Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : servne strani, status naročniškega razmerja


xerces8
23.11.2006, 17:27
Živjo!

Na servis.siol.net mi piše pod "Osnovne storitve"* : "ADSL dostop: ADSL 1.024 / 256 kbit/s za fizične osebe"

A to pomeni, da je račun še aktiven? Naj bi se namreč prekinil.

(na 080 1000 so vsi zasedeni, sicer bi njih vprašal)

gre za račun uporabnika "dozer"

LP,
David


* - ikonca prekriva prvo črko, webmojstri spet na delu ...

afk4life
30.11.2006, 07:10
Odgovor sem ti poslal na PM.

zubor
30.11.2006, 08:09
Jaz sem tudi prekinil s Telekomom- isdn, prešel na ADSL DUO razvezan dostop, še štirinajst dni zatem, ko mi je že laufal razvezan dostop in IP telefonija, sem še vedno lahko telefoniral tudi preko ISDN. Ko sem jih opozoril, so me končno le izključili iz ISDN sistema. Seveda so mi tudi kasirali naročnino tistih 14 dni, pa sem račun zavrnil Telekomu in so mi ga z opravičilom stornirali. Tako je to bilo pri meni...
LP Borut

gold.t
01.12.2006, 11:47
pozdrav
Javnosti in siolu sporočam,da z 1.decembrom nisem več njihov uporabnik,ker sem zjutraj ugotovil,da mi je internet prekinlo in se nisem več mogel povezat na net preko siolovega računa.Za hec sem probal še z Amisovim in mi je uspelo.Seveda sem veselo novico sporočil tudi na 0801000.Torej je siol obveščen,da z 1 decembrom nisem več njihov naročnik.To pa pišem tu,ker bi se rad izognil kakšnim kasnejšim komplikacijam z siolovimi položnicami za december.

kitl
01.12.2006, 12:26
gold.t to boš moral pa kar pisno ali po faksu posredovati na Siol in ne ustno in na forumu.

gold.t
01.12.2006, 13:42
pozdrav
kakor so mi sporočili na Amisu,sem z današnim dnem njihov uporabnik z njihovim paketom 4096-512 in tudi dejansko mi ta hitrost deluje.Poleg tega je Amis poslal zahtevo siolu za odklop 24 11 in imajo to tudi dokumentirano.Na siolu so pa rekli,da so dobili zahtevek za prekinitev 28 11,ampak me še vedno niso odklopili.

kitl
01.12.2006, 13:58
Saj zato sem ti svetoval, da še sam pošlješ fax in bodo takoj uredili.

gold.t
08.12.2006, 23:11
pozdrav
Žal faksa nimam,pa tudi,če bi ga imel nebi nič pošiljal.Zakaj le ??
Vsa stvar postaja že mal neresna.

1.Poslal sem prošnjo na Amis.
2.Amis mi pošlje pogodbo in pooblastilo za podpisat,da me oni odjavijo od siola.
3.podpišem pogodbo in pooblastilo naj me oni odjavijo.
4.telekom me preklopi na amis 1.12.
5.Amis obvesti siol naj me odklopijo.
6.Ker sem na siolu še vedno kot aktiven,kontaktiram amis.in sicer:

Mislim,da imamo en problem.In sicer:Z prvim dvanajstim sem postal vaš uporabnik in se povezujem na internet preko vas
(kar bo razvidno tudi z priložene slike).

http://shrani.si/files/datumpreklop7g.jpg

Toda na siolu me imajo še vedno v evidenci,kot aktivnega uporabnika.Glede na to,da sem vas pooblastil za odjavo pri siolu,mislim,da jaz
nisem odgovoren za nobene morebitne terjatve siola za mesec december.Upam,da boste ta problem -Amis-telekom-siol- ugodno rešili.

7.Amis mi odgovori. in sicer :

Z naše strani je bil uspešno poslan FAX s prehodom med ponudniki dne
24.11.2006. Mi smo s svoje strani izpolnili dolžnost zakaj pa Vas na
Siolu niso izklopili pa mi žal tega nebi vedeli in je mogoče najbolje,
da se obrnete na Siol.

Hvala in lep pozdrav,

Dijana Tošić
Administracija

Amis d.o.o.


8.Zopet preverim na servisnih straneh siola,še vedno sem aktiven.

kontaktiram siol in sicer:
naročniško razmerje

pozdrav
zanima me,kako da je moj račun še vedno aktiven,če vam je Amis že 24.11.poslal zahtevek za prekinitev mojega naročniškega razmerja.
Jaz z 1.12.že uporabljam internet preko Amisa in sicer 4069-512,kar lahko tudi dokažem.Predlagam vam,da v izogib problemom,ki bi zaradi tega lahko nastali takoj prekinete moj račun pri vas.

siol mi odgovori in sicer :

Spoštovani,
veseli nas, da ste se z vašim vprašanjem obrnili na nas.

Vaše sporočilo sem posredoval administraciji, ki se ukvarja z tovrstnimi zadevami.

V primeru dodatnih informacij nam lahko 24 ur na dan pišete na elektronski naslov info@siol.net. Z veseljem vam bomo pomagali.

Lep dan še naprej!
Jernej Dolinšek
Oddelek za stike z uporabniki
SiOL d.o.o., Cigaletova 15, 1000 Ljubljana


preverim in še vedno nič



Zato jih še enkrat opomnim (Amis)
in sicer :
pozdravljeni
no očitno se nismo razumeli.
Zraven vaše ponudbe sem dobil za podpisat tudi POOBLASTILO za odjavo pri sedanjem ponudniku,ki sem ga podpisal.Torej sem vas pooblastil,da to storite v mojem imenu.
To pooblastilo sem podpisal ravno zato,da nebi prišlo do sedanje situacije.Ker če bi vedel,da bo tako,bi šel osebno na siol in se odjavil.torej:Imate podpisano pooblastilo ,da me odjavite od prejšnjega ponudnika interneta,ko bom (sem) začel uporabljati vaše usluge.

9.odgovora po tem še nisem dobil.
10.Kdo je sedaj po vsem tem odgovoren za moj odklop.?
11.Z 1.12. siolovih storitev ne uporabljam več,ker se povezujem preko Amisa,torej siolu za december ne dolgujem nič.
12.Ja vem,boste rekli - telekom-.
Ampak telekom,siol in amis so partnerji pri nudenju internetnih povezav.

Partnerji adamslon Amis
Siol Perftech


Torej naj tu zaključim.Če bodo kakršne koli terjatve,se vi partnerji lepo vsedite skupaj in se pogovorite,ker jaz se z tem ne mislim več ukvarjat.


vas vse skupaj lepo pozdravljam

storz
09.12.2006, 11:15
Da vam bo lažje razumet celoten postopek prehoda med ponudniki.

1. pri novem ponudniku podpišeš pooblastilo in novo pogodbo
2. novi ponudnik pošlje staremu tvoje pooblastilo in nalog za "izklop -prehod"
3. stari ponudnik da nalog telekomu za "izklop-prehod" tako, da telekom ve da ga ne izklopi ampak čaka na vlogo novega ponudnika
4. novi ponudnik uredi priklop pri telekomu, da je ja takoj preklopljen in da ni predolgo brez
5. telekom nam javi kdaj ja zaključil naš nalog za "izklop-prehod" (tukaj se največkrat ustavi, ker ne dobimo potrjeno od telekoma) in takrat mi prekinemo naročniško razmerje.

Če pride do primera, da nam telekom še ni javil in ste vi že pri drugem ponudniku, pošljite PISNO (obvezno pisno in ne po emailu) en dopis, da ste od tega in tega datuma že pri novem ponudniku in da prosite za prekinitev pogodbe. V tem primeru jo bomo upošteval, čeprav še nimamo potrditve od telekoma.

Vsaj tako je pri nas in tako je bilo dogovorjeno, da bo za Vas čim lažji prehod.

lp,
storz

storz
09.12.2006, 11:20
mogoče samo še podam scenarij kako je to včasih zgledalo, ko ni bilo tega dogovora.

1. uporabnik prekine pri obstoječem ponudniku
2. obstoječi ponudnik da nalog za izklop
3. telekom rabi tudi po en mesec za izklop in da potrdi pri sebi da na tem priključku ni več adslja, tako da lahko naroči pri drugem ponudniku
4. novi ponudnik bo šele zdaj lahko dal novo vlogo in bi spet čakal nekaj tednov za priklop (uporabnik je vmes brez interneta kar nekaj časa)

lp,
storz

gold.t
09.12.2006, 11:38
pozdravljen storz
Poglej v mojem primeru je pač tako :
Siol je dobil od Amisa,katerega sem uradno pooblastil z svojim podpisom fax za odklop (Amis trdi da 24.11.
Telekom me je priklopil na Amis 1.12.
Danes smo 9. 12.jaz pa sem še vedno v Siolovi bazi.
Glede na vse to jaz osebno z Siolom z dnem 1.12.nimam več nič.Kajti z tem datumom ne uporabljam več siolovih storitev

storz
09.12.2006, 11:45
pozdravljen storz
Poglej v mojem primeru je pač tako :
Siol je dobil od Amisa,katerega sem uradno pooblastil z svojim podpisom fax za odklop (Amis trdi da 24.11.
Telekom me je priklopil na Amis 1.12.
Danes smo 9. 12.jaz pa sem še vedno v Siolovi bazi.
Glede na vse to jaz osebno z Siolom z dnem 1.12.nimam več nič.Kajti z tem datumom ne uporabljam več siolovih storitev

se pravi če še nekrat prebereš kaj sem napisal je Amis poslal tisto kar je v drugi točki in telekom je realiziral nalog samo nam tega ni potrdil. Takšen je postope i nsamo razlagam zakaj pride potem do tega. Obstaja pa tudi bljižnica in to je, da se pošlje dopis, lahko tudi po faxu in bodo izklopili.

lp,
storz

Smooth Operator
09.12.2006, 16:36
Spoštovani gold.t, iz evidence je razvidno, da ste SiOLovo povezavo uporabljali do 01.12.2006 do 9:36:23. S tem datumom bo pogodba prekinjena, decembrski račun bo torej vseboval naročnino za en dan.

gold.t
09.12.2006, 17:39
pozdravljeni
se najlepše zahvaljujem
no vidite da se da zadeve urediti tudi na lep način
še enkrat HVALA