Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Nagrada zvestobi?


NejcB
29.08.2006, 10:09
Mhm.... Včasih se določene stvari zdijo prav čudne.
Siolov naročnik sem že okoli 4 leta. Bil sem še eden tistih, ki smo morali plačat priključnino (30.000 sit) - ni bilo druge možnosti.
Vmes sem se preselil na drugo lokacijo in sem ugotovil, da se mi bolj splača en naročniški paket zapret in na novi lokaciji vzet novi paket, vezan na aneks.To pa je bilo res leto in pol nazaj. Pa pol še ena preselitev, ki sem pa jo plačal (30.000 sit, čeprav sem še vedno njihov).
Ampak vseeno bi se lahko upoštevalo, da sem njihov že 4 leta.

Pa še to. Zdaj nameravam spremenit stari paket študent v duo študent. Čakam, da mine 2 leti, da ni potrebe plačat kazni za predčasno prekinitev pogodbe (čeprav bom ostal njihov). A to pomeni, da bom spet moral čakat 2 leti na nagrado zvestobe?

In kje je tu logika....?!:nonono:

joze
29.08.2006, 10:35
Sam sem siolov naročnik že 8 let, pred letom in pol sem dobil adsl, pred nekaj dnevi pa trio paket, ki so mi ga zaradi nerazumljive napake preselili na drugo isdn številko in mi povzročili kar nekaj komplikacij. Sedaj imam isto uporabniško številko in novo uporabniško ime, tako da ob poizkusu obračuna popusta napiše da sem naročnik 14 dni. ŽAlostno.
Drugače pa pozdravljam osnovno idejo nagrajevanja zvestobe, ker smo bili dolgoletni uporabniki večkrat izkoriščani.

bostov
29.08.2006, 17:43
In kje je tu logika....?!:nonono:
Tu ni logike, tu je denar...

anarchy
29.08.2006, 19:47
Mhm.... Včasih se določene stvari zdijo prav čudne.
Siolov naročnik sem že okoli 4 leta. Bil sem še eden tistih, ki smo morali plačat priključnino (30.000 sit) - ni bilo druge možnosti.
Vmes sem se preselil na drugo lokacijo in sem ugotovil, da se mi bolj splača en naročniški paket zapret in na novi lokaciji vzet novi paket, vezan na aneks.To pa je bilo res leto in pol nazaj. Pa pol še ena preselitev, ki sem pa jo plačal (30.000 sit, čeprav sem še vedno njihov).
Ampak vseeno bi se lahko upoštevalo, da sem njihov že 4 leta.

Pa še to. Zdaj nameravam spremenit stari paket študent v duo študent. Čakam, da mine 2 leti, da ni potrebe plačat kazni za predčasno prekinitev pogodbe (čeprav bom ostal njihov). A to pomeni, da bom spet moral čakat 2 leti na nagrado zvestobe?

In kje je tu logika....?!:nonono:

Ni smisla vztrajati in upati, da te bodo imeli radi in nagradili, pejdi raje drugam, kjer te bodo bili veseli in ti dali manj za placat.

pesimist
04.09.2006, 09:50
Spet nekaj, kar se očitno ni dalo speljat brez dodatnih težav in zapletov. Star paket (več kot dve leti) sem nadgradil v duo paket in zdaj mi piše, da nisem upravičen do popusta,vnešen pa je zadnji datum novega paketa. Povedano drugače, ADSL internet mi deluje neprekinjeno več kot dve leti (preko SIOLA),le da na SIOl-u to ne vedo.

Rusmira
04.09.2006, 11:27
Meni pa so normalno obračunali popust od 12.02.2003 ko sem priklopil ADSL (še stari paket), pa sem vmes 01.09.2005 prekinil staro pogodbo in prešel na TRIO.
Čudno da vam ne zazna dneva prvega priklopa za obračunanje popusta.

p.s
Na Servisnih straneh pod Moji podatki lahko pogledate Zgodovino sprememb naročniških paketov.

M.T.
04.09.2006, 11:43
Tole je res že blizu zavajanja....

Ok...to, da dobijo popust sam tisti, ki so x let naročniki adsl še nekak....

Če pa imaš pa vmes selitev ali pa spremembo na trio, duo itd. pa sploh ni debate. Če so vmes kej kompliciral pa spreminjal pa drugo up. ime je čist njihov problem. Če nisi prekinil nar. razmerja in imaš pogoj za popoust ti ga morjo dat. Ni debate. To kar treba klicat in/ali pisat. Sploh nimajo pravice rečt NE.

Veron
04.09.2006, 21:54
Sej maš pravico do pupusta... Samo očitno se je nekaj zakompliciralo pri prehodu na novo shemo. Pokliči in se bo uredilo.

pesimist
05.09.2006, 08:41
Sej maš pravico do pupusta... Samo očitno se je nekaj zakompliciralo pri prehodu na novo shemo. Pokliči in se bo uredilo.

To,da se je ali se bo zakompliciralo bi lahko v naprej predvidli, podatke pa pridobili od tam kjer pošiljajo račune, kjer se točno vidi koliko mesecev je kdo že bil na siol adsl-ju, neglede na spremembe paketov itd. Tako pa se mora zopet vsak sam trudit za pridobitev,aktivacijo popusta, ko bi to lahko uredil siol sam in nas lepo presenetil.

drnovurb
05.09.2006, 09:42
To,da se je ali se bo zakompliciralo bi lahko v naprej predvidli, podatke pa pridobili od tam kjer pošiljajo račune, kjer se točno vidi koliko mesecev je kdo že bil na siol adsl-ju, neglede na spremembe paketov itd. Tako pa se mora zopet vsak sam trudit za pridobitev,aktivacijo popusta, ko bi to lahko uredil siol sam in nas lepo presenetil.

Če se ti je uporabniško ime vmes zamenjalo, sistem avtomatsko tega ne prepozna in jih moraš sam o tem obvestit...

LP

Jakec
05.09.2006, 23:40
vse v razsulu, edino računi čudežno prihajajo točno, opomini pa še bolj...

Veron
06.09.2006, 12:33
To,da se je ali se bo zakompliciralo bi lahko v naprej predvidli, podatke pa pridobili od tam kjer pošiljajo račune, kjer se točno vidi koliko mesecev je kdo že bil na siol adsl-ju, neglede na spremembe paketov itd. Tako pa se mora zopet vsak sam trudit za pridobitev,aktivacijo popusta, ko bi to lahko uredil siol sam in nas lepo presenetil.
Pošlji mi na ZS staro in novo uporabniško ime, pa bomo uredili...
Naprej se bova menila preko ZS...

Sharac
06.09.2006, 19:57
Zopet vprasanje kako to da vasa financna sluzba vedno najde narocnike in nima niti najmanjsih tezav s uporabniskimi imeni.

Veron
06.09.2006, 21:51
To vprašanje naslovi na finačno službo. Najbole kar, da napišeš dopis.

TEDYBEAR
06.09.2006, 22:24
ne se ***at veron dela na siolu jaz pa njemu prodal cooler fak :D

Metek
07.09.2006, 07:15
Pol si pa že skor med "posvečenimi" :2thumbs:

stan
09.09.2006, 14:26
SIOL bi lahko sam aktiviral vsem starim uporabnikom te popuste pa bi bil mir...

Sharac
09.09.2006, 15:53
To vprašanje naslovi na finačno službo. Najbole kar, da napišeš dopis.

Zadeva je tudi ze v drugi temi in kot vidis sem obvestil VAS (siol) o tem in kot vidis nisem edini se pa zna zgodit da bo kar nekaj vas na siolu moralo nehat igrat wow pa iskat drugo sluzbo ce se boste tako obnasali do strank (pa naj si bo to katerakoli od vasih sluzb, ki dela take ****arije) ker jih kmalu ne boste imeli dovolj.

Veron
09.09.2006, 18:45
Kot smo pri velikih uporabnikih kateri pravijo, da bi morali imeti popust ugotovili sledeče: ali je bila pogodba prekinjena in nova podpisana (torej ni pogodbe podalšaš) ali pa je bil en primer, ko je šlo za selitev priključka, vendar uporabnik ni dal zahteve za selitev priključka ampak je staro pogodbo preklical in novo sklenil na drugi lokaciji.

Sicer pa če je bla prejšna pogodba prekinjana iz osebnih razlogov, potem se vam šteje kot da ste naročnik od naslednje pogodbe dalje...

Če ima še kdo problem pri popustu, naj mi na ZS sporoči staro in novo uporabniško ime, pa bom pogledal za kaj se točno gre.

Lp

PS: tedybear = medena ?

@Sharec kaj si s tem hotel povedat? WOW? Kaj to naj bi kdo od nas med delovnim časom igral wow al kako? Preden kaj takega izjaviš, prosim pridi za kak dan pogledat kako je stanje na helpdesku. Kar se tiče finančne službe in vparašanj ki se nanašajo na njo (računi) pa vam mi ne morem nič pomagat oz. odgovarjat ker s tem nimamo nič.

mchregec
09.09.2006, 19:09
Zadeva je tudi ze v drugi temi in kot vidis sem obvestil VAS (siol) o tem in kot vidis nisem edini se pa zna zgodit da bo kar nekaj vas na siolu moralo nehat igrat wow pa iskat drugo sluzbo ce se boste tako obnasali do strank (pa naj si bo to katerakoli od vasih sluzb, ki dela take ****arije) ker jih kmalu ne boste imeli dovolj.

V sredo sem bil na helpdesku in sem na lastne oči videl kako so zaposleni. Vsi na telefonih s strankami. Dvomim, da ostane še kaj časa za WOW.

SloCop
09.09.2006, 19:13
Jst čict verjamem da sta prezaposleni na helpdesku. Krip pa ni nihčedrug kot vodstvo na najvišji ravni.... ker pač nimajo pojma kako se takšno firmo vodi.


:rolling: :rolling: :rolling:

sr@nje
09.09.2006, 19:28
@Sharec kaj si s tem hotel povedat? WOW? Kaj to naj bi kdo od nas med delovnim časom igral wow al kako? Preden kaj takega izjaviš, prosim pridi za kak dan pogledat kako je stanje na helpdesku. .

A je to info@siol.net tud na helpdesk?

Veron
09.09.2006, 19:32
info je na helpdesku ampak ga majo infoti čez, ne mi tehniki ;)

sr@nje
09.09.2006, 19:38
Sej bi se tolk dru, da bi vsi slišal.

Parim bi pa kavo prnesu, recimo Tomažu:2thumbs: , drugim bi jo pa kam zlil.:veryevil:

rock
09.09.2006, 19:43
info je na helpdesku ampak ga majo infoti čez, ne mi tehniki ;)
si končno le povedal na čem delaš

Dajte v bodoče vsaj znak, da ste Siolovci, ko se novi prijavljate na forum. Sem rabu kar nekaj časa (cca. 10 postov), da sem bil prepričan, da si uslužbenec. Verjamem, da dolgo nihče poleg ostalega ne more stalno spremljat tudi forum...
Sicer pa le obdržte pozitiven pristop, ki ga je na forum prinesu storž!

Veron
09.09.2006, 20:03
storž je itq ena svetla izjema, ki v vsako stvar uloži ogromno truda, pač človek z veliko energije in volje :2thumbs:

Sicer kave ne pijem, kavin tuš pa še nisem probal :rolling:
Višina popusta je odvisna od trajanja vašega naročniškega razmerja in je prikazana v spodnji tabeli. Upošteva se neprekinjen čas trajanja naročniškega razmerja na storitev ADSL. Podatke o vašem naročniškem razmerju lahko enostavno preverite ob prijavi.

AlienRex
10.09.2006, 14:17
A so komu upostevali popust ze za avgust?

Ce da, na katere postavke.

mchregec
10.09.2006, 15:31
A so komu upostevali popust ze za avgust?

Ce da, na katere postavke.

Na paket solo so mi odbili 420 SIT.

AlienRex
10.09.2006, 16:28
Predvidevam, da imas osnovno hitrost 1024/256. Me prav zanima, ce so komu upostevali popust pri nadgradnji hitrosti.

Je pa zadeva povezana z mojim vprasanjem tukaj (http://forumi.siol.net/showthread.php?t=19417).

BTW: Tukaj (http://forumi.siol.net/showthread.php?t=19362) se vidi da je popust tudi na "vzdrzevalnino" pri starem paketu, ne samo za "narocnino".

Rogue
13.09.2006, 08:02
Mene samo zanima kje je obljubljenih 10%

http://www3.shrani.si/files/siolpopu932983.jpg

klemenr
13.09.2006, 09:51
Pozdrav,

V primeru, da je prišlo do napačnega prenosa iz stare naročniške sheme na novo naročniško shemo in s tem onemogočitev aktiviranje popusta ali kaj podobnega, nam pošljite reklamacijo. Vašo reklamacijo bomo preučili in vam ustrezno odgovorili glede odobritve popusta.

lep pozdrav, Klemen Ramoveš

p.s :trenutna sva uradna predstavnika foruma jaz (berem) in Storz (aktiven) kot oba zaposlena v oddelku za stike z uporabniki, sodelovanje ostalih Siol zaposlenih je neformalnega značaja.

tonek
13.09.2006, 18:05
Tudi jaz sem zvest SIOL-u že tri leta(brez nikakršnih suvencioniranih ugodnosti) in ob obvestilu,da imam kot 3 letni uporabnik njihovi storitev možnost za aktiviranje "POPUSTA".
No in ob tem sem držal v roki reklamo AMISA,ki mi nudi za 200% ugodnejše pogoje dostopa do interneta četudi nisem imel do sedaj nikakršnega opravka z njimi.
Zdaj pa ne vem a so na SIOL-u pribiti do amena ali se pa delajo norca iz nas uporabnikov.
No kakorkoli že,sem poslal izpolnjeno pogodbo na AMIS in nestrpno čakam zamenjavo INTERNETNEGA ponudnika.
Pa lep pozdrav:kmet:

drnovurb
13.09.2006, 23:58
No in ob tem sem držal v roki reklamo AMISA,ki mi nudi za 200% ugodnejše pogoje dostopa do interneta četudi nisem imel do sedaj nikakršnega opravka z njimi.

Potemtakem oni plačajo tebi da imaš internet?

tonek
14.09.2006, 05:18
Sem se bolj nerodno izrazil.
No pa da še enkrat napišem za one bolj "pametne".
Zdaj dajam siolu za 2 mega povezavo okroglo 10000 sit.
No pri amisu bom dal pa za 4 mega povezavo okroglo 6000.
Zdaj,če pa to ni očitna razlika pol pa tud ne vem.

rda
14.09.2006, 08:32
Skoraj 200% ja :blush:

drnovurb
14.09.2006, 10:54
Pa bil je hec no... Preveč resnosti je tuki pa premal heca... :veryevil:

Dejte se mal nasmejat ;)

rejven
14.09.2006, 12:29
ne me smejat s tem skontom , voluharji eni , cela stran dela kot mora , ko pa hočes potrdit popust ( kar je itak smesno ) pa napaka na serverju ....bureki eni , vendar samo se par tednov.

M.T.
14.09.2006, 12:32
Watch your language mister....

...in to prvi post.....bi blo bolš da se sploh ne bi registriral...:nonono:

Marpa
20.09.2006, 20:13
No, spomladi sem imel celo štalo zaradi menjave starega paketa za novi, DUO. Nekaj o tem tudi v forum napisal. Včeraj sem se spomnil na tale popust in pisal SIOLU:

Spoštovani !

Podjetje ABC d.o.o. je naročnik ADSL od januarja 2002, po pogodbi
št 5000000 in uporabniškim imenom ABC64


Letos smo zamenjali paket in smo ob tem postali user ABC05
katerega sistem zazna, kot novega uporabnika
Sklenitev naročniškega razmerja: 19.05.2006
Višina popusta: 0%
Popust aktiviran: NE


Kakšno stališče imate do takšnih userjev ? Verjetno nismo redki, ki smo menjali pakete.

Danes je prišel odgovor :

Spoštovani,
veseli nas, da ste se z vašim vprašanjem obrnili na nas.

Uporabniško ime ABC64 je bilo klicni dostop do 30.04.2006. Adsl ste imeli aktiviran pod uporabniškim imenom ABC, katero je pa bilo prekinjeno 19.05.2006 zaradi dvojnega dostopanja. To pomeni, da ste za uporabniško ime sklenil novo pogodbo, ki velja od 19.05.2006. Ker niste naredil prehoda iz stare sheme na novo ampak ste prekinil staro pogodbo in naredil novo se vam popust ne more aktivirati. Lahko pa poskusite napisati reklamacijo v pisni obliki, kjer obrazložite situacijo. Mogoče vam bo reklamacijski oddelek pritožbo upošteval in priznal popust.

V primeru dodatnih informacij nam lahko 24 ur na dan pišete na elektronski naslov info@siol.net. Z veseljem vam bomo pomagali.

Lep dan še naprej!

Najbolj mi je zanimiv napotek, naj pišem dopise, razlagam in trepetam, če mi bi SIOL milostno dal par % popusta.

lp

drnovurb
21.09.2006, 06:55
Pozdrav,

V primeru, da je prišlo do napačnega prenosa iz stare naročniške sheme na novo naročniško shemo in s tem onemogočitev aktiviranje popusta ali kaj podobnega, nam pošljite reklamacijo. Vašo reklamacijo bomo preučili in vam ustrezno odgovorili glede odobritve popusta.

Mislim, da bi tole moral bit ustrezen odgovor na tvoje vprašanje :D

Maj
22.09.2006, 00:04
SIOL bi lahko sam aktiviral vsem starim uporabnikom te popuste pa bi bil mir...

Pa ti veš, da so tako storili namenoma, da bo ja karseda malo uporabnikov popust aktiviralo.

Torej 1% najbolj informiranih in tečnih si bo ta popust aktiviralo in bodo vsaj malo manj tečni ostalim, ki se malo bolj je.be za ceno pa bodo še naprej plačevali več.

S tem Siol prihrani skoraj pol milijarde sit na leto.

Lp

Rogue
22.09.2006, 13:34
Samo za info če je kdo pred podobno dilemo - iz SiOLa sem dobil odgovor, da bo moj 10% popust aktiviran z 1.10.2006 (naročnik sem od sredine septembra 2001 in imam zaenkrat 7%).

Marpa
25.09.2006, 16:23
Mislim, da bi tole moral bit ustrezen odgovor na tvoje vprašanje :D

Spoštovani,

Po posvetu z g. Ramoveš-om, vas obveščam, da je potrebno poslati reklamacijo. Reklamacije sprejemamo izključno v pisni obliki po telefaksu na številko 01/ 473 00 17 ali po pošti (s pripisom reklamacija) v roku 15 (petnajstih) dni po prejemu računa.

V primeru dodatnih informacij nam lahko 24 ur na dan pišete na elektronski naslov info@siol.net. Z veseljem vam bomo pomagali.

Lep dan še naprej!
Urban Drnovšek
Oddelek za stike z uporabniki
SiOL d.o.o., Cigaletova 15, 1000 Ljubljana

Veseljaki se za***avajo na državne stroške, kaj čmo ..

lp

Ipod
25.09.2006, 17:23
Lahk bi pa preprosto poslal reklamacijo.

Maj
25.09.2006, 19:03
Spoštovani,

Po posvetu z g. Ramoveš-om, vas obveščam, da je potrebno poslati reklamacijo. Reklamacije sprejemamo izključno v pisni obliki po telefaksu na številko 01/ 473 00 17 ali po pošti (s pripisom reklamacija) v roku 15 (petnajstih) dni po prejemu računa.

V primeru dodatnih informacij nam lahko 24 ur na dan pišete na elektronski naslov info@siol.net. Z veseljem vam bomo pomagali.

Lep dan še naprej!
Urban Drnovšek
Oddelek za stike z uporabniki
SiOL d.o.o., Cigaletova 15, 1000 Ljubljana

Veseljaki se za***avajo na državne stroške, kaj čmo ..

lp

Neverjetno Siol kot vodilni internetni ponudnik še vedno zahteva faks namesto mnogo preprostejše elektronske poti.

Res ne vem zakaj imamo digitalne certifikate, če jih pa nihče ne šmirgla?

Za moje pojme je sramotno, da se s Siolom kot vodilnim internetnim ponudnikom ne da dopisovati ter vlagati reklamacije po elektronski poti recimo digitalno podpisanimi emaili ali pa prek kakšnega spletnega vmesnika kot imajo recimo to rešeno pri Mobitelu.

Lp

madmitch
25.09.2006, 19:32
Reklamacije sprejemamo izključno v pisni obliki po telefaksu na številko 01/ 473 00 17 ali po pošti (s pripisom reklamacija) v roku 15 (petnajstih) dni po prejemu računa.
Še dobro, da nimajo okenca z napisom "REKLAMACIJE", na drugi strani tečna baba s kosmato bradavico. Oddelek reklamacij je v drugi kleti, do katere se pride skozi tretjo klet. Uradne ure so od 10:00 do 10:30 vsako sredo in vsako drugo nedeljo, a takrat je stavba zaklenjena. Vse vloge je potrebno oddati lastnoročno spisane na poseben A6 obrazec, ki ga dobite v 6 nadstropju vsak ponedeljek od 7:00 do 7:15. Reklamacijski zahtevki morajo biti kolkovani in oddani v 6. originalih.

OK priznam, ravnokar sem prebral Alan Forda :veryevil:

Marpa
25.09.2006, 20:08
Lahk bi pa preprosto poslal reklamacijo.

Saj sem, celo dvakrat; preberi par postov nazaj, če že nisi.

Zakaj bi reklamiral račun ? Saj ni osnove za reklamacijo računa, le ta je izstavljen v skladu s pogodbo, ki jo imam s SIOLom. Tukaj je problem v obljubi SIOLa, da bo nagradil zvestobo. Zdaj, če mi noče dati popusta, kljub temu da sem naročnik ADSLja od januarja 2002, mi pač noče in je to verjetno njihova pravica. Jaz se z njimi nisem dogovarjal za nobeden popust in ga niti ne mislim terjati za vsako ceno.

Problem je, po moje, da je takšno reklamiranje ( gre za reklamo, se razumemo, aneda ? ) navadno zavajanje, ki je menda celo prepovedano. Zato sem pisal tržnemu, naj on pove, kako je s temi zadevami.

lp

če ima kdo podobne probleme:
http://www2.gov.si/mg/tirs/tirs.nsf/f1?OpenFrameSet&Frame=main&Src=/mg/tirs/tirs.nsf/0/838F0883B0BAFDC8C1256CC400393325?OpenDocument

Maj
25.09.2006, 20:40
Še dobro, da nimajo okenca z napisom "REKLAMACIJE", na drugi strani tečna baba s kosmato bradavico. Oddelek reklamacij je v drugi kleti, do katere se pride skozi tretjo klet. Uradne ure so od 10:00 do 10:30 vsako sredo in vsako drugo nedeljo, a takrat je stavba zaklenjena. Vse vloge je potrebno oddati lastnoročno spisane na poseben A6 obrazec, ki ga dobite v 6 nadstropju vsak ponedeljek od 7:00 do 7:15. Reklamacijski zahtevki morajo biti kolkovani in oddani v 6. originalih.

OK priznam, ravnokar sem prebral Alan Forda :veryevil:

:veryevil:
Sicer pa žal nisi kaj dosti zgrešil realnosti.:(

Po mojem bi morali ravno internetni ponudniki biti vodilni pri uvajanju novih sodobnejših načinov komunikacije med njimi in uporabniki ne pa, da drugega kot tisočletja stare navadne pošte in 150 let starega faksa sploh ne poznajo.:dontknow:

Skratka čista sramota, ki lepo razjasni kako zelo zadaj je Siol.

Lp

T-a-d-e-j
25.09.2006, 21:48
Razlog za oteženo "reklamiranje" je tudi ta, da bi v primeru enostavnejše procedure tudi količina reklamacij bila precej večja:).

Maj
26.09.2006, 04:07
V njihovem interesu je, da se karseda najhitreje in za uporabnike najugodneje rešijo vsi nesporazumi saj je edino tako možna daljša "zvestoba".

Tudi dvoletna vezava dokaj hitro poteče in ko bomo počasi dobili pravo konkurenco jih zna to nesprejemanje in nereševanje reklamacij še zelo tepsti, ker večina uporabnikov ni tako butastih kot očitno mislijo.

Marpa
26.09.2006, 07:21
V njihovem interesu je, da se karseda najhitreje in za uporabnike najugodneje rešijo vsi nesporazumi saj je edino tako možna daljša "zvestoba".

Tudi dvoletna vezava dokaj hitro poteče in ko bomo počasi dobili pravo konkurenco jih zna to nesprejemanje in nereševanje reklamacij še zelo tepsti, ker večina uporabnikov ni tako butastih kot očitno mislijo.

Dvoletna vezava in plačilo kazni zaradi predčasne prekinitve razmerja sploh ne bi smela biti ovira za zamenjavo dobavitelja interneta tam, kje obstajajo tehnične možnosti za zamenjavo . Ovira je lahko bolj v glavah, kakšen izračun zna presenetiti .)

lp

SloCop
26.09.2006, 07:34
Se strinjam, na moji lokaciji bo v kratkem možen T2, in če mi siol do takrat ne bo zagotovil sprejem dveh ali več tv kanalov hkrati na razvezanem dostopu, plačam tisto kazen in grem......

rda
26.09.2006, 09:25
@SloCop: ne pozabi, da T2 ne omogoca PPPoE :)

kitl
26.09.2006, 09:27
rda še hvala bogu da ga ne.

SloCop
26.09.2006, 16:53
@SloCop: ne pozabi, da T2 ne omogoca PPPoE :)
:)
nisem rekel da ne morem zivet brez... če bi pa imel izbiro....... :)

rda
26.09.2006, 18:14
rda še hvala bogu da ga ne.
Moj komentar se je nanasal na SloCopove izjave iz http://forumi.siol.net/showthread.php?t=19393

ELEKTROLJUB
29.10.2006, 09:02
Kakšna natega je tale Nagrada zvestobi.
Bil 4 leta pri Shitolu.
Plačeval 10000 sit....
So hoteli da spet podpišem za dve leti, da znižajo ceno..

:nonono:

T-a-d-e-j
29.10.2006, 13:04
Namesto 300 sit popusta pri Siolu mi je Amis ponudil 1 megabit za 3900 + 4 mesece zastonj... Ni čudno, da se na vse kriplje trudijo z aneksi, pri taki konkurenci (kjer pač obstaja) jim bodo vsi zbežali...

rda
30.10.2006, 09:04
@T-a-d-e-j: Se ti ne zdi, da malo pretiravas s tem Amisom tukaj. V vseh temah kar nekaj smetis...

SloCop
30.10.2006, 09:55
Točno, pojdi na Amis in piši tam kako so dobri :)
Pojej jih v solati :=)

wishmaster
30.10.2006, 14:28
Jaz sem dost raje pri Siolu, kot pa pri AMISU. Zarad Amisa imamo samo 3 pakete pri Siolu (stari naročniki).

P.S: Siol je še vseeno zakon, samo politika jih malo j**e.