Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Kaj naj?


zmajcy
06.12.2006, 17:53
Zaradi slabega delovanja SIOL TV v zadnjem več kot mesecu dni sem že čisto obupana. Do prejšnjega tedna je "štekala" tudi internetna povezava, ki sicer, občasno še vedno ne deluje, v glavnem pa vam jo je uspelo poštimati. TV sprejem pa je tako slab in "kockast", da ga ves ta čas večino časa sploh ni mogoče več spremljati. Na 080 1000 je nemogoče dobiti kogarkoli, ker je vedno zasedeno, služba na info siol pa mi tudi ne odgovarja več na e maile. Ko so me poklicali Telekomovi serviserji, so zatrdili, da delajo test in na liniji ni videti napake, kar mi ne pomaga prav nič, ker TV pač ni mogoče gledati (kar me spravlja že naravnost v bes).
Zato me zanima, kaj moram vendarle narediti, da bo napaka končno odpravljena.
Zanima pa me tudi, ali lahko zaradi motenj zahtevam znižan račun za naročnino oz. na kakšen način lahko predčasno odpovem 2-letno pogodbo, saj si niti v sanjah ne morem predstavljati, da bi te neznosne "kockice" gledala še naslednje pol leta? Res sem jezna in zanimati sem se že začela pri odvetniku, najbrž pa se bom obrnila tudi na tržni inšpektorat in ZPS, saj se mi zdi ignoranca, pa tudi nenehne prazne obljube, glede na ceno storitev in na kakovost, ki naj bi bila sicer značilna za siol, preprosto nesprejemljiva ...

Hvala za odgovor in lep pozdrav.
A.

storz
06.12.2006, 19:07
Zaradi slabega delovanja SIOL TV v zadnjem več kot mesecu dni sem že čisto obupana. Do prejšnjega tedna je "štekala" tudi internetna povezava, ki sicer, občasno še vedno ne deluje, v glavnem pa vam jo je uspelo poštimati. TV sprejem pa je tako slab in "kockast", da ga ves ta čas večino časa sploh ni mogoče več spremljati. Na 080 1000 je nemogoče dobiti kogarkoli, ker je vedno zasedeno, služba na info siol pa mi tudi ne odgovarja več na e maile. Ko so me poklicali Telekomovi serviserji, so zatrdili, da delajo test in na liniji ni videti napake, kar mi ne pomaga prav nič, ker TV pač ni mogoče gledati (kar me spravlja že naravnost v bes).
Zato me zanima, kaj moram vendarle narediti, da bo napaka končno odpravljena.
Zanima pa me tudi, ali lahko zaradi motenj zahtevam znižan račun za naročnino oz. na kakšen način lahko predčasno odpovem 2-letno pogodbo, saj si niti v sanjah ne morem predstavljati, da bi te neznosne "kockice" gledala še naslednje pol leta? Res sem jezna in zanimati sem se že začela pri odvetniku, najbrž pa se bom obrnila tudi na tržni inšpektorat in ZPS, saj se mi zdi ignoranca, pa tudi nenehne prazne obljube, glede na ceno storitev in na kakovost, ki naj bi bila sicer značilna za siol, preprosto nesprejemljiva ...

Hvala za odgovor in lep pozdrav.
A.

mi javiš up. ime na PM, da jutri mal preverim.

madmitch
06.12.2006, 20:49
mi javiš up. ime na PM, da jutri mal preverim.
Tudi jaz sem ti poslal UI na PM, ker je po nadgradnji ponovno začelo besno kockariti.