Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Prijava škode - popravilo škode


ponga
20.12.2006, 19:11
Ker sem znotraj zavarovalnice Triglav prišla do povsem nasprotujočih si odgovorov, ne vem komu verjeti, zato vprašam vas, sigurno ima kdo izkušnje:

Na parkirišču je bila na avtu storjena škoda, avto je kasko zavarovan, škoda na zavarovalnici prijavljena... vse lepo in prav.
Sem pa s treh različnih koncev v zavarovalnici triglav dobila različne odgovore - v kolikem času po prijavi in oceni škode mora biti avto potem dejansko tudi popravljen, da škodni zahtevek ne poteče.

cenilec - v treh mesecih
tel.informacije - v šestih mesecih
mail informacije - v treh letih

Komu naj človek zdaj verjame? :dontknow:

pinky
20.12.2006, 19:20
A hočeš še četrti odgovor?

Popolnoma enak primer - men so rekli da v dveh letih

ponga
20.12.2006, 20:03
A hočeš še četrti odgovor?

Popolnoma enak primer - men so rekli da v dveh letih

Hvala pinky. ;) :rolling:

In kdaj si (če si že) avto dala popravit ti?

bobi
20.12.2006, 20:21
Avto mora biti popravljen do isteka zavarovalne dobe!!
Če to ni, se mora obvezno javit na zavarovalnico, da odpro nov zahtevek in starega zapro.

pinky
20.12.2006, 20:35
ponga ... nisem še; je šele leto in tri mesece od cenitve :blush::D

bobi - jaz sem prav, ko sem naslednjič zavarovala vprašala, kaj je s tem - in so mi rekli da velja dve leti od cenitve

HOLLAND
20.12.2006, 20:37
A je to sploh važno? Takoj ga daj pa je!

ponga
20.12.2006, 20:56
ponga ... nisem še; je šele leto in tri mesece od cenitve :blush::D

bobi - jaz sem prav, ko sem naslednjič zavarovala vprašala, kaj je s tem - in so mi rekli da velja dve leti od cenitve


pinky, sporoči, če boš imela kakšne težave, da jaz bolj pohitim. ;)

mrjerry
21.12.2006, 08:46
Od zavarovalnice (ne cenilca, pac pa od zavarovalnice) zahtevaj pisni odgovor. Tak, na katerega se lahko vedno sklicujes. Najbolje, da vprasanje naslovis na nek oddelek zavarovalnice (zdaj ne vem tocno, na katerega, ampak morda dela na forumu kdo s Triglava (ali pa konkurence :veryevil: ) in bi znal bolje svetovati).

ponga
21.12.2006, 10:42
Od zavarovalnice (ne cenilca, pac pa od zavarovalnice) zahtevaj pisni odgovor. Tak, na katerega se lahko vedno sklicujes. Najbolje, da vprasanje naslovis na nek oddelek zavarovalnice (zdaj ne vem tocno, na katerega, ampak morda dela na forumu kdo s Triglava (ali pa konkurence :veryevil: ) in bi znal bolje svetovati).

Sem bila v kontaktu po mailu s konkretno osebo iz zav.Triglav (imam ime in priimek) in ta pravi 3 leta!

Mowgli
21.12.2006, 10:55
Sam bi si, v izogib komlikacijam in zamudnemu dokazovanju izjav preko maila, vseeno poskrbel še originalen ceglc s podpisom in štemplom. Da jih držiš za prašnike ob bilokaki drugačni izjavi čez čas. Saj že zdaj vidiš, da dela vsak po svoje...

ponga
21.12.2006, 11:50
Sm povprašala na zavarovalnico, zakaj tako razmična tolmačenja rokov in dobila ta odgovor:

Interni pravilniki ne določajo roka za odpravo škode, v veljavi je splošni Obligacijski zakonik, kjer je zastaralni rok za terjatev zavarovalca iz drugih zavarovalnih pogodb (razen pogodb o življenskih zavarovanjih)
obdobje do zaključka tekočega leta + 3 nadaljnja leta, to je sedaj praktino skupaj 3 leta, kot sem vam prvič napisal.

Cenilec vam je dal neprimerno informacijo verjetno v želji, da se primeri čimpreje zaključijo (o tej problematiki sem tudi sam pisal). Škodo boste lahko sigurno dobila plačano v roku treh let.

Lahko zdaj temu verjamem?

Mowgli
21.12.2006, 13:26
Lahko sploh kdaj človek zavarovalnici verjame? :angel:

Štrudl
21.12.2006, 13:39
ja :rolling:

kako gre že tista slovenska narodna :


če si srečen po kolenih potokljaj,
če si pa pameten pa ne zaupaj zavarovalnici :angel:

ponga
21.12.2006, 15:33
No ja, saj vse pa spet ni tako črno! ;)

pinky
09.11.2007, 21:16
pinky, sporoči, če boš imela kakšne težave, da jaz bolj pohitim. ;)
sicer dvigujem staro temo - ampak je prispevek k temi dost pomembnen; pa še obljuba me drži, da odgovorim

končno sem uspela dat popravit: par dni manj kot dve leti od cenitve je blo - in je šlo skoz

Aldebaran
09.11.2007, 23:51
pelješa zavarovalnico .., njihov cenilec oceni škodo in naredi zapisnik - TO je potem merodajno!!!
Ostalo so navadne buče!!!

ponga
10.11.2007, 19:20
Še en odgovor zavarovalnice na to temo:

Kot odgovorna oseba za materialni del avtomobilskih škod vam lahko potrdim vašo ugotovitev - popravilo oz. odprava škode je zaželjeno čim prej. Sicer pa, ni natančno določenega časa v katerem ste "dolžni" škodo tudi odpraviti. Praksa je taka, da mora naš strokovni delavec skrbeti, da ima čim krajši odzivni čas in tudi čim ugodnjše čase reševanja škod. To pa v bistvu pomeni, da je delno odvisen od oškodovancev, kako hitro (glede na njihov interes) odpravijo nastalo škodo. V tem smislu boste s strani našega delavca, ki vodi vaš primer dobili poziv, da dostavite račune za popravilo škode oziroma da poveste, kakšni so vaši nameni. To nikokor ni v smislu težačenja strankam ampak v zgoraj navedenem smislu. Seveda razumemo, da ima vsak zavarovanec svoje interese.
Glede na pozive za dostavo računov sicer naš strokovni delavec lahko zaključi primer (če se na pozive ne odzovete oziroma če ga ne kontaktirate in navedete svojih interesov in želja). Formalno je v takem primeru škoda pri nas zaključena, kar pa ne pomeni, da v primeru ko dostavite račune slednji ne bodo poravnani (primer se pač enostavno v tem trenutku reaktivira).
Vsa zadeva pa seveda ima svoje meje v zakonsko določenih zastaralnih rokih. Naša želja je, da normalno komuniciramo in sledimo vašim interesom - pri tem pa prosimo, da ne vzamete za slabo, če vas bomo kljub temu večkrat pozvali k zaključku primera.

pinky
10.11.2007, 19:37
Aja, a pozivajo? Men se v 2 letih po cenitvi niso niti enkrat oglasil!

ponga
11.11.2007, 15:17
Ne? :o
Men so pa na zečetku vsak mesec pošto pošiljal, naj jim dostavim račune. :mad:
Ko sem jih imela že zadost, sem klicala, in vprašala, kaj se grejo, pa so mi razložili, da je pač tak postopek...
Po treh mesecih so pa nehal denar za pošto stran metat. :nonono: