Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Polno razvezan dostop in ISDN


Blond
20.03.2007, 09:37
Pozdravljeni !

Sedaj imamo DUO paket in ISDN.
Ker nam vezava pri ISDN poteče, bi radi prekinili ISDN in uporabljali SIOLovo telefonijo.

Kaj mi je potrebno narediti, na koga se obrniti in kakšni so stroški povezani s tem.
Želili bi obdržati obe številki od ISDN.

Hvala in LP

Primož

Metek
20.03.2007, 10:11
Za začetek lahko prebereš navodila za naročanje. (http://storitve.siol.net/telefonija/prenosljivost-stevilk/)
če še kaj ni jasno, pa kar vprašaj, bomo že pomagali tisti, ki smo dali zadevo skozi.

Blond
20.03.2007, 14:50
Hvala...

To pomeni izpolnjen obrazec in nekaj dokumentov.

A to potem velja za obe številki ?
Ali je potrebno 2 obrazca ?

Ali moram potem sam prekiniti naročniško razmerje pri Telekomu ali to opravi SIOL ??
Kakšni pa so stroški ?

Hvala
Blond

zeriX
20.03.2007, 15:26
to opravi siol
strošek maš 2,5ksit na številko če se ne motim
na enem obrazcu maš prenos za 2 številki
maš pa 300sit dražjo mesečno naročnino zaradi druge številke

gremlin
20.03.2007, 16:06
Strošek prenosa je sedaj 5€ po številki in ga zaračuna Telekom pri zadnji položnici.
Isdn telefone pa ne boš mogel več uporabljat ker Siol ne ponuja vmesnika.Si boš moral kupit pstn bazno enoto in potem lahko prijaviš slušalke tja. Zaenkrat se isdn aparati v IP telefoniji uporabljajo samo v omrežju T-2.

Blond
20.03.2007, 18:06
Super. Hvala za odgovore in pomoč.

Zdaj pa je treba najprej najt 2 pstn bazni postaji gigaset potem pa lahko delamo prenos.
Če komu hodi kakšna viška pa naj pošlje ZS.

Hvala še enkrat vsem
Blond

gremlin
20.03.2007, 19:40
Boš težko našel,ker je iskana roba.Če pa kupiš nov komplet pa tudi ni tolk drago.Bolš da prodaš vse skupa in kupiš dva pstn telefona.

allx
17.04.2007, 20:00
http://pomoc.siol.net/cenik/siol-telefonija/

OPOMBA:

Strošek prenosa se obračuna če je SiOL dajalec številke

http://storitve.siol.net/SiOL-telefonija/cenik/

* strošek prenosa se obračuna, če je Telekom Slovenije dajalec številke


Kaj zdaj? Strošek prenosa se obračuna če prenesem obstoječo številko (Telekom Slovenije - ISDN) v SiOL omrežje? Ali se obračuna če je dajalec številke SiOL (iz nabora 599xxxxx) in jo želim prenesti kamorkoli drugam? Ali celo oboje?

Strošek prenosa je sedaj 5€ po številki in ga zaračuna Telekom pri zadnji položnici.

Slab mesec kasneje pa že 10€ :)

shyama
17.04.2007, 21:32
prenos številke iz klasične v SiOL telefonijo ne stane nič (0€) od 1.4. 2007 dalje :d

Blond
17.04.2007, 21:33
če pa so meni še danes na 0801000 povedali, da se plača in to za vsako številko posebej

Maj
17.04.2007, 21:49
prenos številke iz klasične v SiOL telefonijo ne stane nič (0€) od 1.4. 2007 dalje :d


Problem je v tem, ker je Siolova telefonija neuporabna.
Tudi sam bi se rad znebil Telekomove naročnine na PSTN pa ne morem, ker vsaj Siolova telefonija ni vredna pol kur...

Precej dobro dela samo v primeru, da imam računalnik ugasnjen v kolikor pa sem na internetu in bog ne daj prenašam še kakšne torrente je pa telefonija podobna tisti preko dveh jogurtovih lončkov.

Žal zato svetujem vsem, da premislite preden dokončno odjavite Telekom, ker vas bo nov priklop stal 100€.

Lp

shyama
17.04.2007, 21:52
ni res, priklop vas bo stal 40,06€ oz 9600 bivših sit :d

Maj
17.04.2007, 22:38
Kje si to našel/a, ker v ceniku imajo objavljeno 90€ http://www.telekom.si/zasebni_uporabniki/ceniki/?sid=2

Me pa zanima ali je možen priklop povsem novega naročnika, ki nima Telekomove naročnine recimo na Siol in koliko stane to?

Ipod
18.04.2007, 00:30
Men dela siol telefonija k šus. Ob obremenjenem netu ali brez. Ti zgleda na svoje staje ocenjuješ celotno stanje v Slo.

shyama
18.04.2007, 04:47
Kje si to našel/a, ker v ceniku imajo objavljeno 90€ http://www.telekom.si/zasebni_uporabniki/ceniki/?sid=2

ne gre za novo priključitev, ampak ponovno priključitev - "povratnik" :)


Me pa zanima ali je možen priklop povsem novega naročnika, ki nima Telekomove naročnine recimo na Siol in koliko stane to?
ja pokličeš 080 8000 naročiš poizvedbo PRD+ ADSL..

allx
18.04.2007, 08:56
prenos številke iz klasične v SiOL telefonijo ne stane nič (0€) od 1.4. 2007 dalje :d
OK, potem pa prosim če mi prilepiš link, da vidim kje to piše. Očitno sem ta podatek zgrešil, pa sem več ali manj prebral in pregledal vse.

RudiBr
24.04.2007, 20:33
Naj ponovim svojo izkušnjo. Pokličeš na 0801000, naročiš razvezan dostop z željo, da bi številko (številki pri isdn) prenesel k Siolu in vse ti uredijo in pošljejo pogodbe. Prenos je brezplačen. Trenutni čakalni čas pa je en mesec. Meni so včeraj rekli, da je nova pogodba na poti in jo pričakujem jutri. Skratka, vse uredi Telekom in ne vem, zkaj se toliko obremenjujete. A je tako težko zavrtet 080 1000?

Arc
10.06.2007, 19:19
Tole temo obujam ker je bilo v njej nekajkrat rečeno da je prehod iz "starega isdn adsl-ja" na polno razvezan dostop brezplačen.
Preden sem naredil tak prehod sem poklical na 080 1000 in tam mi je tudi operaterka odgovorila da je brezplačen.

Vmes sem naredil prehod, in danes sem dobil prvi račun. Gor pa je tudi postavka "Priključnina -Osnovna montaža v znesku 41,32€ z ddv.

??? A gre za pomoto, a sem kaj spregledal, ali pa vse dosedanje informacije niso držale? Kašne so vaše izkušnje s stroški prehoda?

miro74
10.06.2007, 19:29
Tud dobil račun za osnovno montažo. Na 0801000 so svetovali naj dam reklamacijo.

Leto
10.06.2007, 19:32
Nisem še dobil računa, na servisnih straneh pa piše, da bo/je 70eur. Ne da se ga odpret - javi neko napako. Pred prehodom so mi vsi na Siolu zatrjevali, da je prehod brezplačen.

Blond
10.06.2007, 20:14
Reklamiraj. Zgleda da imajo neke težave s temi računi.
Kontrolirat in reklamirat v naprej

rda
11.06.2007, 07:31
Poglej kako piše v pogodbi ki si jo podpisal. Če je montaža brezplačna, potem reklamiraj.

ingvarl
11.06.2007, 07:59
Poglej kako piše v pogodbi ki si jo podpisal. Če je montaža brezplačna, potem reklamiraj.

Ali ni osnovna montaža VDSL brezplačna? Tako vsaj piše v ceniku na spletu...

rda
11.06.2007, 09:55
Ali ni osnovna montaža VDSL brezplačna? Tako vsaj piše v ceniku na spletu...

Govoril sem za ADSL...

Sicer pa to vse razjasni: http://storitve.siol.net/internet/SiOL-internet/vzpostavitev/

Potrebno bo reklamirat račune.

markoajda
11.06.2007, 17:09
Tudi jaz sem naredil prehod iz stare sheme (ISDN+internet+Siol TV) na polnorazvezani TRIO. Tudi meni je bilo rečeno, da bo prehod brezplačen. Sedaj je pa na računu zaračunana Priključnina - osnovna montaža v vrednosti 41,31 EUR!

Je to pomota in je treba dati reklamacijo ali pa so se kje kakšne postavke spremenile?

fazan
11.06.2007, 19:11
Prehod je itak brezplačen vsaj tako zagotavljajo.Kje je pa kdo iz telekoma ,da ne pove nič kako in kaj je stem.

Blond
11.06.2007, 19:28
Jaz še nisem videl tukaj, da bi kdo kaj javno uradno upal povedati. Zato ne pričakuj preveč.

Tudi na mojem računu je napaka.
Bi pa bilo skrajno lepo od SIOLa/Telekoma, da bi nam poslal opravičilo in nov račun, da nam ne bo treba vsakemu posameznemu reklamirat in gnjavit.
Ampak to mislim, da se tukaj ne more zgodit.... nemogoče.

LP
Blond

Arc
11.06.2007, 19:40
Poglej kako piše v pogodbi ki si jo podpisal. Če je montaža brezplačna, potem reklamiraj.
Pogodba je sicer zelo nerazumljiva (o tem sem pisal v enem drugem postu), ampak imel si prav - tole pa vseeno piše v njej: "namestitev storitev -osnovna brezplačno".

Očitno gre res za serijsko napako pri obračunavanju.

Blond
11.06.2007, 19:57
Za serijsko napako jim gre vsepovsod česar se lotijo.
Do sedaj še ena stvar ni bila pravilno in v popolnosti izvedena od njih.
Pa tudi račun je prišel napačen.
Pa saj ni čudnega....

jagy
11.06.2007, 20:28
Meni so zaračunali pri prehodu na trio:

Priključnina-Komunikacijska oprema Sinope 05.04-05.04 1X 1 5,83 €
61136277 Priključnina-Osnovna namestitev 05.04-05.04 1X 1 0,83 €

Tega mi pa začuda niso zaračunali:
Naročnina / Zakupnina-Nadgradnja na 2048/384 Kb :dontknow:

SIcer je pa že prepozno za reklamacijo, bom pa reklamiral maj, ko mi je net delal občasno.:nonono:

miro74
11.06.2007, 22:03
No preverite še to, da niste pri računu za mesec maj za PSTN/ISDN dobili še zaračunane naročnine za junij (naročnina se pri telekomu zaračunava mesec vnaprej) kot jaz, pa ISDN-ja nimam več od sredine maja. Dobit morate račun samo za stroške klicev.

Aja pa reklamiral sem račun za mesec april, da mi vrnejo polovico naročnine za maj.

ingvarl
11.06.2007, 22:31
V kakšnem roku je potrebno reklamirati račun?

jagy
12.06.2007, 01:23
V 15 dneh, piše na vsakem računu.

stan
12.06.2007, 16:13
http://storitve.siol.net/internet/SiOL-internet/vzpostavitev/
brezplačno je samo za tiste, ki obdržijo ISDN.....

Chao_S
12.06.2007, 17:18
http://storitve.siol.net/internet/SiOL-internet/vzpostavitev/
brezplačno je samo za tiste, ki obdržijo ISDN.....

Ma kaj BLODIŠ!! ... govora je o VDSL2 !! (Cene za vpostavitev SiOL interneta na tehnologiji VDSL2 in optičnih povezavah.) , tu si poglej !

kr reklamiraj, je BREZPLAČNOI !!

lp

RudiB
16.06.2007, 19:23
Pred časom sem v tej temi zapisal svojo izkušnjo. Danes vam lahko povem zgodbo, ki se lahko dogaja samo Kremenčkovi družini ali pa pri nas Tlekomu oziroma Siolu. Ne mislim biti žaljiv in upam, da mi ne bodo brisali tega sporočila, ampak resnica o Telekomu in Siolu je čisto nekaj drugega kot pa njihov blišč v javnosti z oglaševanjem.

10. aprila sem naročil polno razvezan dostop (ADSL + ISDN) z zahtevkom za prenos ISDN številk v Siol telefonijo. Sami so mi poslali vse papirje in po prejemu sem vseeno (glede na izkušnje s Siolom in Telekomom) prek telefona preveril, če je to vse. Nato pa v naslednjih tednih klicaril, v kateri fazi je zadeva. Vedno so govorili, da je v postopku in da bo drug teden. Proti koncu so se vsi operaterji na 080 izgovarjali (očitno z naročeno naučeno floskulo), da so zapisali na zadevo "URGENTNO" in da bo prihodnji teden. Ja, hudiča. Tik pred 1. majem prejmem vso dokumentacijo nazaj, ker da manjka potrdilo o Ajpesa, da podjetje res obstaja (ISDN je bil namreč na podjetje). V dobi Kremenčkovih mi je logično, da Telekomovci nimajo internetnega dostopa do Ajpesovih internetnih strani, kjer bi z nekaj kliki lahko preverili podatke. Obenem pa noro: ko sem podpisoval pogodbo za ISDN, nihče ni zahteval papirjev niti preverjal identitete, ker je šlo pač za njihov denar, zdaj pri odpovedi, pa dokumenti! Za zjokat!

se nadaljuje ...

RudiB
16.06.2007, 19:26
Seveda, vse papirje so dobili nazaj in potem spet klicarim in klicarim ... Neštetokrat, vedno, ja je pri monterjih v čakalni vrsti, bomo dodali URGENTNO! In potem 5. junija spet pokličem, kjer mi povedo, da so prav v teh urah odklopili ISDN in številke prenesli k Siolu. Še isti dan od drugega operaterja izvem, da niso mogli izvesti prenosa številk, ker centrala tega ne omogoča. Uspelo pa jim je, da od tistega trenutka nimam ključne številke ISDN priključka! Verjetno so jo odklopili in jaz sem zdaj brez te linije. Vse lepo in prav, če mi ne bi zaračunavali anročnine.

Pa se je začelo klicarjenje od 080 1000 do 080 8000 in celo 116. In veste kaj izvem. Ne morejo sprejeti prijave napake, na 116, ker imam telefonijo kao pri Siolu! Hudiča. Kako pri Siolu, če je nimam? Tudi pri Telekomu je nimam! In Siol = Telekom! Ne eni ne drugi ali kdor koli že pa ne more sprejeti moje reklamacije, da pač zdaj sploh nimam telefona!

Sem v zadnjem času nekajkrat slišal o Telekomovcih. Se monterji pogovarjajo med seboj, pa pravi prvi:

"Kaj storite, če nekdo javi, da mu ne dela telefon?"

Drugi:

"Gremo na teren in štango zamenjamo!"

Čista resnica!

janezpesec1
18.06.2007, 17:48
080APEK, poklici in se pozanimaj glede pritozbe.

XORO
18.06.2007, 19:35
Seveda, vse papirje so dobili nazaj in potem spet klicarim in klicarim ... Neštetokrat, vedno, ja je pri monterjih v čakalni vrsti, bomo dodali URGENTNO! In potem 5. junija spet pokličem, kjer mi povedo, da so prav v teh urah odklopili ISDN in številke prenesli k Siolu. Še isti dan od drugega operaterja izvem, da niso mogli izvesti prenosa številk, ker centrala tega ne omogoča. Uspelo pa jim je, da od tistega trenutka nimam ključne številke ISDN priključka! Verjetno so jo odklopili in jaz sem zdaj brez te linije. Vse lepo in prav, če mi ne bi zaračunavali anročnine.

Pa se je začelo klicarjenje od 080 1000 do 080 8000 in celo 116. In veste kaj izvem. Ne morejo sprejeti prijave napake, na 116, ker imam telefonijo kao pri Siolu! Hudiča. Kako pri Siolu, če je nimam? Tudi pri Telekomu je nimam! In Siol = Telekom! Ne eni ne drugi ali kdor koli že pa ne more sprejeti moje reklamacije, da pač zdaj sploh nimam telefona!

Sem v zadnjem času nekajkrat slišal o Telekomovcih. Se monterji pogovarjajo med seboj, pa pravi prvi:

"Kaj storite, če nekdo javi, da mu ne dela telefon?"

Drugi:

"Gremo na teren in štango zamenjamo!"

Čista resnica!

Če si mogoce dobil PRD stevilko...na kakih papirjih al pa pogodbi...jo povej 116

al pa poklici 080 1000 pa 3 za tehnicno pomoc...

ce bo pomagalo

MODRI_ZOB
24.06.2007, 09:36
080APEK, poklici in se pozanimaj glede pritozbe.
Pomoje je bila pogodba PRD naročena na klicnem centru, ker. če bi jo sklepal V TT bi od tebe zahtevali izpisek iz Ajpes-a. Mogoče ti je kak prodajnik pozabil povedat glede izpisa iz Ajpesa. Ko prejmeš pogodbo na dom je tvoja OBVEZNOST, da prebereš vse člene pogodbe in splošne pogoje, na enem listu pa ti tudi piše kaj potrebujejo pravne osebe za sklenitev pogodbe. To bi si lahko prebral. Sem tudi slišal primer, ko folk naroča na Siolu PRD in mu lepo piše, da mora en izvod vrniti na SIOL: Sam ne... folk to nosi v TT :D.

"Sem v zadnjem času nekajkrat slišal o Telekomovcih. Se monterji pogovarjajo med seboj, pa pravi prvi:

"Kaj storite, če nekdo javi, da mu ne dela telefon?"

Drugi:

"Gremo na teren in štango zamenjamo!"

Čista resnica!"
No comment.... sem mislil, da "lovski" vici niso več v modi... sam očitno so še....