Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Catch 22


Smaug
09.02.2007, 11:23
Pri moji lubiki se je zadnje case zacel pojavljati problem, ki postaja pocasi ze malo frustrirajoc; ona se namrec po kaksnih dveh mesecih odloci, da danes kaksno uro ne bo delala.
Problem je sledec: Na vsake kvatre enkrat se mi zgodi (do zdaj 2x), da mi avto po krajsem pokasljevanju umre preko moznosti ozivitve. Stvar ne bi bila tako problematicna, ce se to ne bi dogajalo obvezno sredi voznje (v nizjih prestavah ali ob ustavljanju). Simptomi so sledeci; najprej se gas izgubi v Vecnih loviscih, ce/ko je avto v prostem teku, ko pa lubika enkrat umre, papucica za gas totalno izgubi svojo funkcijo. Ok, vse lepo in prav bodete porekli, pelji avto k mehaniku, da ti popedena svecke, pumpo za gorivo, naredi splosen pregled avtomobila...Ampak vse to je bilo ze postorjeno preden se je "softverski bug" vkradel v duso moje Diane (ki ima btw se mehansko uro :D). Svecke niso bile nikoli lepse, pumpa za gorivo je prav tako brand new...in kar je od vsega najhujse; ce avto pustim stati slabo uro, vsakic vzge od prve! In dela tako, kot ni delala nikoli prej! In potem se lahko okrog vozim 2 meseca po mili volji brez problema, nakar spet cakam, kdaj se bo lubiki sprdnilo, da si vzame kaksno uro frej...
Mojstru mehaniku pak nikakor ne morem realno prikazati problema; ce se ne bi poznala, bi verjetno ze dobil obcutek, da ga zajeebavam.

V glavnem, sam sumim, da je stvar povezana z dotokom goriva v motor. Edina enigma mi je, kako lahko stvar dela po krajsem premoru, kot da se ni nic zgodilo...

Vsaka kolikor toliko smiselna replika je jako dobrodosla.

fancy
09.02.2007, 13:30
Enake simptome je imela moja pokojna alfa :nonono: takrat je bil kriv slab kontakt na ključavnici :rolling:

Smaug
09.02.2007, 14:21
WTF!? :D

Daj malo razlozi, ker mi nikakor ni jasno, kaj bi imela kljucavnica veze z vsem skupaj...

Aldebaran
09.02.2007, 14:28
Lahko poskusiš naslednje:
lahko da ti nekje prihaja do kratkega stika: preveri električno napeljavo( kolikor je pač diana ima9 in vse konektorje našpricej z WD-40 oziroma kontaktnim sprejem... Druga stvar bi bila pa mogoče ta, da se ti nekje zatika ''gas zajla'' ...
kot tretjo možnost bi pa dal alternator in akumulator...

TuNina
09.02.2007, 14:42
ok, do nadaljnega se ne vozim s tabo.
kera sramota, da ti avto sred ceste crkne.

Goody
09.02.2007, 14:46
zamenjaj mehanika :O

Smaug
09.02.2007, 15:49
Lahko poskusiš naslednje:
lahko da ti nekje prihaja do kratkega stika: preveri električno napeljavo( kolikor je pač diana ima9 in vse konektorje našpricej z WD-40 oziroma kontaktnim sprejem... Druga stvar bi bila pa mogoče ta, da se ti nekje zatika ''gas zajla'' ...
kot tretjo možnost bi pa dal alternator in akumulator...

Porabil kilo WD-ja, akomulator izmerjeno v odlicnem stanju (tudi dokaj mlad je po letih), gas zajla se drugace zatika, poleg tega mislim, da pri teh tipih avtomobila ne prihaja do te problematike. Eventualno je problem res lahko v alternatorju, ceprav so simptomi vseeno malo cudni (mi je ze enkrat odvulvil, tako da priblizno vem, kako to izgleda). Plus tega je to cika majstor najprej pogledal...

Nina, fof :D :kisses:

Aldebaran
09.02.2007, 16:01
... si morda pogledal naokoli po raznih avtomobilističnih forumih? morda pa je kje kaj napisanega, kar bi spominjalo na tvoj problem...
... v kolikor najdem kakšno pametno zadevo pa ti sporočim...

fancy
10.02.2007, 08:47
WTF!? :D

Daj malo razlozi, ker mi nikakor ni jasno, kaj bi imela kljucavnica veze z vsem skupaj...

Tudi meni ni čisto jasno :nonono:
To se mi je prvič zgodilo na pumpi..........pripeljem..........tankam.......... ...avto ne vžge :mad: Čez pet minut je vžgal od prve :dontknow:

Naslednjič, ko se mi je to zgodilo sem malo pobrkljal z roko med žicami pod ključavnico...................ekola, vžgal je :)
Cca pet let sem imel avto z tem felerjem (nisem ga dal popraviti) in vedno je ratalo. :dontknow:
Zato sumim na slab kontakt pri ključavnici :)

Velik sreče pri odpravi napake :)

Slowhand
10.02.2007, 18:25
Nekaj podobnega se mi je dogajalo pri škodi favorit - napaka je bila v tem,da so se odlotala (mrzli spoji) ležišča relejev.Po obiskih pri mehaniku,ki seveda ni mogel ugotoviti napake,ker je takrat kot zakleto vedno deloval,sem zadevo zrihtal sam.Je pa šlo nekaj živcev...je pa takšno napako težko odkriti
Vsekakor bi iskal napako v električnem sistemu - tudi okvara vložka ključavnice,kot je omenil fancy,je kar možna...

Draško
14.02.2007, 10:34
Hey,kaj pa kbli za svečke???

GiGi
15.02.2007, 15:56
Po moje je razdelilna kapa, spucaj razdelilno kapo(tud kontakte) dobro posuši in poročaj.
To je po moje krivo , zelo podoben problem je bil na prvih jugecih ko še niso meli elektronskega vžiga.

Drugi krivec pa kot si rekel bi lahko bil dotok goriva ampak glede na vse skupaj bi rekel da je nekaj kar je povezano z temperaturnimi razlikami in raztezanjem nekje v motornem prostoru, neki se segreje mogoče razširi in neki prekine umakne...

mrjerry
20.02.2007, 10:37
Po prebranem sodec bi se najbolj poslusal Gigija. Definitivno pa obstaja vec moznosti. Lahko imas zapacan sistem vbrizgavanja goriva, lahko so problemi tudi s crpalko (ceprav dvomim). Ce mislis se dalj casa ostati monogamist, ti svetujem, da zacnes razmisljati o vsaj delni generalki, kjer bi se odprla glava motorja, eventuelno zamenjala tesnilka, po potrebi nekoliko pobrusila (se posebej, ce ti kaplja olje), predvsem pa bi bilo potrebno cim vec elementov karseda ocistiti (tudi spihati s kompresiranim zrakom). Ce te stvari ne delujejo, imas lahko probleme z elektriko.

Malo se zamisli tudi, ali ti avto stegne toliko, kot ti je pred leti, ali se segreje enako hitro (ali pocasi), kot se je in podobno. Mozna resitev je tudi, da se odpravis na izlet po avtocesti in ga med voznjo posteno raztiscis (vsaj 20 minut skupaj gas do podna, prestavljanje pri visokih obratih itd.) in vidis, ali je potem kaj bolje. Ce je, potem imas sigurno zapackane elemente in zamorjeno masino.

Smaug
21.02.2007, 20:55
Zamorjeno masino je rekel :D:D:D:D
Kri je masina sicer ze spricala, ampak sem imel generalko na motorju pred dobre pol leta, pa tudi pri zadnjem pregledu ni bilo problemov. Sama masina je za svoja leta v odlicnem stanju, tako da tukaj ni iskati problemov.
Kar se tice "teranja" ne bom izgubljal besed, prvi stavek pove vse. Mislim, realno gledano, je lubika vec kot posteno odsluzila svojo zivljensko dobo. Stvar je ta, da se meni to leto avto se ne menja, ker sem se odlocil za druge investicije (ce bo predcasno storila konec bridki, bo pac treba razmisljati drugace), plus tega sem se odlocil, da definitivno kupujem nov avto, ki jasno tudi kosta. Ce jo zelim skrpati za se kaksno dobro leto, bom krepnil sigurno za 150 somov starih, kar se najverjetneje ne splaca, ampak ne morem jo zdaj pustiti na cedilu :blush:
Sicer mu pa strom ni delal ze, ko je bil kupljen (Lahi, pac), kaj sele sedaj. Stvar je milo receno katastrofalna. Ce ne bi sam zadnjih par let izvajal umetnije, bi bil verjetno v popolni temi (in NE, ni to krivo! :D). Dilema je sedaj ta, ce se mi splaca toliko vlagati v avto, ali pac se potrpim eno leti teh par slabih trenutkov....

Điđi hvala za nasvet, bom poizkusil, ceprav bi to valjda mojster moral pregledati.