Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Nezadovoljstvo


zzunko
19.08.2006, 12:23
Konec maja sem postal vaš uporabnik (TRIO paket) in po začetnih težavah sem bil s ponujenimi storitvami še kar zadovoljen. Problemi pa so se začeli v zadnjem tednu julija, ko so na naši telefonski centrali v Ožbaltu (poštna številka 2361) Telekomovi vzdrževalci izvajali vzdrževalna dela. Po zanesljivih informacijah kolega, ki je sicer zaposlen na Telekomu, je bila telefonska centrala med tem vzdrževanjem večkrat izklopljena iz električnega omrežja in ponovno vklopljena, kar je povzročilo prenapetostne udare, ki so mi skurili modem in tudi mrežno kartico (podobno pa se je zgodilo tudi pri treh sosedih, ki imajo prav tako TRIO paket). Zadnjokrat je IP TV delovala v sredo, 26.07. naslednji dan pa je že bila tema in po ne vem koliko klicih na tehnično pomoč so nato obvestili Telekom, da naj preveri linije.

31.07. se je pri meni oglasil terenski delavec Telekoma, ki je po preverbi linije in celotne konfiguracije v hiši ugotovil, da je vse v redu in mi svetoval, na odnesem modem v Teletrgovino Maribor, ker je potreben popravila. Isti dan sem v teletrgovini dobil nadomestni modem, ki je deloval OK in niso bile potrebne dodatne intervencije na tehnično pomoč.

14.08. so me poklicali iz Teletrgovine Maribor, da je prispel moj modem in da ga naj pridem prevzeti, kar sem isti dan tudi storil in obenem oddal nadomestni modem, ki sem ga imel do takrat v uporabi. Modem, ki sem ga dobil s servisa, bi naj bil nov (imel je drugi MAC naslov in serijsko št., kot pa moj prvotni), a kljub temu ni podpiral TV in telefonije. Vaši honorarci na tehnični pomoči so ugotovili, da ta modem ni vnešen v vašo bazo podatkov (DHCP ???) in da oni tega ne morejo narediti, da pa bojo cel problem posredovali naprej odgovornim. "Odgovorni" so nato vnesli MAC naslov modema v bazo, a stvar kljub temu ni delovala. Po mojem ponovnem klicarjenju na tehnično pomoč in po dolgotrajnih "čakanjih na prostega operaterja" je bilo nato 17.08. ugotovljeno, da je nekdo za moj modem vnesel napačen MAC naslov v bazo in to naj bi bilo popravljeno včeraj, 18.08. Po mnogih ponovnih čakanjih na prostega operaterja, pa je sinoči le-ta ugotovil, da kljub nameščeni programski verziji 7.35 modem ne sprejema IP-ja za TV in telefonijo in da naj ga pošljem na servis. To sem danes, 19.08. tudi storil in spet sem dobil nadomestni modem.

Po priklopu le-tega pa spet ne deluje TV in telefonija, na modemu pa je nameščena programska verzija 6.19, morala pa bi biti najmanj 7.23 oz. najnovejša 7.35. Po vnovičnem dolgotrajnem čakanju na prostega operaterja tehnične pomoči, mi je le-ta sporočil "veselo novico", da on-line nadgraditev modema ni več mogoča, ker so bili 12.08. na našem štajerskem koncu v poštne telefonske centrale vgrajeni "dodatni filtri, ki omogočajo avtomatsko posodabljanje programskih verzij vsakih nekaj dni in da ročno on-line to ni več mogoče". Sedaj bi naj spet čakal "nekaj dni" ??? Verjemite mi, da imam že poln kufer teh kolobocij!

Za TRIO paket sem se odločil predvsem zaradi široke ponudbe televizijskih programov. Pri nas je namreč izredno slab TV signal (samo TV SLO 1 in SLO 2), kabelske televizije pa nimamo in kot sem že zapisal na začetku, je vaš sistem prva dva meseca deloval še kar v redu, zadnje tri tedne pa sem nad vami razočaran.

Sedaj sicer teče zadnji mesec trimesečne zastonj uporabe TRIO paketa, če pa se bo to tako nadaljevalo naprej, pa močno dvomim, da bom ostal vaš uporabnik. Pa brez zamere!

bostov
19.08.2006, 12:46
Dobrodošel v klubu.:rolling:

SloCop
19.08.2006, 13:03
Manjšo težavo s Sagemom ti bodo pri Siolu v nočnem času odpravili s preprosto nadgradnjo komunikacijskega prehoda.


:rolling: :rolling: :rolling: :clown: :clown: :clown: :rolling: :rolling: :rolling: :D

storz
19.08.2006, 13:28
Manjšo težavo s Sagemom ti bodo pri Siolu v nočnem času odpravili s preprosto nadgradnjo komunikacijskega prehoda.


:rolling: :rolling: :rolling: :clown: :clown: :clown: :rolling: :rolling: :rolling: :D
zal ni več tako preprosta kot je bila včasih (samo nadgradnja iz verzije 6.19).

SloCop
19.08.2006, 14:23
Nisu UP 2 DATE :))) Zihr je sej je Klemen reku po radiju :)

Malo resnosti .... zakaj ni več preprosto?

dal
19.08.2006, 16:25
Ali ne moreta SiOL in Telekom zahtevati, da Sagem dostavlja modeme z nameščeno najnovejšo programsko opremo? Lahko bi zavrnili pošiljko in zahtevali, naj modeme nadgradijo.

Ali pa bi najeli par študentov in naj nadgradijo vse modeme, ki so še na zalogi, saj bi tako enostavno prihranili par milijonov tolarjev za linijo 080 ter par sto ur, ki so jih uporabniki SiOL-a porabili za iskanje in odpravljanje težav, katerih vzrok je slaba programska oprema na Sagem modemih.

;)

storz
21.08.2006, 06:32
Ali ne moreta SiOL in Telekom zahtevati, da Sagem dostavlja modeme z nameščeno najnovejšo programsko opremo? Lahko bi zavrnili pošiljko in zahtevali, naj modeme nadgradijo.

Ali pa bi najeli par študentov in naj nadgradijo vse modeme, ki so še na zalogi, saj bi tako enostavno prihranili par milijonov tolarjev za linijo 080 ter par sto ur, ki so jih uporabniki SiOL-a porabili za iskanje in odpravljanje težav, katerih vzrok je slaba programska oprema na Sagem modemih.

;)

problem so modemi, ki jih imajo stranke še od lanskega leta in imajo samo solo pakete, tako da se niso pritoževali nad telefonijo in jih nismo nadgrajevali.

klemenr
21.08.2006, 21:37
Ali ne moreta SiOL in Telekom zahtevati, da Sagem dostavlja modeme z nameščeno najnovejšo programsko opremo? Lahko bi zavrnili pošiljko in zahtevali, naj modeme nadgradijo.

Ali pa bi najeli par študentov in naj nadgradijo vse modeme, ki so še na zalogi, saj bi tako enostavno prihranili par milijonov tolarjev za linijo 080 ter par sto ur, ki so jih uporabniki SiOL-a porabili za iskanje in odpravljanje težav, katerih vzrok je slaba programska oprema na Sagem modemih.

;)

Pozdrav,

Modemi se v skladišču na zadnjo verzijo nalagajo zadnjih 6 mesecev. Govorim tako za Sagem kot za Ganymed. Za modeme, ki daljinsko niso dosegljivi (gre za zelo majhen procent uporabnikov) se pripravlja nova programska rešitev, ki bo omogoča lokalno nadgradnjo CPE naprave. Predvidoma bo aplikacija navoljo sredi meseca september-06.

lep pozdrav, Klemen Ramoveš

storz
22.08.2006, 06:56
Konec maja sem postal vaš uporabnik (TRIO paket) in po začetnih težavah sem bil s ponujenimi storitvami še kar zadovoljen. Problemi pa so se začeli v zadnjem tednu julija, ko so na naši telefonski centrali v Ožbaltu (poštna številka 2361) Telekomovi vzdrževalci izvajali vzdrževalna dela. Po zanesljivih informacijah kolega, ki je sicer zaposlen na Telekomu, je bila telefonska centrala med tem vzdrževanjem večkrat izklopljena iz električnega omrežja in ponovno vklopljena, kar je povzročilo prenapetostne udare, ki so mi skurili modem in tudi mrežno kartico (podobno pa se je zgodilo tudi pri treh sosedih, ki imajo prav tako TRIO paket). Zadnjokrat je IP TV delovala v sredo, 26.07. naslednji dan pa je že bila tema in po ne vem koliko klicih na tehnično pomoč so nato obvestili Telekom, da naj preveri linije.

31.07. se je pri meni oglasil terenski delavec Telekoma, ki je po preverbi linije in celotne konfiguracije v hiši ugotovil, da je vse v redu in mi svetoval, na odnesem modem v Teletrgovino Maribor, ker je potreben popravila. Isti dan sem v teletrgovini dobil nadomestni modem, ki je deloval OK in niso bile potrebne dodatne intervencije na tehnično pomoč.

14.08. so me poklicali iz Teletrgovine Maribor, da je prispel moj modem in da ga naj pridem prevzeti, kar sem isti dan tudi storil in obenem oddal nadomestni modem, ki sem ga imel do takrat v uporabi. Modem, ki sem ga dobil s servisa, bi naj bil nov (imel je drugi MAC naslov in serijsko št., kot pa moj prvotni), a kljub temu ni podpiral TV in telefonije. Vaši honorarci na tehnični pomoči so ugotovili, da ta modem ni vnešen v vašo bazo podatkov (DHCP ???) in da oni tega ne morejo narediti, da pa bojo cel problem posredovali naprej odgovornim. "Odgovorni" so nato vnesli MAC naslov modema v bazo, a stvar kljub temu ni delovala. Po mojem ponovnem klicarjenju na tehnično pomoč in po dolgotrajnih "čakanjih na prostega operaterja" je bilo nato 17.08. ugotovljeno, da je nekdo za moj modem vnesel napačen MAC naslov v bazo in to naj bi bilo popravljeno včeraj, 18.08. Po mnogih ponovnih čakanjih na prostega operaterja, pa je sinoči le-ta ugotovil, da kljub nameščeni programski verziji 7.35 modem ne sprejema IP-ja za TV in telefonijo in da naj ga pošljem na servis. To sem danes, 19.08. tudi storil in spet sem dobil nadomestni modem.

Po priklopu le-tega pa spet ne deluje TV in telefonija, na modemu pa je nameščena programska verzija 6.19, morala pa bi biti najmanj 7.23 oz. najnovejša 7.35. Po vnovičnem dolgotrajnem čakanju na prostega operaterja tehnične pomoči, mi je le-ta sporočil "veselo novico", da on-line nadgraditev modema ni več mogoča, ker so bili 12.08. na našem štajerskem koncu v poštne telefonske centrale vgrajeni "dodatni filtri, ki omogočajo avtomatsko posodabljanje programskih verzij vsakih nekaj dni in da ročno on-line to ni več mogoče". Sedaj bi naj spet čakal "nekaj dni" ??? Verjemite mi, da imam že poln kufer teh kolobocij!

Za TRIO paket sem se odločil predvsem zaradi široke ponudbe televizijskih programov. Pri nas je namreč izredno slab TV signal (samo TV SLO 1 in SLO 2), kabelske televizije pa nimamo in kot sem že zapisal na začetku, je vaš sistem prva dva meseca deloval še kar v redu, zadnje tri tedne pa sem nad vami razočaran.

Sedaj sicer teče zadnji mesec trimesečne zastonj uporabe TRIO paketa, če pa se bo to tako nadaljevalo naprej, pa močno dvomim, da bom ostal vaš uporabnik. Pa brez zamere!

včeraj sem ti nadgradil modem na 7.35.

Aljo1
05.09.2006, 22:01
moj modem je še vedno na verziji 5.2x (tu nekje, si nisem točno zapomnil koliko je rekel telekomovec, 100% pa je 5.2x) Sem klical 080100 in daljinska nadgradja kao ni mogoča?!?! Tisti telefonist pravi ne vidi mojega modema??!!
Imam pa težave z prekinjanjem (moram vedno izključit/vključit modem da začne delovat) + 'nizke hitrosti' glede na paket (1024/256 = max105kb/s download iz file.siol.net)