Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Koliko lahko zaupamo pooblaščenim servisom


Žeruh
04.12.2006, 01:19
Res, koliko?

Pri servisiranju avtomobila ne moreš biti zraven in nadzorovati mehanike (govorim o "vrhunskih, dragih pooblaščenih servisih). Pripelješ avto, oni ti ga odpeljejo v delavnico in zamenjajo vse kar je treba. Ali pa imaš okvaro, oni poščejo težavo in zamenjajo, kar je treba.
Kako veš, da so res zamenjali vse kar je treba? Ali so res dali nove dele, kakor so ti zaračunali? Ali ti slučajno niso dodali kakšno napako več?

Par dni nazaj sem v neki gostilni poslušal razgovor neke družbe. Eden od njiju je avtomehanik in je razalagal kako v njihovem servisu "šparajo". Ne spomnim se ravno vsega, mogoče tudi ne bom vse dobesedno napisal.
- Naprimer kadar menjajo olje izpustijo samo dva litra olja ven in dolijejo dva litra noter novega, stranki pa zaračunajo 4 litra olja.
- Sploh ne zamenjajo jermen, ker je še dober, stranki pa rečejo, da so zamenjali in ji pokažejo nek star znucan jermen.
- Pa še primer, ko so z avtoodpada kupili poceni vrata, stranki pa so zatračunali nova vrata naročena iz Nemčije.

Pa še več "sitnic" je naštel.

Ali kdo pozna podobne primere in bi lahko poimenoval servise - da naredimo sramotilni steber. Bojim se, da bi podobna stranja delali tudi z mojim avtom.
Ali bi lahko od serviserjev zahteval, da si zraven popravila? Ali bi te morali spustiti, če bi to zahteval?
Ali kdo ve?

Jakec
04.12.2006, 09:11
vem samo da lahko zahtevaš star materjal ki je bil zamenjan (saj je tvoj)

bobi
04.12.2006, 09:20
Z takimi posegi, ki si jih naštel se ukvarjajo samo neresni servisi, ker v primeru da do česa pride seveda odgovarjajo oni sami in vse kar prišparajo z goljufijo vrnejo nazaj z odškodninami.
Zato malo premislite kam odpeljete avto, recimo, ko je še v garanciji!
En primer za Fiata, nikakor ne v AvtoCosmos ker so podobni zgoraj naštetim, ampak čez cesto v Avtotehno. Takih primerov je pri vsakem tipu vozila kar nekaj.

Jakec
04.12.2006, 11:41
drugač pa te redne servise delam sam, če je kaj več za pošraufat pa itak popoldanc ki mu lahko zaupam 100x bolj kot kateremkoli servisu. je pa problem z novejšimi avti v garanciji...

d28
07.12.2006, 17:19
primeri, ki si jih naštel so kaznivi, ker gre za čisto goljufijo. žal pa živimo v državi, kjer imamo dobre zakone a zelo slabe nadzornike zakonov-sodstvo.

sicer pa nikoli ne moreš nobenemu 100% zaupati, sploh danes. ko pa imaš opravka s takšnimo fohi kot so mehaniki si pa manj ali več prepuščen njim samim, ker je za večino ljudi to španska vas.
lahko spraviš na minimum takšne stvari s pregledom večih mehanikov in zahtevo za vračilo starega-zamenjanega dela ipd.

sem pa imel že opravka z zelo znano firmo, ki se ukvarja z avtomobili, ki so me hoteli prinesti naokoli v zvezi s prevoženimi kilometri. ta firma je zelo slab zgled za VW, samo to lahko rečem.

Colt2011
07.12.2006, 21:01
Sam sem avtomehanik,vendar delam privat v,za današnje razmere zelo majhni delavnici.Kot prvo lahko povem.da bi se tudi meni gladko j****o za vozila,če bi delal nekje na velikem servisu.Tam pač delaš od 8 do 14 in zraven razmišljaš kako bi sunil (beri nategnil stranko in šefa) čimveč materiala za popoldansko "obrt".
Ker sem sam svoj šef in moram paziti na ugled lastne firme,se moram avtomobilom veliko bolj posvetit,imeti veliko več opravka z strankami,požreti kako grenko......

Nikakor mi pa ne pade na pamet da bi goljufal z materialom ali kako drugače nategoval.Si samo približno predstavljam negativno reklamo nezadovoljne stranke.Velikim firmam se j**e, ker imajo ogromno klientele in če jih 5 na dan pošljejo nekam jim sploh ni mar.Zakaj bi vozili avto na velik servis,kjer zaposlenim ni mar kaj počnejo,cene so vrtoglave,kakovost zelo vprašljiva, zraven ste pa vi in vaše vozilo statistika in nič več.

Jaz se spoznam na cene in cene storitev,pa me vrže na rit na mesečni osnovi,ko mi prijoka stranka iz kakšnega pooblaščenega servisa.Zakaj? Ker ima človek 400 pritiska in krili okrog z računom ki znaša par mesečnih plač,za stvar ali storitev ki sploh ni bila pokvarjena,potrebna popravila ali pa sploh ni bila zamenjana.


Situacija ki se je zgodila včeraj:

Renault grand espace 2.4 dci.
Pooblaščen renault servis
Izstavljen račun 608.000.SIT
Menjava turbine

Kar so dejansko storili je,da so prek testerja zablokirali EGR ventil ki je bil v okvari.Stvar 15min dela.Turbina na vozilu sploh ni bila menjana.

Človek je rekel da bo šel nazaj in jim potrgal glave.

cliena
08.12.2006, 17:33
Res, koliko?

Pri servisiranju avtomobila ne moreš biti zraven in nadzorovati mehanike (govorim o "vrhunskih, dragih pooblaščenih servisih). Pripelješ avto, oni ti ga odpeljejo v delavnico in zamenjajo vse kar je treba. Ali pa imaš okvaro, oni poščejo težavo in zamenjajo, kar je treba.
Kako veš, da so res zamenjali vse kar je treba? Ali so res dali nove dele, kakor so ti zaračunali? Ali ti slučajno niso dodali kakšno napako več?

Par dni nazaj sem v neki gostilni poslušal razgovor neke družbe. Eden od njiju je avtomehanik in je razalagal kako v njihovem servisu "šparajo". Ne spomnim se ravno vsega, mogoče tudi ne bom vse dobesedno napisal.
- Naprimer kadar menjajo olje izpustijo samo dva litra olja ven in dolijejo dva litra noter novega, stranki pa zaračunajo 4 litra olja.
- Sploh ne zamenjajo jermen, ker je še dober, stranki pa rečejo, da so zamenjali in ji pokažejo nek star znucan jermen.
- Pa še primer, ko so z avtoodpada kupili poceni vrata, stranki pa so zatračunali nova vrata naročena iz Nemčije.


Pa še več "sitnic" je naštel.

Ali kdo pozna podobne primere in bi lahko poimenoval servise - da naredimo sramotilni steber. Bojim se, da bi podobna stranja delali tudi z mojim avtom.
Ali bi lahko od serviserjev zahteval, da si zraven popravila? Ali bi te morali spustiti, če bi to zahteval?
Ali kdo ve?

Avto je tvoj in boš plačal ti zato imaš pravico biti zarven. Če se zaposleni s tem ne strinjajo imaš pač pravico stopiti do šefa...:nonono: čeprav bi te morali spustiti zraven. Glede na tvoje ''pripovedi'' pa lahko sklepam da si tak tip, ki ga avtomobilizem zanima in ne kot gospodje ki samo da si ne umažejo rok, raje plačajo več!...

Aldebaran
10.12.2006, 15:02
do danes sem bil na vsakem servisnem pregledu avta zraven, ko se je stvar servisirala. Kljub napisu na vratih, ki pravi, da je zadrževanje strank v delavnici nedovoljeno, me še nihče ni postavil pred vrata...
Je pa res, da se na določenih servisih dogajajo takšne in drugačne malverzacije in nategovanje folka...

spartan
11.12.2006, 11:27
Res, koliko?

Pri servisiranju avtomobila ne moreš biti zraven in nadzorovati mehanike (govorim o "vrhunskih, dragih pooblaščenih servisih). Pripelješ avto, oni ti ga odpeljejo v delavnico in zamenjajo vse kar je treba. Ali pa imaš okvaro, oni poščejo težavo in zamenjajo, kar je treba.
Kako veš, da so res zamenjali vse kar je treba? Ali so res dali nove dele, kakor so ti zaračunali? Ali ti slučajno niso dodali kakšno napako več?

Par dni nazaj sem v neki gostilni poslušal razgovor neke družbe. Eden od njiju je avtomehanik in je razalagal kako v njihovem servisu "šparajo". Ne spomnim se ravno vsega, mogoče tudi ne bom vse dobesedno napisal.
- Naprimer kadar menjajo olje izpustijo samo dva litra olja ven in dolijejo dva litra noter novega, stranki pa zaračunajo 4 litra olja.
- Sploh ne zamenjajo jermen, ker je še dober, stranki pa rečejo, da so zamenjali in ji pokažejo nek star znucan jermen.
- Pa še primer, ko so z avtoodpada kupili poceni vrata, stranki pa so zatračunali nova vrata naročena iz Nemčije.

Pa še več "sitnic" je naštel.

Ali kdo pozna podobne primere in bi lahko poimenoval servise - da naredimo sramotilni steber. Bojim se, da bi podobna stranja delali tudi z mojim avtom.
Ali bi lahko od serviserjev zahteval, da si zraven popravila? Ali bi te morali spustiti, če bi to zahteval?
Ali kdo ve?

jaz sem zmeraj zraven...če nisi, pol si naiven.

Logično da šparajo....ampak ne zaposlene mehankarje zato jemati za slabe. Taprave svinje so šefi.

srf
18.12.2006, 17:54
Letos sem bil pri mehaniku in sem ga malo vprašel, kje dobi originalne filtre za VW in ARAL olje mi je odgovoril, da mu prinesejo fantje, ki delajo v znanem servisu na Verovškovi, in da pri njih dobi robo ful ugodno. Jasno nategnejo stranko ne menjajo ne filtra in ne olja, samo dolijejo olje in potrdijo servisno knjižico, razliko (olje in filter) pa pospravi mehanik ki jih potem porabi za popoldanski fuš ali prodaja po avtonetu pod vsako razumljivo ceno. Nič čudnega, da potem crkavajo turbine, zaribavajo šobe in crkujejo ostale stvari, saj je mogoče da avto pri 100.000 km ni imel niti enkrat zamenjan oljni filter olje pa je bilo samo dolito. Stranke jamrajo da njihov VW žre po 2-3L na 10000Km, odgovor na servisu pa je, da je to čist normalno, saj je lahko po knjižici poraba olja do 1L na 1000km:nonono:

mrjerry
19.12.2006, 09:16
Potem pac najbols, da vozis avto servisirat k popoldanskim fusarjem :clown:

nejc
19.12.2006, 15:06
Nisem avtomehanik, sem pa med drugim serviser za računalnike.

Lahka rečem sam to, da ni hujšega kot tečne stranke, ki ti gleda pod prste, nima pojma o zadevi in komentira servis kot vsevednež. Tok večja možnost, da kej nardiš narobe. V končni fazi tud doktarjem("serviser" za ljudi) nihče ne gleda pod prste, kaj točno opravljajo, al počnete tudi to?:dontknow: Pa tud doktarjem ni vedno za zaupat. Pri teh zadevah je običajno tako, da moraš najti mehanika ali serviserja za bilo kaj drugega kot avto, ki mu boš lahko zaupal. Za vzpostavitev zaupanja pa je običajno potreben nek čas. Če pa mate čas zraven stat, mate pa verjetn tud čas, da se sami priučite poklica, s čimer boste rešli vse težave z nezaupanjem.

masko
29.12.2006, 17:22
Jaz vozim avtomobile na pooblaščen servis že 12 let. Nimam nobenih slabih izkušenj, prav nasprotno samo pozitivne izkušnje.

rikec
30.12.2006, 14:46
Jaz svoj avto zaenkrat vozim še na uradni servis. Moram reči, da nimam dobrih izkušenj z njimi. Sem imel težavo in jo še imam z lučko za motor. Ko sem kupil avto, sem se odpeljal. Avto je bil popolnoma nov. Po 10ih km se je prižgala lučka za motor. Do danes (kmalu bo potekla garancijska doba) mi še niso uspeli tega popraviti. Venomer mi govorijo, da se bo lučka prižigala in se tudi sama ugasnila. Kar se tudi zgodi. Ampak nobeden, mi pa ne more zagotoviti, da bi mi popravili okvaro, če bi se pa zgodila zaradi tega.
A mogoče kdo ve, kaj lahko sploh naredim v takem primeru? A imam še kakšne pravice ali bi moral sedaj vse tip-top uredit?
Če imam avto na servisu ali na popravilu se trudim biti zraven. Mislim, da mora to storiti vsak sleherni dober lastnik svojega jeklenega konjička. Danes je na takšnih servisir cel kup pokvarjenih mehanikov, ki komaj čakajo, da kaj izmaknejo in potem to porabijo za svojo popoldansko delo na črno.

rikec
30.12.2006, 14:51
Ne vem, zakaj se Nejc tako boji, da ga kdo gleda, če je on v akciji???
Mislim, da imam kot lastnik pravico biti zraven, ko se vrši določeno delo... Verjamem, da gre mehanikom in ostalim serviserjem na živce, ko so lastniki vsi pametni poleg njega. Ampak Nejc; to morate vzeti v zakup, v današnjih časih je pač tako, da se večina lastnikov "boji" za svoje stvari in bi bili radi poleg, ko se določena stvar rešuje...

Jakec
30.12.2006, 18:50
kaj zidarji in vsi ostali obrtniki vas tudi sterajo iz bajte ko vam pridejo kaj delat?

thecall
31.12.2006, 11:06
Pri tem servisu ki je u mojih krajih... npr. pride auto za naredit servis.... filter za zrak samo spihajo
s kompresorjem in dajo nazaj noter, zaracunajo pa novega... in tako je tudi pri ostalih stvareh...
moja kolegica je kupla pri tem servisu auto in so ji pac prizigale neke lucke za napaka na izpusnem sistemu
in se neke lucke... ga je peljala temu na servis in so ji izklopli kontrolne lucke na armaturni ona je mislila
da je vse vredu potem je sla na en drugi servis in so ji rekli da dobro da ni kje ostala ker je tolko napak javu racunalnik

nejc
03.01.2007, 15:20
@rikec: Ni tako hudo, da bi se tega bal. Pravim le, da je lahko navzoča stranka, ki je hkrati vsevedna, čeprav nima pojma o tem delu, zelo moteč element. Kot rečeno, tudi sam na terenu servisiram računalnike(PC blagajne) in iz prve roke vem, kako je to. Poleg tega sem pri svojem delu večkrat pod pritiskom že zaradi tega, ker se kdaj zgodi, da mašina odpove v zelo obiskanem lokalu, kenlarji skačejo gor dol, oni so živčni, ker ne morejo kasirat normalno, stranke zaradi tega, ker ne dobijo računov. Sem se naučil prenašat ta stres. Zdj sem že malce zašel.

Gre se za to, da mora priti do tega, da se vzpostavi zaupanje. Poleg tega js žal nimam časa, da bom na ta vlkem servisu 2 uri stal zraven mehanika in ga opazoval. Kot rečeno, pa tudi zaradi osebne izkušnje pustim mehanikom proste roke, ker bodo verjetno tako tudi bolje opravili delo. Je pa res, da slabih izkušenj s svojim rednim servisom še nimam. Servisiramo pri istem centru 3 avtomobile in če kdaj res kaj ni bilo vredu narejeno, smo se vse lepo zmenili.

Vzpostavitev zaupanja pa v vseh situacijah potrebuje svoj čas. Je pa toliko bolj sproščeno, ko pride do tega, saj ti ni treba skrbeti in se živcirati, ali te bo morda mehanik nategnil.

Tud vem iz prve roke, da vsem "majstrom"(za gradbena dela) moraš nujno gledat pod prste, ker ti so res "majstri" v pravem pomenu besede(sarkističnem). Žal. S to razliko, da oni delajo v tvoji bajti, ti pa običajno avto pelješ v za to posebej namenjen prostor.

Je pa zanimivo, da zdravnikov se pa verjame vsepovprek(vsaj precej precej bolj kot drugim "mehanikom"). Čeprav so tudi oni samo ljudje in tudi oni delajo napake, ki povečini imajo hujše posledice kot le finančne.

Pač treba je najt neko pravo mero med vsem tem. ter treba najti uradne serviserje. Pri teh je manjša verjetnost, da bodo nateggovali stranke kot kakšen fušar. Po moje.

Kar se tiče pa elektornike in računalnikov v avtih. To bo pa vedno bolj moteč element. Tega ti tudi ne znajo vedno pravilno odpravit, saj je treba vzet v zakup, da moderen avto ima v sebi toliko tega, vse to deluje pod zelo različnimi, tudi ekstremnimi pogoji.Poleg tega berem v avtomobilističnih revijah, da proizvajalci avtomobilov precejkrat ravno pri elektroniki šparajo, da bi zmanjšali stroške izdelave. Mislim, da se prave težave s tem še niso niti začele.

Sicer pa lahko za slabo opravljeno delo vedno zavlačujep s plačilom, dokler ni narejeno kot mora biti.

mrjerry
05.01.2007, 08:46
Jaz svoj avto zaenkrat vozim še na uradni servis. Moram reči, da nimam dobrih izkušenj z njimi. Sem imel težavo in jo še imam z lučko za motor. Ko sem kupil avto, sem se odpeljal. Avto je bil popolnoma nov. Po 10ih km se je prižgala lučka za motor. Do danes (kmalu bo potekla garancijska doba) mi še niso uspeli tega popraviti. Venomer mi govorijo, da se bo lučka prižigala in se tudi sama ugasnila. Kar se tudi zgodi. Ampak nobeden, mi pa ne more zagotoviti, da bi mi popravili okvaro, če bi se pa zgodila zaradi tega.
A mogoče kdo ve, kaj lahko sploh naredim v takem primeru? A imam še kakšne pravice ali bi moral sedaj vse tip-top uredit?
Če imam avto na servisu ali na popravilu se trudim biti zraven. Mislim, da mora to storiti vsak sleherni dober lastnik svojega jeklenega konjička. Danes je na takšnih servisir cel kup pokvarjenih mehanikov, ki komaj čakajo, da kaj izmaknejo in potem to porabijo za svojo popoldansko delo na črno.

Lucka za motor: ce elektronika deluje, je nekaj narobe z motorjem med tem, ko lucka gori. Ce je elektronika slaba, imas okvaro na elektroniki. Oba primera zahtevata servisiranje. Postopek je taksen, da das avto na servis in ob prevzemu zahtevas pisno potrdilo, da je avto popravljen. Ce se lucka zacne ponovno prizigati, uveljavljas reklamacijo na popravilo, zaradi cesar ti garancijska doba tece se naprej (garancija velja za okvare, ki so se zgodile v casu garancijske dobe in so bile `prijavljene' v nekem predpisanem casu... ne vem tocno, koliko dni).

Lastnik nima pravice zahtevati svoje prisotnosti pri popravilu, zaradi varnostnih razlogov in zaradi dolocenih tehnoloskih skrivnosti, ki jih ima proizvajalec pravico scititi.

Splosen nasvet je naslednji: ce sumis, da te serviser nateguje, potem pri prevzemu vozila preglej racun in zahtevaj, da ti predlozijo vse zamenjane dele. Ce so ti menjali oljni filter, zahtevaj starega. Menjavo olja lahko preveris tako, da pred servisom iz rezervoarja vzames vzorcek olja in ga nato primerjas z vzorckom, vzetim po menjavi. Dejansko se da za precejsen delez servisnih storitev preveriti, ali je bilo opravljeno ali ne, brez da bi stal zraven.

Glede `fusarjev' je pa tako. Imas fusarje, ki so zaljubljeni v svoj posel, posteni do obisti in avto resnicno dobro servisirajo. To je zato, ker so taksni po dusi. Zal so se vedno fusarji, kar so bo poznalo na vrednosti tvojega vozila, ce ga bos zelel prodati. Servisiranje na pooblascenem servisu bistveno bolj drzi ceno vozila, ker daje kupcu, ki ne pozna ne tebe ne fusarja, boljsi obcutek. Ce pa vozila ne mislis kasneje prodajati, je pa cisto vseeno, kje ga popravljas. Ce imas v blizini kaksnega mojstra, ki ve kaj dela, potem definitivno tja.

zverina
05.01.2007, 10:02
jaz osebno zaupam pooblaščenem servisu, skuhajo mi kavico, v mehanični delavnici sem lahko zraven njih, z avtom do sedaj nisem imel niti najmanjših problemov, pred servisom mi sestavijo predračun, za novoletne praznike dobim voščilnico:D ....mislim, da tipi delajo na tem, da bom naslednji avto spet kupil pri njih.:2thumbs:

g.Gospod
23.01.2007, 15:09
ma, jaz pa kar težko verjamem, da se to dogaja na resnih servisih. jaz imam že tretjega forda, vedno sem jih vozil na Flajšmanovo v Lj-to je tanajvečji servis za forde v Lj in nikoli nisem imel nobenga problema...

Ko sem pa imel pasaata, so mi ga na servisu wv še 3 leto zastonj popravljali, čeprav je bil že izven garancije- bili so zelo fair...

jaz mislim: če pri njih avto kupiš in servsiraš, ne bi smelo biti goljufanja

Andreea
24.01.2007, 04:46
O, pa se dogaja :mad: :mad:
Avto (nas), kupljen pri pooblascenem prodajalcu (in servisu) je bil pred kratkim na servisu. Koncni rezultat (poleg astronomskega racuna):
- po 1 tednu v "popravilu" so ugotovili, da so zobniki v menjalnem sistemu fuc in bo treba se enkrat avto pripeljet nazaj cez 3 dni (bemo vraga, komu se je dalo razstavljat vse in vrec ure dela v nic, ni se mu pa dalo pocakat se tiste 3 dni, da pride kos??? :mad: )
- zdrobljeno levo ogledalo (takoj opazeno in popravljeno brez dodatnih stroskov)
- zlomljena antena (opazeno doma :mad:, menjali smo sami)
- zaracunana menjava frdamane kante za vodo - cez 2 dni smo opazili, da so kovinski kosi zarjaveli, plastika pa rumena, vse skupaj staro "od oka" toliko kot avto sam :clown:
- udarjen karter (zanima me, kateremu tepcu je motor na tla padel, ko ga je ven pobiral?!? :mad: )

Takoj po opravljenem "servisu" je zacelo iz motorja scat (prej vec kot 5 let NI BILO NITI NAJMANJSEGA PROBLEMA Z NJIM)... Avto po hitrem postopku prodan :sleepy:


Za olje in razne filtre, ki jih lahko sama zamenjam, mi na kraj pameti ne pade, da bi peljala mojga tigrcka na servis - sej nisem zmesana, pri takih "dogodivscinah"... :nonono: :nonono: :nonono:

g.Gospod
25.01.2007, 09:33
ja, andrea, a pol tvojga tigrčka kar sama servisiraš? pol maš pa skoz mastne roke! to mi je ful všeč, če imajo punce mastne roke hehehe

andrejci
15.06.2008, 18:44
zdravo folk!povedat morem,da v renault servis oz.avtotehnika celje delajo tako s avtomobilom,ki ga pripelješ,ko eni pocarji so,ne pazijo ne feltn ne nič...moja izkušnja je bila ta,da sem se prvič v življenju odločil,da peljem avto CLIO WILLIAMS na servis in kaj se je zgodilo,,nazaj dobiš še bol s***an avto,od feltn poravsanih,klučavnico za vžig streno,tk d morm zej nazaj kluč obračat,luči normalne sploh ne delajo,rečeš naj svečke zamenjajo -ma kaki,.....uglavnem priporočam da se izogibate servisam sploh pa tem...bolše da si šraufate sami,ker takih pocarjev kot so tam jih ne vidiš....pa še računajo ti mastno...zakaj že..da vse z***ajo.!aja sem jim potem povedu,pa so rekl nazaj prpel avto d pogledamo.,zakaj..d bi bil še pol bol sheblan,kot so mi ga že, itak de ja.pa še to..ko prpeleš tja avto te porokih nosjo,pol ko sem pa čez 2tedna pršu ponj,sem pa mogu 1uro pa pau za njimi skakat,da sem jim lahko plačal...seveda sem pol stuhtu zakaj,vežde če so vse s***al.. pa brez zamere ,ampak to sem morala sporočiti....

Katrin
15.06.2008, 22:04
Jaz nič ne razumem...

leprotto
24.07.2008, 14:09
Jaz samo razumem, da so uničili enega Willya nekomu, ki še ne more opredeliti spola.

Dokler mi avta niso od spodaj podrgnili in mi to pozabili povedati, me v delavnici nikoli niso videli. Sicer so mi potem tisto popravili, vendar od takrat naprej vedno stojim zraven. Ne pametujem, samo kaj vprašam. Hodim pa na pooblaščeni servis.

niaeva
24.07.2008, 19:56
Pooblaščeni servisi znajo bit zlo žleht!!!!

bučka29
25.07.2008, 07:32
eden izmed takih pooblaščenih servisov, ki ni nategnil samo mene, ampak tudi ostale... je na Rovah ( Peugeot )

DINAMIK
25.07.2008, 20:37
Moj prijatu je kupil golfa5 tdi pred 3 leti....in ga lepo vozil na isti pooblaščeni servis vsako leto enkrat,ker je bil 2 avto pri hiši je v 3 letih naredil samo 29.tisoč km,no in glejga zlomka kar naenkrat mu prične goreti lučka za olje....,avto hitro zaustavi,pogleda nivo olja...,kriza,pogleda v servisno knjižico,servis narejen pred 4.tisoč kilometri.Pokliče lepo avtovleko.da ga odpelje,do prvega servisa,tam mu pogledajo,kaj je narobe....,hudiča reče mehanik....,saj v temu avtomobilu sploh nikoli ni bilo menjano olje,ni čudno,da je lučka zagorela...olje črno,črno...,prjatu pogleda v servisno knjigo,kjer je imel shranjene račune in vidi,da je že trikrat plačal menjavo olja...,pokaže mehaniku,ki ga samo začudeno gleda in še enkrat potri,da olje 100% nikoli ni bilo menjano..Takole vsem navdušencem ww,audijev,seatov in škod,takšen je pooblaščen servis :nonono::nonono::nonono: