Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Jaz pa bi rad pohvalil siolovce!!!


tinkatom
27.12.2006, 22:09
Spoštovani!
Tudi mi smo med srečnimi družinami, katerim je omogočeno gledanje Siol tv-ja. Čeprav nam nekaj dni, med prazniki še ni funkcioniral, kot bi bilo treba(priklopili so nam ga dan pred prazniki), mi je po klicu na vašo številko za pomoč in podporo tehnik obljubil, da bo dan po praznikih vse OK! Tako se je tudi zgodilo in danes zadeva že veselo funkcionira. Vsem , ki ste se potrudili hvala, pa lepe praznike še naprej in čimmanj nezadovoljnih strank, nekateri znamo tudi pohvaliti!!!
Lep pozdrav, Tomaž

anarchy
28.12.2006, 02:08
Potem si edein izmed redkih srecnezev verjetno, toda verjetno se bo itak siol mogu kr potrudic, ce bo hotel obdrzati narocnike, ker nove narocnike ne bo kr tako lahko dobiti z taksnimi cenami ob taki konkurenci.

fazan
28.12.2006, 09:05
Spoštovani!
Tudi mi smo med srečnimi družinami, katerim je omogočeno gledanje Siol tv-ja. Čeprav nam nekaj dni, med prazniki še ni funkcioniral, kot bi bilo treba(priklopili so nam ga dan pred prazniki), mi je po klicu na vašo številko za pomoč in podporo tehnik obljubil, da bo dan po praznikih vse OK! Tako se je tudi zgodilo in danes zadeva že veselo funkcionira. Vsem , ki ste se potrudili hvala, pa lepe praznike še naprej in čimmanj nezadovoljnih strank, nekateri znamo tudi pohvaliti!!!
Lep pozdrav, Tomaž

Kmal boste imel sive lase bolše bit tiho ali pa grajati kot pa hvaliti , ker če hvališ jim neč ne zležeš v r.. .Samo poslabša se vse skupaj bodite zadovoljni ,da vam dela in ne obešajte na veliki zvon.Če pa je kaj za pohvalit je pa tehnik storž ki kolikor se da rešuje težave uporabnikov.

tinkatom
28.12.2006, 10:19
Potem si edein izmed redkih srecnezev verjetno, toda verjetno se bo itak siol mogu kr potrudic, ce bo hotel obdrzati narocnike, ker nove narocnike ne bo kr tako lahko dobiti z taksnimi cenami ob taki konkurenci.
Kljub vsemu kar mate eni za povedat, bi jaz pohvalil...Kakor vidim pa tako eni in isti skoz neki šinfate, mater je to en dolg čas, dejte mal pozitivnega povedat, pa bo kr boljš....Sam jamrate, ko de je cel svet narobe.....

rock
28.12.2006, 10:54
Marsikaj sem že napisal v ta forum a glede na tole temo par besed.
Tle ne gre tolko za kritiziranje še manj za jamranje, bolj na opozarjanje na težave, ki jih vidim kot uporabnik in precej časa na zelo aktualen (ne)odnos Telekom-Siola do svojih strank. To sledje se je v zadnjem letu le postavilo na času primeren nivo!

K sreči kakšnih posebnih lokalnih tehničnih težav pri nas ni blo nikoli razen parmesečno občasno kockanje TV po tem, ko je že pol leta vse lepo špilalo glede na prve mesece.

Še vedno pa mi ni jasno, kako se ne more vseh TV kanalov spravit v delovanje vsaj v 24 urah po izpadu. V enem dnevu pa bi že morali reagirat neglede na to kje od izvora signala je problem in kteri dan v tednu je.

Problemčki kot so bli konc tedna s pošto, potm je sistem padel v celoti za nekaj ur me ne motijo, kar sem že večkrat povedal. Tehnični izpadi bodo saj nima smisla vlagat v tehnologijo, ki je ne bo nihče plačal, da bi bla zadeva 100.0% UP.

Drugo pa so "drobnarije" predvsem okoli TV (jakost zvoka je kot zgleda velik zalogaj ali pa le ni volje za vsaj na nek način zadevo rešit), ki se kar ne spedenajo in mečejo slabo luč na cel sistem.

Dejstvo je da se sistem razvija in so določeni meseci mal bolj hroščavi kot kasneje, ko so hrošči odstranjeni. Verjetno pa bo tega s časom manj?

Novim uporabnikom želim čim več zadovoljstva pri uporabi storitev. Nam "starim" pa čimmanj težavic, ki nas spremljajo pri uporabi Siol-a.

fazan
28.12.2006, 12:53
Marsikaj sem že napisal v ta forum a glede na tole temo par besed.
Tle ne gre tolko za kritiziranje še manj za jamranje, bolj na opozarjanje na težave, ki jih vidim kot uporabnik in precej časa na zelo aktualen (ne)odnos Telekom-Siola do svojih strank. To sledje se je v zadnjem letu le postavilo na času primeren nivo!

K sreči kakšnih posebnih lokalnih tehničnih težav pri nas ni blo nikoli razen parmesečno občasno kockanje TV po tem, ko je že pol leta vse lepo špilalo glede na prve mesece.

Še vedno pa mi ni jasno, kako se ne more vseh TV kanalov spravit v delovanje vsaj v 24 urah po izpadu. V enem dnevu pa bi že morali reagirat neglede na to kje od izvora signala je problem in kteri dan v tednu je.

Problemčki kot so bli konc tedna s pošto, potm je sistem padel v celoti za nekaj ur me ne motijo, kar sem že večkrat povedal. Tehnični izpadi bodo saj nima smisla vlagat v tehnologijo, ki je ne bo nihče plačal, da bi bla zadeva 100.0% UP.

Drugo pa so "drobnarije" predvsem okoli TV (jakost zvoka je kot zgleda velik zalogaj ali pa le ni volje za vsaj na nek način zadevo rešit), ki se kar ne spedenajo in mečejo slabo luč na cel sistem.

Dejstvo je da se sistem razvija in so določeni meseci mal bolj hroščavi kot kasneje, ko so hrošči odstranjeni. Verjetno pa bo tega s časom manj?

Novim uporabnikom želim čim več zadovoljstva pri uporabi storitev. Nam "starim" pa čimmanj težavic, ki nas spremljajo pri uporabi Siol-a.




:2thumbs: :2thumbs: :2thumbs: :2thumbs: :2thumbs: :2thumbs: :2thumbs: :xmas: :xmas:

summer
28.12.2006, 13:22
Kljub vsemu kar mate eni za povedat, bi jaz pohvalil...Kakor vidim pa tako eni in isti skoz neki šinfate, mater je to en dolg čas, dejte mal pozitivnega povedat, pa bo kr boljš....Sam jamrate, ko de je cel svet narobe.....

kak te veš da so eni in isti...če imaš komaj tri poste..............:veryevil:

brabrabranc
28.12.2006, 15:42
Kljub vsemu kar mate eni za povedat, bi jaz pohvalil...Kakor vidim pa tako eni in isti skoz neki šinfate, mater je to en dolg čas, dejte mal pozitivnega povedat, pa bo kr boljš....Sam jamrate, ko de je cel svet narobe.....


Preden boš doživel še kakšen izliv, si preberi naslednji post:

http://forumi.siol.net/showthread.php?t=18940


Z veseljem bi ostali hvalil vsepovprek, če bi a) stvar delala, b)pomagalo pri odpravljanju težav.

moglasi
30.12.2006, 22:23
Ok,
bom pohvalil tale forum.. ker ne cenzurira objave nazadovoljnih strank.