Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Aroganten način reševanja reklamacij


lila5
26.01.2007, 09:09
Odločila sem se, da vseeno opišem mojo kalvarijo s Siolom tudi javno, ker so v zadnjih dneh odgovori s strani Siola in Telekoma presegli vse meje.

Problem se je začel pred dvema mesecema in pol, ko se mi je nenadoma slika na tv-ju začela nenormalno kockati. Seveda sem že takrat začela klicati na tehnično pomoč 080 1000, kjer so problem posredovali Telekomu, ker je bila linija slaba. Telekom mi je sporočil, da je problem uredil. Ker pa se je slika še naprej kockala (da ne bo pomote, to niso tu in tam kake kocke za katere mi na 080 1000 pravijo, da so normalne, ampak se pojavljajo vsakih nekaj sekund ali pa še pogosteje in zavzamejo več kot polovico ekrana) sem spet poklicala na 080 1000, kjer mi je bilo povedano, da je linija dobra in da je bil problem posredovan Siolovemu specialistu za tv. Po nekaj dnevih istih problemov sem spet klicala na 080 1000 in takrat mi je gospod na tehnični pomoči po posvetovanju s specialistom za tv svetoval, da naj pošljem pisno reklamacijo na Siol in prosim za novi modem, ker se mi slika kocka. To sem tudi storila in 25.11.2006 to poslala, nakar sem čez 5 dni dobila pisni odgovor Siola, da so prejeli mojo raklamacijo, ki so jo zavedli pod št……in me obveščajo, da se zaradi zahtevnejšega preverjanja vložene reklamacije rok za odgovor podaljša.

Naivno sem mislila, da mi zdaj, ko sem vložila pisno reklamacijo ni treba več klicati na 080 1000, ker so itak prejeli reklamacijo, ki jo bodo nekako rešili. Slika se je še naprej kockala, odgovora do danes ni bilo še nobenega. Nato sem zavrnila tudi novembrski Siolov račun, kjer sem prosila, da mi za sorazmerni delež v Trio paketu zmanjšajo stroške, ki jih predstavlja tv za čas, ko sem imela probleme. Poslali so mi spet le obvestilo o prejemu reklamacije, ki so jo zavedli pod št………

Zato sem v decembru spet začela klicati na Siolov klicni center, ker sem uvidela, da tudi pisne reklamacije ne pomagajo. Problem se je samo javljal Telekomu. Spremenilo se ni nič, oz. se je spremenilo na slabše, ker je nekaj dni po novem letu postalo gledanje televizije zaradi kockanja nevzdržno in sem začela klicati na 080 1000 vsak drugi dan in prijavljati napake. In takrat so strokovnjaki iz Telekoma celo dvakrat prišli do mojih vhodnih vrat (prej so mi včasih le telefonsko javili, da je problem rešen, navadno pa nisem bila o ničemer obveščena), kjer so se tudi na lastne oči prepričali, da si ne izmišljujem.

Kar pa je izbilo sodu dno pa je odgovor, ki sem ga prejela (ustno, pisnega tako nisem prejela še nobenega) najprej s strani Telekoma, da je to kockanje čisto normalno, da se bo to vse pogosteje dogajalo, ker je vedno več naročnikov in so linije obremenjene. Če pa mi ni kaj všeč, pa se lahko odjavim. In tak odgovor sem prejela tudi včeraj na 080 1000, kjer mi ta odgovor ni bil posredovan na tako aroganten način ampak veliko bolj prijazneje, kjer so mi ponudili celo, da Siol odpove trio paket na svoje stroške.

Halo?! A sem jaz kriva, da so v zadnjih mesecih v mojem kraju prijavili na trio paket 10 – 20 novih naročnikov, čeprav so vedeli, da omrežje tega ne zmore? In ker ima večina v našem kraju podobne probleme, vendar se jim ne da čakati po 15 in 20 minut na 080 1000, preklopijo tv na anteno in se mogoče pritožijo enkrat na mesec, kjer se jim zagotovi, da je to povsem normalno, ker je pač omrežje obremenjeno.

Ker pa sem si jaz drznila v zadnjih treh tednih klicati in opozarjati na problem vsak drugi dan, sem dobila zelo aroganten odgovor, da naj se odjavim, če mi kaj ni všeč, češ drugi so tiho in so zadovoljni s tem kar jim ponujamo. Siol in Telekom sta po njihovem zatrjevanju naredila vse, kar je v njuni moči, da bi MENI POMAGALI.

Zanima me potem, kje je tisti novi modem, katerega je svetoval Siolov specialist za tv, zanima me tudi zakaj sem septembra in oktobra lahko imela normalno sliko, zdaj je pa več nimam, če je bilo storjeno vse, da bi se meni pomagalo.

Moram povedati, da sem bila zelo razočarana in tudi užaljena z zadnjimi odgovori s strani Telekoma in Siola nad njihovim reševanjem problemov. ČE VAM PA KAJ NI VŠEČ PA SE ODJAVITE. Zakaj pa gospodje? Ker veste, da konkurenčnih ponudnikov v našem kraju še precej časa ne bo in si zato lahko privoščite tako aroganco? Zakaj priklapljate vedno nove naročnike, če vaše omrežje in modemi tega ne zmorejo? V zadnjih dneh sem dobila občutek, da bi morali mi naročniki in plačniki vaših storitev biti srečni, da lahko »služimo« vam, ker se obnašate kot da le vi delate veliko uslugo nam. Če nam pa kaj ni všeč, pa se kar naj odjavimo, vi pa kar s prstom ne bi mignili, da bi stvari popravili, predvsem tam, kjer ste edini ponudnik in si tako obnašanje lahko privoščite.

In na koncu me zanima, zakaj po dveh mesecih še nisem prejela nobenega konkretnega pisnega odgovora na nobeno mojo reklamacijo.

miro74
26.01.2007, 11:22
lila5 lahko ti rečem samo da nisi edina s temi težavami. Karastrofa

d28
26.01.2007, 11:33
Ja, jaz si skoraj ne drznem več kaj drezati v Siol, ker sem presrečen, da mi normalno dela internet in e-mail.
Na koncu pa še zamižiš na eno oko, ko redno dobiš njihove račune in jih v celoti plačaš brez zamude.

A je to normalno??? Pri nas ja, ker imamo takšno pojmovanje v Sloveniji. Kot boj z mlini na veter.

kitl
26.01.2007, 12:09
Pravi naslov za te bo najverjetneje Storz. Mojemu kolegu je vštimal situacijo v dveh dneh, kar pred tem niso mogli narediti v 6 mesecih ne "strokovnjak za TV" ne tehniki v glavnem nihče, njenu je pa to uspelo v 2 dneh.

lila5
26.01.2007, 12:14
Potem pa upam, da Storz kaj pride na ta sklop......

miro74
26.01.2007, 12:28
Hm men še zdaj storz ni uštimal da MTV Adria ne bo kockala. Problem je to da se vsi vedno spravjo na linijo, kocka pa že stream na centrali.

Ipod
26.01.2007, 12:57
Mtv Adria kocka na splošno....

Mowgli
26.01.2007, 13:06
Stična točka Siola in T-2... helpesk is incopetant and sucks! :veryevil: Kar želiš rešiti, rešuješ neuradno preko par modelov iz foruma, ki se jim da...

Sicer pa, lila5... pogodba verjetno pravi, da boš deležna "tega in tega". Ker je ena stran ne izpolnjuje, so tu organi (ne misli, da ti ne bo treba na Tržno pisariti dvakrat...), ki ocenijo, če si upravičena do odškodnine za ves čas, ko zadeva ni delovala tako, kot bi bilo treba.

miro74
26.01.2007, 13:30
Samo glede reklamacij, so mi odobrili vse za del SiolTV. Sm danes ravno klical ker še nism dobo potrdila o prejemu, pa je un na 0801000 šel preverit, pa me je celo poklical nazaj. Čez 30 min pa je že bil na servisnih straneh pisan dobropis.

Thx operaterju.

lila5
26.01.2007, 13:34
Stična točka Siola in T-2... helpesk is incopetant and sucks! :veryevil: Kar želiš rešiti, rešuješ neuradno preko par modelov iz foruma, ki se jim da...

Sicer pa, lila5... pogodba verjetno pravi, da boš deležna "tega in tega". Ker je ena stran ne izpolnjuje, so tu organi (ne misli, da ti ne bo treba na Tržno pisariti dvakrat...), ki ocenijo, če si upravičena do odškodnine za ves čas, ko zadeva ni delovala tako, kot bi bilo treba.

Saj verjetno bo res potrebno še kam drugam pisati ne samo na Siol.....

Razumem, da se problemi pojavijo......mene moti predvsem način reševanja problemov oz. reklamacij.....ko jih dalj časa na to opozarjaš, ti enostavno zabrusijo, če ti kaj ni všeč, pa se odjavi.....še posebno, če si edini ponudnik v nekem kraju....in meni je tv prej dva meseca čisto normalno delovala, kar dokazuje, da je to možno in da mi nimajo pravice reči, da naj se odjavim, ker delovanje ne bi bilo možno.......aja, pa še to so mi rekli na Siolu, da bi verjetno pomagalo, da bi se nas vsaj 10 iz našega kraja naenkrat odjavilo, da bi se začel problem reševat.....prosim lepo, a zdaj pa naj grem prepričevat ljudi, da se naj odjavijo, da se bo potem mogoče nekdo na Siolu zganil......?

miro74
26.01.2007, 14:41
No saj bistven problem je v tem, da se problem ne reši. Men več pomeni da mi TV deluje brezhibno, kot pa da dam reklamacijo. To pa dam zato, ker za nedelujočo storitev ne bom plačeval.

mark2
26.01.2007, 16:15
Obrni se na g. Klemna Ramovša, lahko kar po mailu. Sicer dvomim, da bo lahko kaj pomagal, če je hitrost na tvojem koncu preslaba (potrebno bi bilo opraviti meritve,ali pa mogoče veš koliko je modem povezan).
No, če ne drugega, bosta pa vsaj rešila reklamacijo za čas nedelovanja...

Lp

lila5
26.01.2007, 16:32
Obrni se na g. Klemna Ramovša, lahko kar po mailu. Sicer dvomim, da bo lahko kaj pomagal, če je hitrost na tvojem koncu preslaba (potrebno bi bilo opraviti meritve,ali pa mogoče veš koliko je modem povezan).
No, če ne drugega, bosta pa vsaj rešila reklamacijo za čas nedelovanja...

Lp

Povezava je različna, od 8 do 9 Mb.....trenutno je 8,1.....imela sem pa že čez 9, pa so mi na Siolu povedali, da so kocke spet zato, ker je modem sinhroniziran na 8,6.....

A ne opravijo meritve preden te priključijo......? Meni so takrat povedali, da bo tudi telivizija delovala, glede na meritve in oddaljenost od centrale (2 km)......takrat ni bil nič problem....in tv tudi je delovala, do pred dveh mesecev......

miro74
26.01.2007, 16:44
kaj maš 1mb paket pa 1tv???

mark2
26.01.2007, 16:49
Povezava je dobra. Očitno si na variabilnem profilu, da se ti vedno drugače poveže. Drugače bi bilo pa 7Mb dovolj. Koliko pa imaš za internet?

Obrni se na prej omenjenega gospoda. Lahko pa poskusiš z menjavo modema, če še nisi. Tega, ki ga imaš zdaj odnesi v telekomovo trgovino in ti bodo dali nadomestnega in boš videla, če bo kaj bolje.

Lp

Mowgli
26.01.2007, 18:16
Saj verjetno bo res potrebno še kam drugam pisati ne samo na Siol.....

Razumem, da se problemi pojavijo......mene moti predvsem način reševanja problemov oz. reklamacij.....ko jih dalj časa na to opozarjaš, ti enostavno zabrusijo, če ti kaj ni všeč, pa se odjavi.....še posebno, če si edini ponudnik v nekem kraju....in meni je tv prej dva meseca čisto normalno delovala, kar dokazuje, da je to možno in da mi nimajo pravice reči, da naj se odjavim, ker delovanje ne bi bilo možno.......aja, pa še to so mi rekli na Siolu, da bi verjetno pomagalo, da bi se nas vsaj 10 iz našega kraja naenkrat odjavilo, da bi se začel problem reševat.....prosim lepo, a zdaj pa naj grem prepričevat ljudi, da se naj odjavijo, da se bo potem mogoče nekdo na Siolu zganil......?

Povsem razumem tvoje frustracije. Sem delil podobne občutke zaradi sicer drugih stvari. Požreš se lahko, visiš vsak dan uro in več na telefonu, pa nič. Pisariš maile, pisma. Nič...
Ko/ če pa slučajno enkrat le prideš do pravega sogovornika in ta ugotovi, da je res nekaj narobe pri njih, se komajda opravičijo. Če se sploh. Največkrat je zmig z rameni...

In vzorec je hudo podoben pri vseh velikih firmah, ki se ukvarjajo s telekomunikacijo. Najprej obljube, potem izvijanja....

lila5
27.01.2007, 12:34
Povezava je dobra. Očitno si na variabilnem profilu, da se ti vedno drugače poveže. Drugače bi bilo pa 7Mb dovolj. Koliko pa imaš za internet?

Obrni se na prej omenjenega gospoda. Lahko pa poskusiš z menjavo modema, če še nisi. Tega, ki ga imaš zdaj odnesi v telekomovo trgovino in ti bodo dali nadomestnega in boš videla, če bo kaj bolje.

Lp

A je posebej še za internet povezava? Kje se pa to vidi?

Prejšnji teden sta mi stručkota iz Telekoma prinesla en rabljen Iskratelov modem in sem morala dva dni spremljati sliko na tv, ki je bila slabša kot z mojim modemom.......potem so rekli, da ni modem problem, da se jim ne sanja kaj je problem......v Teletrgovini pa modema zamenjala še nisem (ne vem, če dobim istega kot ga imam sedaj ali takega kot sta mi ga Telekomovca dala).....kot sem pa že zapisala, mi je pa zamenjavo modema svetoval že Siolov specialist za tv, da naj pisno to zahtevam od Siola in ne preko Teletrgovine, kar sem tudi storila......vendar že več kot dva meseca čakam na odgovor Siola, da rešijo mojo reklamacijo........