Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Kariera Michaela Schumacherja


MERLIN
10.09.2006, 15:05
Še tri dirke in konec bo mogočne kariere.
pa sploh nism njegov navijač.
nikoli nism bil. lahko bi rekel antišumaher
pač vedno so mi bili zanimivi latino dirkači..Senna je bil pač le eden..
sedaj pa bistvu.

KAKO OCENJUJETE KARIERO SCHUMACHERJA.
po čem ste si jo najbolj zapomnili?
7 naslovov?(morda bo 8),
kontroverzne dirke (trčenje z Hillom,Villeneuveom?
superiornost ferrarija 2000-05
astronomski zaslužek
90 zmag?

lady_lucifer
10.09.2006, 15:06
ze od nekdaj mi je bil tecen.

fancy
10.09.2006, 15:08
ze od nekdaj mi je bil tecen.

:clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

Limml
10.09.2006, 15:11
Nikol navijal zanjga, je pa dejstv, da je bil/je eden najboljših dirlačev vseh časev, po dosežkih pa trenutni največji in to bo zelo težko presečt....in formula bo veliko zgubila, na eni strani veliko privržencev in na drugi strani navijače, ki so navijali za vse ostale razen za Schumacherja :)

stLARA
10.09.2006, 15:15
Mislim, da je verjetno zadnji dirkač stare garde (ne vem, kako se naj bolje izrazim), ki je res pravi dirkač in ne le lutka v rokah svojih šefov, inžinirjev. Dandanes itak vozijo samo še dirkači, ki se ta vsako malenkost pritožujejo FIA-i in žez FIA-o. Kakorkoli pogledaš, lahko vsak, tudi če je njegov nasprotnik, reče, da bo formula definitivno z njegovim odhodom nekje nekaj izgubila. Morda celo kaj na zanimanju za ta šport.

:dontknow:

Fitipaldi
10.09.2006, 15:25
SHUMI LEGENDA!!!...
Upam, da letos postane še 8. svetovni prvak:2thumbs:

stLARA
10.09.2006, 15:27
Možnosti ima vsekakor odlične... Čeprav sama pred to dirko skoraj da nisem več verjela v to:)

MERLIN
10.09.2006, 15:36
Nikol navijal zanjga, je pa dejstv, da je bil/je eden najboljših dirlačev vseh časev, po dosežkih pa trenutni največji in to bo zelo težko presečt....in formula bo veliko zgubila, na eni strani veliko privržencev in na drugi strani navijače, ki so navijali za vse ostale razen za Schumacherja :)

točno to velja tudi zame.
na koncu sem nekaj časa celo navijal za ferrari, da bi mu uspelo po letu 79 doseči nov naslov
in šumi je z svojo energijo in karizmo s pomočjo Todta in Browna uspel narediti najboljši stroj vseh časov v F1

RSJ-Ultras
10.09.2006, 20:46
Schumi bo vedno zame velik vzornik in zame eden izmed največjih športnikov na svetu. Zanj navijam odkar sem kot otrok prvič opazil F1 (verjetno mi je bila všeč predvsem rdeča barva dirkalnika ;) ). Upam, da bo osvojil še 8 naslov prvaka in odšel kot zmagovalec. Ampak tudi v nasprotnem primeru je največji šampijon!

SCHUMI ÜBER ALLES!

Teo
10.09.2006, 20:53
Vedno sem bil antišumaher... predvsem zaradi nešportnih potez, ter nasplošno oholega vedenja. Priznam pa, da je en najboljših pilotov vseh časov in se lahko brez skrbi vsede zraven fangiota, prosta, senne...
ta osmi naslov pa mu kar priželim, ker je alonso še večji bumbar kot on.

Drugo leto, pa bom prvič v svoji karieri navijal za ferarri:)

stLARA
10.09.2006, 20:54
Always Ferrari Fan :approve: :approve: Tud če Jamamoto vozi zanj (O bog, prosim da ne... :nonono: )

3nity
10.09.2006, 21:23
jst mislim, da je bil že skrajni čas, da se upokoji.

aja, nikoli nisem navijala za ferrari, niti za šumija.

Robert
10.09.2006, 21:28
Jaz bom navijal na Ferrari ne glede na to, kako jim bo šlo in ne glede na to, kdo bo dirkal za njih. Če si pravi navijač, ostaneš navijač v dobrem in slabem. Zanimivo je, koliko "fanov f1" je začelo navijat za Renault, ko pa jim ne bo šlo več, pa ne bodo hoteli slišat za njih.

RSJ-Ultras
10.09.2006, 21:37
Jaz bom navijal na Ferrari ne glede na to, kako jim bo šlo in ne glede na to, kdo bo dirkal za njih. Če si pravi navijač, ostaneš navijač v dobrem in slabem. Zanimivo je, koliko "fanov f1" je začelo navijat za Renault, ko pa jim ne bo šlo več, pa ne bodo hoteli slišat za njih.

Sam kljub odhodu Njega ostajam fan Ferrarija in sicer bom v prvi vrsti navijal za Masso, seveda pa tudi za Kimija, ki mu povsem privoščim naslov. Ampak najprej nas čaka še en Michaelov;)

Robert
10.09.2006, 21:38
Sam kljub odhodu Njega ostajam fan Ferrarija in sicer bom v prvi vrsti navijal za Masso, seveda pa tudi za Kimija, ki mu povsem privoščim naslov. Ampak najprej nas čaka še en Michaelov;)
Saj ni letelo na tebe ali pa na bilo koga, ampak zanimiv trend je to postal po lanski sezoni :)
Massa zna presenetit in naslednjo sezono celo zmešat štrene Kimiju.

Teo
10.09.2006, 21:45
Saj ni letelo na tebe ali pa na bilo koga, ampak zanimiv trend je to postal po lanski sezoni :)
Massa zna presenetit in naslednjo sezono celo zmešat štrene Kimiju.

koliko ljudi pa misliš, da je naviljalo za ferarri pred '96?

Abronsius
10.09.2006, 21:49
Vedno sem bil antišumaher... predvsem zaradi nešportnih potez, ter nasplošno oholega vedenja. Priznam pa, da je en najboljših pilotov vseh časov in se lahko brez skrbi vsede zraven fangiota, prosta, senne...
ta osmi naslov pa mu kar priželim, ker je alonso še večji bumbar kot on.

Drugo leto, pa bom prvič v svoji karieri navijal za ferarri:)

Teo je povedal vse, kar sem želel povedati tudi sam, tudi tisto o še večjem bumbarju Alonsu :D . Drugo leto tudi jaz prvič navijam za rdeče in za Kimija.

stLARA
10.09.2006, 21:49
koliko ljudi pa misliš, da je naviljalo za ferarri pred '96?

jaz sem začela leta 96 gledat formulo in od takrat navijam za njih :dontknow: In to kljub temu, da takrat niso bili ravno na vrhu...(verjeno mi je bila rdeča barva všeč :veryevil: :veryevil: )

Sicer pa ima Ferrari ogromno (starejših) navijačev prav zaradi svojih uspehov pred 1983 :shy:

3nity
11.09.2006, 07:02
Jaz bom navijal na Ferrari ne glede na to, kako jim bo šlo in ne glede na to, kdo bo dirkal za njih. Če si pravi navijač, ostaneš navijač v dobrem in slabem. Zanimivo je, koliko "fanov f1" je začelo navijat za Renault, ko pa jim ne bo šlo več, pa ne bodo hoteli slišat za njih.

jst nisem med njimi. jst za renault navijam v slabem in v dobrem :approve:

castor
11.09.2006, 07:36
Nikoli za Šumaherja.

Ne vem, glede športnih rezultatov kapo dol. Je največji, nikoli ne bo presežen, eden boljših športnikov našega časa. Legenda in zagotovo smo lahko veseli, da smo ga spremljali v njegovem času.

Ampak moja zamera do njega ostaja od leta 94, ko je na surov način napadel Hilla. Takrat sem se kot 10 letni poba, ki še ni prebolel smrti Ayrtona Senne, dokončno zgrozil nad fairplayem v športu.:evil: In potem še tisto z Vilnevom, pa aroganca.... itd, itd.

Štrudl
11.09.2006, 07:54
ze od nekdaj mi je bil tecen.


:2thumbs: :veryevil:

Knez
11.09.2006, 08:27
Za formulo sem se nehal zanimati, ko se je ubil Senna.

mikimaus
11.09.2006, 10:19
Nikoli za Šumaherja.

Ne vem, glede športnih rezultatov kapo dol. Je največji, nikoli ne bo presežen, eden boljših športnikov našega časa. Legenda in zagotovo smo lahko veseli, da smo ga spremljali v njegovem času.

Ampak moja zamera do njega ostaja od leta 94, ko je na surov način napadel Hilla. Takrat sem se kot 10 letni poba, ki še ni prebolel smrti Ayrtona Senne, dokončno zgrozil nad fairplayem v športu.:evil: In potem še tisto z Vilnevom, pa aroganca.... itd, itd.


Podpis!

Dodal bi še, da letos prav forsirajo na njegovo zmago, prevzema me filling da že vsi razen Renaulta in

Briatorija navijajo in delajo za nemškega osla!!! Na trenutke mi je še Fisiko sumljiv.:nonono: :nonono: :nonono:

Zadnja dirka je lep primer!

bico
11.09.2006, 10:39
On je car formule 1 in mi ga je kar žal, da odhaja, vendar si pa to zasluži.:2thumbs:

U462
11.09.2006, 10:49
M.Sch je pravi car športa.
Dosegel in presegel je vse mejnike. :2thumbs: :2thumbs: :2thumbs:
Naredil je tudi veliko lumparij, ki so na meji sprejemljivega, niso pa ga mogli sankcionirati :2thumbs: :2thumbs:
Kot znana oseba se ukvarja tudi z dobrodelnostjo :2thumbs:

Škoda, morda bi lahko zanj tudi navijal, pa so mi bolj všeč finci :approve:

crazylemonlemon
11.09.2006, 10:54
šumaher je legenda - tiste traparije s hilom inn vilnevom so se zgodile v luči tekmovalnosti - človek rad zmaguje. edino prav. Mislm da je že plaču svoje. BRAVO

mrjerry
11.09.2006, 11:05
Nikoli nisem bolestno navijal za Schumija, sem bil pa always fan Ferrarija in posledicno nisem imel problemov z Michaelom. Izjemen profesionalec, 100% podvrzen dirkanju in zmagovanju. Ni show off, ne hodi po fensi turisticnih destinacijah s supermanekenkami in se ne nastavlja fotografom, kako dobro babo ima in kako se mata rada (ane Kimi). En prvih dirkacev, ki je poudarjal pomen fizicne pripravljenosti. Se ko je dirkal za Renault, je obstajal Technogymov plakat s Schumacherjem, ki reklamira neko multifunkcionalno napravo (ki se sicer nikoli ni obnesla, pa vendar). Kljub temu, da je bil enkrat ze na vrhuncu (2x prvak z Renaultom) je prestopil v Ferrari, ki je bil tedaj totalno na psu. V nekaj letih, ko se je cijazil v ozadju, so zrihtali avto u nulo in u bistvu sesuli zanimivost formule 1.

Traparije in `nefer' poteze z drugimi... Kaj je sicer v formuli dosegel Hill? Da Villeneuva sploh ne omenjam. Oba sta izkoristila fenomenalen Williamsov dirkalnik tistega obdobja, potem pa dobesedno potonila po drugih mostvih. To, da Villeneuvu danes sploh se kdo daje placo, se mi zdi vecji fenomen v F1 kot pa schumijev morebiten osmi naslov :approve:

crazylemonlemon
11.09.2006, 11:11
:rolling: :rolling: :2thumbs:
Boljš se ne da povedat!!

Abronsius
11.09.2006, 12:20
Drži, vendar mogoče mu je manjkalo ravno to, en majčken odpiljenosti, kot so jo recimo imeli Mansell ali pa Ayrton, da ne gremo še bolj nazaj v zgodovino F1. Šumi je bil perfekten, enako kot je recimo perfekten Loeb v WRCju, tako perfekten da je že naravnost dolgočasen. Pravzaprav je težava v tem, da je neglede na talent, v današnji F1 težko pokazati takšne vrhunce na stezi, kot smo jim bili priča v preteklosti. Žal je FIA poskrbela, da je v sodobni F1 skorajda nemogoče prehitevanje na stezi in tako so mojstrovine Šumija izgledale v stilu, ostani na progi dlje kot drugi in nato po njihovem postanku v boksih odpelji par najhitrejših krogov ter na ta način pridobi pozicijo. V tem elementu je bil Šumi šampijon... kot programiran stroj je znal na komando odpeljati totalne rekorde. Ne vem če me razumete, Ayrtona se recimo spominajm po epskih bitkah na dirkališču, medtem ko mi pri Šumiju fali ta spektakularnost, falijo mi nepozabnni momenti za kar pravzaprav niti ni sam kriv... imel je pač smolo, da je tekmoval v času ko F1 postaja skorajda sterilno tekmovanje, z redkimi prehitevanji na stezi in s kaznovanjem za oviranje, že če te nasprotnik zgolj vidi pred sabo.

mrjerry
11.09.2006, 12:25
Najtezje je biti zanesljiv in vztrajen. Sicer ne bos pokazal nicesar atraktivnega, ampak vedno bos na vrhu. Mors bit blazen karakter, da imas dejanski potek dogodkov pod kontrolo, da na slabem zacetku ne razbijas dirkalnika preko vseh meja in upas na najboljse (obicajno pa koncas z eksplodiranim motorjem ali preprosto izletom s proge), da po drugi strani ne tiscis, ko si prvi in pred tabo ni nikogar, pa da se znas v nekem trenutku dirke sprijazniti s porazom in rajsi na ziher vozis na cetrtem mestu, kot pa kazes karakter in neumorno napadas...

Mene te stvari veliko bolj privlacijo kot pa cirkusantske poteze Kimija. Saj ne recem, fajn ga je gledat (mclarren ze vizualno tko zgleda, kot da je narejen za zganje), ampak za vecino odstopov si je bil pa kar lepo sam kriv.

Abronsius
11.09.2006, 12:33
Mene te stvari veliko bolj privlacijo kot pa cirkusantske poteze Kimija. Saj ne recem, fajn ga je gledat (mclarren ze vizualno tko zgleda, kot da je narejen za zganje), ampak za vecino odstopov si je bil pa kar lepo sam kriv.

Zakaj se mi zdi da ljudje vedno omenjajo Kimija, ko mislijo na Montoyo. Mrjerry brez zamere ampak povej mi eno cirkusantsko potezo Kimija. Zame je on poleg Šumija in Alonsa eden najbol zanesljivih voznikov, povrhu vsega ga odlikuje še izjemna hladnost na stezi, ne da se ga sprovocirat, kot recimo Alonsa. Na nek način bo pomoje Kimi pri tako odličnem Ferarriju še bolj dolgočasen od Šumija. O njegovi živahnosti v privatnem življenju se pa lahko seveda mal drugače pogovarjamo. :D

mrjerry
11.09.2006, 12:45
Eh, Montoye ne bi mesal zraven. On nima tistega. Kimi je problem. V predzadnji sezoni (bolj, kot v tejle zadnji) McLarren evidentno ni zdrzal povprecne dirke. Zato tudi toliko odpovedi in menjav motorja. Kimi je z vrtoglavimi voznjami marsikaj resil (in bil zato tudi zanimiv, ker smo gledali, kako mu bo slo iz 12.+ startnega mesta), velikokrat pa preteral motor in zato ni koncal dirke. S tem da sem preprican, da je Kimi zelo zelo dobro vedel, koliko motor zdrzi. In se posebej dobro je vedel, da voznja znotraj zmogljivosti ne bo prinesla zmage. Zato je tiscal preko zmogljivost in ce je imel sreco, se je obneslo, sicer pa ne. Ampak dolgorocno to ni profil sampiona, niti ne zanesljivega voznika. Ne trdim, da je on neposredno kriv za svoje odstope (za razliko od montoye), vseeno pa ne vozi zmogljivostim dirkalnika primerno. Koliko odstopov pa je schumacher nanizal?

Seveda privat zivljenje nima objektivne veze s sampjonskostjo - gre pac za moje subjektivno mnenje o tem, da so dobri sportniki tisti, ki promovrirajo sport s profesionalizmom in predanostjo sportu in ne s cirkusantnostjo. Saj ne, da Kimiju zamerim njegovo vedenje, sem pa tja ni tok napacno videt njegovo babnico in tist njegov mrtvo hladen baby face :clown:. Pa zmer gresta na Hvar nekje konec oktobra ali pa zacetek aprila. Najbrz zato, ker je Kimiju takrat ravno prav vroce :clown: (ok, zdej sem pa ze res zloben)


Aja, se nekaj bi omenil... Schumacher prakticno vedno omeni ekipo, ki stoji v ozadju. Pri mnogih drugih dirkacih (sploh pri hillu je bilo tega dost, pa se prej pri prostu, tud hakkinennu) - self self self self self. Preprosto ni mogel priznat, da ni mel pogojev za zmagu. Pri schumacherju cenim, da brez mutenja in direktno pove, da pac ni slo. In vedno z retoriko razbremeni mehankarje in tehnike.

Robert
11.09.2006, 12:46
Podpis!

Dodal bi še, da letos prav forsirajo na njegovo zmago, prevzema me filling da že vsi razen Renaulta in

Briatorija navijajo in delajo za nemškega osla!!! Na trenutke mi je še Fisiko sumljiv.:nonono: :nonono: :nonono:

Zadnja dirka je lep primer!
O bog, kakšna teorija zarote :nonono: :veryfunny:

Robert
11.09.2006, 12:51
Eh, Montoye ne bi mesal zraven. On nima tistega. Kimi je problem. V predzadnji sezoni (bolj, kot v tejle zadnji) McLarren evidentno ni zdrzal povprecne dirke. Zato tudi toliko odpovedi in menjav motorja. Kimi je z vrtoglavimi voznjami marsikaj resil (in bil zato tudi zanimiv, ker smo gledali, kako mu bo slo iz 12.+ startnega mesta), velikokrat pa preteral motor in zato ni koncal dirke. S tem da sem preprican, da je Kimi zelo zelo dobro vedel, koliko motor zdrzi. In se posebej dobro je vedel, da voznja znotraj zmogljivosti ne bo prinesla zmage. Zato je tiscal preko zmogljivost in ce je imel sreco, se je obneslo, sicer pa ne. Ampak dolgorocno to ni profil sampiona, niti ne zanesljivega voznika. Ne trdim, da je on neposredno kriv za svoje odstope (za razliko od montoye), vseeno pa ne vozi zmogljivostim dirkalnika primerno. Koliko odstopov pa je schumacher nanizal?

To, da Kimi rad pretera motor, je tako: vsak motor v današnji formuli 1 ima določeno število vrtljajev - tako jih imajo na kvalifikacijah dirkači na razpolago več kot med samo dirko. Res pa je, da lahko včasih dirkači pripomorejo k kakšni tehnični napaki, ko grobo prevozijo kakšen robnik in podobno. McLaren pa je znan po svoji nezanesljivosti in to je glavni razlog, da lani niso osvojili obeh naslovov. Če bodo to uredili do naslednje sezone, potem bodo resno konkurirali Renalutu in Ferrariju, drugače ne. In zanimivo bo videti Alonsa, ko bo prišel iz Renaulta v McLaren in se morda znašel v nezanesljivem dirkalniku, česar pri Renaultu ni vajen.

mrjerry
11.09.2006, 12:59
Predvsem me zanima, kako mu bo vsec startna elektornika :veryevil:

To z vrtljaji imas dokaj prav. Hotel sem poudariti, da vsak dirkac definitivno pozna svoj dirkalnik in to u nulo. In tako tocno vedo, koliko bo zdrzal. Problem se pojavi, ko imas dirkalnik, ki ni sposoben zmagat, ti pa ga kljub temu tiscis na zive in mrtve. Karikiram: ce na vsaki dirki kot vodilni odstopis nekaj krogov pred ciljem zaradi preteranosti, se sicer o tebi dosti govori in zdi se, da si samo korak stran od triumfa, v resnici pa na koncu sezone nimas niti toliko tock kot tisti, o katerem se nic ne govori, je bil pa na vsaki dirki osmi.

3nity
11.09.2006, 13:20
meni gre pa počasi že naživce, kako spravljate šumija med bogove.

stLARA
11.09.2006, 13:24
meni gre pa počasi že naživce, kako spravljate šumija med bogove.


obišči tole stran: http://www.michael-please-stay-in-f1.com/ :veryevil: :veryevil: :veryevil: :veryevil:

3nity
11.09.2006, 13:31
obišči tole stran: http://www.michael-please-stay-in-f1.com/ :veryevil: :veryevil: :veryevil: :veryevil:

ne hvala. bi rada še malo živela

MERLIN
11.09.2006, 13:59
kaj naj rečem
v obdobju 2000-2005 sta on in Lance Armstrong zmagovala kot nora
kot sedaj Tiger Woods in Roger Federrer ter Valentino Rossi
še Jordan in Senna sodita v to kategorijo super zvezdnikov 90 let

zato bodo kariere vseh zgoraj naštetih nedosegljive za 99.9999% športnikom tega sveta

Schumacherjeva kariera je glede na statistiko 10+/10
glede na njegove škandale na pisti 7/10

skupno si pa vseno zasluži 9.9/10

ježek
11.09.2006, 14:22
Predvsem me zanima, kako mu bo vsec startna elektornika :veryevil:

To z vrtljaji imas dokaj prav. Hotel sem poudariti, da vsak dirkac definitivno pozna svoj dirkalnik in to u nulo. In tako tocno vedo, koliko bo zdrzal. Problem se pojavi, ko imas dirkalnik, ki ni sposoben zmagat, ti pa ga kljub temu tiscis na zive in mrtve. Karikiram: ce na vsaki dirki kot vodilni odstopis nekaj krogov pred ciljem zaradi preteranosti, se sicer o tebi dosti govori in zdi se, da si samo korak stran od triumfa, v resnici pa na koncu sezone nimas niti toliko tock kot tisti, o katerem se nic ne govori, je bil pa na vsaki dirki osmi.

in pol naj bi po tvojem on vozu tak da bi prhaju do cilja na 4. mestu in se odpovedal naslovu? :dontknow:

Abronsius
11.09.2006, 14:25
Predvsem me zanima, kako mu bo vsec startna elektornika :veryevil:

To z vrtljaji imas dokaj prav. Hotel sem poudariti, da vsak dirkac definitivno pozna svoj dirkalnik in to u nulo. In tako tocno vedo, koliko bo zdrzal. Problem se pojavi, ko imas dirkalnik, ki ni sposoben zmagat, ti pa ga kljub temu tiscis na zive in mrtve. Karikiram: ce na vsaki dirki kot vodilni odstopis nekaj krogov pred ciljem zaradi preteranosti, se sicer o tebi dosti govori in zdi se, da si samo korak stran od triumfa, v resnici pa na koncu sezone nimas niti toliko tock kot tisti, o katerem se nic ne govori, je bil pa na vsaki dirki osmi.

Mislim da nihče ne ve točno koliko bo zdržal nek dirkalnik. Tega vedenja nima nihče, niti tvoja ekipa v boksih ki spremlja vsako malenkost na telemetriji. Lahko opazijo določene težave in te opozorijo, medtem ko natančno določit, koliko lahko zdrži ne morejo niti ob vseh teh informacijah, kaj šele da bi to lahko ocenil dirkač v samem kokpitu. Tudi če se dirkač zaveda, da nima dirkalnika za zmago, ga pomoje tišči na polno večino dirke. Šele po zadnjem postanku se oceni situacijo, kaj je še mogoče in če si daleč v vodstvu lahko seveda umiriš zadeve, povsem drugače pa je, če si tik za vodilnim ali pa te nekdo priganja za tabo, takrat pomoje dirkač poskuša pridobiti oziroma obraniti pozicijo in ne pomišlja na varčevanje z materialom.

Poglej Šumija par dirk nazaj, ko je po suhi cesti drvel z gumami za dež in poplnoma prekuril gume ter nato z nevoznim dirkalnikom končal dirko s polomljeno obeso po kontaktu s Heidfeldom. Bil je v situaciji, ko se je odločil voziti na polno do konca in se ne zgolj zadovoljiti z nekaj točkami, ki bi jih zagotovo osvojil v primeru zamenjave gum. Hočem samo povedat, da je težko oceniti, kdaj se odreči nečemu, za ceno pripeljati do cilja.

Mislim, da vsak dirkač zaupa svojemu dirkalniku in ve, da je nastavljen tako, da mora zdržati celo dirko v polnem tempu. Ne rabi razmišljat o tem koliko lahko zdrži. Dirkalnik je narejen in stestiran tako, da bi moral zdržati celo dirko na polno, seveda pa je veliko večja verjetnost da bo brez okvare zdržal, če se ga ne obremenjuješ po nepotrebnem.

To da je Kimiju odpovedal motor v zadnjih krogih ne pomeni nujno, da ga je teral, čeprav to ni bilo potrebno, pomoje je dovolj inteligenten da ve, kako se obnašati do dirkalnika, ko ni več potrebno voziti na polno. Problem je v tem, da takšnih momentov ko bi lahko šparal dirkalnik, Kimi ni imel veliko. Spomnim se tiste sezone in tako kot si dejal, tehnične težave so imeli celo na kvalifikacijah s povsem svežimi motorji, tako da Kimiju na dirki ni preostalu drugegag kot da se na polno prebija naprej, tako kot se je ta vikend Alonso in pomoje ni imel šanse šparat dirkalnik, kot je to lahko v prenekateri dirki počel Šumi. Sploh pred leti, ko je bil Ferrari tako superioren dirkalnik, da je Šumi dejansko odvozil polovico dirke na polno in nato šparal material v drugi polovici. Lani in letos, ko so se tekmeci približali si tega niso mogli več privoščiti in pokazalo se je, da tudi Šumi in Ferarri ko je treba celo dirko odpeljat na polno niso imuni na težave.

butcher1
11.09.2006, 18:07
Dober za volanom,ekspert pa v zakulisnih igricah v sodelovanju s FIA!
Dober za dirke ki se razpletajo v boksih,ekspert za medsebojne boje na progi (Hill,Vilneuve,Coulthard,....)!
In še bi se dalo primerjati!
Same nekaj pa nima:KARIZME,saj jo imajo le izbranci,med katere pa ne bo nikoli vstopil!!!

slick
11.09.2006, 18:13
Dober za volanom,ekspert pa v zakulisnih igricah v sodelovanju s FIA!
Dober za dirke ki se razpletajo v boksih,ekspert za medsebojne boje na progi (Hill,Vilneuve,Coulthard,....)!
In še bi se dalo primerjati!
Same nekaj pa nima:KARIZME,saj jo imajo le izbranci,med katere pa ne bo nikoli vstopil!!!

pa še katolik ni... na grmado ž njim!!!

butcher1
11.09.2006, 18:29
pa še katolik ni... na grmado ž njim!!!
Te umazane stvari pa boš moral opraviti kar sam!

extremo
12.09.2006, 07:36
Nesporno je presegel vse mogoče rekorde v tem športu, vprašanje pa je kakšna bi bila njegova kariera, če bi še nekaj let več tekmoval pokojni Sena.

Največje možnosti za naslednika ima Kubica.

mrjerry
12.09.2006, 07:53
in pol naj bi po tvojem on vozu tak da bi prhaju do cilja na 4. mestu in se odpovedal naslovu? :dontknow:
Po mojem pac ni clan ekipe, ki bi imela opremo, s katero bi bilo mozno osvojiti naslov SP.
Kar je vec kot ocitno tako v razredu posameznikov, kot pri konstruktorjih :approve:. Ekipa je odlicna, vendar ne najboljsa.

mrjerry
12.09.2006, 08:05
Mislim da nihče ne ve točno koliko bo zdržal nek dirkalnik. Tega vedenja nima nihče, niti tvoja ekipa v boksih ki spremlja vsako malenkost na telemetriji. Lahko opazijo določene težave in te opozorijo, medtem ko natančno določit, koliko lahko zdrži ne morejo niti ob vseh teh informacijah, kaj šele da bi to lahko ocenil dirkač v samem kokpitu. Tudi če se dirkač zaveda, da nima dirkalnika za zmago, ga pomoje tišči na polno večino dirke. Šele po zadnjem postanku se oceni situacijo, kaj je še mogoče in če si daleč v vodstvu lahko seveda umiriš zadeve, povsem drugače pa je, če si tik za vodilnim ali pa te nekdo priganja za tabo, takrat pomoje dirkač poskuša pridobiti oziroma obraniti pozicijo in ne pomišlja na varčevanje z materialom.

Pri tolk tisoc kilometrih testiranja se o dirkalniku ve ogromno. Se vedno seveda ne mores vedeti vsega, ampak pri masinah, kjer konstrukterji bdijo skorajda nad vsako sekundo obratovanja, z vgrajenimi avtomatskimi diagnosticnimi sistemi za dol past, z moznostjo totalne razgradnje in iskanja vzrokov okvare, z izdelanimi fault-tree analizami, s konstruiranjem na zanesljivost in v malodane laboratorijskih pogojih obratovanja... A naj nadaljujem? Ve se ogromno. Na prikazovalnikih v bolidu in v boksih pa imajo se kaj vec od standardne armature osebnega avtomobila ;).
Ostalo kar si rekel, pa pac locuje konstantnega in zanesljivega dirkaca od prebijalca zidu z lastno glavo.


Poglej Šumija par dirk nazaj, ko je po suhi cesti drvel z gumami za dež in poplnoma prekuril gume ter nato z nevoznim dirkalnikom končal dirko s polomljeno obeso po kontaktu s Heidfeldom. Bil je v situaciji, ko se je odločil voziti na polno do konca in se ne zgolj zadovoljiti z nekaj točkami, ki bi jih zagotovo osvojil v primeru zamenjave gum. Hočem samo povedat, da je težko oceniti, kdaj se odreči nečemu, za ceno pripeljati do cilja.

Nikjer nisem rekel, da je schumacher nezmotljiv. Rekel sem, da ima bistveno manj odstopov od tistih, ki so kao vecji frajerji od njega ;). Napacna izbira gum, ki jih ne smes menjat pa je cisto nekaj drugega kot recimo napokane obese, ki se ti zaradi pretiravanja zlomijo v zadnjem krogu. To te stane desetih tock, majckeno znizanje tempa pa bi te morebiti stalo le dveh.


To da je Kimiju odpovedal motor v zadnjih krogih ne pomeni nujno, da ga je teral, čeprav to ni bilo potrebno, pomoje je dovolj inteligenten da ve, kako se obnašati do dirkalnika, ko ni več potrebno voziti na polno. Problem je v tem, da takšnih momentov ko bi lahko šparal dirkalnik, Kimi ni imel veliko.

Po njegovih lastnih izjavah sodec iz tiskovnih konferenc preteklih sezon (ko je dejansko se prisel nanje) bi prej sklepal drugace. Da pa ni imel tehnicnih moznosti za sparanje dirkalnika, pa samo potrjuje mojo izjavo, da McLarren pac nima dirkalnika, v katerem bi bilo mozno zmagovat. In naj te samo opomnim, ko je schumacher prisel v ferrari, prav tako niso imeli dirkalnika, ki bi bil sposoben zmagovat.

Brezveze se je pogovarjat o konkretnih dirkah in konkretnih situacijah. Vprasanje je, kako je mozno, da ima Michael Schumacher, ce potegnes crto cez njegovo kariero, tako ekstremno izstopajoco statistiko, ce po trditvah mnogih vedno obstaja nekdo, ki bi ga lahko dol pocil, ce schumi pac ne bi bil tak prasec (ali kaj podobno blesavega). In iz istega naslova lahko recemo kaksno o imunosti na tezave. Nihce od njih ne zahteva (ferrarija ali schumacherja), da zmagajo prvenstvo easily. Dovolj je, da zmagajo za eno tocko in trenutno so prekleto blizu, da jim uspe. Ceprav so imeli prvo polovico sezone hude tezave in je ze kazalo, da se bo alonso sprehodil do naslova.

spartan
12.09.2006, 09:19
Še tri dirke in konec bo mogočne kariere.
pa sploh nism njegov navijač.
nikoli nism bil. lahko bi rekel antišumaher
pač vedno so mi bili zanimivi latino dirkači..Senna je bil pač le eden..
sedaj pa bistvu.

KAKO OCENJUJETE KARIERO SCHUMACHERJA.
po čem ste si jo najbolj zapomnili?
7 naslovov?(morda bo 8),
kontroverzne dirke (trčenje z Hillom,Villeneuveom?
superiornost ferrarija 2000-05
astronomski zaslužek
90 zmag?

v bistvu bom raje opisal, ne ocenil;)

Zapomnil si ga bom....kot človeka, ki je bil predan svoji življenjski strasti in poslanstvu.

Za vse, ki se tako radi spominjajo Senne; Alain je bil zame večji:approve:

Abronsius
12.09.2006, 12:00
Da pa ni imel tehnicnih moznosti za sparanje dirkalnika, pa samo potrjuje mojo izjavo, da McLarren pac nima dirkalnika, v katerem bi bilo mozno zmagovat. In naj te samo opomnim, ko je schumacher prisel v ferrari, prav tako niso imeli dirkalnika, ki bi bil sposoben zmagovat.

In zato Šumi ni vozil nič manj na polno in tudi pri njemu se je takrat fajn kadilo in lomilo, se dobro spomnim.

Nikjer nisem rekel, da je schumacher nezmotljiv. Rekel sem, da ima bistveno manj odstopov od tistih, ki so kao vecji frajerji od njega ;). Napacna izbira gum, ki jih ne smes menjat pa je cisto nekaj drugega kot recimo napokane obese, ki se ti zaradi pretiravanja zlomijo v zadnjem krogu. To te stane desetih tock, majckeno znizanje tempa pa bi te morebiti stalo le dveh.

Kako veš, da je pretiraval, kako naj bi on vedel da mu bo počila obesa in da bi potem raje upočasnil ter šparal obeso. Tega ti ne bo prikazala nobena aparatura. Če se prav spomnim je letos počila zadnja obesa Kimiju celo v prvem kvalifikacijskem krogu. Je pretiraval že pri izvozu iz boksov? Prav zato se ne strinjam s tabo, ko praviš da se je brezveze pogovarjat o konkretnih dirkah, konkretnih situacijah. V statistiki je napisano da je Kimi uničil še eno obeso, če pa natančneje pogledaš konkretno situacijo ugotoviš, da mu je počila praktično pri izvozu iz boksev.

Za okvare na samih dirkah je enako, poglej posamezne situacije in jaz sem prepričan da Kimi prav tako umiri vožnjo, ko ni več potrebno voziti na polno. Problem je zgolj v tem, da Kimi takšnih situacij ni imel veliko, oziroma jih je imel veliko manj od Šumija. Če si ti v borbi za boljšo pozicijo, oziroma jo braniš, takrat pač voziš na polno, oziroma dovolj da ohraniš pozicijo. Poglejva primer... Kimi se po zadnjem postanku znajde neposredno za vodečim Šumijem. Kaj mu je storiti? Po tvoje naj bi torej preprosto začel šparat dirkalnik, češ itak nimam zmagovalnega dirkalnika, zato bo bolje, da poberem 8 točk, kot pa da na polno obremenjujem dirkalnik tudi v zadnji fazi dirkanja. Jaz pravim da bo v takšni situaciji vsak dirkač napadel vodilnega, poskušal vršiti pritisk... šele ko opazi, da vendarle ne bo šlo in da ti vodilni celo uhaja, potem se sprijazniš in začneš gledat na dirkalnik. Ampak to se vedno dogaja šele v zadnji fazi dirke, do tega momenta pa vsi, v to sem prepričan, vozijo na polno, kolikor pač dovoljuje dirkalnik. Jaz se spomnim polno situacij, ko je prihajalo do eksplozij motorje sredi dirke in kako naj zdaj za to obtožimo Kimijevo priganjanje dirkalnike, če pa je jasno, da je v tej fazi dirke to edina opcija.

Kaj sploh je priganjanje? Za motor smo že ugotovili, da ga voznik praktično ne more uničiti s svojo malomarnostjo, saj cel kup elektronike skupaj z omejevalcem vrtljajev preprečuje, da bi motor deloval preko svojih zmogljivosti. Lahko ga poškoduješ posredno, tako kot je rekel Robert z agresivno vožnjo preko robnikov, z nenehno vožnjo v vročem zavetrju in podobno. To da zgolj voziš na polno zame ni preganjanje, dirkalnik je narejen in testiran, da zmore odvoziti celo dirko na polno. Seveda pa ti tega ne garantira še na milijone testnih kilometrov, vedno se lahko zgodi okvara, zato je res kar praviš, če ni potrebno voziti na polno, takrat pač umiriš in za vsak slučaj šparaš dirkalnik.

Pa da ne kompliciram... vse kar ti hočem povedat je to, da ne ti ne jaz ne veva ali je Kimi v tistih redkih situacijah, ko se je znašel v situaciji, ko bi lahko umiril vožnjo, nespametno dirkal na polno. Tega preprosto ne veva. Veliko lažje je recimo oceniti napako dirkača, ko zleti s proge, se zavrti, kot pa oceniti, da nekdo pretirava z obremenjevanjem dirkalnika, čeprav to ni potrebno.

mrjerry
12.09.2006, 12:40
Heh, ko smo ze pri konkretnem primeru, na tiskovni konferenci je Kimi sam povedal, da je vedel za razpoke na obesah in da se je pac odlocil, da ga bo vseeno zgal do konca.

Pa ne mislim se zdaj kregat s tabo o konkretnih situacijah in primerjat schumija in kimija. Lahko takoj potegneva crto cisto antropicno in sicer tko, da si se enkrat oglej uspehe kimija in uspehe schumacherja v enakem casovnem obdobju (prvih X let schumijeve in prvih X let kimijeve kariere). Kar se mene tice, je stvar zelo podobna vprasanju, zakaj hudirja lahko Benjamin Raich ali Ivica Kostelic drugi tek slaloma izpeljeta tako lagodno, pa vseeno zmagata, medtem ko si nasi genialci v drugem teku razbijajo zobe. Pri cemer Raich nikoli ni izjavil, da ga je zgal na polno, nasi se pa s tem stalno ven vadijo. Razumes analogijo?

Abronsius
12.09.2006, 14:53
Dejstvo je, da je moja trditev, da Kimi ne dela napak, oziroma zelo redko, da se ga težko sprovocira, da ostane hladen pod pristiskom itd... preverjena in da smo se o tem lahko na lastne oči preričali vsi, pa čeprav se je v F1 znašel kot mulček brez večjih izkušenj, medtem ko nezanesljivost njegovega dirkalnika pri McLarnu (zanimivo, da se mu pa Sauber ni kvaril) ne moreš kar avtomatsko pripisati Kimijevi nezanesljivosti oziroma nepremišljenosti pri nepotrebnem teranju dirkalnika. Obstaja verjetnost, da je dejansko šlo za manj zanesljiv dirkalnik. Jaz pač verjamem v to kar se zapisal, ti v svoje. Fajn primerjava bi bila, če bi oba sedela v Ferrariju in škoda da tega ne bomo doživeli in da je Šumi stisnil rep med noge potem, ko mu ni uspelo pogojevati svojega obstanka z neprihodom Kimija. Hecam se hecam, oziroma povzemam informacije od Ališiča... kar je v bistvu isto :rolling: , da ne bom spet fasal od užaljenih Šumiloverjev :D

O kateri dirki govoriš, ker tole mi zveni mal sumljivo, da bi nekdo vedel za poškodbe na obesah in kljub temu nadaljeval z vožnjo. Spomni se Hilla, ko je vanj, trčil Šumi in mu je skrivil eno od obes... tehnični direktor Williamsa ga ni spustil nazaj na stezo, ker bi v primeru nesereče bil obtožen uboja iz malomarnosti... podobno kot se je to zgodilo pri Ayrtonu.

bush
13.09.2006, 08:43
No, karkoli boš še napisal al pa ne je dejstvo, da je Šumaher eden redkih dirkačev, ki vozi z glavo in dejansko ve iz česa je dirkalnik. Od svoje ekipe zahteva maksimum in jim maksimum tudi prizna.
Ena je rekla, zakaj ga teramo med bogove...draga moja, Šumi je neke vrste božanstvo. V zgodovini je Ferrari zmagal 190krat, od tega je Šumaher zmagal nekaj čez 70krat za Ferrari. Ferrari je pojem dirkaškega športa, v Italiji je pa še kaj več kot pojem, torej Šumi je božanstvo in v zgodovino se zapisuje z zlatimi in velikimi črkami.
Alonso lahko dirka še sto let, pa nikoli ne bo dosegel 70 zmag za FERRARI. Ena zmaga za Ferrari šteje veliko več kot zmaga za Ranault. Tko pač je.

petergaja2
13.09.2006, 09:02
Imam eno samo vprašanje. Zakaj so za oviranje na treningih Alonsa kaznovali z odvzemom petih mest M$ pa postavili na zadnje mesto?

3nity
13.09.2006, 09:39
No, karkoli boš še napisal al pa ne je dejstvo, da je Šumaher eden redkih dirkačev, ki vozi z glavo in dejansko ve iz česa je dirkalnik. Od svoje ekipe zahteva maksimum in jim maksimum tudi prizna.
Ena je rekla, zakaj ga teramo med bogove...draga moja, Šumi je neke vrste božanstvo. V zgodovini je Ferrari zmagal 190krat, od tega je Šumaher zmagal nekaj čez 70krat za Ferrari. Ferrari je pojem dirkaškega športa, v Italiji je pa še kaj več kot pojem, torej Šumi je božanstvo in v zgodovino se zapisuje z zlatimi in velikimi črkami.
Alonso lahko dirka še sto let, pa nikoli ne bo dosegel 70 zmag za FERRARI. Ena zmaga za Ferrari šteje veliko več kot zmaga za Ranault. Tko pač je.

sory, jst ga pač ne smatram kot boga. ne rečem, da ni dober voznik, samo včeš mi ni, ker se sliši samo šumi to, šumi ono itd. on je pa to naredil, ostali so pa itak slabši in ga nihče ne more dohitet.
zakaj ne? dejte no. spustite se že na realna tla

mrjerry
13.09.2006, 09:55
Dejstvo je, da je moja trditev, da Kimi ne dela napak, oziroma zelo redko, da se ga težko sprovocira, da ostane hladen pod pristiskom itd... preverjena in da smo se o tem lahko na lastne oči preričali vsi, pa čeprav se je v F1 znašel kot mulček brez večjih izkušenj, medtem ko nezanesljivost njegovega dirkalnika pri McLarnu (zanimivo, da se mu pa Sauber ni kvaril) ne moreš kar avtomatsko pripisati Kimijevi nezanesljivosti oziroma nepremišljenosti pri nepotrebnem teranju dirkalnika.

To je res. Kimi je mrtvo hladen, kot vsak pravi Finec. In ne, ne pripisujem mu avtomatsko krivde za crkovanje bolida (to bi bilo cisto neutemeljeno), izpostavljam le dejstvo, da njegovo `vitestvo' na vse ali nic morda vseeno ni najboljsa mozna taktika za osvajanje naslovov.


Obstaja verjetnost, da je dejansko šlo za manj zanesljiv dirkalnik. Jaz pač verjamem v to kar se zapisal, ti v svoje. Fajn primerjava bi bila, če bi oba sedela v Ferrariju in škoda da tega ne bomo doživeli in da je Šumi stisnil rep med noge potem, ko mu ni uspelo pogojevati svojega obstanka z neprihodom Kimija. Hecam se hecam, oziroma povzemam informacije od Ališiča... kar je v bistvu isto :rolling: , da ne bom spet fasal od užaljenih Šumiloverjev :D

ROFL :D
Primerjava bi uspela pod pogojem, da se v dirko ne bi mesal Jean Todt s taktiziranjem in obema dopustil, da se stiscita na zive in mrtve. Po mojem bi vsaj v danem trenutku zmagal Schumacher, predvsem zaradi izkusenj. Kimi ma potencial in tud jaz bi mu blazno privoscil, da v bliznji prihodnosti zavzame prestol F1. Dosti bolj njemu, kot Alonsu, ki ga preprosto ne morem videt. Ceprav mu delam krivico, ker je tezak profesionalec in blazen talent, ampak Kimi ma svojo ledeno Finsko karizmo, tega se mu ne da ocitat.

Wella
13.09.2006, 10:48
Nikol nism navijal za Schumacherja, mi je bil vedno tecen. Je pa res zmagal vse kar se da zmagat, kar ni za zanimarit. Da ne omenjamo njegovo sportno korektnost... mastr ferplaya! :veryevil:

Robert
13.09.2006, 10:48
Imam eno samo vprašanje. Zakaj so za oviranje na treningih Alonsa kaznovali z odvzemom petih mest M$ pa postavili na zadnje mesto?
V Monzi niso Alonsu odvzeli 5 mest, ampak so mu črtali 3 najhitrejše kroge, kar ga je vrglo na deseto mesto iz petega.

MERLIN
13.09.2006, 22:16
v bistvu bom raje opisal, ne ocenil;)

Zapomnil si ga bom....kot človeka, ki je bil predan svoji življenjski strasti in poslanstvu.

Za vse, ki se tako radi spominjajo Senne; Alain je bil zame večji:approve:

motiš se..
Senna je bil 174cm
Prost pa 162cm

IceY
14.09.2006, 21:38
Zame je Schumi najbolsi voznik vseh casov sj ne recm Senna je bil kul ampak schumi je se 1 korak pred njemu! Za ostale je pa brez veze govort! Alonso tega ne bo nikol dosegu v svoji karijeri!

Duh
14.09.2006, 21:51
...Šumi je božanstvo...

No, no, no... :rolling: ...še malo pa boste eni začeli trdit, da so določeni športniki še celo VEČ kot božanstva :rolling:

Šumi definitivno je nadpovprečen voznik...število njegovih osvojenih skupnih naslovov bi bilo krepko manjše, če šumi ne bi bil tako ****e kot je...

nekje v tej temi sem zasledil, da je šumi kao zadnji od oldskul pilotov v F1, kar ni res...šumi, kljub svojim zmagam, se ne more znajt enakovredno v družbi s srednjo generacijo (sena, prost, mensel, pike ...)...šumi je prava ****ica v primerjavi s temi legendami...je pa res, da je šumi tisti, ki je s svojimi ****etskimi reakcijami na pisti pokazal nova merila, ki jim sledijo mnogi mlajši dirkači...

če se mene vpraša, je šumi bil en BIG NO, NO za F1...F1 je z njim izgubila predvsem SRCE!

IceY
14.09.2006, 22:56
Schumi je tko k Jordan v basketu, Pele v nogometu, Ali v boksu pa tako naprej :D Bog svojga sporta.

nejc
15.09.2006, 07:33
Se strinjam z Ice Y-em.

Dodal bi samo, da se razlikuje od ostalih treh navedenih po tem, da je že večkrat pokazal tudi svoj nešportni obraz, kar mu malce zamerim. Vendarle pa je za volanom najboljši in bo moralo preteči še precej vode, preden se bo našla primerna zamenjava.

petergaja2
15.09.2006, 12:30
V Monzi niso Alonsu odvzeli 5 mest, ampak so mu črtali 3 najhitrejše kroge, kar ga je vrglo na deseto mesto iz petega.

Zakaj so mu črtali samo 3 najhitrejše kroge? M$ je v Monacu bil postavljen kar na zadnje mesto. Kje je tu enakovrednost.

petergaja2
15.09.2006, 12:39
Se strinjam z Ice Y-em.

Dodal bi samo, da se razlikuje od ostalih treh navedenih po tem, da je že večkrat pokazal tudi svoj nešportni obraz, kar mu malce zamerim. Vendarle pa je za volanom najboljši in bo moralo preteči še precej vode, preden se bo našla primerna zamenjava.

Kakšen športni obraz pa sta pokazala Prost in Senna, ko sta se zrinila ven s steze? Obakrat je bil obračun za naslov SP, prav tako kot med M$ ter Hillom in Villeneuve-om.
Takih obračunov je bilo v zgodovini F1 že kar nekaj in nima smisla tega pogrevat.

M$ je bil ( je še ) eden od naj dirkačev vseh časov. Ne moreš primerjat njega z Fangiom, ker sta živela in dirkala v popolnoma drugačnih časih. Mislim, da je nekoč moral Ramirez ( ??? kdo je ta ) odstopiti svojega Maseratija Fangiu kar na dirki, da je potrem lahko zmagal. Takrat je to bilo mogoče.
Očitate mu, da je moral ubogi Barichello dvigniti nogo, da je lahko zmagal. Res je bilo tako, vendar ne vem, zakaj ni bil potem vse ostale dirke takoj drugi za M$?
Vsi skupaj bodite pošteni in priznajte, da mu v njegovih naj časih nihče ni bil dorasel!

Abronsius
15.09.2006, 18:15
nekje v tej temi sem zasledil, da je šumi kao zadnji od oldskul pilotov v F1, kar ni res...šumi, kljub svojim zmagam, se ne more znajt enakovredno v družbi s srednjo generacijo (sena, prost, mensel, pike ...)...šumi je prava ****ica v primerjavi s temi legendami...je pa res, da je šumi tisti, ki je s svojimi ****etskimi reakcijami na pisti pokazal nova merila, ki jim sledijo mnogi mlajši dirkači...
Se strinjam in bom tvegal pripombo, da spet jokam za starimi cajti v F1, ampak tole so bile zares legende, ki si jih danes lahko samo želimo.

http://img57.imageshack.us/img57/8198/inayrtonsenna11kx7.jpg

snežko
15.09.2006, 19:22
:) evo za jokice po straih časih...zgleda da se nelson piquet vrača v f1. testiral je renaulta.

Duh
15.09.2006, 22:23
Se strinjam in bom tvegal pripombo, da spet jokam za starimi cajti v F1, ampak tole so bile zares legende, ki si jih danes lahko samo želimo.

http://img57.imageshack.us/img57/8198/inayrtonsenna11kx7.jpg


E, to je to...slika pove sama...legende iz istega oobdobja skupaj na sliki...pa še kak bi se našel zraven...s čemer se čevljarček nikakor ne more pohvalit...je bil najboljši v svojem obdobju, nikakor to ni bilo neko oldskul obdobje, imel je predvsem srečo,da muje cajt bil naklonjen...

da se sena, prost in ostali niso dajali?...nikakor, bili so velike "****e" ;) , ampak oni so to znali počet v stilu, na naož, z jajci...šumi je pa šilal varianto nekega poštenega športnika, zmagal je pa prevečkrat na najbolj zahrbten način...šumi in šport nimata nič skupnega..šumi je bil od zaćetka, vsaj od dirke, kjer je sena umrl in nadalje, čisto eno navadno ****e, ki je znalo dobro vozit...ni človek, športnik, ..., ki bi ga lahko spoštoval...***at ga, je zmagal, ampak v eri F1, ko ni bilo ravno neke konkurence, sploh z vidika pilotov....je bila era ****etov, kjer je pa čevljarček zmagal daleč pred vsemi, v tej panogi ****etov je bil praktično brez konkurence ;)

D' Andre
16.09.2006, 08:40
Schumy ima res najboljše dosežke v zgodovini formule 1... Je pa z nešportnimi potezami razvrednotil marsikateri dosežek, če vprašate mene. Je pravi Nemec: priden, delaven, dolgočasen... Skratka, ko se bo poslovil, bo v F1 zavel vetrc svežine...

Robert
16.09.2006, 10:07
:) evo za jokice po straih časih...zgleda da se nelson piquet vrača v f1. testiral je renaulta.
Nelson Piquet Jr. - nasl. teden bo v Silverstonu testiral, postal pa je testni dirkač Renaulta v naslednji sezoni.

MERLIN
16.09.2006, 11:54
E, to je to...slika pove sama...legende iz istega oobdobja skupaj na sliki...pa še kak bi se našel zraven...s čemer se čevljarček nikakor ne more pohvalit...je bil najboljši v svojem obdobju, nikakor to ni bilo neko oldskul obdobje, imel je predvsem srečo,da muje cajt bil naklonjen...

da se sena, prost in ostali niso dajali?...nikakor, bili so velike "****e" ;) , ampak oni so to znali počet v stilu, na naož, z jajci...šumi je pa šilal varianto nekega poštenega športnika, zmagal je pa prevečkrat na najbolj zahrbten način...šumi in šport nimata nič skupnega..šumi je bil od zaćetka, vsaj od dirke, kjer je sena umrl in nadalje, čisto eno navadno ****e, ki je znalo dobro vozit...ni človek, športnik, ..., ki bi ga lahko spoštoval...***at ga, je zmagal, ampak v eri F1, ko ni bilo ravno neke konkurence, sploh z vidika pilotov....je bila era ****etov, kjer je pa čevljarček zmagal daleč pred vsemi, v tej panogi ****etov je bil praktično brez konkurence ;)


uh zlati časi F1 tolko talentov na kupu
šumi razen dveh let hakkinena ni imel nikoli resnega tekmeca

tsar
22.09.2006, 09:17
M Schumacher UBER ALLES !

mattoman
23.09.2006, 02:54
Torej kaj si mislim o Schumacherju. Že sami rezultati so dovolj zgovorni. Kažejo na to, da je Schumacher najuspešnejši dirkač f1 v vsej njeni zgodovini.

Z ekipo so reorganizirali moštvo Ferrari in ga iz sivega povprečja popeljali tja kamor je sedaj. Na vrh. Spomnim se tistega belega dima, ki je tako pogosto prihajal iza Ferrarijevih motorjev leta 96 po prihodu v Maranello. V začetku so imeli precej težav. Kaj kmalu so se borili za naslov pa je vedno zmanjkalo samo malo. Pa so trdo delali in naredili ne samo hiter ampak tudi zelo vzdržljiv avto. Prišlo je obdobje prevlade.

V vseh teh letih se ni naveličal zmagovanja. Lani so imeli precej problemov, a so se letos vendarle vrnili med najboljše. Tokrat ima Schumacher ponovno priložnost za naslov in verjamem da jo bo izkoristil. Lepo bi bilo če bi na tak način zaključil karjero.

D' Andre
23.09.2006, 07:36
Schumi je pač največji. Bom pa vseen vesel, ko bo šel v penzijo. Čas je že, da se stara garda poslovi in da se naredi plac za mlade leve.

Cavallo
23.09.2006, 09:14
Miha je car ion car bo ostal! Zame je legenda in nasploh najboljši voznik v F1.

MERLIN
06.11.2006, 19:37
ste včeraj gledali oddjo o njem?
moram priznati,da je ališič spravil skupaj dobro zadevo.
še posebej ker je novinar bilda razsvetlil schumijevo zasebno plat.

Abronsius
07.11.2006, 07:17
Sem gledal in moram rečt, da je bila kar v redu, sem se pa ornk nasmejal, kako je Willi Weber zagovarjal svojga Mihata, češ da je bilo tisto trčenje z Willeneuvom povsem nesporno in da je šlo pač za odločitev, ki se jo sprejme v stotinki sekunde itd... samo nekaj trenutkov kasneje, ko je komentiral tisto znamenito trčenje v Hilla pa je povsem obrnil ploščo in pokritiziral slednjega, češ da bi moral samo počakati za Šumijem, saj je ta itak imel polomljen dirkalnik in ne bi uspel več nadaljevati z vožnjo. Očitno opravičilo, češ da je šlo v tem primeru prav tako za odločitev, ki jo dirkač naredi v stotinki sekunde za Hilla ne velja in se mu torej ne sme "oprostiti", da je šel prehitevat Šumija, ki je nekaj trenutkov pred tem trčil v zid in polomil dirkalnik.

Drugače se pa zelo strinjam z novinarjem Bilda, ki je dejal da je Šumi nedvomno eden najboljših dirkačev kar jih je živelo, hkrati pa eden najbolj "idiotskih", saj si je v svoji karijeri privoščil incidente na tako neumne načine, da je vedno izpadel kot totalen ****** za razliko recimo od Prosta ali pa Senne, ki sta se izrivala s prog veliko bolj prefinjeno.

bush
07.11.2006, 08:23
No, kok je blo takih fint. Dve in zdaj nazadnje, ko se je ustavil v 15 letni karieri. Prvič je zadel v Hilla. Ajde, kot njegov navijač se samo nasmehnem Webru, ki ga vstrajno zagovarja. Tud ti bi ga, če bi obogatel na njegov račun. Razlogi za nekaznovanje so pa kar tri diskvalifikacije. Če jih nebi bilo, Hill tisto sezono sploh nebi mel šans. Berni je pa premeten in je pač naredil bitko do zadnje dirke. Se pa strinjam, da je bla neumnost, če teh dveh bedarij nebi blo, nihče nebi mogel vstrajno kritizirat.
Tisto z Vinlevom je bla tud totalna bedarija. Kazen pa totalno bedasta in pretirana. Vinlev je bil pa strašansko pameten po tistem, pozabil pa je, da če bi znal vozit, bi takrat vse za krog nascal v tistem avtu. No, saj je pol kasiral kar je kasiral....zaton, primeren njegovi nesposobnosti. Šumaherju je pa pač počil živec, enkrat v 15 letih stresa mu pa lahko.
No pol je Ališič sam kazal njegov izpad po trčenju s Kultardom. Tud Ališič bi znorel, če bi mu zarad ene budale letelo kolo par centi mimo glave. Počil živec drugič. Fisikeli poči živec vsakič, ko ma rdečo barvo v špeglu.
Za tisto vstavljanje na kvalifikacijah pa nebi čisto verjel, ker po mojem ni tko nor, da bi mislil, da ga ne bodo kaznovali.
No, v 15 letni karieri mu je trikrat vsekal živec in enkrat od teh treh primerov upravičeno. Torej, kaj bi še radi? Dirkač doživi v enem kvalifikacijskem krogu toliko stresa, kot ga povprečen zemljan v enem desetletju.

IceY
07.11.2006, 09:30
No, kok je blo takih fint. Dve in zdaj nazadnje, ko se je ustavil v 15 letni karieri. Prvič je zadel v Hilla. Ajde, kot njegov navijač se samo nasmehnem Webru, ki ga vstrajno zagovarja. Tud ti bi ga, če bi obogatel na njegov račun. Razlogi za nekaznovanje so pa kar tri diskvalifikacije. Če jih nebi bilo, Hill tisto sezono sploh nebi mel šans. Berni je pa premeten in je pač naredil bitko do zadnje dirke. Se pa strinjam, da je bla neumnost, če teh dveh bedarij nebi blo, nihče nebi mogel vstrajno kritizirat.
Tisto z Vinlevom je bla tud totalna bedarija. Kazen pa totalno bedasta in pretirana. Vinlev je bil pa strašansko pameten po tistem, pozabil pa je, da če bi znal vozit, bi takrat vse za krog nascal v tistem avtu. No, saj je pol kasiral kar je kasiral....zaton, primeren njegovi nesposobnosti. Šumaherju je pa pač počil živec, enkrat v 15 letih stresa mu pa lahko.
No pol je Ališič sam kazal njegov izpad po trčenju s Kultardom. Tud Ališič bi znorel, če bi mu zarad ene budale letelo kolo par centi mimo glave. Počil živec drugič. Fisikeli poči živec vsakič, ko ma rdečo barvo v špeglu.
Za tisto vstavljanje na kvalifikacijah pa nebi čisto verjel, ker po mojem ni tko nor, da bi mislil, da ga ne bodo kaznovali.
No, v 15 letni karieri mu je trikrat vsekal živec in enkrat od teh treh primerov upravičeno. Torej, kaj bi še radi? Dirkač doživi v enem kvalifikacijskem krogu toliko stresa, kot ga povprečen zemljan v enem desetletju.
Tole si pa tok lepo povedu, da lahko kar temo zaklenemo pa koncamo debeterat :)

Abronsius
07.11.2006, 12:39
To je vse res kar praviš, problem je le v tem, kako mu je vsekal živec, na kakšen način se je to pokazalo na stezi in tu je tisti novinar zelo posrečeno povedal, da je v vseh primerih prav Šumi izpadel kot največji *****. Prav zato so pri Šumiju ti izpadi pustili takšen pečat in bodo večno metali senco na vse njegove uspehe in ja tudi jaz mislim, da neupravičeno, saj nam je vsem jasno, da si recimo Hill tisto leto ni prislužil, da bi postal prvak. Pomoje je imel Šumi pač to smolo in lastno nerodnost, da se je zapletal v takšne incidente in predvsem na takšne načine, hkrati pa ni bil sposoben priznati, da ga je usral. Nasploh je ta njegova zaprtost v komuniciranju ustvarjala neprijeten vtis nekega tihega preračunljivca.

bush
07.11.2006, 18:44
To je vse res kar praviš, problem je le v tem, kako mu je vsekal živec, na kakšen način se je to pokazalo na stezi in tu je tisti novinar zelo posrečeno povedal, da je v vseh primerih prav Šumi izpadel kot največji *****. Prav zato so pri Šumiju ti izpadi pustili takšen pečat in bodo večno metali senco na vse njegove uspehe in ja tudi jaz mislim, da neupravičeno, saj nam je vsem jasno, da si recimo Hill tisto leto ni prislužil, da bi postal prvak. Pomoje je imel Šumi pač to smolo in lastno nerodnost, da se je zapletal v takšne incidente in predvsem na takšne načine, hkrati pa ni bil sposoben priznati, da ga je usral. Nasploh je ta njegova zaprtost v komuniciranju ustvarjala neprijeten vtis nekega tihega preračunljivca.

Ja, že res, samo še vedno mislim, da je blo to zaradi globokega profesionalizma in perfekcionizma. Šumaher se je sramoval teh izpadov, ker je perfekcionist. če nebi bil tak, sigurno vseh teh uspehov nebi bilo.

Nekateri mu očitajo nešportnost, čeprav iz njegovih ust nikoli nismo slišali kritik do sotekmovalcev. Videti je iz njegovih nastopov in reakcije po izenačitvi Senninega rekorda, da je globoko spoštoval Ayrtona Senno in da mu je njegova nesreča pustila velik pečat.

MERLIN
07.11.2006, 18:56
vedno sem mislil, da je bil schumi potihem 'vesel' Sennie smrti.
toda kot je povedal novinar Bilda, ga je to prizadelo.
in potem tiskovka po 41.zmagi v monzi..ko so ga vprašali če ve, da je izenačil rekord Senne.
začel se je jokati rekel je le da ve..in potem jok..edini v njegovi karieri v javnosti in ničesar ni več spravil iz sebe...
ne vem..res ne vem ali je globoko v sebi čutil neko krivdo ker je Senno priganjal na rob tveganja, kar je tudi pripomoglo k tveganju..

KRUNCHY
07.11.2006, 19:36
tale zadna izjava ...vsak se sam priganja na rob tveganja.oz tolk kolkr misl da se lahko.sploh pa izkušeni dirkači.medna ja ni bil senna pod pristiskom takrat še kr enga šumaherja.

Abronsius
07.11.2006, 19:58
Definitivno je bil pod velikim pritiskom, saj je Šumi zmagal dve dirki zapored, medtem ko je bil Ayrton do tiste dirke brez točke in to v dirkalniku za katerega so vsi napovedovali, da bo z njim zmagal malodane na vsaki dirki. Dirkalnik se je izkazal za precej težavnega, Senni nikakor ni ustrezal in temu primerne so bile tudi številne modifikacije, med drugim so mu tudi skrajšali volanski drog in ga na novo privarili. Dolgo se je kot glavni vzrok nesreče omenjal prav počen volanski drog, čeprav naj bi telemetrija pokazala drugače.

bush
08.11.2006, 08:18
Ne vem, če je ravno čutil krivdo. Samo vedet je treba, da se Šumaher prvo sezono sploh ni imel za človeka, ki bi spadal v F1. Senna je takrat veljal za velemojstra volana in Šumi ga je gotovo spoštoval. Ko goniš svoj dirkalnik do skrajnih mej in potem vidiš, kako se pred tabo raztrešči človek, ki velja za najboljšega med najboljšimi, to gotovo pusti pečat.

Senna je bil pa pod velikim pritiskom. Končno je sedel v najboljšem dirkalniku F1, to si je tako želel, potem mu pa diha za ovratnik novinček v benetonu.

KRUNCHY
08.11.2006, 10:01
pa se ne bi strinjal. dvoboji s prostom so bili veliko bol protisk dvigajoči, kot pa 'dvoboji s šumijem'.

pač teral je kot zmeraj, ampak tokrat je tudi odteral.

bush
08.11.2006, 12:23
pa se ne bi strinjal. dvoboji s prostom so bili veliko bol protisk dvigajoči, kot pa 'dvoboji s šumijem'.

pač teral je kot zmeraj, ampak tokrat je tudi odteral.

Že res, sam tist s prostom so bli dirkaški pritiski, ki jih je oboževal, s Šumijem so bli pa čisto drugačni pritiski, pritiski absolutnega favorita, kar je pa velika razlika. Prvi dirkača še bolj koncentrirajo, druga ga pa dekoncentrirajo.