Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : IP telefon zaracunavanje


Death Paladin
17.11.2006, 08:57
Ko malce gledam tole trenutno porabo, me zanimajo 3 stvari:

- zakaj se stevilka 116 zaracunava (kokr vem bi naj bila zastonjska iz GSM in Telekom omrezja, zakaj je pol iz IP telefonije placljiva)

- kje je prikaz tistih 2 urnih trajanj na mesec, ki bi naj bila zastonjska za klic v Telekom omrezje

- kak se po stevilki ve, katero je siol omrezje (ce klicem iz siol na katerokoli drugo VOIP omrezje, se zaracunava)

LP

bobi
17.11.2006, 09:44
Še eno vprašanje!!

Zakaj minutni obračun in ne sekundni?

storz
17.11.2006, 10:08
Še eno vprašanje!!

Zakaj minutni obračun in ne sekundni?

15 sekundi je. Samo piše koliko je na minuto za lažje razumevanje

iz naše strani
"Trajanje obračunskega intervala je 15 sekund. Zaračunava se vsak začeti časovni interval."

bobi
17.11.2006, 10:26
Hvala za odgovor

storz
17.11.2006, 10:38
Ko malce gledam tole trenutno porabo, me zanimajo 3 stvari:

- zakaj se stevilka 116 zaracunava (kokr vem bi naj bila zastonjska iz GSM in Telekom omrezja, zakaj je pol iz IP telefonije placljiva)

- kje je prikaz tistih 2 urnih trajanj na mesec, ki bi naj bila zastonjska za klic v Telekom omrezje

- kak se po stevilki ve, katero je siol omrezje (ce klicem iz siol na katerokoli drugo VOIP omrezje, se zaracunava)

LP

- telefonska 116 se računa po ceniku na http://storitve.siol.net/telefonija/cenik/ načeloma se vse prijavlja na našo št. 0801000 oz 0599 10000 in mi naprej prijavimo.

- mislim, da samo na koncu pri računu odšteje 120 minut za prvo številko. še preverjam če se vidi na sami strani

- če kličeš na tel., ki je v drugem omrežju kakor zgleda (se pravi prenešena), sem mora javiti odzivnik

storz
17.11.2006, 11:24
- mislim, da samo na koncu pri računu odšteje 120 minut za prvo številko. še preverjam če se vidi na sami strani


na sami strani se ne vidi pri pregledu porabe. 120 minut se odšteje na koncu pri računu.

madmitch
17.11.2006, 11:45
- telefonska 116 se računa po ceniku na http://storitve.siol.net/telefonija/cenik/ načeloma se vse prijavlja na našo št. 0801000 oz 0599 10000 in mi naprej prijavimo.

In zakaj potem na teh številkah tako radi, takoj za slavnim stavkom "Pri nas vse dela", rečejo uporabniku, naj pokliče 116, da mora SAM prijaviti napako, oni to ne morejo?

AlienRex
17.11.2006, 20:38
In zakaj potem na teh številkah tako radi, takoj za slavnim stavkom "Pri nas vse dela", rečejo uporabniku, naj pokliče 116, da mora SAM prijaviti napako, oni to ne morejo?

Pri meni vedno helpdesk (0801000) prijavlja napako (kot je omenil Storz). V zadnjih 10 dneh so to naredili dvakrat, tako da to preverjeno tako dela. Imam pa Duo Razvezan dostop.

storz
18.11.2006, 07:30
In zakaj potem na teh številkah tako radi, takoj za slavnim stavkom "Pri nas vse dela", rečejo uporabniku, naj pokliče 116, da mora SAM prijaviti napako, oni to ne morejo?

0801000 -1 je prevezava na telekom 0808000 in oni ne morejo narediti prijave

0801000 - 3 tehnična pomoč, lahko naredi prijavo in vem da to tudi delajo. Edino kar ne morejo prijavit je v primeru, da priključek še ni potrjen pri telekomu da je že izgrajen ali pa če recimo ne dela stacinarni telefon se tudi ne da prijavit.

Metek
19.11.2006, 21:12
BTW Death Paladin - raje preveri svoj GSM račun !

cenik Mobitela
116 prijava motenj na telefonskih priključkih in terminalnih napravah 165,00 SIT / 0,69 €/ klic

To, da pa ima Telekom cenej klice iz svojega omrežja za prijavo napak na svojo lastno službo, ni pa nič čudneg.. itak, kako pa jih boš poklical, da ti telefon ne dela,... če ti telefon ne dela !
Mobitel v roko pa plačaj ko žut, jasno !

Klici na siolovo prijavo napak so pa tud pri njih zastonj.