Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Trio


krneki66
03.09.2006, 16:46
Oj!

Vceraj sem se narocil na Trio paket + dodatn TV. Odjavil sem bom (se) od Telemacha (TV + internet) in Telekoma (telefon). Od centrale sem oddaljen manj kot 100m. Upam, da je to prava odlocitev. Kaksne izkusnje imete z TV predvsem tisti ki ste prikljuceni na centralo LJ-Rakovnik?

MrBoombastic
03.09.2006, 17:02
Poglej si izjave pod rubriko Tehnična pomoč in SiOL TV. ;)A te ne bo SiOL sam odjavil od Telesmeha? Pazi, da ne boš prehitro česa sam storil. Številko boš prenesel?

krneki66
03.09.2006, 17:15
Poglej si izjave pod rubriko Tehnična pomoč in SiOL TV. ;)A te ne bo SiOL sam odjavil od Telesmeha? Pazi, da ne boš prehitro česa sam storil. Številko boš prenesel?

A te lahko odjavijo? To pa prvic slisim. V teletrgovini ni nic rekla da to lahko storijo. Telemach bo toliko casa dokler ne bo ADSL+ v bajti. Tudi stevilko sem prenesel. Za Siol TV vidim da imajo probleme ljudje, ki so bolj oddaljeni od centrale in vecinoma niso iz LJ. A se motim?

M.T.
04.09.2006, 08:17
najprej bi te opozril, da imajo na Telemachu svojevrsten sistem glede odpovedovanja.

Torej, če odpoveš do 15. v mesecu, potem ne plačaš nič za ta mesec. Če odjaviš po 15. plačaš pa za celoten mesec. Jst sem se kr fajn opekel (beri: odjavil 17. )

To, da te Siol lahko odjavi namesto tebe ni ujno. Odvisno je od tega ali imajo s telemacho pogodbo o tem. Sklepam da ne.

Glede na oddaljenost od centrale bi ti morala zadeva lepo laufat.

krneki66
07.09.2006, 09:14
Koliko casa se pa ponavadi caka na priklop?

Metek
07.09.2006, 10:43
Prenos številke traja 15 delovnih dni (torej 3 tedne), tako da ponavadi ti potem na isti dan zmontirajo še adsl. Tako in tako pa dobiš obvestilo o dnevu prenosa številke na začetku.

krneki66
09.09.2006, 08:38
Prenos številke traja 15 delovnih dni (torej 3 tedne), tako da ponavadi ti potem na isti dan zmontirajo še adsl. Tako in tako pa dobiš obvestilo o dnevu prenosa številke na začetku.

Sem misli, da bo kaj hitreje. Ocino bom moral pocakati.

Na kabelskem sistemu lahko prikljucis tudi radio na omerzje. Ali ima Siol kaj podobnega? Nikjer ne najdem programske sheme za radio.

tomba11
09.09.2006, 18:56
Radio je vendar ne dolgo, preden se boš prijavil na trio ali odločil ,raje vprašaj , če kaj ne veš!;) ;)

Veron
09.09.2006, 19:05
Sicer nevem zakaj vsi samo povdarjate koliko "nezadovolnih" strank je, zakaj noben ne omeni koliko zadovolnih je? Ker če pogledamo koliko je naročnikov na Trio paket in koliko je nezadovolnih, je to majhen % ;)

rock
09.09.2006, 19:08
Sicer nevem zakaj vsi samo povdarjate koliko "nezadovolnih" strank je, zakaj noben ne omeni koliko zadovolnih je? Ker če pogledamo koliko je naročnikov na Trio paket in koliko je nezadovolnih, je to majhen % ;)
Ohjej pa se ja ne bomo zdej vrnil na debate izpred parih let.
Sem bil prepričan, da smo to presegli.

Veron
09.09.2006, 19:36
Ignoriraj post če te moti ;)

rock
09.09.2006, 19:46
Da bi zamižov, če mi nekaj ni všeč mi glih ni v navadi.

KlemenS
09.09.2006, 19:59
evo jaz se javim da sem zadovoln :) tv dela supr, sufram normalno, telefon mi dela tako kot more nobenga sumenja itd... imam pa tud sagem, k vsak prav da je shit :)

SloCop
09.09.2006, 20:12
Sicer nevem zakaj vsi samo povdarjate koliko "nezadovolnih" strank je, zakaj noben ne omeni koliko zadovolnih je? Ker če pogledamo koliko je naročnikov na Trio paket in koliko je nezadovolnih, je to majhen % ;)


Ker se to da deluje vse OK že samo posebi pričakuje :)

Veron
09.09.2006, 20:43
Sem mislu da ideali kot so popoln človek ne obstajajo?

Človek > pomeni samo po sebi logično, da kdaj nardi kako napako ali se motim? siol velja za ideal popolnosti? ja lepo to :)

SloCop
09.09.2006, 21:17
Sem mislu da ideali kot so popoln človek ne obstajajo?

Človek > pomeni samo po sebi logično, da kdaj nardi kako napako ali se motim? siol velja za ideal popolnosti? ja lepo to :)


Če bi bili vi tako popolni ne bi imeli non-stop zasedenih linij na 0801000, kamor kličemo uporabniki ki imamo z vašimi storitvami težave. Namreč še nikoli nisem klical da povem da mi vse lepo dela. Torej... predvidevam da kličejo ljudje ki imajo težave z vašimi storitvami. Siol je daleč od ideala je pa trenutno za mnoge nujno zlo.

Samo po sebi se zdi pa logično da ko neko zadevo uporabnik naroči ali kupi da jo ne zato da bo imel z njo težave ampak zato da jo bo uporabljal. Meni recimo 4 mesece ni deloval telefon tako kot treba, poznam pa še vsaj ducat takšnih osebno... da ne govorim za te ljudi iz foruma.

Ko kupim avto ga kupim da se vozim in ne da serviserju razlagam da mi gori ta in ona lučka, in da med vožnjo odstranim za 2 minute akumulator da mi volan dela normalno.

In ja, strinjam se tudi z večino da na 0801000 dela ogromno ljudi ki bi več koristi naredili morda kje drugje. Seveda človek naleti tudi na izjeme ki vedo kaj delajo.... žal redko.....

In ja ko uporabnik naroči ali kupi neko storitev se zdi samo po sebi doumnevno da bo storitev delovala tako kot je obljubljeno. Tiste storitve za katere ponudnik pa ne garantira da bodo delovale in so v fazah razvoja in testiranja pa se imenujejo DEMO storitve in se načeloma ne zaračunavajo. Razen v primeru Siola, kjer smo uporabniki DEMO testerji.

l.p.

SloCop
09.09.2006, 21:20
Pogodba koneckoncev zavezuje uporabnika da plačuje ponudnika pa da nudi uporabniku kar je pač ponuja.
Če uporabnik ne plača položnice v celoti se ga odklopi, še kasneje pa zaračuna predčasni odklop...

Če ponudnik ne naredi svojega... uporabnik kliče, prosi... čaka... moli.... na koncu plača celo položnico in .... tako naprej.....

moglasi
10.09.2006, 10:15
Pogodba koneckoncev zavezuje uporabnika da plačuje ponudnika pa da nudi uporabniku kar je pač ponuja.
Če uporabnik ne plača položnice v celoti se ga odklopi, še kasneje pa zaračuna predčasni odklop...

Če ponudnik ne naredi svojega... uporabnik kliče, prosi... čaka... moli.... na koncu plača celo položnico in .... tako naprej.....

Poslal sem mail.. pisal v forum: tehnična pomoč..
Še vedno nobenega odgovora.
Pa ne mislim odnehati.Veselo snemam SIOL TV .. nedelovanje.. , popačen , neizenačen zvok.
Že vem zakaj!

Vsemogočni
10.09.2006, 12:29
Sem misli, da bo kaj hitreje. Ocino bom moral pocakati.

Na kabelskem sistemu lahko prikljucis tudi radio na omerzje. Ali ima Siol kaj podobnega? Nikjer ne najdem programske sheme za radio.


Imaš nekaj radijskih postaj, predvajajo pa ko imaš vklopljen TV aparat, ki ne kaže nobene slike.

storz
10.09.2006, 13:02
Radio lahko poslušate preko aminota in so na kanalih 301, 302,... itd

krneki66
10.09.2006, 18:49
Radio lahko poslušate preko aminota in so na kanalih 301, 302,... itd
A to pomeni, da bom lahko prikljucil stolp na Aminota?

rock
10.09.2006, 19:12
Sej ga že zdavnaj lahk uporabljaš namest TV zvočnikov.

Storž: a zaupaš IP naslove na ktere ste dal radio.
kaj je tam na IP .*202. za "posvečene" z dobro linijo ena zadeva kodirana z h264
Sicer bo pa spet enkrat treba mal pregledat, če je še kaj testnga kje.

storz
11.09.2006, 06:17
Sej ga že zdavnaj lahk uporabljaš namest TV zvočnikov.

Storž: a zaupaš IP naslove na ktere ste dal radio.
kaj je tam na IP .*202. za "posvečene" z dobro linijo ena zadeva kodirana z h264
Sicer bo pa spet enkrat treba mal pregledat, če je še kaj testnga kje.

kaj pa je ponavad kodirano z h264 :) sam vprašanje kdo ma odprto tolk linijo :)

rock
11.09.2006, 11:12
vem vem:veryevil:
itak nimam šans za to ker kabel nardi več kot dvakratno zračno razdaljo do centrale:nonono:

miro74
11.09.2006, 11:49
vem vem:veryevil:
itak nimam šans za to ker kabel nardi več kot dvakratno zračno razdaljo do centrale:nonono:

A mi pošlješ cel ip na PM. Mislim da bi mi moralo it.

Vsemogočni
11.09.2006, 20:50
Če bi bili vi tako popolni ne bi imeli non-stop zasedenih linij na 0801000, kamor kličemo uporabniki ki imamo z vašimi storitvami težave. Namreč še nikoli nisem klical da povem da mi vse lepo dela. Torej... predvidevam da kličejo ljudje ki imajo težave z vašimi storitvami. Siol je daleč od ideala je pa trenutno za mnoge nujno zlo.

Samo po sebi se zdi pa logično da ko neko zadevo uporabnik naroči ali kupi da jo ne zato da bo imel z njo težave ampak zato da jo bo uporabljal. Meni recimo 4 mesece ni deloval telefon tako kot treba, poznam pa še vsaj ducat takšnih osebno... da ne govorim za te ljudi iz foruma.

Ko kupim avto ga kupim da se vozim in ne da serviserju razlagam da mi gori ta in ona lučka, in da med vožnjo odstranim za 2 minute akumulator da mi volan dela normalno.

In ja, strinjam se tudi z večino da na 0801000 dela ogromno ljudi ki bi več koristi naredili morda kje drugje. Seveda človek naleti tudi na izjeme ki vedo kaj delajo.... žal redko.....

In ja ko uporabnik naroči ali kupi neko storitev se zdi samo po sebi doumnevno da bo storitev delovala tako kot je obljubljeno. Tiste storitve za katere ponudnik pa ne garantira da bodo delovale in so v fazah razvoja in testiranja pa se imenujejo DEMO storitve in se načeloma ne zaračunavajo. Razen v primeru Siola, kjer smo uporabniki DEMO testerji.

l.p.


Upoštevaj, da je kar nekaj takih ki jih ima kar nekaj težav s samim s seboj. Nekaj je takih, ki niso zdravi, če ne morijo za neke brezvezne stvari, ki že po defaultu niso v ponudbi, pa bi se dale izpeljat ali uvedet v ponudbo, nekaj je takih, ki bi z nabavo paketa radi obvladali vse, čeprav še dobro ne vedo kako in zakaj imajo itd, nekaj je takih, ki ti eno vprašanje raztegnejo na pol ure in stalno nekaj dodatnega sprašujejo, tko, da na koncu ko odložijo sploh ne vedo zakaj v bistvu so klical, pa mora ponovno klicat k se spomnijo, nekaj je pa tud takih, ki imajo resnične probleme.

Številka je pa za vse ista.

lcerne
14.09.2006, 20:58
Če bi bili vi tako popolni ne bi imeli non-stop zasedenih linij na 0801000, kamor kličemo uporabniki ki imamo z vašimi storitvami težave. Namreč še nikoli nisem klical da povem da mi vse lepo dela. Torej... predvidevam da kličejo ljudje ki imajo težave z vašimi storitvami. Siol je daleč od ideala je pa trenutno za mnoge nujno zlo.

Samo po sebi se zdi pa logično da ko neko zadevo uporabnik naroči ali kupi da jo ne zato da bo imel z njo težave ampak zato da jo bo uporabljal. Meni recimo 4 mesece ni deloval telefon tako kot treba, poznam pa še vsaj ducat takšnih osebno... da ne govorim za te ljudi iz foruma.

Ko kupim avto ga kupim da se vozim in ne da serviserju razlagam da mi gori ta in ona lučka, in da med vožnjo odstranim za 2 minute akumulator da mi volan dela normalno.

In ja, strinjam se tudi z večino da na 0801000 dela ogromno ljudi ki bi več koristi naredili morda kje drugje. Seveda človek naleti tudi na izjeme ki vedo kaj delajo.... žal redko.....

In ja ko uporabnik naroči ali kupi neko storitev se zdi samo po sebi doumnevno da bo storitev delovala tako kot je obljubljeno. Tiste storitve za katere ponudnik pa ne garantira da bodo delovale in so v fazah razvoja in testiranja pa se imenujejo DEMO storitve in se načeloma ne zaračunavajo. Razen v primeru Siola, kjer smo uporabniki DEMO testerji.

l.p.

Pozdrav, se strinjam s tabo SloCop, res smo DEMO testerji. Sam imam TRIO paket šele 2 meseca in pol, v tem času sem bil brez interneta pol meseca, brez telefona in TV pa par dni manj. Prejšnji teden sem že drugič v reklamacijo dal v popravilo modem Sagem in seveda zahteval zamenjavo, kar pa mislim, da mi ne bo odobreno. Zamenjavo zato, ker pri prvi reklamaciji mi je nadomestni modem čudežno delal 10 dni brez težav, ko sem dobil svojega nazaj pa seveda spet same težave.
Telekom mi je, ne vem sploh kolikokrat sem klical Siol o težavah, pregleda, izmeril vse kable od omarice do telefona itd., testirali so mi hitrost, ne vem kaj niso naredili, z njihove strani narejeno in bilo vse OK. Tako, da mislim, da je vse krivo v samem modemu.
Sedaj imam nadomestni modem, dela mi TV, telefon sicer nisem hotel, da mi konektirajo, vendar internet povezava pa seveda spet težava, težave,......klici na Siol itd.
Toliko težav nisem imel z nobeno opremo, avtom ipd. kot s to.
Pač kot si rekel - DEMO testerji.

LP.

SloCop
15.09.2006, 06:38
Upoštevaj, da je kar nekaj takih ki jih ima kar nekaj težav s samim s seboj. Nekaj je takih, ki niso zdravi, če ne morijo za neke brezvezne stvari, ki že po defaultu niso v ponudbi, pa bi se dale izpeljat ali uvedet v ponudbo, nekaj je takih, ki bi z nabavo paketa radi obvladali vse, čeprav še dobro ne vedo kako in zakaj imajo itd, nekaj je takih, ki ti eno vprašanje raztegnejo na pol ure in stalno nekaj dodatnega sprašujejo, tko, da na koncu ko odložijo sploh ne vedo zakaj v bistvu so klical, pa mora ponovno klicat k se spomnijo, nekaj je pa tud takih, ki imajo resnične probleme.

Številka je pa za vse ista.


Ppozabil si napisat da je tudi na helpdesku precej takšnih ki imajo težave s samim seboj, takih ki niso zdravi če ne govorijo brezveznih bedarij, takšnih ki sploh ne vedo kaj podjetje za katerega naj bi svetoval ponuja, sem in tja pa je kakšen ki zadevo obvlada in bo zaradi pritiska kmalu siol zapustil.....

Jst pa sem ja... beta tester.....

SloCop
15.09.2006, 06:39
Radio lahko poslušate preko aminota in so na kanalih 301, 302,... itd
ubistvu je tam bolj šumenje kot radijo