Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Ko Veliki Nategne Male


Parano.ID
12.04.2007, 08:21
:censored: :censored: :censored:

Priporočam vsem naročnikom SiOL storitev, da nemudoma preverjio dejansko stanje njihovega priključka in hitrosti prenosa, ker...

Sam imam naročen paket za 4MB, sedaj že točno 4 leta in zanj plačujem 12 starih tisoč SIT ( o tem, da je cenik seveda še po starem, ker sem star naročnik, sploh ne bom zgubljal besed ). Včeraj so me prijatelji opozorili ( ko smo igrali nek špil prek interneta ), da imam nekam nizko hitrost prenosa.

Poklical sem na SiOL, kjer sva s fantom na drugi strani linije, ugotovila, da je prenos 120KB, torej precej daleč od prenosa, ki bi ga moral dosegati s mojim priključkom. Oddal je request za Telekom in obljubil, da me pokličejo takoj ko bo mogoče. In res, danes zjutraj me je klical tehnik iz Telekoma in mi povedal, da za moj priključek sploh ni možno imeti paketa za 4MB ampak največ 2MB - od vekomaj.

NATEG ali NAPAKA??!!?

Meni je po pravici povedano čisto vseeno, SiOL oz. Telekom bi morala imeti sistem ( ki ga tudi imata ), ki bi opozoril kogarkoli pač že, da se na priključku ne da narest več kot je možno in se take stvari pač SPLOH nebi smele dogajati.

Anyway, vem da sledijo muke, ampak če ne bodo ( boste - SiOLovci ) pristopili k temu problemu korektno in da mi ne vrnejo pokradenega denarja, sledi tožba.

Seveda vem tudi, da tukaj dotična zadeva ne briha prav nobenga, sam vseen sem spisal, da se problema zavejo tudi drugi uporabniki in da vedo, da so lahko nategnjeni....ker so pač potrošniki.

:censored: :censored: :censored:

missClause
12.04.2007, 08:44
in v 4 letih nisi ugotovil te pomankljivosti? :?:

sebek
12.04.2007, 08:51
Ne rabi on odkrivat napake...zato je tukaj siol. !


Samo siol jih raje dela kot odkriva ;)

Parano.ID
12.04.2007, 08:54
Kako veš da se jest kakorkoli spoznam na računalnike, da nisem oča star 80 let, da nisem 12 letni mulc itd....
SIOL in samo SIOL je tisti, ki bi moral to vedt in fertik, ne glede na moje znanje računalništva, telekomunikacij, vrtnih spretnosti, šiljenja korenčka itd....

Keymaker
12.04.2007, 08:55
sam da v štirih letih nis dal nobenga speed testa skoz mi je pa tut čudn :dontknow:

wishmaster
12.04.2007, 09:24
@Keymaker, meni tudi ni jasno. To je glih tak, da jaz kupim cliota 2.0, čez 4 lete pa ugotovim da je clio 1.2 :D
Men se dozdeva, da je uporabljal internet samo zaradi igranja preko spleta. Ker sam slišim kdaj mularijo, da če imaš boljši paket imaš nižji ping.

kitl
12.04.2007, 09:38
In zakaj si imel naročeno 4Mbit, če sploh ne veš kaj je to 4Mbit in furaš 1Mbit vseskozi in ne opaziš niti malo razlike.dokler te niso opozorili prijatelji. Tole je res en čuden splet okoliščin. Imam TV že 4 leta pa šele sedaj sem opazil da je črno bel.

M.T.
12.04.2007, 09:42
Kot prvo bi vprašal zakaj si se odločil za hitrost 4Mbt...ker če v 4 letih nisi opazil, da nimaš želene hitrosti je več kot očitno ne potrebuješ.

Sicer pa na razne tožbe kar pozabi....še nisem videl pogodbe za internet, kjer bi pisalo da ti te nekdo zagotavlja 1, 2, 4Mb... povsod pač piše do xMb ali max xMb

T-a-d-e-j
12.04.2007, 09:56
On je mel le do 1 mega:).

Arc
12.04.2007, 10:32
Tehle komentarjev sploh ne razumem: torej po vašem ni kriv tisti ki te nategne - kriv si sam ker tega nisi opazil?

Me zanima če boste tako še mislili ko vam bosta branjevka ali mesar namesto dveh kil breskev ali mesa v vrečko zavila samo kilo - boste še mislili da ste krivi sami ker robe niste stehtali?
In ko boste to povedali branjevki/mesarju, vam bosta torej logično odgovorila: ja, ampak a vi sploh rabite dve kili breskev ali mesa???

mislim...

Mowgli
12.04.2007, 10:38
In zakaj si imel naročeno 4Mbit, če sploh ne veš kaj je to 4Mbit in furaš 1Mbit vseskozi in ne opaziš niti malo razlike.dokler te niso opozorili prijatelji. Tole je res en čuden splet okoliščin. Imam TV že 4 leta pa šele sedaj sem opazil da je črno bel.

Enim pač pozneje pride, ja. :angel: Če bi mu prišlo pred dvemi leti, bi lahko uveljavljal skrito napako in zahteval refundacijo. :veryevil:
Sicer pa ni krivda uporabnika, da je... nepoučen (recimo), ampak je dolžnost ponudnika, da realizira (tudi zafakturirane) obljube. :approve:

Ipod
12.04.2007, 11:24
Kaj pa veš. Mogoče mu je 1 mbit dela le zadnji 14 dni prej pa 4 mbit. Jasno, da Telekom ne bo šel preverjat vsacga priključka vsak teden kolk ima prenosa....

Parano.ID
12.04.2007, 11:31
Ni mi jasno zakaj ste se spravl name, mi je tud čist vseeno...noob gor dol, ni moja stvar da je tko kot je.

Če kličem na tehnično podporo, in mi reče da v sistemu vidi, da mam odprto na 4MB, dejansko pa to sploh ni možno, problem ni pri meni. Tista primerjava z avti tud približno ne paše v ta kontekst.

Bolj primerno bi blo tkole:
rabm garažo za avto, široko na vsaki strani za en meter več kot je širina avta.
pridejo gradbeniki ocent zadevo, če je to možno, potrdijo da je, izstavjo račun za tolk široko garažo, plačam, pridejo da nardijo, ugotovijo da tolk širok se ne bo dal narest, ker sploh nimam tolk placa na razpolago....pač nardijo manjšo in se nardijo butaste.....

itq ni najboljša primerjava, ampak tko nekak je to ( ja ja, ok, pri garaži bi verjetno res ugotovil isti trenutek, ko neb mogu avta not zapeljat )

Pri povezavah pa nevem, sem mislu najprej da so slabi dnevi, da pač od tam kjer vlečem zadeve nimajo dost uploada itd....Nisem pa igračkar kot je en uzgor omenu, da bi sam špile nabijov, v bistvu je blo to zdej prvič.

Zakaj rabm 4MB? Zakaj pa ne?!?? Ma to kšno velko vezo?

Anyway, say what you want, krivda kakorkoli obrnete, ni na moji strani.
Si kr predstavljam kaj bi rekli enmu starejšmu, recimo, uporabniku, s podobnimi problemi: " ja ata, kwa sploh maš internet, če še tega neveš kwaj gugl"

:censored:

Parano.ID
12.04.2007, 11:33
Kaj pa veš. Mogoče mu je 1 mbit dela le zadnji 14 dni prej pa 4 mbit. Jasno, da Telekom ne bo šel preverjat vsacga priključka vsak teden kolk ima prenosa....

VEM da tud prej ni delal, ker mi je dons tehnik reku da SPLOH NI MOŽN....sej lih v tem je vsa ponata, če ni možn, pol ne morš prodat. Če mi sam 14 dni neb delal se sploh neb obremenjeval.

missClause
12.04.2007, 11:36
a veš zakaj so ti rekli da ne rabiš 4mb? ker ne prepoznaš hitrost med 1mb in 4mb,ker vsak ki se spozna na to, bo takoj ugotovil zmanjšanje hitrosti in ne šele po 4 letih...

in kako si VEDEL da prej ni delal če te je moral prijatelj na to opozoriti?

sr@nje
12.04.2007, 11:38
Ne vem zakaj bi morali biti vsi računalniški strokovnjaki?
Kako lahko sploh pride do take napake, če taka hitrost sploh ni možna???
Če nekaj plačaš moraš to met, tud če ne rabiš, pa tud če mam samo zaradi foušarije sosedov.
Siol ima dovolj uporabnikov, da bi zrihtal servis za kontrolo hitrosti, lahko tudi zaklenjeno znotraj uporabniškega profila, samo za svoje uporabnike, sploh ker ostali testi niso mirodajni.
Men se zmerom zdi net prepočasen :D , pa mi zmerom na 080....., odgovorijo da je vse OK.

Ipod
12.04.2007, 11:40
Sej imaš stran za kontrolo hitrosti:
http://file.siol.net/TEST_DOWNLOAD.zip

missClause
12.04.2007, 11:41
a sem rekla da moraš bit računalniški strokovnjak? rekla sem le da se le malo bolj spoznaš na to, točno veš kdaj se ti zmanjša hitrost neta... še posebno iz 4mb na 1mb...

rock
12.04.2007, 11:55
Šala leta!

Žal resnična. Skoraj vsak program za DL piše hitrost prenosa. Kako jo računa in kolk je dejansko izpisano v vsakem momentu realno pustmo. Ampak, da je nekdo 4 leta gledov 1xx in se nikol ne vprašov zakaj?

wishmaster
12.04.2007, 12:45
Kater modem pa imaš ? Če imaš callistoja se lahko na njega povežeš in vidiš koliko imaš sinhronizacijo in slabljenje na linji.

gostMR
12.04.2007, 12:55
Kater modem pa imaš ? Če imaš callistoja se lahko na njega povežeš in vidiš koliko imaš sinhronizacijo in slabljenje na linji.

Kako pa to naredis, ce nimas izkusenj. Ali se da iz tega ugotoviti ali ima "dobro" povezavo?

Veron
12.04.2007, 12:57
Kater modem pa imaš ? Če imaš callistoja se lahko na njega povežeš in vidiš koliko imaš sinhronizacijo in slabljenje na linji.
pa veš kako se povežeš na calisto modem? ni tok simpl kokr mislš... ganymade, sagem f@st in sinope se da na simpl pridt na modem in pogledat

wishmaster
12.04.2007, 13:12
Jaz sem dobil od Telekoma callistoja (nerabljenega), ker sem izrecno tako zahteval :D. Sem pač bil mal z**ukan :D
Jaz sem moral samo pri LAN povezavi nastavit prehod: 192.168.1.1 in ip 192.168.1.3.
V IE ni težko vtipkat IPja od modema. Pa v googlu vtipkat "callisto geslo". Bral sem tudi, da nekateri morajo uporabiti RS232 povezavo in Telnet, samo meni je šlo brez tega. Probat ni greh.

Balonar
12.04.2007, 13:52
svaka vam čast vsem profijemu tu gor, ki obvladate speed teste in pinge in vse .. po Vašem razmišljanju lahko Siol nateguje nevedne uporabnike?

Speed test, sinhronizacija, download, upload, IP, router .. se zavedate da so to za večino uporabnikov interneta popolne neznanke?

Dejte pogledat malo dalje od svoje tipkovnice no ... in primerjave zakaj rabiš 4MB če pa sploh ne ves kaj to je .. lepo vas prosim ..

Je pa res, da so na forumih vsi pametni in da je ze po defaultu treba zatolci nekoga ki nekaj ugotovi in potem vsi profiji v smeh.

Upam, da ne boste kdaj rihtal računalnika staršem, ker vam bo menda izpod časti jim razlagati, da mora misko premikati po pisalni mizi in ne po ekranu ...

Res, svaka Vam čast profiji .. sicer vas pa itak Siol vse nateguje ...

missClause
12.04.2007, 13:58
hej...


jaz se tudi ne spoznam veliko na hitrost, ampak sem tako v povezavi z internetom vsak dan, da bi tudi jaz opazila kdaj mi moj internet dela počasi, pri temu bi pa moral delat veliko hitrejše za 4mb, ker vsak ki to naroči, ponavadi ne naroči iz popolne nevednosti...

nejc
12.04.2007, 14:14
Bistvo te zgodbe je v tem, da so mu prodali hitrost, ki je ne morejo zagotovit.

Če je pa komu hecno, da tega ni opazil v 4 letih, pa to ničesar ne spremeni. Argumenti so na njegovi strani.

storz
12.04.2007, 14:31
:censored: :censored: :censored:

Priporočam vsem naročnikom SiOL storitev, da nemudoma preverjio dejansko stanje njihovega priključka in hitrosti prenosa, ker...

....


Seveda vem tudi, da tukaj dotična zadeva ne briha prav nobenga, sam vseen sem spisal, da se problema zavejo tudi drugi uporabniki in da vedo, da so lahko nategnjeni....ker so pač potrošniki.

:censored: :censored: :censored:

mi zaupate uporabniško ime (na PM), da malo preverim kaj se je dogajalo.

lp,
storz

ali_baba
12.04.2007, 17:44
Blazno zanimivo se mi zdi, kako se vam situacija ne zdi nic sporna oz. kako se se lahko uporabnika obmetava z raznimi nevednezi, noobi in ostalimi prikladnimi izrazi...cestitke!
Sploh se ne bi cudil, ce se bo v tej temi kmalu pojavil se kdo, ki se bo oglasil z podobnimi tezavami in bo na podlagi tega posta sel preveriti situacijo pri sebi.

Zakaj je vzel 4Mbit paket nima nobene veze s problemom, ki je nastal. Ce ostali z vecjimi paketi konstantno spremljajo svoj dl speed na raznih torrent klientih, to ni pravilo in ce tega pac ne uporabljas, nisi cuden ali kakor koli drugace upravicen do raznih opazk. Pa ce je vzel tak paket samo za pumpanje svojega ega, nima veze, ker je tak paket placeval, dobil pa ni tistega za kar je dal svoj denar.
Tukaj je med drugim na testu padla SIOL-ova kontrola, saj mene bolj cudi kako oni niso, ob vsej svoji skrbi za stranke in kvaliteto storitev, ki jo tako na veliko oglasujejo, tega ugotovili v stirih (4) letih in stvar korekno uredili ?!?

Mislim, da bi se nasel tudi v pogodbi kaksen clen, ki govori kdo in kako je pristojen za zagotavljanje kvalitetne storitve kar to, da hitrost, ki si jo narocil, so jo odobrili in poslali racun in jo ti tudi placujes, tudi je.
Pred stirimi leti, ce se ne motim, tudi ni bila mozna samostojna vspostavitev ADSL prikljucka, tako da je bil potreben tehnik, ki je moral vspostaviti povezavo in jo po vsej verjetnosti tudi preveriti.
Sicer imam pogodbo po novi narocniski shemi a pri meni pise:

6.člen:

Vspostavitev prikljucka ADSL je uspesna, ko SIOL oz. njegov pooblasceni izvajalec vspostavi povezavo od narocnika do SIOL-ovega omrezja v skladu s parametri, ki jih opredeljuje izbrani narocniski paket.
...

Upam, da se bo stvar resila v korist oskodovanega, kar sicer mocno dvomim a vseeno upam. Razumem da se napake dogajajo, vendar jih je potem potrebno priznati in primerno poravnati skodo, ki jo je oskodovanec zaradi tega utrpel.

bastard
12.04.2007, 17:50
Čakam storža da sporoči kaj se je dogajalo v resnici :D

storz
12.04.2007, 18:03
Blazno zanimivo se mi zdi, kako se vam situacija ne zdi nic sporna oz. kako se se lahko uporabnika obmetava z raznimi nevednezi, noobi in ostalimi prikladnimi izrazi...cestitke!
Sploh se ne bi cudil, ce se bo v tej temi kmalu pojavil se kdo, ki se bo oglasil z podobnimi tezavami in bo na podlagi tega posta sel preveriti situacijo pri sebi.

Zakaj je vzel 4Mbit paket nima nobene veze s problemom, ki je nastal. Ce ostali z vecjimi paketi konstantno spremljajo svoj dl speed na raznih torrent klientih, to ni pravilo in ce tega pac ne uporabljas, nisi cuden ali kakor koli drugace upravicen do raznih opazk. Pa ce je vzel tak paket samo za pumpanje svojega ega, nima veze, ker je tak paket placeval, dobil pa ni tistega za kar je dal svoj denar.
Tukaj je med drugim na testu padla SIOL-ova kontrola, saj mene bolj cudi kako oni niso, ob vsej svoji skrbi za stranke in kvaliteto storitev, ki jo tako na veliko oglasujejo, tega ugotovili v stirih (4) letih in stvar korekno uredili ?!?

Mislim, da bi se nasel tudi v pogodbi kaksen clen, ki govori kdo in kako je pristojen za zagotavljanje kvalitetne storitve kar to, da hitrost, ki si jo narocil, so jo odobrili in poslali racun in jo ti tudi placujes, tudi je.
Pred stirimi leti, ce se ne motim, tudi ni bila mozna samostojna vspostavitev ADSL prikljucka, tako da je bil potreben tehnik, ki je moral vspostaviti povezavo in jo po vsej verjetnosti tudi preveriti.
Sicer imam pogodbo po novi narocniski shemi a pri meni pise:

6.člen:

Vspostavitev prikljucka ADSL je uspesna, ko SIOL oz. njegov pooblasceni izvajalec vspostavi povezavo od narocnika do SIOL-ovega omrezja v skladu s parametri, ki jih opredeljuje izbrani narocniski paket.
...

Upam, da se bo stvar resila v korist oskodovanega, kar sicer mocno dvomim a vseeno upam. Razumem da se napake dogajajo, vendar jih je potem potrebno priznati in primerno poravnati skodo, ki jo je oskodovanec zaradi tega utrpel.


Se nekako strinjam malo pa tudi ne. Lahko vam povem, da v praksi zgleda tako, da ko stranka javi, da nekaj ni v redu, šele takrat se gre preverit hitrost na sami liniji, potem pa še koliko je pri nas profil odprt. Pri točno temu uporabniku sumim da se je problem pojavil pri vseh teh menjavah paketov (večkratna spremembe hitorsti) in bom jutri ko bom spet v službi preveril kakšno je trenutno stanje.

Kakor lahko povem iz lastnih izkušenj, je večino problemov pri strankah, ker ne izvajajo pravilno testa (ali iz amerike ali imajo vmes prižgane emule itd...) ali pa je problem vmes router oz tudi switch (nekateri imajo težave pri 10MB hitrostih...) . Izkaže se da res niso vsi tehnično podkovani.

Sem pa prepričan, da tisti, ki bo poklical na tehnično pomoč, da ga bodo vodili in da bodo skupaj odkrili kje je problem. Do večine modemov lahko že sami operaterji vidijo koliko je modem sinhroniziran, to pa lahko tudi vidite vi.

lp,
storz

kitl
12.04.2007, 18:09
Točno tako kot je Storz rekel zadeva se ne preverja po posameznikih, vklopi se željena hitrost če ne deluje je stranka dolžna to javiti kot napako in poslati reklamacijo.

Ps
Storz seksi avatar.

sr@nje
13.04.2007, 08:24
Točno tako kot je Storz rekel zadeva se ne preverja po posameznikih, vklopi se željena hitrost če ne deluje je stranka dolžna to javiti kot napako in poslati reklamacijo.

Ps
Storz seksi avatar.

Če se ne motim je bila priključnina pred 4imi leti še 30.000sit, in za ta denar so dolžni vsaj ob vspostavitvi preverit hitrosti sami ne uporabnik.

Verjetno tudi novejši modemi delajo podobno kot so nekoč 33 in 56, ki so se sinhroniziral s polno hitrostjo, potem pa je prenos lahko tudi padel.
No jest priznam, da ne znam priti do modema preko ruterja ;) , zato uporabljam DU meter, ker se mi je zdelo da je linija prepočasna, tudi s klicem nisem nič opravil, ker na vprašanje o hitrosti sem dobil odgovor, da je vse OK., ne pa s kolk se sinhronizira modem , s konkretnimi podatki, ker se tipu ni dalo gledat je samo povedal kolk je pipca odprta.

Kitl a ti hodiš k mesarju s svojo tehtnico???

-Tudi nove avtomobile so prodajali že prebarvane :D

storz
13.04.2007, 08:30
Če se ne motim je bila priključnina pred 4imi leti še 30.000sit, in za ta denar so dolžni vsaj ob vspostavitvi preverit hitrosti sami ne uporabnik.

Verjetno tudi novejši modemi delajo podobno kot so nekoč 33 in 56, ki so se sinhroniziral s polno hitrostjo, potem pa je prenos lahko tudi padel.
No jest priznam, da ne znam priti do modema preko ruterja ;) , zato uporabljam DU meter, ker se mi je zdelo da je linija prepočasna, tudi s klicem nisem nič opravil, ker na vprašanje o hitrosti sem dobil odgovor, da je vse OK., ne pa s kolk se sinhronizira modem , s konkretnimi podatki, ker se tipu ni dalo gledat je samo povedal kolk je pipca odprta.

Kitl a ti hodiš k mesarju s svojo tehtnico???

-Tudi nove avtomobile so prodajali že prebarvane :D

lahko samo povem da je ob prikopu imel naročeno drugo hitrost kakor zdaj.

lp,
storz

ali_baba
13.04.2007, 13:21
lahko samo povem da je ob prikopu imel naročeno drugo hitrost kakor zdaj.

lp,
storz

...kar ne spremeni cisto nicesar, razen morda tega, da za nastalo situacijo ni kriv tehnik, ki je priklapljal, temvec narocniska sluzba oz. SIOL/Telekomova azurnost podatkov o cenralah/linijah.
Ce se potegne crto je "zogica" v vsakem primeru na vasi strani ali se pac motim?

Upam, da bo uporabnik obvescal kako se ras(za)pleta njegov problem...v dobro vseh nas.

Ipod
13.04.2007, 14:41
Napako mora naročnik sporočit to je dejstvo.

SloCop
13.04.2007, 17:04
Napako mora sporočit to je res....
je pa res tudi da sem jaz imel dooooooooolgo časa naročen dostop s hitrostjo 2Mbps.... deloval pa je s polno hitrostjo modema ki je bila takrat 8Mbps. Ker mi zaradi tega ni delal dobro TV..... je vse kar so naredili to da so dali na promet IPTV prioriteto.... hitrost je tako ob prižganem tvju padla, ob ugasnjenem pa še vedn brez zadržkov dosegala 8Mbps. :=) Kar je že 1MB/s .....
Valda da se nisem preveč razburjal, saj sem jim po telefonu gotovo 20x povedal za problem. Med drugim so bili odgovori zakaj imam kocke tudi takšni da se modem ne sinhronizira dovolj hitro :=))))). Ko sem prešel na trio je ugodnost odpeketala neznano kam :=)

Glede modela ki nevem koliko časa že plačuje 4Mbps in dobi 1Mbps..... mislim da ni Siol kriv, ker obstaja način ki se mu reče reklamacija - in preko nje uporabnik ugotovljene pomankljivosti reklamira. Če tega ni opazil je očitno vse delovalo brez težav :=). Tudi ko imaš slabo lsiko na CATV pokličeš operaterja in ti zadevo poštimajo... sami bolj težko ugotovijo da ti ne dela.......

ali_baba
13.04.2007, 17:09
Tocno tako...napako je moral prijaviti in jo tudi je uporabnik sam! Napake ni nasel SIOL, temvec uporabnik (sicer zalostno ampak tako ocitno je).
Ce je po stirih letih odkril napako ne spremeni dejstva, da je ves ta cas placeval nekaj kar ni dobil in to je zame sporno.
Lahko je takoj po tem, ko je narocil vecji paket, placal prvo poloznico ter naredil trajnik na banki, odsel v Banglades obirat riz na plantazo, ta cas pa je njegov NET uporabljala teta pikapolonica s katero zivita skupaj v gospodinjstvu...

Se ti res zdi, da lezi krivda za nastalo situacijo na njegovi strani...daj prosim razmisli.

Ipod
13.04.2007, 17:29
Res je, Siol bi moral vsak teden pošiljat svoje delavce do uporabnikov, kjer bi testirali hitrost prenosa na priključkih.

drnovurb
13.04.2007, 19:07
Tržna niša ipod... :veryevil:

clutch
14.04.2007, 00:13
...kar ne spremeni cisto nicesar, razen morda tega, da za nastalo situacijo ni kriv tehnik, ki je priklapljal, temvec narocniska sluzba oz. SIOL/Telekomova azurnost podatkov o cenralah/linijah.
Ce se potegne crto je "zogica" v vsakem primeru na vasi strani ali se pac motim?

Upam, da bo uporabnik obvescal kako se ras(za)pleta njegov problem...v dobro vseh nas.

Napiše se razpleta in ne raspleta..

Povej mi nekaj. Ko ti avto "zaruži". Pride mogoče mehanik do tebe in te vraša, če ti je avto "zaružil"? Prihaja mogoče avtohiša vsak teden preverjat, če je s tvojim avtom vse v redu? Obstajajo pač določene stvari, ki jih lahko vidi vsak človek na licu mesta. Tako kot lahko reklamiraš pokvarjen TV sprejemnik ter uveljavljaš garancijo, lahko tudi reklamiraš hitrost interneta.

Dramatiziranje ti gre precej dobro od rok, v logiki pa pešaš :)

ali_baba
14.04.2007, 01:14
Napiše se razpleta in ne raspleta..

Povej mi nekaj. Ko ti avto "zaruži". Pride mogoče mehanik do tebe in te vraša, če ti je avto "zaružil"? Prihaja mogoče avtohiša vsak teden preverjat, če je s tvojim avtom vse v redu? Obstajajo pač določene stvari, ki jih lahko vidi vsak človek na licu mesta. Tako kot lahko reklamiraš pokvarjen TV sprejemnik ter uveljavljaš garancijo, lahko tudi reklamiraš hitrost interneta.

Dramatiziranje ti gre precej dobro od rok, v logiki pa pešaš :)

...ce kupim avto pri avtohisi in vplacam Megana z 1,9 masino pricakujem, da bo taka avto tudi dobil. Vse lepo in prav, tak avto mi tudi predajo (z dokumentacijo za 1.9), cez cas pa mi kolega pravi da slabo potegne, slabse kot njegov pa ima isto masino.
Pozanimam se in zvem, da so mi (iz ni vazno kakega razloga) prodali namesto 1.9 masine 1.5, ceprav mi v pogodbi in papirjih pise da sem kupil 1.9 masino...torej ti veleum kaj bi storil?

Bi se morda zacel sprasevati, da so dolocene stvari samooumevne in s strani monopolista nebi pricakoval, da te lahko nategnejo oz. da tako napako odpravijo z primerno odsodnino? Zate ta situacija ne bi bila potem takem nic sporna? Seveda si ti kriv ker moras vedeti kako ta avto potegne in bi na licu mesta to tudi dognal...res si biser!

In ce si slucajno spregledal...uporabnik je ugotovil napako in rekalmacija je sla v postopek (pac sedaj), me pa res zanima kdo bo na koncu potegnil spet krajso :(


Ti pa res ne zelim da bi se kaj takega zgodilo tudi tebi.

Pa da se ne bomo narobe razumeli...sam s SIOL-om razen nedelovanja njihove spletne narocniske aplikacije in bog ne zameri studentom na kontaktnih linijah, ki se zgovarjajo na to (nedelujoco) aplikacijo nimam nic proti kar se storitvev tice...nasploh sem vesel ker so se kvazi zdruzili z Telekomom, tako da bo zmesnajva se vecja, saj so Telekomovci dve leti po tem, ko so dali soglasje k "po starem receno lokacijski dokumentaciji", kamor so tudi navedli svoje pogoje gled omaric in ostalega, kratkomalo pozabili na ta list papirja, ki je bil med drugim iz cisto druge mapne kopije, ko pa sem klical tehnika, da bi prisel pogledati teren okoli hise in napeljati bakreno parico, pa mi pove, da teh shem pri njih sploh nimajo in da ne ve kje poteka zemeljski vod - vsi drugi v obcini pa za to vejoi ?!?

Toliko o tem kdo je stranka, ki placuje in kdo je ta, ki pobera denar za storitve, pa ceprav to sploh ni mozno na lokaciji kjer si oddal zahtevek.

Pa se enkrat da ne bo spet kdo paradiral...cloveku so prodali bandwith, ki tehnicno na sami liniji sploh ni mozen sedaj, kaj sele pred stirimi (4) leti.

SloCop
14.04.2007, 08:52
Se ne bi čisto strinjal z napisanim......

Pred časom je model lahko imel 4Mbps.... kdo pa pravi da na zečetku... morda celo do en dan preden je ugotovil da mu ne dela s 4Mbps dejansko ni delovalo z 4Mbps..... Ti povem iz moje izkušnje da se je moj modem včasih sinhroniziral z 8mbps, danes se s 7 in manj....... pač kvaliteta bakrenih paric se z leti spreminja. Tako kot v zakonu nepoznavanje prava škoduje, tudi tukaj nepoznavanje osnovnih zadev pač škoduje. Pač tako to je :=)

mihagr
14.04.2007, 11:31
Pozdravljeni, prečital sem tole zgodbo od začetka do konca in sedaj nekaj ugotovitev.
In sploh ne o tem kaj bi moral uporabnik ali siol narediti, ne nekaj drugega.
1. že leta čitam forume, predvsem tega in vedno je bil help desk siol-a na udaru: neznanje, počasnost, študenti in oh in sploh vse negativno. Sedaj pa nenadoma vsi vključno z nesrečnim uporabnikom, kar na prvo besedo verjamete temu "nesposobnemu siolovcu", da je tako in nič drugače (govorim o možni hitrosti na tej lokaciji).
2. edino storž se je potrudil in rekel da se bo najprej pozanimal in kaj je bil njegov odgovor: "lahko samo povem da je ob prikopu imel naročeno drugo hitrost kakor zdaj." Le zakaj ne more povedati več?
Lahko se zadaj skriva marsikaj.....

Torej večina vas je zelo nekonsistentna v svojih izjavah (kakor veter piha). Enkrat tako, drugič drugače, enkrat zabit siol do daske, drugič so besede siola "sveti gral" -rekel je, da ta hitrost ni možna.

Aja, napisal sem "VEČINA", upam, da se sedaj ne bo razvila debata o tem koga sem mislil in koga ne!

SloCop
14.04.2007, 15:52
Mislim da ni fora da kakor veter piha, ampak v tem da se enkrat zadeve dajo uredit enkrat pa ne. Sam sem po spojitvi že 2x dal zahtevo za dodatni TV, enkrat celo po telefonu, pa ko sem klical zakaj še ni so rekli da sploh nimajo naročila. To se pač pove, pove se pa tudi če zadevo izpeljejo v enem ali dveh dnevih.

Treba je bit objektiven in izpostavit probleme ko se pojavijo in zadeve tudi pohvalit ko so dobro narejene.

V tem primeru sem še vedno mnenja da je Mali nategnil samega sebe.

poba2001
15.04.2007, 00:21
:approve: Ne kvasite neumnosti, naročniki morajo dobiti to kar plačajo al ivedo kaj je 4 ali kaj je 1 to ni bistveno ponudnik mora zagotoviti storitev po pogodbi. Če ne ločiš črne in rdeče ne nsročuj plavega rflia z ..... Upam da se razumemo kdor nrkaj kupi mora vedeti kaj je kupil in šele potem sčedi postopek...

Parano.ID
15.04.2007, 10:18
SloCop, nisi razumel situacije. ( niti nisem vsega bral ).
Fora ni v tem, da meni nebi od nevem kdaj delal 4MB....ampak za moj priključek to sploh ni možno, od vekomaj. In SiOL bi moral to povedat že ko sem naročil....vendar sem lahko naročil in tudi "dobil".

Vsa fora je v tem da so prodal nekaj kar sploh ni možno.

Se strinjam da sem tud sam kriv, vendar še zmer.....jest sem ******, tako kot je butastih 90% uporabnikov, ki vam Teh Lordom ne sežemo do kolen.

clutch
15.04.2007, 16:16
@ali_baba: kot je ze Storz napisal, je bila narocena hitrost 4 leta nazaj drugacna kot sedaj, ti to kaj pove? Vec kot 4M pa 4 leta nazaj itak nisi mogel imeti. Poleg tega nihče ne ve zagotovo, kaksno je bilo stanje bakrene parice 4 leta nazaj in kaksni so bili parametri povezave.
Ce ze primerjas 1.9 in 1.5 masino, bom rekel takole isto ko pri hitrosti. Razlika je ocitna (pa pustimo na strani parametre kot so navor in moc motorja, teza avtomobila itd.). Tu bi res za primerjavo rabil se podoben avto. Pri internetu tega ne rabis. Je dovolj samo to, da z interneta pretocis datoteko ;)

Maj
16.04.2007, 10:36
Tip je recimo imel na začetku paket 1mega potem pa si je zaželel hitrejšega in naročil 4mega.

Siol mu je to seveda z veseljem prodal(tako kot bi vsak dober trgovec prodal tudi mačka v žaklju, če se le najde kupec zanj).

Siola niti najmanj ne zagovarjam, ker te nategnejo kjer te le morejo(zadnja nategnitev je recimo ta, da lahko dobiš boljši paket le eno novo pogodbo moraš zato sklenit-na koncu pa ugotoviš, da je odslej tvoj lasten modem v bistvu Siolov in si mu ga ti podaril samo zato, da boš lahko imel boljši paket za katerega boš seveda tudi več plačal).
Torej so ti na prefinjen način ukradli modem.

Ampak v zgornjem primeru pa enostavno moram zagovarjat Siol.
Tip je imel osnoven internet, ker je želel hitrejšega je to seveda tudi naročil in na papirju to tudi dobil, če pa dejanska hitrost potem ni bila taka bi moral pa sam ugotoviti.

Najbolj zarukan kmet ve, da če naroči štirikrat hitrejši traktor od starega, da mu mora iti tudi kreeepko hitrejše in če mu gre približno enako hitro ali le malenkost hitreje bo takoj vedel, da so ga nategnili in se bo pritožil.

In zato mi res ni jasno zakaj tip v štirih letih ni niti posumil, da mu ne dela praktično čisto nič bolje kot prej ko je imel osnovni paket?
Tudi, če je internet vseskozi uporabljala babica bi najbrž rekla zakaj pa imamo štirikrat boljši in dvakrat dražji internet, če pa dela enako kot prej?

Zato mislim, da za vsa leta nazaj niti slučajno ne bo dobil povrnjenega denarja, kolikor poznam Siol mu bodo znižali naročnino od sedaj naprej in še za en mesec nazaj mu bodo vrnili, če bo pa želel več jih bo moral pa tožiti.

Dobro vedo, da jih tožil ne bo, ker ga bo stalo krepko več kot pa so ga nategnili-pa tudi če jih bo tožil bodo že tako priredili papirje, da bodo rekli, da je tudi dejansko imel hitrost 4mega.

Uporabniku svetujem, da se sicer pritoži a že vnaprej sprijazni z zelo zelo verjetnim neuspehom.
Za naprej pa naj mu bo ta primer dobra šola, ravno tako kot za ostale potrošnike.

Prodajalci vedno stremijo k temu, da bodo kupca čimbolj oskubili, vsak kupec pa mora sam vedeti ali je dejansko dobil tisto kar je plačal ali ni.

Če je v zavitku čokolade Gorenjka zapakirana ena katastrofalno slaba čokolada kot je Olimp ali pa bi bilo v zavitku namesto cele samo četrtina čokolade-upam staviti, da bi prav hitro dobili cel kup reklamacij.

Lp

bejli
16.04.2007, 14:09
Tip je recimo imel na začetku paket 1mega potem pa si je zaželel hitrejšega in naročil 4mega.

Najbolj zarukan kmet ve, da če naroči štirikrat hitrejši traktor od starega, da mu mora iti tudi kreeepko hitrejše in če mu gre približno enako hitro ali le malenkost hitreje bo takoj vedel, da so ga nategnili in se bo pritožil.

In zato mi res ni jasno zakaj tip v štirih letih ni niti posumil, da mu ne dela praktično čisto nič bolje kot prej ko je imel osnovni paket?
Tudi, če je internet vseskozi uporabljala babica bi najbrž rekla zakaj pa imamo štirikrat boljši in dvakrat dražji internet, če pa dela enako kot prej?

Če je v zavitku čokolade Gorenjka zapakirana ena katastrofalno slaba čokolada kot je Olimp ali pa bi bilo v zavitku namesto cele samo četrtina čokolade-upam staviti, da bi prav hitro dobili cel kup reklamacij.


Mislim, a si eni res ne morete dati dopovedati, da je večina uporabnikov interneta precej neseznanjena z vsemi temi tehnologijami in raznimi tehničnimi podatki. Če povzamemo, da običajni uporabnik interneta dnevno pregleduje predvsem internetne strani, mi ne bo noben od vas "poznavalcev internetnih hitrosti" nabijal kako se itak "na uč" vidi, kakšna je hitrost. Povej mi razliko v nalaganju siolove internetne strani pri 1 oz. 3 mbitih?

Vsi internetni testi so zelo nemerodajni, zato je potreben vpogled v modem oz. ruter, kar pa še več uporabnikov ne zna. to teorijo sem sicer v tej temi že razložil bolj na široko, vendar so post v 5 minutah pobrisali.

Nadalje se sprašujete kako lahko nekdo naroči 4 mbite in se ne zaveda kakšno hitrost bi moral imeti zaradi tega. Precej je uporabnikov interneta, kateri so "mladi" in so naplahtali starše da jim kupijo najkulejši paket, ker ga ima pač tudi kolega, ali pa so polni denarja. Pač sosedni dvoboji. Torej ni nujno da tisti ki naroči 4 mbite ali več, ima grozno tehten razlog za to.

Glede babic...mislim da je za večino babic ki gledajo internetne strani, vse kar je nad 1 mbit en in isti šmorn.

Kar se pa tiče primerjave z čokolado, spet ena biserna primerjava v tej temi, ki nima blage veze z primerom ki ga je opisal oškodovani uporabnik.

ajt

sr@nje
16.04.2007, 14:18
Maj s teboj se ne strinjam, ali si slabo prebral ali ...., tipu so prodali nekaj kar sploh ni možno na njegovi lokaciji, to je pravi absurd, ti pa primerjaš z manjkajočo čokolado, ... , lahko tudi to samo to lahko samo pove da je nadzor odpovedal, oziroma ne deluje.

Maj
16.04.2007, 15:12
Žal živimo v sistemu ko je nategovanje dovoljeno brez kakšnih posledic, zato se moramo potrošniki dovolj izobraziti, da vemo kaj kupimo.

Ker tega niso vsi sposobni sami naj pokličejo koga od znancev, da jim pomaga ali pa naj zadeve sploh ne kupijo, če itak ne vedo kakšno korist bodo sploh od tega imeli.

Tip je imel osnoven internet in očitno mu je delalo prepočasi in je naročil višjo hitrost, če je to dobil samo na računu, dejansko pa ne bi moral biti dovolj pameten, da bi vsaj posumil, da nekaj ni v redu, če mu štirikrat hitrejši internet dela še vedno enako počasi.

Dvomim, da bi zadevo naročil samo zaradi fovšije sosedov, ker internet ni avto, da bi ga sosedovi videli in bili fovš.

Zelo žalostno je, da si firma kot je Telekom takšno nategovanje privošči ampak, če smo uporabniki takšni butli, da vse to mirno dovolimo in nas je pri takšni firmi celo vedno več potem si moramo pač sebi pripisati neumnost in se iz tega čimveč naučiti.

Žal pa konkurenca ni kaj dosti boljša in zato žal prav velike izbire ni:-(

Pri vseh takšnih zadevah bi lahko izjemno pomagala zveza potrošnikov Slovenije vendar ne more, ker nima denarja.
Denarja pa nima, ker ima večino podjetij še vedno v lasti država in zato nima nikakršnega interesa sponzorirati potrošniško organizacijo, ki bo potem je.bala državna podjetja.

Lp

gostMR
16.04.2007, 15:39
"maj" prav imas, konkurenca je bolj priblizna, ker imajo tudi pri T-2 podobne tezave. Enostavno nimas kam po kaj boljsega.
Mogoce drugo leto boljse bo.

sr@nje
16.04.2007, 16:46
Zelo žalostno je, da si firma kot je Telekom takšno nategovanje privošči ampak, če smo uporabniki takšni butli, da vse to mirno dovolimo in nas je pri takšni firmi celo vedno več potem si moramo pač sebi pripisati neumnost in se iz tega čimveč naučiti.

Žal pa konkurenca ni kaj dosti boljša in zato žal prav velike izbire ni:-(

Pri vseh takšnih zadevah bi lahko izjemno pomagala zveza potrošnikov Slovenije vendar ne more, ker nima denarja.
Denarja pa nima, ker ima večino podjetij še vedno v lasti država in zato nima nikakršnega interesa sponzorirati potrošniško organizacijo, ki bo potem je.bala državna podjetja.

Lp

S tem se popolnoma strinjam in res smo butli, samo drugo nam ne preostane ali si butl ali pa ostaneš nepismen in out.

Ipod
19.04.2007, 11:03
Si pa trmast. Storz ti zeli naredit uslugo in vrjemi,če je kdo ki ti lahko zrihta 4 mbit bo to on. Ti pa boš šel po uradni poti. V tem primeru ti svetujem, da račun reklamiraj čimprej drugače boš zamudu rok za reklamacijo....

Chef
19.04.2007, 12:43
Zamudu rok za reklamacijo? Haha, ta je pa huda. Štiri leta plačuje nekaj kar nima in potem naj ga skrbi rok za reklamacijo? Prosim te ...

Ipod
19.04.2007, 12:59
No ja... Nasvet je vseeno dobronameren.....

storz
19.04.2007, 13:10
Sicer si me prosil, da ti sporočim prek PM, ampak ne bom. Zakaj?

.....

PS2: ne, kontaktiral me ni nihče, mogoče boš sedaj tudi sam razumel kje delaš in s kom imamo opravka.

Res je, lahko te prestavijo na drug dslam, samo za to je potreben drug modem, kar se pa lahko dobi samo če se naredi prehod na novo shemo.

Hitrost smo znižali zato, ker ne moremo več zagotavljati 4MB paketa in smo imeli telefonsko prijavo, da hitrost ni dovolj velika za kar plačujete.

Drugače so Vas pa klicali na domači telefon in ker se ni nihče javil so vam poslali na osnovni email naslov.

Probal sem uredit, tisto kar lahko jaz sam, drugače pa pošljite reklamacijo.

lp,
storz

Chef
19.04.2007, 13:48
No ja... Nasvet je vseeno dobronameren.....

Verjamem. Mogoče se malce prehudo napisal, ampak to pa zaradi tega ker me je vsa stvar precej pogrela.

Večina veleumov tukaj se spravlja na napačno osebo.

Model je oškodovan za cirka 1500 € ker je zaupal Siolu, da bo izpolnil svoje obveznosti ... in sedaj naj bi bil on kriv ker ni preverjal njihovega dela?!?

In ko je po naključju odkril napako mu bo Siol sedaj ponudil popust? WTF?

Parano.ID
19.04.2007, 15:11
Res je, lahko te prestavijo na drug dslam, samo za to je potreben drug modem, kar se pa lahko dobi samo če se naredi prehod na novo shemo.

Hitrost smo znižali zato, ker ne moremo več zagotavljati 4MB paketa in smo imeli telefonsko prijavo, da hitrost ni dovolj velika za kar plačujete.

Drugače so Vas pa klicali na domači telefon in ker se ni nihče javil so vam poslali na osnovni email naslov.

Probal sem uredit, tisto kar lahko jaz sam, drugače pa pošljite reklamacijo.

lp,
storz

Storz, hvala ker si in verjetno še, pomagaš pri teli zadevi, meni se je samo zdelo sporno to, da nisem podal nobenega uradnega zahtevka za spremembo paketa, pa ste jo prestavl. Ker recimo, se spomnim od par let nazaj, ko sem hotel nekaj menjat, mi seveda niso hotel spremenit dokler nisem poslal priporočene pošte na nek naslov. Pač dvojno merilo....

Tale tvoj stavek:
"Hitrost smo znižali zato, ker ne moremo več zagotavljati 4MB paketa in smo imeli telefonsko prijavo, da hitrost ni dovolj velika za kar plačujete."
....je spet povsem napačen. Ne da ne morete VEČ zagotavljati...nikoli niste mogli.....v tem je sploh ves problem.

Druga stvar....so me klical na domačo telefonsko.....to je telefon, ki ga uporablja moja mama, pa še ona mogoče za 2 klica na leto...sm namreč v vesolju mobilne telefonije.
Če še mal na to temo povem.....v mojih kontaktnih podatkih je moj mobilni telefon in ne domači....z internetom domači telefon nima nobene veze, ker za telefonski priključek skrbi fotr in zanj plačuje, za internet sem pa naročnik jaz. Mi je prav žal da ste se spojili, ker zdej se ne bo več vedelo kdo ima kaj in kdo kaj plačuje....upam da se to res ne zgodi, ampak če so moji kontaktni podatki taki kot so, bi pričakoval da se ravna po njih, ne po kontaktu mojega fotra ki s tem nima praktično nič, razen tega da ma od telekoma priključek za telefon.

Tretja stvar, so mi poslali mail ja.
Sem na žalost ugotovil šele danes, potem ko sem že govoril s prijazno gospodično ( predvidevam :d ) na 0801000/2....., ki mi je rekla ( verjetno spet nekaj na pamet ), da če pošljem pisno reklamacijo na Telekom, da mi bodo izdali dobrobis, za vse za nazaj.
Nazaj k mailu.....pravjo da se iskreno opravičujejo za nastalo zmedo in škodo, in da mi bodo v primeru, da pisno sporočim reklamacijo, odobrili popsut za 6 mesecev nazaj in 6 mesec vnaprej.
Popust MY ASS. Hočem dobropis, za 4 leta. Nič več nič manj. Hvala za popust, nisem revež, hočem samo nazaj tisto, kar sem plačal in nisem dobil.
Na lep način, sem sevede stisnil reply in jim poslal nazaj da se s tem pač ne morem strinjati in da na to ne bom pristal, da pa sprejemam iskreno opravičilo ( predvidevam da se podobne zadeve dogajajo on regular basis, ker je šlo očitno za template.... )

Žalostna zgodba, življenje je polno presenečenj, učimo pa se tako ali tako celo življenje.
Sivih las zarad tega ne bom dobil, niti žolča, dobil bom samo tisto kar je mojega.

Hvala vsem ki razumete situacijo, tud tistim, ki jo ne.
Zaključmo zdej s tem topicom, tako ali tako nima smisla o tem več razglabljat.
Morda sporočim samo še rezultat vsega tega.

Hvala tud Storžu za pomoč, vem da je hotel le pomagat, sicer na mal napačen način, ampak šteje vnema :2thumbs:

LP

Senitel
19.04.2007, 20:08
Smeh... :rolling: Torej po tvojem missClause ga je Siol pred štirimi leti obvestil, da ne more imet 4Mbps, lahko pa plačuje 4Mbps če hoče? :rolling: Sedaj, ko se je pritožil, da hitrost verjetno ni taka kot jo plačuje ste ga obvestili, da hitrost 4Mbps na njegovi liniji NIKOLI ni bila mogoča (kao). Zakaj ste ga torej "priklopili" na 4Mbps?
Saj je že Storz dovolj dobro povedal kaj se je dogajalo...

rock
19.04.2007, 20:29
Računat nekaj kar ni možno milorečeno ni fer!?
Pri desetisočih naročnikih se to gotovo zelo zelo težko opazi, če ni sistema, ki bi preverjal. OK, zame sprejemljivo. Napake se delajo povsod. Če je jasno razvidno, da je dobil manj kot je plačeval bi bilo pomoje to treba popravit. Nisem tle, da bi lahko karkoli razsojal ampak dobropis v vrednosti preplačil je po moji logiki rešitev zapleta neglede na to, kaj bi oz. je glede na papirje in poslovne standarde lahko ponudnik naredil.

Ampak nikakor ne zastopim, kako tega ni opazu in odreagiral prej. Omenjate tržnico. Vsakdo vsaj poškiil na vago pa, če je še tako postrani postavljena!!

missClause
19.04.2007, 20:34
no pa postavimo tebe kot stranko.. če ti sporočijo da 4mb ni možno, a bi čakal 4 leta preden bi te navidezni prijatelji spomnili na to? to da so ga obvestili da 4mb, ni možno, je prišlo iz montaže, tako kot vsaka vloga kjer ni možno vzpostaviti ali tv, 4mb, 10 ali 20 ali celo 2mb.... in to dobijo agentje da kličejo in sporočajo strankam kako in kaj... ni se javil, dobil pa je email da to ni možno, in da naj se javi na 080 1000 ali pa da pošlje pisni dopis ali faks da mu to hitrost spremenijo.

s tem ko so ga obvestili da ni možno, so si umili roke, in ostala je krivda na njegovi strani. Naj se ne sklicuje na nevednosti in na babico, prababico al prapraprababico, ki ji zvoni telefon 2 krat na leto, ker to na sodišču ne bo obdržalo niti prve dve minuti.

Senitel
19.04.2007, 20:41
Njemu ste sporočil, da 4Mbps ni možno ta mesec potem, ko je že 4 leta plačeval 4Mbps dostop in je poklical, da je verjetno nekaj narobe!!! Če naredim prehod iz 1Mbps na 4Mbps (recimo) pa ni mogoč in se ne javljam na telefon mi boste poslal račun za 4Mbps, preklopil me pa ne boste!?

missClause
19.04.2007, 20:50
zgleda da nisi bral prvega posta.... njega so obvestili t.i. prijatelji da mora zvišat upload.... torej mi smo mu pa mejl poslali na začetku 4letnega obdobja

rock
19.04.2007, 20:53
no pa postavimo tebe kot stranko.. če ti sporočijo da 4mb ni možno, a bi čakal 4 leta preden bi te navidezni prijatelji spomnili na to? to da so ga obvestili da 4mb, ni možno, je prišlo iz montaže, tako kot vsaka vloga kjer ni možno vzpostaviti ali tv, 4mb, 10 ali 20 ali celo 2mb.... in to dobijo agentje da kličejo in sporočajo strankam kako in kaj... ni se javil, dobil pa je email da to ni možno, in da naj se javi na 080 1000 ali pa da pošlje pisni dopis ali faks da mu to hitrost spremenijo.

s tem ko so ga obvestili da ni možno, so si umili roke, in ostala je krivda na njegovi strani. Naj se ne sklicuje na nevednosti in na babico, prababico al prapraprababico, ki ji zvoni telefon 2 krat na leto, ker to na sodišču ne bo obdržalo niti prve dve minuti.

A nisem jasno povedal, da se mi to ne more zgodit, ker poškilim na vago. Če je še kje arhiv mal poglej, da sem bentil okoli UL. Reagiral uradno nisem, ker se mi ni dalo za tistih 5 KB. Se je pa kolker se spomnim tudi "klemenr" vključil v tisto debato. Paket pa sem itak tamali plačeval (do XY KB). Zadeve so se čez čas lepo "same" postavlje na svoje mesto...

Vaša stvar kako boste odeagirali na tole. Moje mnenje je, da je nekaj krivde na obeh straneh in da mu pripada dobropis brez kakršnih koli dodatkov. No jaz bi kot firma tako poskušal rešit, če pa smatrate, da je pravno formalno in poslovno etično tako kot praviš pač rešujte.

PS: Sem še vedno mal alirgičen na takele zadeve, ker je bilo v zadnjih 10 letih nekaj precej čudnih situacij do mene s strani Telekoma in vedno mal pogreje. Štorije pri montaži ISDN recimo mi zagotovo ne boš verjela!! Za tem je blo pa še nekaj cvetk...

Mojo babico, ki je le malo pod 10-imi križi ste tud na telefon dobili in ji povedali za odklop (rekla mi je da nisem plačal telefona in da bodo odklopili, če takoj ne plačam), ko sem mal za kibic precej zares nakazal znesek nove pogodbene sheme namesto po veljavni pogodbi...

Obstaja tudi priporočena "snail" pošta!

Senitel
19.04.2007, 21:13
zgleda da nisi bral prvega posta.... njega so obvestili t.i. prijatelji da mora zvišat upload.... torej mi smo mu pa mejl poslali na začetku 4letnega obdobja
Iz tega:
"Sam imam naročen paket za 4MB, sedaj že točno 4 leta in zanj plačujem 12 starih tisoč SIT ( o tem, da je cenik seveda še po starem, ker sem star naročnik, sploh ne bom zgubljal besed ). Včeraj so me prijatelji opozorili ( ko smo igrali nek špil prek interneta ), da imam nekam nizko hitrost prenosa.

Poklical sem na SiOL, kjer sva s fantom na drugi strani linije, ugotovila, da je prenos 120KB, torej precej daleč od prenosa, ki bi ga moral dosegati s mojim priključkom. Oddal je request za Telekom in obljubil, da me pokličejo takoj ko bo mogoče. In res, danes zjutraj me je klical tehnik iz Telekoma in mi povedal, da za moj priključek sploh ni možno imeti paketa za 4MB ampak največ 2MB - od vekomaj."
Ti prebereš, da ste mu mail na ugotovitev 12.4.2007 poslali že 4 leta prej? :o On je povprašal na Siol po tistem ko so mu kolegi rekli, da ima nekam nizko hitrost prenosa, torej 11.4.2007! Torej štiri leta nazaj je on zahteval nadgradnjo na 4Mbps, poslali ste mu mail, da ni mogoče in začeli zaračunavati 4Mbps? Come on... Preberi vsaj odgovor Storza...

kitl
19.04.2007, 21:50
Fantje tako politiko imajo ISP-ji, sam jim moraš dati pisno, da ti znižajo na hitrost, katero ti sploh omogočajo. Tudi pri T2 zahtevajo enako, da dokler sam pisno ne sporočiš spremembo paketa ti računajo tisto, kar ti dejansko ne morejo nuditi. Očitno imajo vsi ISP-ji isto prakso.

Jelengar
19.04.2007, 23:48
no pa postavimo tebe kot stranko.. če ti sporočijo da 4mb ni možno,... Potem ti naj ne zaracunajo 4 MB. In to je vse. Konec debate.

rock
20.04.2007, 05:31
Takole enostavno pa tole nikakor ni, ker je treba rešit za čas, ko je bilo stranki zaračunano več kot je prejela...

nejc
20.04.2007, 09:25
LOL kak stvari eni pišete.:D

Kar se tiče razpleta. Vprašanje, kaj lahko posameznik doseže. Vsekakor pa bi se obrnil med drugim tudi na Zvezo potrošnikov Slovenije,