Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : POZOR voznikom Oplov !!!


Nincha II.
17.09.2006, 19:19
POZOR!!!!

Vsi, ki vozite:

- Opel Astro (navadna Astra, Astra Coupe ali Astra Cabrio)
- letnik 2000 do marec 2002
- motor 2.2 (oznaka Z22SE in podobni)
- in je vasa stevilka motorja manjsa od 11065400

Namrec po lastnih izkusnjah iz prejsnjih dni in iz prebiranja Oplovih papirjev, vam lahko povem sledece...
Opel je v tocno zgoraj opisane modele vgradil motor, ki ima namesto standardnega jermena vgrajeno verigo. Veriga je slabe kvalitete, zato zelo rade pokajo in drugi problem je z oljenjem te verige! Posledice so lahko zelo hude okvare motorja, lahko celo popolna okvara!
Opel teh dolocenih avtomobilov ni javno poklical nazaj in jim zagotovil popravila teh serijskih napak, ceprav so se jih zavedali!!! Po stevilnih reklamacijah in tezavah voznikov s temi motorji, so v marcu 2002 koncno zadevo izboljsali... Kar pa meni in stevilnim voznikom, ki smo ostali na cesti, NIC ne pomaga...

Moj avto je namrec trenutno v oplovi delavnici, kjer caka na nov motor. Motor se je enostavno pri 160km/h na avtocesti ugasnil, komaj so zavore delale in potem seveda avto sploh ni vec prizgal. Posledice : cakanje na ADAC, odslepanje avta in ogromno zivciraja v naslednjih dneh...
Avto je redno servisiran, star dobra 4 leta in ima 50.000km prevozenih.
Diagnoza in cena, ki mi jo je izstavil servis je pocena veriga in totalna okvara motorja. Cena 6000 Evrov!!!! :censored: Ker sem nekako izvedela za to serijsko napako, sem kontaktirala Opel in v torek mi pride njihov strokovnjak pogledat motor, in potem se bodo odlocili, ce sem upravicena do 100% vracila denarja oz. zastonj novega motorja...

Kaj si Opel takole za hrbtom svojih voznikov privosci, neverjetno ... :mad: :( :nonono:

PS: hotela sem opozoriti vse, ki imate tak avto, da se odpeljete do pooblascenega servisa in se pozanimate o tem, da se vam ne bi zgodila taka zgodba kot meni.

slick
17.09.2006, 20:20
kere kače so tile GM-jevci... in potem imajo še jajca, da ti izstavijo račun za 6k evrov? upam da si jih vsej dobro sterala v tri p....m....:mad:

offtopic:
heh, pri renaultu se dogajajo še precej bolj odpiljene napake (pri določenih modelih lahko baje zagori avto, če preveč hupaš:rolling: :rolling: :rolling: ), imajo pa vsaj toliko dostojanstva, da obvestijo svoje stranke in jim napako brezplačno odpravijo, predno se kak živčen ata ne vname sredi križišča:D

ontopic:
čutim tožbo za prestan strah in nepopravljive psihične bolečine, ki ti jih je povzročila ta izkušnja... jaz bi šel na tvojem mestu do konca:approve:

Nincha II.
18.09.2006, 18:32
kere kače so tile GM-jevci... in potem imajo še jajca, da ti izstavijo račun za 6k evrov? upam da si jih vsej dobro sterala v tri p....m....:mad:

offtopic:
heh, pri renaultu se dogajajo še precej bolj odpiljene napake (pri določenih modelih lahko baje zagori avto, če preveč hupaš:rolling: :rolling: :rolling: ), imajo pa vsaj toliko dostojanstva, da obvestijo svoje stranke in jim napako brezplačno odpravijo, predno se kak živčen ata ne vname sredi križišča:D

ontopic:
čutim tožbo za prestan strah in nepopravljive psihične bolečine, ki ti jih je povzročila ta izkušnja... jaz bi šel na tvojem mestu do konca:approve:

Hehe, ja prav mas - ta motor Z22SE, je bil eden prvih, ki jih je GM za Opla razvil ... ;)

Racun so mi sicer izstavili, samo jaz ne mislim placat niti evra. sploh po vsem tem, kar sem izvedela, da pocnejo in da je to serijska napaka. Jutri pride Oplov strokovnjak, da bo pregledal motor (vso skodo, da ni blo slucajno chip tuninga in podobnih "nelegalnih" stvari narejenih na motorju) in potem upam, da se bo kmalu zacel kaj dogajat. Velikokrat so ponudil strankam, ki se jim je enako zgodil kot meni, 50 oz. 70% povrnitve stroskov in nekateri so bili takoj s tem zadovoljni. Jaz pa ne bom. Imam namrec ze ugledanega odvetnika, sem besna in se ne bom pustila tako okol prinasat. :nonono:

Citroen je ljudi vsaj obvestil, Opel pa upa, da bo skoda cim manjsa in da se bo cim manj ljudi odlocilo za tozbo zaradi tistega ficka, ki ti ponudijo. :O

Upam, da se razburjam zaman in da res ne bo treba it na koncu v kako tozbo proti taki multinacionalki kot sta Opel in GM, sva pa pripravljena na vse. Ne bi se jim pa tozba zgodila prvic. :dontknow:

PS: cudi me, da so s takim obnasanjem in zavajanjem pripravljeni razprodajat svoj ugled :O

dkivi
18.09.2006, 18:36
bogi GM-ovci....hellgirl on the loose;)

Nincha II.
18.09.2006, 18:43
bogi GM-ovci....hellgirl on the loose;)

Tja, naj pa svoje kupce mal manj na suho nategujejo. :evil: :D
6000E si glih ne morem kar tko pricarat z neba, sploh pa to ni moja krivda, da je avto fuc.

V 95% jim uspe nekako prestrasit stranke in jih odvrnit od tozbe.
Ampak stos je v tem, da sje moj fant cist po nakljucju videl neke interne papirje od Opla, ki so samo za sodelavce Opla in uradne serviserje in zato veva, da je Opel neke stvari hotel zamolcat javnosti, da bi se izognil vpoklicu avtov in s tem brezplacni zamenjavi. Ko je moj fant to med vrsticami omenil oplovemu serviserju, se je ta samo nasmihal, ces "joj, gospod tega pa vi naj ne bi smeli videt" :clown:

Tako se pa pac ne dela. :mad:

PS: lahko mi komot placajo 100% nadomestilo stroskov, zivcev pa sekirancije, ki sva jo dala do zdej skoz, pa ne. :approve:

zverina
18.09.2006, 22:15
:O :O :O 6000eurov:O , fak a so ti pol getribi zružli al kaj?

Teo
18.09.2006, 22:52
faak, to je skor 7 tisoč evrov:O

SPAM
19.09.2006, 11:53
POZOR!!!!

Vsi, ki vozite:

- Opel Astro (navadna Astra, Astra Coupe ali Astra Cabrio)
- letnik 2000 do marec 2002
- motor 2.2 (oznaka Z22SE in podobni)
- in je vasa stevilka motorja manjsa od 11065400

Namrec po lastnih izkusnjah iz prejsnjih dni in iz prebiranja Oplovih papirjev, vam lahko povem sledece...
Opel je v tocno zgoraj opisane modele vgradil motor, ki ima namesto standardnega jermena vgrajeno verigo. Veriga je slabe kvalitete, zato zelo rade pokajo in drugi problem je z oljenjem te verige! Posledice so lahko zelo hude okvare motorja, lahko celo popolna okvara!
Opel teh dolocenih avtomobilov ni javno poklical nazaj in jim zagotovil popravila teh serijskih napak, ceprav so se jih zavedali!!! Po stevilnih reklamacijah in tezavah voznikov s temi motorji, so v marcu 2002 koncno zadevo izboljsali... Kar pa meni in stevilnim voznikom, ki smo ostali na cesti, NIC ne pomaga...

Moj avto je namrec trenutno v oplovi delavnici, kjer caka na nov motor. Motor se je enostavno pri 160km/h na avtocesti ugasnil, komaj so zavore delale in potem seveda avto sploh ni vec prizgal. Posledice : cakanje na ADAC, odslepanje avta in ogromno zivciraja v naslednjih dneh...
Avto je redno servisiran, star dobra 4 leta in ima 50.000km prevozenih.
Diagnoza in cena, ki mi jo je izstavil servis je pocena veriga in totalna okvara motorja. Cena 6000 Evrov!!!! :censored: Ker sem nekako izvedela za to serijsko napako, sem kontaktirala Opel in v torek mi pride njihov strokovnjak pogledat motor, in potem se bodo odlocili, ce sem upravicena do 100% vracila denarja oz. zastonj novega motorja...

Kaj si Opel takole za hrbtom svojih voznikov privosci, neverjetno ... :mad: :( :nonono:

PS: hotela sem opozoriti vse, ki imate tak avto, da se odpeljete do pooblascenega servisa in se pozanimate o tem, da se vam ne bi zgodila taka zgodba kot meni.

po moje ma tale tvoj opel preveč švohno mašino za tk težko nogo ;)
drgač se pa strinjam, verige so Yeba, sam kaj češ tko je... ni vse na jermen, mislm pa da si zravn avta dobila eno lepo buklo k se ji reče manual, tm je zih pisal not kako in kaj ;)
p.s. mislm d je bla dokej javna resnica d je oplu šlo od leta 2000 pa do novih modelov vseh oplov razmeroma slabo in s kešem, prodajo ipd. zato mogoč ketne namest jermenov

D' Andre
19.09.2006, 12:37
J*bej jim mater do lune pa nazaj, kaj se pa grejo... Za tak dnar loh kupiš dost bolš avto...

mrjerry
19.09.2006, 12:42
po moje ma tale tvoj opel preveč švohno mašino za tk težko nogo ;)
drgač se pa strinjam, verige so Yeba, sam kaj češ tko je... ni vse na jermen, mislm pa da si zravn avta dobila eno lepo buklo k se ji reče manual, tm je zih pisal not kako in kaj ;)
p.s. mislm d je bla dokej javna resnica d je oplu šlo od leta 2000 pa do novih modelov vseh oplov razmeroma slabo in s kešem, prodajo ipd. zato mogoč ketne namest jermenov

Avtomobilu, ki mu lahko dokazes redno servisiranje, nobeden izmed elementov ne sme odpovedati pred iztekom predpisane zivljenjske dobe. Ravno za to pa skrbijo serviserji. Na tem mestu je priporocljivo omeniti, da se veliko lazje izmazes, ce avto vozis k pooblascenemu serviserju, dober odvetnik pa lahko pokaze, da to ni nujna zadeva.

Nincha II.
19.09.2006, 23:42
:O :O :O 6000eurov:O , fak a so ti pol getribi zružli al kaj?

Ma ja, tut to med drugim. Ketna ni bla naoljena, clen je pocil, midva se pa nisva mogla prec ustavit, ker sva se peljala 160km/hna zelo prometni 3-pasovnici v Münchnu. Motor je totalka. Ni vec za popravit. :dontknow:

Nincha II.
19.09.2006, 23:45
Avtomobilu, ki mu lahko dokazes redno servisiranje, nobeden izmed elementov ne sme odpovedati pred iztekom predpisane zivljenjske dobe. Ravno za to pa skrbijo serviserji. Na tem mestu je priporocljivo omeniti, da se veliko lazje izmazes, ce avto vozis k pooblascenemu serviserju, dober odvetnik pa lahko pokaze, da to ni nujna zadeva.

Tocno to, Jerry. :approve:

To je tista "karta", na katero bom igrala z odvetnikom, v primeru, da se ne bomo mogl brez tozbe dogovorit z Oplom. Poleg tega mam se aduta - 5 let garancije ALI 100.000km na avto. Moj je 4 star, redno servisiran pri Oplu in ima 49.000km.

Velik stvari govori v mojo prid, samo sej veste, kako je, ko en mali kupec tozi multinacionalko ... :shy:

Nincha II.
22.09.2006, 18:40
OK, za vse tiste, ki mogoce sem in tja berete tole mojo temo, imam eno ne prevec dobro novico :O

Namrec prisel je Oplov izvedenec, pregledal motor in v Oplu so se odlocili nama ponuditi CELIH (:censored: ) 30% povracilo stroskov NA MATERIAL, torej, brez dela in vsega, kar znese okoli 1100Evrov, ocenjena skoda z delov vred je bila pri pooblascenemu Oplovem servisu okoli 5500E.

Kar po domace pomeni - tle mate jurja pa tih pa zadovolni bodte, sej mi smo krivi, sam itak nam nc ne mor´te ker smo mi ta veliki tle :mad:

Torej, vse skupaj res zgleda na tozbo, ker dvomim, da se bo izvensodno dalo kaj zmenit.
Upam pa se vedno potihem, da se bo. Ne vem. Vem pa vsekakor, da je to moj zadnji Opel.

Show must go on naslednji teden, tokrat z odvetnikom, oplovim zastopnikom in prodajalcem najinega avta ...

:think:

Nincha II.
22.09.2006, 19:37
Že ene parkrat sem tukaj pisal o tem, kako slab vtis so name naredili razni Opli, ki sem jih do zdaj vozil zaradi slabe izdelave. Kar se mene tiče, je lahko zlat, pa če je Opel, ga ne bom kupil.:mad:

A sem te prav razumel: Avto se je pokvaril v garancijski dobi in je bil redno servisiran, proizvajalec pa noče na lastne stroške odpraviti napake? Tole je pa odbito (sicer sem presenečen nad 5 letno garancijo:O )...:nonono:

No ja, v mojem primeru so se tvoji predsodki do Opla uresnicilil, Meta :evil:

Ja, prav si me razumel. Opel je vec kot eno leto ugrajeval v 2.2 bencinar motor verigo, ki je pac na dolocenih clenih slabe izdelave. Sodec po raziskovanju po Netu, se zdalec nisem edina, ki se ji je to s tem motorjem zgodilo in Opel se je ze nekajkrat znasel na sodiscu. Kljub temu, pa do sedaj pristopa do kupcev avtov s to napako ocitno se niso spremenili in jih javno obvestili o tej serijski napaki. Namesto tega so raje ponujali smesno nizke vsote za popravilo in se pustili tozit in izgubit, posledicno s tem tudi ugled.

Meni je Opel ponudil cca. 1000Evrov, skode imam za nekje 5500Evrov.
Kdo zdej koga tuki zeza? Kot da bi se mi rugali v glavo... Cel motor je od Opla, ne samo 30%!!!
In po njihov reakciji sklepam, da bi me radi odvrnili od tozbe s to smesno vsoto denarja. Ce njihov izvedenec ne bi odkril, da je napaka na Oplovi strani, sem prepricana, da bi moj zahtevek po 100% povracilu ze takoj po preucitvi skode motorja zavrnili in mi ne bi ponudili niti 30%.

5 let ali 100.000km je garancije na motor in njegove dele, od tega imam se 1 leto garancije od prodajalca avtov (to je v Nemciji obvezno, ce kupis avto pri prodajalcu in ne privat), ker sem avto kupila sele 2 meseca nazaj.

Se pa strinjam, da je primer odbit.
Nimam kaj, ne bom se pustila "nategnit" na noben nacin.
Sploh pa ne z vsemi "aduti", ki jih mam v rokah in govorijo proti Oplu...

PS: verigo propagirajo kot "brez potrebe vzdrzevanja" in z njo naj bi brez tezav prevozili okoli 250.000km

lady_lucifer
22.09.2006, 19:41
whaaaat, samo jurja bi ti dal:O:O:O
matr so bedni...
in kaj bos zdej?

Nincha II.
22.09.2006, 19:46
whaaaat, samo jurja bi ti dal:O:O:O
matr so bedni...
in kaj bos zdej?

Moj fant je clan ADAC, kjer imajo ze veliko izkusenj s takimi primeri in o njih redno pisejo v svoji reviji...
Oni nama bodo svetovali, kaj in kako naprej - ali direktno na sodisce in jih tozit al najprej probat izvensodno se zmenit, poleg tega pa dobit se 3. mnenje nevtralnega izvedenca za motorje...

Bomo vidl, kolk so gospodje pri Oplu kej posteni, zacelo se je slabo... Upam, da se vseen dobro konca. :dontknow:

lady_lucifer
22.09.2006, 19:47
drzim pesti zate, res;) ker tole je navadna svinjarija...

Nincha II.
22.09.2006, 19:48
drzim pesti zate, res;) ker tole je navadna svinjarija...

Hvala, Lady ;)

Bom porocala se naprej, kaj se kaj dogaja in kdaj bo avto koncno pri meni in za kaksno ceno ... :shy:

fancy
22.09.2006, 19:49
Nincha, vso srečo :) ne pusti se jim, prascem :censored: :censored: :censored:

zverina
22.09.2006, 20:32
nincha tis to i mela jermen al verigo?

Nincha II.
22.09.2006, 20:46
nincha tis to i mela jermen al verigo?

Sej sm ti napisala v odgovoru, da sm mela verigo, ki se je strgala in mi posledicno unicla motor, zverina. ;)
Zakaj vprasas? :dontknow:

zverina
23.09.2006, 09:19
sorry, sem na hitrco prebral.

Pismo pool pa tko propagirajo verige, češ kao, da so neuničljive napram jermenom.:evil:

GiGi
25.09.2006, 10:03
Go Nincha!!!


:Cheer: :Cheer: :Cheer:

Škorpi
25.09.2006, 21:29
No mene je pa še prejšnji teden oče nagovarjal, da naj le gledam, da ima avto verigo, ker naj bi boljša bila kot jermen, ker sem si ravno ogledovala avtomobile. Imela sem željo po menjavi, a sem jo preložila rajši na drugo leto. Bom imela še čas razmišljati, če bi mi postal resnično še kakšen drug avto všeč razen Astre.;-)))

zverina
25.09.2006, 21:50
veriga je bolj praktična kot jermen, sam v nincinem primeru je krivec za vse nezgode slab material.

zverina
26.09.2006, 08:55
problem je sam to, da v ta novih avtomobilih ne morš več sam jermena menjat.

Jelengar
26.09.2006, 16:17
Jermen se menja na cca 100000 km (odvisno od avta) in to je to. Menjava ni draga. Do zdaj še nikoli nisem imel problemov zaradi jermena, sam zamenjat ga je treba takrat, ko je to predpisano - za večino voznikov pomeni to največ enkrat.
Drugače je pa tole vse skupaj malo čudno - meni si še nikoli noben serviser ni drznil zaračunat za karkoli, kar bi se pokvarilo v garancijskem roku.
Jaz sem slisal za 80.000 km. :dontknow: Jaz jermene menjam na 80 K.

Nincha II.
26.09.2006, 17:17
veriga je bolj praktična kot jermen, sam v nincinem primeru je krivec za vse nezgode slab material.

Jap. Zal je temu tako.

Najin pravni svetovalec je povedal, da na tistih 30% ponujenih od Opla pravno ni moc ugovarjat, lahko samo sprejmes ali zavrnes...tko da tozba do nadaljnega sigurno odpade, ker se bodo izvensodno poskusal zmenit od delitvi stroskov najin prodajalec avta zaradi (1letne garancije, ki jo mora dat), Opel (zaradi njihove slabe izdelave) in zavarovalnica (kjer imava polico).
Kaj bo iz tega na koncu, ne vem se ...

Meni je v koncnem efektu vseeno, samo da ze koncno dobim svoj avto in nimam nikakrsnih stroskov.
V javnost je pa ze to z verigami tako ali tako prislo, ker jih je nekdo ze dal na TV in v casopise, ravnotako je ADAC o tem obvescena, ampak glede na to, da je Opel takoj po tistih prvih primerih spremenil in izboljsal verigo, smo vsi osmoljenci po cudezu "osamljeni posamezni primeri". :dontknow:

zverina
26.09.2006, 21:55
Ktera znamka ima to na 120000.....Honda?

zverina
27.09.2006, 10:15
totototototo.......toyooooota. Meta vozi Toyoto.:D

Nincha II.
17.10.2006, 22:16
No ja, sam cist tko, ce kdo se spremlja mojo temo od prej...

Sam tok sem hotla povedat, da se vedno nimam avta (:censored: ), ki mi od zacetka septembra z napol razstelanim motorjem se zmer stoji v Oplovi delavnici, imam pa odvetnika (vsaj neki :D )

Ta storija se bo se vlekla, ocitno... :(

mrjerry
18.10.2006, 09:41
Ktera znamka ima to na 120000.....Honda?

Moj fotr je na Renaultu menjal na 120K. Tak je bil predpis...

mrjerry
18.10.2006, 09:42
Nincha, vprasaj svojega odvetnika, kaj si misli o tem, da bi najela Rent a car in racun poslala oplu. :veryevil:

Nincha II.
18.10.2006, 10:29
Jaz bi jih takoj prijavil na tržno inšpekcijo. Pa urad za varstvo potrošnikov bi poklical. Popravljam - svojemu odvetniku bi naročil, da napiše prijavo na tržno inšpekcijo.:censored:
Potem pa še civillna tožba. Pa internetno stran se tudi zelo hitro postavi, kjer se brez pretiravanja navedejo vsa dejstva.

Najin primer enostavno ni dovolj zanimiv, ker je Opel ze popravil in izboljsal svoje 2.2 motorje in se to ne ponavlja vec. Ponudili so nama pa tudi tistih 30%, ravno tolk, da ne morem rect, da ni nic...

Odvetnik je specializiran za promet in vozila in je clan ADAC odvetnikov, nama je izrecno odsvetoval tozit Opel, ker bi to trajalo celo vecnost, ker bi bili stroski izjemni in da midva osebno nimava nic z Oplom. Rekel je, da Opel lahko tozi samo najin prodajalec avta, ne pa midva direktno in da je v tem primeru prodajalec najni zastopnik. Je pa najin odvetnik postavil zakonski rok, do katerega nama more prodajalec popravit avto, to pa je drug teden v sredo. Drugace bova razdrla pogodbo in hoceva nazaj denar, ce pa denarja ne bo dal, pa na sodisce ... Zadeva ni tako enostavna, kot se zdi. :O

Jaz se lahko petelinim in grozim, kolikor hocem, samo ne studiram prava in zato se bom drzala navodil svojega odvetnika, ker nocem imet na koncu na tisoce Evrov stroskov in se vedno pokvarjenega (novega) avta ... Je ze tako, da ce nisi bogatas, si take izpade tezko privoscis in si vedno omejen s svojo financno zmogljivostjo :mad:

Nincha II.
18.10.2006, 10:34
Nincha, vprasaj svojega odvetnika, kaj si misli o tem, da bi najela Rent a car in racun poslala oplu. :veryevil:

Hehe, saj sva imela rent-a-car za 1 teden na racun ADAC (ker je moj fant ADAC plus clan) ;)
Nama se je avto pokvaril v Münchnu, midva sva bila pa ravno na poti domov, v Köln - zato so nama ponudil rent-a-car, al pa prenocisce in naslednji dan z ADAC tovornjakom, ki bi slepal najin avto, nazaj v Köln...
Midva sva vzela avto za en teden - sva dobila Tucsona z usnjem in navigacijo :D
Sam to je blo zal 3.9. do 10.9., danes smo pa ze 18.10., pa se vedno nic ... :evil:

Nincha II.
18.10.2006, 11:05
Če se avto ob predpisanem vzdrževanju pokvari v garancijskem roku in to sploh takšen kritičen del, ki se preventivno menja po x kilometrih, potem sploh ni debate o tem ali mora prodajalec odpravit napako na svoje stroške. Kolikor vem, če se to ne zgodi v tridesetih dneh (mislim da je trideset) potem lahko zahtevaš kupnino nazaj ali pa nov avto - ok, nekako tako gre pri običajnih rečeh, ki se pokvarijo v garancijskem roku, za avte predvidevam da je isto. Seveda bi zahtevo polepšal še s stroški za duševne bolečine, izgubljen čas itd.
Pa sam bi v takšnem primeru definitivno postavil internetno stran v slovenščini in še eno v angleščini in jo vpisal v vse iskalnike - je pa res, da se bi strogo držal dejstev, najrajši kar takih, ki se dajo podpret z prodajalčevimi in serviserjevimi dokumenti. Prodaja avtomobilov ni enostaven posel in nihče si ne želi takšne publicitete.

Ja, problem pri nama je to, da je prejsniji lastnik najinega avta naredil 3 preglede pri Oplu, zadnjega, cetrtega pa pri nepooblascenem Oplovem servisu in se znajo na to opirat. Zato naj bi ponudili samo 30% in nic vec.
Je pa stvar v tem, da mora prodajalec avta v Nemciji tebi dati 1 leto nekaksne garancije, da mu vrnes avto nazaj oz. da ti ga ustrezno popravi, ce mu dokazes, da je ta napaka ze bila, ko si kupil avto in se ni pojavila kasneje zaradi tvojega neustreznega vzdrzevanja, voznje, itd... In to 1 leto pri nama se ni poteklo, zato se moram na prodajalca obrnit.

V najinem primeru je to majhen prodajalec, ki ima firmo in pred njo 10 avtomobilov, ne pa kasen Oplov prodajalec, zato ta zadeva ni nic tako posebnega, kakor ce bi slo za kako Oplovo prodajalno.
Vse mi gre ze mocno na zivce, ampak do zakonskega roka so najine roke zvezane, to prodajalcu enostavno pripada :dontknow:

PS: serviserjevih dokumentov ne dobis na vpogled, samo on ti lahko pove, kaj je narobe in tistih Oplovih internih papirjev pa sploh ne, ker jih je moj fant videl v bistvu samo zaradi slamparije serviserja, ki jih je pustil na zadnjih sedezih :blush:

SPAM
18.10.2006, 11:22
Ja, problem pri nama je to, da je prejsniji lastnik najinega avta naredil 3 preglede pri Oplu, zadnjega, cetrtega pa pri nepooblascenem Oplovem servisu in se znajo na to opirat. Zato naj bi ponudili samo 30% in nic vec.
Je pa stvar v tem, da mora prodajalec avta v Nemciji tebi dati 1 leto nekaksne garancije, da mu vrnes avto nazaj oz. da ti ga ustrezno popravi, ce mu dokazes, da je ta napaka ze bila, ko si kupil avto in se ni pojavila kasneje zaradi tvojega neustreznega vzdrzevanja, voznje, itd... In to 1 leto pri nama se ni poteklo, zato se moram na prodajalca obrnit.

V najinem primeru je to majhen prodajalec, ki ima firmo in pred njo 10 avtomobilov, ne pa kasen Oplov prodajalec, zato ta zadeva ni nic tako posebnega, kakor ce bi slo za kako Oplovo prodajalno.
Vse mi gre ze mocno na zivce, ampak do zakonskega roka so najine roke zvezane, to prodajalcu enostavno pripada :dontknow:

PS: serviserjevih dokumentov ne dobis na vpogled, samo on ti lahko pove, kaj je narobe in tistih Oplovih internih papirjev pa sploh ne, ker jih je moj fant videl v bistvu samo zaradi slamparije serviserja, ki jih je pustil na zadnjih sedezih :blush:

vse najdejo sam d jim ni treba plačat al pa da čim manj plačajo:mad: namest da bi nardil neki v tej smeri da poskrbijo za varnost avtomobila in v avtomobilu če ga že dajo na trg... bi blo fajn če bi ti šli na roke tko kt recimo uni k izdelujejo tehnično robo, men se je recimo zrd ene softwarske napake iz strani proizvajalca pokvaru player, sm jih kontaktiral direkt v ameriko na firmo povedal blem, so mi rekl nej pošljem nazaj, jst pa dobim nov player, in res, pač sm poslal tle k nam zastopniku, čez 2 dni me je na pošt že čakal nov player, lahka bi to pr avtomobilh tud nardil sam k je to "velk dnar" so pa rajš p.izde :nonono:

Nincha II.
18.10.2006, 11:25
vse najdejo sam d jim ni treba plačat al pa da čim manj plačajo:mad: namest da bi nardil neki v tej smeri da poskrbijo za varnost avtomobila in v avtomobilu če ga že dajo na trg

Ja, zal je tako :mad:

Bil bi res negativno presenecen, ce bi vedel, kolk avtov dajo ven, ki so v bistvu se na pol nedodelani in s polno napakami... :dontknow: In to tud take znamke, kot so Audi, Nissan, itd... Nobenemu ni 100% za zaupat, vsi avti so pokvarlijvi :nonono:

SPAM
18.10.2006, 11:28
to definitivno, zato pa če bi kupu nov avto bi definitivno neki cheap, k je včash še clo bolš kt pa ena meca al pa kej podobnga, če že ne zarad druzga zarad nadomestnh delov.. pr ns smo mel en cajt nexio doma, pa je blo fino k so recimo od opla deli not pasal :D

ZvoneCH
18.10.2006, 11:29
Na brzino sem prebral stvari, sicer po zakonodaji EU ki velja v vseh drzavah EU in tudi svici, garancija ne propada neglede kje je vozilo servisirano, link do dokumena EU bom dal zvecer ko pridem domov ker ga imam shranjenega, drugace pa obstaja link na VW-Audi forumu podforum Serviserji, je link za slovenski jezik, lahko si ga pa tudi v nemscini pregledas.

Malo vec pa ko pridem iz sluzbe, ker postopek ki ga imamo, ce stranka kupi avto in to z pogodbo dokaze, in prejsnji lastnik ni naredil servisa ali ga je naredil kje drugje kot na pooblascenem servisu, veljajo za novo stranko isti pogoji kot da je bilo vse delano na pooblascenem servisu. ampak zvecer o tem vec z malo vec informacijami, in lahko da bo kaksna informacija se kaj pomagala ali pa koristna.

Lp
Zvone

Nincha II.
18.10.2006, 11:30
to definitivno, zato pa če bi kupu nov avto bi definitivno neki cheap, k je včash še clo bolš kt pa ena meca al pa kej podobnga, če že ne zarad druzga zarad nadomestnh delov.. pr ns smo mel en cajt nexio doma, pa je blo fino k so recimo od opla deli not pasal :D

Kva to, Oplovi deli v Daewoo Nexio? Ne, no. :rolling: :rolling: :rolling:

SPAM
18.10.2006, 11:32
ja res, nexia, mi smo mel glx, k je za evropski trg delana, pašejo notr deli od opla, naša predn smo jo dal v račun pr novmu avtu je mela na konc pumpo za benz od opla,fedre, štarter itn. :rolling:

Nincha II.
18.10.2006, 11:33
Na brzino sem prebral stvari, sicer po zakonodaji EU ki velja v vseh drzavah EU in tudi svici, garancija ne propada neglede kje je vozilo servisirano, link do dokumena EU bom dal zvecer ko pridem domov ker ga imam shranjenega, drugace pa obstaja link na VW-Audi forumu podforum Serviserji, je link za slovenski jezik, lahko si ga pa tudi v nemscini pregledas.

Malo vec pa ko pridem iz sluzbe, ker postopek ki ga imamo, ce stranka kupi avto in to z pogodbo dokaze, in prejsnji lastnik ni naredil servisa ali ga je naredil kje drugje kot na pooblascenem servisu, veljajo za novo stranko isti pogoji kot da je bilo vse delano na pooblascenem servisu. ampak zvecer o tem vec z malo vec informacijami, in lahko da bo kaksna informacija se kaj pomagala ali pa koristna.

Lp
Zvone

Zanimivo, Zvone!

Napisi prosim se kaj vec, ko bos imel cas, ker me res zanima, ce je kaj na tem. :blush:
Upam pa, da bi moj odvetnik to vedel - verjetno se bomo o takih detajlih posvetovali, ko zakonski rok za popravilo avta potece in ce je to res, kar pravis, bi nama mogoce lahko zelo pomagalo.

Jakec
18.10.2006, 18:17
ammmm, a ni tako da če ti v garanciji ne popravijo v roku 45 dni morajo dati novo?

Nincha II.
18.10.2006, 18:25
ammmm, a ni tako da če ti v garanciji ne popravijo v roku 45 dni morajo dati novo?

Ammmm ... Kaj? :?:

V mojem primeru se ne gre za garancijo pod tem pravim pomenom besede, ampak za t.i. "Gewährleistung", kar je nekaj podobnega kot jamstvo. Torej, ti jamci pradajalec avta, da je blo z avtom vse uredu, ko si ga kupil in se nadaljno leto naj bi blo tako... Pri nama pac ne, in zdaj koristiva to pravico.

A tega v Sloveniji ni al kaj?

ZvoneCH
18.10.2006, 21:14
Kot obljubljeno najprej link uredbe EU, zacela veljati leta Januarja 2005
http://europa.eu.int/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celexplus!prod!DocNumber&lg=de&type_doc=Regulation&an_doc=2002&nu_doc=1400

in se v Slovenscini
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32002R1400:SL:HTML

ter se v nescini malo spremenjena verzija za svico, sicer svici ni treba teh uredb 100% prevzeti ker se ni clanica EU ampak zaradi bileterarnih pogodb 1 in 2 jo vseeno zavezujejo doloceni akti in uredbe. uredba je kratka in bolje pregledna, kar se pa tice popravil in garanicje je pa taka kot v EU.

datoteka v nemscini
http://www.weko.admin.ch/publikationen/00213/ERLaeUTERUNGEN.pdf?lang=de


Sedaj pa se kako se v takih primerih kot tem prakticira. Sicer kot ze na zacetku teme navedeno,je tovarna v internih papirjih priznala da do napake prihaja in zraven navedla resitve. Ker pa se ne gre za vpoklic modela ali dolocene palete motorjev, ji ni treba poravnavat stroskov v celoti ali vse prizadete avte vpoklicati.
Taksne metode so kar pogoste in ne samo pri Oplu ki je sedaj na udaru ampak tudi pri drugih, NAmrec vpoklic so prizadeti vsi avti, ali grejo na servis ali ne, ce so naprej prodani se jih dobesedno isce da se zadeva popravi.
Servisne akcije se izvrsujejo pri avtih ko pride na servis, pomeni ker pa do baze podatkov ima samo pooblascenec dostop keri avti so priztadeti, se izboljsava vgradi samo v te motrje, vsi ostali se vozijo okoli na veliko sreco.

In interne resitve ki se izvajajo samo pri avtih z tezavo ki je nastopila, ce je v roku garancije se to popravi na stroske proizvajalca drugace pa pride v postev kulanca, ampak tukaj se sele zacne zmesnjava.

Kulanca ko kulanca je prostovolno prevzemanje stroskov, pri dolocenih delih in okvarah ima tovarna tarifo koliko kaj prevzame in po koliko km, to se giblje od 100% materijal in delo do 50/50% itd. Tezava nastane ko pride stranka z necem prvic na servis, strosek popravila visok, in se ze ve da sama ni mogla nic narobe narediti ker ni prvi avto ki ima isto tezavo. Sedaj lahko tovarna odvisno od km prevzame vse, lahko pa samo en del, odvisno je kot omenjeno km in letnik avta, pri dobrih strankah pomeni rednih strankah,najveckrat priskoci servis sam z dolocenim procentom in se importer, ter nakoncu se stranka, temu se rece izvanredna kulanca.
Ce lahko navedem aktualni primer, VW POLO letnik 2000 1.4 Motor, 85000 km menjalnik lezaji v okvari s tem je bil poskodovan se diferencijal, pomeni zamenjava menjalnika,
Prva prosnja kulance je prisla negativna nazaj pomeni tovarna ne prevzame nicesar.
Zatem smo se v firmi vsedli za eno mizo, Sef firme , vodja sprejemnih oseb, jst kot vodja delavnice in stranka, od mene je prislo tehnicno porocilo, kaj je narobe, stroski zamenjave delov posebej ali celega menjalnika, zatem so se z stranko dogovorili kera varijata popravila in koliko je pripravljena prevzeti financno breme. Dogovor je bil 20% dela mi in 20% stranka, ta zahteva izvanredne kulance je sla k importerju in naprej v tovarno, 4 ure zatem je prisel odgovor, tovarna prevzema 100% materijal 60% importer delo, 20% delo prevzamemo mi in 20% stranka prevzame delo. Seveda v tem primeru se je slo za redno stranko ki vedno servisira prinas, pri novih strankah se zadeva konca po prvi prosnji kulance.

Primer dva. Stranka kupi rabljen avto, ki od prvega lastnika ni bil servisiran na pooblascenem servisu, pomeni zadnja dva servisa nista bila izvrsena. Stranka z pogodbo dokaze kdaj je kupila avto, in pri koliko km, ker pac ne odgovarja za napake prvega lastnika, je do kulance upravicena isto kot vsaka druga stranka ki ima popolno knjigo.

Po tej EU uredbi primer tri. Stranka kupi novi avto, naredi prvi servis na pooblascenem servisu in oste ne vec. Stranki velja naprej 100% garancija, v okvari nekega dela ki bi naj bil pri servisu prebverjen in mogoce je ali ni, ni problem stranke dokazovat tovarni da je avto bil servisiran po predpisih, ampak tovarna mora tistemu ki je avto servisiral dokazati da je naredil napako in da avta ni servisiral po predpisih.
Takja se veliko servisov se zgovarja ven in celo od strank da lahko garancijo uveljavi zahteva da naredi servis in si tako nazaj kupi garancijo, kar je napacno in primer za trzno inspekcijo.

Veliko stvari je odvisno tudi od samega servisa in kaj mu pomenijo stranke, nove ali stare, od tukanj naprej se lahko odvija vse pozitivno ali pa v negativno smer.

Upam da sedaj nebo kdo hud, ampak tole lazje v nemscini razlozim, pa pol mogoce kdo rpevede.

Razlika med Garancijo in Gewärleistung, oboje skupaj ni isto in je razlika zelo velika.

Für die Beweislast gilt allgemein Hat der Käufer die Sache als Erfüllung angenommen oder im Werkvertragsrecht der Besteller die Sache abgenommen , trifft den Käufer oder den Besteller die Beweislast für den Sachmangel, wenn sie Mängelansprüche geltend machen. Abweichend gilt beim Verbrauchsgüterkauf teilweise nach eine Beweislastumkehr in Form einer Vermutung: Hier wird in den ersten 6 Monaten nach Übergabe vermutet, dass der Mangel bei der Übergabe vorlag. Erst danach muss der Käufer die Mangelhaftigkeit bei Übergabe beweisen.

Da sich die Pflicht zur Gewährleistung aus dem Kaufvertrag ergibt, gibt diese auch nur Ansprüche gegen den Verkäufer, nicht aber gegenüber dem Hersteller oder Zwischenhändlern in der Lieferkette.

Im Gegensatz zur (freiwilligen) Garantie ist die Gewährleistung gesetzlich vorgeschrieben, kann jedoch durch Vereinbarung zwischen Verkäufer und nicht privatem Käufer beschränkt werden. Beim Verbrauchsgüterkauf ist jedoch EU-weit eine Gewährleistung von zwei Jahren für Neu- und einem Jahr für Gebrauchtwaren zwingend!

Die gekaufte Sache hat einen Rechtsmangel, wenn Dritte in Bezug auf die Sache Rechte geltend machen können, die nicht beim Kauf vereinbart wurden, . Hier geht es vor allem um dingliche oder schuldrechtliche Rechte. Beispiel: Ein Dritter ist Eigentümer der Sache oder hat ein Miet- oder Pachtrecht.

Bei Grundstückskäufen stellt es einen Rechtsmangel dar, wenn ein nicht existierendes Recht noch im Grundbuch eingetragen ist, , weil die Gefahr eines gutgläubigen Erwerbs dieses Rechts besteht. Beispiel: Ein Wohnrecht, das sich erledigt hat, aber noch im Grundbuch eingetragen ist.

Unterschie zwischen Garantie und Gewärleistung
"Gewährleistung" bedeutet, dass der Verkäufer dafür einsteht, dass die gehandelte Ware frei von Sach- und Rechtsmängeln ist. Der Verkäufer haftet daher für alle Mängel, die schon zum Zeitpunkt des Verkaufs bestanden haben, auch für solche, die sich erst später bemerkbar gemacht haben (sog. versteckter Mangel). Der Zustand der Ware zum Zeitpunkt der Übergabe ist dabei entscheidend. Die gesetzliche Gewährleistung beträgt seit 1.1.2002 24 Monate, sie kann bei Gebrauchtwaren auf 12 Monate verkürzt werden. Bei etwaigen Mängeln muss IMMER beim Händler reklamiert werden.

Eine "Garantie" ist eine zusätzliche, freiwillige Leistung des Händlers und/oder des Herstellers, sofern der Händler diese "Herstellergarantie" an den Kunden weitergibt - wozu der Händler aber nicht verpflichtet ist. Die Garantiezusage bezieht sich immer auf die Funktionsfähigkeit bestimmter Teile (oder des gesamten Geräts) über einen bestimmten Zeitraum. Bei einer Garantie spielt der Zustand der Ware zum Zeitpunkt der Übergabe an den Kunden keine Rolle, da ja die Funktionsfähigkeit der besagten Teile (oder des gesamten Geräts) für den Zeitraum "garantiert" wird. Je nachdem, ob die Garantiezusage gegenüber dem Kunden vom Händler oder vom Hersteller kommt, ist bei Mängeln der Händler oder der Hersteller anzusprechen. Bei der Garantie muss der Garantiegeber nachweisen, dass der vom Käufer beanstandete Mangel bei Übergabe der Ware noch nicht bestand.

Für den Kunden ist zu beachten, dass durch eine Garantiezusage die gesetzliche Gewährleistung in keinem Fall ersetzt oder gar - im Umfang oder der Zeitdauer - verringert werden kann, sondern immer nur neben der bzw. zusätzlich zur gesetzlichen Gewährleistung Anwendung findet

Upam da nisem bil predolg ampak pomoje je cel roman ratal.

Lp
Zvone

rock
19.10.2006, 05:29
Zanimivo in koristno branje! Ne se sekirat za mal dalši prispevek, ki je več kot na mestu. Le še kaj napiši!

Škoda, da se nisi končal v slovenščini.
Je res kdo, ki bi v slovenščino prevedu ker mi drugač ne ostane druzga kot "strojno" prestavit v angleščino in prebrat kar bo nastalo.

Te stvari dejansko premalo poznamo in marsikdaj reagiramo napačno v svojo škodo.

Nincha II.
19.10.2006, 11:07
Zdravo, ZvoneCH!

Najprej hvala za objavljeni prispevek! :2thumbs:

Moram ti povedat, da tvoje besede drzijo kot pribite, ker mi je 95% tega, kar si ti tu napisal, povedal tudi moj odvetnik. Je pa zal tako, da moras vsak pravni nasvet placat, ker smo ljudje pac glede svojih pravic zelo neizobrazeni, kaj sele ko pride do avta in takih izjemnih primerih, kot je moj in takrat pridejo taki nasveti se kako prav, zato - pohvale.

Midva sva na zacetku mislila, da ima sanso tozit Opel, pa nam je odvetnik potem povedal, da to pac ne gre tako, in da je za najo edina oseba prodajalec, ki nama daje "Gewährleistung". Ker sva avto kupila sele 2 meseca nazaj, se torej domneva, da je bila napaka ze na avtu in ni posledica najinih napak.
Midva nisva namrec izvajala nikakrsnega chip tuninga in nikakrsnih posegov ni bilo na motorju, tak je bil, ko sva ga dobila. Je pa zanimivo, da nama je vceraj prodajalec predrzno rekel, da razmislja o tem, da bi najel strokovnjaka za analizo motorja, ki naj bi dokazal, da se je veriga strgala zaradi najine prehitre voznje, kar pa sploh ni mozno! :nonono: Zdej bomo ocitno morali postat nesramni in si podtikat taka natolcevanja :censored:

Drugace pa ne razumem necesa...
Kako se lahko tovarna avtomobilov odloci, da ne bo klicala avtov nazaj, ampak bo poskusala dobit cimvec avtomobilov spontano na vsakoletni servis in jim tam zamenjat verigo, ostale pa pustit na slepo sreco vozit?
Najina avto je bil redno servisiran, od tega vecinoma pri Oplu, najina stevilka motorja se ujema s tistimi, pri katerih je bila vgrajena ta slaba veriga, pa nama je niso zamenjali... :dontknow:

Aja, kar se tice pa garancije - tudi za to sva placala se dodatnih par evrov, da sva jih imela poleg kulance se cisto tako, za boljsi obcutek, pa najin prodajalec garancije ni vplacal, ampak si je denar lepo vtaknil v zep, sedaj se pa na zavarovalnisko druzbo zgovarja in ni zacel delati nic v smeri popravila, dokler ni dobil pisma najinega odvetnika, v katerem pmu je dolocil zakonski rok, do katerega more popraviti avto, drugace mu grozi tozba in prekinitev pogodbe. :nonono:

Kok mam jaz tega ze pocasi dost ... Jaz sam hocem svoj avto nazaj popravljen :(

ZvoneCH
19.10.2006, 11:30
Zakja se proizvajalec ne odloci za vpoklice.

Veliko stevilo vpoklicov skodi imenu same firme in njenega produkta, zato se tudi deli pol med vpoklice ki so javni na vseh straneh kot npr. oamtc , adac itd. in servisne posege ki pa ne zasledis vsepovsod, zelo zanani primeri so passati z podvozjem naprej servisna akcija, pometm vpoklic, zatem se ena servisna akcija in ko je prislo do tozb v nemciji pol spet vpoklic. Ista zadeva Audi TT , preden so prisli na trzisce je bilo ze 6 prometnih nesrec med testiranjem avta v tovarni, avto prisel na trzisce in so kar leteli s ceste , zatem tozbe lastnikov in cez kakego leto vpoklic, vsi avti nazaj v tovarno na izbolsavo.
Poizvajalec zmeraj upa da med uporabniki nebo toliko napak in pol bi jih ceneje prislo, v veliki meri gre strel nazaj ampak ja veliko krat pa poceni cez pridejo.

Se beremo zvecer ker pavze je konec.
Lp

Nincha II.
19.10.2006, 12:17
Zakja se proizvajalec ne odloci za vpoklice.

Veliko stevilo vpoklicov skodi imenu same firme in njenega produkta, zato se tudi deli pol med vpoklice ki so javni na vseh straneh kot npr. oamtc , adac itd. in servisne posege ki pa ne zasledis vsepovsod, zelo zanani primeri so passati z podvozjem naprej servisna akcija, pometm vpoklic, zatem se ena servisna akcija in ko je prislo do tozb v nemciji pol spet vpoklic. Ista zadeva Audi TT , preden so prisli na trzisce je bilo ze 6 prometnih nesrec med testiranjem avta v tovarni, avto prisel na trzisce in so kar leteli s ceste , zatem tozbe lastnikov in cez kakego leto vpoklic, vsi avti nazaj v tovarno na izbolsavo.
Poizvajalec zmeraj upa da med uporabniki nebo toliko napak in pol bi jih ceneje prislo, v veliki meri gre strel nazaj ampak ja veliko krat pa poceni cez pridejo.

Se beremo zvecer ker pavze je konec.
Lp

Eh, to je cista lahkomiselnost avtomob.proizvajalcev in upanje, da se jim bo z ekonomskega vidika to cimbolj izplacalo :mad:
Za voznike jim pa po domace povedano "dol visi" :evil:

Vidim eno veliko luknjo v zakonu ... drugace ne bi bilo mozno dati ven tako nedodelanih avtov... Pa sej to je tudi smrtno nevarno in cisto neodgovorno pocetje!!!! :dontknow:

ZvoneCH
19.10.2006, 21:48
Tkole se malo en dodatek sicer ni cist z tematiko ampak gre za lazje razumevanje.
V nasi firmi ki je najvecji servis za VAG skupino v CH, je trenutno zaposlenih 185 oseb in se delavnice skupaj z vso birokracijo sirijo po treh nastropjih, okoli samega poslopja je 130 parkirisc, ter 80 parkirisc na strehi servisa, in 120 parkirisc za nova ter sposojevalona vozila v kleti. Sedaj se pa iz tehnicnih razlogov pripravljamo na novo gradnjo ki bo te cifre ki so navedene krepko povecala. Toliko o sluzbi.

Zakaj se sploh serviserji odlocajo za lazjo varijanto, pomeni raje stranki zaracunat kot pa gledat ali je kulanca ali je ni.

Vsi proizvajalci se branijo vse bolje stroskov garancije, in jih hocejo na vsak nacin zmanjsat, pomeni gleda se vse, kontrolira se veliko in vsaka najmanjsa pomanklivost se takoj serviserja kaznuje.
Lansko leto je nasa firma za 30 000 EUR morala povniti nazaj daner ki ga je wolfsburg nakazal za popravilo na garncijo. Guljofanja ni bilo ampak vse kar so odkrili je to da ni stimal cas stemflanja delovnega naloga skupaj z casom protokola diagnoze testerja, tudi to ni pomagalo da testerji so z uro vsak dan zaostajali, ker so imeli napako. Ceprav je bilo vse kar je bilo zaracunano upraviceno, so bili nemilostni. Kontorle ki jih imamo so 4x na leto, takrat po naklucju izberejo delovne naloge, ves materijal pregledajo , vso dokumentacijo, in ce je vredu pol je ok, drugace pa stroske ki si dobil placas nazaj. Seveda teh stroskov nemores pol zaracunati stranki in ostanes na njih sedeti.

Veliko razlike pri zahtevah grancije igra tudi sama firma pomeni produkt veliko vlogo, ce gledam nase 4 hisne marke, se najmanj komplicira pri Audiju, zatem VW in skoda, Seat kaj se pa tice garancije pa komplicirajo 300 na uro.
Kako je z ostalimi firmami, nemorem komentirati ker se iskusenj nisem imel, razen z Mazdo ampak to je ze davnih 13 let nazaj.

Seveda stranka s tezavo se najprej znajde na servisu, in na zacetku tam posti frustracijo na osebi, tovrano oz. proizvajalca sploh ne zanima kako bo stranka reagirala na odlocitve ki so jih izdali, ker pac z strankami nima stika, zato majo svoje norce pomeni serviserje ki pac pre prizadeto osebo stojijo, in skusajo stranki na najbolsi blag nacin reci, da bo morala prevzeti sama stroske. Takih in drugacnih primerov je dnevno veliko, za veliko stavri je tudi sam serviser odgovoren, ker ne preveri vseh sistemov oz. napotkov ki jih ima na razpolago, veliko stavri pa pride ze z tovarne takih da glava pece. V dosedanjem casu ki sem ga prezivel v tej sluzbi, sem videl ze stavri na novih avtih da sam se z glavo kimas in se vprasas kje je kontrola kvalitete, in kdo jo sploh dela, koliko pa se gre ven na ceste katere zadeve se tudi prinas spregledajo.

Tudi ce se mogoce bere v mojem prvem postu o postopkih ki jih delamo glede strank, grejo tudi razocarane stranke od nas, ampak ker imamo zelo mocno konkurecno, pomeni v okolici 20km je zraven nas se 5 Velikih centrov za skupino VAG, ter 10 manjsih serviserjev, tako da boj za stranke je velik, in vsaka stranka steje, ker redna stranka je vecji profit kot pa nova neznana stranka, jezna stranka je vecji strosek kot pa tisti denar ali pomoc ki se ji ponudi ob resitvi tezave.

Tako da marsi kateri serviser avtov tudi tukaj v CH bi si moral se zamisliti nad poslovanjem, pa naj bo to poddruznica importerja ali pa privatni serviser. Vsi pa nebodo nikoli zadovolni z delom servisa, to je pa tudi jasno.

Lp
Zvone

Nincha II.
22.10.2006, 16:50
Moj prodajalec je prejsnji teden najin avto odpeljal k njemu na dvorisce in se je odlocil, da bo vprasal se za drugo mnenje pri mehaniku. Ta mu je sedaj povedal, da bi se dalo motor sicer popravit, a z veliko dela. Opel je na drugi strani podal mnenje, da ima motor totalko in ga je treba zamenjat ...

Jaz vec ne vem, kaj je res in kaj ne :dontknow:

Po eni strani ne zaupam Oplu, ker se mi zdi, da so nad motorjem prehitro obupali in mi hocejo poturit novega samo zato, da bi kaj zasluzili... Na drugi strani pa tut svojemu prodajalcu ne verjamem, ker on pa hoce cim bolj pocen skoz priti ... :O

Eh, za bozic si zelim svoj avto nazaj :censored:

zverina
22.10.2006, 20:25
a oni bi ti mašino menjal na njihove stroške?

za generalko računaj najmanj 2800eurov.

Colt2011
22.10.2006, 20:40
Samo meni so stvari jasne.Avto je še v garanciji in mora se popravit na stroške proizvajalca.Ta poškodba ni nastala zaradi neupoštevanja garancijskih pogojev(neprimerna uporaba,nevzdrževanje...).Zraven tega pa tudi močno dvomim da je motor popolnoma sesut.

V primeru da se strga zobati jermen oz. veriga,ventili ostanejo v različnih fazah(sesalna,izpušna).Poškodba nastane ko bati motorja srečajo te odprte ventile.Posledica so skrivljeni ventili.Pri višjih obratih je možnost da velika sila ventile potrga iz ležišč in zraven še poči kakšno odmično gred.Tako da v najhujšem scenariju popravilo zahteva menjavo glave.Sicer se je že zgodilo,da so stebla potrganih ventilov naredila luknjo v bate,vendar je to zelo redko.Pri današnji kvaliteti izdelave in materiala pa skoraj nemogoče.

Dvomim da glava motorja,ventili,odmični gredi,komplet tesnil in menjava staneta celih 6000€.Pa še ves ta materijal je potreben v res najhujšem scenariju.

Z750
22.10.2006, 20:52
:dontknow: kwa pa jest vem, jest sm s svojom 2,0 dti l. 00 naredi svojih 200k km + kao 110k km od prej pa glede ketne nisem imel nobenih težav, me je izdala turbina za kar sem v večji meri sam kriv:clown:

glede tvojega primera pa naj ti VIS kar lepo zmontira nov motor, bodi tišasta tako na zvezi potrošnikov, tržni, in pri njih, v skrajnnem primeru pa 37. člen o varstvu potrošnikov ;)

Nincha II.
23.10.2006, 10:17
a oni bi ti mašino menjal na njihove stroške?

za generalko računaj najmanj 2800eurov.

Ne.
Sej sem napisala, da mi je Opel ponudil 30% kulance na material novega motorja.

Jaz ne bom placala niti evra v tej zgodbi, tako da mi je vsejeno, ce je zdej moj prodajalec, kateremu se zakonski rok za popravo avta hitro izteka, izracuna, da ga bo delo+vsi deli, ki so zanic, prislo manj, kot pa, ce bi vzel nov motor (cca. 5500 - 6000E).

Nincha II.
23.10.2006, 10:21
Samo meni so stvari jasne.Avto je še v garanciji in mora se popravit na stroške proizvajalca.Ta poškodba ni nastala zaradi neupoštevanja garancijskih pogojev(neprimerna uporaba,nevzdrževanje...).Zraven tega pa tudi močno dvomim da je motor popolnoma sesut.

V primeru da se strga zobati jermen oz. veriga,ventili ostanejo v različnih fazah(sesalna,izpušna).Poškodba nastane ko bati motorja srečajo te odprte ventile.Posledica so skrivljeni ventili.Pri višjih obratih je možnost da velika sila ventile potrga iz ležišč in zraven še poči kakšno odmično gred.Tako da v najhujšem scenariju popravilo zahteva menjavo glave.Sicer se je že zgodilo,da so stebla potrganih ventilov naredila luknjo v bate,vendar je to zelo redko.Pri današnji kvaliteti izdelave in materiala pa skoraj nemogoče.

Dvomim da glava motorja,ventili,odmični gredi,komplet tesnil in menjava staneta celih 6000€.Pa še ves ta materijal je potreben v res najhujšem scenariju.

Ne, ne razumes cisto ;)
Ce bi prebral samo prejsnjo stran, bi vedel, da se v mojem primeru ne gre za garancijo, ampak za "Gewährleistung", ki je nekaj podobnega kot jamstvo prodajalca, da je bilo z avtom ob nakupu vse ok. Kar pa ocitno ni bilo.

Je pa res, da motor ocitno ni popolnoma razsut, tako kot so mu postavili diagnozo pri Oplovem servisu, ker drugace se ga ne bi dalo popravit... :dontknow:

Pri nama naj bi bili 4 ventili uniceni in neka skoda je se pri batih, pa seveda strgana veriga...
(ne vem tocno, ne spoznam se, ker nisem mehanik)

Nincha II.
23.10.2006, 10:25
:dontknow: kwa pa jest vem, jest sm s svojom 2,0 dti l. 00 naredi svojih 200k km + kao 110k km od prej pa glede ketne nisem imel nobenih težav, me je izdala turbina za kar sem v večji meri sam kriv:clown:

glede tvojega primera pa naj ti VIS kar lepo zmontira nov motor, bodi tišasta tako na zvezi potrošnikov, tržni, in pri njih, v skrajnnem primeru pa 37. člen o varstvu potrošnikov ;)

Ja, sej veriga je propagirana kot "brez vzdrzevanja", torej nikakor ni dopustno, da poci pri se ne 50.000km. Tako da naceloma naj bi bile verige boljse, samo je vprasanje, ce res... :dontknow:

Glede mojega primera si pa spregledal eno dejstvo - zivim v Nemciji, tko da gre postopek mal drugace ;)

mrjerry
23.10.2006, 11:27
Marsikaj, kar je deklarirano kot totalka, je mozno popraviti. Rabis samo entuzijasta z dovolj dela, casa, volje in znanja... Proizvajalec se s tem ne ukvarja, ker mu je lazje preprosto dati celoten sklop nov (v tem primeru motor).

Ce si ze v akciji s pravniki in hodis po formalni poti, potem rajsi poslusaj Opla. Z njimi se pogajas in zato je tisto, kar oni recejo, za postavljati pod vprasaj. Seveda ni neumno dobivati se drugih mnenj, ampak ce opel rece, da imas totalko, imas pac totalko. Vprasanje je samo se, kdo bo to placal ;)

Nincha II.
24.10.2006, 09:23
Marsikaj, kar je deklarirano kot totalka, je mozno popraviti. Rabis samo entuzijasta z dovolj dela, casa, volje in znanja... Proizvajalec se s tem ne ukvarja, ker mu je lazje preprosto dati celoten sklop nov (v tem primeru motor).

Ce si ze v akciji s pravniki in hodis po formalni poti, potem rajsi poslusaj Opla. Z njimi se pogajas in zato je tisto, kar oni recejo, za postavljati pod vprasaj. Seveda ni neumno dobivati se drugih mnenj, ampak ce opel rece, da imas totalko, imas pac totalko. Vprasanje je samo se, kdo bo to placal ;)

S prvim odstavkom se strinjam.

Z drugim pa... ne cisto.
Namrec, jaz (oz. odvetnik v mojem imenu) po nemskih zakonih sploh nimam pravic do direktnega pogajanja z Oplom. Z njimi prakticno nic nimam. Ima pa moj prodajalec avta zato. Se pravi, ker sem avto kupila pri firmi, se vedno obracam pri tezavah na prodajalca zaradi ze prej omenjenega 1-letnega jamstva. Ce bi avto kupila privat, sele v tem primeru bi imela jaz osebno direktno opravit z Oplom.

Oplova kulanca je pa prostovoljna (kulanca je vedno prostovoljna!) in zato pravno nimas pravice se pritozit na ponujene odstotke! Torej, se ze v bistvu ve, kdo bo placal - moj prodajalec. Ce se bo on naprej tozaril, pa ne vem. Vceraj mi je jamral po telefonu, da se mu ze dela cir na zelodcu zaradi tega primera :rolling: , tko da dvomim, da se mu bo dalo ... njegova stvar v bistvu, no... Samo da mi avto do jutri, ko mu potece zakonski rok, koncno popravi.

mrjerry
24.10.2006, 09:38
A tkole mate... No pri nas vem za primer, ko je sla tozba zaradi tovarniske napake na prodajalca/zastopnika in se neuspesno iztekla, ker naj prodajalec ne bi bil odgovoren za proizvodne napake...

Nincha II.
24.10.2006, 09:50
A tkole mate... No pri nas vem za primer, ko je sla tozba zaradi tovarniske napake na prodajalca/zastopnika in se neuspesno iztekla, ker naj prodajalec ne bi bil odgovoren za proizvodne napake...

Ma ja, sej po eni strani je logicno, da prodajalec ni kriv, samo mora pa vseeno nosit doloceno mero odgovorosti, glede na to, kaj prodaja, a ne :dontknow:
Nekako se mora zascitit potrosnika, ker ne mores dat 8000E za avto, potem se ti pa po dobrem tednu voznje zaradi slabega materiala zgodi totalka motorja :nonono:
V mojem primeru nihce ni vedel nic o teh tezavah z verigo - ne prejsnji lastnik, ne prodajalec, niti midva ne.
Kdo je kriv v tem primeru, je ocitno ze zakon kar sam vnaprej dolocil.

Nincha II.
01.11.2006, 23:01
Update tej temi ...

Do danes se moj prodajalec se vedno ni spomnil, da je potrebno popravit moj avto, zakonski rok mu je potekel... on pa se kar "caka, da pridejo rezervni deli", pa kao so mu napacne vmes poslali, pa najino ketno bi rad analiziral, da ce se midva "slucajno nisva vozila prehitro" (kar sploh ni mozno, ketna ne poci zaradi prehitre voznje-izjava mehanikov), skratka poln je izgovorov.

Jutri razdremo pogodbo in zahtevava ves denar za avto+vse dodatne stroske, ki so nastali v 2 mesecih brez avta.

Zdej je pa dost zayebancije. :mad:

GiGi
02.11.2006, 09:59
Update tej temi ...

Do danes se moj prodajalec se vedno ni spomnil, da je potrebno popravit moj avto, zakonski rok mu je potekel... on pa se kar "caka, da pridejo rezervni deli", pa kao so mu napacne vmes poslali, pa najino ketno bi rad analiziral, da ce se midva "slucajno nisva vozila prehitro" (kar sploh ni mozno, ketna ne poci zaradi prehitre voznje-izjava mehanikov), skratka poln je izgovorov.

Jutri razdremo pogodbo in zahtevava ves denar za avto+vse dodatne stroske, ki so nastali v 2 mesecih brez avta.

Zdej je pa dost zayebancije. :mad:

You go girl! :2thumbs:

Nincha II.
07.11.2006, 17:50
No ja. Ni bilo potrebno razdret pogodbe, ker se je prodajalec malo podvizal. :approve:

Po vec kot dvomesecnem zapletu in sedaj razpletu lahko povem, da so mi avto popravili (in ne zamenjali motorja) in da ga grem jutri lahko iskat. Konec dober, vse dobro. :)

lady_lucifer
07.11.2006, 19:56
bravo :clapping:

sam o cem bomo pa zdej bral? za koga trepetal in navijal?:nonono::

Abronsius
07.11.2006, 20:04
Počaki z aplavzom Lady, naj se najprej brez okvare do doma pripelje. :D Držim pesti, da bo vse v redu :2thumbs: in se sploh ne obremenjujem z dejstvom, da tudi jaz vozim Opla :angel:

Nincha II.
07.11.2006, 22:02
Lady in Abronsius :D

Sej te teme nisem odprla zato, da bi se brala kot kriminalka, ampak bolj v opozorilo voznikom Opla Astre in da naj jim ne bo vseeno, ce se avtu kaj zgodi - imamo svoje pravice, ki pa jih ne znamo na zalost vedno uveljavit. Zarad tega sem bolj ali manj tud odprla to temo.

Lady, ce si uzivala ob branju in navijala zame... hvala - je pomagalo :blush: ;)

Aja, Abronsius, katerga Opla pa ti vozis? :veryevil:
Da vidim, ce si ti tut tiktakajoca vozeca se nesreca :rolling:

Komi cakam, da spet po dolgem casu vozim svojo masino :approve:
Upam, da bom tistih 60km normalno (beri = brez okvare :rolling: ) prevozila in da je zdej konec te drame ... :blush:

Abronsius
08.11.2006, 14:24
Aja, Abronsius, katerga Opla pa ti vozis? :veryevil:
Da vidim, ce si ti tut tiktakajoca vozeca se nesreca :rolling:
Eno premajhno Corso vozim, skorajda s koleni takorekoč :rolling: tko da, kar se tiče tiktakajoče vozeče se nesreče, bi prej rekel, da jo gre iskati za volanom, kot pa pod pokrovom motorja. :blush: :D Meni je vožnja avtomobila prej nujno zlo kot pa kakšen poseben užitek, pa ne sam zaradi 192ih centimetrov za volanom Corse :O ampak nasploh mi na mojih vsakodnevnih relacijah bolj paše bicikel. Drugače pa je avto v šestih letih še brez okvare, razen pokvarjene ključavnice, tko da zaenkrat :2thumbs:

CVZ
13.12.2006, 19:23
jest mam opla ze use skp 10 let pa me se nikol ni na cesti pustu tko da nad oplom sm zelo zadovoln

ervin34
13.12.2006, 19:26
:dontknow: POZOR!!!!

Vsi, ki vozite:

- Opel Astro (navadna Astra, Astra Coupe ali Astra Cabrio)
- letnik 2000 do marec 2002
- motor 2.2 (oznaka Z22SE in podobni)
- in je vasa stevilka motorja manjsa od 11065400

Namrec po lastnih izkusnjah iz prejsnjih dni in iz prebiranja Oplovih papirjev, vam lahko povem sledece...
Opel je v tocno zgoraj opisane modele vgradil motor, ki ima namesto standardnega jermena vgrajeno verigo. Veriga je slabe kvalitete, zato zelo rade pokajo in drugi problem je z oljenjem te verige! Posledice so lahko zelo hude okvare motorja, lahko celo popolna okvara!
Opel teh dolocenih avtomobilov ni javno poklical nazaj in jim zagotovil popravila teh serijskih napak, ceprav so se jih zavedali!!! Po stevilnih reklamacijah in tezavah voznikov s temi motorji, so v marcu 2002 koncno zadevo izboljsali... Kar pa meni in stevilnim voznikom, ki smo ostali na cesti, NIC ne pomaga...

Moj avto je namrec trenutno v oplovi delavnici, kjer caka na nov motor. Motor se je enostavno pri 160km/h na avtocesti ugasnil, komaj so zavore delale in potem seveda avto sploh ni vec prizgal. Posledice : cakanje na ADAC, odslepanje avta in ogromno zivciraja v naslednjih dneh...
Avto je redno servisiran, star dobra 4 leta in ima 50.000km prevozenih.
Diagnoza in cena, ki mi jo je izstavil servis je pocena veriga in totalna okvara motorja. Cena 6000 Evrov!!!! :censored: Ker sem nekako izvedela za to serijsko napako, sem kontaktirala Opel in v torek mi pride njihov strokovnjak pogledat motor, in potem se bodo odlocili, ce sem upravicena do 100% vracila denarja oz. zastonj novega motorja...



Kaj si Opel takole za hrbtom svojih voznikov privosci, neverjetno ... :mad: :( :nonono:

PS: hotela sem opozoriti vse, ki imate tak avto, da se odpeljete do pooblascenega servisa in se pozanimate o tem, da se vam ne bi zgodila taka zgodba kot meni.

Kaj samo motor 2,2 ?

Nincha II.
15.12.2006, 20:44
:dontknow:

Kaj samo motor 2,2 ?

Ja, samo motor 2,2 in se to tisti, ki so bili narejeni med januarjem 2000 in marcem 2003, z doloceno stevilko motorja, ki pa sem jo tudi v citiranem postu napisala, tako da ne vem, kaj je tako cudno.

Sicer je pa moj primer ze zakljucen, tko da o tej zadevi, ki se je na sreco dobro zame koncala, ne bi vec nabijala postov. Mislim, da sem na prejsnih straneh vse skupaj dovolj pojasnila.

Zdej vozim svojo Astro brez problema, vse stima, je OK, b.p. :)

ervin34
15.12.2006, 20:46
Hvala za pojasnilo. Jst imam motor 2.0 tdi.

Nincha II.
15.12.2006, 21:03
Hvala za pojasnilo. Jst imam motor 2.0 tdi.

Torej, vozi svojega Opla brez slabe vesti, ker se te ta problem zaradi cisto drugega motorja, sploh ne tice ;)

ervin34
15.12.2006, 21:11
:( še preveč vozim. Avto imam 5 let in 205.000 km. :(

Cavallo
16.12.2006, 04:55
:( še preveč vozim. Avto imam 5 let in 205.000 km. :(

:dontknow::dontknow::dontknow: Nic kaj katastrofalnega veliko :)

Psiho na skejtu
16.12.2006, 10:23
POZOR!!!!

Vsi, ki vozite:

- Opel Astro (navadna Astra, Astra Coupe ali Astra Cabrio)
- letnik 2000 do marec 2002
- motor 2.2 (oznaka Z22SE in podobni)
- in je vasa stevilka motorja manjsa od 11065400

Namrec po lastnih izkusnjah iz prejsnjih dni in iz prebiranja Oplovih papirjev, vam lahko povem sledece...
Opel je v tocno zgoraj opisane modele vgradil motor, ki ima namesto standardnega jermena vgrajeno verigo. Veriga je slabe kvalitete, zato zelo rade pokajo in drugi problem je z oljenjem te verige! Posledice so lahko zelo hude okvare motorja, lahko celo popolna okvara!
Opel teh dolocenih avtomobilov ni javno poklical nazaj in jim zagotovil popravila teh serijskih napak, ceprav so se jih zavedali!!! Po stevilnih reklamacijah in tezavah voznikov s temi motorji, so v marcu 2002 koncno zadevo izboljsali... Kar pa meni in stevilnim voznikom, ki smo ostali na cesti, NIC ne pomaga...

Moj avto je namrec trenutno v oplovi delavnici, kjer caka na nov motor. Motor se je enostavno pri 160km/h na avtocesti ugasnil, komaj so zavore delale in potem seveda avto sploh ni vec prizgal. Posledice : cakanje na ADAC, odslepanje avta in ogromno zivciraja v naslednjih dneh...
Avto je redno servisiran, star dobra 4 leta in ima 50.000km prevozenih.
Diagnoza in cena, ki mi jo je izstavil servis je pocena veriga in totalna okvara motorja. Cena 6000 Evrov!!!! :censored: Ker sem nekako izvedela za to serijsko napako, sem kontaktirala Opel in v torek mi pride njihov strokovnjak pogledat motor, in potem se bodo odlocili, ce sem upravicena do 100% vracila denarja oz. zastonj novega motorja...

Kaj si Opel takole za hrbtom svojih voznikov privosci, neverjetno ... :mad: :( :nonono:

PS: hotela sem opozoriti vse, ki imate tak avto, da se odpeljete do pooblascenega servisa in se pozanimate o tem, da se vam ne bi zgodila taka zgodba kot meni.

zakaj so tu nardil ????????butastu;)

mrjerry
18.12.2006, 10:18
Zdej vozim svojo Astro brez problema, vse stima, je OK, b.p. :)

Dobr slisat. Tanova astra je lepa kot hudir :P
Zame trenutno najlepsi hatchback :P :P

rikec
04.01.2007, 04:28
Če lahko še jaz tu prispevam svoje mnenje in mišljenje. Sem včasih delal na Oplu. Na pooblaščenem servisu. Jao kakšne avte smo prodali. Če bi šel pisat vse napake, bi porabil dve strani na tem forumu. Moj nasvet: izogibajte se Oplovim avtom. Nazadnje Oplovem imenu kvalitetno zgleden avto je bil model Kadett in prvi modeli Astre, vse ostalo ... :nonono: :nonono: :nonono: :nonono:
Sicer so zadnji modeli res lepi al' kaj ko je to še vedno Opel. Škoda, pa tko dobri avti so včasih bili...