Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Novi prometni radarji


basso
28.12.2006, 13:50
Menda so na AC postavili nove radarje in še jih bodo.
http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/219952/

Ve mogoče kdo, kje so?

nejc
29.12.2006, 07:11
Žal še ne. Ravno včeraj sem se peljal proti MB in je bil cca 2 km pred odcepom za Dravograd(tist prvi odcep za MB). Zdle se res ne spomnem, kaj točno piše na tabli.

Očitno je konec z večjimi hitrostmi na SLO AC. Kar je sicer prav. Ampak ravno zdle sma se pogovarjala z očetom, da naju pri hitrostih 170-180 km/h prehiti morda vsak 100-i avto ali še manj. Kar pomeni, da midva spadama v zgornji procent najhitrejših voznikov. Men osebno, pravtako tud očetu se zaradi takih hitrostih zgodi morda 1x letno, da pridema v kakšno malce občutljivejšo situacijo. Pravtako redko, res redko slišimo beremo v kroniki, da je bia na AC nesreča. Zatorej sem prepričan, da gre le za polnjenje proračuna.

Se sicer strinjam, da manjše hitrosti imajo manjše posledice, ampak kot rečeno, slovenska policija ima na slovenskih cestah za špoštimat še toliko drugih reči, tako da js s svojimi 30k km/ letno na SLO cestah lahko iz prve roke trdim, da AC je NAJBOLJ VAREN in UDOBEN način vožnje v Sloveniji. Kljub 180km/h.

Js bi rad 1x osebno sreču tiste "strokovnjake", ki sedijo v pisarnah in si zmišljuje CPP pravila in uredbe. Nimajo ama nikakršnega stika z realnostjo. Pedri po***ani!!! Žal. Ko se je pa včeri najdu en čefur, apse je 1 uro zvečer drku po mestu(Velenje), skoz na ročno skoz križišča, 100km/h itd., pa ni POLICIJE nikjer. Glih zdle sma se z očetom menla, ker ga je on vidu ob eni uri na enem koncu mesta, pa je potem še parkrat pridivjal mimo, js sm ga pa na drugem mestu ob drugi ur. Se spomnem, ko sem reku punci, da upam, da se zaleti, ko je pripiču mimo (mel ziher 70-80 km/h)mojga bloka(kjer so 3 prehodi na relaciji 100m, na obeh straneh lokali = center mesta).

Vglavnem, raz***an sem tk zarad teh radarjev. Ko niti table radar ne dajo več!!! Tko ko na Trojanah al pa na viaduktu na Črnem kalu.

Na navadnih cestah bojo pa ljudje še naprej umirali, ker tam ni prepotrebnih ukrepov!!! POLICIJA :( :( :( :( :( Sam za denar se vam gre!!!

Sese12
29.12.2006, 08:15
Ja in če bi radarje postavili na ostalih cestah pa bi spet nekdo napisal, da je to samo za polnjenje proračuna.

Samo, da z nečim opravičimo svoje divjanje.

nejc
29.12.2006, 08:32
LOL

Pojma nimaš.


Divjaki(sebe ne štejem v to skupino, ker ti vozijo brezglavo) in hitrejši vozniki(to sem js) smo samo ena od kritičnih skupin. Kritičnih skupin je več. Imaš ljudi, ki so nepismeni(ne vedo kaj pomeni VOZNI in kaj PREHITEVALNI pas), imaš kljudi, ki 5 min in več ne pogledaqjo v nobeno ogledalo(se vidi od uzadi...tak nima NOBENGA pregleda nad cesto in okolico), pol maš vse tovornjake, ki ovirajo promet. Pol maš ljudi, ki vozijo v krču, katerih reakcije so počasnejše od reakcij mrtvega konja itd... Seveda imamo tudi nekaj 100.000 judi, ki so potencialni pijani vozniki...itd...

Preden se oglasiš, malo premisli. Ker kr tk pavšalno rečt, da js svojimi kilometri vozim nevarno!!! Dej no!!!


130km/h na AC je minimum!!! Beri malo avtomobilistične revije in kakšnega mnenja so njihovi novinarji!!! Podobnega kot jaz. Poleg tega ti POLICIJA tolerira do 150km/h, v kolikor voznik avta z radarjem nima res zelo slabega dneva.

Js bom začel vozi po omejitvah, ko bomo vsi vozili enako. Ko ne bo ovir na cesti, ki vozijo skorj z malo več kot 50% dovoljene hitrosti itd...

Kok ljudi v Sloveniji je naredilo izpit tako, da jim je bil šenkan??? Koliko jih ti poznaš???

Preden se začneš zapletat, ti lahka povem, da sem edini na tem forumu in tudi nobenga drugega ne poznam, ki se zavzemam oz. sem mnenja, da bi morali vsi izpit opravljati vsake 5 let. Vsaj eno uro pred komisijo, da dokažeš, da znaš vozit. Poleg tega bio moral opravljati teorijo, ker pravila se spreminjanju, znanje zakrni. Če bi storili to dvoje, ti takoj odpade 30 posto voznikov. Problematičnih!!! Bi ble takoj že na videz varnejše ceste.

Stacionarni radarji niso rešitev. To je ista fora kot tista, ko se policaj postavi ne neko ravnino, kjer se naselje začne 500m pred hišami in te lovijo na 50km/h.Dej no!!!


Kje pa je izločanje pijanih voznikov??? Kje so kontrole??? Majo akcijo 1x letno!!! Kje je izločanje počasnežev, ki delajo kolone???? Kje je izločanje tovornjakov, ki so preveč nafilani in delajo zastoje???? Kje .......

Ampak vsi ste pametni in veste, da je za vse kriva le hitrost. BREZGLAVA!!! V kolikor pa voziš z glavo, pa tistih 10,20 km/*h več ni problematičnih. Poleg tega. Boš reku, da mora Schumacher tudi vozit po omejitvah(da ne bo pomote, js še zdaleč nisem on, samo hotu sem dat kot primer, da nis(m) vsi vozniki enako dobri)??? Pa ja menda obstaja razlika v voznih sposobnostih posameznikov!!! Tk kot nismo vsi enakpo dobri kuharji ali košarkaši, nismo vsi enako dobri vozniki. Poleg tega bi dal strožje predpise na tehničnih, ne pa da se okrog vozijo 15 in več let stari jugeci ali celo fičoti. IZPRAVEN AVTO??? Jok brate odpade.


Zdj se pa lepo usedi, pa premisli, če je res samo hitrost tista, ki je problematična na cestah??? JE pa res, da večja hitrost = večja sila = hujše posledice v primeru nesreče!!! To je pa tudi vse. Koliko ljudi umre na AC in koliko na ostalih cestah???

cliena
29.12.2006, 08:33
Ja un radar pred prodorom Golovec je baje zmanjšal število nesreč na tistem območju...Ja sej se konc koncev ne morš nč čudit če so pa kazni ogromne, sploh če maš prekomerno hitrost al pa kej podobnega. Men se tut zdi da gre policiji sam za denar!

nejc
29.12.2006, 08:40
Ljubljanska obvoznica ni tipična AC. Ima namreč ogromno dovozov/izvozov, zato so zadeve nevarnejše. Hkrati po njej vozi OGRMONO število avoznikov. Prometne konice itd...Poleg tega ljudje vozijo 100km/h na južni obvoznici, kj ima status AC(130km/h) ter nevarne dovoze/izvoze(večina jih spelje le s 40km/h). Pravtako vozijo 100km/h po vzhodni "obvoznici", ki ima pravtako status AC. Hkrati se vozi 130 km/h na severni obvoznici, ki ima status HITRE CESTE (100km/h) in varne dovoze/izvoze(se da pelet skozi 80km/h in več...zopet večina). Tolk o tistih pametnjakovičih, ki postavljajo pravila.

Mowgli
29.12.2006, 10:06
Kar se Golovca tiče, so bile nesreče verjetno posledica kombinacije hitrosti in rahlo nerodno speljane ceste, oz. razcepa predvsem iz dolenjske strani. Je pa na splošno lažje kriviti hitrost, kot dokazovati krivdo cestišča ali gum za osem jurjev. Zakaj se pa nemška populacija ni že vsa razkantala na njihovih AC, ki nimajo omejitev?

Problem ni le v hitrosti, tudi v cestišču in predvsem v čudnih slovenskih voznikih, ki ne uporabljajo stranskih ogledal... Naj namesto radarjev postavijo kamere in snemajo modele, ki z 80km/h lezejo na prehitevalni pase že kilometer pred oviro, ki je sploh nikoli ne bodo dohiteli. In ki potem tam vestno vztrajajo kilometre in kilometre. Zato sploh ni slaba nejčeva ideja o preverjanju vozniških sposobnosti na par let.

In dvomim tudi, da vedno pogostejši vozniki, ki pripeljejo na AC v nasprotno smer, vozijo s preveliko hitrostjo. Saj ne morejo, če te skoraj vsak drug, čudno speljan dovoz prisili, da ga zvoziš s 40 km/h.

avalanche
30.12.2006, 09:54
Preden se začneš zapletat, ti lahka povem, da sem edini na tem forumu in tudi nobenga drugega ne poznam, ki se zavzemam oz. sem mnenja, da bi morali vsi izpit opravljati vsake 5 let. Vsaj eno uro pred komisijo, da dokažeš, da znaš vozit. Poleg tega bio moral opravljati teorijo, ker pravila se spreminjanju, znanje zakrni. Če bi storili to dvoje, ti takoj odpade 30 posto voznikov. Problematičnih!!! Bi ble takoj že na videz varnejše ceste.

To je res in podpiram, da bi se na 5 let opravljalo izpit, vendar pa je treba korenito spremeniti način delanja orvega izpita. Ker to, kar danes učijo v avtošolah je popolna bedarija. Ker jih učijo nevarne vožnje (počasna vožnja, še počasnejše pospeševanje, ustavljanje na vseh mogočih krajih...), znanja pa ne pridobijo čisto nič. In mislim na to znanje, ki te rešuje v kriznih sizuacijah. Še preden bi sploh prvič z avtošolo zapeljali na cesto, bi morali obvezno opraviti tečaj varne vožnje. Na cesti pa bi jih morali učili voziti dinamično in predvsem se prilagajati ostalim. S tem mislim, da se naprimer skozi naselje (50 omejitev), kjer se vsi vozijo 70, tudi oni peljejo 70. Avtošola bi tako bila precej težja (kar pomeni, da tisti, ki delajo kolone, odpadejo), vendar pa bi te veliko naučila (kar pomeni, da bi bili vsi, ki bi jo naredili, dobri vozniki).


Kje pa je izločanje pijanih voznikov??? Kje so kontrole??? Majo akcijo 1x letno!!! Kje je izločanje počasnežev, ki delajo kolone???? Kje je izločanje tovornjakov, ki so preveč nafilani in delajo zastoje???? Kje .......

Ampak vsi ste pametni in veste, da je za vse kriva le hitrost. BREZGLAVA!!! V kolikor pa voziš z glavo, pa tistih 10,20 km/*h več ni problematičnih. Poleg tega. Boš reku, da mora Schumacher tudi vozit po omejitvah(da ne bo pomote, js še zdaleč nisem on, samo hotu sem dat kot primer, da nis(m) vsi vozniki enako dobri)??? Pa ja menda obstaja razlika v voznih sposobnostih posameznikov!!! Tk kot nismo vsi enakpo dobri kuharji ali košarkaši, nismo vsi enako dobri vozniki. Poleg tega bi dal strožje predpise na tehničnih, ne pa da se okrog vozijo 15 in več let stari jugeci ali celo fičoti. IZPRAVEN AVTO??? Jok brate odpade.


Zdj se pa lepo usedi, pa premisli, če je res samo hitrost tista, ki je problematična na cestah??? JE pa res, da večja hitrost = večja sila = hujše posledice v primeru nesreče!!! To je pa tudi vse. Koliko ljudi umre na AC in koliko na ostalih cestah???

:2thumbs: Bravo, zelo dobro napisano. Točno, brezglava hitrost je tista.

Sese12
30.12.2006, 10:22
Kje pa je izločanje pijanih voznikov??? Kje so kontrole??? Majo akcijo 1x letno!!! Kje je izločanje počasnežev, ki delajo kolone???? Kje je izločanje tovornjakov, ki so preveč nafilani in delajo zastoje???? Kje .......


Pijanega voznika policist izloči, kot je po zakonu določeno (Kje zakone sprejemajo se ve) in drugega ne more narediti. Pač ne smeš kršiti zakonov. Seveda večina nato odpelje naprej, na kar pa vpliva on sam.

"Kje so kontrole ?". Ja kdo pa potem jemlje vozniška dovoljenja in polni (kot nekateri pravijo) državni proračun. Pa še koliko kritik je zaradi tega.

Akcije so večkrat in tudi napovedane, kar prav gotovo vsak ve. Ali se pa delaš slepega.

Izločanje počasnežev je po veljavni zakonodaji nemogoče. Samo malo premislite zakaj.

Izločanje tovornjakov isto. Teorija in praksa ne gresta skupaj. Pa še to, da so tovornjaki preveč "nafilani" ?
Ne govori nekaj napamet. Večina jih ima prav gotovo vse pošlihtano. Tvor je pač lahko takšen oz. teža, kot dovoljuje nosilnost vozila in cesta. To pa je lahko kar nekaj krepkih ton.

rikec
30.12.2006, 14:56
Radarji so že zelo dolgo časa izjemno dober način za polnjenje državnega proračuna...
Če se kdo spomne, je bila pred mesecem dni na TVS oddaja Tarča. V njej je direktor policije zatrjeval, da se v Sloveniji ne dogaja, da policisti delajo na t.i. "normo". Se je zelo dobro delal "francoza". Pa so moji kolegi tudi policisti, pa pravijo, da jim da šef ukaz, da morajo do konca službe ujeti določeno število voznikov na radar. Ko jih določeno število ujamejo, gredo naprej. Če pa ne izpolnejo norme,...je šef :mad: :mad: :mad: :mad:

To se dogaja v naši policiji...

rikec
30.12.2006, 14:58
Rezultat umrlih na cestahi so pa še vedno na istem nivoju, kot so bili pred leti... Torej: NI NAPREDKA!!!

Sese12
30.12.2006, 15:19
Seveda ni napredka. Ko pa vsak, ki se vsaj kolikor toliko spozna na zakonodajo išče luknje v zakonu, samo da ne bi plačal kazni.

Te luknje pa potem s pridom izkoriščajo največje barabe s ceste.

Sicer pa, ali razen policije v tej naši preljubi državi še kdo kaj naredi za to, da bi se stanje izboljšalo ?:dontknow: :dontknow:

cliena
30.12.2006, 18:18
Rezultat umrlih na cestahi so pa še vedno na istem nivoju, kot so bili pred leti... Torej: NI NAPREDKA!!!
Sej ga res ni...:nonono:

albundy
30.12.2006, 20:18
Rezultat umrlih na cestahi so pa še vedno na istem nivoju, kot so bili pred leti... Torej: NI NAPREDKA!!!
ali pa je napredek. odvisno kako gledaš. verjetno je tudi statistično več avtov in novih voznikov na cestah. vsako leto več, žrtev pa približno enako.
glede na to da po 23letih vozniškega staža opažam, da je vse več voznikov aberveznikov, ki ne znajo opazovati prometa, predvidevati situacij, uporabljati smerokazev, zavor ( in zavornih luči!!), zadnjih meglenk....je mrtvih še razmeroma malo.

nejc
31.12.2006, 09:28
A kdo slučajno ve, a mora bit po zakonu označen stacionarni radar ali ne?

Na primorski AC(smer prot Kopru) je neoznačen radar tik pred odcepom za Senožeče. Ko se pelješ mimo Divače pod Nanosom, pelješ čez tist strm hrib in na drugi strani spodaj je radar.