Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Killzone: Liberation


chaser
11.11.2006, 10:53
http://a248.e.akamai.net/f/248/5462/2h/images.gamezone.com/screens/28/6/28/b28628_psp.jpg

Killzone: Liberation je delna predelava znane prvoosebne streljanke, ki je na prodajalne police prvič prišla pred približno dvema letoma. Guerilla je dejansko obdržala zgolj zasnovo same igre in le-to z parimi začimbami prenesla na PSP. Najverjetneje je bistvena stvar, ki jo je moč opaziti, sama perspektiva v igri. Razvijalci so dejansko Killzone iz prve osebe prenesli v izomterično tretjo osebo. Avtorji so trdili, da lastnikom PSP-ja želijo s tem pričarati boljše vzdušje in pogled nad vsem kar se dogaja na relativo majhnem zaslonu. Osebno bi bil prvoosebne perspektive verjetno bolj vesel, če bi le bila solidno izdelana, a roko na srce, tudi ta kamera in nadzor delujeta več kot odlično. Liberation nas postavi v vlogo vodje Jan Templar-ja, ki se v prihodnosti s svojimi soborci bori za preživetje in obstoj. Akcija kot sama je dobro izpeljana, čeprav ta perspektiva velikokrat prinese bolj občutek arkade, kot pa akcije. Tudi malce dodatne glasbe v divjih bitkah ne bi bilo odveč. Za majhno popestritev so vključena tudi dodatna prevozna sredstva, ki nam velikokrat močno olajšajo bojevanje. Prav tako je moč opaziti nekaj taktičnih pristopov, saj igra med drugim ponuja tudi kvalitetno izvrševanmje ukazov svjoim pomočnikom. Tu velja omeniti še eno stvar. Med interakcijo z določenimi predmeti in ukazovanjem soborcem, boste postavljeni v preproste menije, kjer boste opravljali vse potrebne stvari. Medtem pa se igra ne ustavi, kot smo tega vajeni pri mnogih igrah, temveč se celotno dogajanje ponese v "bullet-time", kar nam sicer precej olajša brskanje po zabojih in ukazovanju pomočnikov, a vsseno jo lahko skupimo. Zaenkrat sem preigral zgolj prvo poglavje, zato pretiranih detailov in občutkov zaenkrat ne bom pisal, a kar sem videl, me je povsem prevzelo. Res, avtorji so dokazali, da imajo igre z ptičjo (oz. bolj izometrično) perspektivo res svetlo prihodnost na PSP-ju, vsaj dokler se bodo deloma zgledovali po Killzon-u. Tudi iz tehničnega vidika je igra prava mojstrovina, saj je grafična plat resnično precej nad povprečjem. Tudi zvok ne razočara, igralnost pa je sploh nekaj posebnega. Glede dolžine enoigralstva pa krožijo različne govorice. Določeni igralci trdijo, da igra sploh ni kratka, medtem ko je opisovalec izdelka na Gamespotu igri kot minus prištel kratkost enoigralskega načina. Včeraj sem se z štirimi stopnjami ukvarjal približno dve uri in pol, ter statistika kaže komaj 5% dokončane igre. Verjetno je v teh 100% vštetih tudi uspešno opravljanje dodatnih mini-iger in podobnih zadev, a kljub temu Killzone kot kaže ni 3-urna izkušnja, kot smo tega bili deležni pri mnogih igrah na Sonyjevem prenosnem sistemu. Še zlasi je menda vreden ogleda večigralski način, ki menda prinese res nekaj posebnih oprijemov na PSP. Na žalost izvirnega Killzona na PS2 nisem imel opcije igrati, a bojda se Liberation prične tam, kjer se je izvirnik končal, kar naj bi oboževalcem Killzone franšize še bolj ustrezalo. Killzone: Liberation je daleč od tega, da bi bil slab naslov. Je intenzivna akcijska igra ter prva tovrtna streljanka na PSP-ju, kar zadeva samo persppektivo in "must have" za oboževalce akcijskih naslovov. Guerilla, prihodnjič pričakujemo FPS Killzone na PSP-ju.

Tako izgleda mojstrovina izpred parih let na PS2:
http://a248.e.akamai.net/f/248/5462/2h/images.gamezone.com/screens/22/7/38/s22738_ps2_103.jpg

Takole pa izgleda mojstrovina razvijalske skupine Guerilla, na PSP-ju:
http://a248.e.akamai.net/f/248/5462/2h/images.gamezone.com/screens/28/6/28/s28628_psp_13.jpg