Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : SIOLov paket zvestobe informacije


stjalone
27.12.2006, 14:12
Danes sem obiskal Teletrgovino in izvedel strašno novico.
V kolikor se prestaviš iz "starega" paketa ADSL za fizične osebe na novega Solo, izgubiš popust za zvestobo. ČEprav ostajam pri istem ponudniku !! tole se mi zdi pa ena zelo močna finta.

Najprej sem dobil informacijo, da bi preteklo neprekinjeno obdobje 25 mesecev šlo po vodi v kolikor , bi prenesel naročniško razmerje na drugo ime na istem naslovu!!! (in za to plačal 2,5k), tole je bila informacija pred 2 meseci, zdaj pa ta nova informacija, zdaj pa tole da v vsakem primeru izgubiš tiste mesece, ko greš iz dragega paketa za fizične osebe 8k, na cenejšega Solo. Da nove vezave sploh ne omenjam.

In še ena stvar. Kako je z delovanjem ADSL priključka, če odjaviš eno pogodbo in skleneš novo na istem naslovu a drugo ime (prehod iz starega paketa na Solo) NA telekomu je rekel, da se lahko zgodi da bo do 5 dni brez povezave v svet.
Očitno na relaciji Telekom Siol še nič kaj ne diši po združitvi.
In še nekaj o delovanju SIOLa v preteklih 25 mesecih.Noben pripomb, razen malenkosti 2krat letno resetirat modem, to pa je tudi vse. In ravno zaradi tega bi ostal pri SIOLu, a po tej informacijski zmedi mi gre na bruhanje. 100 ljudi 100 odgovorov. Kje sploh do pravih relevantnih informacij na relaciji Telekom Siol.

Sese12
27.12.2006, 15:17
Jaz sem šel iz starega študentskega paketa na TRI in mi je popust ostal.

Le za nadalnji dve leti sem zopet vezan zaradi novega paketa.;)

rda
27.12.2006, 18:30
Danes sem obiskal Teletrgovino in izvedel strašno novico.
V kolikor se prestaviš iz "starega" paketa ADSL za fizične osebe na novega Solo, izgubiš popust za zvestobo. ČEprav ostajam pri istem ponudniku !! tole se mi zdi pa ena zelo močna finta.

Najprej sem dobil informacijo, da bi preteklo neprekinjeno obdobje 25 mesecev šlo po vodi v kolikor , bi prenesel naročniško razmerje na drugo ime na istem naslovu!!! (in za to plačal 2,5k), tole je bila informacija pred 2 meseci, zdaj pa ta nova informacija, zdaj pa tole da v vsakem primeru izgubiš tiste mesece, ko greš iz dragega paketa za fizične osebe 8k, na cenejšega Solo. Da nove vezave sploh ne omenjam.

In še ena stvar. Kako je z delovanjem ADSL priključka, če odjaviš eno pogodbo in skleneš novo na istem naslovu a drugo ime (prehod iz starega paketa na Solo) NA telekomu je rekel, da se lahko zgodi da bo do 5 dni brez povezave v svet.
Očitno na relaciji Telekom Siol še nič kaj ne diši po združitvi.
In še nekaj o delovanju SIOLa v preteklih 25 mesecih.Noben pripomb, razen malenkosti 2krat letno resetirat modem, to pa je tudi vse. In ravno zaradi tega bi ostal pri SIOLu, a po tej informacijski zmedi mi gre na bruhanje. 100 ljudi 100 odgovorov. Kje sploh do pravih relevantnih informacij na relaciji Telekom Siol.

Prvo kot prvo: na Telekomu so Kekci. To je splošno znano. Tudi na Siolu jih je kar nekaj, vendar imamo tukaj svetle izjeme (ker si nov, ti naj namignem uporabniška imena Storz, Tomazz, klemenr, ... tukaj na forumu)

Popust je vezan na uporabniško ime in se šteje nepretrgoma (tudi ob menjavi paketa - velja samo za ADSL). Torej, popust ni prenesljiv na drugo uporabniško ime...to je logično a ne?

lp

Veron
28.12.2006, 11:15
Tako kot je rda omenil, če ti delaš samo prehod na novo shemo (torej solo, duo, trio) in obrdžiš isto uporabniško ime, ti popust za zvestobo ostane in naslednje leto, ko bo vsega skupaj že 3leta, boš imel 7%.

stjalone
28.12.2006, 17:08
Hvala za informacije. Torej mi je svetovalec v Telekomovi trgovini "bluzil" in me skoraj prepričal, da si internet poiščem kje drugje. Njim je baje vseeno, ker dobijo svoje, pa če sem pri amisu ali siolu. Informacije o poslovni strategiji Telekoma in Siola torej potujejo med zaposlenimi zelo počasi.
No še eno informacijo bi potreboval. Kako je s prenosom lastništva priključka. Gre za isto lokacijo naslova, le ime drugo, zaradi lažjega uveljavljanja stroškov s.p.-ja. A v tem primeru ostane isto uporabniško ime in posledično bonitete. (paket zvestobe) Ali pa se s prenosom lastništva prenesejo samo obveznosti?
Hvala

missClause
28.12.2006, 17:38
ostane isto uporabniško ime, če pošlješ dopis na Siol, da želiš da se ohrani obstoječe uporabniško ime. drugače ne moreš koristiti bonitet.

Veron
29.12.2006, 20:27
Tale obraze (http://pomoc.siol.net/fileadmin/useruploads/drugo/obrazci_in_pogodbe/prenos_lastnistva_adsl_brez_soglasja.pdf) izpolni (Prenos lastništva naročniškega razmerja)

pesimist
30.12.2006, 01:13
Sklenitev naročniškega razmerja: 07.07.2006
Višina popusta: 0%
Popust aktiviran: NE
sem prešel na nov paket že nekaj mesecev nazaj, zvestobe seveda ne upoštevajo,čeprav sem tretje leto na adsl-ju. Prav tako sem prenesel telefonsko številoko z telekoma na siol (bedak),prej je vse delalo ok,zdaj preprosto z fiksne telefonije ne gre klicat na prenešeno številko.
Če bi samo malo razmišljali na zveste naročnike, bi pri aktivaciji dodali samo še možnost pojasnila, bi ne bilo težav,ker bi se dalo kar tam razložit zadevo, da nisem naročnik od 7.7.2006 ampak od 28.7.2004.
Prav žalostno, kako se pri siolu pač ničesar ne da speljat na normalni človeški in razumni način.

Sese12
30.12.2006, 08:18
Višina popusta: 0%
Popust aktiviran: NE

Popust si moraš sam aktivirati na servisnih straneh

sem prešel na nov paket že nekaj mesecev nazaj, zvestobe seveda ne upoštevajo,čeprav sem tretje leto na adsl-ju. Prav tako sem prenesel telefonsko številoko z telekoma na siol (bedak),prej je vse delalo ok,zdaj preprosto z fiksne telefonije ne gre klicat na prenešeno številko.

Pokliči na 080 1000 in naj ti preverijo številko pri SiOL-u. Pred kratkim je imel kolega isti problem,. Ko so mu pri Telekomu vklopilii preusmeritev, so mu pri Siolu pozabili vklopiti prenešeno števiko.

.
:xmas: :2thumbs: :2thumbs:

missClause
30.12.2006, 18:11
če se ti z operaterjem pogovarjaš ignorantsko, in ga nadiraš,boš jasno tudi tak odnos dobil nazaj. Noben se ne bo trudil za tebe, in kot so že prej rekli, lepa beseda, daleč nese.... če se samo dereš, ne bo ničesar dosegel

storz
31.12.2006, 08:12
Sklenitev naročniškega razmerja: 07.07.2006
Višina popusta: 0%
Popust aktiviran: NE
sem prešel na nov paket že nekaj mesecev nazaj, zvestobe seveda ne upoštevajo,čeprav sem tretje leto na adsl-ju. Prav tako sem prenesel telefonsko številoko z telekoma na siol (bedak),prej je vse delalo ok,zdaj preprosto z fiksne telefonije ne gre klicat na prenešeno številko.
Če bi samo malo razmišljali na zveste naročnike, bi pri aktivaciji dodali samo še možnost pojasnila, bi ne bilo težav,ker bi se dalo kar tam razložit zadevo, da nisem naročnik od 7.7.2006 ampak od 28.7.2004.
Prav žalostno, kako se pri siolu pač ničesar ne da speljat na normalni človeški in razumni način.

pri tebi je bilo malo bolj komplicirano, saj je prišlo do zmede pri prehodu. Ti imaš zdej drugo, novo up. ime, ker je bil narejen nov priključek in ne prehod (čeprav na isti lokaciji). Bom po novem letu mal pogledal pa bomo probal zrihtat.

lp,
storz