Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Zasebnik mastno služi, vojaški hel. stojijo


Mad Gandhi
09.12.2006, 13:37
Privatizacija zdravstva je nadvse simpatična ideja. Sploh, ko na javna sredstva priključiš ta debelo cev in z veliko hitrostjo črpaš denar v zasebne žepe. Več o tem:

http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/217001/

nejc
09.12.2006, 13:45
Nujno potrebno. Menda ne bomo pustili, da so samo prejšnji služli na račun države.:veryevil::D

yamamoto
09.12.2006, 13:53
Še sreča, da nam je ostalo vsaj še nekaj časopisov, ki lahko pišejo tudi o državnih malverzacijah. :clown:
Me prav zanima, kako bo Minister Bručan dokazal, da je njegova nova rešitev boljša od prejšnje. :evil:
Ta igrica s posredniki, ki služijo samo zato, ker so od države dobili koncesijo, da posle lahko raztalajo raznim privatnikom, pa je znana že od osamosvojitve. :mad: :censored:

stMAMA
09.12.2006, 14:17
Na tejle strani je mnogo informacij o tej zadevi + slike novih helikopterjev: ;)

http://www.gasilci.org/forum/viewtopic.php?t=5785&postdays=0&postorder=asc&start=75

Mad Gandhi
09.12.2006, 14:35
Nikjer nisem zasledil, kaj je Bručanov argument, zakaj je treba plačevati zasebne helikopterje za to, kar je doslej počela vojska. Mogoče opremljenost helikopterja? Moj kolega iz vojske trdi, da s tem ni bilo problemov. Velikost vojaškega Bell 412. Je to problem? Menda v treh letih to ni bil problem, ker itak pristajajo na urejenih heliodromih oziroma na cestah, če je to potrebno, kjer pa je povsod dovolj placa. Skratka ne štekam, zakaj je treba 400 mio + strpati v zasebni žep, če pa že imammo vojsko s stroji. A imamo vojsko res samo za Afganistan, Kosovo....?????

simby
09.12.2006, 17:15
Nedvomno je specializiran heli bolj prakticen. Vojaski so pac to, vojaski. Ce opravljajo funkcijo resevanja, pac ne morejo istocasno se vojaske. In obratno. Opremljenost je pac v enem ali drugem primeru povsem razlicna.

Drugo pa je, ce si Slovenija to lahko privosci.

mataj
09.12.2006, 19:34
Po ameriških izkušnjah je dosledno privatizirano zdravstvo še enkrat dražje od državnega.

yamamoto
09.12.2006, 20:19
Nedvomno je specializiran heli bolj prakticen. Vojaski so pac to, vojaski. Ce opravljajo funkcijo resevanja, pac ne morejo istocasno se vojaske. In obratno. Opremljenost je pac v enem ali drugem primeru povsem razlicna.

Drugo pa je, ce si Slovenija to lahko privosci.

Vojska mora imeti na nekaj helikopterjev za prevoz vojakov tudi enega opremljenega za reševanje tistega, kar je od vojakov ostalo. Ponesrečenci v prometnih nesrečah pa zgledajo precej podobno kot vojaki, ki ostanejo po napadu s sodobnimi orožji.
Če pa kaj malega manjka, je veliko ceneje dodati, kot plačevati posebne helikopterje samo za ta namen. Nobenega opravičila ni, da se gremo Amerikance. :(

Arc
09.12.2006, 20:37
Tako kot zadevo opisujeta Dnevnik in MadGandi tudi meni ni bila niti malo všeč. Ker pa sem se že navadil da je za mnogimi takimi novinarskimi "odkritji" veliko praznine sem šel pobrskat še za drugimi informacijami, npr. na MZ (http://www.mz.gov.si/si/splosno/novice/novica/period/1165694010///browse/1/article/678/5349/?cHash=f0f99890cf), AMZS (http://www.amzs.si/default.asp?podrocje=307&novica=751) in pa še forum gasilcev ki je bil tu omenjen.

Po tem bi prej rekel da se uvaja dodaten obseg storitev v zdravstvu (nujnih prevozov v bolnišnice), ki so bili doslej prej izjema kot sistemsko urejeni. Citiram iz MZ: Glavno poslanstvo HNMP je oskrba bolnikov in poškodovancev ter njihov prevoz v bolnišnico ob pomoči helikopterja, ni pa namenjena prevozom oseb med bolnišnicami in za reševanje v gorah, saj to zahteva posebej usposobljeno osebje, zato bo tovrstno reševanje še vedno v domeni policije in vojske.
Se pravi da ne gre za to da se iz rok vojske in policije te prevoze podeljuje zasebnikom, kot sugerira Dnevnik...

Je pa relevanta opomba Simyja da je diskutabilno ali in koliko takega si lahko iz zdravstvene blagajne privoščimo.

Poglavje zase je Dnevnikovo sklepanje o razliki v ceni. Od vojske so dobili podatek da je vojska naredila 199 helikopterskih ur in ne tudi podatka o ceni. Policija pa jim je povedala da so za 40 helikopterskih ur dobili 20 mio sit. Ampak kljub temu da je torej jasno da je ura policijskega helikopterja 500.000 sit je Dnevnik "po veljavnem ceniku Vlade" izračunal da je 199 ur vojaškega helikopterja vrednih samo 60 mio sit (300.000 sit na uro)... Vojska da da ima skoraj pol manjšo ceno helikopterske ure kot Policija??? Ali pa Drugače ne bi mogel izpeljati zgodbe o tem koliko dražje da bo odslej vse to?

Ob tem ko MZ poroča da bo cena helikopterske ure HNMP 900 eur, se pravi 216.000 sit.

Dnevnik tudi poroča o domnevnem Miklavčičevem pismu da bodo helikopterska reševanja odslej dražja za 400 mio sit. Ne prenese pa informacije MZ da naj bi vsi prevozi na leto stali 1,1 mio Eur, se pravi 264 mio sit...

Skratka...???

Mad Gandhi
10.12.2006, 12:15
Tako kot zadevo opisujeta Dnevnik in MadGandi tudi meni ni bila niti malo všeč. Ker pa sem se že navadil da je za mnogimi takimi novinarskimi "odkritji" veliko praznine sem šel pobrskat še za drugimi informacijami, npr. na MZ (http://www.mz.gov.si/si/splosno/novice/novica/period/1165694010///browse/1/article/678/5349/?cHash=f0f99890cf), AMZS (http://www.amzs.si/default.asp?podrocje=307&novica=751) in pa še forum gasilcev ki je bil tu omenjen.

Po tem bi prej rekel da se uvaja dodaten obseg storitev v zdravstvu (nujnih prevozov v bolnišnice), ki so bili doslej prej izjema kot sistemsko urejeni. Citiram iz MZ: Glavno poslanstvo HNMP je oskrba bolnikov in poškodovancev ter njihov prevoz v bolnišnico ob pomoči helikopterja, ni pa namenjena prevozom oseb med bolnišnicami in za reševanje v gorah, saj to zahteva posebej usposobljeno osebje, zato bo tovrstno reševanje še vedno v domeni policije in vojske.
Se pravi da ne gre za to da se iz rok vojske in policije te prevoze podeljuje zasebnikom, kot sugerira Dnevnik...

Je pa relevanta opomba Simyja da je diskutabilno ali in koliko takega si lahko iz zdravstvene blagajne privoščimo.

Poglavje zase je Dnevnikovo sklepanje o razliki v ceni. Od vojske so dobili podatek da je vojska naredila 199 helikopterskih ur in ne tudi podatka o ceni. Policija pa jim je povedala da so za 40 helikopterskih ur dobili 20 mio sit. Ampak kljub temu da je torej jasno da je ura policijskega helikopterja 500.000 sit je Dnevnik "po veljavnem ceniku Vlade" izračunal da je 199 ur vojaškega helikopterja vrednih samo 60 mio sit (300.000 sit na uro)... Vojska da da ima skoraj pol manjšo ceno helikopterske ure kot Policija??? Ali pa Drugače ne bi mogel izpeljati zgodbe o tem koliko dražje da bo odslej vse to?

Ob tem ko MZ poroča da bo cena helikopterske ure HNMP 900 eur, se pravi 216.000 sit.

Dnevnik tudi poroča o domnevnem Miklavčičevem pismu da bodo helikopterska reševanja odslej dražja za 400 mio sit. Ne prenese pa informacije MZ da naj bi vsi prevozi na leto stali 1,1 mio Eur, se pravi 264 mio sit...

Skratka...???

Hm, vidim, Arc, da si se poglobil. Kolikor imam jaz podatek, policija ni letela 40 ur, temveč 65 ur. Bomo videli. Mogoče gre za napako pri prepisovanju podatkov. To bi pomenilo, da ura policijskega helikopterja ni 500.000, temveč, kolikor imam jaz podatek 312.385 SIT.

Sicer pa je povsem jasno, da sta policija in vojska prenehali s sodelovanjem v HNMP, kar je razvidno iz njihovega odgovora, da so zaključili 28. 11. 2006. Nekdo tukaj govori neresnico. Prej bi rekel, da MZ, ker so oni tisti, ki so se spomnili tega. Res pa je da bosta vojska inpolicija še naprej sodelovali pri reševanju v gorah, ker je privatni helikopter za to premajhen.

Kar pa se tiče cene zasebnega helikopterja. Dnevnik je včeraj na 1. strani napisal, da je minister rekel, da bo to stalo cca 1 mio evrov. Pri tem pa ni povedal, kaj je v tej ceni. Po informacijah, ki jih imam doslej, je v tej ceni zgolj pripravljenost, vsaka ura se bo plačevala posebej. Zdaj pa izračunajmo, koliko bi stalo to ob predpostavki, da bo naslednje leto toliko ur, kot jih je bilo doslej - 199 (vojska) + 65 (policija).:O

Katrin
10.12.2006, 13:44
Še en kandidat za odstrel...

Medved Pu
10.12.2006, 22:20
Js bom počaku kot zmeri na več člankov, da bo sploh jasno za kaj gre...

Za začetek bi opozoril, da so v Nemčiji že desetletja nazaj z helikopterskim reševanjem zmanjšali prihod ponesrečencev prometnih nesreč in kritičnih primerov iz odročnih krajev na pičlih par minut in smrtnost v teh primerih jim je zelo upadla.

Pri nas so LDS ovi zdravstveni ministri KATEGORIČNO vedno zavrnili tako reševanje, češ da je PREDRAGO(a drugod pa ni?) in da je Slovenija itak majhna in pomoč vedno hitra(!!!!!!?????) in tako ZAVESTNO povzročili par sto NEPOTREBNIH žrtev, tudi med otroci, v minulem desetletju!
Kaj naj rečem? Morilci!!!
Še popolnoma sponzorirani zdravniki na motorjih so parkrat naleteli na NEPREMOSTLJIVE birokratske ovire in so morali PRENEHATI s pomočjo ponesrečencem!!!!
Okrutno, neodgovorno perverzno!!! In moralo bi biti kaznivo!!!! A ne v tej državi!

In tedaj ste bili tiho? Zakaj?

Ker gre za MBB jev helikopter(kao "Bručanov") z nakladalno ploščadjo na zadnji strani, ki ga povsod po svetu uporabljajo za POMOČ NA CESTI, lahko domnevam(domnevam!), da bo šlo za tako rabo, torej za POPOLNOMA NOVO, humano in zdavnaj prepotrebno storitev, ki jutri lahko reši življenje tudi vam...
Kanadski dvomotorni Hueyi so v nasprotju z MBB jem zaradi svojih stranskih vrat primernejši za reševanje (z vitlom in akijem na njem)v gorah, Cougarji pa so zaradi svoje velikosti večinoma neprimerni za oboje.
Texas revolver nerazgledani novinarji(prvo streljaj, nato poglej kaj je padlo) so lažnive barabe, ki si z lajanjem v luno služijo kruh, na bralcih je, da DOBRO premislijo, kaj od objavljenega sploh drži ...Take mamo, žal...
In...MBB je dosti tišji(modernejši) od Hueya, pomembno, ker bo letel večinoma nad naseljenimi območji.

Počakajmo na DEJSTVA, ne rečem, da se ne motim, a jaz vsaj razmišljam s svojo glavo in ne sledim slepo tjavendan.:angel:

dolenjec
11.12.2006, 07:48
Bellove 212ke in 412ke so sicer odlični helikopterji, a za reševanje na cestah bolj kot ne manj primerni. Tale EC-135 pa ima recimo že premer rotorja za cele 4 metre manjši kot vojaški ali policijski Bell 412 (14 metrov), kar spet pove svoje.

LP.

Bell412
11.12.2006, 08:02
Brez potrebe je vse to razburjenje. Nekaterim je očitno škoda nekaj milijonov tolarjev, čeprav bo s tem denarjem zagotovo rešenih precej življenj.
Ne vem, od kje podatki o takih cenah helikopterskih ur? Ura helikopterja stane v Sloveniji med 250 in 300k tolarjev. Kakorkoli, "medicopter" je namenjen medbolnišničnim prevozom in posredovanju ob npr. prometnih nesrečah, oddaljenejših nujnih primerih itd.
V gorah smo doslej reševali z vojaškimi 412 in s policijskimi 212 in v prihodnje ne bo nič drugače (razen, da bo vojska verjetno manj prisotna).
Povsod v alpskih državah imajo posebne enote HNMP in posebne za reševanje v gorah. Nikjer tega ela ne opravlja policija ali vojska. Samo v Sloveniji. Ne rečem, da je slabo, ne moremo pa pričakovati, da bo vedno tako. Do sedaj je helikopterske prevoze ob nesrečah (tudi v gorah) krila zdravstvena zavarovalnica (če je bil kdo poškodovan). Če poškodovanih ni bilo in je šlo samo za ogrožene, pa je stroške poleta krilo obrambno oz. notranje ministrstvo (odvisno ali je letel policijski ali vojaški heli).
Tudi poleti z novim helikopterjem HNMP bodo kriti iz zdravstvenega zavarovanja. Kje je problem? V gorah bo pa po starem (izkušeni piloti in posadke, primernejši stroji).

Vse pošlihtano, samo dnevnik še vedno nekaj klobasna.

Mad Gandhi
11.12.2006, 08:20
Js bom počaku kot zmeri na več člankov, da bo sploh jasno za kaj gre...

Za začetek bi opozoril, da so v Nemčiji že desetletja nazaj z helikopterskim reševanjem zmanjšali prihod ponesrečencev prometnih nesreč in kritičnih primerov iz odročnih krajev na pičlih par minut in smrtnost v teh primerih jim je zelo upadla.

Pri nas so LDS ovi zdravstveni ministri KATEGORIČNO vedno zavrnili tako reševanje, češ da je PREDRAGO(a drugod pa ni?) in da je Slovenija itak majhna in pomoč vedno hitra(!!!!!!?????) in tako ZAVESTNO povzročili par sto NEPOTREBNIH žrtev, tudi med otroci, v minulem desetletju!
Kaj naj rečem? Morilci!!!
Še popolnoma sponzorirani zdravniki na motorjih so parkrat naleteli na NEPREMOSTLJIVE birokratske ovire in so morali PRENEHATI s pomočjo ponesrečencem!!!!
Okrutno, neodgovorno perverzno!!! In moralo bi biti kaznivo!!!! A ne v tej državi!

In tedaj ste bili tiho? Zakaj?

Ker gre za MBB jev helikopter(kao "Bručanov") z nakladalno ploščadjo na zadnji strani, ki ga povsod po svetu uporabljajo za POMOČ NA CESTI, lahko domnevam(domnevam!), da bo šlo za tako rabo, torej za POPOLNOMA NOVO, humano in zdavnaj prepotrebno storitev, ki jutri lahko reši življenje tudi vam...
Kanadski dvomotorni Hueyi so v nasprotju z MBB jem zaradi svojih stranskih vrat primernejši za reševanje (z vitlom in akijem na njem)v gorah, Cougarji pa so zaradi svoje velikosti večinoma neprimerni za oboje.
Texas revolver nerazgledani novinarji(prvo streljaj, nato poglej kaj je padlo) so lažnive barabe, ki si z lajanjem v luno služijo kruh, na bralcih je, da DOBRO premislijo, kaj od objavljenega sploh drži ...Take mamo, žal...
In...MBB je dosti tišji(modernejši) od Hueya, pomembno, ker bo letel večinoma nad naseljenimi območji.

Počakajmo na DEJSTVA, ne rečem, da se ne motim, a jaz vsaj razmišljam s svojo glavo in ne sledim slepo tjavendan.:angel:

Medo, tule pa si ga vseeno pihnil. Helikopterska nujna medicinska pomoč funkcionira od leta 2003 s sodelovanjem vojske in policije. Seveda je res, da 412 ni najbolj idealen helikopter za takšno reševanje, je pa to vseeno že tri leta potekalo, zato ne moreš govoriti o morilcih.

Seveda je pa tako kot vedno tudi pri takšnem helikopterskem reševanju vprašanje stroškov in koristi. Kolikor sem obveščen, v 3 letih ni prišlo do situacije, da 412 ne bi mogel posredovati zaradi omejitev terena. Tudi zadnja nakladalna rampa ni tako bistvena razlika pri privat helikopterju, ker so pri 412 ranjenca pač naložili pri stranskih vratih poprek čez helikopter in to brez težav. Skratka zadeva je FUNKCIONIRALA. In to, da Bručan kar takole brez neke podrobne analize (vem, da je ni bilo), vzame za 400 mio dražjo zasebno rešitev, se mi zdi škandalozno.

Medved Pu
11.12.2006, 21:37
Medo, tule pa si ga vseeno pihnil. Helikopterska nujna medicinska pomoč funkcionira od leta 2003 s sodelovanjem vojske in policije. Seveda je res, da 412 ni najbolj idealen helikopter za takšno reševanje, je pa to vseeno že tri leta potekalo, zato ne moreš govoriti o morilcih.

Seveda je pa tako kot vedno tudi pri takšnem helikopterskem reševanju vprašanje stroškov in koristi. Kolikor sem obveščen, v 3 letih ni prišlo do situacije, da 412 ne bi mogel posredovati zaradi omejitev terena. Tudi zadnja nakladalna rampa ni tako bistvena razlika pri privat helikopterju, ker so pri 412 ranjenca pač naložili pri stranskih vratih poprek čez helikopter in to brez težav. Skratka zadeva je FUNKCIONIRALA. In to, da Bručan kar takole brez neke podrobne analize (vem, da je ni bilo), vzame za 400 mio dražjo zasebno rešitev, se mi zdi škandalozno.
"Že od leta 2003"????
Kaj pa 90 leta, ko so vladajoče koalicije VSAKIČ!!! blokirale uvedbo Nujne medicinske pomoči? Njihove "strokovne utemeljitve" zakaj je ne rabimo sem navedel že prejšnjem postu! :(
Tudi Mengele bi za Žide takole utemeljeval, meni so šli takrat lasje pokonci od groze pred takimi norimi tipi, a ljuba Šentflorija je molčala in kar meketala o dobroti takratnih vladarjev smrti, ki so si raje izvolilii Falcona namesto MBBja z medic staffom.
Ostale pridružene članice EU so tako službo uvedle že dosti pred nami..:mad: .
In na koncu klasično posipanje s pepelom... Nič nimam z nobeno vladajočo stranko, sem le navaden državljan...:D

Mad Gandhi
11.12.2006, 21:42
Bolje od leta 2003 kot od leta 2006. Jaz tudi nimam nič z bivšimi in sedanjimi ali belimi ali rdečimi ali roza :D Se mi zdi pa skrajno nenavadno to, kar je naredil Bručan. Podeliti koncesijo takole na vrat na nos brez razpisa, odpovedati se cenejši in racionalnejši varianti s policijo in vojsko... Smrdi, smrdi

Medved Pu
12.12.2006, 02:22
In še bolje, ko je bil predlog sredi 90ih zavrnjen z "argumentom", da JE SLOVENIJA PREMAJHNA IN REŠILEC HITRO PRIDE...
Če bi tvoj svojec zaradi tega umrl, bi verjetno drugače govoril...
Smrdi po mrtvih zaradi malomarnosti...Sicer pa, oprostimo jim, šparali so...
Za Bručanov postopek ali nepostopek bomo pa itak šele videli za kaj gre..
Revolver novinarja ne moreš pregnest v raziskovalnega...Zaupanje do novinarjev gre zato počasi Direkt k vragu, kot je šlo zaupanje do politike bivših vlad...
Ne more biti še Dnevnik Direkt..:angel:

Aldebaran
12.12.2006, 07:15
kot je lepo razvidno iz posta objavljenega na gasilske forumu ( link je na prvi strani) bi za nastalo sceno prej krivil prejšnje ministre za zdravstvo kot pa Bručana. On je dal prej pilotskemu projektu HNMP le zeleno luč... In kot še piše na oni strani, bo reševanje iz gora oziroma težje dostopnih področij še naprej izvajala vojska in policija, ker sta obe za tako reševanje bolje usposobljeni oziroma povedano drugače: imajo prakso na tem področju...
Ergo...

Mad Gandhi
12.12.2006, 07:34
Reševanje v gorah je eno, reševanje na cestah je drugo glede na tehnično zahtevnost. Oboje je doslej počela policija in vojska, zdaj pa je na ceste šel zasebni helikopter. Storitev bo torej ista kot je bila zadnja 3 leta, le da bo dražja za cca 400 mio SIT, ker bo vozil privat helikopter. Podatki o cenah enega in drugega so v gradivu za upravni odbor ZZZS. In kot beremo danes, je Bručan odslovil policijo in vojsko ter v zrak spravil privatni helikopter, še preden je ZZZS z zasebnikom sploh podpisal pogodbo. Zasebnik torej že leti, pogodbe pa sploh še ni obravnaval upravni odbor ZZZS. V čem je finta? Zakaj se je Bručanu tako mudilo z zasebnim helikopterjem, da ga je v zrak spravil še preden ima vir financiranja? Reči, da s tem rešuje življenja ne bo mogel, ker bi to vsaj do podpisa pogodbe lahko še naprej opravljali policija in vojska. Pa še nadalje bi to lahko počeli, ker je to racionalneje, da vojaško tehniko in ljudstvo, ki je že tu in ga plačuješ, uporabiš še za reševanje na cesti, namesto, da za to dodatno plačuješ še zasebnika.

Bell412
12.12.2006, 08:20
Lej, Gandhi, do sedaj je bilo na Brniku tako: v poletni sezoni, ko je bilo organizirano držurstvo GRS, sta bila tam v pripravljenosti dva helikopterja: eden za reševanje v gorah, eden za HNMP.
Kaj pa izven sezone? Če je HNMP letel za gorsko reševanje, ni bil na razpolago za primer nesreče. Poleg tega ni imel vitla, tako, da se je bilo treba marsikdaj znajti.
Zdaj bo privatnik ves čas na razpolago za reševanje v nesrečah in medbolnišnične prevoze, pa prevoze organov itd..
Vojska oz. policija pa bosta lahko na razpolago za GRS. To je vsekakor razširitev in predvsem ureditev razmer, če stane 400 milijonov pač stane.
Nujne prevoze tako pokrije zdravstveno zavarovanje, v gorah, kjer se včasih transportira tudi nepoškodovane, pa bo ta strošek še vedno krilo MNZ ali MORS, kot redne ure usposabljanja pilotov. Ne delajte problemov, kjer jih ni.

Medved Pu
12.12.2006, 08:33
Reševanje v gorah je eno, reševanje na cestah je drugo glede na tehnično zahtevnost. Oboje je doslej počela policija in vojska, zdaj pa je na ceste šel zasebni helikopter. Storitev bo torej ista kot je bila zadnja 3 leta, le da bo dražja za cca 400 mio SIT, ker bo vozil privat helikopter. Podatki o cenah enega in drugega so v gradivu za upravni odbor ZZZS. In kot beremo danes, je Bručan odslovil policijo in vojsko ter v zrak spravil privatni helikopter, še preden je ZZZS z zasebnikom sploh podpisal pogodbo. Zasebnik torej že leti, pogodbe pa sploh še ni obravnaval upravni odbor ZZZS. V čem je finta? Zakaj se je Bručanu tako mudilo z zasebnim helikopterjem, da ga je v zrak spravil še preden ima vir financiranja? Reči, da s tem rešuje življenja ne bo mogel, ker bi to vsaj do podpisa pogodbe lahko še naprej opravljali policija in vojska. Pa še nadalje bi to lahko počeli, ker je to racionalneje, da vojaško tehniko in ljudstvo, ki je že tu in ga plačuješ, uporabiš še za reševanje na cesti, namesto, da za to dodatno plačuješ še zasebnika.
Tako si je pač zavezal še en štrik okoli vratu, kot vsak, ki se po letu dveh življenja v politični vasi, kjer te počasi slepi "pomembnost", sesiri iz človeka v velmožnega pomembneža....
Vem za nekaj društev takih bivših velmož, ki so izkusili to "slast", zdaj pa se dobivajo kot anonimni alkoholiki, se trepljajo po ramah in si ližejo rane, ker nočejo biti niti dojeti dojeti, da so spet nič.
Ko človek prestopi ta Rubikon in podzavestno pogleda na človeštvo zviška, je duševno zazanamovan in delno dehumaniziran za zmeraj.
Glory days, Going down-Bruce Springsteen, ja, tako gnilo, oholo malomeščanščino pa se že da popolnoma utemeljeno na pranger.:veryevil:
Vsakemu po zaslugah.

Mad Gandhi
12.12.2006, 08:36
Lej, Gandhi, do sedaj je bilo na Brniku tako: v poletni sezoni, ko je bilo organizirano držurstvo GRS, sta bila tam v pripravljenosti dva helikopterja: eden za reševanje v gorah, eden za HNMP.
Kaj pa izven sezone? Če je HNMP letel za gorsko reševanje, ni bil na razpolago za primer nesreče. Poleg tega ni imel vitla, tako, da se je bilo treba marsikdaj znajti.
Zdaj bo privatnik ves čas na razpolago za reševanje v nesrečah in medbolnišnične prevoze, pa prevoze organov itd..
Vojska oz. policija pa bosta lahko na razpolago za GRS. To je vsekakor razširitev in predvsem ureditev razmer, če stane 400 milijonov pač stane.
Nujne prevoze tako pokrije zdravstveno zavarovanje, v gorah, kjer se včasih transportira tudi nepoškodovane, pa bo ta strošek še vedno krilo MNZ ali MORS, kot redne ure usposabljanja pilotov. Ne delajte problemov, kjer jih ni.

Problemi so. Problem je razumevanje sistema zdravstvenega zavarovanja. Kar tako lahkotno reči, saj bo dal pa ZZZS 400 mio več pomeni, da bo teh 400 mio manj za nova zdravila, za skrajševanje čakalnih vrst, za nove posege... Ta denar bo šel v žepe zasebnika. In to ni populistično govorjenje. Na Brniku pa sta bila doslej tako policijski in vojaški helikopter. Vsak od njiju je bil na razpolago tako za na cesto kot za GRS. Zakaj je potrebno vse to privatizirati in narediti nove, višje stroške?

Medved Pu
12.12.2006, 08:43
Problemi so. Problem je razumevanje sistema zdravstvenega zavarovanja. Kar tako lahkotno reči, saj bo dal pa ZZZS 400 mio več pomeni, da bo teh 400 mio manj za nova zdravila, za skrajševanje čakalnih vrst, za nove posege... Ta denar bo šel v žepe zasebnika. In to ni populistično govorjenje. Na Brniku pa sta bila doslej tako policijski in vojaški helikopter. Vsak od njiju je bil na razpolago tako za na cesto kot za GRS. Zakaj je potrebno vse to privatizirati in narediti nove, višje stroške?Mislim, da sem ti že odgovoril...Na sindrom ohole slepote, ki ga povzroča občutek pomembnosti ni nihče imun, le nekatere popade prej, druge kasneje....
In potem je vsak proračun, moj, moj....Postajaš Gollum in si sikaš:"Precious, my precious....",lepega dne, pa prstan pride v nove roke...
Vladanje je opijajoč mit in mi smo družba, ki laufa na mite, brez katalizatorja....:angel: .

Mad Gandhi
12.12.2006, 09:24
Mislim, da sem ti že odgovoril...Na sindrom ohole slepote, ki ga povzroča občutek pomembnosti ni nihče imun, le nekatere popade prej, druge kasneje....
In potem je vsak proračun, moj, moj....Postajaš Gollum in si sikaš:"Precious, my precious....",lepega dne, pa prstan pride v nove roke...
Vladanje je opijajoč mit in mi smo družba, ki laufa na mite, brez katalizatorja....:angel: .

Jap. :angel:

Medved Pu
12.12.2006, 09:54
Saj je tudi Bručanov "argument", da moramo prispevke za bolniški stalež znižati, da bi iz tega izplenili denar za osnovno zdr. zavarovanje vseh, navaden kretenizem, pa mi do zdaj tule zato še ni nihče ploskal..
Država mora zagotovit osnovno zavarovanje za vse, če se ji je tako zapisalo, boleznine pač niso in ne morejo bit proračunski vir za flikanje projektov za skupno dobro...

Tudi Kebrovo negacijo stroke, ko navaden internist-imenovani zdravnik pri ZSS, odloča o podaljšanju bolniškega staleža(in ne komisija treh specialistov različnih strok) IN MORA NEGIRATI POZITIVNE IZVIDE SPECIALISTOV in poslati kronično in smrtno nevarno bolne delat, pa če crknejo, je Bručan požegnal, ne moti ga niti najmanj...
Ta internist ima za tako svinjanje zagotovljeno popolno imuniteto in lahko fila Žale po želji, ne spada namreč pod zdraviško zbornico, le z tržnim inšpektorjem lahko spodbijaš(kot vsako branjevko na plac!!!) njegovo popolno ignoranco do pozitivnih izvidov specialistov...
Pravi Jamesi Bondi so tile Izbrani zdravniki...Imajo license to kill, evtanazija je proti njihovemu mesarjeneju med kroničnimi bolniki zelo humana. bolj humano bi bilo, če bi Keber in zdaj Bručan uvedel milostni strel za neozdravljivo bolne delavce..
Municijo bi jasno prinesli s sabo, da ne bi bilo stroškov!!!
You only live twice, i am Bond, James...:angel:

Mad Gandhi
15.12.2006, 09:27
Evo, pa se je Bručanova avantura klavrno končala (v tej etapi). Upravni odbor zavoda za zdravstveno zavarovanje je sklenil, da ne bo plačeval njegovega helikopterja.

http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/218117/

Medved Pu
15.12.2006, 10:53
Tud ni švoh, stvar je še malce groba....A prepotrebna...
Mogoče bi lahko Bručan zdaj Zavodovim Imenovanim zdravnikom za šušmarsko polnjenje pokopališč- z pošiljanjem hudo bolnih na delo in neupoštevanje izvidov specialistov pobral licence...Bil bi že čas...:angel: :)

Mad Gandhi
15.12.2006, 10:55
Tud ni švoh, stvar je še malce groba....A prepotrebna...
Mogoče bi lahko Bručan zdaj Zavodovim Imenovanim zdravnikom za šušmarsko polnjenje pokopališč- z pošiljanjem hudo bolnih na delo in neupoštevanje izvidov specialistov pobral licence...Bil bi že čas...:angel: :)

Pobral licence zvodovim in podelil nove koncesije misliš?:veryevil:

strašljivka
15.12.2006, 11:47
Pobral licence zvodovim in podelil nove koncesije misliš?:veryevil:

...mogoče bo pa rekrutiral klokočovnika še za 100 zastonj poletov...

Vsemogočni
15.12.2006, 20:44
Lej, Gandhi, do sedaj je bilo na Brniku tako: v poletni sezoni, ko je bilo organizirano držurstvo GRS, sta bila tam v pripravljenosti dva helikopterja: eden za reševanje v gorah, eden za HNMP.
Kaj pa izven sezone? Če je HNMP letel za gorsko reševanje, ni bil na razpolago za primer nesreče. Poleg tega ni imel vitla, tako, da se je bilo treba marsikdaj znajti.
Zdaj bo privatnik ves čas na razpolago za reševanje v nesrečah in medbolnišnične prevoze, pa prevoze organov itd..
Vojska oz. policija pa bosta lahko na razpolago za GRS. To je vsekakor razširitev in predvsem ureditev razmer, če stane 400 milijonov pač stane.
Nujne prevoze tako pokrije zdravstveno zavarovanje, v gorah, kjer se včasih transportira tudi nepoškodovane, pa bo ta strošek še vedno krilo MNZ ali MORS, kot redne ure usposabljanja pilotov. Ne delajte problemov, kjer jih ni.

Zadeva je precej bolj kompleksna, kot jo lahko predstavi en laik, ki samo bere časopise. Vojaški helikopter je imel vedno na razpolago tudi vitel, kadar je bila podana zahteva, da brez njega ne sme v reševanje v gorah. V gorah so imeli in še vedno ima prioriteto reševanja LPE - policija. Enako tudi medbolnišnične prevoze, ki ostanejo v pristojnosti policije. Za gašenje požarov v naravi pa ima prioriteto vojsaka oziroma vojaški helikopterji. Torej, za reševanje v cestno prometnih nesrečah je dobila koncesijo AMZS, ki je najela Flycom. Kako so prišli do koncesije je dolga in naporna zgodba, enako kot vse politične zgodbice. Od kraje projektov, do izničevanja posameznikov, ki so se leta in leta borili za uveljavitev te službe.
Danes je cena pač taka kot je tržna cena, obsoječe službe ne morejo pričakovati dotacij države, medtem ko morajo vse svoje stroške pokriti z nekega računa. Medtem ko je vojska izvajala polete v času "službe" in v smislu usposabljanja pilotov, ki so morali opraviti letno predpisano število ur. Zakaj potem ne bi opravljali koristnega dela, ampak samo letali tja v prazno in nabirali ure? Boljše je bilo potrebo združiti s koristnim in opraviti res koristno delo z obveznim. Zato pilotom vojaških helikopterjev vse priznanje za uspešna in zelo človekoljubna dejanja, katera so opravljali tudi kadar vremenski pogoji niso bili naj naj.

Štos je pa v tem, da je pri vojski bilo tako: če niso imeli svojih rednih nalog, kjer so uporabili svojo "floto", so imeli na razpolago tudi helikopter za reševanje. Kar pomeni, da ni bil vsak dan helikopter 100% na razpolago, kar pa nikakor ni v redu. Zdravniki so tovorili svojo opemo zdaj iz enega v drugi helikopter, kar tudi nikakor ni v redu. Odzivni čas je bil sicer pred prvimi poleti bistveno krajši, vendar je še vedno moral dati dovoljenje za polet generalštab, kar pa vsekakor podaljša startni čas poleta helikopterja. Vse to se je vedelo ves čas projekta, ki ga je izvajala vojska in katerih nepotrebnih stvari nikakor niso mogli rešiti vse do danes.

Flycom vzleti takoj, postopek za dvig helikopterja je bistveno skrajšan, ker ga lahko dvigne zdravnik na kraju nesreče in poleti brez kakršnih koli čakanj na odobritev kogarkoli. Kar je prvenstvenega pomena, kakor tudi, da je vsa oprema v Flycomu stalno stacionorana v helikopterju in jo zdravnikom ni potrebno prenašati iz enega v drug helikopter. To pa pomeni krajši štartni čas poleta in manjša obremenitev za prisotne zdravnike.

Ker država ne regresira polete, je pač kot sem že napisal, ura poleta helikopterja po tržni ceni. Zdravnik na letališču, posadka na letališču in vzdrževanje helikopterja imajo svojo ceno, ki se jo ne more razdeliti malo tu, malo tam.

Vsekakor je potrebno primerjati podatke o stroških z ADAC-om ali drugimi reševalnimi službami v Evropi in šele potem jamrati koliko to stane pri nas.

Da pa so preveč pametni naši tisti, ki so urejali te zadeve in se odrekli skoraj popolnoma opremljenemu helikopterju, ki bi ga naša država dobila za drobiž, le zato, ker te zadeve ni vodil nek minister ali vsaj direktor kakšne zdravstvene ustanove, ampak v evropskih reševalnih službah cenjen in spoštovan navaden človek, ni več vredno besed, oziroma bi bilo potrebno zgražanje, ker so nas zaradi take ignorance naših ljudi, v Evropi prehitele marsikatere države, ki so pričele tako službo ustanavljati šele veliko let za nami in imajo to danes dokaj dobro dodelano, po zraku pa jim v reševanje leti že po več in ne samo en helikopter.

Medved Pu
15.12.2006, 22:30
Pobral licence zvodovim in podelil nove koncesije misliš?:veryevil:
O koncesijah sem že povedal svoje, nisem za-v tej obliki, bolj zanimivo je, da zavodovi zdravniki niso člani zdravniške zbornice, samo tako si lahko mirno privoščijo, da brez razlage zavržejo-prezrejo mnenje specialistov....
Očitno so nad zdravniško etiko, na pravilnost njihove odločitve se lahko pritožiš-Zavodu in seveda ti navedejo par členov, ki so v prid njihovemu kolegu, še vedno pa ne razložijo, zakaj je nestrokovnjak zavrgel mnenje strokovnjaka..
O tem so pisali v Jani, sam sem dal podatke za članke v Magu, karavana Imenovanih zdravnikov Zavoda, pa še kar neovirano pošilja bolne na Žale.:mad:

Medved Pu
15.12.2006, 22:34
Zadeva je precej bolj kompleksna, kot jo lahko predstavi en laik, ki samo bere časopise. Vojaški helikopter je imel vedno na razpolago tudi vitel, kadar je bila podana zahteva, da brez njega ne sme v reševanje v gorah. V gorah so imeli in še vedno ima prioriteto reševanja LPE - policija. Enako tudi medbolnišnične prevoze, ki ostanejo v pristojnosti policije. Za gašenje požarov v naravi pa ima prioriteto vojsaka oziroma vojaški helikopterji. Torej, za reševanje v cestno prometnih nesrečah je dobila koncesijo AMZS, ki je najela Flycom. Kako so prišli do koncesije je dolga in naporna zgodba, enako kot vse politične zgodbice. Od kraje projektov, do izničevanja posameznikov, ki so se leta in leta borili za uveljavitev te službe.
Danes je cena pač taka kot je tržna cena, obsoječe službe ne morejo pričakovati dotacij države, medtem ko morajo vse svoje stroške pokriti z nekega računa. Medtem ko je vojska izvajala polete v času "službe" in v smislu usposabljanja pilotov, ki so morali opraviti letno predpisano število ur. Zakaj potem ne bi opravljali koristnega dela, ampak samo letali tja v prazno in nabirali ure? Boljše je bilo potrebo združiti s koristnim in opraviti res koristno delo z obveznim. Zato pilotom vojaških helikopterjev vse priznanje za uspešna in zelo človekoljubna dejanja, katera so opravljali tudi kadar vremenski pogoji niso bili naj naj.

Štos je pa v tem, da je pri vojski bilo tako: če niso imeli svojih rednih nalog, kjer so uporabili svojo "floto", so imeli na razpolago tudi helikopter za reševanje. Kar pomeni, da ni bil vsak dan helikopter 100% na razpolago, kar pa nikakor ni v redu. Zdravniki so tovorili svojo opemo zdaj iz enega v drugi helikopter, kar tudi nikakor ni v redu. Odzivni čas je bil sicer pred prvimi poleti bistveno krajši, vendar je še vedno moral dati dovoljenje za polet generalštab, kar pa vsekakor podaljša startni čas poleta helikopterja. Vse to se je vedelo ves čas projekta, ki ga je izvajala vojska in katerih nepotrebnih stvari nikakor niso mogli rešiti vse do danes.

Flycom vzleti takoj, postopek za dvig helikopterja je bistveno skrajšan, ker ga lahko dvigne zdravnik na kraju nesreče in poleti brez kakršnih koli čakanj na odobritev kogarkoli. Kar je prvenstvenega pomena, kakor tudi, da je vsa oprema v Flycomu stalno stacionorana v helikopterju in jo zdravnikom ni potrebno prenašati iz enega v drug helikopter. To pa pomeni krajši štartni čas poleta in manjša obremenitev za prisotne zdravnike.

Ker država ne regresira polete, je pač kot sem že napisal, ura poleta helikopterja po tržni ceni. Zdravnik na letališču, posadka na letališču in vzdrževanje helikopterja imajo svojo ceno, ki se jo ne more razdeliti malo tu, malo tam.

Vsekakor je potrebno primerjati podatke o stroških z ADAC-om ali drugimi reševalnimi službami v Evropi in šele potem jamrati koliko to stane pri nas.

Da pa so preveč pametni naši tisti, ki so urejali te zadeve in se odrekli skoraj popolnoma opremljenemu helikopterju, ki bi ga naša država dobila za drobiž, le zato, ker te zadeve ni vodil nek minister ali vsaj direktor kakšne zdravstvene ustanove, ampak v evropskih reševalnih službah cenjen in spoštovan navaden človek, ni več vredno besed, oziroma bi bilo potrebno zgražanje, ker so nas zaradi take ignorance naših ljudi, v Evropi prehitele marsikatere države, ki so pričele tako službo ustanavljati šele veliko let za nami in imajo to danes dokaj dobro dodelano, po zraku pa jim v reševanje leti že po več in ne samo en helikopter.
:2thumbs: :2thumbs: :2thumbs: Ko sem leta nazaj v Pragi na češkem TV dnevniku gledal njihove reševalne helikopterje v akciji, sem se držal za glavo, kakšne morilske norce imamo pri nas, da onemogočajo tako nujno pomoč.:nonono: :mad: .

Mad Gandhi
15.12.2006, 23:03
Napake v preteklosti so dejstvo. Toda to, kar je naredil Bručan, je pa že neverjetno. V četrtek je upravni odbor ZZZS zavrnil podpis pogodbe za financiranje privat helikopterja. Torej je Bručan sklenil biznis z AMZS ne da bi imel pred tem sklenjeno pogodbo o financiranju in helikopter že obratuje??????!!!!!!!!!!!!!!! Pa lepo vas prosim!

strašljivka
16.12.2006, 07:38
...počak da se začne zgovarjat na boge poškodovane otročke ki jih ne morejo prevažat z novim helikopterjem ampak morajo to počet gldi policaji ki hočjo štrajkat in vojaki s kalašniki...
zanimivo, koliko domačih dializnih aparatov bi lahko sladkorni bolniki iz krajev kjer bodo razgradili zdravstvene domove te imelo doma in bi v mestne bolnišnice hodili samo še 2x mesečno ? al pa koliko otrokom bi s tem denarjem rešili življenje ali pa jim z boljšimi zdravili brez komplikacij olajšali zdravljenje ?
brez razpisa, na pamet in s politiko floskul dvornih prišepetovalcev ki jim nasedate pod okriljem neke strokovnosti ki jo mimogrede pri zastonj vrtcih (vau, kako nedopustno, škandal, za vladne sprejeme bo potem zmanjkal za kaviar in osebne prevoze naših žena z državnimi limuzinami...nagnusno...). z eno besedo, drek posut z bleščicami je drek. in delat drugače kot pljuvat po vsem kar ni njihovo je nemogoče spremenit v 2 letih...

kaj pa nesreča dveh kombijev otrok ki gredo s treninga na dveh različnih koncih slovenije ? kam bodo poslal super uper helikopter za reševanje in kam nesposoben in neopremljen vojaški ali policijski ? po strankarski pripadnosti staršev ? po njih bruto donosu za državo ? da ne napišem še po lažji dostopnosti za flycom ? za ta denar si zaslužimo 3 take helikopterje in 2 patrii manj, če Rupla nadomesti še skromnejši minister, Lukačičevo pa sposoben meneđer, Viranta pa zbrcajo ob očitni 8-letni nesposobni redukciji pijavkarstva, si laho privoščimo 10 takih ventilatorjev...

Medved Pu
17.12.2006, 00:07
Napake v preteklosti so dejstvo. Toda to, kar je naredil Bručan, je pa že neverjetno. V četrtek je upravni odbor ZZZS zavrnil podpis pogodbe za financiranje privat helikopterja. Torej je Bručan sklenil biznis z AMZS ne da bi imel pred tem sklenjeno pogodbo o financiranju in helikopter že obratuje??????!!!!!!!!!!!!!!! Pa lepo vas prosim!
Tukaj ga je v kamen kot kaže, bi pa rad za vsak slučaj slišal tudi njegovo plat, saj se pri nas kar praviloma vedno izkaže, da so bila neka usklajevanja opravljena, pa se tega v medijih ne izve...
Vsak normalen novinar bi šel Bručana vprašat, ne bi se šel Delfskega preročišča...:veryevil:

yamamoto
18.12.2006, 22:24
Meni so dali ti naši "strokovnjaki" spet nekaj za razmišljat. :)
Šef civilne zaščite Bogataj je namreč izjavil, da policijski in vojaški helikopterji niso namensko opremljeni za nujno medicinsko pomoč. :O
Jaz sem pa doslej mislil, da ti helikopterji niso namenjeni samo prevozom vojakov (živih in mrtvih) in politikov, temveč tudi za reševanje ranjenih vojakov z bojnih nalog ter reševanje ob naravnih in drugih katastrofah. :blush: V takih primerih se rabi več primerno opremljenih helikopterjev. Postajam zaskrbljen. :nonono:

Vsemogočni
23.12.2006, 21:54
Meni so dali ti naši "strokovnjaki" spet nekaj za razmišljat. :)
Šef civilne zaščite Bogataj je namreč izjavil, da policijski in vojaški helikopterji niso namensko opremljeni za nujno medicinsko pomoč. :O
Jaz sem pa doslej mislil, da ti helikopterji niso namenjeni samo prevozom vojakov (živih in mrtvih) in politikov, temveč tudi za reševanje ranjenih vojakov z bojnih nalog ter reševanje ob naravnih in drugih katastrofah. :blush: V takih primerih se rabi več primerno opremljenih helikopterjev. Postajam zaskrbljen. :nonono:

Preber en post nazaj. Helikopter za reševanje na cestah v prometnih nesrečah in drugih nesrečah Slovenske vojske je letel in bil na razpolago, kadar ni opravljal nalog za vojsko. Helikopterji nikakor niso bili opremljeni za reševanje ljudi, temveč so zdravniki vsak dan sproti ali še med dnevom tovorili svoje torbe za oskrbo poškodovancev v helikopter ali iz njega.
Pa še en velik problem je bil. Ker je te naloge opravljal vojaški helikopter, ta naprimer ni mogel leteti po ponesrečenca našega državljana recimo na avstrijsko ali italijansko smučišče. Medtem ko so italijanski in avstrijski reševalni helikopterji (namenjeni samo za reševanje poškodovanih ljudi), lahko prileteli brez kakršnih koli problemov k nam (poškodovani v gorah) in odpeljali svoje državljane ali v italijansko ali avstrijsko bolnico. Kar sam pravim da je to čisto pravilno, le da naš ni smel čez mejo po naše državljane, pa ni čist v redu. Naš sedanji reševalni helikopter sedaj lahko poleti čez mejo enako kot ostala k nam.

yamamoto
24.12.2006, 17:16
Vsemogočni, če ne bi bil tako zagret s svojimi tolmačenji, bi moj post malo pazljiveje prebral. :)
Jaz sem govoril le o opremljenosti vojaških helikopterjev. Vsaka vojska ima na določeno število bojnih in transportnih helikopterjev tudi enega sanitetnega, ki je opremljen tudi za nujno medicinsko pomoč. v mirnem času jih uporabljajo za reševlne akcije ob večjih nesrečah in naravnih katastrofah, kjer deluje civilna zaščita. :approve:
Naš šef civilne zaščite pa je izjavil, da sLOVEnija na tem področju ni ustrezno opremljena! :O :(

Mad Gandhi
05.01.2007, 06:44
Evo.
http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/221161/

Bručan je končno priznal, kar je nam tukaj bilo jasno že od vsega začetka. Privatizacija helikopterskega reševanja ni možna brez javnega razpisa. Bručan je torej naredil totalno sranje, helikopter leti brez pogodbe, zaradi njega je Janša lagal po televiziji, bilo je en kup sprenevedanja, samo za to, da je prišel do logičnega zaključka - treba bo izpeljati javni razpis. Kaj takšnega pa še ne. Zakaj pa ni javnega razpisa izpeljal že lani? A bo bručan letel?

Aja. Še vedno ostaja bistveno vprašanje, zakaj ne bi za te potrebe še naprej letela vojska, bi bilo ceneje.

strašljivka
05.01.2007, 11:46
...mogoče so pa mislili na javni (vladni valjda) razpis med ministri... :dontknow: :nonono:

pa še kar ne vem kam bo letel nov heli če bodo naenkrat tri hude nesreče s kakimi otroci na različnih koncih države. in kam bodo poslali gldi policajski in kam neuporabni vojaški ventilator ? po kaki hirearhiji ?

Barak
05.01.2007, 12:47
Situacija je po svoje paradoksalna. Prejšna vlada si je kupila super drago ter super udobno letalo za razvajanje poslanskih riti, sedanja vlada je priskrbela (no blagoslov je dala) že dolgo pričakovan reševani helikopter, kakršni letijo (ta tip) npr. predvsem v Nemčiji, Avstriji,...zdej argumenti, da so primerni vojaški ter policijski helikopteriji ne držijo povsem, ker ti helikopteriji že iz samega tehničnega vidika niso najbolj primerni, ker treba vanj zmeraj na novo nalagat težko (mobilno) opremo, sama razporeditev je dokaj neprimerna poleg tega so bel 412 ter 212 tudi večji (po dimenzijah) zato je za njihov pristanek potrebno priskrbeti večji prostor, kar je pa velikokrat oteženo, prav tako so počasnejši,....skratka prednosti pred sedanjim policijsko- vojaškimi uslugami so velike. Zdej pa glede na to da bomo imeli kmalu Schengensko mejo bodo tisti policijski helikopterji opravljali poostreno kontrolo le te, vojska se bo v prihodnje še širila tako da bodo transporni resursi v tej smeri tudi manj dostopni za civilno sfero,..skratka treba malo mislit v naprej,..
Zdej če pa so ti posli bli izvedeni bolj po "domače" pa nimam nič proti če se zadevi enkrat pride do dna, vsekakor pa ne glede na vse to je še zmeraj bolj imet reševalne helikopterje, kot pa luksuzna letala za VIP!!

lupus is back
05.01.2007, 13:04
Fantje, ne me basat. Kolk časa se bomo še šli komunizma a ne razumete že enkrat, da se samo privat zares zavzame za stvar. Zato je nujno vse javno dobro sprivatizirat, vse ostalo je le kumunajzanje in čenčarija no. Bol je važn, da smo mi pacienti dober oskrbljen s helihopterji! :dontknow:

milijana
09.01.2007, 00:18
:( :( :( Blazno lepo !:rolling: :rolling: :rolling:
Citiram : "je največja bedarija, kar bi jih lahko zahtevali", pa je povedal generalni sekretar Avto-moto zveze Slovenije (AMZS) Matjaž Gaberšek. Kot je povedal, je Bručan pač naredil tisto, kar mu je omogočala uredba, ter s tem ravnal smotrno in pravilno, saj tudi drugje v Evropi ni vojaških in policijskih prevoznikov v medicinski pomoči.
Parafraziram AMZS : amtersko mutenje zahojenih "slovenčkov" !!!
Sem član te ogranizacije pa mislim, da ne več dolgo ob takih oslih, ki mečejo tudi moj denar skozi okno, da pa bi članom "dali" kaj bolj otipljivega kot cestne karte jim pa ne kapne.
Pa na besedo ljudje ? In to Bručana, ki je vse po "resnici" povedal v parlamentu ob interpelaciji. Dajte no, ta je pa" močna" !
Upam, da bo Janša le spoznal, da je tudi Bručan za "šus" ???:nonono: :nonono::nonono: :censored:

PaToNeMoreBitiRes
09.01.2007, 19:07
No, pa saj se zadeve urejajo. Počasi sicer, ampak se.
Na
http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/221944/
lahko preberemo:
"O današnji ugotovitvi komisije za preprečevanje korupcije, da odločitev vlade, da lahko AMZS poleg policije in Slovenske vojske edina opravlja helikopterske prevoze za potrebe nujne medicinske pomoči, ustreza definiciji korupcije ..."

Upam, da bo zadeva končala pred sodiščem.

ElQurc
09.01.2007, 19:42
Odločitev o helikopterskih prevozih ustreza definiciji korupcije

http://novice.siol.net/default.aspx?site_id=1&page_id=2&article_id=12070109132603114&cid=100

Kot je pojasnil Bečir Kečanovič, novi sodelavec protikorupcijske komisije, je komisija ugotovila, da je šlo v tem primeru za kršitev dolžnega ravnanja oz. zlorabo oblasti.

srček mi veselo tikataka, ko slišim pogumne besede novega sodelavca :D

hudič se skriva le v podrobnostih :veryevil:

če bi to rekek človek z brezmadežno preteklostjo, bi bilo še lepše - tako pa ostane grenak priokus :rolling:

yamamoto
09.01.2007, 19:54
Fantje, ne me basat. Kolk časa se bomo še šli komunizma a ne razumete že enkrat, da se samo privat zares zavzame za stvar. Zato je nujno vse javno dobro sprivatizirat, vse ostalo je le kumunajzanje in čenčarija no. Bol je važn, da smo mi pacienti dober oskrbljen s helihopterji! :dontknow:

Predvsem z vojaškimi in policijskimi. :D Tisti od AMD je bolj za prvo pomoč. :veryevil:

Grey
09.01.2007, 21:39
yamamoto:
Vojaški/policijski helikopterji po evropski zakonodaji tega ne morejo pardon, ne smejo opravljati. Zdaj so oboji v ilegali. Prvi zato, ker tega ne morej početi in drugi zato, ker ni bilo javno razpisano. In očitno so bili že kar nekaj let. AMZS lahko edini ponudnik - se vprašate zakaj? Zato, ker so si priskrbeli edino slovensko firmo, ki ima vsa ustrezna dovoljenja za izvajanje tovrstnih helikopterskih operacij. Druge ni. Tukaj gre predvsem za napačno tolmačenje izjave, ki so jo podali glede tega.
No..očitno hočete še dražjo storitev s strani nemškega ADACa? In kdo se bo prijavil na javni razpis? Predvidevam, da samo ena slovenska firma in veliko več tujih, če boto mednarodno. Policija in vojska se ne moreta.
Aja pa še nekaj...AMZSjev helikopter je svetlobna leta pred vojaško-policijskimi.

yamamoto
09.01.2007, 22:19
:( yamamoto:
Vojaški/policijski helikopterji po evropski zakonodaji tega ne morejo pardon, ne smejo opravljati. Zdaj so oboji v ilegali. Prvi zato, ker tega ne morej početi in drugi zato, ker ni bilo javno razpisano. In očitno so bili že kar nekaj let. AMZS lahko edini ponudnik - se vprašate zakaj? Zato, ker so si priskrbeli edino slovensko firmo, ki ima vsa ustrezna dovoljenja za izvajanje tovrstnih helikopterskih operacij. Druge ni. Tukaj gre predvsem za napačno tolmačenje izjave, ki so jo podali glede tega.
No..očitno hočete še dražjo storitev s strani nemškega ADACa? In kdo se bo prijavil na javni razpis? Predvidevam, da samo ena slovenska firma in veliko več tujih, če boto mednarodno. Policija in vojska se ne moreta.
Aja pa še nekaj...AMZSjev helikopter je svetlobna leta pred vojaško-policijskimi.

Spodaj si pozabil dodati RS (reklamno sporočilo). :angel:

Sedaj pa resno: Kdo in po kakšni zakonodaji lahko prevaža ponesrečence seveda ne bo razlagal šef AMZS, temveč tisti, ki so za to pristojni. :approve:
Rad bi videl tiste poslance, ki bi, kljub svoji pregovorni butastosti, sprejeli predpis, da vojaški in policijski helikopterji ne smejo prevažati ponesrečencev.
Da je to tako v Evropi, je pripravna laž za sLOVEnske medijske vernike, ki še vedno vzamejo take pokvarjenosti za sveto resnico. :nonono:
Kar poglej si video posnetke nekaj železniških nesreč in poplav po Evropi, pa mi povej, katerih helikopterjev si videl največ. :)
Pa, da ne bo kdo mislil, da smo proti ustanovitvi take službe. Sploh ne, le optimalno je treba porabiti naš denar. In tu je zadnje čase v sLOVEniji kraljestvo prostih strelcev z visokim blagoslovom. :( :mad: :nonono:

Grey
09.01.2007, 22:44
Po JAA JAR-OPS 3 se helikopterski reševalni poleti smatrajo kot Commercial Air Transport v kar pa vojska/policija definitivno ne spadata. To, da se ustvari prava reševalna služba se pa vleče že zeloooo dolgo časa.
Že že...železniške nesreče, poplave itd. To je delo SAR (Search and Rescue) služb. V tem primeru pa gre za zgolj medicinske zadeve - ponesrečenci prometnih nesreč, bolni ljudje, prevozi med bolnišnicami itd. Ti dve službi je treba razlikovati, ker je to vse zapisano v JAA pravilnikih. Zdaj pa so pač zasrali vse s to korupcijo in ne vem kakimi nebulozami še. Pa tudi glede na finančne projekcije nekaterih drugih držav bi mi še poceni prišli skozi. Ampak očitno ne potrebujemo EMS služb. Vojska in policija pa tega ne moreta zakonito opravljati. Šišra javnost tega ni vedela, ampak je žal tako, da to do sedaj ni bilo (pa tudi sedaj ne bo zaradi politiških prdežev) urejeno.

Bi se pa dalo zelo elegantno tole rešit. Bručanu denarna kazen primerne višine in pa čimprej porihtat pogodbe z AMZS in Flycomom. Ker kot sem že prej omenil in kot so omenili v dnevniku - v Sloveniji je Flyom edina firma, ki ima potrebne dokumente za izvajanje teh operacij. Sedaj pa se bodo prijavljale razne REGAe, ADACi ipd. firme, ki so 100% dražje od te sedanje.

yamamoto
09.01.2007, 23:27
Sva že bliže. ;)
To je samo še en primer sLOVEnskega pragmatičnega reševanja resnih zadev na butalski način. :nonono:

joe
11.01.2007, 16:16
Vojska mora imeti na nekaj helikopterjev za prevoz vojakov tudi enega opremljenega za reševanje tistega, kar je od vojakov ostalo. Ponesrečenci v prometnih nesrečah pa zgledajo precej podobno kot vojaki, ki ostanejo po napadu s sodobnimi orožji.
Če pa kaj malega manjka, je veliko ceneje dodati, kot plačevati posebne helikopterje samo za ta namen. Nobenega opravičila ni, da se gremo Amerikance. :(

V Ameriki helikopterje za te namene ne kupuje država ampak privatni kapital. V ameriki ima vsaka malo bolj resna TV hiša par helikopterjrv. Reševanje s helikopterji je v Ameriki donosen biznis. Seveda moraš biti za helikopterski prevoz ustrezno zavarovan. Ali imamo v Sloveniji kaj ljudi, ki so za takšen prevoz zavarovani?

Le kdo bo palčeval te helikoptrske akrobacije. Bebčki vidijo pri sosedu kombajn, pa ga nabavjo tudi sami. Niso pa se vprašali, če ga potrebujejo. Namreč sami sploh nimajo polja kjer bi kombajn lahko uporabili.

Zakaj pri nas na vlado vedno pridejo še večji idioti, kot so bili prejšnji?

yamamoto
11.01.2007, 17:33
V Ameriki helikopterje za te namene ne kupuje država ampak privatni kapital. V ameriki ima vsaka malo bolj resna TV hiša par helikopterjrv. Reševanje s helikopterji je v Ameriki donosen biznis. Seveda moraš biti za helikopterski prevoz ustrezno zavarovan. Ali imamo v Sloveniji kaj ljudi, ki so za takšen prevoz zavarovani?

Le kdo bo palčeval te helikoptrske akrobacije. Bebčki vidijo pri sosedu kombajn, pa ga nabavjo tudi sami. Niso pa se vprašali, če ga potrebujejo. Namreč sami sploh nimajo polja kjer bi kombajn lahko uporabili.

Zakaj pri nas na vlado vedno pridejo še večji idioti, kot so bili prejšnji?

Naravna selekcija. :angel:
Pa ne samo na vlado, tudi za župane. :veryevil:

Kar se helikopterjev tiče, pa kaže, da bi radi naredili tako kot v naši morski lužici, kjer ima že skoraj vsako ministrstvo svojo ladjico za izvajanje nujnih in neodložljivih služb v korist domovini in davkoplačevalcem. :rolling:
Že kar nekaj pametnih predlogov je bilo, da bi vse to združili v službo obalne straže, pa je očitno za prijatelje Nomenklature zadeva prepoceni (bad business). :veryevil: :censored:

lupus is back
11.01.2007, 20:37
AMZ jev helikopter sploh ne more leteti v burji, vojaški oz. policijski pa lahko!. In sploh v helikopterju ni problem, Gre za to, da z našim javnim denarjem NIHČE ne sme delati privat, ker o pravila, ker so zakoni, ker pač MORA BITI narejen RAZPIS, ker je to posel, ki pač ne more iti na naročilnico ( do 200.000 SIT), vsa ostala naročila morajo iti na JNMV ali JN!. Bručan mora pred sodišče, če ne z lepa z z grda.:mad:

Grey
11.01.2007, 21:41
LOL lupus od kod ti pa to, da to lahko delata samo tista dva helikopterja?

general lavine eccentric
12.01.2007, 09:01
Zdej bo pa počas zadost. Zaradi blokiranja Flycoma bo mogoče kdo umrl in ne bo prva žrtev političnega lapanja. Da ne gre za korupcijo je jasno vsakemu, razen Kosu, ker ima Flycom edini v Sloveniji licenco za take prevoze, vojska seveda tudi, ampak butlom ne gre v glavo, da je bila helikopterska NMP pilotski projekt, o usposobljenosti in licenc pilotov sploh ni bilo nobenega dvoma, pokazalo pa se je, da so helikopterji SV za tako službo neustrezni, čas aktivacije v povprečju 27 minut, kar je za urgentno službo nesprejemljivo in kadar je imela vojska svojo aktivnost, helikopterja ni bilo. Helikopter je koristen predvsem pri prometnih nesrečah in hudih poškodbah in ker vemo, da je pri politraumi odločilen čas od poškodbe do obravnave travmatologa,kljub strokovni NMP, 1 ura - golden hour, pa poglejmo naš način: čas aktivacije 30 min., čas leta, na primer, 20 minut, predaja pacienta na heliodromu v Ljubljani in premestitev v reševalno vozilo ter vožnja v CUB - 15 minut ) pa imamo krasno golden hour. Najboljša rešitev bi bila, če bi SV nabavila ustrezen helikopterin nekaj pilotov samo za to službo in skrajšala čas aktivacije na 5 minut, kot Flycom. Zakaj tega niso storili, tudi Bručan ne ve.
Lep pozdrav, general

strašljivka
12.01.2007, 10:45
....v nemčiji univerza ki ni objavila in izvedla evropskega razpisa za dograditev nekih objektov plačuje kazen....
med 500 miljoni ljudi države v kateri živimo je dovolj takih licenc...

in še kar ne vem kaj bi blo ob 3 hudih nesrečah naenkrat, kam bi poslali "ta dobrega" in kam ta slabe mikserje ?

za razliko podražitve pri patrii pa bi lahko imel 15 takih helikopterjev....

dolenjec
12.01.2007, 11:17
Konkretno vem za dva primera smrti, kjer bi bila možnost preživetja ob pravočasni helikopterski intervenciji, veliko večja.

1.) Strmoglavljenje jadralnega letala v Bovcu, sin je očetu umrl dobesedno v rokah, polic. helikopter je prišel po treh urah - vojaški pa med tem menda gasili.

2.) Strmoglavljenje jadr. letala na gorenjskem, gorski reševalec je dobesedno jokal dispečerju v telefon, da ranjenec hitro izgublja kri in naj zaboga že aktivirajo voj. helikpter. A glej, bila je nedelja popoldan in nobene starešine, ki bi to lahko storila, na dosegu - vikend pač. In fant je umrl.

Mad Gandhi
12.01.2007, 12:18
Konkretno vem za dva primera smrti, kjer bi bila možnost preživetja ob pravočasni helikopterski intervenciji, veliko večja.

1.) Strmoglavljenje jadralnega letala v Bovcu, sin je očetu umrl dobesedno v rokah, polic. helikopter je prišel po treh urah - vojaški pa med tem menda gasili.

2.) Strmoglavljenje jadr. letala na gorenjskem, gorski reševalec je dobesedno jokal dispečerju v telefon, da ranjenec hitro izgublja kri in naj zaboga že aktivirajo voj. helikpter. A glej, bila je nedelja popoldan in nobene starešine, ki bi to lahko storila, na dosegu - vikend pač. In fant je umrl.

Torej je problem v organizaciji aktiviranja voj in pol helikopterjev. Naj spremenijo postopke, pa bo zadeva bolj učinkovita.

1313
12.01.2007, 12:56
Jaz to helikoptersko reševanje vidim kot nujno potrebno in mislim da je bila za zgodba z Flycomom dobra stvar. Vsi ki so v "fohu" to potrjujejo. Se pa strinjam da je bila slabo zastavljena,brez razpisa, brez podpisa pogodb in podobno. Samo vprašanje časa je bilo, kdaj se bo zadeva Bručanu vrnila kot bumerang. Čeprav kot razumem je minister v tem primeru postopal v skladu s pravili.

Vsemogočen je v enem od svojih prejšnjih vpisov lepo povedal kakšne so dobre strani tega načina reševanja. Tudi to je treba vedeti, da je, kot je meni znano, sami vojski in policiji dosti do tega da se tega dodatnega dela rešita in sta bila za to, da preide stvar v privatne roke.
Tudi ne verjemem temu,da bi bilo reševanje s strani Flycoma toliko dražje, prepričan sem celo da bi bilo še celo cenejše. Vojski oziroma policiji se pač ni zaračunavalo tako kot se to nekemu privatniku, dejanski stroški pa so večji.

Torej, sedaj ko je nastala lepa godlja iz vsega tega jo je treba na nek način rešiti. To storitev nujno potrbujemo!

Vsemogočni
12.01.2007, 19:51
Nujno potrebno. Menda ne bomo pustili, da so samo prejšnji služli na račun države.:veryevil::D

Se pravi niti kančka volje, da se pokaže, da ste vsaj za ščepec boljši :2thumbs: Žalostno, žalostna naša bodočnost. Živeti in delati le tisto, "kar so že oni pred nami počeli", pokaže primitivnost lastnega uma.

Ina zakaj nam vsem skupaj ne bi kdaj bilo boljše :dontknow: Zakaj naj bi vsaka vlada delala le tisto kar je prejšnja pred njo :dontknow: Res so nekateri bogi v glavo in nočejo in nočejo, da bi bilo komu kdaj koli vsaj malo boljše :nonono:

In to je to, lastni veljaki, ki lepo in udobno živijo na račun lastnega naroda, narodu kar naprej kopljejo gnojno jamo in ga vedno bolj potiskajo vanjo. Ta bedni narod jim pa ploska. Tega se še v humoreskah ne da videti.