Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : potrošnja terencev


zverina
12.08.2006, 18:25
Imam vprašanje, rad bi kupil terenca, odločam se med .

MITSUBISHI PAJERO PININ 1.8GDI
in
HONDA HRV 1.6I

In me zanima potrošnja bencina a ima mogoče kdo kake informacije(ne tovarniške).

GiGi
12.08.2006, 20:14
Najboljš da pogledaš na kakih pagejih od katerih od avtomobilističnih revij ali oddaj(top-gear, motovision) ki objavljajo tudi teste mimo tistih ki jih vidiš na TV. Za top-gear sem ziher da imajo podatke in uporabne nasvete tudi za oba avtomobila vključno z statistiko zadovoljstva uporabnikov ki jo sami izdelujejo.

Kolikor pa poznam oba avtomobila pa je takole:
Pajero je definitivno bolj terensko naravnan(stalen 4X4) in mislim da imajo nekateri modeli celo reduktor.
1.8GDI je varčen a malo bolj zahteven motor. Stalen in KVALITETEN servis in tankanje kvalitetnih (ne Petrolovega zvarka) 98ih oktanov zagotavlja varčen motor glede na zmogljivost. So pa GDI motorji ravno zaradi slabe kvalitete goriva pri nas na zelo slabem glasu in so jih v Carismah(ki so imele malo bolj navito verzijo tega motorja) celo umaknili iz prodaje. Motor je bil delan primarno za Japonsko in zahodnoevropsko tržišče kjer so bencini z več kot 50deli žvepla na 1MIO že zgodovina kakih 15-20 let medtem pa smo pri nas še vedno tankali čvajto z 200+deli žvepla. (Kot podatek Toyota je D-CAT dizle prodajala v D in GB že 2 leti preden so jih pri nas sploh napovedali ker motor sploh ni bil dolgo vozen na tem sranju kar (so)nam (je) glavni naftar prodajal/prodaja). Sedaj če se držiš to da se izogibaš rdečih pump nimaš kaj zgrešit 98 oz 100 pa itak povsod enako stane. Tudi z 95tko mislim da že lahko tankaš se pa je priporočal 98.
Nazaj k avtu, je kvaliteten in lep mali terenec z dobrimi zmogljivostmi. Poraba pa je odvisna primarno od tvoje noge. Meni vsi avti (brez heca) vozijo po tovarniških podatkih ali manj(poraba računana glede na porabljeno gorivo in prevožene kilometre). Se pa da GDIja na daljše ture vozit še manj kot piše tovarniško ker motor sam špara ali pa trga asfalt. Lahko bi vprašal sicer očetovo sestrično v nemčijo ki ga sicer ima ampak dvomim da bi ti bili dosti uporabni podatki ker ga ona vozi izključno mestno.


HRVja ne poznam tako dobro. 1.6 motor je isti kot v Civicu ampak je za avto težek 1.4t premalo za da bi bil bistveno hitrejši od traktorja. Sploh če si navajen česa bolj poskočnega se zna zgodit da boš porabil celo več kot v Pajerotu. Tudi navor je reltivno slab in se ti na avtocesti zna zgodit da boš moral zaradi pomanjkanja navora prestavljat navzdol ob kakih klancih ala vrhniški...(razlika v navoru je slabih 30Nm kar pomeni da ima Pajero 22% več navora in skoraj 10% več moči) In verjemi da je razlika očitna že pri osebnih avtomobilih kaj šele pri gajbicah.

Osebno bi vzel Pajerota zaradi izgleda, robustnosti in motorja. Če pa misliš kdaj s kakšno prikolico vlečt pa obvezno Mitsubishi.

HRV pa mi ni tudi sicer ni pretirano všeč.

NA koncu še glede porabe: Mislim da lahko pri obeh pričakuješ porabo nekje med 7-12l/100km vse pa je odvisno KAKO bo/je bil avto vzdrževan in KAKO in KJE SE BO UPORABLJAL.

Upam da sem odogovoril vsaj na nekatere vprašanja.

zverina
13.08.2006, 12:43
7-12l mi ni lih neka pretirana cifra, pri pajerotu se nekak bojim, da se bo cifra dvignila, oblika mi ne deluje preveč aerodinamično.

Samo še eno vprašanje- koliko pa misliš, da si vzame NISSAN-terrano 2.5 oz. 2.7 tdi?

spartan
13.08.2006, 15:50
Imam vprašanje, rad bi kupil terenca, odločam se med .

MITSUBISHI PAJERO PININ 1.8GDI
in
HONDA HRV 1.6I

In me zanima potrošnja bencina a ima mogoče kdo kake informacije(ne tovarniške).

to kr fejst papa bencin......od 12 navzgor si dober:clown:

spartan
13.08.2006, 15:50
7-12l mi ni lih neka pretirana cifra, pri pajerotu se nekak bojim, da se bo cifra dvignila, oblika mi ne deluje preveč aerodinamično.

Samo še eno vprašanje- koliko pa misliš, da si vzame NISSAN-terrano 2.5 oz. 2.7 tdi?

hja...isto kot pri bencinarjih....tu pod 12 nimaš kaj iskat

seveda se ti bo pa še kakšen lastnik javil .....pa rekel, da to ni res............pri tem ne pozabi da vsak **** svojo robo hvali:clown:

GiGi
13.08.2006, 19:48
Moreš pa vedet da Pajero sicer res ne izgleda preveč aerodinamično je pa karoserijsko po višini vozila nižji in ožji od Honde, ki je kakorkoli obrneš še vedno gajbica in ne pomaga kaj dosti da so usločene luči:clown:
Jaz bi vseeno glasoval za Pajerota. ČE bi pa res res rad šparal pri vsakem litru in boš prevozil nebroj km na leto potem od teh dveh vzami hondo ampak moreš vedet da potem boljše če kupiš navaden osebni avto. Če hočeš met vsaj del terenca oz rabiš nekaj kar bo še za kaj drugega kot plezanje na pločnik pred BTCjem potem PAJERO.

Nissan Terrano II poznam, 2.7 ob zmerni terensko mešani vožnji pokuri od 8-12l D2 spet odvisno kdo in kje vozi. Samo je to dosti večji avto od obeh omenjenih in ne moreš primerjat med sabo. Čeprav sta si bližje po terenskih zmožnostih Terrano/Pajero Pinin kot pa Terrano/HRV. Še vedno trdim da 1.6 bencinar NI motor za 4X4 SUV in ni za drugo kot pozersko fijakanje iz Rudnika na Vič.

ŠE ENKRAT POUDARJAM. TOVARNIŠKO IZMERJENA PORABA JE ORIENTACIJA. DEJANSKA PORABA PA ZAVISI:
-OD NAČINA VOŽNJE VOZNIKA VOZNIKA( PRI NAS DOMA SMO 4 VOZNIKI IN NITI DVA NE NAREDITA Z ENAKIM AVTOM ENAKE PORABE NA ISTI RELACIJI)
-OD RELACIJ IN POTI KI JIH VOZILO DELA.

Jaz bi vzel od pvih dveh še vedno Pajerota ker je motor zelo napreden(podobna tehnologija ki jo je šele sedaj začel upeljevat VW kot FSI)
in hkrati se da po moje avto vozit tudi varčno saj mu tehnologija to omogoča. Če pa imaš težko nogo pa ti je škoda bencina pa pojdi raje peš...

Ti pa če avto rabiš za terensko vožnjo ne bo dosti pomagalo da prešparaš 50kSIT na leto (kar ti bo pomenilo razliko pri kakih 20tisoč prevoženih in razliki litra na 100 prevoženih) če ne boš mogel zaradi tehničnih omejitev avta(HRVjev motor) priti na cilj.

Odločitev je vsekakor tvoja samo se najprej vprašaj točno za kaj boš rabil avto, kako ga boš uporabljal.

GiGi
13.08.2006, 20:04
Še nekaj, treba je upoštevat da ne primerjat zdaj porabo zgoraj omenjenih avtomobilov z raznimi mestnimi bolhami ali avtomobili kopaktnega razreda.

Govorimo o avtomobilih ki imajo dosti več pogonskih sklopov, ki so robustnejši in težji, karoserije so dvignjene od podlage itd itd Zaradi česar tudi avto že v štartu porabi več saj more nekako naokoli prevažat tudi samega sebe. ČE ti greš v hribe daš gor gojzarje in nahrbtnik ne moreš pričakovat da boš pojedu in popil isto kot da greš jogat po tivoliju.

Na splošno ne pričakovat da bo katerikoli 4X4 preveč varčen pri porabi.

spartan
13.08.2006, 20:34
Še nekaj, treba je upoštevat da ne primerjat zdaj porabo zgoraj omenjenih avtomobilov z raznimi mestnimi bolhami ali avtomobili kopaktnega razreda.

Govorimo o avtomobilih ki imajo dosti več pogonskih sklopov, ki so robustnejši in težji, karoserije so dvignjene od podlage itd itd Zaradi česar tudi avto že v štartu porabi več saj more nekako naokoli prevažat tudi samega sebe. ČE ti greš v hribe daš gor gojzarje in nahrbtnik ne moreš pričakovat da boš pojedu in popil isto kot da greš jogat po tivoliju.

Na splošno ne pričakovat da bo katerikoli 4X4 preveč varčen pri porabi.

se strinjam....4x4 terenci niso varčni pri porabi. Kolega si je nabavu rabljenega Suzukija (Samuraja) 1.6 l becin.........dejanska potrošnja sam po alsfaltu (ker še rad včasih mal po gasu stopi) 15 - 16 l.

GiGi
13.08.2006, 22:01
se strinjam....4x4 terenci niso varčni pri porabi. Kolega si je nabavu rabljenega Suzukija (Samuraja) 1.6 l becin.........dejanska potrošnja sam po alsfaltu (ker še rad včasih mal po gasu stopi) 15 - 16 l.

emmm tolko boš pokuru z Pjerotom ali HRVjem samo če boš res nemarno vozil po mestu. Je pa res da dosti terena ko pri 3-5k obratih premaguješ strmine v nizkih prestavah ni ravno blagodejnih za porabo;)

zverina
21.08.2006, 18:27
thx obema, sam sem se odločil za malga mercedesa A, predragi so mi terenci, pinin 2000letnik 2,5mil, HRV pa 2mil.