Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Katastrofa


andreja_1
10.01.2007, 19:18
malo pred novim letom sem posredovala na Siol naslednje sporočilo:

Lepo pozdravljeni!

Pred kakšnim dobrim letom, sem kupila ADSL paket solo - razvezan dostop. V paketu je bil modem Sagem Fast 3344. In že celo leto mi prekinja povezavo. Prej me to ni motilo, ker to prekinjanje ni bilo tako pogosto kot je sedaj, včasih je bilo tudi po teden dni o.k. Zdaj zadnje čase je pa za znoret, pride kakšen dan ko mi v petih minutah tudi prekine po 3x 4x zapored (kot je npr. danes), in tudi povezati se nemorem več nazaj, tudi če iz telefona pokličem ven ni nič bolje. Pride pa spet dan ko dela o.k. To je postalo zelo moteče in me zanima v čem je vzrok?? In če bi lahko to popravili?!

Napiše mi napaka: 678 oddaljeni računalnik se ni odzval.

Hvala za razumevanje, Andreja

dobila odgovor:
Spoštovani,
veseli nas, da ste se z vašim vprašanjem obrnili na nas.

Na povezavi so opazne prekinitve, tako da se napako prijavil na telekom, kjer bodo
opravili meritve linije.
Telekom vas bo obvestil na gms št: xxxxxxxxxxx

V primeru dodatnih informacij nam lahko 24 ur na dan pišete na elektronski naslov info@siol.net. Z veseljem vam bomo pomagali.

Lep dan še naprej!
xxxxxxxxxxxxx
Oddelek za stike z uporabniki
SiOL d.o.o., Cigaletova 15, 1000 Ljubljana



In nato, kliče gospod od dežursta, ki mi reče, da če pridejo pogledat, kaj je na liniji narobe, da gre to na naše stroške in da stane ena ura neklaj čez 7.000 sit, nato je še nekaj govoril, ter se poslovil???Mislim, kakšen odnos In kaj naj sedaj, lepo opazujem kako mi prekinja linijo vsaki dve minuti???:mad: :mad: :mad: ::nonono: :nonono:

Komaj čakam, oktober, da poteče pogodba!!!!! če ima pa kdo kakšen nasvet, kako lahko sama rešim problem, bi bila pa zelo vesela, ker drugače se bom poslovila od interneta do nedalnega, ker mi samo para živce!!:mad:

d28
10.01.2007, 19:59
andreja, ne sekiraj se!

če vse ostalo odpove in ne urediš s siolom-moraš pač biti zelo vztrajna in odločna, imaš še vedno na voljo konkurenco T2.

žal pa se danes ponudniki kot je Siol ne zavedajo, da sta predvsem internet in e-mail postala nujen del vsakdana za študij ali službo.

upam, da zrihtaš!

Veron
10.01.2007, 20:06
Siol tuki nima veliko, dejansko je tole malo preveč arogantno s strani telekomovca.

Sicer tak obisk, torej da premerijo linijo stranka ne plača. Tako da pošlji še enkrat mail, da še enkrat prijavijo in zahtevajo meritve.

bobi
10.01.2007, 21:35
Siol tuki nima veliko, dejansko je tole malo preveč arogantno s strani telekomovca.

Sicer tak obisk, torej da premerijo linijo stranka ne plača. Tako da pošlji še enkrat mail, da še enkrat prijavijo in zahtevajo meritve.

Kako to misliš " Siol tukaj nima veliko" ?
Kdo pa izdaja račune, kdo pa je podpisnik pogodbe ? Je to Siol, ali Telekom?

Veron
10.01.2007, 22:33
V primeru, da je potrebna meritev linije, da se lahko izjasni ali bo internet delal normalno ali ne ni strošek stranke. To sem želel povedat.

storz
11.01.2007, 06:34
malo pred novim letom sem posredovala na Siol naslednje sporočilo:

Lepo pozdravljeni!

Pred kakšnim dobrim letom, sem kupila ADSL paket solo - razvezan dostop. V paketu je bil modem Sagem Fast 3344. In že celo leto mi prekinja povezavo. Prej me to ni motilo, ker to prekinjanje ni bilo tako pogosto kot je sedaj, včasih je bilo tudi po teden dni o.k. Zdaj zadnje čase je pa za znoret, pride kakšen dan ko mi v petih minutah tudi prekine po 3x 4x zapored (kot je npr. danes), in tudi povezati se nemorem več nazaj, tudi če iz telefona pokličem ven ni nič bolje. Pride pa spet dan ko dela o.k. To je postalo zelo moteče in me zanima v čem je vzrok?? In če bi lahko to popravili?!

Napiše mi napaka: 678 oddaljeni računalnik se ni odzval.

Hvala za razumevanje, Andreja

dobila odgovor:
Spoštovani,
veseli nas, da ste se z vašim vprašanjem obrnili na nas.

Na povezavi so opazne prekinitve, tako da se napako prijavil na telekom, kjer bodo
opravili meritve linije.
Telekom vas bo obvestil na gms št: xxxxxxxxxxx

V primeru dodatnih informacij nam lahko 24 ur na dan pišete na elektronski naslov info@siol.net. Z veseljem vam bomo pomagali.

Lep dan še naprej!
xxxxxxxxxxxxx
Oddelek za stike z uporabniki
SiOL d.o.o., Cigaletova 15, 1000 Ljubljana



In nato, kliče gospod od dežursta, ki mi reče, da če pridejo pogledat, kaj je na liniji narobe, da gre to na naše stroške in da stane ena ura neklaj čez 7.000 sit, nato je še nekaj govoril, ter se poslovil???Mislim, kakšen odnos In kaj naj sedaj, lepo opazujem kako mi prekinja linijo vsaki dve minuti???:mad: :mad: :mad: ::nonono: :nonono:

Komaj čakam, oktober, da poteče pogodba!!!!! če ima pa kdo kakšen nasvet, kako lahko sama rešim problem, bi bila pa zelo vesela, ker drugače se bom poslovila od interneta do nedalnega, ker mi samo para živce!!:mad:

kaj pa če probate nastavit modem kot router in da vidimo če bo tudi takrat prekinjalo.

lp,
storz

andreja_1
11.01.2007, 08:20
kaj pa če probate nastavit modem kot router in da vidimo če bo tudi takrat prekinjalo.

lp,
storz

A lahko kdo pove, kako se to nastavi??

Veron
11.01.2007, 09:19
Odpreš IE utipkaš 192.168.2.1 uporabniš uporabniško ime in geslo "user".
Greš pod zavitek "Internet access settings" in tam upišeš uporabniško ime in geslo od ADSL dostopa ter pritisneš "start" > nato pa še next in save.

andreja_1
11.01.2007, 10:18
Odpreš IE utipkaš 192.168.2.1 uporabniš uporabniško ime in geslo "user".
Greš pod zavitek "Internet access settings" in tam upišeš uporabniško ime in geslo od ADSL dostopa ter pritisneš "start" > nato pa še next in save.

kaj pa če ti te strani sploh noče odpret? kot jo meni noče...:dontknow:

Veron
11.01.2007, 10:22
Potem pa bo potrebno ročno upisati ip naslove v mrežno kartico...

Start ( > nastavitve) > Nadzorna plošča > Omrežne povezave > local area conenction ali Lan or high speed internet > desni klik na ikono pa lasnosti > poiščemo Internet protocol TCP/IP > označimo (NE KLUKCA!) > lasnosti > uporabi ta ip naslov >

ip naslov: 192.168.1.10
maska omrežja: 255.255.255.0
privzeti prehod: 192.168.1.1

Prednostni DNS: 193.189.160.13
Nadomestni DNS: 193.189.160.23

andreja_1
11.01.2007, 11:13
Potem pa bo potrebno ročno upisati ip naslove v mrežno kartico...

Start ( > nastavitve) > Nadzorna plošča > Omrežne povezave > local area conenction ali Lan or high speed internet > desni klik na ikono pa lasnosti > poiščemo Internet protocol TCP/IP > označimo (NE KLUKCA!) > lasnosti > uporabi ta ip naslov >

ip naslov: 192.168.1.10
maska omrežja: 255.255.255.0
privzeti prehod: 192.168.1.1

Prednostni DNS: 193.189.160.13
Nadomestni DNS: 193.189.160.23

označimo (NE KLUKCA!) samo pri meni more biti klukca ker drugače nemorem kliknat lastnosti

kakorkoli:
najlepša hvala,:2thumbs: :2thumbs: naredila tak kot reku, zdaj bomo pa videli kako bo delalo, čeprav danes spet dela ok brez problemou (oz. vrglo ven (beri samo) 1x, kako bo pa sedaj delovalo bomo pa videli, upam da bo o.k. bom poročala!!!

mark2
11.01.2007, 12:10
Storitev za katero plačuješ ti mora delati, zato zahtevaj, da se napaka odpravi. Enostavno teži toliko časa. Kliči 0801000 /3 (prijavijo na telekom) ali pa kar 116, če imaš še telekomov tel. priključek oz. veš št. PRD.

Odprava napake se ne zaračuna (če ti povezava pada, je napaka na njihovi strani), naslednjič ko ti rečejo, da boš plačala jih kar povabi...verjemi ne bodo ti računali:)

Lp

Senitel
11.01.2007, 12:20
označimo (NE KLUKCA!) samo pri meni more biti klukca ker drugače nemorem kliknat lastnosti

kakorkoli:
najlepša hvala,:2thumbs: :2thumbs: naredila tak kot reku, zdaj bomo pa videli kako bo delalo, čeprav danes spet dela ok brez problemou (oz. vrglo ven (beri samo) 1x, kako bo pa sedaj delovalo bomo pa videli, upam da bo o.k. bom poročala!!!
Kljukca na TCP/IP seveda mora bit, samo ne smeš pa kliknit na kljukco oziroma un okenček, ker tako izklopiš TCP/IP.
Pa še glede IP... Če je modem na 192.168.2.1 (kot je napisal Veron) potem moraš IP nastavit na 192.168.2.10 in privzet prehod na 192.168.2.1 (ostalo tako kot je Veron napisal).

andreja_1
11.01.2007, 12:26
Kljukca na TCP/IP seveda mora bit, samo ne smeš pa kliknit na kljukco oziroma un okenček, ker tako izklopiš TCP/IP.
Pa še glede IP... Če je modem na 192.168.2.1 (kot je napisal Veron) potem moraš IP nastavit na 192.168.2.10 in privzet prehod na 192.168.2.1 (ostalo tako kot je Veron napisal).

hja IP ki si ga ti navedel jaz sploh nemorem utipkat...kot tudi prevzetega prehoda, ma bomo videli, kaj za vraga bo delalo z internetom sedaj...

andreja_1
11.01.2007, 12:28
Storitev za katero plačuješ ti mora delati, zato zahtevaj, da se napaka odpravi. Enostavno teži toliko časa. Kliči 0801000 /3 (prijavijo na telekom) ali pa kar 116, če imaš še telekomov tel. priključek oz. veš št. PRD.

Odprava napake se ne zaračuna (če ti povezava pada, je napaka na njihovi strani), naslednjič ko ti rečejo, da boš plačala jih kar povabi...verjemi ne bodo ti računali:)

Lp

bomo videli sedaj kaj bo???? Če ne bo o.k. bodo pa vsekakor povabljeni na delo k meni!!:D

Veron
11.01.2007, 12:29
Mišleno je blo da ne klikate na kljukco (poslednično je ne bo več)... ampak da kliknete malo stran od kljukice, tako da bo celoten napis internnet protocol obarvan modro.

Aya andreja_1 ti imaš Sagem F@st 3344, torej ipje dejansko moraš nastavit takole:

ip adress: 192.168.2.10
subnet mask: 255.255.255.0
default gateway: 192.168.2.1

dns pa enako kot prej.

Potem v IE odpreš "stran" 192.168.2.1 in utipkaš uporabniško ime "user" in geslo "user".
Greš pod zavitek Internet access settings, ter tam še utipkaš upr. ime in geslo od ADSL dostpla > start > next > save.

Upam da si takole naredila in da potem v Windowsih ne klikaš več "vspostavi povezavo" (pppoe)

andreja_1
11.01.2007, 13:27
Mišleno je blo da ne klikate na kljukco (poslednično je ne bo več)... ampak da kliknete malo stran od kljukice, tako da bo celoten napis internnet protocol obarvan modro.

Aya andreja_1 ti imaš Sagem F@st 3344, torej ipje dejansko moraš nastavit takole:

ip adress: 192.168.2.10
subnet mask: 255.255.255.0
default gateway: 192.168.2.1

dns pa enako kot prej.

Potem v IE odpreš "stran" 192.168.2.1 in utipkaš uporabniško ime "user" in geslo "user".
Greš pod zavitek Internet access settings, ter tam še utipkaš upr. ime in geslo od ADSL dostpla > start > next > save.

Upam da si takole naredila in da potem v Windowsih ne klikaš več "vspostavi povezavo" (pppoe)

ampak, meni še vedno ne odpre te strani???

Veron
11.01.2007, 13:39
Pa računalnik je ukloplen na stranki ETH1?

Drugače pa bi te prosil za tvoje uporabniško ime (če mi ga sporočiš na ZS).

edit: pa po upisu ipjev v mrežno kartico, je ponavadi potrebno računalik ponovno zagnat, pa mogoče še probat v IE spremenit nastavitve na:
Orodja > Internetne možnosti > Povezave > naj bo označena "Nikoli ne vspostavi povezave"

andreja_1
11.01.2007, 13:48
Pa računalnik je ukloplen na stranki ETH1?

Drugače pa bi te prosil za tvoje uporabniško ime (če mi ga sporočiš na ZS).

edit: pa po upisu ipjev v mrežno kartico, je ponavadi potrebno računalik ponovno zagnat, pa mogoče še probat v IE spremenit nastavitve na:
Orodja > Internetne možnosti > Povezave > naj bo označena "Nikoli ne vspostavi povezave"

no bom še to probala, drugače maš pa na zs

Veron
11.01.2007, 13:55
No tuki smo ugotovili zakaj ne more do modema... Računalnik ima povezan preko USB umesnika na modem.

*zbrisal

bartmatej
11.01.2007, 14:02
Glih tko se da sam je drug IP(če se ne motim 192.168.4.1).

LP Matej

d28
11.01.2007, 14:03
Se samo meni zdi nesprejemljivo, da se mora uporabnik sam ukvarjati s takšnimi stvarmi, če je napaka na strani ponudnika?

andreja_1
11.01.2007, 14:07
Glih tko se da sam je drug IP(če se ne motim 192.168.4.1).

LP Matej

hja to mi je včasih odprlo, zdaj pa še tega več ne :dontknow: :dontknow: :dontknow:

andreja_1
11.01.2007, 14:08
Se samo meni zdi nesprejemljivo, da se mora uporabnik sam ukvarjati s takšnimi stvarmi, če je napaka na strani ponudnika?

men je važn sam da začne internet delat tak kot more, drugače imaš pa prau:)

andreja_1
11.01.2007, 14:09
No tuki smo ugotovili zakaj ne more do modema... Računalnik ima povezan preko USB umesnika na modem.

Preko usbja pa ni mogoče dostopat do modema (no usaj ne da bi jst vedu kako).

no bom probala zbrisat adsl pa ga preko mrežne povezat, če bom znala:) :) (pač nimam pojma o teh stvareh)

Veron
11.01.2007, 14:12
No bartmatej ima tukaj verjetno prav,...

Drugače pa je zelo priporočljivo, da se računalnik le poveže preko mrežnega kabla na mrežno kartico, je veliko bolje.

Ker ta protokol je veliko hitrejši od usbja.

Se samo meni zdi nesprejemljivo, da se mora uporabnik sam ukvarjati s takšnimi stvarmi, če je napaka na strani ponudnika?
S tem, da se bo modem naštimal kot ruter se bo najbolje vidilo kje je težava in jo bo veliko lažje locirat in odpravit.

no bom probala zbrisat adsl pa ga preko mrežne povezat, če bom znala:) :) (pač nimam pojma o teh stvareh)
No ADSL povezave ni potrebno zbrisat.

andreja_1
11.01.2007, 14:41
No bartmatej ima tukaj verjetno prav,...

Drugače pa je zelo priporočljivo, da se računalnik le poveže preko mrežnega kabla na mrežno kartico, je veliko bolje.

Ker ta protokol je veliko hitrejši od usbja.


S tem, da se bo modem naštimal kot ruter se bo najbolje vidilo kje je težava in jo bo veliko lažje locirat in odpravit.


No ADSL povezave ni potrebno zbrisat.

ok no jz sm zbrisala, ker drugsče neznam.... sem naštimala preko mrežne in mislim da tudi deluje sedaj kot ruter, vsaj narejeno je tako kot rekli naj naredim, če pa še vedno nebo delalo pa vam sporočim

Če pa deluje pa najlepša hvala, in dobiš v bodočnosti pa pijačko, samo morač boš povedati, kje te naj najdem...:) :) :)


p.s. zdej full tale DATA utripa, kar prej ni, pa ikonca ADSL-ja spodaj desno piše hitrost 100.0 Mb/s kar je prej pisalo10.0 Mb/s

Veron
11.01.2007, 14:49
kar sm omenil, protokol preko mreže je veliko veliko hitrejši kokr usb :)

Zdaj bomo lahko ugotovili točno, kje je problem ali kje je bil.

Veron
11.01.2007, 15:20
Glih tko se da sam je drug IP(če se ne motim 192.168.4.1).

LP Matej
192.168.4.1 je na starih verzijah za dostop do modema preko USBja.
192.168.6.1 za preko wifi

na novih verzijah pa je za use 3 protokole 192.168.2.1 vendar za wifi nisem prepričan, če spusti sploh na modem.

andreja_1
11.01.2007, 17:43
pa še nekaj me zanima, zakaj nekdo ko kkliče na navadni telefon meni vedno vn vrže, kaj ni ADSL to da naj bi bila zase linija in da s telefonsko linijo nima veze??

Veron
11.01.2007, 18:01
Kako pa imaš kable povezane?

Ker če tudi telefon vn meče, pa so kabli ok, potem je verjetno težava na liniji.

storz
12.01.2007, 06:22
Se samo meni zdi nesprejemljivo, da se mora uporabnik sam ukvarjati s takšnimi stvarmi, če je napaka na strani ponudnika?

so primeri, ko je težava tudi pri uporabniku. Zato sem svetoval da se nastavi modem kot router pa da vidimo iz naše strani če linija prekinja.

To da je na USBju prekinjanje je pa tudi zelo odvisno od računalnika do računalnika in kakšni so gonilniki za USB.

lp,
storz

storz
12.01.2007, 06:27
Se pa strinjam da bi morali to tudi na helpdesku preverit kam imate priklopljeno in probat s tem da se nastavi kot router. Verjetno se niste razumeli pa so mislili da pada sinhronizacija.

lp,
storz

andreja_1
12.01.2007, 07:53
Kako pa imaš kable povezane?

Ker če tudi telefon vn meče, pa so kabli ok, potem je verjetno težava na liniji.

Kabli so zvezani tako kot morajo bit.

andreja_1
12.01.2007, 07:54
so primeri, ko je težava tudi pri uporabniku. Zato sem svetoval da se nastavi modem kot router pa da vidimo iz naše strani če linija prekinja.

To da je na USBju prekinjanje je pa tudi zelo odvisno od računalnika do računalnika in kakšni so gonilniki za USB.

lp,
storz

modem je nastavljen kot router, vsaj moral bi biti, nastavila sem tako kot je napisal Veron.

andreja_1
12.01.2007, 07:55
Se pa strinjam da bi morali to tudi na helpdesku preverit kam imate priklopljeno in probat s tem da se nastavi kot router. Verjetno se niste razumeli pa so mislili da pada sinhronizacija.

lp,
storz

hja razmeli, gospodu, ki je klical je bilo preko telefona jasno povedano da ADSL lučka utripa takrat ko internet ne dela!

Veron
12.01.2007, 08:04
Napaka je bila še enkrat prijavljena, tokrat v upanju, da se bo odpravilo. Problem je ker sinhronizacija pada.

andreja_1
12.01.2007, 08:11
Napaka je bila še enkrat prijavljena, tokrat v upanju, da se bo odpravilo. Problem je ker sinhronizacija pada.

O.K. najlepša hvala

andreja_1
12.01.2007, 11:52
še eno vprašanje ali je možno, da je problem na Sagemu?? Bi bilo potem o.k. če bi nabavili novi modem in sagema zavrgli??

Klical je gospod (tokrat je bil takšen kot mora biti) rekel da je popravil, in da so opravili meritve pa reku da bi sedaj moralo delat, pa malo prej ponovno vrglo ven.

Veron
12.01.2007, 14:53
Modme ima 6.15 verzijo, katera je zelo stara. Sem dal nadgradnjo.

Ostali podatki so na ZS.

andreja_1
13.01.2007, 11:51
hja...še vedno utriple...:mad:

a je dejansko možno da so kabli resnično dotrajani??Kajti kablni so cca. 20 let eni in isti.

Veron
13.01.2007, 12:18
No te stvari smo prijavili, bojo preverili če so kabli ok.

andreja_1
15.01.2007, 12:10
No je bil zdajle, na obisku g. iz telekoma in je preveru škatlico, ter rekel da je tukaj bil problem, kajti včasih je bil telefon napelan v spodnje pritličje, in kasneje se ja tam telefon odstranil ter se napravil v zgornjem štuku, kjer je še sedaj, telefonska linija je pa spodaj ustala in je reku da čeprav ni telefona da linija oz. štrom vseeno potuje...zdaj bomo pa videli ali je bila res tukaj napaka ali ne...

andreja_1
16.01.2007, 08:05
kot sem predvidevala, še vedno utripa!!!!!

andreja_1
18.01.2007, 07:56
kaj pa sedaj???

jrozma
18.01.2007, 15:22
Mislim da če DATA utripa to ni nič nenavadnega.
Kaj pa prekinjanja, so izginila?

andreja_1
18.01.2007, 15:33
Mislim da če DATA utripa to ni nič nenavadnega.
Kaj pa prekinjanja, so izginila?
joj, ja pa ja:mad: ...mal starejša sporočila preglej, in bi vidu da lučka za ADSL utripa, DATA more pa tak al tak utripat

andreja_1
21.01.2007, 14:20
Mišleno je blo da ne klikate na kljukco (poslednično je ne bo več)... ampak da kliknete malo stran od kljukice, tako da bo celoten napis internnet protocol obarvan modro.

Aya andreja_1 ti imaš Sagem F@st 3344, torej ipje dejansko moraš nastavit takole:

ip adress: 192.168.2.25
subnet mask: 255.255.255.0
default gateway: 192.168.2.1

dns pa enako kot prej.

Potem v IE odpreš "stran" 192.168.2.1 in utipkaš uporabniško ime "user" in geslo "user".
Greš pod zavitek Internet access settings, ter tam še utipkaš upr. ime in geslo od ADSL dostpla > start > next > save.

Upam da si takole naredila in da potem v Windowsih ne klikaš več "vspostavi povezavo" (pppoe)

imam eno vprašanje glede tega, za drugi računalnik ali vse isto naredim, pa iste IP-eje notr vpišem al kako, ali morem kje kaj spremeniti??

Veron
21.01.2007, 16:10
2. računalnik use isto, le da se je drugačen ip adress

192.168.2.24

andreja_1
21.01.2007, 17:27
O.K., hvala lepa :2thumbs:

Veron
21.01.2007, 20:06
Aya pa trenutno kolko se spomnim, imaš eth1 zadan in ob boku za računalnike.

andreja_1
21.01.2007, 21:19
Aya pa trenutno kolko se spomnim, imaš eth1 zadan in ob boku za računalnike.

hja, kaj pa eth2??al kaj

Veron
21.01.2007, 22:08
Treba je prekonfigurirat.
Torej postavit porte na DATA.

andreja_1
22.01.2007, 08:49
Treba je prekonfigurirat.
Torej postavit porte na DATA.

ajoj, nimam pojma :blush:

Death Paladin
22.01.2007, 10:20
Kaj sinhronizacijo so ti zaj porihtali, al ti jo se vedno ven vrze ob dohodnem klicu telefona ? V primeru, da ti ne dela, se preizkusi z nadomestnim modemom.. Jaz sem imel isti problem s sinhronizacijo modema, le da je v mojmu primeru bila tezava s Sinope modemom in ISDN linijo, ravno Sagem mi pa deluje tak kot mora. Vredno je poizusit se to.. Za porte ima Sagem privzeto nastavlen ETH1 na DATA in ETH2 na VIDEO. Torej samo glej, da bo drugi PC vstekan v kateri kol ETH1 port. Tako kot je Veron povedal, imas en par portov ob strani in en par zadaj.

LP

Veron
22.01.2007, 10:36
sinhronizacija pada ko začne telefonirat? - tega podatka nisem zasledil v temi ali sem spregledal?

Death Paladin
22.01.2007, 10:41
pa še nekaj me zanima, zakaj nekdo ko kkliče na navadni telefon meni vedno vn vrže, kaj ni ADSL to da naj bi bila zase linija in da s telefonsko linijo nima veze??

Ce sem jaz prav razumel, bi naj to blo to.

Veron
22.01.2007, 11:03
Tkole, tukaj bi rad še eno stvar preveril...

Kabli morajo biti priklopleni takole:

Iz glavne utičnice gre kabel v razedelilec Line, potem in Modem gre v modem v port ADSL in iz phone v telefon(e).

Upam, da ni še kje v hiši kak telefon prikloplen.

Če so zadeve tako kot sem napisal, torej usi telefoni kateri so v hiši so priklopleni za razdelilcem, potem je velika možnost da je pokvarjen razdelilec (v tem primeru se ga zamena in je ok).

Če pa niso kabli tako kot sem opisal, pa bo treba prvo za to poskrbet.

linux_usr
22.01.2007, 11:25
Ja glede tistih motenj telefon -ADSL je največja verjetnost, da je filter - ona škatlica, ki razdeli telefon in ADSL slab. V tem primeru kontaktiraj telekomovce in jim to povej :) včasih se lahko tudi zgodi, da je sama napeljava v hiši dotrajana kar vnaša neke impedance ki lahko spremenijo lastnosti tega filtra...Najprej je treba pogledat na tistih mestih, kjer so lahko kontakti dotrajani (rjavi itd). Drug razlog da pada modem iz interneta je to, da je na strani centrale problem na modemu za tvojo linijo - parico in tam ne dela filter. Tretja - najslabša varjanta je to, da vsem v centrali pada dol zaradi preobremenitve ali kakih drugih težav. Dobro bi blo če maš kakšnega soseda , da bi ga lahko kaj vprašala o tem.

andreja_1
22.01.2007, 12:51
sinhronizacija pada ko začne telefonirat? - tega podatka nisem zasledil v temi ali sem spregledal?
sinhonizacija ni padala ko se je telefoniralo, oziroma to ni bilo vedno...

Tkole, tukaj bi rad še eno stvar preveril...

Kabli morajo biti priklopleni takole:

Iz glavne utičnice gre kabel v razedelilec Line, potem in Modem gre v modem v port ADSL in iz phone v telefon(e).

Upam, da ni še kje v hiši kak telefon prikloplen.

Če so zadeve tako kot sem napisal, torej usi telefoni kateri so v hiši so priklopleni za razdelilcem, potem je velika možnost da je pokvarjen razdelilec (v tem primeru se ga zamena in je ok).

Če pa niso kabli tako kot sem opisal, pa bo treba prvo za to poskrbet.
kabli so napeljani prav in je v hiši samo en telefon, tudi ko je bil prejšni teden pri nas telekomovec je reku da je drugače napeljano vredu!

Ja glede tistih motenj telefon -ADSL je največja verjetnost, da je filter - ona škatlica, ki razdeli telefon in ADSL slab. V tem primeru kontaktiraj telekomovce in jim to povej :) včasih se lahko tudi zgodi, da je sama napeljava v hiši dotrajana kar vnaša neke impedance ki lahko spremenijo lastnosti tega filtra...Najprej je treba pogledat na tistih mestih, kjer so lahko kontakti dotrajani (rjavi itd). Drug razlog da pada modem iz interneta je to, da je na strani centrale problem na modemu za tvojo linijo - parico in tam ne dela filter. Tretja - najslabša varjanta je to, da vsem v centrali pada dol zaradi preobremenitve ali kakih drugih težav. Dobro bi blo če maš kakšnega soseda , da bi ga lahko kaj vprašala o tem.


kar se pa tega tiče ima sosed prii (metalingu al kje že) internet pa mu dela brez problema, tko da nevem, in mogoče je res kriv razdelilec, ali pa (kar jaz še bolj mislim da je krivo) modem.

Death Paladin
22.01.2007, 17:13
Naceloma lahka poskusis brez spliterja, ker ta na modem tak al tak nima vpliva. Spliter ("filter") je not samo zato, da ti frekvence, ki so visje od 4 Khz izloci, ki bi interferirale Voice komunikacijo (po domace telefon). Jaz tudi mislim, da je tezava v modemu, naj ti sosed svojega posodi za v test, pa se prepricaj..

Meni je Sinopeja samo dol metalo (v intervalih od 1-30 minut) ali pa takrat, ko se je vzpostavila telefonska zveza. In noben od telekomovcev ni vedel, kaj je krivo. Zamenjali so mi takrat vse (spliter, NT1, na centrali probavali "hokus pokuse"). Nato sem vzel stvar v svoje roke ter sprobal kolegovega Sagema in glej.. modem je deloval tako kot mora. Od kar imam novega Sagema, ni vec nobenih problemov s sinhronizacijo, kot jo je imel Sinope.

Veron
22.01.2007, 17:39
če ti na 30min prekinja sinope ali ganymade potem imaš upisano uporabniško ime siol in geslo internet v modemu (da deluje kot ruter)

andreja_1
22.01.2007, 19:00
Ma nevem jaz kaj je zdej, ker dones vidim da mi tudi enkrat NI vrglo ven, oz. zjutraj preden sem preklopla računalnik je utripal, potem pač modem iz štroma ven in nazaj not in dela do zdajle brezhibno, včerj enkrat vn vrglo...tudi ko smo nabavl adsl je (oz. se nespomnim da bi vn metalo, lahko pa da je tudi, ampak ni blo tako očitno) in se mi zdi da je delalo brezhibno, od lanskega decembra je pa katasrtrofa. Čeprav je že kdaj prej tudi vn vrglo ampak to ni bilo tako pogosto, ker se je naredilo da v kakšnih dveh, treh dneh, tudi ene položnice nisem mogla plačat ker je skoz prekinjalo. In človek pač potem znori...

andreja_1
22.01.2007, 19:03
A drugače, vsak modem dela (če ga pač nabavimo) ali more biti izključno od siol-a??

Veron
22.01.2007, 20:05
od siola (zaradi sw in podpore)

andreja_1
25.01.2007, 14:47
in spet utripla, medtem ko sem že mislila da je o.k. glede na to da mi je delalo tri dni brez problemou, danes pa spet ***e!! (pa naj še kdo reče, da ni težava na samem modemu...)

Veron
25.01.2007, 16:00
Lahko probaš z nadomestnim modem (probaj dobit nadomestni modem ganymade 822+).