Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Rabljen hatchback za 9000 EUR


mrjerry
18.01.2007, 07:20
Iscem soliden hatchback z naslednjimi lastnostmi:

letnik: 2003 ali novejsi (lahko 12/2002)
motor: bencinski, najraje 1.6 (ne vec)
prevozeni kilometri: do 80.000km
cim boljsa oprema
nekaramboliran
servisna knjiga

Odlocam se med Renault Megane, Ford Focus, Alfa Romeo 147, Citroen C4, Honda Civic in Toyota Corolla.

Zanimajo me kakrsnekoli izkusnje z omenjenimi vozili, se bolj vesel pa bi bil kaksnega namiga.

Falcao
18.01.2007, 09:19
Verjetno si že pregledal www.avto.net če pa nisi pa pejt čimprej kr je odlična stran.
Kar se tiče teh avtomobilov ki si jih naštel bi ti pa priporoču Citroen C4 ker ga mam js in do zdaj nism meu nobenih problemov z avtomobilom, pa udoben je tudi.

mrjerry
18.01.2007, 09:26
Ga prodas? :)

Ker za to ceno C4 ne dobis, je se prenov avto.
Dejansko bi najrajsi vzel meganea (Coupe)

Falcao
18.01.2007, 09:45
Ne na tvojo žalost ga še ne bom prodal :nonono: , ker mi je ful dober, mogoče enkrat v prihodnosti.

mrjerry
18.01.2007, 10:04
Dodatek... Ce se zadovoljim z rahlo vec kilometri in rahlo vecjim letnikom, vidim, da pride v igro tudi BMW 318. :shy: :P

ksimon
18.01.2007, 10:44
Hja BMW:blush:

Ga imam, pred kratkim peljal na redni servis in me še danes boli:(

Avto kot avto pa nimam kaj rečt, dokaj udoben, včasih je res mal pretrd, ovinke žere kakor hočeš:2thumbs:


Pač ko je redni servis ti je pol en cajt hudo, ampak z užitkom vožnje na cesti se pol vse lepo skompenzira;)

Lp!

mrjerry
18.01.2007, 10:45
Kateri BMW? Koliko si pa dal? :shy:

ksimon
18.01.2007, 10:50
Bmw 320d... 20.000 €:

mrjerry
18.01.2007, 10:54
20.000EUR si dal za REDNI servis?
to je pa vseeno moralo bit nekaj izrednega... :shy:

ksimon
18.01.2007, 10:59
ajoj, sem mislil koliko sem dal za avto:blush:

Servis me je pa stal bivših 280.000 jurjev

mrjerry
18.01.2007, 11:01
To se mi zdi pa ogromno... A so ti kaj posebnega rihtali ali je to dejansko redni servis (vsakic, ko ga peljes, das tolk)?

Ker toliko pa ne mislim dajati... Za trenuten avto placujem med 12 in 17 jurjev...

Smaug
18.01.2007, 11:06
Jazst bi se na tvojem mestu odlocal med zadnjimi tremi.
Alfa je sicer odlicen avto, ampak nikoli ne bom pozabil, kar mi je rekel eden mojih mehanikov, ko sem ga vprasal, kako je zadovoljen z avtom: "Alfa je odlicen avto, ce si mehanik, drugace nimas kaj praskati z njo" :)
Na splosno imajo rade sraufanje masine, tudi po izkusnjah ostalih.
Ford je avto, ki za svojo ceno ponuja ogromno, ampak imajo zanesljivost na psu. Lahko dobis odlicen avto, ki ti bo sluzil pol dekade brez da se dodaknes, ali pa bos v tem casu zmetal kup denarja za popravilo raznih bedarij. Glede na to, da kupujes rabljeno ti odsvetujem.
Megan ima udobje in (pre)mocno masino ter papirnat pleh. Imel v familiji dva; oba sicer brez kaksnih tehnicnih problemov, ampak za moje pojme mnogo prelahka karoserija, kar rado vzrokuje neobladljivosti pri visjih hitrostih. Boljse kot clio, thou.
S Citroeni nimam izkusenj ze zadnjih 15 let, ko je bil eden od malckov v familiji. Vedno konsistentni in baje da za svojo ceno novi modeli nudijo jako veliko. Malo se pozanimaj kaj in kako.
Honda Civic je superioren avto v vseh pogledih, edini problem je, ker je prakticno nemogoce dandanes dobiti rabljeno masino, ki ne bi bila v zadnjih izdihljajih ali pa se nagibala proti temu. Ce kupujes, rajsi pobaraj za pomoc kaksnega znalca.
Toyotica je jako luskan avto, ki ima vse, kar imajo veliki. Prasicje vozna stvar, jako hitro se navadis nanjo in ce dobis dober avto za solidno ceno, ga ne bos vec izpustil iz rok.

V biti, bi se odlocal med zadnjima dvema; imata hitrost, zanesljivost, obladljivost, solidno ceno. Poleg tega ti ni treba zrtvovati udobja za uzitek voznje. Ce ga rad pogazis po ovinkasti preriji nase male ti je to to. Za mestni avto ti je pa tako ali tako vseeno, vazno da je avto cim dlje brezhiben in brez servisa (Alfa tlele odpade).

ksimon
18.01.2007, 11:10
Ja lej jaz sem ga kupil ne dolgo tega nazaj, v bistvu lani. In sem rekel fantom, da mi ga naj preventivno pregledajo v celoti in določene felerje odpravijo (čist mal je volan pri visoki hitrosti treslo, vzrok je pa bil nepravilno umerjene gume). Rekli so da ni blo nč kaj posebnega in da so naredili kompleten test vseh nevemkoliko varnostnih točk (mislim da okol 60, ne vem). Prvotni račun je bil 200.000 jurjev, pol pa še davek na vsemogoče in rezultat 279.520 bivših.

Malo sem se pozanimal kako je naprej s temi cenami, pa mi je rekel, da se kvaliteta pač plača in da lahko pričakujem če ne bo z avtom nč kaj narobe cca. od 150.000-250.000 Jurjev (matr evri še mi ne potegnejo :))

Hja bo treba pač eno slabo plačo za pleh dat, kaj morem

Smaug
18.01.2007, 11:10
To se mi zdi pa ogromno... A so ti kaj posebnega rihtali ali je to dejansko redni servis (vsakic, ko ga peljes, das tolk)?

Ker toliko pa ne mislim dajati... Za trenuten avto placujem med 12 in 17 jurjev...

Na novi petici mojega strica zarnica kosta toliko, kot je moj avto vreden z novimi Pirellijevimi gumami :D

Ko je imel se staro petico, je po 6-7h letih cepnil na leto cca. 300 tisocakov rajnkih za razna popravila. Saj ne, da bi bil avto nezanesljiv, dalec od tega (v 8h letih je nacepal skoraj 300 tisocakov prevozenih), ampak so rezervni deli svinjsko dragi.

ksimon
18.01.2007, 11:16
Megan ima udobje in (pre)mocno masino ter papirnat pleh. Imel v familiji dva; oba sicer brez kaksnih tehnicnih problemov, ampak za moje pojme mnogo prelahka karoserija, kar rado vzrokuje neobladljivosti pri visjih hitrostih. .

Smaug jaz pa imam drugo izlušnjo. Imel megana hatcha 2001, neverjetno obvladljiv avto, pa čeprav je imel 1085 kg, kar pa ne predstavlja obvladljivost pri avtu. Važno je, da ima čim nižje težišče, kar pa Megan ima. Poglej samo Mercedesa A: Lahek, ozek, Zelo dober v ovinkih pri višjih hitrostih (So pač z elektroniko rešli bivši feler, ko se je prevračal)

mrjerry
18.01.2007, 11:20
Problem je, da je 10K EUR ZGORNJA meja, za to pa solidnega civica ali C4 preprosto ne dobis. Zgleda, da bo kar Megane :approve:. Veliko se jih ponuja, pa se dobre osebne izkusnje mam z njimi, poznam serviserje itd. 200K letno za servisiranje ne mislim placevat, pa naj gre v ovinke kakor hoce :approve:

Problem neobvladljivosti meganea ni v njegovi tezi, ampak kupu elektronike, zaradi cesar nimas tako natur obcutka v rokah.

ksimon
18.01.2007, 11:21
pa naj gre v ovinke kakor hoce :approve:

Niso samo ovinki v igri

ksimon
18.01.2007, 11:25
Problem neobvladljivosti meganea ni v njegovi tezi, ampak kupu elektronike, zaradi cesar nimas tako natur obcutka v rokah.

Dandanes ne dobiš več avtomobila z direktnim volanom, pač živimo v cajtu, kjer prevladuje elektronika, pa še huje bo. Po cajtu bo elektronika večina prevzela mehaniko.

mrjerry
18.01.2007, 11:28
Niso samo ovinki v igri

Zal nimam tolk denarja. Simple as that :(
300EUR letno redni servis je maksimum. Ce mi jih pa grozi 800, pri tem, da gre vse kot po maslu, je pa zame v drugi galaksiji.

Smaug
18.01.2007, 11:28
Dandanes ne dobiš več avtomobila z direktnim volanom, pač živimo v cajtu, kjer prevladuje elektronika, pa še huje bo. Po cajtu bo elektronika večina prevzela mehaniko.
Tocno to :approve:

Verjamem tvojim izkusnjam, ampak jazst se v Meganih nikakor ne morem znebiti obcutka, da pri visjih hitrostih ne obladujem avta...In tukaj mi je tudi A-jcek sumljiv :D
Enostavno se v avto ne pocutim varno (sploh ko sem videl, kako se pleh "topi" ob trku).

Smaug
18.01.2007, 11:29
Zal nimam tolk denarja. Simple as that :(

Delat pejt, ne pa da se tle po forumu pojas! :mad:

Zakaj pa spljoh rabis nov avto?

mrjerry
18.01.2007, 11:29
Delat pejt, ne pa da se tle po forumu pojas! :mad:

Zakaj pa spljoh rabis nov avto?
Za vozit drago v shopping :approve: :cool:

Smaug
18.01.2007, 11:31
Zal nimam tolk denarja. Simple as that :(
300EUR letno redni servis je maksimum. Ce mi jih pa grozi 800, pri tem, da gre vse kot po maslu, je pa zame v drugi galaksiji.

Servis za Megana te bo prisel popolnoma enako (ali pa se vec) kot za ostale nastete v tvoji izbiri.

BMdabaju je pak visji razred, ampak zaenkrat tega se ne rabis (hocem reci, da si revez :D ;) )

Smaug
18.01.2007, 11:32
Za vozit drago v shopping :approve: :cool:

Kam, v Tokijo?

Rajsi prisparaj se kaksnega tisocaka in bodi se eno leto s to kisto, ki jo imas.

ksimon
18.01.2007, 11:39
Enostavno se v avto ne pocutim varno (sploh ko sem videl, kako se pleh "topi" ob trku).

Hja ravno tu bi se moral počutit varno, ko vidiš kako pleh mučka spredi, da oblaži udarec tako, da kletka ostane v prvotni obliki. Samo to velja do hitrosti 60 km/h

Sem bil priča prometni ko sta se kušnila golf 2 in Renault Laguna. Golf spredaj malo zmečkan, od Lagune pa ni ostalo skoraj nič. Rezultat? Pri golfu je vozniku porinilo armaturno v rebra, voznik lagune pa jo je odnesel z prasko na nogi.

Smaug
18.01.2007, 11:50
No, sam bi si zelel, da nimam totalke, ce pri 40 kilometrih poberem kaksen avto pred mano. Dandanes je tehnologija ze tako napredovala, da morajo vsi avtomobili ustrezati nekim splosnim pravilom varnosti. GolfII definitivno se ni spadal v ta rang, je pa v vseh takratnih pogledih zgled genialnosti (takrat je bila varnost v avtomobilu vseeno tretirana drugace, kot dandanes).

EDIT: Poglej samo identicno situacijo, le da namesto Golfa vrines svojega BMW-ja.

ksimon
18.01.2007, 11:58
Jaz sem podal grobo razlago iz izkušenj, zakaj se nebi počutil varno v avtu, če imaš pleh da se "topi" ob trku. Hvalabogu, da se topi pleh, kot pa da se jaz topim.

Smaug
18.01.2007, 12:05
Saj se strinjam s teboj, ampak zakaj bi imel eno, ce imas lahko oboje. Mi je pa popolnoma vseeno za pleh, ce res pride do kaksnega karambola ( v biti mi je tudi tako popolnoma vseeno za njega), vazno da jaz neposkodovan prilezem iz vsega.
Ne morem pa preko tega, da se ne pocutim varno in da imam obcutek, da izgubljam kontrolo nad avtom, ko to ne zelim. Uzitku malo hitrejse voznje se pa ne mislim odpovedati zaradi ostalih atributov avta.
Verjamem, da se najde mnogo ljudi, ki jim je voznja s takim avtom vsec in naj bo tako. Vsakemu svoje.

Falcao
18.01.2007, 12:13
Ne vem kakšno Laguna je bla to sam, js sm čist drugačnga mnenja, to pa zato ker sm vidu nesrečo med Laguno in manjšim tovarnjakom ko se je tip z Laguno zaletu v zadnji del tovarnjaka in mu je odbil zadnji dve gumi. In zato mislim da Laguna nima slab pleh. Pri laguni je bila razbita leva meglenka in disk mu je zlomil, sam tko kot si že reku kabina je ostala nedotaknjena razen da so se airbagi odprli.

ksimon
18.01.2007, 12:13
Jaz te popolno razumem, da ne moreš pri meganu združit prijetno s koristnim. Tud BMW ni ravno rožica kar se tega tiče. No od serije 5 mogoče.

Bo treba 15 minut straha za sedmico :)

Smaug
18.01.2007, 12:24
Ce bos rabil 15 minut, si bos zagotovil kvecjemu toplo posteljo in zastonj hrano za par let :)

Falcao, ce imamo kamion zadaj zelezno varovalo, te ob vecji hitrosti v vsakem avtu zapakira v gepek. Ocitno je bil kamion ravno prav visok, da se je najvecja sila sprostila na zadnjih kolesih. Sreca za oba, ce mene vprasas.

ksimon
18.01.2007, 12:28
Ne vem kakšno Laguna je bla to sam, js sm čist drugačnga mnenja, to pa zato ker sm vidu nesrečo med Laguno in manjšim tovarnjakom ko se je tip z Laguno zaletu v zadnji del tovarnjaka in mu je odbil zadnji dve gumi. In zato mislim da Laguna nima slab pleh. Pri laguni je bila razbita leva meglenka in disk mu je zlomil, sam tko kot si že reku kabina je ostala nedotaknjena razen da so se airbagi odprli.

Vse je odvisno od spleta okoliščin in trka. Možno da je ostala spredaj cela, ti čist verjamem.

mrjerry
18.01.2007, 12:38
Tukaj sem bolj na ksimonovi strani. Renaulti imajo zelo prestudirano situacijo nesrece in so narejeni tako, da se veliko energije porabi za deformiranje pleha. Rezultat sicer na zunaj lahko zgleda grozno, ampak pogledati moras stanje v kabini. Drugo je, da crash testi povedo samo tretjino zgodbe. Ce se zaletita avto, ki ima dve toni in pol in avto, ki ima le pol tega, jo bo bolje odnesel prvi, pac zato, ker ima vecjo vztrajnost in bo rinil v nasprotnega. Prav bistvenih razlik, ce gledamo realne situacije, pa po mojem ni, ze zato ne, ker je vsaka nesreca poglavje zase. Ne mores rect, da so megani statisticno varnejsi od golfa, recimo.

Morm rect, da me mal mineva bmw mrzlica in se vedno bolj nagibam k megancku :P.

Smaug
18.01.2007, 12:42
Ti to na pol-urni bazi menjas zelje :D

Sprobaj se vsaj Corollico, ne bo ti zal.

EDIT: Lahko pa kupis Golfa trojko in vsakemu iz moje druzine IPhone. Ta opcija se mi tudi ne zdi slaba...

mrjerry
18.01.2007, 12:47
Ze osemnajstic, corolice za ta denar ne dobim.
BMW je bil trenutni preblisk... Zacetna zelja je bila pa vse od Ferrari Enzota navzdol proti Ladam. Ne delam razlik :clown:
Golf trojka... Don't like it. Vsec mi je stirica, ampak spet, predraga. Golfi zelo dobro drzijo ceno, jaz pa, kot receno, mislim furat dokler mi motor ne odpade s sasije.

Falcao
18.01.2007, 12:52
Sprobaj se vsaj Corollico, ne bo ti zal.

To sm jst tut slišu da nemški avti niso več tisto kar so včasih bili, da če si imel BMW-ja si bil car danes so kvalitetni tudi Toyote, Kie itd.

mrjerry
18.01.2007, 13:03
Ne mesaj Kie in Toyote. Toyota je odlicen avto. Pregovorno zanesljiv, super se vozi (vem osebno, lani prefural 3000km), kvalitetno izdelani, pa tudi prav poceni niso. BMW je tehnicno dovrsen avto, sploh kar se tice sasije, motorja, menjalnika in `avtomobilskih' delov nasploh zelo dober. Je pa lahko problem v elektroniki (danes je je vedno vec), vcasih jim uspe kaj slampasto sestaviti... Po mojem mora clovek, ki kupi BMWja, imeti vec avtomobilskega znanja. Pogon na zadnja kolesa, sportno nastavljeni... To ni za kogarkoli.

Problem je predvsem v ceni rezervnih delov, zal.

Pa se en faktor je treba upostevati. BMW 3 je prakticno BMWjev najnizji del, po ceni pa se spogleduje npr. z Avensisom (Toyota), ki je top model Toyote. Ze s tega bi se raje odlocil za slednjega (ce bi imel tolk denarja in ce bi kupoval novega, ofkors).

De_Tomaso
18.01.2007, 13:19
Glede na poste v temi bi ti svetoval Toyoto, ker mi nekako deluje, da bi se ujel s takšnim avtomobilom.

BMW 3 je sicer iz izbora najboljši avtomobil, ampak za 9000€ dobiš samo zalost od tega avtomobila, naslednje je 147 JTD, ampak to če imaš predsodke kar odpiši, je pa kar se vožnje tiče najboljša med izbranimi.

Megane ni ne tič ne miš in DCIji so kar se vzdrževanja tiče po vseh statistikah poraz. Morda ne bi bilo odveč, če bi pogledal za kakim fordom fokusom, ki je po podvozju in vožnji takoj za Alfo, če je pa ST pa celo enako dober, ali pa astro z 1.9 alfinim JTDjem. Sploh pri stri imaš odličen praktično nepokvarljiv motor skupaj s solidnim in doakj sodobnim avtomobilom.


Scer pa peljat vse in se potem odločt. :)

Smaug
18.01.2007, 13:23
Ze osemnajstic, corolice za ta denar ne dobim.
BMW je bil trenutni preblisk... Zacetna zelja je bila pa vse od Ferrari Enzota navzdol proti Ladam. Ne delam razlik :clown:
Golf trojka... Don't like it. Vsec mi je stirica, ampak spet, predraga. Golfi zelo dobro drzijo ceno, jaz pa, kot receno, mislim furat dokler mi motor ne odpade s sasije.

Za ta denar lahko dobis 02 letnik. Ce ga res mislis voziti, dokler ni zrel za jarek, potem se ti splaca. Golf 4 je jako podoben rang avta, s to razliko, da boljse drzi ceno. Oba avtomobila imata ceno, ker sta trpezna in zahtevata minimalne investicije.
Ce spustis zahteve na leto starejsi avto, se cenovni rang hitro izenaci. Rabljen avto je pak rabljen avto. Ce je ohranjen, leto gor-dol neigra nobene vloge, ce ni, je lahko star eno leto, pa nimas kaj z njim.

De_Tomaso
18.01.2007, 13:27
Za ta denar lahko dobis 02 letnik. Ce ga res mislis voziti, dokler ni zrel za jarek, potem se ti splaca. Golf 4 je jako podoben rang avta, s to razliko, da boljse drzi ceno. Oba avtomobila imata ceno, ker sta trpezna in zahtevata minimalne investicije.
Ce spustis zahteve na leto starejsi avto, se cenovni rang hitro izenaci. Rabljen avto je pak rabljen avto. Ce je ohranjen, leto gor-dol neigra nobene vloge, ce ni, je lahko star eno leto, pa nimas kaj z njim.


Če ima le malo sentimentalnosti do avtomobilov ne bo izbral Golfa. ;)

Smaug
18.01.2007, 13:36
Ze res, da je "hladen" avto in da ne nudi takega ugodja kot velika vecina ostalih, je pa masivna varnost, ki se drzi ceste. Nova petica se v sportni izvedenki zelo pribliza velikim. Astra sicer ponuja dobrsno mero tega za manjsi denar, pa vendar nima tistega IT, kar bi me prepricalo, da bi razmisljal o nakupu.

ksimon
18.01.2007, 13:41
Ce bos rabil 15 minut, si bos zagotovil kvecjemu toplo posteljo in zastonj hrano za par let :)
.

Hmm, koliko je trajala eskalacija na SKB?

Smaug
18.01.2007, 13:42
Tisto ni bil strah, tisto je bilo prej domenjeno ;)

No, ce bi kdo zelel dobiti denar od zavarovalnine, potem bi slo :approve:

ksimon
18.01.2007, 13:47
Jaz osebno nimam nič proti Golfu, samo zdi se mi precenjen, predrag in preskop kar se tiče opreme.

De_Tomaso
18.01.2007, 13:50
Nov fokus je v vseh pogledih boljši od golfa, ampak v složeniji je kompleks bečkih konjušerjev premočan, da bi se to poznalo na prodaji golfa.


Je pa Golf v povprečju odličen avtomobil in je zasnovan tako, da bo najbolje zadovoljil potrebe povprečnega človeka.Zdaj pa je samo vprašanje koliko se kdo najde v tem povprečju.

mrjerry
18.01.2007, 17:39
Niste me preprical.

Smaudze, Corrole na avto.net ne dobim, z izjemo Versotov, ki si ga v nobenem primeru ne zelim. Ostali imajo po 100.000 prevozenih km... Ce mi jo ti zrihtas, pol itak ja, vedno sem bil fan Toyot, se posebej odkar sem vozil Avensis D-CATa :P

Danes sem si ogledal enega Meganea. Nisem se se vozil z njim (ni blo casa), ampak zna biti, da bom kar njega vzel. Cisto vse ima, kar rabim, pa se barva pleha in sedezev mi odgovarja.

Tomaso, ne bom rekel, da sem ravno hladen do avtomobilov, ampak dokler imam s tistim malo denarja, kot ga imam, se druge nacrte, moram pac postaviti glavo pred srce (oz. penis) :clown: . Ko to ne bo treba, pa ze tocno vem, kaj bo padlo. In ne bo nic od tega, o cemer tukajle govorimo :cool:

De_Tomaso
18.01.2007, 17:44
Niste me preprical.

Smaudze, Corrole na avto.net ne dobim, z izjemo Versotov, ki si ga v nobenem primeru ne zelim. Ostali imajo po 100.000 prevozenih km... Ce mi jo ti zrihtas, pol itak ja, vedno sem bil fan Toyot, se posebej odkar sem vozil Avensis D-CATa :P

Danes sem si ogledal enega Meganea. Nisem se se vozil z njim (ni blo casa), ampak zna biti, da bom kar njega vzel. Cisto vse ima, kar rabim, pa se barva pleha in sedezev mi odgovarja.

Tomaso, ne bom rekel, da sem ravno hladen do avtomobilov, ampak dokler imam s tistim malo denarja, kot ga imam, se druge nacrte, moram pac postaviti glavo pred srce (oz. penis) :clown: . Ko to ne bo treba, pa ze tocno vem, kaj bo padlo. In ne bo nic od tega, o cemer tukajle govorimo :cool:


Če že veš kaj boš kupil, kar pogumno v nakup in naj ti dobro služi.


Ko pa bo padlo tisto sanjsko pa le ne pozabit povabit na en gir. ;)

ksimon
18.01.2007, 21:13
Jerry, jaz ti tole priporočam

http://www.rsportscars.com/slo/avto/corolla_compressor.asp

mrjerry
19.01.2007, 07:49
Me pa ne poznas zadost dobr :)

Falcao
19.01.2007, 11:49
Sej pr takem avti ni važn al te pozna al ne, tak avto bi po mojem vsak meu!

dzuko
19.01.2007, 11:50
Preveč komplicirate...kupi si nekaj takega
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1085727#
ali pa enga unota za 100 jurjev pa še malo počakaj..itaq je zmeri več upokojencev in s tem bo zmeri več dobrih ohranjenih avtov (razen menjanje sklopke in švasanja lonca)...

Na servise z alfo hodijo samo uni k je nimajo (te iz nove serije, pustmo une stare škatle, k so glavno orodje za lokalne dirkače)..glede vsega pametujejo spet samo tisti ki jo nimajo (jo majo njihove babice, hišni ljubljenčki, vsi kolegi, sosedje itd, medtem ko ima on bog i batino)...kakšen filing je z eno alfo tišat čez ovinke morš pa itaq sam sprobat...edino kar je minus je to, da ti plastika skoz neki škripa pa poka, linije so vse kul pa to, sam izvedba je pa makaronarska..pa pri fiatu je podobno, vsi so pametni pa tik pred doktoratom iz primerjalnih značilnostih in čutnih zaznavanj med posameznimi avtomobili...

Z deli ni noben problem...čisto vsak se zna zapeljat čez mejo ali pa kupit od kakšnega razbitga avta del in ga zamenjat, tko da ko ti gre kakšen del (sicer jaz nimam takih izkušenj, ampak očitno se to vsem dogaja tedensko), je to hitr zamenjano (tko povedano, ker po petih letih izkušenj s fiatom in z alfo dve leti, meni ni bilo treba nič menjat)...mene redni servis za fiata stane deset jurjev (filtra pa olje), kar je več je pa v primerjavi s švabi za đabe...

Btw smaug ti ki si med tapametnimi..kolikokrat na mesec moraš ti že na servis, ker imaš fiata?? pa je že več kot 10 let star, a ni res?

Smaug
19.01.2007, 11:57
To leto bo tlinajst...kar oke se mi orosijo, ko pomislim na to.
Ampak jazst sem prepricanja, da bova midve se veliko skupaj prezivele :)

Alfa ni za mestno voznjo, pa ti lahko reces kar hoces :approve:

dzuko
19.01.2007, 11:59
A je.biga, nisem jaz (več) v mestu... :approve:

edit: no in kolkrat si mašino pobiral po titovi?

Smaug
19.01.2007, 12:06
Jah, ti zdej poznas lokalne mehanike s traktorji, tko da si to lahko privoscis :)

Pretiravas. Alfa rabi veliko pozornosti, to je vse (Lahi imajo nasplosno odlicne masine. Samo strom jim ne gre v glavo; pomoje da tudi na Ferrariju crkujejo zarnice dnevno :D).

mrjerry
19.01.2007, 13:17
Sej pr takem avti ni važn al te pozna al ne, tak avto bi po mojem vsak meu!

Jaz ne :approve:
Imam nekaj bolj vulgarnega v mislih.

Smaug
19.01.2007, 13:21
http://autopixx.de/bilder/autopixx-de-1150471826-96.jpg

:shy:

EDIT: Bejbkecer 2000 :D

De_Tomaso
19.01.2007, 19:28
Preveč komplicirate...kupi si nekaj takega
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1085727#
ali pa enga unota za 100 jurjev pa še malo počakaj..itaq je zmeri več upokojencev in s tem bo zmeri več dobrih ohranjenih avtov (razen menjanje sklopke in švasanja lonca)...

Na servise z alfo hodijo samo uni k je nimajo (te iz nove serije, pustmo une stare škatle, k so glavno orodje za lokalne dirkače)..glede vsega pametujejo spet samo tisti ki jo nimajo (jo majo njihove babice, hišni ljubljenčki, vsi kolegi, sosedje itd, medtem ko ima on bog i batino)...kakšen filing je z eno alfo tišat čez ovinke morš pa itaq sam sprobat...edino kar je minus je to, da ti plastika skoz neki škripa pa poka, linije so vse kul pa to, sam izvedba je pa makaronarska..pa pri fiatu je podobno, vsi so pametni pa tik pred doktoratom iz primerjalnih značilnostih in čutnih zaznavanj med posameznimi avtomobili...

Z deli ni noben problem...čisto vsak se zna zapeljat čez mejo ali pa kupit od kakšnega razbitga avta del in ga zamenjat, tko da ko ti gre kakšen del (sicer jaz nimam takih izkušenj, ampak očitno se to vsem dogaja tedensko), je to hitr zamenjano (tko povedano, ker po petih letih izkušenj s fiatom in z alfo dve leti, meni ni bilo treba nič menjat)...mene redni servis za fiata stane deset jurjev (filtra pa olje), kar je več je pa v primerjavi s švabi za đabe...

Btw smaug ti ki si med tapametnimi..kolikokrat na mesec moraš ti že na servis, ker imaš fiata?? pa je že več kot 10 let star, a ni res?



Dzuko, alf se nikoli ne priporoča. Tisti, ki so poznavalci itak ne sprašujejo kakšen avto naj kupijo, ampak gredo na avto net, si pogledajo med tremi modeli in je to to.


Drugače pa za to, ki si jo predlagal, dam roko v ogenj, da iam več kot 250000km, kar pa za ta motor in avto itak ni ne vem kaj. Še boljši so 2.4 JTD, ki sem jih v zadnjem letu vozil kakih 5 vse z več kot 500000km in s prvimi turbinami.

De_Tomaso
19.01.2007, 19:29
Sej pr takem avti ni važn al te pozna al ne, tak avto bi po mojem vsak meu!


To pa si ne moreš mislit kako fejst ni res.

g.Gospod
23.01.2007, 14:17
mr. jerry, za ta denar dobiš že forda mondea, jaz ga bom prodal svojega čez kakšen mesec, letnik 2002, diesel...

nasploh ti priporočam forda: so relativno poceni, poceni za vzdževanje, zelo so kvalitetni... zelo dober je ta novi focus, pozanimaj se , če imajo kakšnega testnega...

torej, moja izbira bi bila zagotovo focus-ali pa se malo stegni pa kupi mondea 1,8, če že hočeš beninca..

mrjerry
24.01.2007, 09:12
Dva problema Mondea:
- motor 1.8 je komajda zadosti, dejansko bi moral biti 2.0, to pa dvigne letne stroske vozila nad nivo, ki si ga lahko privoscim
- dejansko ne potrebujem tako velikega avtomobila in mi Megane zadosca
- soliden Mondeo se zacne pri 12.000 EUR, kar je krepko cez budget, ki sem ga pripravljen odsteti

Res je, da bi rajsi imel slednjega, ampak, denarja imam pac koncno mnogo. In ce bi ga imel neomejeno, potem najverjetneje ne bi vzel Mondea ;)

Novi Focusi, C4 in podobno so out of my league, ker so pac novi... Tudi testni bi me stali preko 3 mio sit... Prevec.


Anyway, sem ze nasel primernega prodajalca in se dogovoril za nakup. Tako da tema ni vec aktualna.

Medved Pu
24.01.2007, 18:46
Čaku sm mesce in dočaku Mondea karavan 2,0 tdci in to čipiranga s tamočnim motorjem, ni da ni opremo s parkomatom(140k prevoženih, sodno ocenjen in pregledan, stal en let pri gnilmu dealerju, k ga še oprat ni hotel) vred(ledra hvalabogu nima) za 7000EU in pol leta mi laufa adlično, pumpo za goriv je blo treba menjat(300EU), to je pa vse..
Gibčen je, edin čez ovinke je treba vedt, de je dolg k kombi..
Težakov vseh sort na cest ne srečujem več(po števcu jo mahne tud prov hit 220 v Twilight zone kjer je mir), zverina očitno naredi dober vtis.
Tud men so zmer ležal avti a la megane coupe, po pol leta v temle, pa ne grem več na manjšega, tako mirno, lahkotno in suvereno kot se pa tole pelje...
Na ozkih cestah pač peljem pazljiveje, mi pa noben nasprot ne rine več na moj pas...:)
Moj prvi avto je bil temno moder spaček karavan in tale temnomoder karavan me spominja nanj.
Še zmer sm nudističn tabornik, zato je tale wagen zame dreamcar..

Mondei so itak pocen proti Passatom in celo Focusom istega letnika...Da o Alfah156tdi ne govorim.
Lahk bi se mal ozrl po Lanciah Lybrah tdi karavan(not full lep avto, Nemci mu pravjo italijanski Jaguar, pa še drago Bose fršterkerijo jih ma veliko serijsko, super tdi nepožrešna mašina, ista kot v fiatih in alfah, izdelava pa ohohoho boljša)
Zažri se mal v avto.net in najdu boš lepga dne nemogoče...:2thumbs: :2thumbs:

mrjerry
24.01.2007, 20:59
Pu, cestitam.

Bose menda ni ne vem kaj frsterkarija, ampak si tudi sam slepim oci, ker ga vgrajujejo tudi v moj dreamcar s 6 zvocniskim setupom + wooferjem. In to serijsko :P

ksimon
24.01.2007, 21:15
Hja, harman/kardon OEM tud ni nekam preveč zadovoljiv z moje strani, če bodo finance dopuščale, grem na LOGIC7 :)

mrjerry
25.01.2007, 07:02
Ma pejte nekam, ze Alpine je predrag :mad:

g.Gospod
25.01.2007, 09:27
ja, mr.jerry , ker avto si pa pol kupu?

ksimon
25.01.2007, 10:22
Ma pejte nekam, ze Alpine je predrag :mad:

Če bi ti povedal, koliko bi pritaknil za LOGIC7, mi itak nebi verjel, vglavnem cena je prav smešno nizka za tak sistem.

Samo zaenkrat je to kar imam zdaj, čist OK.

mrjerry
25.01.2007, 16:19
ja, mr.jerry , ker avto si pa pol kupu?

Megane

mrjerry
25.01.2007, 16:19
Če bi ti povedal, koliko bi pritaknil za LOGIC7, mi itak nebi verjel, vglavnem cena je prav smešno nizka za tak sistem.

Samo zaenkrat je to kar imam zdaj, čist OK.

A ni to za BMW?

ksimon
25.01.2007, 21:04
A ni to za BMW?

Jap! Zdaj imam trenutno osnovno verzijo fersterkarije, ki pa zadovoljivo spila. Zdaj LOGIC7 se eventuelno vgrajujejo v petice in sedmice, ampak se da premontirat tud v trojko. Sem imel moznost slisat LOGIC7 v Volvotu in ti povem, to pa je pure zvok.


Samo to je že malo tak gledano. OK če dobiš serijsko noter, naj bo. Ampak če malo pomislim, da mi bodo razkramali celo armaturko in vlekli kable po njej:dontknow:

mrjerry
26.01.2007, 08:06
Po mojem sam nisem tok peticen. Meni je dovolj, da je na glas in da pri tem ni prevec popacenja in da cutim base. :blush:

Ko smo ze zabredli v to smer... Mogoce kdo pozna razliko med Alpineovimi trinajstkami serije S in serije E. S naj bi bila kvalitetnejsa od E, zvocniki, ki jih gledam, pa so iz serije S natanko enkrat drazji od serije E. Torej sem v dilemi, ali naj vzamem 4*E (spredaj + zadaj) ali 2*S+2*E. Skupna razlika v ceni bi bila okrog 100 EUR, kar je nekaj... Je smiselno ali ne?

Izkusnje imam z wooferjem serije E in sem zadovoljen...


Lahko pa tudi drugace vprasam. Katere trinajstke bi mi svetovali (ne nujno, da Alpine). V nekem smiselnem cenovnem razredu, torej nekje do 80 EUR / zvocnik.