Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Teleray Vara Ljudi!?


Phoenix
08.08.2006, 20:58
Zanima me vaše mnenje glede našega problema.

V maju sem svojemu dragemu kupila za rojstni dan preko Mobitela Nokio 6280, katera je takrat stala okoli 40.000. (Zame ni to majhen denar) V roku enega meseca je nehal svetiti ekran, zato ga je moj odnesel na Mobitel, da ga popravijo, saj ima še garancijo.
Mobitel ga je lepo sprejel in kot so dejali poslali v popravilo TELERAY-u, ki je baje edini uvoznik za Nokie. Čez čas pošljejo telefon nazaj (nepopravljen) in zraven pojasnilo, da je prišel v stik z vodo (torej ga ne morejo popraviti pod garancijo). Seveda pa so zraven poslali račun, koliko bi stalo popravilo, če bi se ga lotili (140.000 sit!!!!)
Po telefon je na Mobitel šel moj fant. Telefon je prevzvel in ga odnesel domov. Tam so mu tudi povedali, da se to non-stop dogaja, da zavračajo reklamacije z istim razlogom "STIK Z VODO". Naj povem, da moj fant dela v zelo suhem okolju, kvečjemu bi se lahko telefon pokvaril zaradi stika s prahom, ne pa z vodo! Doma pa tudi nimamo navade metati GSM-ov v bano. Bil je zelo presenečen nad njihovo ugotovitvijo, povprašal je uslužbence Mobitela kaj mu je v nadaljnje storiti in odšel domov. Telefona tam ni podrobno pregledal.
Ko pa je prišel domov, je držal telefon v roki in se igral z njim (tipkovnico je odpiral in zapiral) v tistem trenutku je opazil mokro sled na zadnjem delu telefona. Jaz sem skoraj znorela! Takoj sem klicala na Mobitel in povedala kaj se je zgodilo. Dejali so, da to ni edini primer, ko je Teleray tako naredil.

Ampak, vprašam vas, kaj bi vi naredili v tem primeru!? Prisežem pri vseh, ki so mi najdražji, da GSM resnično ni prišel z naše strani v stik z vodo. Da pa je voda res bila noter, pa lahko potrdim, ker sem jo na lastne oči videla. Torej so GSM na servisu zanalašč namočili. GROZA!!!

Najraje bi se obrnila na NOKIO na Finsko! Na internetu sem že iskala naslov, kam naj napišem moj primer, a ga ne najdem. Pomagajte te mi! In da se tem GOLJUFOM končno nekdo zoperstavi. Zame je to pravi KRIMINAL kar delajo!

Naj še dodam, da od kar imava s fantom GSM-e aparate, da sva vedno kupovala NOKIE, ampak v takšnem primeru, se ti kar zagnusi karkoli imeti s tako firmo (Generalni uvoznik Nokie- TELERAY)!

Snif
08.08.2006, 22:53
http://www.nokia.com/A4126576

Snif
08.08.2006, 22:55
Nokia Head Office
Keilalahdentie 2-4
P.O. Box 226
FIN-00045 Nokia Group
Finland
Tel. +358 (0) 7180 08000

http://www.nokia.com/link?cid=TEASER_4574

SloCop
09.08.2006, 18:05
Zanima me vaše mnenje glede našega problema.

V maju sem svojemu dragemu kupila za rojstni dan preko Mobitela Nokio 6280, katera je takrat stala okoli 40.000. (Zame ni to majhen denar) V roku enega meseca je nehal svetiti ekran, zato ga je moj odnesel na Mobitel, da ga popravijo, saj ima še garancijo.
Mobitel ga je lepo sprejel in kot so dejali poslali v popravilo TELERAY-u, ki je baje edini uvoznik za Nokie. Čez čas pošljejo telefon nazaj (nepopravljen) in zraven pojasnilo, da je prišel v stik z vodo (torej ga ne morejo popraviti pod garancijo). Seveda pa so zraven poslali račun, koliko bi stalo popravilo, če bi se ga lotili (140.000 sit!!!!)
Po telefon je na Mobitel šel moj fant. Telefon je prevzvel in ga odnesel domov. Tam so mu tudi povedali, da se to non-stop dogaja, da zavračajo reklamacije z istim razlogom "STIK Z VODO". Naj povem, da moj fant dela v zelo suhem okolju, kvečjemu bi se lahko telefon pokvaril zaradi stika s prahom, ne pa z vodo! Doma pa tudi nimamo navade metati GSM-ov v bano. Bil je zelo presenečen nad njihovo ugotovitvijo, povprašal je uslužbence Mobitela kaj mu je v nadaljnje storiti in odšel domov. Telefona tam ni podrobno pregledal.
Ko pa je prišel domov, je držal telefon v roki in se igral z njim (tipkovnico je odpiral in zapiral) v tistem trenutku je opazil mokro sled na zadnjem delu telefona. Jaz sem skoraj znorela! Takoj sem klicala na Mobitel in povedala kaj se je zgodilo. Dejali so, da to ni edini primer, ko je Teleray tako naredil.

Ampak, vprašam vas, kaj bi vi naredili v tem primeru!? Prisežem pri vseh, ki so mi najdražji, da GSM resnično ni prišel z naše strani v stik z vodo. Da pa je voda res bila noter, pa lahko potrdim, ker sem jo na lastne oči videla. Torej so GSM na servisu zanalašč namočili. GROZA!!!

Najraje bi se obrnila na NOKIO na Finsko! Na internetu sem že iskala naslov, kam naj napišem moj primer, a ga ne najdem. Pomagajte te mi! In da se tem GOLJUFOM končno nekdo zoperstavi. Zame je to pravi KRIMINAL kar delajo!

Naj še dodam, da od kar imava s fantom GSM-e aparate, da sva vedno kupovala NOKIE, ampak v takšnem primeru, se ti kar zagnusi karkoli imeti s tako firmo (Generalni uvoznik Nokie- TELERAY)!


PRAVI NASLOV JE :

Prijava na tržni inšpektorat republike slovenije, hkrati poklišeč še na POP TV - Preverjeno in po možnosti najdeš še kakšno drugo stranko ki so jo podobno nategnili.

Jaz bi to zagotovo naredil!

Sem mel podobne primer s fotoaparatom ''brez vode'' pa se je zadeva rešila po klicu tržne inšpektorice.

Phoenix
09.08.2006, 20:40
Hvala vse za pomoč. Sedaj zbiram pogum, da resnično stopim do kakšne medijske hiše. Ker se mi pa zdi to že preveč!

LP

d3vil_b4b3
09.08.2006, 22:43
Kot potrošnik maš tut ti svoje pravice...........tko da.........nared sceno skoz naokol......pa Direkt poklič.........:)

vajenc
09.08.2006, 23:58
Jz sem imel pred leti drugačen primer, ko sem odnesel na servis ericsona, na Svemo, nisem bil pozoren na garancijsko nalepko niso mi jo vrnili,telefon pa je šel čez 14 dni spet na popravilo, tam so mi rekli da sem naredil nedovoljen poseg v telefon, nato sem se obrnil na Tržni inšpektorat z njihovo pomočjo sem rešil zadevo,vendar nikoli v življenju ne kupim Ericsona, ker je Svema obupna nimajo odnosa do strank

danijel2
14.08.2006, 18:03
Te bom gledal na popu, pokliči:
TELERAY, d.o.o.
Riharjeva ulica 38
1000 LJUBLJANA

info@teleray.si

Centrala:
01 47 60 800
041 368 000
040 368 000

Faks:
01 47 60 888

Prodaja:
01 47 60 801
01 47 60 813
prodaja@teleray.si

delovni čas od 8. do 16. ure

Servis:
01 47 60 811
servis@teleray.si

delovni čas od 8. do 17. ure

Podpora:
01 47 60 803
podpora@teleray.si

delovni čas od 8. do 16. ure , in jim zagrozi z sodiščem, malo se znajdi:)

Twin_Peaks
29.08.2006, 00:55
Zanima me vaše mnenje glede našega problema.

V maju sem svojemu dragemu kupila za rojstni dan preko Mobitela Nokio 6280, katera je takrat stala okoli 40.000. (Zame ni to majhen denar) V roku enega meseca je nehal svetiti ekran, zato ga je moj odnesel na Mobitel, da ga popravijo, saj ima še garancijo.
Mobitel ga je lepo sprejel in kot so dejali poslali v popravilo TELERAY-u, ki je baje edini uvoznik za Nokie. Čez čas pošljejo telefon nazaj (nepopravljen) in zraven pojasnilo, da je prišel v stik z vodo (torej ga ne morejo popraviti pod garancijo). Seveda pa so zraven poslali račun, koliko bi stalo popravilo, če bi se ga lotili (140.000 sit!!!!)
Po telefon je na Mobitel šel moj fant. Telefon je prevzvel in ga odnesel domov. Tam so mu tudi povedali, da se to non-stop dogaja, da zavračajo reklamacije z istim razlogom "STIK Z VODO". Naj povem, da moj fant dela v zelo suhem okolju, kvečjemu bi se lahko telefon pokvaril zaradi stika s prahom, ne pa z vodo! Doma pa tudi nimamo navade metati GSM-ov v bano. Bil je zelo presenečen nad njihovo ugotovitvijo, povprašal je uslužbence Mobitela kaj mu je v nadaljnje storiti in odšel domov. Telefona tam ni podrobno pregledal.
Ko pa je prišel domov, je držal telefon v roki in se igral z njim (tipkovnico je odpiral in zapiral) v tistem trenutku je opazil mokro sled na zadnjem delu telefona. Jaz sem skoraj znorela! Takoj sem klicala na Mobitel in povedala kaj se je zgodilo. Dejali so, da to ni edini primer, ko je Teleray tako naredil.

Ampak, vprašam vas, kaj bi vi naredili v tem primeru!? Prisežem pri vseh, ki so mi najdražji, da GSM resnično ni prišel z naše strani v stik z vodo. Da pa je voda res bila noter, pa lahko potrdim, ker sem jo na lastne oči videla. Torej so GSM na servisu zanalašč namočili. GROZA!!!

Najraje bi se obrnila na NOKIO na Finsko! Na internetu sem že iskala naslov, kam naj napišem moj primer, a ga ne najdem. Pomagajte te mi! In da se tem GOLJUFOM končno nekdo zoperstavi. Zame je to pravi KRIMINAL kar delajo!

Naj še dodam, da od kar imava s fantom GSM-e aparate, da sva vedno kupovala NOKIE, ampak v takšnem primeru, se ti kar zagnusi karkoli imeti s tako firmo (Generalni uvoznik Nokie- TELERAY)!



Že 8 let imam Nokie in jih ves ta čas nosim v popravilo v Teleray. Take izkušnje še nisem imel. Poznam celo serviserja in se mi iskreno ne zdi da bi naredil kaj takega. Zdijo se mi resna firma in to kar praviš se mi zdi resnično malo verjetno.
Imam pa zato, po drugi strani zelo slabe izkušnje s podjetjem Mobitel. Sploh ne bom začel naštevati kako sranje mi je nakopala ta ogabna firma, gre pa skratka za najbolj perverzno monopolistično obnašanje in dejansko odiranje svojih uporabnikov. Naj samo navedem primer, da mi je Mobitel zaračunaval po kake 4000 SIT dodatnih na mesec in ko sem zahteval izpisek (ki so mi ga seveda zaračunali, na Simobilu ga dobiš na računu!!!), je bilo vedno kakih 3000,4000 sit pod postavko "dodatne storitve", ki pa mi jih seveda nikoli nihče ni znal ali hotel razložiti kaj pomenijo. In podobne reči so se dogajale vsaj 5,6 znancem. Na internet prek telefona nisem hodil. Briga njih, ubogim uporabnikom napopajo tako po par jurckov dodatnih na mesec (na ze tako izredno drage cene klicev), jih lepo oderejo zadnjih kovancev in se majo fletno.
Na tvojem mestu bi se zamislil nad tako brezbriznim obnasanjem Mobitela. Navsezadnje so oni odgovorni za fantov telefon, ce jim ga je takrat zaupal. Že to, da celotno odgovornost prelagajo na Teleray je sumljivo. Ko so ti to pribil, bi jim ti mogla reč: "Res? A to so rekli na Telerayu? Me ne zanima. Vi mate da to men popravte pa tud če h sosedovemu Husotu nesete." Navsezadnje sta s fantom naročnika Mobitela, ne Teleraya. In teleray ni edini, ki je sposoben popravljat Nokie. Nategnili so vaju Mobitelovci, ne Telerayevci. Navsezadnje majo oni tud precej koristi, ker potem je treba spet nov telefonček kupt pa naročnino podalšat.

Ufff, hvala bogu da sem na Simobilu.

Matjaz26
29.08.2006, 10:31
Meni so na Telerayu popravlal telefon dokler mu ni iztekla garancija. Mislim da je bil konstantno po vec mesecev pr njih, in ko sem ga dobil nazaj je delal kak dobr teden. Mal so gnoji!

popka
29.08.2006, 11:33
Že 8 let imam Nokie in jih ves ta čas nosim v popravilo v Teleray. Take izkušnje še nisem imel. Poznam celo serviserja in se mi iskreno ne zdi da bi naredil kaj takega. Zdijo se mi resna firma in to kar praviš se mi zdi resnično malo verjetno.
Imam pa zato, po drugi strani zelo slabe izkušnje s podjetjem Mobitel. Sploh ne bom začel naštevati kako sranje mi je nakopala ta ogabna firma, gre pa skratka za najbolj perverzno monopolistično obnašanje in dejansko odiranje svojih uporabnikov. Naj samo navedem primer, da mi je Mobitel zaračunaval po kake 4000 SIT dodatnih na mesec in ko sem zahteval izpisek (ki so mi ga seveda zaračunali, na Simobilu ga dobiš na računu!!!), je bilo vedno kakih 3000,4000 sit pod postavko "dodatne storitve", ki pa mi jih seveda nikoli nihče ni znal ali hotel razložiti kaj pomenijo. In podobne reči so se dogajale vsaj 5,6 znancem. Na internet prek telefona nisem hodil. Briga njih, ubogim uporabnikom napopajo tako po par jurckov dodatnih na mesec (na ze tako izredno drage cene klicev), jih lepo oderejo zadnjih kovancev in se majo fletno.
Na tvojem mestu bi se zamislil nad tako brezbriznim obnasanjem Mobitela. Navsezadnje so oni odgovorni za fantov telefon, ce jim ga je takrat zaupal. Že to, da celotno odgovornost prelagajo na Teleray je sumljivo. Ko so ti to pribil, bi jim ti mogla reč: "Res? A to so rekli na Telerayu? Me ne zanima. Vi mate da to men popravte pa tud če h sosedovemu Husotu nesete." Navsezadnje sta s fantom naročnika Mobitela, ne Teleraya. In teleray ni edini, ki je sposoben popravljat Nokie. Nategnili so vaju Mobitelovci, ne Telerayevci. Navsezadnje majo oni tud precej koristi, ker potem je treba spet nov telefonček kupt pa naročnino podalšat.

Ufff, hvala bogu da sem na Simobilu.


tiste "dodatne storitve" si si kr lepo sam/a nakopal/a oz. tista oseba kateri si posojal/a telefon. že vrabci čivkajo o tem, za kaj se gre.:rolleyes:

pa izpiska družba Mobitel NE zaračunava:kisses:

lump muc
29.08.2006, 13:19
Nisem slišal da bi sploh kdaj zaračunavali izpis računa, verjetno kaj drugega vmes bilo.

Pepko
31.08.2006, 16:15
Sj to so barabe 3000km/h na uro:D

SPAM
31.08.2006, 21:58
jst ti sam to povem.. pr mobitelu majo na naročnino tolk krš telefone d še za kamin zakurt niso dobri.... jst sm enkt nabavu ericsoona ( itk apn roba) prek naročnine pr mobitelu... pa je mel nov fon trde tipke pa hreščal je v zvočniku itn. kolega je pa istočasno kupu isti fon, t20.. v predplačniškem paketu, pa mu je tist fon tko k ostalm predplačnikm bolš delal kt tistm k so ga vzel na naročnino ( menda zato ker ta naročniške fone delajo masovno torej recimo nardijo cel vagon določenih fonov, pol pa pač kar ne prodajo uničjo, k so itk za pocen keš narjen)

petek
01.09.2006, 07:21
jst ti sam to povem.. pr mobitelu majo na naročnino tolk krš telefone d še za kamin zakurt niso dobri.... jst sm enkt nabavu ericsoona ( itk apn roba) prek naročnine pr mobitelu... pa je mel nov fon trde tipke pa hreščal je v zvočniku itn. kolega je pa istočasno kupu isti fon, t20.. v predplačniškem paketu, pa mu je tist fon tko k ostalm predplačnikm bolš delal kt tistm k so ga vzel na naročnino ( menda zato ker ta naročniške fone delajo masovno torej recimo nardijo cel vagon določenih fonov, pol pa pač kar ne prodajo uničjo, k so itk za pocen keš narjen)

Sorry SPAM ampak ti nimaš pojma. Telefoni so čisto enaki pa naj gre za naročnino, predplačniški paket ali v prosti prodaji.

Twin_Peaks
06.09.2006, 23:50
Ja seveda GA ZARAČUNAVA. No, ne vem če ga še, en let nazaj so definitivno ga. ****** se mi je kregat o tem. Pač eni brante Mobitel ker vam je fajn firma u redu,pa ga dajte. Nobenemu nisem posojal telefona, nisem uporabljal neta ali česa podobnega tko da res ne vem kaj bi lahko dodatne storitve pomenile. Jaz sam vem da odkar sem na Simobilu nimam nobenih težav,takrat je blo pa skoz neki. Pa še 3x manj plačam. In to je zame čisto dovolj brez drugih argumentov, kakršnkoli naj že bodo.

Rusy
07.09.2006, 09:01
Sorry SPAM ampak ti nimaš pojma. Telefoni so čisto enaki pa naj gre za naročnino, predplačniški paket ali v prosti prodaji.


Ti nimaš pojma kolk Mobitel goljufa stranke ti mogoč še maš srečo sam boš tut ti pršu na vrsto ko te bojo goljufali...boš videl ti pa kr brani Mobitel...:veryevil:

Wella
07.09.2006, 11:16
Banda pokvarjena!
Barabe! :nonono:

bobi
07.09.2006, 11:21
Hvala vse za pomoč. Sedaj zbiram pogum, da resnično stopim do kakšne medijske hiše. Ker se mi pa zdi to že preveč!

LP
Na Nokio, direktno se ne pritožuj, ker nič ne pomaga ampak direktno na tržno inšpekcijo.

Če ti je pa res padel v vodo pa pozabi vse skupaj in drugič bolje pazi na njega.

Twin_Peaks
09.09.2006, 17:53
Ti nimaš pojma kolk Mobitel goljufa stranke ti mogoč še maš srečo sam boš tut ti pršu na vrsto ko te bojo goljufali...boš videl ti pa kr brani Mobitel...:veryevil:


Se popolnoma strinjam, Rusy! :2thumbs:

petek
12.09.2006, 07:19
Ti nimaš pojma kolk Mobitel goljufa stranke ti mogoč še maš srečo sam boš tut ti pršu na vrsto ko te bojo goljufali...boš videl ti pa kr brani Mobitel...:veryevil:

Nikogar ne branim, vem pač!

Če je tvoje mnenje da mobitel opeharja ljudi, to ni dovolj. Daj konkretne primere.
Pa ne pozabi, mobilni operaterji niso proizvajalci telefonov, niso uvozniki (včasih so no) in niso serviserji! Vse kar je, je to, da ti telefon subvencionirajo, ko imaš težave brezplačno pošljejo na servis in ti dajo nadomestni aparat.

Se ti to zdi nategancija?

Rusy
12.09.2006, 09:09
Nikogar ne branim, vem pač!

Če je tvoje mnenje da mobitel opeharja ljudi, to ni dovolj. Daj konkretne primere.
Pa ne pozabi, mobilni operaterji niso proizvajalci telefonov, niso uvozniki (včasih so no) in niso serviserji! Vse kar je, je to, da ti telefon subvencionirajo, ko imaš težave brezplačno pošljejo na servis in ti dajo nadomestni aparat.

Se ti to zdi nategancija?

Mobitel pehari ljudi pri pogovorih to se naj bolj vidi pri mobi uporabnikom tko da mi ne govori da ne goljufa...:veryevil:

petek
12.09.2006, 14:02
Mobitel pehari ljudi pri pogovorih to se naj bolj vidi pri mobi uporabnikom tko da mi ne govori da ne goljufa...:veryevil:

Ja potem pa naj grejo na Simobil, pa še cenejše pogovore imajo.

nejc
12.09.2006, 20:12
Meni so na Telerayu popravlal telefon dokler mu ni iztekla garancija. Mislim da je bil konstantno po vec mesecev pr njih, in ko sem ga dobil nazaj je delal kak dobr teden. Mal so gnoji!
Kolegu se je zgodilo neki podobnega. Kokr vem doslej, je že 4. zaporedoma šel na servis za nekaj tednov. Teleray seveda. Al ne zrihtajo al pa je nastane kaka nova napaka. Sem se mal čudu, ker js z njimi nimam slabih izkušenj.

danijel2
17.09.2006, 16:58
Zato pa mi če kupujemo nokie, kupujemo v italiji naprimer.

bush
18.09.2006, 08:03
No, no. Ti kupiš recimo televizor v merkurju, pa ti crkne. Kam ga neseš, v merkur al na pooblaščeni servis? Tko da ne šinfat firme ki ni nič kriva za to.

Kar se pa dodatnih storitev tiče, si pa ziher kdaj kak krejzifrog dol loudal, al pa kej podobnega, pa si drobni tisk pozabu prebrat. Spet Mobitel nima nič s tem, če si ti les.

Rusy
18.09.2006, 08:11
No, no. Ti kupiš recimo televizor v merkurju, pa ti crkne. Kam ga neseš, v merkur al na pooblaščeni servis? Tko da ne šinfat firme ki ni nič kriva za to.

Kar se pa dodatnih storitev tiče, si pa ziher kdaj kak krejzifrog dol loudal, al pa kej podobnega, pa si drobni tisk pozabu prebrat. Spet Mobitel nima nič s tem, če si ti les.



Ti kar vrjami slepo Mobitelu in Teleray ker so to isti drek skupaj sodelujejo da lahk čim več zaslužli in oglufali stranke....tisti ki je nor naj še kr naprej vrjame tema dvema podjetjem...:veryevil:

bush
18.09.2006, 09:43
Mobitelu bom menda verjel, ker mi daje plačo.:rolling:

Drugač pa še vedno ne vem, kam bi ti nesel crknjen televizor. V Merkur, kjer si ga kupil, al na uradni servis? Ne, res me to zanima, ker folk v bistvu kupi v Mobitelovi trgovini telefon, (če se zaveže za eno leto ga dobi po močno znižani ceni), pol pa crknjen telefon nosi nazaj v trgovinio. Zakaj že? Mobitel je ponudnik storitev in ne serviser. Neste telefon direkt na teleray, pa zahtevite tam, da vam uveljavijo garancijo. Bo več haska k na Mobitelovem šalterju, ki je v bistvu namenjen za sklepanje naročniških razmerij, punca, ki pa sedi tam pa nima pojma o servisiranju telefonov. Celo zelo prijazna mora biti do takšnih pacientov.

bobi
18.09.2006, 09:52
Jaz nimam nobenega prigovora čez Mobitel, ravno nasprotno, zelo pozitivno vedno in vsa leta, še od NMT telefonov naprej :2thumbs:
Teleray je pa druga pesem. Meni so se zamerili, ker mi niso vzeli telefon v popravilo, ker je bil kupljen v Italiji, čeprav sploh nisem zahteval uveljavitve garancije. Že pred tem sem vedel da ne sprejemajo telefonov pod tujo garancijo, da pa jih tudi za denar ne popravijo, me je pa presenetilo. To je bilo že pred leti in možno je da se je spremenilo, nisem več na tekočem, ker servisiram drugje.

Rusy
18.09.2006, 10:01
Mobitelu bom menda verjel, ker mi daje plačo.:rolling:

Drugač pa še vedno ne vem, kam bi ti nesel crknjen televizor. V Merkur, kjer si ga kupil, al na uradni servis? Ne, res me to zanima, ker folk v bistvu kupi v Mobitelovi trgovini telefon, (če se zaveže za eno leto ga dobi po močno znižani ceni), pol pa crknjen telefon nosi nazaj v trgovinio. Zakaj že? Mobitel je ponudnik storitev in ne serviser. Neste telefon direkt na teleray, pa zahtevite tam, da vam uveljavijo garancijo. Bo več haska k na Mobitelovem šalterju, ki je v bistvu namenjen za sklepanje naročniških razmerij, punca, ki pa sedi tam pa nima pojma o servisiranju telefonov. Celo zelo prijazna mora biti do takšnih pacientov.

sej nesmeš blatit lastne firme a tut vsega ne veš...pol mi povej kak je možno ko napišeš en sms da ti pobere za dva sms....al pa greš na wap da bi si potegnil dol ko ti lepo zaračuna pol pa prekine povezava in napiše da je strežnik ne deluje a denar pa je vseeno pobralo isto tko za smsinfo ti pobere denar pa ti napiše da storitev ni na voljo pol te upozori ko ti je že pobralo ne da bi se vrnilo nazaj na račun...tko sam povem da Mobitel goljufa kok je dolg in širok..:mad: :veryevil:

bush
18.09.2006, 11:20
Že možno, sam tle je govora o telerayu in pokvarjenem telefonu.

Rusy
18.09.2006, 12:03
ma vse ti to isto...kak obrneš:D :rolling: :angel:

vilivolcini
30.09.2006, 23:43
Ja mojmu ocitu se je enak zgodilo.Ne vem tocno z Sory Ericsson al Nokia,mislm da Nokio.On je prsov ke ga servisirat,oni so rekli,da je garancija potekal,u resnici pa sploh ni.Sam TELERAY je res svina.

sdspecy
26.10.2006, 22:48
...da ne bom še jst začeu s tem TELE!!! RAJjem :mad:
Nokia 6131, fotoaparat je zmrzoval spet in spet, ziher pa v roku 5, 10 min uporabe; ti kreteni niso bli sposobni ugotovit napake;
mesec in pol se za***avu z njimi, 3x pošilju tja, klicu nevemkolkrat, tud vodjo servisa, klicu varstvo potrošnikov slovenije, napisu A4 konkretn dopis, že napol groziln skor.... NIČ, niti zamejal mi ga niso, kar bi korekten servis naredu.
nakonc sm šou prek vez, da mi ga je znanc zameju direkt na Simobilu;
ta dela OK, spet pa me moti ena stvar; piksli (pixels) mi crkujejo; prvo je bil 1,2, zdej jih je že 5 po enem mescu
malo me skrbi, da nakonc ne bom nič več vidu; prodat ga pa itak ne bom mogu, ko ga bom hotu

PODNPODNPODNPODNPODN > INŠPEKCIJA, MEDIJI!!!!!


lp

Sai
05.04.2008, 10:56
Še jaz bi nekaj dodal na to temo. Sem imel no sja jo še imam nokio 6280,ki sem jo kupil pri mobitelu in ni bila poceni . Kmalu zatem se mi je začela sama izklapljati in migetal je ekran. Nakar jo pošljem na servis in mi to popravijo,ki pa je na žalost delalo samo 2 dni. Pošljem nazaj in me obvestijo,da je gsm prišel v stik z vodo kar jaz 1000% garantiram,da to ni res. Gsm mi pošljejo nazaj in ga nesem popravit na Debitel kjer so potrdili,da je bil stik z vodo in plačam popravilo 70€... sem požru to in popravil na lastne stroške...
Ne dolgo nazaj sem pri simobilu kupil NokioN70...ki pa je bil isti problem...se samodejno izklaplala in bil je dolgi vklop...v zvočniku brni brez,da bi bil gsm v teku...pošljem gsm,garancijo,račun na servis. Nazaj dobim isto kar sem poslal in celo brez sprednje šipce na senzorju za kamero.
MISLIM,DA SE TALE SERVIS TELERAY RESNO POIGRAVA Z KUPCI NOKIE... Vendar sedaj pa vsekakor ne bom tiho!!!!:verymad:

Trian
05.04.2008, 11:11
Veliko ljudi ima veliko - predvsem slabega - za povedat o teleray-u. Človeka kar malo zaskrbi, da bi moral dejansko nesti aparat na garancijo. Aja pa še ena urbana legenda. Kadar uveljavljate garancijo za dokaj nov telefon, vzemite baterijo ven, ali pa si popšitie serijsko številko. Lahko se zgodi, da bo telefon zdržal kakšen dan manj, ko se vrni s popravila. ;)

Fritzt
06.04.2008, 23:10
Trian: tole tvoje priporočilo bi potreboval kakšni dve leti nazaj. Zgodilo se mi je natančno to, ampak seveda serviserjem nikakor nisem mogel dopovedati (beri: dokazati), da so dejansko to storili. *****ez. ;)

kinsley
08.04.2008, 10:15
tudi jaz imam slabe izkušnje z telerayem....vedno sem imel nokie,zdaj že petega po vrsti in z vsemi je blo ok,ampak sedanjega imam že ene tri leta in so z njim sami križi in težave.Bil na servisu na Telereyu že ene štiri krat,nekaj zrihtajo in začne nekaj drugega nagajat...
V glavnem znajo samo softver zamenjat...pa to lahko sam naredim!Jaz sem slišal eno stvar insicer da teleray pošteno nateguje kupce....pač obstajajo mobiteli kateri so namenjeni vzodni evropi in za dežele tretjega sveta...na zunaj ne opaziš razlike,ampak ti mobiteli niso toliko kvalitetni,so pa cenejši...ampak oni jih veselo prodajajo po ceni katere veljajo v zah evropi in zato je toliko problemov z njimi...

pjotra
29.04.2008, 18:48
pozdravljeni,

moram povedat,da se kar malo presenečena nad vašim primerom glede teleraya.
jaz imam zaenkrat z njimi dobre izkušnje.
lani sem imela svoj telefon nokio 5500 2x na popravilu.prvič v začetku leta, treba je bilo zamenjati tipkovnico, drugič pa v avgustu, saj je telefon enostavnoprenehal delovati - kazal je dani omrežja. telefon sem odnesla na teleray in ker ga oni niso mogli popraviti so ga poslali v bochum-nemčija. po skoraj 4 tednih sem ga dobila nazaj. žal pa se je ta napaka ponovila letos v februarju. postopek sem ponovila in telefon je bil ponovno poslan v bochum. po 3 tednih dobim sporočilo, da lahkopridem po telefon. na moje veliko presenečenje, pa so mi izročili popolnoma nov telefon z novo garancijo, saj prejšnega niti nemci niso znali popraviti. res pa je, da sem kar nekaj telefonov kupila pri njih, brez obveznosti do operaterja. mogoče sem imela le srečo.
kar se pa tiče elektronskeganaslova razvojnega oddelka nokie na finskem, ga pa dobite na internetni strani, ko izberete finsko. žal pa moraš vsaj malo znati finsko ali švedsko.
lp

pjotra
29.04.2008, 18:55
odgovor za kinsleya
žal se z vami ne morem strinjati. prva serija telefonov, je vedno slaba. taki non stop blokirajo ali pa imajo kao za naložit nov software. sama imam tako izkušnjo z sony ericssonom k 850i. prva serija, same težave. telefon je bil na popravilu v nemčiji več kot 45 dni, za kar sem zahtevala nov telefon (zveza potrošnikov slovenije) in ga tudi dobila.telefoni kupljeni pri nas so najmanj 3 serija. v tujini pa bistveno cenejši tudi v prosti prodaji.

Fritzt
03.05.2008, 15:59
Pjotra, daj drugič naredi to vsaj malo manj očitno, zdaj res vsi vemo da si poslana direktno iz Teleraya...

kole3
30.05.2008, 08:37
najprej opravicilo zaradi jezikovni napak, Teleray je zelo posten in zelo uztrezljiva firma ali samo zase meni su poslali racun da placam a vsi vemo da aparata nemores dobiti ali karkoli drugega pri njima dokler neprineses racun, ko sam im zagrozijo z zvezo potrosnikov takoj drugi dan su poklicali in mi sporocili da je prislo do napake pri njima

MIKO
25.02.2009, 07:59
Mene pa zanima kako je možno da teleray prodaja iphone? In še nudi garancijo!
KLIK (http://www.bolha.com/oglas382696045)
Kaj niso pri nas prepovedani(uradno)?

lp

rock
25.02.2009, 08:19
Zakaj pa prepovedani?

pok
25.02.2009, 13:02
Zato ker mislim da ga lahko prodajajo samo določene trgovine katerim Apple dovoli prodajat iPHone

Samo moje mnenje

Drgač pa ...
Prejšni mesec sem si nabavu Nokio n95 8gb. Ko sem jo dal prvič polnit se ni odzvala ,tipke niso delale,ekran je svetu v 3 p***m***.No drug dan ga nesem na Mobitel in rečejo da ga dobim čez največ 3 tedne ZRIHTNAGA.
No čez cca.4dni so me poklical da naj ga pridm iskat. Ko sem prišu do njih so rekla da ga na TELERAYu niso mogl popravt ker naj bi telefon uničila strela,ali napačen polnilec,itd.
No potem sm jih poklicou da naj to zrihtajo in da nism nč garancije poškodvou, pa so mi rekl naj ga še enkrat pošlm...
Čez 3 dni me pokličejo da ga bom dubu čez cca 4 tedne. In res sm ga dubu ampk je mobitel crknu čez par dni.
Takrat sem odšel na MObitel in rekel naj mi dajo nov aparat in vse dodatke. No potem nisem imel več težav,ampk pri TELERAYu se sigurno nekaj kuha.

mlinar
13.05.2009, 13:06
Na Teleray servisu sem imel telefon Nokia N96 star 5 mesecev, ki je imel slabo kapaciteto baterije in mu ni delovalo nekaj tipk. Telefon so pregledali in mi hoteli, z obrazložitvijo, da je bil telefon izpostavljen vlagi in je zato nepopravljiv, ter mu je garancija propadla, zaračunati 571 € za popravilo. Pritožil sem se pri vodji servisa, g. Veseliču, vendar moja zatrjevanja, da je bil lahko moj telefon izpostavljen le normalni zračni vlagi oziroma telefoniranju ob potnem obrazu seveda niso pomagala.

Na spletu sem snel servisna navodila in z orodjem, ki sem ga imel doma, kljub neznanju in nikakršnim izkušnjam (na področju elektronike sem popoln laik), uspel telefon popraviti tako , da sedaj ponovno deluje brezhibno. Vse kar sem naredil je bilo to, da sem z vatirano palčko in čistim alkoholom očistil vezje. Čas, ki sem ga za to porabil je bil 70 minut.
Sedaj pa se mi logično postavlja vprašanje ali imajo na Telerayevem servisu tako nesposobne serviserje, da takšnega preprostega posega ne znajo opraviti ali pa je politika njihovega podjetja naravnana tako, da se garancijska popravila namerno zavračajo in se na tak način poizkuša od strank iztržiti čim več denarja?

Fritzt
27.05.2009, 00:44
Tisti oglas za iPhone je čisti fejk.

Patsy
29.06.2009, 15:53
Zanima me vaše mnenje glede našega problema.

V maju sem svojemu dragemu kupila za rojstni dan preko Mobitela Nokio 6280, katera je takrat stala okoli 40.000. (Zame ni to majhen denar) V roku enega meseca je nehal svetiti ekran, zato ga je moj odnesel na Mobitel, da ga popravijo, saj ima še garancijo.
Mobitel ga je lepo sprejel in kot so dejali poslali v popravilo TELERAY-u, ki je baje edini uvoznik za Nokie. Čez čas pošljejo telefon nazaj (nepopravljen) in zraven pojasnilo, da je prišel v stik z vodo (torej ga ne morejo popraviti pod garancijo). Seveda pa so zraven poslali račun, koliko bi stalo popravilo, če bi se ga lotili (140.000 sit!!!!)
Po telefon je na Mobitel šel moj fant. Telefon je prevzvel in ga odnesel domov. Tam so mu tudi povedali, da se to non-stop dogaja, da zavračajo reklamacije z istim razlogom "STIK Z VODO". Naj povem, da moj fant dela v zelo suhem okolju, kvečjemu bi se lahko telefon pokvaril zaradi stika s prahom, ne pa z vodo! Doma pa tudi nimamo navade metati GSM-ov v bano. Bil je zelo presenečen nad njihovo ugotovitvijo, povprašal je uslužbence Mobitela kaj mu je v nadaljnje storiti in odšel domov. Telefona tam ni podrobno pregledal.
Ko pa je prišel domov, je držal telefon v roki in se igral z njim (tipkovnico je odpiral in zapiral) v tistem trenutku je opazil mokro sled na zadnjem delu telefona. Jaz sem skoraj znorela! Takoj sem klicala na Mobitel in povedala kaj se je zgodilo. Dejali so, da to ni edini primer, ko je Teleray tako naredil.

Ampak, vprašam vas, kaj bi vi naredili v tem primeru!? Prisežem pri vseh, ki so mi najdražji, da GSM resnično ni prišel z naše strani v stik z vodo. Da pa je voda res bila noter, pa lahko potrdim, ker sem jo na lastne oči videla. Torej so GSM na servisu zanalašč namočili. GROZA!!!

Najraje bi se obrnila na NOKIO na Finsko! Na internetu sem že iskala naslov, kam naj napišem moj primer, a ga ne najdem. Pomagajte te mi! In da se tem GOLJUFOM končno nekdo zoperstavi. Zame je to pravi KRIMINAL kar delajo!

Naj še dodam, da od kar imava s fantom GSM-e aparate, da sva vedno kupovala NOKIE, ampak v takšnem primeru, se ti kar zagnusi karkoli imeti s tako firmo (Generalni uvoznik Nokie- TELERAY)!

A si tudi ti dobila takšno fotko, v priponki, s Teleraya?
Tudi nas mobilc ni bil v stiku s tekočino. :nonono:
Sedaj bo verjetno oddana prijava na tržni inšpektorat. Za denar, ki ga hočejo za popravilo kupimo min. 20 takih mobilcev (delujočih!).
Zgleda bo treba vse mobilce začet kupovat v tujini.

Nej.kaa
07.07.2009, 06:24
Pa sej ne morem verjeti, da se to res lahko dogaja.... pa sej to je ful na kratki rok...!!!
Bo treba na zvezo potrošnikov, pa kakšno inšpekcijo!

Fritzt
29.07.2009, 18:47
Phoenix: sploh še bereš to temo? ;)

mazek_52
06.08.2010, 20:04
Strinjam se z vami sam imam izkušnjo z telerayem saj sem nesel na popravilo 104 e vredno nokio 2130 ob vračilo sem dobil zapisnik napaka zaradi stika z vlago sam pa dobro vem da moj telefon ni bil nikoli v stiku z vlago . Izvedel sem da ima telefon vgrajen čip ki spremeni barvo ob stiku z vlago. Ker na svoje stvari zelo pazim sem bil začuden :čudo: na koncu zapisnika da so za popravilo porabili 1 uro . Ter da bi za novo popravilo moral odšteti 156 e.TELERAY raje išče čipe da bi dokazali naše napake morda pa celo kaj sami _ _ _ _ _ _ _ verjetno niso plačani na učinek ampak na najdene napake.

L.P. TOMAŽ

Fritzt
30.08.2010, 07:40
A kdo ve a se da obrniti na kako pristojno institucijo ob nestrinjanju z obrazložitvijo na servisu? Ker tale finta z vlago se mi zdi da je prizadela že skoraj vsakega, ki je nesel kak telefon na Teleray...

Aldebaran
30.08.2010, 07:42
A kdo ve a se da obrniti na kako pristojno institucijo ob nestrinjanju z obrazložitvijo na servisu? Ker tale finta z vlago se mi zdi da je prizadela že skoraj vsakega, ki je nesel kak telefon na Teleray...

v prvi vrsti urad zazaščito potrošnikov. potem pa mogoče še kakšna tržna inšpekcija... Ostale mi nekako nepadejo v kontekst...