katere ni pač pokliem na podjetje ki jo izstavlja in zgodba je rešena.

Se pa ne strinjam z nekim klicarjenjem in napovedovanjem izklopa. Pač pošlješ opomin in če ni plačano izklopiš. Ponovni priklop pa zaračunaš mastno, da uporabniku drugič ne pride na misled da ne bi bplačal :).

Sicer pa ima siol krasen sistem elektronskega plačevanja in vpogleda v stanje računov kar je za pohvalit.

strinjam se v celoti,samo a imajo vsi (telekom,itd) tako dober vpogled v stanje. Glede mastnega zaračunavanja, zato gre in da bi ga bilo čim več, predlagam ukinitev še opominov.

SloCop
08.08.2006, 08:47
izklopljen je bil ker ni plačal majski račun (račun sicer pride junija). opomin je bil poslan na njegov naslov 12.7 in pa tudi po emailu (na njegov osnovni naslov), ker ima tako označeno. Preveri pa lahko tudi na servisni strani.

lp,
storz


to pa ni povedal :=)

SloCop
08.08.2006, 08:50
strinjam se v celoti,samo a imajo vsi (telekom,itd) tako dober vpogled v stanje. Glede mastnega zaračunavanja, zato gre in da bi ga bilo čim več, predlagam ukinitev še opominov.


Gre za trgovino in če ti dobiš kar naj bi dobil mora tudi profajalec oz. ponudnik storitev dobiti tisto kar mu gre. Z ''mastnim'' zaračunavanjem pa bi pač neplačnike odvrnil od neplačila računa. Povsem preprosto.... Opomini pa vsekakor morajo ostati, saj ni nikomur v interesu da se uporabnike odklaplja.

Pač če kljub opominu ne plačaš se te odklopi, ponoven priklop pa je cena mesečne naročnine......
Meni se zdi povsem fer.

SloCop
08.08.2006, 08:51
Če se račun izgubi ima vpogled tudi preko servisne strani kaj je odprto in kaj ne.

Sistem za obveščanje se tudi spremnija, samo pustite času čas ;)


ti času čas maš še eno moje vprašanje na OS :)

storz
08.08.2006, 08:54
ti času čas maš še eno moje vprašanje na OS :)

sej sem vedu da mi bo žal če bom to napisu :)

Metek
08.08.2006, 10:48
Forum je namenjen različnim pogledom in mnenjem, ocenjevanje ali je kaj neumno ali ne raje prepusti drugim. Kar se pa tiče primerjav plačila pa pobegov s črpalke seveda ne bi komentiral. Imaš podatke o siolovih dolžnikih, potem bi moral vedet, da so na seznamu tudi velike firme in to za velike zneske, pa jih nihče ne odklaplja. Kako pa plačujejo petrolu prevozniška podjetja, privatniki, a tako kot mi sproti ? Lepo te prosim, malo več realnosti pa je le potrebno. Kot rečeno, ni problem izklop, samo je higiensko, da se naročnika o tem predhodno obvesti iz razloga stroškov, ki so potem neprimerno večji od dolga. Seveda, če je pa namen pa drugje, to je v izkoriščanju,kasiranju izklop/vklop je pa druga pesem.

Ok, malo sem se zaletel, samo priznaj da je to kar si pisal precej utopično.

Pišeš da Petrolov primer ne velja za fizične osebe, potem pa za primerjavo navedeš enak primer pri Siolu. Jaz sem govoril o Janezu N., tako pri enem kot drugem. Ta mora plačati, ali pa ga kazensko ovadijo/odklopijo/itd. Razlika je v tem, da pravna oseba za svoje poslovanje odgovarja s svojim premoženjem, posameznik pač malo težje. Zato je riziko za izstavljalca računa za fizične osebe vedno višji, pa če se še tako čudno sliši. In zato jih tudi hitreje odklopijo.

Sicer ne poznam konkretno sistema obveščanja pri siolu, samo kot piše Storž, je to urejeno tako z opominom pisno in po e-mailu. To, da bi te pa klicali domov, pa mislim da ne bi popolnoma nič rešili, celo pritoževali bi se, kaj me gnjaviš in da kršijo zakon o varstvu osebnih podatkov.

Malo proaktivnosti na strani tebe kot naročnika se pa tudi pričakuje, saj si podpisal pogodbo, kjer se zavezuješ da boš vsak mesec plačal. Če ne plačaš si torej ti tisti ki krši pogodbo, in zato ti tudi računajo odklop/priklop.

Če je Petrol slab primer, pa mogoče poglejmo mobilne operaterje. Kako pa oni urejajo neplačevanje ?
Ti zaupam - lažje, ker obračunavajo stroške (naročnino) vnaprej ... Je to bolj fer za uporabnike ?
Ko foter ki ima poslovni paket, ne plača par dni po izteka opomina mirno izklopijo, brez sms-a, brez klica. In to velja za pravno osebo... :dontknow:

storz
08.08.2006, 10:58
še nekaj. Večino uporabnikov se še poizkuša kontaktirati preko telefona (če imajo seveda navedeno). Vedno se ne dobi vseh, včasih imajo pa tudi samo domačo številko in ni nobenega doma.

lp,
storz

Vsemogočni
18.08.2006, 23:10
Če se račun izgubi ima vpogled tudi preko servisne strani kaj je odprto in kaj ne.

Sistem za obveščanje se tudi spremnija, samo pustite času čas ;)


Če sem sam izgubil račun, sem vedel, da je to moja napaka. Zato sem kontaktiral tistega (službo), komur sem bil kaj dolžan in prosil, naj mi takoj pošlje nov račun, da ga bom lahko plačal v roku.

Drugače, pa, ko dobim položnice, jih še isto popoldne ali isti večer vpišem v link (banko) določim datum plačila 2 dni pred rokom, da je plačilo ja sigurno izvedeno pravi čas (datum zapadlosti ne pomeni zadnji dan datuma plačila položnice, temveč datum, ko denar dobi ponudnik storitve ali prodajalec na svoj račun - to je zlo pomembna razlika, ker banka po navadi rabi dan, da prenakaže denar na pravi račun) in nimam nobenih skrbi več glede plačil in izgubljanja položnic. Edino, ko so plačane si naredim kopijo in v kopjo vpišem bančno številko transakcije, ker nikol ne vem kdaj bom rabil zaradi morebitnega opomina, če se kermu sfuzlajo finančni programi.

Da bi pa izgubil položnico in čakal, kdaj bom dobil novo brez moje urgence :nonono: - traparija na kubik.

SloCop
19.08.2006, 00:01
Če sem sam izgubil račun, sem vedel, da je to moja napaka. Zato sem kontaktiral tistega (službo), komur sem bil kaj dolžan in prosil, naj mi takoj pošlje nov račun, da ga bom lahko plačal v roku.

Drugače, pa, ko dobim položnice, jih še isto popoldne ali isti večer vpišem v link (banko) določim datum plačila 2 dni pred rokom, da je plačilo ja sigurno izvedeno pravi čas (datum zapadlosti ne pomeni zadnji dan datuma plačila položnice, temveč datum, ko denar dobi ponudnik storitve ali prodajalec na svoj račun - to je zlo pomembna razlika, ker banka po navadi rabi dan, da prenakaže denar na pravi račun) in nimam nobenih skrbi več glede plačil in izgubljanja položnic. Edino, ko so plačane si naredim kopijo in v kopjo vpišem bančno številko transakcije, ker nikol ne vem kdaj bom rabil zaradi morebitnega opomina, če se kermu sfuzlajo finančni programi.

Da bi pa izgubil položnico in čakal, kdaj bom dobil novo brez moje urgence :nonono: - traparija na kubik.

Se popolnoma strinjam stabo... razen v delu kjer praviš da je datum ki je naveden na položnici tisti na katerega naj bi Podjetje na svoj račun že dobilo denar.!

Malo si preberi našo veljavno zakonodajo preden pišeš neumnosti ker to seveda ni res.
Če piše na poloćnici da se plača do 14.03.2006 je tvoja obveznost da jo do tistega dne poravnaš po ustrezni poti. Koliko časa potem potrebuje banka ali pošta pa ni več tvoj problem.

Sicer pa so nujna plačila nakazana v 15 minutah na račun ostala pa če se ne motim se opravljajo vsake 2 ure preko banke slovenije. In je ves denar v tem času na računu. Če pa stanje preko klika oz na terminalih ni pravi čas osvećeno se lahko obrneš na svojo banko :)

l.p.

pesimist
24.08.2006, 12:08
Ok, da se povsem discipliniramo in plačujemo račune tako kot je treba ! Sankcije poznamo, ne plačujemo pravočasno sledi odklop, ponovni priklop (masno zaračunan), skratka sem (smo za tak način), ampak to je ena polovica medajle. Druga poloica pa je, da zato, kar plačujemo imamo nemoteno delovanje povezave z internetom, delovanje telefona, tv-ja. Kaj pa sedaj, ko se modem nekajkrat dnevno obesi in pridemo domov, pa željena datoteka ni prenešena, ker vse stoji, ali ne moremo telefonirati domov, ker dobimo znak zasedeno, slušalka je pa odložena. Kakšne pa so tu sankcije kršitev obveznosti ? Če je plačevanje zakonsko urejeno, ali je tudi to urejeno z zakonom, ali moramo prenšati te pomanjkljivosti v nedogled. Kaj pa hitrosti,ki so predvidene samo do in od pa do ? Kakšne izgovore bomo slišali z druge strani (neplačnikom ne bomo nič oproščali), kaj pa za drugo plat ?

dal
24.08.2006, 15:29
Pritožuješ se ponudniku, dokler napake niso odpravljene. In reklamiraš račun.

sr@nje
24.08.2006, 15:59
Pritožuješ se ponudniku, dokler napake niso odpravljene. In reklamiraš račun.


Ne vem zakaj bi moral reklamirati račun, če je jasno, da si klical, ker nekaj ne dela???
Prijava nedelovanja telefona, obešanje modema, zanič slika na tv in še kaj, bi se moralo avtomatično upoštevati, kot nedelovanje in prijavitelju zmanjšati račun za čas nedeloanja.

Pa tudi faxiranje reklamacije ni 100%, raje preverite s klicem, ker moja reklamacija se je izgubila, ste pa časovno vezani na rok za reklamiranje.

MrBoombastic
24.08.2006, 17:26
To - za izgubo reklamacije - tudi sam sumim zadnji teden.

M.T.
24.08.2006, 21:27
Če sta reklamacijo faksirala sta dobila tudi potrdilo o uspešno poslanem faksu.....to zadostuje v primeru izgube....

Drač je pa pri vseh ponudnikih isto... Po pogodbi si dolžan plačat znesek za paket, ki ga uporabljaš. Če ti ne dela imaš pravico reklamirati račun.

Mislim pa, da je Siol eden redkih, ki je tudi že samodejno zmanjševal zneske (samo ne za vsakega posameznika).

pesimist
24.08.2006, 21:50
Če sta reklamacijo faksirala sta dobila tudi potrdilo o uspešno poslanem faksu.....to zadostuje v primeru izgube....

Drač je pa pri vseh ponudnikih isto... Po pogodbi si dolžan plačat znesek za paket, ki ga uporabljaš. Če ti ne dela imaš pravico reklamirati račun.

Mislim pa, da je Siol eden redkih, ki je tudi že samodejno zmanjševal zneske (samo ne za vsakega posameznika).

Sploh ne gre zato da bi Siol zmanjševal zneske na računu, ampak gre zato, če je naročnik dolžan redno plačevati račune (se natančno ve kaj plačuje) je druga stran tudi dolžna natančno izpolnjevati svoje obveznosti. Zakaj bi se moral kot naročnik nenehno pritoževati, da se problemi uredijo, da bi se izgleda šele po sistemu "zdaj smo se ga naveličali in je čas,da popravimo,da bo mir". To z faksom (prijava okvare) se mi pa zdi dobra kar se tiče dokaza o prijavi napak. Če zaključim generalno misel, tako kot Siol ni pripravljen prosjačiti in popuščati pri izstavljenih računih, tako naročnik ni dolžan prosjačiti in popuščati pri zahtevkih za odpravo napak pri delovanju sistema povezave na internet. To pa je pošten odnos, ki se ga bi morala držati tako Siol kot vsak naročnik.

Balonar
25.08.2006, 08:00
word !!!

M.T.
25.08.2006, 09:23
Sploh ne gre zato da bi Siol zmanjševal zneske na računu, ampak gre zato, če je naročnik dolžan redno plačevati račune (se natančno ve kaj plačuje) je druga stran tudi dolžna natančno izpolnjevati svoje obveznosti. Zakaj bi se moral kot naročnik nenehno pritoževati, da se problemi uredijo, da bi se izgleda šele po sistemu "zdaj smo se ga naveličali in je čas,da popravimo,da bo mir". To z faksom (prijava okvare) se mi pa zdi dobra kar se tiče dokaza o prijavi napak. Če zaključim generalno misel, tako kot Siol ni pripravljen prosjačiti in popuščati pri izstavljenih računih, tako naročnik ni dolžan prosjačiti in popuščati pri zahtevkih za odpravo napak pri delovanju sistema povezave na internet. To pa je pošten odnos, ki se ga bi morala držati tako Siol kot vsak naročnik.


Hmmm....zgleda da sva se mal narobe razumela....jst sm govoril o reklamaciji računa....ti govoriš o reklamaciji nedelovanja...

To je pol neki drucga....če ti ne dela si pač dolžan sporočit.....telefonsko zadostuje (brezveze pošiljat faks). Siol ti je dolžan to napako odpravit takoj ko je to možno (ja vem- ta pojem je ful raztegljiv).

Problem postane, ko ti sporočiš napako, oni naredijo neko spremembo in mislijo da dela (ali pa dejansko dela za kratek čas)....ti pa poskusiš doma in ti še vedno ne dela in moraš klicati ponovno.

To, da Siol ni pripravljen popuščati pri izstavljenih računih ne drži. Če pošlješ utemeljeno reklamacijo, jo je dolžan (in jo tud bo- po lastnih izkušnjah) upošteval.

Če to zdej sešteješ lahko prideš do zaključka---> Siolu je v interesu, da ti čimprej odpravi napako. Zakaj? Zato, da ti lahko zaračuna celotno vrednost naročnine.

pesimist
26.08.2006, 08:57
Če to zdej sešteješ lahko prideš do zaključka---> Siolu je v interesu, da ti čimprej odpravi napako. Zakaj? Zato, da ti lahko zaračuna celotno vrednost naročnine.[/QUOTE]

Seveda,tudi sam bom seštel vse skupaj (ko pridem s službe domov - internet stoji, zjutraj ko vstanem isto), v ponedeljek bom torej preveril iz prve roke kako deluje Siolov interes, da čimprej odpravi napakon (krasno).
:2thumbs:

sr@nje
27.08.2006, 19:01
Če sta reklamacijo faksirala sta dobila tudi potrdilo o uspešno poslanem faksu.....to zadostuje v primeru izgube....

Drač je pa pri vseh ponudnikih isto... Po pogodbi si dolžan plačat znesek za paket, ki ga uporabljaš. Če ti ne dela imaš pravico reklamirati račun.

Mislim pa, da je Siol eden redkih, ki je tudi že samodejno zmanjševal zneske (samo ne za vsakega posameznika).

Ja seveda da imam potrdilo o uspešno poslanem faxu, samo mi nič ne pomaga če postopek pa ni sprožen in sem smatran kot neplačnik in sem po enem mesecu dobil opomin.

Skratka postopki VSI se na siolu odvijajo zelo počasi, administracija je površna, niti ne znajo lastnih pogodb brat, faxi se zgubljajo,... .

Zelo težko je neko stvar pojasnit nekomu, ker nihče ni za nič pristojen.
Zdaj že kar iz Klemen Ramoveš-evega urada Vodja oddelka za stike z uporbniki, pošiljajo anekse.:dontknow:

Da mal skrjajšam :D , rabili so 4 mesece da je nekdo dobro prebral pogodbo, tudi na drugi strani pod Opombe.
Da ne omenjam koliko časa sem prebil na telefomu, za to bi mortal zahtevat odškodnino, saj lahko dokažem čas trajanja klicev in število klicev, saj je telefonski cmesnik kar dobro narejen .

Jest sem zopet znova zelo, zelo razočaran, pa vsakič sem bil, ko sem kaj spreminjal, dodajal.

Kontaktiral sem tudi preko emaila: reklamacije@siol.net in kljub temu, da sem zhteval potrditev prejema emaila, dgovora nisem dobil do danes, pa je minilo vsaj dva meseca.

M.T.
28.08.2006, 11:58
Ja seveda da imam potrdilo o uspešno poslanem faxu, samo mi nič ne pomaga če postopek pa ni sprožen in sem smatran kot neplačnik in sem po enem mesecu dobil opomin.

Skratka postopki VSI se na siolu odvijajo zelo počasi, administracija je površna, niti ne znajo lastnih pogodb brat, faxi se zgubljajo,... .

Zelo težko je neko stvar pojasnit nekomu, ker nihče ni za nič pristojen.
Zdaj že kar iz Klemen Ramoveš-evega urada Vodja oddelka za stike z uporbniki, pošiljajo anekse.:dontknow:

Da mal skrjajšam :D , rabili so 4 mesece da je nekdo dobro prebral pogodbo, tudi na drugi strani pod Opombe.
Da ne omenjam koliko časa sem prebil na telefomu, za to bi mortal zahtevat odškodnino, saj lahko dokažem čas trajanja klicev in število klicev, saj je telefonski cmesnik kar dobro narejen .

Jest sem zopet znova zelo, zelo razočaran, pa vsakič sem bil, ko sem kaj spreminjal, dodajal.

Kontaktiral sem tudi preko emaila: reklamacije@siol.net in kljub temu, da sem zhteval potrditev prejema emaila, dgovora nisem dobil do danes, pa je minilo vsaj dva meseca.

V pogodbah se navadno nahaja tudi to, da reklamacija ne zadrži plačaila. Pomeni, da plačati moraš vseeno, reklamacija se pa upošteva naknadno.

To glede odškodnine zarad telefoniranja je smešno. Do nje niso upravičeni niti na Voljatelu, kjer plačuješ cca. 15 SIT na min pogovora. Dostkrat zasledimn tele zahtevke za odškodanino. Lahk rečem samo: Dobro jutro- to ni Amerika.

Verjamem da si razočaran. Bi te pa vprašala koliko tega leti na tvojo neuspešno avanturo pri prehodu na T-2, kjer si očitno igral poskusnega zajčka in je bil poskus neuspešen.

Se pa strinjam da so teli časi za odogovr na maile in pisne reklamacije neprimerno dolgi.

sr@nje
28.08.2006, 17:10
V pogodbah se navadno nahaja tudi to, da reklamacija ne zadrži plačaila. Pomeni, da plačati moraš vseeno, reklamacija se pa upošteva naknadno.

To glede odškodnine zarad telefoniranja je smešno. Do nje niso upravičeni niti na Voljatelu, kjer plačuješ cca. 15 SIT na min pogovora. Dostkrat zasledimn tele zahtevke za odškodanino. Lahk rečem samo: Dobro jutro- to ni Amerika.

Verjamem da si razočaran. Bi te pa vprašala koliko tega leti na tvojo neuspešno avanturo pri prehodu na T-2, kjer si očitno igral poskusnega zajčka in je bil poskus neuspešen.

Se pa strinjam da so teli časi za odogovr na maile in pisne reklamacije neprimerno dolgi.


- Ja vem da moraš račun plačat, tud če reklamiraš, pa ti potem dajo dobropis za prihodnji mesec.
Ampak ne gre za reklamacijo storitve, namreč neupravičeno so mi poslali račun za opremo ob prehodu na
novo shemo in vem kakšno pogodbo sem podpisal in zato tudi nisem plačal in sem račun reklamiral.
Ampak 45Ksit je preveč da jih podarim za pol leta v naprej, tri mesece sem brez naročnine (akcija ;) ), potem bom imel pa še za tri mesece v naprej plačano naročnino, ne hvala, tudi meni ne dajo plačo v naprej .

- Ne gre za pulze, saj so klici brezplačni, gre za čas, porabil sem najmanj 4h, na srečo sem bil doma in sem si lahko vzel čas, kaj pa če bi bil v službi??? misliš da bi mi pustili da sem 4h na telefonu?
Sprehajali so me od telekoma do siola, povsod čakaš ko zmešan, kličeš po 10x 15x preden koga dobiš, nakar ti odgovori da ni pristojen za to, te pošlje drugam, zopet ista pesem,... .

- Nisem razočaran glede T2, saj upanje zadnje umre :D , pač po bakru ne bo šlo, sem predaleč, bo šlo pa po optiki in delam tudi na tem in sem se že obrnil tako na MOL(mestna občina ljubljana) kot tudi na Gratel.
Se pa lonček polni ali bolje rečeno kar koš, saj se je nabralo preveč vsega, kot recimo, da so me priklopili na ISDN in potem ugotovijo da sem na napačni centrali, da je predaleč da bi lahko imel ADSL, bližja centrala
pa še ni imela ADSL, in sem tako brez veze plačeval eno leto ISDN, tudi ko je bila centrala ADSL operativna
me ni nihče obvestil, čeprav je bila vloga že več kot eno leto na siolu.
Tako da luzerji niso samo na T2 ampak so jim telekom in siol kar dober vzor, oziroma so se kadri kalili v teh firmah .
Je pa res, da vsi niso taki, kot recimo Storz,Tomaž, včasih je bil tudi Klemen R., tisti na katerega si se lahko obrnil in ti je pomagal, samo niso pristojni za vsa področja in tem se opravičujem, da ne bo kdo misli,l da vse mčem v isti koš in da posplošujem.

Bom počakal v skrajnem primeru še eno leto, potem bo pa že optika, so pa odprte tudi drge možnosti in če jih bo Gratel izkoristil je lahko optika še prej.
Moram pa priznati da so mi iz MOL odgovorili takoj naslednji dan, da so vprašanje posredovali na Gratel, in drugi dan je bil že tudi odgovor Gratel-a, da se bodo o zadevi pozanimali in da me bodo obvestili.

Po neuspelm odklopu/ priklopu :D , je T2 zadevo povrnil v prvotno stanje in tudi stroškov nisem imel, sem pa imel 14 dni informacijsko blokado . Sem pa bil še vedno na čakalni listi in sem sam poslal fax za prekinitev vseh aktivnosti v zvezi z menoj dokler ne bo optike, med tem so tudi višali kriterije oddaljenosti in na koncu ne vem če sem sploh še bil v igri, nisem pa hotel še enkrat biti poizkusni zajček, ker sem dobil dokaj ugodno ponudbo siola in še tri mesece brez naročnine, temu se pa ne odrečem.:D .
Da so fax dobili na T2 vem, ker so me čez en mesec kicali kdaj lahko pridejo po opremo , sem rekel naj še malo potrpijo, tako kot sem jaz.
Seveda sem v faxu jasno napisal zakaj prekinjam pogodbo.

Upam da bodo s 1.9.06 spustili cene :2thumbs: ..

AlienRex
29.08.2006, 10:59
V primeru reklamacije, ko se resevanje zavlece v naslednji mesec, potece veljavnost elektronskega racuna in tako preko mastercarda ni moc placati takega racuna.
Se da tukaj kaj narediti (da racun ne bi "pretekel")?

BTW Fora je ta, da pri MC ni provizije, pa se zamik placila je.

M.T.
29.08.2006, 11:32
@ sr@nje: lepo napisan....sam podpišem se lahko spodaj

@ AlienRex: tole z MC res ne poznam. Sam če bi predpostavil da je podobna fora kot pri trajnikih bi rekel da pač čist normalno (kot do sedaj) plačaš račun...potem pa v naslednjem mesecu plačaš manj...

pesimist
04.09.2006, 09:27
Pravzaprav zelo velikokrat berem "nihče ni za kaj zadolžen itd" pa me zanima (zelo zanima) ali je možno izvedet točno kdo pa jezadolžen za reševanje reklamacij s področja slabega delovanja ADSL intrneta in to s priimkom in imenom. Obstaja natančen poštni naslov na katerega lahko naslovim reklamacijo, da ta sicer poslana na splošni naslov ne potuje z mize na mizo proti košu. Je za reklamacijo predviden časovni rok za odgovor, se napaka ali pomanjkljivost mora odpraviti ali je to odvisno od dobre volje nekoga ?
Čakam na odgovore.

pesimist
14.09.2006, 09:47
Hmmm....zgleda da sva se mal narobe razumela....jst sm govoril o reklamaciji računa....ti govoriš o reklamaciji nedelovanja...

To je pol neki drucga....če ti ne dela si pač dolžan sporočit.....telefonsko zadostuje (brezveze pošiljat faks). Siol ti je dolžan to napako odpravit takoj ko je to možno (ja vem- ta pojem je ful raztegljiv).

Problem postane, ko ti sporočiš napako, oni naredijo neko spremembo in mislijo da dela (ali pa dejansko dela za kratek čas)....ti pa poskusiš doma in ti še vedno ne dela in moraš klicati ponovno.

To, da Siol ni pripravljen popuščati pri izstavljenih računih ne drži. Če pošlješ utemeljeno reklamacijo, jo je dolžan (in jo tud bo- po lastnih izkušnjah) upošteval.

Če to zdej sešteješ lahko prideš do zaključka---> Siolu je v interesu, da ti čimprej odpravi napako. Zakaj? Zato, da ti lahko zaračuna celotno vrednost naročnine.

Po faxu sem poslal reklamacijo na delovanje duo paketa, odgovora nobenega (jutri bo teden dni),blizu nobenega, res da se je delovanje glede ven metanja precej izboljšalo, je pa s telefonom totalni mrk že cel teden, ven gre klicat, ko kličeš noter pa samo pipka (zasedeno ?). Tudi o hitrosti bi lahko katero pripomnil.
Preprosto,v trditev glede interesa za hitro popravilo Siola pa je za verjet ?

ajax
14.09.2006, 10:37
Jaz sem imel problemem z delovanjem 2Mbit linije v februarju/marcu 2006. Uradno reklamacijo računa zaradi nedelovanja sem poslal po faksu 21. marca. Bil sem zelo presenečen ker sem dobil odgovor s strani Siola po navadni pošti že 23. marca. Pisalo je da se bo zaradi zahtevnejšega preverjanja reklamacije rok za odgovor podaljšal. S tem sem se sprijaznil in kljub temu plačal račun. In potem dva meseca ni bilo slišat nič (račune sem vseeno plačeval). Ko sem že hotel klicat na Siol in vprašat kako je z mojo reklamacijo, mi je poštar prinesel denar, vrnjen s strani Telekoma. Ker je bila napaka pri Telekomu in ne pri Siolu so slednji njim poslali zadevo v reševanje in zato se je zadeva zavlekla.

Kar hočem povedat je, da vsak ki ima pet minut časa, ko mu net 5 MINUT ne dela, napiše pritožbo/reklamacijo hkrati pa kliče na 0801000, da ja zabaše linije na helpdesku. Namesto da bi počakal še 10 minut da se zadeva popravi.

Večina folka je nepismena ali pa polpismena in v navalu besa napiše takšno pritožbo, ki nima ne repa ne glave, brez konkretnih podatkov o naročniku itd. itd. Zato se pa zadeve zavlečejo, ali pa sploh ni odgovora.

Pa ne mislit da sem na strani Siola. Po petih letih zvestobe in brez podpisanega aneksa se bom letos od njega verjetno poslovil.

kelmekj
29.06.2010, 15:58
Danes ste mi v podjetju izklopili internet !:2thumbs: in to zaradi enega samega računa, ki je bil pač spregledan in kjub temu, da smo 5 let vaši uporabniki in do sedaj ste dobili vse plačano. Račun je bi danes takoj plačan in ko sem vas klical sem dobil odgovor, da bo inernet prikljopllen v roku 48 ur, da sploh ne govorim kašno škodo ste mi danes naredili.

Trenutno pišem od ponudnika Amis ,ker še nimam aktiviran vaš račun.


SRAMOTA BANDA POKVARJENA !

jaskichee
29.06.2010, 20:33
sramota je edino to, da ne plačaš. preden te izklopijo dobiš še opomin. ;)

madmitch
29.06.2010, 21:45
sramota je edino to, da ne plačaš. preden te izklopijo dobiš še opomin. ;)

In še kličejo te, kjer moraš potrditi, da si vse slišal in razumel.:p

kelmekj
04.07.2010, 08:34
Glej v tem primeru ne gre za neplačevanje računov. Neplačan je bil samo en račun v 5 letih in to za maj 2010.

Se zgodi da račun založiš ali plačaš na napačni sklic ali tr oz poštar dostavi račun na napačni naslov. Se je že zgodilo ! Samo še zmeraj trdim, da je bila izključitev neopravičena, da ne govorim da sem porabil 12 ur klicev za ponovni vklop, da so poknjižili ta neplačan račun, da ne govorim o škodi v podjetju.

Primer: Če imam kot podjetje redne dobavitelje in mi ne plača en račun za nazaj od petdesetih mi niti na misel ne pade da mu ustavim dobavo blaga, ker je to samomor oz izguba stranke.

Ne vem od kdaj taka politika pri Siolu,
Popolnoma pa razumem, da izklopijo rednim neplačnikom, saj ne zagovarjam neplačnike !:nonono:

Pa še zaključek: Z siolom povezavo sem bil vrsto let zelo zelo zadovoljen do sedaj. Izpadov skoraj ni bilo, bile so manjše tehnične motnje v mejah razumljivega. Zato tudi pohvala Siolu - in tehnični podpori.;)

Žal pa me je izključitev prizadela in sem sklenil pogodbo z drugim ponudnikom in od njih pričakujem in sem tudi dobil zagotovilo, da mi zaradi enega založenega računa oz itd. ne bodo enostransko prekinili povezave.