Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : SiOL in njihov način reševanja pritožb


LeonVeliki
08.01.2007, 13:00
Pozdravljeni!
Po že več kot 4 mesečnem pregovarjanju s SiOLom, sem se odločil, da tudi ostalim uporabnikom SiOLovih storitev povem, kaj jih čaka, v primeru nestrinjanja z njihovo politiko vodenja.
Septembra sem dal vlogo za preselitev ADSL priključka. Seveda mi operaterji na 0801000 prijazno pošljejo obrazce, ki jih moram podpisati. Vse lepo in prav.
Čakam en mesec, ko naj bi bil prenos opravljen in sem imel na stari lokaciji že en mesec odklopljen ADSL, pa mi rečejo na 0801000, da je to standardno da traja toliko časa. V redu, počakam še tri tedne. Zopet pokličem. Odgovor je isti: "to traja." No, v vednost pa to, da sem dobil položnico za 10k, za mesec naročnine, katerega sploh nisem imel. Potem sem imel nesposobnih SiOLovec zadosti in sem poklical na telekom v Mariboru, kjer so se potem oni zavzeli, da sem imel priklopljen internet v naslednjih dveh tednih.
Seveda, je bilo vmes še veliko klicarjenja in čakanja na liniji 0801000 PO 30 IN VEČ MINUT!!! Halo, za 10k na mesec, ki jih plačujem za naročnino, da ne morejo zaposliti še kakega študenta, da mi bo lahko povedal to traja!?
Po pregledovanju plačanih položnic pa sem ugotovil, da sploh nisem imel nikoli obljublejnih treh brezplačniih mesecev interneta, kot so oglaševali.
Seveda sem po končanem postopku preselitve napisal 2 strani dolgo pritožbo, z zahtevami po odgovorih.
In veste kaj sem dobil nazaj? V SiOLovem dopisu je pisalo, da so pritožbo poslali v reševanje Telekomu!!! HALO! Pa kaj ima telekom z nesposobnimi direktorji iz SiOLa? Potem sem SiOLu zopet poslal dobis, da zahtevam odgovor na mojo pritožbo. In zopet dobim nazaj dopis, da so mi prizali 10% popust!
Zopet napišem dobis SiOLu, na katerega pa so očitno pozabili.

Počutim se, kot da so na SiOLu sami veleumi, vsi uporabniki pa smo za njih bakterije brez pameti. Z dopisi, ki jih pošiljajo naokoli imajo ljudi za budale. Sram vas bodi.
V kolikor pa od SiOLa ne bom dobil odgovora, ki je vreden da se ga sploh prebere, pa SiOL še ni slišal zadnje od mene.

d28
08.01.2007, 13:40
Jaz sem že zdavnaj ugotovil, da živimo v državi, kjer se navaden državljan ne more zoperstaviti nobeni večji firmi ne glede na to kaj se mu zgodi.

Tožbe pa so itak vedno drage, zelo zamudne in na koncu nikoli ne veš kako se bo sodnik/sodnica odločil.
Naša sodišča so kot "a box of chocolates, you never know what you're gonna get". ;)

LeonVeliki
08.01.2007, 14:09
Ma tožaril se ne bom, vsekakor pa tak način ni dostojen za tako ugledno podjetje. Še posebej, če nisem osamljen primer.

klemenr
08.01.2007, 14:57
Spoštovani uporabnik LeonVeliki!

Način in postopek reševanja reklamacijskega zahtevka je znan. Lahko vam zagotovim, da se prejete reklamacije rešuje ažurno in v skladu z internimi pravilniki, ki so v skladu s slovensko zakonodajo.

V vašem primeru navajate, da z načinom našega reševanja reklamacijskega postopa niste zadovoljni in da niste prejeli konkretnega odgovora na vašo reklamacijo. Zaradi navedenega vas naprošam, da mi na elektronski naslov klemen-forumi@siol.net, sporočite vaše naročniške podatke ali številko reklamacije.

Postopek reševanja vaše reklamacije bom pregledal in vam hkrati podal odgovor na vaše pritožbe.

Hvala za razumevanje.

Klemen Ramoveš
Vodja stikov z uporabniki / Head of Customer Relations Department

SiOL d.o.o, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana
T: + 386 1 473 00 00
F: + 386 1 473 00 84

www.siol.net

SloCop
08.01.2007, 17:38
Jst pa moram rečt da reklamacije ki sem jih imel sicer dolgo trajajo, ampak so v kolikor so podane tako kot treba vsaj v vseh mojih primerih rešene tako kot treba. Včasih je tudi na strani uporabnika krivda, ker kakšno zadevo ne napiše dovolj natančno ali ker je kar tiho ko kaj ne dela potem pa cez n časa zadevo reklamira. Upam da bojo tebi s posredovanjem Klemna hitro uredili nastalo težavo.

l.p.

d28
08.01.2007, 18:13
Jaz tudi že kar dolgo čakam z mojo reklamacijo. Upam, da bo korektno rešena, ker sem izgubil že dovolj živcev in nenazadnje tudi časa in denarja.

bastard
09.01.2007, 09:28
Zakaj se mora vedno uporabnik zagovarjati, če sploh ni nič kriv? Ne razumem zakaj ima $iol potem zaposlene sploh ljudi? Večina primerov da hodijo po plače, naredijo pa bolj malo.