Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Naročena in dejanska hitrost


RudiBr
11.12.2006, 16:37
Spomladi sem naročil nadgradnjo hitrosti iz 1 na 2 Mbit/s. Jeseni sem opažal, da je hitrost dokaj nizka, vendar nikoli nisem imel časa to preverjati. Ko sem le urgiral na Siol, so me že naslednji dan poklicali iz Telekoma in se opravičili, da je to res in da so že popravili. Samo to?

Jaz sem poslal reklamacijo na Siol in čakam odgovor. Po moje bo trajalo celo večnost glede na izkušnje, da mi bodo odgovorili. Zato me zanima, ali sem upravičen do povračila preveč plačanih zneskov, če mi niso zagotovili tega, kar sem naročil in plačeval. Od kdaj: ali od dneva prijave ali od takrat, ko so me "preklopili"? V informacijski dobi morajo jasno imeti zabeleženo, kdaj so me skenslali.

Ima kdo kakšne izkušnje s tem?

RudiBr
13.12.2006, 06:21
Ali na tole nihče ne poskusi odgovoriti? ;)

storz
13.12.2006, 06:46
Ali na tole nihče ne poskusi odgovoriti? ;)

javi mi username pa tale post na PM da preverim

RudiBr
13.12.2006, 18:45
Sem poslal in zdaj čakam.