Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : SIOL Duo - Zakaj imam težave s telefonom?


Oxijan
26.08.2006, 11:38
Pozdravljeni!

Od maja letošnjega leta sem naročnik SIOL-ovih storitev in v splošnem sem relativno zadovoljen. Muči me le en problem. Naročil sem paket Duo in z internetom ni nobenih težav, so pa prisotni problemi s telefonom. Ker je internet neprestano vklopljen in ker tudi ves čas nekaj "vlečem" s spleta, se včasih enostavno prekine povezava s telefonom. Zanimivo me, kako naj to odpravim in ali sem edini s tovrstinimi problemi. Zadeva je precej neprijetna, sploh za moje starše :) (sam telefona ne koristim veliko).

Upam, da mi boste lahko pomagali.

(Mimogrede, ko sem pisal SIOL-u, mi niso odgovorili.)

Oxijan

storz
26.08.2006, 12:41
Pozdravljeni!

Od maja letošnjega leta sem naročnik SIOL-ovih storitev in v splošnem sem relativno zadovoljen. Muči me le en problem. Naročil sem paket Duo in z internetom ni nobenih težav, so pa prisotni problemi s telefonom. Ker je internet neprestano vklopljen in ker tudi ves čas nekaj "vlečem" s spleta, se včasih enostavno prekine povezava s telefonom. Zanimivo me, kako naj to odpravim in ali sem edini s tovrstinimi problemi. Zadeva je precej neprijetna, sploh za moje starše :) (sam telefona ne koristim veliko).

Upam, da mi boste lahko pomagali.

(Mimogrede, ko sem pisal SIOL-u, mi niso odgovorili.)

Oxijan

sem ti andgradil modem na 7.35. Pričakujem pa še en odgovor iz tehnike naslednji teden.

lp,storz

bostov
27.08.2006, 12:18
Nisi edini, ki imaš težave s telefonom. Jaz jih imam že kak mesec, pa me samo z obljubami pitajo. Tako da se od tega pitanja počutim kot pujsek. Sedaj mi poleg telefonije moteno deluje tudi internet. Strici na Telekomu pa nič...Rešitev: Spremeni paket iz DUO nazaj na SOLO in težav s telefonom ne bo več.

storz
27.08.2006, 12:38
Nisi edini, ki imaš težave s telefonom. Jaz jih imam že kak mesec, pa me samo z obljubami pitajo. Tako da se od tega pitanja počutim kot pujsek. Sedaj mi poleg telefonije moteno deluje tudi internet. Strici na Telekomu pa nič...Rešitev: Spremeni paket iz DUO nazaj na SOLO in težav s telefonom ne bo več.

nadgradil sem ti modem na 7.35.

Oxijan
27.08.2006, 13:02
Rešitev: Spremeni paket iz DUO nazaj na SOLO in težav s telefonom ne bo več.

Hmm, kaj pa naj potem naredim s telefonom? Če grem nazaj k Telekomu, potem dobim dvojni račun in ogromno težav (še vedno sem precej bolj zadovoljen pri SIOL-u kot pa pri Telekomu). Nikoli ne bom pozabil, kako so nas ovirali...

ruger
27.08.2006, 13:28
tudi sam opažam, da je stelefonijo nekaj narobe, včasih dela OK, zadnje čase pa med pogovorom hrešči oz. so motnje. Kaj se da tudi moj modem nadgraditi in ali bo s tem težav konec ?

bostov
27.08.2006, 16:45
Nadgradnja ne bo rešila glavne težave, motnje v delovanju in prekinitve. Kvečjemu kakšen šum manj in odmev. Sam sem dal že kar nekaj nadgradenj skozi, pa nič, menjal sem celo modem.
Dejstvo je, da je vedno več paketov DUO oz. telefonije, in omrežje in centrale tega očitno ne požirajo več. Mesec ali dva nazaj, sta mi i-net in telefonija delala brez kakih večjih težav. "Kregata" se strojna oprema in programska, očitno nista usklajeni.
Naša centrala ne omogoča razveze, tako da mi je vseeno, če grem nazaj na Solo, plačujem Telekomu in SIOl-u, ker druge izbire nimam. Itak pa smo uporabniki s periferije zaradi svoje maloštevilčnosti napram večjim mestom, v glavnem redundantni ali če hočemo, postranski zaslužek, glavnica zaslužka je v večjih mestih, kjer je tudi omrežna infrastruktura boljša in manjša potreba po vlaganjih v novo opremo.
Če pa pomislim, da na leto plačam za i-net cca. 144.000 SIT, dela pa tako-tako, ne vem no...

bostov
27.08.2006, 16:54
nadgradil sem ti modem na 7.35.

Hvala za nadgradnjo :) , samo kolikor vem, mi je ta modem pred kratkim že nadgrajeval operater na 0801000 na 7.35, težava je očitno na centrali, in programske rešitve niso učinkovite. Telefon mi sedaj dela, kot ponavadi po resetu, samo čez kake pol ure ali kak dan, bo spet vse po starem. Ko ga bom rabil, ne bo delal (ni klicnega signala, ali pa vzpostavi povezavo, vendar klicanega ne slišim, on pa mene sliši). Skratka "štala".:dontknow: Ravnokar pokical soseda, pa še na svojo GSM številko, in zadeva ni nič boljša, prekinja, hrešči, klicanega slišim, vsako tretjo besedo.

ruger
27.08.2006, 21:10
kje v windowsih pogledam, katero verzijo sw uporablja moj modem?

Tommy Kebab
27.08.2006, 21:23
http://192.168.2.1 user:user
Quick status
Software
Application version

ruger
27.08.2006, 22:25
se ne uspem povezati na naveden naslov, ne vem kaj bi lahko bilo narobe?

bostov
28.08.2006, 06:11
Če imaš vmes še kak ruter, bo bolj težko. Najbolj enostavno je, če priklopiš kabel iz PC-ja direktno na eth1 Sagem-a .

jora
28.08.2006, 21:13
Tudi meni je storz nadgradil modem v 7.35 in na začetku je bilo boljše. Sedaj pa včasih spet šumi, najbolj me pa moti da moram modem vsake toliko časa resitirati, ker telefonska linija nima signala (seveda so na to najbolj občutljivi starši, ker ne dela glih takrat ko oni nucajo). A obstaja še kakšna rešitev za to? (paket DUO, razvezan dostop).

Oxijan
28.08.2006, 22:35
Končno nekdo, ki z mano deli isto usodo in težave :) .

Meni so svetovali program NetLimiter 2 in ko sem ga "snel" z interneta, se je stanje izboljšalo, ampak če internetno linijo res obremenim (če deluje s 100 kbit/s), potem tudi to ni več dovolj. Poskusi, morda bo bolje. Če ne deskaš veliko, bi moralo delovati.

MrBoombastic
29.08.2006, 07:10
se ne uspem povezati na naveden naslov, ne vem kaj bi lahko bilo narobe?
Poveži sagema direktno na računalnik. V LAN nastavitvah nastavi vse na Samodejno pridobi IP naslov, pa bo šlo.

MrBoombastic
29.08.2006, 07:12
Da ne odpiram nove teme glede SiOL telefonije. A morajo tudi tisti z modemom Ganymede čakati nekaj časa, da začne zvoniti po odtipkani številki?

bostov
29.08.2006, 17:39
Da ne odpiram nove teme glede SiOL telefonije. A morajo tudi tisti z modemom Ganymede čakati nekaj časa, da začne zvoniti po odtipkani številki?
Pa ne, da imaš Sagema-a?

MrBoombastic
29.08.2006, 19:03
Tako je. Najdražje, kar SiOL ponuja. :)

muc
29.08.2006, 19:16
Da ne odpiram nove teme glede SiOL telefonije. A morajo tudi tisti z modemom Ganymede čakati nekaj časa, da začne zvoniti po odtipkani številki?

Tega vmesnega čakanja pri Ganymedu ni,vtipkaš cifro in zvoni :2thumbs:

MrBoombastic
29.08.2006, 19:25
Tega vmesnega čakanja pri Ganymedu ni,vtipkaš cifro in zvoni :2thumbs:
Se pravi, da Sagema še čaka kakšna verzija softwarea. :)

dgrmek1
29.08.2006, 19:42
Jaz imam paket Siol Trio.
Že od začetka se bolj ali manj pojavljajo problemi s telefonom.
Ne dobiš linije, ljudje te ne morajo priklicati. To se je dogajalo dan na dan. Potem so bile tu še motnje pri pogovorih, včasih si slišal zven svojega glasu, ali pa te sogovornik ni nič slišal.
Pred kakimi 10-imi dnevi sem poklical 0801000 in sem prijavil te napake. Operater mi je nadgradil Software na modemu na verzijo 7.35 in mi rekel, da naj bi bilo sedaj v redu.
Ko sem prišel iz dopusta mi je mama rekla, da je glede veze ( da pokličeš kam ven, malce boljše) je pa začelo prekinjati vezo med telefonskimi pogovori. In to se stalno dogaja. Dostikrat pa tudi ne dobiš veze. Ne pomaga nikakršno resetiranje modema.

Danes sem spet poklical na 0801000. Klical sem celo popoldne in del večera. Operaterji so stalno zasedeni, čeprav čakaš na liniji po 20 minut. V 4 urah nisem uspel dobiti te vaše tehnične pomoči. Enkrat sem dobil splošne informacoje in mi je rekel operater naj potrpim, da pač tako je. Se pravi, da stvar ne deluje in vse stranke kličejo na tehnično pomoč. Ali pa se nekdo norca dela.

Stvar je res katastrofalna in ne mislim plačevati še eno leto aneksa, za storitev, ki jo niste sposobni zagotoviti. Nisem niti pripravljen niti iti na kak drug paket ( duo, ali solo).

J_O
29.08.2006, 20:01
Tega vmesnega čakanja pri Ganymedu ni,vtipkaš cifro in zvoni :2thumbs:

A to pa ni res. Tudi pri Ganymede modemu, po vtipkani tel. številki čakaš na vspostavitev povezave.

muc
29.08.2006, 20:15
A to pa ni res. Tudi pri Ganymede modemu, po vtipkani tel. številki čakaš na vspostavitev povezave.


Imam VOIP telefon in še enkrat sem poskusil klicati iz mobitela na domači telefon.Kot sem rekel,prvo zaslišim:številka je prenesena k Siolu in nato že zvoni domači telefon:D

ga ga
29.08.2006, 20:47
Imam VOIP telefon in še enkrat sem poskusil klicati iz mobitela na domači telefon.Kot sem rekel,prvo zaslišim:številka je prenesena k Siolu in nato že zvoni domači telefon:D

že mogoče za dohodne klice, vendar ko kličeš ven, včasih skorej poženeš korenine dokler vzpostavlja povezavo.....:O

J_O
29.08.2006, 21:09
Ja, za dohodne klice, za odhodne pa traja in traja.................

muc
29.08.2006, 21:14
se strinjam! za odhodne klice pa traja malo dlje.........:nonono:

mverckov
29.08.2006, 23:07
Jaz imam paket duo,in stalne probleme s telefonom.Po treh tednih kar so me priklopili,še ni bilo dne da bi stvar delovalo OK.Ali ni linije,ali me sogovornik ne sliši,ali jaz ne slišim njega,ali pa slišim njegovo vsako tretjo besedo.Po besedah operaterjev je z modemom vse Ok in deluje kot bi moral(z nadgradnjo 7.35).Operater me pa potem lepo odpravi z besedami da bo obvestil tehniko.Od te tehnike pa niti T.Doma pa starši vsak dan gnjavijo da telefon ne dela.Težko jim razložim,da jim jaz ne morem pomagat če me na siolu ne ***ejo!!
Zdaj pa kličemo vse iz mobitelov in bodo računi za v guinessovo knjigo rekordov!Ali še ima kdo kakšno idejo kako naj si pomagam,preden dokončno znorim! Sem pa slišal da imajo tudi drugi reveži (SIOL telefonija) na našem koncu(Slo.Gradec)podobne težave!

MrBoombastic
30.08.2006, 07:36
Mislim, da niso težve samo v SG.

Danes zjutraj tudi meni ni več utripala (oriroma - še vedno ne utripa) phone lučka. Tudi po resetiranju modema. :( :nonono: Zdaj je pa 3 tedne na 7.35 dobro delalo. Upam, da bo g. Ramoveš ukrepal.

MrBoombastic
30.08.2006, 09:13
Da dodam še nekaj opažanj glede telefonije danes (in nasplošno): ko dvignem slušalko, v njej skozi rahlo šumi, če me kdo kliče, je v ozadnju pogovora neprenehoma močno slišati signal za zasedeno linijo, če koga kličem, mine cela večnost, preden začne zvoniti...

jora
30.08.2006, 15:23
A bo to sploh kdaj rešeno, da ne bo treba vsak dan resitirat modema da bo telefon začel delovati (aja, sem omenil da modema sploh ne morem resitirat na tipki ampak ga morem odklopit iz el. omrežja)-doma že vsi po malem norijo, kriv sem pa jaz, ker nič ne zrihtam.... Tako da siol: :drop: :rac: :hammer:

bostov
30.08.2006, 18:32
Sem pa slišal da imajo tudi drugi reveži (SIOL telefonija) na našem koncu(Slo.Gradec)podobne težave!
Dobro si silišal. Imam enake težave že več kot mesec dni. Prej je vse delovalo kot mora. Menjal sem že modem, ničkolikokrat klical na 080, resetiral, spet nadgradnja FW itd. v nedogled, zrihta pa se nič. Če bi na šihtu tako delal, kot delajo tile, bi že zdavnaj letel.:( Se vidi, da se v enih firmah še zmeraj da prevedrit pa fajn zaslužit...

urkl
30.08.2006, 19:09
Tudi jaz imam od sinoči probleme s siol telefonijo,telefon je nem! Slab mesec imam duo paket in do sedaj je delalo vse OK. Včeraj je po e-pošti prišlo sporočilo,da bo siol med 29.-2.9. nadgrajeval modem in zdaj ne dela telefonija. Če kličem z drugega telefona na mojo številko je zveza vspostavljena (je signal da kliče) telefon pa tiho. Če preusmerim klic na drugo številko se lahko normalno pogovarjam.

modem?????

MrBoombastic
30.08.2006, 19:49
A imaš 7.35?

bostov
31.08.2006, 18:22
Ni pomembna samo aplikacijska programska oprema, ampak predvsem verzija DSL programske opreme in sicer imam nadgrajeno na 0x43d297c0 (App 2).

MrBoombastic
31.08.2006, 19:12
Naj ti na 3.0.6+_B (App 2) dajo

bostov
31.08.2006, 20:15
Naj ti na 3.0.6+_B (App 2) dajo
Pa misliš, da bo zaleglo. Danes sem dobil modem s servisa.Eno uro je telefon celo deloval...:2thumbs:

urkl
31.08.2006, 20:38
A imaš 7.35?

ja....sem dans na siol klical in je najprej rekel,da je z modemom vse vredu potem ga je resetiral in nič bolje!
Sicer prijazen gospod je še rekel,da morjo še nekaj preverit in da bo poklical nazaj. In res čez kakih pet minut
zazvoni telefon (telekomov,siolov ne dela) in to samo dvakrat,da se sploh ne utegneš oglasit in se te tako znebijo

pač siol....

lukasmuka
24.11.2008, 21:29
ok se opravičujem da pišem v staro temo ampak vseeno.
No danes po skoraj dvoletnih težavah s telefonom v duo paketu je fotru dkončno prekipelo in je zahteval razveljavitev pogodbe. In kaj govori stric iz telekoma v bran.
vseh xx (ja dvomestno število) modemov kaj so menjali so na mojo željo (a vsakič ko kličem helpdesk prvo kaj rečem naj mi ne menjuje modema, ker nebo nič, ampak ne valda modem menjat), tehnik je ugotovil poškodovan dovod 250m stra od omarce, ki bi ga naj popravili tudi na moj ukaz (ah res, dajte ga no srat). Uglavnem telekom kot poštena firma je naredil vse kaj je v njihovi moči (ja menjali so neksončno modemov) in zgleda da je težava fiktivna in v naših glavah in si za brezveze zmišljujemo...

hvala za tako.

080 Tehnična pomoč
25.11.2008, 06:49
A si preveril tudi z drugim aparatom in drugim kablom med modemom in telefonom, oziroma bi moral tehnik probati s svojim aparatom pri vas? Če je to naredil, ali je "slišal" kakšne so težave?

lukasmuka
25.11.2008, 21:03
vau noro, ko je v igri odstop od pogodbe pa drugi dan tehnik prileti in zmeri vse.
no danes je po 2 letih se telekom prvič odločil da pa te le pridejo neke meritve nardit in ne menjat modema. in kaj so pogruntali linija super. In kaj so še pogruntali, da so monterji ki so prišli iskat stare zadeve id isdn-a in priklaplali od duo pač v omarici neko škatlico pozablii odklopit. To naj bi bil vzrok prekinjanja.... Bomo vidli...