Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : citroen C3 1.4i 16v


tayaoo
25.02.2007, 16:49
ali ima kdo takšen avto?
Kupili bi ga za družinsko uporabo krajše vožnje , nekajkrat letno daljše vožnje.. iščemo povprečen avto, varen varčen in ne predrag
hvala za kakšno info

GiGi
03.03.2007, 08:31
Potem daj raje kaj drugega, po zadni raziskavi zadovoljnosti kupcev ki jo je opravila oddaja/revija top gear je na zadnjih 5 mestih samo francoska roba. Jaz bi raje kakega Jarisa , Getza,

Preden se sprevrže tole v splošno kregarijo naj povem : To je moje mnenje če ga kdo upošteva naj, če pa ne, pač ne. Vsak dela s svojim denarjem kar hoče in si kupi kar mu paše. Mi lahko tu povemo samo svoje mnenje.

Price
06.03.2007, 12:41
Jaz ga sicer nimam poznam nekaj folka, ki vozijo citroen ampak ne vem kako so zadovoljni.
Mogoče pa ti bo tale link pomagal pri odločitvi. http://www.citroenbilten.com/forum/forumdisplay.php?f=44
Tu najdeš vse o C3 in ostalih citroenovih modelih.

Jakec
06.03.2007, 19:37
ha ha ha, angleške raziskave in francoski avtomobili. oni se majo tolk radi kot hrvati in srbi ;)

statistika pa vemo kaj se da naredit z njo...



avto kot avto....

Vsemogočni
20.03.2007, 22:33
Imel Saxoja, majčken fleten avto, pa kar dost drag za vzdrževanje. Mislim da so Citroeni vsi kar dragi za vzdrževanje, če ne poznaš frendov, ki so avtomehaniki in imajo primerno opremo.

mrjerry
23.03.2007, 07:15
Res toplo priporocam Toyoto Yaris :approve:

Pred nakupom naj vas ne bo sram teziti VSEM moznim prodajalcem za testno voznjo (magari pejte se v Mercedesa pogledat, kako se z Ajem pelje... zakaj pa ne).

HOLLAND
23.03.2007, 07:29
Če rabiš za družinske namene bi ti priporočal Grande Punto. Je večji od vsih prej naštetih in če vzameš 1.3 JTD še zelo varčen.

mrjerry
23.03.2007, 08:02
Petvratni 1.3 Yaris (bencinski motor, 87 konjev) z najvisjim paketom opreme stane slabih 15000 EUR.

Smaug
23.03.2007, 13:14
Sam sem ravno pred kratkim malo gledal avtomobile v rangu mini vozil. Sicer sam ne iscem ravno druzinski avto, ker zelim imeti 100 kobil pod havbo, ampak v tem rangu pri vseh testih nekako izstopajo Toyota Yaris, Grande Punto in nova Vauxhall Corsa. Omembe vredna je tudi Honda Jazz, le da meni vizualno ne odgovarja.

Toyota Yaris
Simpaticna izvedba, prihaja iz rok podjetja, ki bo naslednje leto postalo najvecji proizvajalec avtomobilov na svetu in je lastnik jako laskavega naslova; ima namrec najnizje povprecje kvarjenja avtomobilov!
V postev pridejo tako ali tako samo 1.4 literski dizelski motorji, ki pri svojih 90 kobilah da zelo lepe statisticne podatke. Poraba povprecna za taksen avto, se pravi solidna. Teza nekaj cez 1100 kil je idealna.
Prakticno edini problem je ta, da je avto (pre)majhen. Z 3,75 metra je krajsi od obeh spodaj obdelanih modeliv za 25 centimetrov, kar je vse prej kot zanemarljivo. Prtljazni prostor tako rezultira pri zalostnih 250 litrih, oziroma slabih 700, ce podremo zadnje sedeze. Za moje pojme premalo, se posebej, ce zelis kupiti druzinski avto.

Grande Punto
Z Maserati dizajnom je Fiat definitivno zadel terno; definitivno najbolj ***ish avto v svojem razredu! Najvecji poba v svojem razredu (4,03 metra), 280 litrski prtljaznik pa se raztegne na odlicnih 1030 litrov: Se pravi, da spravimo dva pingvina in lamo vec v njega, kot pa Yarisa. Opazna razlika, ni kaj.
Kar se izbire motorja tice, vsi hvalijo multiđet dizelske motorje. 1.3 literski z 90 kobilicami je vrh glave in nudi mnogo vec, kot 1.9 literski za svoj denar. 1.4 literski bencinarji se mi zdijo tudi zelo solidni, saj pri 95 kobilah pijejo v povprecju 7 litrov bencina. Med 10 in 11 pri meni, torej :D
Opreme imas za 15.000 eurov res veliko. Slaba stran je jasno to, da je avto ipak Lah, zatorej o toyotini zanesljivosti ni govora. Vprasanje je, ce si se za kaksen eventualen servis vec, pripravljen spoprijateljiti z lasko duso, kajti uzitek pri voznji je zagotovljen.

Vauxhall Corsa
...je po vseh statistikah in testih najboljsa odlocitev za ta denar. S 4 metri ima priblizno enako prostornino prtljaznika kot Fiat, 100 kil vec, zatorej bi definitivno spet priporocal 1.3 literski dizelski motor. Overall naj bi bil nov model prakticno popolnoma spremenjen in izboljsan ter ne bi v nicemur spominjal na svojega starejsega brata. Toplo upam, da je temu res tako, ceprav stare Corsice niso bili slabi avtomobili. Nisem ga se imel prilike voziti, vendar naj bi bil jako vozen. Bo treba poizkusiti...

Eno vprasanje; kdo ve, ce v tem cenovnem rangu obstaja se kaksen avtomobil, ki bi za doticni denar ponujal dobrih 100 konjev pod havbo poleg VW Pola?

mrjerry
23.03.2007, 13:38
Vauxhall je drgac Opel :shy:

Corsa je dober nasvet, ja. Sem jo spregledal. Vozi se jo pak jako jako jako dobro. Kljub babjemu imenu je avto Nemc od felg do radijske antene.

Toyota pa se pripravlja na lansiranje podaljsanega Yarisa (podobno, kot Renault Thalia). Ne vem, ali jo pri nas ze prodajajo, na Toyotini domaci strani (www.toyota.com) pa si jo lahko ze ogledas. Ampak za slednjo obvezno testfarprobe in pa kaksnega osla vec pod pokrovom.

Smaug
23.03.2007, 14:27
A nisi vedu? :)

Tale s podaljsanim Yarisom je lepa, ampak vprasanje je, za koliko bodo dvignili ceno. Kaj prevec ne, ce zelijo ostati konkurencni...

Aja drugace sem pa pozabil dodati, da je b tem cenovnem rangu edini avtomobil, ki se prodaja v razlicicah nad 100 konjev VW Polo (105 in 130, samo zadnji je ze 2 soma drazji).

mrjerry
23.03.2007, 15:04
Na toyotinem pejdzu si ga lahko naspecas na priblizno 14500 USD, kar bi naneslo okroglih 11 tisoc bruseljskih... To se mi zdi precej v redu cena.

Ce pogledas v proporcu. Po njihovo dajo trovratnega Yarisa od hise za prakticno enak znesek. Glede na to, da ima slovenska trenoto trenutno Yarisa v akciji (teraplus za 10 kil), bi rekel, da so cenovno sprejemljivi.

Kar se mene tice, bi krepko razmislil o tejle podaljsani izvedbi, seveda, ce sem na low budgetu. Edino na design moras pri japoncih bolj ali manj pozabit.

mrjerry
23.03.2007, 15:13
Za primerjavo... C3 1,4 16V z 90 zrebci in SX pack opremo (nothing so special really) pride 12832 EUR (podatek s Citroenovega slo pejdza).

Avtohisa Moste oglasuje akcijo za Opel Astro (majkemi design je hud u nulo) z Ottom ali Dizlom pod havbo (oba okrog 110 konjicev), ze od 11990 EUR. Ni pa cisto dobro razvidno, ali je akcije ze konec.

Corsa se nadalje hvali kot slovenski avto leta. Majkejim da dajo popust. Cenike je malo tezko dobit, ampak enega sem le izbrskal. 1,4 bencinar pride 10800 do 13050 EUR (odvisno od paketa opreme). Konjicev je 90. Zdi se mi predraga.

Smaug
23.03.2007, 19:43
No, hm :blush:, pozabil sem omeniti, da 15 somov mora vkljucevati nadstandardno opremo; 16' ali 17' litke, sportni sedezi, sel bi se na senzor za dez. +100 konjev, itak skoraj pri ves modelih doplacilo za crno farbo, klimo imajo ze po defoltu. Eventualno se bom odlocil za avtomatsko, ampak tega ne racunam v ceni. Se pravi, da bi moral klot avtek priti okrog 12-13 somov, da si potem nabijem opreme se za dobre pol miljoncka starih.
Nad 100 konjev sem nasel samo Polo-ta (sportline izvedba, ki ima 105 konjicev kosta malo vec kot 13 tisocakov ter ima prakticno vse, kar zelim. Za dodatno opremo bi moral potemtakem dodati samo tisocaka). Od teh malckov je edini, ki ga nudijo v 1,6 litrski izvedbi (bencinarja). Za vse ostalo v tem rangu pride v postev potem le 90 konjski 1,3 literski dizelski motor, ki ga sicer jako hvalijo, ampak....ni to to. Edina eventualna benciska opcija je Grande punto 1,4 16V z 95 kobilami.

Tale varianta z Astro je to good to be true. Glede na to, da so sosednje, bi se lahko spravil cez cesto in pogledal, na cemu je stvar. Se mi vse zdi, da bomo hitro na 17, 18 somov...