Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Nekaj me zanima.........


mckeky
01.09.2006, 15:53
Ce mislite, da tale tema ni primerna, mi jo pac zbrisite..... Mi je cisto useeno :mad:

"NAJ DVIGNE ROKO tisti , ki je ZADOVOLJEN z dostopom do interneta/telefona/tv, ki ga ponuja operater SIOL in to javno pove tukaj.... Zanima me, koliko bo pohval, glede na to, kolikor se folk buni" :veryevil: :veryevil:

kitl
01.09.2006, 16:02
mckeky bedno vprašanje. Takšno vprašanje daš lahko za vse operaterje pa ne bo noben dvignil roke, edino tisti, ki imajo internet kakšen dan ali dva. Težave so povsod in ne samo na Siolu. Bolje bi rekel, da naj dvigne roko tisti, ki je zadovoljen iz kvaliteto na Siolu.

SloCop
01.09.2006, 17:12
Jst sem načeloma zadovoljen.........

drnovurb
01.09.2006, 17:13
Jst pa ne samo načeloma, ampak tudi v praksi... :2thumbs: :2thumbs: :2thumbs:

madmitch
01.09.2006, 17:22
Od maja 2005 morda trikrat manjši problemi (še to večinoma zaradi del na sistemu) in kakšen teden lovljenja pri prehodu na Trio.

Vprašanje je pa sicer res malo kislo. Kot bi vprašal za avto in prosil naj se javi kdor ni imel nobenega problema. Naši DSL ponudniki so carji. Veliko delam s tujci in če bi imel jaz toliko problemov, kot oni, bi na siolu nekoga za ono stvar obesil. In to niso kakšni ...stani, to je stara EU in ZDA.

SloCop
01.09.2006, 17:26
Ja od 13.08.2006 deluje pri meni vse b.p.
Internet in TV sta tudi že lep čas pred tem, nagajala pa je VOIP telefonija.

Cena za trio se mi tudi ne zdi predraga, moti pa me neko nagnusno nižanje cen za 47 tolarjev in nenehno spreminjanje zadev (paketi, cene in pogoji). Hm... pa siol tv bi tudi lahko malo prenovili.... s kakšno dodatno funkcijo, morda predvsem vmesnikom za pc in napravo ki bi omogočala časovno nastavlivo snemanje.....


Zanimivost ki je pti T2 pri siolu pa je ni je tudi da da uporabnik lahko drugi amino vzame v najem za določeno mesečno vsoto....

kitl
01.09.2006, 18:01
Evo mojo roko o/

G3nius
01.09.2006, 19:38
Ja tudi js sem mel v 2 letih samo 1x okvaro na omrežju, ki je bila odpravljena v 1 dnevu. Vendar pa vseeno odhajam iz siola, ker je preprosto predrag za hitrosti, ki jih ponuja.

lepotec
01.09.2006, 19:39
Internet mi eno leto dela brez problema.21 08 2006 sem prišel iz solo paketa na trio paket.Po 7 dnevih problemov mi zdaj deluje vse ok. Hvala bogu.Po dnevu se jutro pozna...:2thumbs: :2thumbs:

bostov
01.09.2006, 20:09
Internet mi eno leto dela brez problema.21 08 2006 sem prišel iz solo paketa na trio paket.Po 7 dnevih problemov mi zdaj deluje vse ok. Hvala bogu.Po dnevu se jutro pozna...:2thumbs: :2thumbs:
Srečko, malo takih.

tomba11
01.09.2006, 20:16
Internet BP, telefon BP-razen odmeva-TV ni večjih problemou-skoz gledljivo!

Niny
01.09.2006, 20:22
Uporabnica SiOLovih storitev dobro leto in pol (dostop do interneta/telefona). Še nikoli nisem imela problema. Vse štima.

mckeky
01.09.2006, 20:30
mckeky bedno vprašanje. Takšno vprašanje daš lahko za vse operaterje pa ne bo noben dvignil roke, edino tisti, ki imajo internet kakšen dan ali dva. Težave so povsod in ne samo na Siolu. Bolje bi rekel, da naj dvigne roko tisti, ki je zadovoljen iz kvaliteto na Siolu.


Ma ja....sej mas prav....sam sej usi najbrs zastopijo uprasanje...pac ne gledat cist dobesedno naa

mckeky
01.09.2006, 20:33
Sej u bistvu tut sam nimam kaksnih vecjih problemov... Pac zanimal me je, ko vidim, kolk folk jamra, pa kake probleme majo.

rda
01.09.2006, 21:06
Hja, saj bi lahko poslali zraven zadnjega "obvestila" po posti se kaksno mini anketo, ki bi pokazala dejansko stanje.
In kateri poslje anketo nazaj ima naslednji mesec 5% popusta pri narocnini :)

Veron
01.09.2006, 21:31
Meni že 2let pa pou deluje brez problemov

madmitch
01.09.2006, 22:36
Pac zanimal me je, ko vidim, kolk folk jamra, pa kake probleme majo.

Pa si opazil tudi to, da imajo probleme vedno eni in isti ljudje. Dostikrat se nato izkaže, da je kriva njihova šlamparija in lenoba. Ne pa vedno, se razume.

SloCop
02.09.2006, 00:39
Pa si opazil tudi to, da imajo probleme vedno eni in isti ljudje. Dostikrat se nato izkaže, da je kriva njihova šlamparija in lenoba. Ne pa vedno, se razume.


Seveda, recimo moja slamparija je da me po dveh mesecih kljub mnogim klicem ni v telefonskem imeniku, moja slamparija je tudi da dva meseca nisem bil dosegljiv na telefon ker le ta ni delala, ko pa je se ni dalo pogovarjat ker je vse pokalo sumelo in odmevalo. Sam sebi sem pred leti obljubil VOD in napravo za snemanje SiolTV. Seveda tudi samvečkrat kličem iz vsaj dvesto različnih sstevilk hkrati na 0801000 zato da je tam zasedeno. Največje veselje pa mi je neprestano resetiranje ADSL 2+ modema katerega sem bil prisiljen kupiti, čeprav mi moj ISP sploh ne zagotavlja ADSL 2+ povezave. Da ne govorim da sem šel na lastno željo na ISDN zanj plačal 100.000,00sit in ćez nekaj let iz čistega mira zavrgel drago isdn opremo ter se odločil za VOIP za katerega so ze v reklami povedali da vsaj pol leta ne bo deloval tako kot treba in to zaradi manjše napake na sagemu katero preprosto odpravijo z nadgradnjo v prostem času. To da bo cena razvezanega dostopa enaka oni drugi je pa zraslo na mojem zelniku.

In najbolj bo vedel uporabnik ki je v svoji forumski karieri spisal toliko postov kot je siol ob silnem zmanjšanju cen meni zmanjšal naročnino na prečudoviti trio paket ki še vedno dela samo na enem TVju, kljub temu da mi je bilo pred, med in po montaži obljubljeno da moja centrala podpira ADSL 2+. No seveda so mi jasno povedali da me ne zelijo za uporabnika ko so 3x izgubili mojo zahtevo po prehodu na trio paket. Nenazadnje sem se osebno odpeljal na cigaletovo kjer sem približno vsem na siolu, vključno z varnostnikom, razložil svoj položaj. Nato so me priklopili že naslednji dan.

Ni kaj, uporabniki siola smo si sami krivi da nam stvari ne delajo in da se ko se pojavijo problemi pač ne rešijo tako kot bi se na neki normalni ustanovi. Sami smo krivi ja, kaj smo pa rinili tja. In to reče nekdo ki ima toliko postov tukaj na forumu kot je dal siol popusta trio uporabnikom razvezanega dostopa. Ubistvu še 3 manj v času tega pisanja.

SloCop
02.09.2006, 00:53
http://forumi.siol.net/showthread.php?t=18940


Da ne pozabim, da sem bil sam kriv ko ni delal telefon in je model na siolu ze miljontič nadgradil modem ter ob to naredil tako krasno da seveda ni več delal tv. Njegova razlaga pa je bila da TV ne dela ker se mi modem zveze ''samo'' z 7.5Mbps in da to ni 8 kolikor rabi zadelovanje Siol TV. Dobro jutro, pa kje pobirate te bedaste operaterje=? Da ne omenjam da naj bi po njegovem pregledal kable, ker da naj bi bil kakšen iztaknjen. Od kje pa naj bo iztakjen če je pa pred 5 minutami preden je nadgradil TV delal tako kot že prej 2 leti s krajšimi izpadi. Zanimiva je tudi coprnica ki na siolovi 0801000 dobesedno prodaja zelje kot mi je zatrdila preden je večletnemu uporabniku in rednemu plačniku prekinila telefonskk pogovor, seveda sem uporabnik prodajalko samo obvestil o določeni stvari, pa jo je vzela zeljnato preresno in naredila nekaj kar je za moje pojme nedopustno. Prekinila pogovor z uporabnikom..... no upam da ne dela več tam ..... če pa pa ji želim mnogo tečnih uporabnikov in še bolj tečnih šefov.

mckeky
02.09.2006, 01:21
Najbrs bi bilo veliko vec pripomb, ce bi napisal, nej se oglasijo nezadovoljni uporabniki!!!!!SKlepam, da bi bilo veliko VEC nezadovoljnih kod pa zadovoljnih!!!!Sklepam pa po ostalih temah, ko widim, kaksne tezave imajo ljudje......

Madmich...... Kaj pa je lahko kriva slamparija in lenoba. Razen tega, da zadevo nepravilno priklopis????Ce pa imas use kot je treba pa ja more delovat!!!!Usej taka je pogodba!!!!

p.s.: do solz sem se nasmejal, ko sem ravno hotel potrdit ta post, pa mi je ze 3tjic ta vecer prekinlo povezavo :) ......madmich.... Ali sem tudi za to sam kriv????

mckeky
02.09.2006, 01:24
Pa si opazil tudi to, da imajo probleme vedno eni in isti ljudje. Dostikrat se nato izkaže, da je kriva njihova šlamparija in lenoba. Ne pa vedno, se razume.

Prawis, da so oni krivi, da jim ne deluje kot je treba... Kaksna slamparija in lenoba??? Povej na primeru???
Ocitno si eden izmed redkih, ki si zadovoljen. fajn tebi....imas pac sreco. Me res zanima, ce bi krivil sebe, ce bi ti povezava prikinjala tako kot meni in se marsikomu brez razloga :S

SloCop
02.09.2006, 01:34
Pa si opazil tudi to, da imajo probleme vedno eni in isti ljudje. Dostikrat se nato izkaže, da je kriva njihova šlamparija in lenoba. Ne pa vedno, se razume.


Pa si ti opazilda to kar si napisal ti pišejo samo novopečeni forumovci? Morda celo takšni ki jim kdo od staršev ali morda celo sam dela na siolu?

l.p.

Veron
02.09.2006, 11:10
Najbrs bi bilo veliko vec pripomb, ce bi napisal, nej se oglasijo nezadovoljni uporabniki!!!!!SKlepam, da bi bilo veliko VEC nezadovoljnih kod pa zadovoljnih!!!!Sklepam pa po ostalih temah, ko widim, kaksne tezave imajo ljudje......

Madmich...... Kaj pa je lahko kriva slamparija in lenoba. Razen tega, da zadevo nepravilno priklopis????Ce pa imas use kot je treba pa ja more delovat!!!!Usej taka je pogodba!!!!

p.s.: do solz sem se nasmejal, ko sem ravno hotel potrdit ta post, pa mi je ze 3tjic ta vecer prekinlo povezavo :) ......madmich.... Ali sem tudi za to sam kriv????
Slabo sklepaš, kolko ljudi sploh ne gleda po forumih, naredi javno anketo na ulci (po raznih mestih) pa boš videl ;)

SloCop
02.09.2006, 11:27
Slabo sklepaš, kolko ljudi sploh ne gleda po forumih, naredi javno anketo na ulci (po raznih mestih) pa boš videl ;)


Na zalost vecina folka sploh ne ve da jim ne dela dobro :)

mckeky
05.09.2006, 01:33
Slabo sklepaš, kolko ljudi sploh ne gleda po forumih, naredi javno anketo na ulci (po raznih mestih) pa boš videl ;)


loooool...... Ka mas ateka na siolu???? rajs pomagaj obupancem, ki jim kaj ne dela.. ce se spoznas kaj... (mislim, sej ti ne ukazujem-sam svetujem) .

Pa ja sam nabijas, poves pa nic koristnega. Kot za tisti mac naslov... (to se zgodi, ker nekdo ni odjavil starega modema..bla..bla...bla.....) Nisi pa powedav kaj naj naredi u takem primeri...

pa brez zamire.....lp

mckeky
05.09.2006, 01:39
pa zaklente prosim tto temo, ko je cist nepomembna..... p.s:.Ja se strinjam, bols bi bla - .....ANKETA VSAKEMU UPORABNIKU SIOLA PA NA NET OBJAVIT :D :D :D to bi blo smeha ....

(ej Veron... leta 1996 sem uporabljal dial up pri siolu... pa da bos wedo da takrat ni blo taksnih tezav, kot jih ima zdej ko je adsl)

Slowhand
05.09.2006, 02:01
Nobenih težav (razen ob vzdrževalnih delih - to pač mora bit) - vseeno pa čakam priklop na cenejšega ponudnika in se počasi poslavljam....:sorry:

dkivi
05.09.2006, 02:14
Nobenih težav (razen ob vzdrževalnih delih - to pač mora bit) - vseeno pa čakam priklop na cenejšega ponudnika in se počasi poslavljam....:sorry:ej to še ni razlog da nas zapustiš;)

Matjaz26
05.09.2006, 10:25
To je odlicen razlog da se vas zapusti. Za bozjo voljo, filamo drzavo iz vseh strani pa niti cene ne boste spustil!

sJavorshek
05.09.2006, 20:33
Za vse zanesenjake, k so pač škrti mate tmle žabo gor in se prlepte nanjo. :dontknow:

cena je za storitev, ki jo nudi siol, torej dostop do neta je vsekakor sprejemljiva in tudi zanesljivost storitve, razen ob redkih trenutkih je na nivoju. :approve:
Sam nisem mel resnih problemov, še takrat, ko so se pojavl, pa jih je tehnična služba ospravla. :dontknow:

Zakaj jamrajo pa skos eni in isti? Kot je nekdo omenu, lastna nekompetentnost.

Aja, pa še nasvet za vse, k jim prekinja internet. Kabel med razdelilno škatlco in modemom naj bo čimkrajši (2m max), dolžina omrežnega kabla (med modemom in računalnikom) ni pogojena :D

kitl
05.09.2006, 21:01
Aja, pa še nasvet za vse, k jim prekinja internet. Kabel med razdelilno škatlco in modemom naj bo čimkrajši (2m max), dolžina omrežnega kabla (med modemom in računalnikom) ni pogojena :D


Da te razveselim sam imam ta kabel dolg 30 metrov pa vse deluje noramlno tko, da ne prodajaj for ki si jih slišal za VDSL. Raje povej fantje če je kabel daljši bo najbolje če je UTP.

drnovurb
06.09.2006, 09:07
Še boljše pa če je FTP :rolling:

sr@nje
06.09.2006, 10:23
Aja, pa še nasvet za vse, k jim prekinja internet. Kabel med razdelilno škatlco in modemom naj bo čimkrajši (2m max), dolžina omrežnega kabla (med modemom in računalnikom) ni pogojena :D

Kaj pa tisti, ki nimamo nobene razdelilne škatljice ? naj se kar na centralo preselimo :D .

lila5
06.09.2006, 10:40
Za vse zanesenjake, k so pač škrti mate tmle žabo gor in se prlepte nanjo. :dontknow:

cena je za storitev, ki jo nudi siol, torej dostop do neta je vsekakor sprejemljiva in tudi zanesljivost storitve, razen ob redkih trenutkih je na nivoju. :approve:
Sam nisem mel resnih problemov, še takrat, ko so se pojavl, pa jih je tehnična služba ospravla. :dontknow:

Zakaj jamrajo pa skos eni in isti? Kot je nekdo omenu, lastna nekompetentnost.

Aja, pa še nasvet za vse, k jim prekinja internet. Kabel med razdelilno škatlco in modemom naj bo čimkrajši (2m max), dolžina omrežnega kabla (med modemom in računalnikom) ni pogojena :D

Vsak ima pač svoje izkušnje.......res pa je tudi, da med uporabniki stroritev siola niso samo strokovnjaki s poddročja telekomunikacij in računalništva ampak nas je velika večina takih, ki nimamo ravno ne vem kako strokovnega znanja s tega področja....tako kot avta tudi ne vozijo samo avtomehaniki......

Vedno pa za jamranje tudi nismo krivi samo uporabniki.....in za ceno, ki se tudi meni zdi sprejemljiva, pričakuješ, da bo stvar pač večino časa delovala.....tudi jaz razumem, da se dogodijo določeni kratkotrajni izpadi in imam zato razumevanje, razumem tudi, da se na Siolu zgodi napaka človeškega faktorja, ko nekdo pozabi aktivirati mojo IP številko, ker je odšel verjetno prej iz šihta, svojemu nasledniku pa je pozabil to sporočiti (to je bila razlaga Siola).....bolj težko pa razumem, da v 21 dneh na številki 080 1000 noben "strokovnjak" na Siolu, ob mojem vsakodnevnem klicanju, da mi telefonija sploh ne dela in ob njihovem čudenju, da res ne "vidijo" telefona (v podrobnosti, kaj vse je bilo krivo in resetiranja modema se sploh ne bom spuščala) ni mogel ugotoviti, da števila ni bila aktivirana.......in taki uporabniki potem kličemo na 080 1000 vsak dan, ali večkrat dnevno, vedno drugemu "strokovnjaku" razlagamo svoj problem, izgleda, da tam "strokovni" operaterji problemov sploh ne beležijo, da bi šli pogledat zgodovino prijavljenih napak tudi dvomim in hvala bogu, da sem po 22 dneh na 080 1000 slučajno naletela na gospodično, ki je bila sposobna moj problem oz. Siolovo napako razbrati in rešiti v eni minuti, preprosto tako, da mi je aktivirala številko.....zato se zdaj res sprašujem, a so tisti za številko 080 1000 tam res samo zato, da ti povejo, da resetiraj modem.....vsaka čast pa tistim izjemam, ki so sposobni banalen problem tudi rešiti in tako sebi, kot tudi nam prihraniti čas in živce......

sr@nje
06.09.2006, 10:51
zato se zdaj res sprašujem, a so tisti za številko 080 1000 tam res samo zato, da ti povejo, da resetiraj modem.....vsaka čast pa tistim izjemam, ki so sposobni banalen problem tudi rešiti in tako sebi, kot tudi nam prihraniti čas in živce......


Za take stvari urejat je Storz, tu na forumu.

Na 080....... pa je Tomaž, v primeru resnih težav se z drugimi sploh nočem pogovarjat.
S študeti res ne moreš nič drugega počet kot resetirat modem .

Verjetno je še kakšen dober, pa zaupajte njegovo ime, da ne bo samo Tomaž obremenjen.