Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Kako poteka reklamacija?


d28
22.01.2007, 10:56
Jaz sem poslal za november 2006 pisno reklamacijo na Siol in sem danes dobil delno pozitivno rešeno reklamacijo. Znesek je minimalen in nikjer ne piše kako so prišli do tega izračuna. :dontknow:
Predvidevam, da je to izračunan samo znesek sorazmerno glede na obdobje.

Nikjer pa se ne upošteva stroškov, ki sem jih imel zaradi izpada interneta in telefona z GSM telefonom, ko sem klicaril na Siolovo pomoč naročnikom. :nonono:
Ta strošek GSM je celo višji kot celoten račun za Siolove storitve. :O

Prav tako sem imel izpade interneta v decembru 2006 v trajanju skupno najmanj 1 teden, vendar sem ta račun že poravnal, ker sem bil mnenja, da bo račun za november 2006 v celoti pozitivno rešen in bo ta račun nekakšen kompromis.

Glede na navedeno me zanima kako se reklamira račune pri Siolu in zakaj se na odgovor čaka tako dolgo.

T-a-d-e-j
22.01.2007, 11:15
Vedno bom podpiral malega človeka, a neumnost ki si jo tukaj potrosil raje izbriši. Siol ima pomoč naročnikom na 080, ergo s klicem ne plačaš nič. Bumbar :).

Veron
22.01.2007, 11:37
0801000 številka je brezplačna tudi za klice iz mobilnih omrežij.

linux_usr
22.01.2007, 12:28
:) sej lahko drugače svoj čas zaračuna. 15 min da prideš do tehnične pomoči ....10 min da razložiš problem...Čakaš, da pride iz telekoma doma itd ...

d28
22.01.2007, 12:52
Vedno bom podpiral malega človeka, a neumnost ki si jo tukaj potrosil raje izbriši. Siol ima pomoč naročnikom na 080, ergo s klicem ne plačaš nič. Bumbar :).

Tadej, dokazuješ da si neotesan. Če ne želiš pomagati, raje ne piši.

In vem, da je brezplačna za naročnike Siola ampak ali je brezplačna tudi z GSM-a?

In ali si se mogoče vprašal, da sem jaz moral ta čas, ko sem bil brez telefona ne po svoji krivdi klicariti na druge telefonske številke preko mojega GSM-a?

Pozorno beri poste v bodoče in pretresi pred uporabo.;)

d28
22.01.2007, 12:53
0801000 številka je brezplačna tudi za klice iz mobilnih omrežij.

Če je to res, potem bom sprejel delni dobropis. Ali mi lahko to potrdi kdo od Siolovcev?

lila5
22.01.2007, 12:54
Jaz sem poslal za november 2006 pisno reklamacijo na Siol in sem danes dobil delno pozitivno rešeno reklamacijo. Znesek je minimalen in nikjer ne piše kako so prišli do tega izračuna. :dontknow:
Predvidevam, da je to izračunan samo znesek sorazmerno glede na obdobje.

Nikjer pa se ne upošteva stroškov, ki sem jih imel zaradi izpada interneta in telefona z GSM telefonom, ko sem klicaril na Siolovo pomoč naročnikom. :nonono:
Ta strošek GSM je celo višji kot celoten račun za Siolove storitve. :O

Prav tako sem imel izpade interneta v decembru 2006 v trajanju skupno najmanj 1 teden, vendar sem ta račun že poravnal, ker sem bil mnenja, da bo račun za november 2006 v celoti pozitivno rešen in bo ta račun nekakšen kompromis.

Glede na navedeno me zanima kako se reklamira račune pri Siolu in zakaj se na odgovor čaka tako dolgo.

Bolje bi bilo, da bi zavrnil še račun za december, če ti tudi takrat ni delovalo.....tudi jaz sem zavrnila račun za november, kjer sem jih sicer prosila, da naj mi znesek zmanjšajo za sorazmerni delež, ki ga predstavlja tv, ker se mi tam nekje od 15. novembra naprej slika na tv nenormalno kocka vsak dan......in razen tega, da se zaradi zahtevnejše reklamacije in preverjanja upravičenosti le-te rok za rešitev podaljša.....do danes še nisem dobila od Siola nobenega konkretnega odgovora oz. rešitve.......prav tako sem zavrnila tudi decemberski račun, ker se praktično še do danes ni nič spremenilo......

Tistim, ki nam pa ponujate št. 080 1000 pa samo toliko.....verjetno tisti, preden zavrne oz. reklamira račun kar precej kliče na to tehnično pomoč in če na Siolu oz. Telekomu v dveh ali treh tednih (pri meni je ta čas recimo že več kot dva meseca), kljub našim vsakodnevnim klicem in prijavam napak niso sposobni napake odpraviti, imamo pravico za ta čas zavrniti račun, ker nismo dolžni plačevati za tisto, kar nam ponudnik ne omogoča, pa bi nam moral.......

d28
22.01.2007, 13:05
:) sej lahko drugače svoj čas zaračuna. 15 min da prideš do tehnične pomoči ....10 min da razložiš problem...Čakaš, da pride iz telekoma doma itd ...

Danes se žal prenekateri ne zavedajo, vključujoč internetne ponudnike kaj predstavljajo internet/email in telefon.

Zaradi tega jaz recimo 2 tedna in več nisem mogel opravljati ne poslovnih ne študijskih zadev.
In takšne izpade je sila težko ovrednotiti, nedvomno pa v mojem primeru predstavljajo škodo ampak se ne bi spuščal v detajle točno kakšna škoda mi je s tem povzročena, ker to ni za forum.

Verjemi, če bi pa imel odvetniško tarifo bi vse sorte našel in pomnožil najmanj s 3. :rolling:

d28
22.01.2007, 13:08
Ilia vem, zdaj sem uvidel, da sem jaz naredil napako, ker nisem zavrnil tudi računa za december 2006.
Potem bi mi bilo sigurno tudi delno ugodeno in bi pač poravnal razliko za oba meseca.

Lahko bi tudi zdaj dosegel, da se mi prizna nek znesek ampak se mi res ne da, ker vem, da je Siol velika firma in bi za tistih 40-50EUR izgubil več živcev kot pa imel koristi.

Šola za drugič!

Hvala!

Veron
22.01.2007, 13:28
Če je to res, potem bom sprejel delni dobropis. Ali mi lahko to potrdi kdo od Siolovcev?
Telefonska številka 0801000 je brezplačna tudi če kličeš iz GSMa.

Sicer pa nobenega delnega dobropisa ne bo, ker se ti klici v 080 omrežje "računajo" z tafijo 0.00€/letno.

d28
22.01.2007, 13:32
Telefonska številka 0801000 je brezplačna tudi če kličeš iz GSMa.

Sicer pa nobenega delnega dobropisa ne bo, ker se ti klici v 080 omrežje "računajo" z tafijo 0.00€/letno.

Veron, delni dobropis za november 2006 sem že prejel.

Govora je bilo o decembru 2006 in na splošno o odnosu Siola do reklamacij.

bassoon
22.01.2007, 13:32
Se popolnoma strinjam z ogorčenjem. Jaz imam težave z Macrovision zaščito in zanič sliko, pa še telefon mi prekinja. Reklamacija še vedno poteka (in poteka in poteka in poteka ...). Odnos Siolovcev je pa takšen kot da ONI delajo uslugo NAM, ko nam omogočajo internet, ne pa MI NJIM, ker smo se zanje odločili. Malo več ponižnosti in manj monopolistične osornosti bi se prileglo.

d28
22.01.2007, 14:20
Ja v Sloveniji je povsod vse na glavo postavljeno.

Nekateri ljudje-odvetniki v prvi vrsti in nekatere predvsem večje firme tretirajo navadnega državljana kot samoumevnega kupca oz. stranko, ki lahko z njim počnejo kar se jim zljubi.

Ne le to, mi se moramo njim zahvaljevati, jih nositi na rokah in paziti, da jih ne užalimo pa še plačujemo jih.
Sodišča so pa itak farsa, ker kdo pri zdravi pameti bi se spustil v boj z neko veliko firmo, ko se ve koliko to traja, koliko stane, kakšne barabe so odvetniki in nenazadnje, da je sodniška odločitev bolj nepredvidljiva od rulete.

Slovenija je res en unikum in zakaj le domači kapital beži ven, tuji pa ne prihaja. Še tisti tuji, ki pride pa kmalu obupa.

jagy
11.06.2007, 00:06
Bassoon, si ti mogoče fagotist?

Mene pa zanima, kako naj reklamiram račun zdaj, ko imam po prehodu na TRIO prve 3 mesece v akciji naročnino, in plačujem samo pogovore. Recimo danes sem dobil račun za maj - 12€.
Nimam ravno neke želje, da bi plačal teh 12 €, saj mi telefon dela občasno, povezava se mi je pa maja prekinjala vsakih 15 minut, dokler mi po 2 tednih niso končno zamenjali modema. Zato sem moral skoraj vsak dan klicariti na helpdesk.
Junija je stvar nekoliko boljša, ne prekinja več povezave, vendar pa mi noben telefon (imam 2) ne dela.

Kdaj pa se mi bo pa začel obračunavati popust na zvestobo, šele po 3 mesecih? Ker zdaj se mi ne...

rda
11.06.2007, 08:28
Bassoon, si ti mogoče fagotist?

Mene pa zanima, kako naj reklamiram račun zdaj, ko imam po prehodu na TRIO prve 3 mesece v akciji naročnino, in plačujem samo pogovore. Recimo danes sem dobil račun za maj - 12€.
Nimam ravno neke želje, da bi plačal teh 12 €, saj mi telefon dela občasno, povezava se mi je pa maja prekinjala vsakih 15 minut, dokler mi po 2 tednih niso končno zamenjali modema. Zato sem moral skoraj vsak dan klicariti na helpdesk.
Junija je stvar nekoliko boljša, ne prekinja več povezave, vendar pa mi noben telefon (imam 2) ne dela.

Kdaj pa se mi bo pa začel obračunavati popust na zvestobo, šele po 3 mesecih? Ker zdaj se mi ne...

Če imaš 3 mesece zastonj (torej si novi naročnik), potem nimaš popusta na zvestobo (oz. boš ga imel čez 2 leti)

jagy
11.06.2007, 17:59
Pozabil sem napisatim da sem seveda 2 leti že naročnik pri SIOL-u, zdaj teče 3. leto. Domnevam, da prve 3 mesece ni popusta, potem ga pa vklopijo. Je tako, kdo ve?

MCblue
13.06.2007, 09:17
Da ne bom odpiral nove teme, bom vprašal kar tukaj. Telekom mi je poslal račun še za mesec maj (1.5. do 3.5. - 23€), čeprav sem imel že 30.4. prekinjeno povezavo z njihove strani, ker sem prešel na T2. Kako za vraga je potem to mogoče?!
Pa kaj res mislijo, da bom to plačal? Baje se to ne dogaja samo meni, je takih primerov več. Pošiljajo te položnice, potem pa če že bivši naročnik plača, vredu, če pa ne pa tudi prav ane. Vredno je poskusiti. Svinjarija.

Zanima me, kako napisati reklamacijo. Sem že klical na 080 1000 pa mi ena mlada bejba ni znala razložiti.
Hvala.

LP

Blond
13.06.2007, 09:28
Seveda ni znala razložit saj jim to ni v interesu ;)

Jaz sem jim lepo zapisal, da jim vračam račun, ker na njem ni zapisano in obračunano to kar sem porabil oz. naročil. Da naj preverijo in popravijo ter pošljejo tak račun kot se spodobi.

Blond

fazan
13.06.2007, 15:45
Ma ka češ pisat reklamacijo al pa zavrnat račun pogodbe preberte pa si spet na trnovi poti ,da ti nekaj reklamirajo.Mi smo plačeval kar velke račune pa ni delal pa so se zgovarjal.da je vse na meji sosed ki je pa še malo več oddaljen mu je pa vse normaln delal ka češ pol.Drjezl smo tak dolg ,da so zrihtal.Če pa bi zavračal račune in pisal reklamacije bi rabl pa doma tajnico enkrat mesečno če ne več,zaradi časa in živcev,

shyama
13.06.2007, 21:34
Da ne bom odpiral nove teme, bom vprašal kar tukaj. Telekom mi je poslal račun še za mesec maj (1.5. do 3.5. - 23€), čeprav sem imel že 30.4. prekinjeno povezavo z njihove strani, ker sem prešel na T2. Kako za vraga je potem to mogoče?!

LP

kaj ti pa zaračunavajo ? A to ne znaš prebrat ?kaj ti piše na specifikaciji računa ( npr. predčasna prekinitev, ....). Ta bi bila malo huda da bi ti za 3 dni naročnine zaračunali 2€!!!!!

kako napisati reklamacijo? A ti to resno sprašuješ? :rolling:

clutch
15.06.2007, 09:27
Da ne bom odpiral nove teme, bom vprašal kar tukaj. Telekom mi je poslal račun še za mesec maj (1.5. do 3.5. - 23€), čeprav sem imel že 30.4. prekinjeno povezavo z njihove strani, ker sem prešel na T2. Kako za vraga je potem to mogoče?!
Pa kaj res mislijo, da bom to plačal? Baje se to ne dogaja samo meni, je takih primerov več. Pošiljajo te položnice, potem pa če že bivši naročnik plača, vredu, če pa ne pa tudi prav ane. Vredno je poskusiti. Svinjarija.

Zanima me, kako napisati reklamacijo. Sem že klical na 080 1000 pa mi ena mlada bejba ni znala razložiti.
Hvala.

LP

Ce si ti z 30.4. na t2, se ne pomeni, da si isti dan pri siol prekinjen ;)

MCblue
17.06.2007, 00:23
Zakaj me je pa potem nekdo iz Telekoma klical in povedal, da mi bojo 30.4. okoli 11. ure zjutraj izklopili net pa tudi telefon. In tako so tudi storili. Od tiste ure naprej ni delal ne internet, ne telefon!
Na položnici pa piše samo plačilo storitev ... nič drugega ... Sem pa že uštimal reklamacijo, tudi s T2 so mi že poslali dokazilo, da je bilo vse urejeno že 30.4.

LP

Edit: kako napisati reklamacijo? A ti to resno sprašuješ?

Oprosti, vendar s tem nimam izkušenj. Kot kaže je pri tebi drugače. ;)

clutch
17.06.2007, 01:39
Ja no, mors vedet, da sta to 2 razlicni sluzbi, 2 razlicna sektorja. Eno je, ko ti monter pride priklopit in izklopit stvari zaradi narocila T-2, ce pa t-2 ne poskrbi za to, da te se izklopijo z dolocenim datumom, je pa mal kisla...

BTW, reklamacijo spisat res ni tak problem. Napises kaj se je zgodilo, kaj bi rad dosegel in posljes. Simple as that =)

shyama
17.06.2007, 08:59
kako pisat pritožbe, prošnje itd. smo se učili v SŠ . :d edino če si prešprical.

MCblue
17.06.2007, 10:30
S strani T2-ja in Telekoma je bilo storjeno vse kot je treba. Datum preklopa je bil postavljen na 30.4. ob 11. uri. Že okoli 10. ure me je klical nekdo iz Telekoma in me opozoril, da mi bodo prekinili povezavo tako z internetom kot s telefonom. Zmenila sva se, da mu modem in tiste stvari, prinesem jaz na Telekomov center. Ni panike.
Že nekaj dni prej me je pa klical monter iz T2-ja. Prišel je na ta dan (30.4.). Uštimal v 5ih minutah in adijo.

Vse je bilo lepo in prav, dokler ni domov prišla ta položnica. Sem pa slišal, da telekomovci radi zagodejo takim osebkom, ki preidejo na drugega operaterja. Nisem edini primerek, ki se mu je to zgodilo.


LP

janezpesec1
18.06.2007, 18:41
Pomoc poisci na T-2 forumu, tam ti bodo najbolje svetovali kaj in kako. Imas prav da se je enako zgodilo vec uporabnikom.

Kralj87
11.10.2007, 14:34
Evo pa saj to ni res, naročil sem vdsl2 pred 2tedni, se vezal za 12 mesecev(4 mesece brez naročnine). In ze prvi konec meseca dobil račun za prve pol meseca... Kličem na informacije pa recejo da se je zdogila napaka, zdj nj se pa jest ***em z reklamacijo(tisti k nevejo da je zastonj bojo pa veselo plačevali čeprav nj bi imel zastonj), pa se vdsl2 mi je pru tedn delal za en drek zdj pa se problemi s telimi računi ah telekom kr neki :S

MCblue
12.10.2007, 11:17
T-2 zmanjšal račun (http://t-2.stamcar.com/viewtopic.php?f=7&t=2489).

Ne bi bilo slabo, če bi se Telekom zgledoval po T-2-jevcih. Sicer mi je pa vseeno. :veryevil:

Mowgli
12.10.2007, 11:20
T-2 zmanjšal račun (http://t-2.stamcar.com/viewtopic.php?f=7&t=2489).

Ne bi bilo slabo, če bi se Telekom zgledoval po T-2-jevcih. Sicer mi je pa vseeno. :veryevil:

Korekten odnos pusti večjo sled od jumbo plakata.

mafko
10.04.2008, 21:46
Jst bi samo uprašal zakaj imam 115335443x en in isti pogovor zaračunan? To Mi ni jasno... Tko da bi prosil če mi lahko kdo to obrazloži (najraje kakšen siolovc)???

http://i26.tinypic.com/30if9si.jpg :nonono::censored:

080 Urban
11.04.2008, 08:04
Če bo na končnem obračunu (mesečnem) obračunan napačni znesek lahko pošlješ reklamacijo.

lp