Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Dan brez avtomobila


U462
22.09.2006, 09:29
http://novice.siol.net/default.aspx?site_id=1&page_id=36&article_id=136060922005556104&cid=109

a denarja, ki ga plačujem ob registraciji za cestnino mi pa nebi vrnili?
Prepoved - onemogočanje vožnje po cestah, ki sem jih že plačal mi pa lahko uredijo. :mad:

mataj
22.09.2006, 11:51
Dejansko je to dan kolon in izpušnih plinov.

ozayrus
22.09.2006, 13:08
Dejansko je to dan kolon in izpušnih plinov.

tako je, vse je samo še slabi

Lintvern
22.09.2006, 13:37
Ker se je skozi leta (od leta 2000, ko smo tako rekoč izsilili, da je Ljubljana obeležila tedanji "dan brez avtomobila") izkazalo, da gre zgolj za še eno prikrivanje zanemarjanja prometne problematike skozi vse leto, LKM tudi letos ne sodeluje pri "tednu mobilnosti". Na medije smo o tem naslovili izjavo.

Izjava ob tednu mobilnosti 2006
Ljubljanska kolesarska mreža je leta 2000 odločilno pripomogla k temu, da se je Ljubljana pridružila mestom, ki prirejajo dan, posvečen alternativnim oblikam prometa, ki bi v mestih v čim večji meri nadomestila osebni motorni promet.
Naslednji dve leti je LKM sodelovala pri tem dnevu brez avtomobila (pozneje »teden mobilnosti«), tako v pripravljalnem odboru kakor z aktivnostmi na sam dan.
Izkazalo pa se je, da je dan (in pozneje teden) postal sam sebi namen, za povrh so ga lokalni politiki pretežno zlorabili kot izgovor, da vendarle nekaj delajo v smeri urejanja prometa. Imeli smo torej dan (pozneje teden), ko se je veliko govorilo, nekaj malega morda tudi naredilo (čeprav so bili učinki zelo vprašljivi), skozi vse preostalo leto pa je situacija ostala nespremenjena: v prometu prevladuje še naprej motorni kaos; ne le to, celo vsako leto je slabše.
Zato je Ljubljanska kolesarska mreža nehala sodelovati in tudi na letošnjem tednu mobilnosti ne sodeluje. Dokler ne vidimo ukrepov, ki bi se poznali vse leto in bi resno začeli omejevati osebni motorni promet in vzpodbujati alternativnega, ne le, da ne podpiramo akcij, ki enkrat na leto »delajo reklamo« za alternativni promet, ampak jih celo obsojamo. Menimo, da gre za nedopustno zavajanje javnosti in za zamegljevanje dejanskega stanja.
Zahtevamo, da lokalna politika sprejme in začne izvajati resne ukrepe, ne pa, da zganja nekakšen cirkus enkrat na leto, ki nikomur nič ne koristi.

MP3CE
24.09.2006, 20:58
http://novice.siol.net/default.aspx?site_id=1&page_id=36&article_id=136060922005556104&cid=109

a denarja, ki ga plačujem ob registraciji za cestnino mi pa nebi vrnili?
Prepoved - onemogočanje vožnje po cestah, ki sem jih že plačal mi pa lahko uredijo. :mad:

Glede na to, kok povprečen avto onesnažuje, so cestnine še premajhne.

BTW, izračun popusta glede na dolžino vseh slovenskih cest (20000 km+ cest brez javnih poti, vir DRSC, in za 365 dni letno) pomeni, da bi ti pri tistih 20 km, ki so kao zaprti, pomenilo manj kot 0,05 SIT. Glede na to, da je najmanjši apoen 1 tolar, ti ne pripada prav ničesar.

Mi je pa zanimiva tvoja logika: Akcija, s katero naj bi se vsaj načeloma vzpodbujalo zmanjšanje uporabe avtomobilov v mestnih središčih (ki so vir prometnih zamaškov, ker ne moreš stlačiti 100.000 avtov na površino manj od nekaj kvadratnih km), te moti. Ni te pa motilo zasedanje OVSE, kjer 14 dni niso mogli voziti po eni od najprometnejših cest v Ljubljani (Slovenska mimo gospodarskega razstavišča).

MP3CE
24.09.2006, 21:01
Ker se je skozi leta (od leta 2000, ko smo tako rekoč izsilili, da je Ljubljana obeležila tedanji "dan brez avtomobila") izkazalo, da gre zgolj za še eno prikrivanje zanemarjanja prometne problematike skozi vse leto, LKM tudi letos ne sodeluje pri "tednu mobilnosti". Na medije smo o tem naslovili izjavo.

Izjava ob tednu mobilnosti 2006
Ljubljanska kolesarska mreža je leta 2000 odločilno pripomogla k temu, da se je Ljubljana pridružila mestom, ki prirejajo dan, posvečen alternativnim oblikam prometa, ki bi v mestih v čim večji meri nadomestila osebni motorni promet.
Naslednji dve leti je LKM sodelovala pri tem dnevu brez avtomobila (pozneje »teden mobilnosti«), tako v pripravljalnem odboru kakor z aktivnostmi na sam dan.
Izkazalo pa se je, da je dan (in pozneje teden) postal sam sebi namen, za povrh so ga lokalni politiki pretežno zlorabili kot izgovor, da vendarle nekaj delajo v smeri urejanja prometa. Imeli smo torej dan (pozneje teden), ko se je veliko govorilo, nekaj malega morda tudi naredilo (čeprav so bili učinki zelo vprašljivi), skozi vse preostalo leto pa je situacija ostala nespremenjena: v prometu prevladuje še naprej motorni kaos; ne le to, celo vsako leto je slabše.
Zato je Ljubljanska kolesarska mreža nehala sodelovati in tudi na letošnjem tednu mobilnosti ne sodeluje. Dokler ne vidimo ukrepov, ki bi se poznali vse leto in bi resno začeli omejevati osebni motorni promet in vzpodbujati alternativnega, ne le, da ne podpiramo akcij, ki enkrat na leto »delajo reklamo« za alternativni promet, ampak jih celo obsojamo. Menimo, da gre za nedopustno zavajanje javnosti in za zamegljevanje dejanskega stanja.
Zahtevamo, da lokalna politika sprejme in začne izvajati resne ukrepe, ne pa, da zganja nekakšen cirkus enkrat na leto, ki nikomur nič ne koristi.
Tukaj se pa strinjam z LKM. Ampak, če bi se reševalo v skladu z njihovo politiko, bi nastal totalen halo, ker se veliko ljudi ni pripravljeno odreči temu, da se pripelje z avtom do praga prav vsakega objekta, kjer imajo kake opravke.

Mad Gandhi
25.09.2006, 10:58
Tukaj se pa strinjam z LKM. Ampak, če bi se reševalo v skladu z njihovo politiko, bi nastal totalen halo, ker se veliko ljudi ni pripravljeno odreči temu, da se pripelje z avtom do praga prav vsakega objekta, kjer imajo kake opravke.

Na ta dan imajo vsi polna usta tega, kako veliko je izpuhov, kako onesnažujemo, kakšna je gneča. Zaprejo nekaj ulic in mislijo, da so nevem kaj dosegli. Potem pa ugotovijo, kako se ljudje neradi vozijo z mestnimi avtobusi, ker je menda predrago. Ma jok. Pri avtobusih ni problem v ceni. V Ljubljani konkretno je problem to, da avtobusi po hitrosti prevoza sploh niso konkurenčni osebnemu avtomobilu in avtobusi skupaj z avtomobili stojijo v prometni gneči.

Tako so pa raje zgradili gondolo na grad, kot da bi naredili projekt cestne železnice ali kaj podobnega, kar bi ljudi iz praktičnih razlogov preusmerilo na javni prevoz.

Cervantes
28.09.2006, 18:53
Avtomobili SO. Vsi jih imamo in vsi se z njimi vozimo. Če bi bil javni prevoz čemu podoben (vsaj v Ljubljani), bi se, believe me, vsi vozili z busi. Tako kot se Parižani z Metrojem, da ne omenjam Londona etc...

In če Ljubljana ni sposobna organizirati javnega prevoza tako, da bi bil čemu podoben, naj vsaj organizira pakirišča in garažne hiše tako, da se nekdo, ki pride v eni uri iz Kopra potem še eno uro ne martra s parkiranjem. Nismo vsi Ljubljančani!

Ne pa, da se gremo nekakšen Dan brez avtomobila. To je cinizem brez primere!

LPP = Živ Obup.

Dan brez avtomobila me spominja na dan brez WC-ja. Ne obremenjuj kanalizacije! Vsi za grm!

Ali pa vsaj: Dan brez toaletnega papirja! Ohranimo naše gozdove!

BMX
28.09.2006, 19:13
Potem pa ugotovijo, kako se ljudje neradi vozijo z mestnimi avtobusi, ker je menda predrago. Ma jok. Pri avtobusih ni problem v ceni. V Ljubljani konkretno je problem to, da avtobusi po hitrosti prevoza sploh niso konkurenčni osebnemu avtomobilu in avtobusi skupaj z avtomobili stojijo v prometni gneči.
Avtobusi bi bili lahko najsodobnejši, vožnja napol zastonj, lahko bi vozili po še tako odročnih ulicah.... Pa to ne bi bistveno vplivalo na število potnikov. Bi najdli že kakšen drug izgovor za nevožnjo z javnim prometom. Vse razen pravega razloga - slovenski fetiš avtomobila..........