Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Prenos številke. Zakaj toliko problemov?


Wampek
14.12.2006, 13:12
V začetku decembra sem nagdradil na TRIO. Dobil sem svojo 0559 številko in prazno izjavo o prenosu številke. ISDN priključek smo obdržali, ker imamo nanj tri ISDN številke, SiOL pa omogoča maksimalno dve. Itak pa ISDN plačuje oče, ki je tudi lastnik naročnine pri Telekomu (ADSL je pa napisan name).

Izpolnjeno izjavo sem poslal že naslednji dan skupaj s fotokopijami osebne in zadnjega telekomovega računa. Naslednji teden pokličem in pravijo, da niso ničesar dobili (poslal sem v priloženi kuverti, kjer je že plačana poštnina). OK. Se zgodi. Čeprav me malo stiska, ker ima nekdo fotokopijo moje in očetove osebne izkaznice. Fotokopiram vse še enkrat (izjavo mi fantje iz 0801000 pošljejo na email) in !priporočeno! pošljem še enkrat na SiOL. To je bilo prejšni teden v četrtek.

Od ponedeljka tega tedna se trudim priklicat na 0801000, da bi preverili in ko že dobim vezo pravijo da se s številko ne dogaja nič, ter da bodo preverili v naročniški službi. Super. Poslušam glasbo nadaljnih 5 minut nakar mi prekine povezavo. Ni panike. Poskušam drug dan.

Danes isto probam. Čakam na operaterja 9 minut. Se oglasi nek Matej. Pogleda v bazo za mojo številko in pravi, da se nič ne dogaja. Ne ve zakaj, zato zopet pravi, da bo preveril v naročniški službi. Booom. Muzka. 5 minut jo poslušam in me zabriše ven.

Storz. Kakšne so šanse, da ti preveriš ali ste sploh dobili moje izjave in če ste zakaj se nič ne premakne. Ti bom poslal številko na PM.

Koliko časa ste ostali čakali na prenos številk, če niste izbrali razvezani dostop?

samomas
14.12.2006, 18:58
Neverjetno! Popolnoma enak primer. Za svojega sorodnika urejam prenos številk. Prvič so izgubili oz. niso dobili dokumentov. Drugič je prišlo do nepričakovane napake. Sam to rešujem prek mailov na njihovo podporo, saj se na telefon ne oglasi nobeden, kljub temu da sem imel direktne št. odgovornih. Včeraj sem spet poslal mail in sploh še nisem dobil odgovora, tako da od jutri naprej dobijo vsak dan nov mail. Medtem pa veselo plačujemo Telekomu in Siolu za isto storitev.

LP:evil:

Wampek
15.12.2006, 05:55
Neverjetno! Popolnoma enak primer. Za svojega sorodnika urejam prenos številk. Prvič so izgubili oz. niso dobili dokumentov. Drugič je prišlo do nepričakovane napake. Sam to rešujem prek mailov na njihovo podporo, saj se na telefon ne oglasi nobeden, kljub temu da sem imel direktne št. odgovornih. Včeraj sem spet poslal mail in sploh še nisem dobil odgovora, tako da od jutri naprej dobijo vsak dan nov mail. Medtem pa veselo plačujemo Telekomu in Siolu za isto storitev.

LP:evil:

Mi lahko zaupaš email, pa bom še tako probal jih kontaktirat. Ko bi vsaj zvedel razlog, zakaj se nič ne premakne ne pa da tavam v temi. In ja. Medtem veselo plačujem še Telekomu za to dodatno ISDN številko (v osnovi jih imamo namreč tri).

samomas
15.12.2006, 06:16
Jaz jim pošiljam na mail info@siol.net ali podpora@siol.net. Do sedaj sem tu najhitreje dobil odgovore. Je pa veliko odvisno spet kdo prevzame tvoj mail, saj eni odgovarjajo samo z naročilo je v teku, pokličite 0801000 ali pa Telekom še preverja. Tako, da moraš biti vztrajen. Določeni operaterji pa se potrudijo in osebno preverijo kako je z zadevo, tako da njim vsa čast.

LP

storz
15.12.2006, 14:51
V začetku decembra sem nagdradil na TRIO. Dobil sem svojo 0559 številko in prazno izjavo o prenosu številke. ISDN priključek smo obdržali, ker imamo nanj tri ISDN številke, SiOL pa omogoča maksimalno dve. Itak pa ISDN plačuje oče, ki je tudi lastnik naročnine pri Telekomu (ADSL je pa napisan name).

Izpolnjeno izjavo sem poslal že naslednji dan skupaj s fotokopijami osebne in zadnjega telekomovega računa. Naslednji teden pokličem in pravijo, da niso ničesar dobili (poslal sem v priloženi kuverti, kjer je že plačana poštnina). OK. Se zgodi. Čeprav me malo stiska, ker ima nekdo fotokopijo moje in očetove osebne izkaznice. Fotokopiram vse še enkrat (izjavo mi fantje iz 0801000 pošljejo na email) in !priporočeno! pošljem še enkrat na SiOL. To je bilo prejšni teden v četrtek.

Od ponedeljka tega tedna se trudim priklicat na 0801000, da bi preverili in ko že dobim vezo pravijo da se s številko ne dogaja nič, ter da bodo preverili v naročniški službi. Super. Poslušam glasbo nadaljnih 5 minut nakar mi prekine povezavo. Ni panike. Poskušam drug dan.

Danes isto probam. Čakam na operaterja 9 minut. Se oglasi nek Matej. Pogleda v bazo za mojo številko in pravi, da se nič ne dogaja. Ne ve zakaj, zato zopet pravi, da bo preveril v naročniški službi. Booom. Muzka. 5 minut jo poslušam in me zabriše ven.

Storz. Kakšne so šanse, da ti preveriš ali ste sploh dobili moje izjave in če ste zakaj se nič ne premakne. Ti bom poslal številko na PM.

Koliko časa ste ostali čakali na prenos številk, če niste izbrali razvezani dostop?

Poleg samih obrazcez mora biti tudi vloga pri telekomu, le te pa ni bilo. Vidim, da je od danes notri tudi vloga tako da bo šlo zdej naprej.

lp,
storz

Wampek
15.12.2006, 18:52
Poleg samih obrazcez mora biti tudi vloga pri telekomu, le te pa ni bilo. Vidim, da je od danes notri tudi vloga tako da bo šlo zdej naprej.

lp,
storz

Danes dopoldne sem govoril s zelo prijaznim operaterjem na 0801000. Je tudi sam probal klicat tistega gospoda, ki ima čez tele prenose. Neuspešno, tako kot jaz že cel teden. Je pa rekel, da bo nadaljeval s klici dokler ga ne dobi in me pokliče nazaj.

Če par ur me je ta "prenos mojster" poklical in povedal isto kot storz. Ni bilo vloge. Kdaj bi to vlogo moral izpolnit ne vem. Tudi nihče mi ni rekel, da je moram. Rekel je, da jo bo on oddal in da naj bi šla v ponedeljek naprej na Telekom. Potem pa 10 delovnih dni za dejanski prenos. Živi bili pa videli :2thumbs:.

storz, hvala ti.