Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Problem z SIOL - om !!


3athlet
04.04.2007, 13:55
Pozdravljeni!

Ker nikakor ne dobimo pametnega odgovora preko telefona z strani siola se mi zdi, da je tole zadnja opcija.

Torej..V četrtek smo poslali zahtevo za vklljučitev statičnega IP naslova in do danes ni storjenega še nič. Na dan telefoniramo najmanj 3x in nihče nič ne ve..pošiljajo te od enega do drugega..tam kjer bi naj dobili odgovor telefon zvoni v prazno. Zdi se mi da je za to delo potrebno največ 5min ampak izgleda da temu ni tako!

Sedaj čakamo že skoraj teden dni..spletna stran je pripravljena in je ne moremo dati na strežnik.

Kaj storiti? Če ima SIOL težave naj to sporoči in bomo razumeli, ne pa da te takole je.... !

In da ne omenjam še ostalih težav z tem operaterjem...res, škoda besed.

Telefonsko priti do kakšnega pristojnega šefa je pa spet druga umetnost..res ste prave pojave ni kaj.

Se opravičujem ampak tako se žal ne posluje.

Lp,
Filip

missClause
04.04.2007, 14:10
daj mi na zs tvoje uporabniško ime ali telefonsko številko sporoči

fazan
05.04.2007, 06:29
Traja nekako okoli 5 dni vsaj tako sem čakal jaz,da smo dobili statični ip in je menda kar normalno tako.

faca5
05.04.2007, 12:53
Pošlji na (info@siol.net)!

Maj
16.04.2007, 12:58
Pošlji na (info@siol.net)!

:-)
Odgovor, ki ga bo dobil bo pa naslednji.

Veseli nas, da ste se z vašim vprašanjem obrnili na nas.
Vaše težave smo prijavili ustreznim službam, ki bodo zadevo rešili v najkrajšem možnem roku.

V primeru dodatnih vprašanj nam lahko 24 ur na dan pišete:-))))

Potem pa čez en teden znova pišeš in dobiš znova isti odgovor:-)

Lp

MrBoombastic
16.04.2007, 13:34
Pozdravljeni!

Ker nikakor ne dobimo pametnega odgovora preko telefona z strani siola se mi zdi, da je tole zadnja opcija.

Torej..V četrtek smo poslali zahtevo za vklljučitev statičnega IP naslova in do danes ni storjenega še nič. Na dan telefoniramo najmanj 3x in nihče nič ne ve..pošiljajo te od enega do drugega..tam kjer bi naj dobili odgovor telefon zvoni v prazno. Zdi se mi da je za to delo potrebno največ 5min ampak izgleda da temu ni tako!

Sedaj čakamo že skoraj teden dni..spletna stran je pripravljena in je ne moremo dati na strežnik.

Kaj storiti? Če ima SIOL težave naj to sporoči in bomo razumeli, ne pa da te takole je.... !

In da ne omenjam še ostalih težav z tem operaterjem...res, škoda besed.

Telefonsko priti do kakšnega pristojnega šefa je pa spet druga umetnost..res ste prave pojave ni kaj.

Se opravičujem ampak tako se žal ne posluje.

Lp,
Filip

Je zadeva že rešena?

AntiFriz
18.04.2007, 15:03
se strinjam. Klicem na 0801000 - narocanje ipd. in mi vsakic, ko omenim da bi presel na novo shemo in da imam adsl ze 5let prekine zvezo. klicem ponovno, zvoni 5 min tja v 3 dni, potem ko se nekdo oglasi je zadeva ista.. kaj ni interesa pomagat ljudjem po vsej tej zmedi, ki jo imate na spletni strani? Storitev deluje super, tehnicna pomoc je vredu oz. ta telekomovc, ki se pripelje in zamenja modem, vse ostalo je dalec pod gladino... bi bilo super da bi zaposljeval ljudji, ki nekako vejo in sledijo TK ne pa neka dekleta s siviljske sole, ki skoraj ne vedo kaj adsl je oz. so 1. prebrali v prirocniku, ki ga dobijo na HD. sramota.