Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Modem v najemu


mark2
08.09.2006, 15:22
He, he ta Siol ga pa že pošteno biksa:nonono: .

Pred kakima dvama meseca sem jim poslal reklamacijo, ker sem imel tri mesece same težave. Čez en teden sem prejel odgovor, da so reklamacijo prejeli. Danes pa sem izvedel, da so jo izgubili in da naj še enkrat pošljem.

Druga zadeva, ki me je kar šokirala pa je, da sem prejel račun, v katerem so mi zaračunali najem komunikaciske opreme okrog 5000 sit. To pa zato, ker sem segema zamenjal za ganimade. Zamenjal ga mi je sam Siol in sicer tako, da so mi ga poslali po pošti, jaz pa jim nazaj sagema.

A zdaj bom pa vsak mesec plačeval najem tega. Pa vi se hecate!!!

Na številki 01 473 00 67 - reklamacije, se nihče ne oglaša.

bafalo
09.09.2006, 06:31
Pozdravljeni,

ja to kar dela siol gre počasi čez vse meje nekega zdravega razuma.
"Nategujejo staro in mlado". Po moje se kaj takega lahko dogaja samo v Sloveniji. Inšpekcijske službe so pa tko al tko popolnoma nesposobne in brez moči. Oglasi ki se vrtijo trenutno na TV in drugje recimo zavajajo kupce pa niče nič ne ukrepa. Saj človek bi lahko našteval do jutri.

Mark ne preostane ti nič drugega kot da nenehno klicariš "težiš" ali pa če greš h konkurenci. Če smo iskreni ima siol veliko preveč naročnikov in jim je za kakšnih par tisoč naročnikov upada čisto vseeno. Še zmeraj vedo da bodo povprečna gospodnijstva ostala pri njih, ker ne poznajo konkurence.

storz
09.09.2006, 07:00
He, he ta Siol ga pa že pošteno biksa:nonono: .

Pred kakima dvama meseca sem jim poslal reklamacijo, ker sem imel tri mesece same težave. Čez en teden sem prejel odgovor, da so reklamacijo prejeli. Danes pa sem izvedel, da so jo izgubili in da naj še enkrat pošljem.

Druga zadeva, ki me je kar šokirala pa je, da sem prejel račun, v katerem so mi zaračunali najem komunikaciske opreme okrog 5000 sit. To pa zato, ker sem segema zamenjal za ganimade. Zamenjal ga mi je sam Siol in sicer tako, da so mi ga poslali po pošti, jaz pa jim nazaj sagema.

A zdaj bom pa vsak mesec plačeval najem tega. Pa vi se hecate!!!

Na številki 01 473 00 67 - reklamacije, se nihče ne oglaša.

a imaš mogoče kakšen nadomestni modem od telekoma, ker oni zaračunajo če imaš dalj kot mislim da 45 dni njihov nadomestni modem.

Bom pa povprašal.

lp,
Matej

SloCop
09.09.2006, 18:45
Kaj zaračunajo?

Nadomestni modem po 45 dneh? Od kje jim ta pravica? Po tem času je uporabnik upravičen do novega modema! Ne pa do zaračunavanja nadomestnega!!!


Edino če je novega ali svojega starega že dobil pa nadomestnega ni vrnil.......

MrBoombastic
09.09.2006, 18:59
Napisal je, da je starega vrnil. Verjetno se je izgubil, tako kot prenekatera reklamacija.

SloCop
09.09.2006, 19:14
marsikaj se napiše pa ni tako.... :)

mark2
09.09.2006, 20:20
marsikaj se napiše pa ni tako.... :)

ja pa tokrat je ;)

Res je starega sem vrnil in to sagema. Zato ker sem bil praktično tri mesece brez trio paketa. Težave sagemov so bile že miljonkrat opisane in ne bi še enkrat...

Seveda zamenjava je bila zelo težavna, je bilo potrebno veliko klicev. A če vstrajaš se pride do pravih ljudi.

Torej dogovor je bil, da mi pošljejo novega, ne Sagema F@st 3344, ampak Ganymede 822+. Zato mi je celo Siol poslal obrazec - MENJAVA KOMUNIKACISKEGA PREHODA - .

Torej še isti dan, ko sem prejel Ganymede, sem jim vrnil Sagema skupaj z reklamacijo. Po enem tednu sem prejel odgovor, da so zadevo prejeli in da bo trajalo nekoliko časa, zaradi preverjanja vseh dejstev. Sem čez nekaj tednov klical in vprašal kako je stem pa so rekli, da preverijo še na telekom in potem dobim odgovor.

V glavnem, danes je zadeva izgubljena. Za povrhu pa naj bi plačal še najem modema...

Matej prosim, da zadevo preveriš.

Hvala in lp,
Mark

P.S. V primeru, da se problem ne reši, se bom odpovedal vsem storitvam Siola in se najverjetneje dobimo na sodišču (tožba siola zaradi neplačila rečuna). Kar je pa preveč, je pa preveč!!!

SloCop
09.09.2006, 20:29
:/ ....

bobi
09.09.2006, 21:01
Neverjetno kaj se vse spomnite, da bi folku še zadnji dinar pobral :nonono:, najemnino ti računa Telekom :D.
Ko se pa odklopiš pa noben od njih tudi povoha ne modema, kaj da bi ga celo odnesli.

SloCop
09.09.2006, 21:23
Meni recimo po treh mesecih še vedno niso prišli po NTAB al kaj je tista škatla od ISDN.

To je državna firma... torej imam doma kos skupne lastnine za katero ni nikomur mar.... sam je pa tudi ne bom nazaj nosil ker so jo pač sami prinesli......

Da ne govorim o ''pozabljenih'' modemih po različnih naslovih .....

storz
10.09.2006, 11:00
Kaj zaračunajo?

Nadomestni modem po 45 dneh? Od kje jim ta pravica? Po tem času je uporabnik upravičen do novega modema! Ne pa do zaračunavanja nadomestnega!!!


Edino če je novega ali svojega starega že dobil pa nadomestnega ni vrnil.......

ko greš v teletrgovino in daš svoj modem na servis, podpišeš en list, da ti oni posodijo nadomestni modem in gor piše nekaj v tem smislu da ga moraš vrniti, ko te oni obvestijo da je prišel tvoj s servisa. Problem se je dostikrat pojavil, ker nikoli niso prišli po svoj prvotni modem. Zaradi tega se je tudi vmes pojavilo da je zmanjkalo nadomestnih modemov.

Pri mark2 je pa pomoje prišlo do kakšne zmešnjave in se bo preverilo kako in kaj.

lp,
storz

SloCop
10.09.2006, 13:46
ko greš v teletrgovino in daš svoj modem na servis, podpišeš en list, da ti oni posodijo nadomestni modem in gor piše nekaj v tem smislu da ga moraš vrniti, ko te oni obvestijo da je prišel tvoj s servisa. Problem se je dostikrat pojavil, ker nikoli niso prišli po svoj prvotni modem. Zaradi tega se je tudi vmes pojavilo da je zmanjkalo nadomestnih modemov.

Pri mark2 je pa pomoje prišlo do kakšne zmešnjave in se bo preverilo kako in kaj.

lp,
storz


Torej v praksi uporabnik dobi oziroma kupi nekvaliteten modem in ga mora prenašat sem in tja..... sej siol in telekomov ve da so modemi vredni en drek.. pa naj jih oni hodjo menjat :)

Maj
13.09.2006, 04:03
ko greš v teletrgovino in daš svoj modem na servis, podpišeš en list, da ti oni posodijo nadomestni modem in gor piše nekaj v tem smislu da ga moraš vrniti, ko te oni obvestijo da je prišel tvoj s servisa. Problem se je dostikrat pojavil, ker nikoli niso prišli po svoj prvotni modem. Zaradi tega se je tudi vmes pojavilo da je zmanjkalo nadomestnih modemov.
lp,
storz

Največja sramota zaradi katere(poleg dvakrat previsoke cene) se bom ob prvi priliki odjavil od Siola je pa to, da NI MOŽNO nikjer v osrednji Sloveniji dobiti nadomestnega modema za čas popravila in kar je res višek pa je to, da ti Siol ne zniža naročnine, če zaradi popravila nimaš modema in interneta sploh ne moreš uporabljati.

Sam že par mesecev telefonarim po Teletrgovinah(Pražakova, BTC, Kranj) kdaj bodo imeli kakšen nadomestni modem pa mi so čez vse poletje odgovarjali, da jih nimajo zaradi dopustov??? sedaj pa naj bi bilo dopustov že zdavnaj konec pa modemov še vedno nimajo.

Enostavno se bom odjavil in vam namesto plačila kazni za predčasno prekinitev pogodbe prinesel ta odličen Sagemov modem, ki kar zmrzne, če se lotim prenašanja kakšnih torrenov ali pa če bog ne daj uporabim telefonijo ob tem ko sem na internetu in me že glava boli od večnega resetiranja.

Kolegica ima tri mesece T2 in ji ni bilo potrebno še niti enkrat resetirati modema pa lahko prenaša torrente, hkrati telefonira,...
Jaz pa vsak dan pol ure časa porabim samo za resetiranje modema-še klicna povezava mi je bolje delovala.

Nikjer v pogodbi ne piše, da je moja dolžnost večno resetiranje modema-torej ga ne bom več resetiral brez tega mi Siolove storitve ne bodo delale in upam, da sem potem upravičen do razdrtja pogodbe brez pogodbene kazni?

Pa še to ali sem upravičen do povračila potnih stroškov, če nesem modem v času garancije na servis oz. v Teletrgovino in zakaj ne?

Lp

MrBoombastic
13.09.2006, 07:59
Meni na Sagemovem garancijskem listu piše, da sem upravičen do najnižjih potnih stroškov.

klemenr
13.09.2006, 09:53
Maj : V primeru, da niste prejeli nadomestnega modema ste za čas popravila vaše modema upravičeni do reklamacije, ki vam bo odobrena.

mark2: reklamacija vam je upoštevana - odgovor ste prejeli preko elektronske pošte

Maj
13.09.2006, 15:21
Meni na Sagemovem garancijskem listu piše, da sem upravičen do najnižjih potnih stroškov.
A to velja tudi, če ga neseš v Teletrgovino?
Ker meni je povedal, da potnih stroškov še nikoli niso nikomur plačali.

V glavnem to, da dobiš modem v last je ena najslabših Siolovih zadev.
Drugje pokličeš in dobiš zamenjavo tukaj se moraš pa ob vsaki okvari moraš je.bati sam.

Čudno se mi zdi, da če so si zaradi takega načina precej znižali svoje stroške zakaj so potem še vedno daleč najdražji?

Maj
13.09.2006, 15:36
Maj : V primeru, da niste prejeli nadomestnega modema ste za čas popravila vaše modema upravičeni do reklamacije, ki vam bo odobrena.
Tip na 080 1000 mi je rekel, da v primeru, če nesem modem na servis in nimam interneta, da nisem upravičen do znižanja naročnine-do reklamacije sem upravičen le v primeru, če mi Siol ne zagotovi interneta in v nobenem drugem primeru.

Škoda, ker me je tip na informacijah tako lepo nateg.nil saj bi sicer modem lepo nesel na servis takrat ko sem internet najmanj rabil ne pa, da že tri mesece tečnarim po Teletrgovinah.

Sicer sem se pa desetkratdnevnega resetiranja modema že kar lepo navadil(edino telefonija praktično ni uporabna) tako da razmišljam, da potrpim še to leto vezave potem bo pa upam, da bo konkurenca prišla tudi na podeželje in me Siol ne vidi nikoli več.

Lp

mark2
13.09.2006, 21:46
mark2: reklamacija vam je upoštevana - odgovor ste prejeli preko elektronske pošte

Klemenr, prejel. Hvala.

Lp, Mark

mckeky
13.09.2006, 22:27
mah..........mal se je treba zbunit........pol pa je