Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : BMW serija 3 318 is


ShadeiouS
20.04.2007, 09:25
Lep pozdrav!

Odprl sem tukaj temo z namenom, da bi se pozanimal o tem avtu. res da je že nekoliko star , vendar ravnokar bom naredil izpit in pri mojih letih nimam veliko denarja za nakup avta. ta avto se mi zdi še kar primeren in tudi ni drag. vendar nebi si rad privoščil s tem ko ga bom kupil, da se bo kvaril. vem da je veliko dejavnikov ob tem. ( kako je prejšnji lastnik ravnal z avtom itd. ) vendar mene vseeno zanima ali se ti avti kvarijo itd. nasploh taki bmwji s serije 3 starejši...
lahko poveste tudi svoje izkušnje...
najlepša hvala..:)

mrjerry
20.04.2007, 13:01
Problem pri BMWju so cene rednega vzdrzevanja. ;)

Moj nasvet glede prvega vozila. Naj ne bo prestar (po letniku), rajsi malo manjsi kot velik (kaj dosti prostora v bistvu ne rabis, pa se manevriranje po mestih je enostavnejse). Naj ti ne bo skoda, ce ga kam malenkost butnes (kar ga bos, dokler ti bocna parkiranja in razna close-up manevriranja ne pridejo v kri). Lepo je, ce pokuri cim manj goriva, nima prevec kubature in konjev ter ima poceni redne servise.

Cene obveznih zavarovanj in registracije si lahko pogledas na www.amzs.si . Za povprecnega mladoletnika je placevanje prispevka za 1.8 masino in 100+ konjev letno kar posten zalogaj.

.:WoLf:.
20.04.2007, 13:03
Če prej nisi imel izpita oz. nimaš izkušenj, ti ne priporočam avtomobila na zadnji pogon. RESNO!

Lp

Wanted
20.04.2007, 13:59
Lep pozdrav!

Odprl sem tukaj temo z namenom, da bi se pozanimal o tem avtu. res da je že nekoliko star , vendar ravnokar bom naredil izpit in pri mojih letih nimam veliko denarja za nakup avta. ta avto se mi zdi še kar primeren in tudi ni drag. vendar nebi si rad privoščil s tem ko ga bom kupil, da se bo kvaril. vem da je veliko dejavnikov ob tem. ( kako je prejšnji lastnik ravnal z avtom itd. ) vendar mene vseeno zanima ali se ti avti kvarijo itd. nasploh taki bmwji s serije 3 starejši...
lahko poveste tudi svoje izkušnje...
najlepša hvala..:)

Če si začetnik, ne kupuj avta na zadnji pogon (razen, če misliš driftat), ker je mal bolj zatežen se navadit nanjga...razen če se misliš vozit velik po avtocesti, se pa splača met zadnji pogon (bolj mirna vožnja).

Tako je ne...BMW so znani kot zelo dobri in zanesljivi popotniki, tu mislim predvsem motorje...fenomenalni. Samo če je avto starejši, tako kot je tvoj IS, pa lahko pričakuješ (ni nujno) da se bodo počasi pojavljali popadki...tu mislim na zamenjavo delov. Verjami, deli pa za BMW sploh niso pocen, tak da...pa še stare BMW-jeve mašine so ble znane, da so velik spile.


Na tvojem mestu bi si prvotno kupo bolj mali avtomobil, sčasom, ko pa boš dovolj finančno sposoben, pa lahko BMW, sam mlajši, pa dizel...bratova punca ima 118d 120 KM in spije 5,5 litra-povprečno.


Pozdrav!

mrjerry
20.04.2007, 14:01
Ko bo vecji in financno sposobnejsi, bi lahko kupil 535d, ne pa 118d :clown:

Wanted
20.04.2007, 14:04
Ja vem, jaz sem samo podal primer iz prakse, a veš :)


Hm...535d, praviš...eeeeh preveč konjev..raje 530d :)

mrjerry
20.04.2007, 14:19
Ne mors met prevec konjev...

Sicer se pa strinjam s tabo. Jaz sem 7 let fural Cliota 1.2. Ce poznas kaksnega kvalitetnega lokalnega mehanika, si zmagal. Redni servisi 8000 SIT, najnizje mozno zavarovanje, kuril je 6.5 v zimi in poletju (danes je to sicer relativno veliko, sploh za 1.2 masine), crknil ni niti enkrat...

Ce te pa kdaj prime kaj mocnejsega vozit, gres pa v kravatu v avtosalon in probas izprosit testno voznjo.

Wanted
20.04.2007, 14:43
Glede konjev sem vedno gledal na kompromisno rešitev...ne preveč in niti ne premalo...ravnoprav:approve:

Ja, res je glede Cliota...super mali avto, brez veliko stroškov vzdrževanja, udoben v nasprotju z konkurenco...francoz:d , skratka vreden nakupa:2thumbs: starejši bencinarji so pa itak takrat bli vsi požrešni.

A ti tud hodiš na testne vožnje:2thumbs: ?

zadnjč sem imel priložnost testirat Nissana Murano:2thumbs:

ShadeiouS
20.04.2007, 15:18
aha. torej kaj pa za prvič priporočate? tko da ni kej predragega in da bi delalo kakor se če. ok clio je super recimo. ok mora pa biti najmanj 1.4. recimo kak polo 96 letnik+ al pa ibiza isti letnik ?

Wanted
20.04.2007, 15:31
No, Clio je lahko že v ožjem izboru. Poloti so kar všečni, samo kar se tiče VW-ja bi jaz izbral dizel varianto, ker bencinarji niso ravno na dobrem glasu...aja pa ne pozabi še na dodaten komplet žarnic. Ibize pa ne poznam.

V srednjem razredu je veliko znamk, vsak bo seveda hvalil svoje, zato ti priporočam, da si pogledaš na www.avto.net izbor in se sam odločiš kar ti najbolj ustreza!

Pozdrav!

ShadeiouS
20.04.2007, 15:51
ja.
najlepša hvala za odgovore...

avalanche
20.04.2007, 19:15
Splošno gledano je ta avto zelo dober, saj je še v zadnji generaciji, ko so bili avtomobili res narejeni z dušo in z dobrim namenom. V kolikor je avto ohranjen, ne crkne nič "nevsakdanjega", motor je pa tako ali tako neuničljiv. Poraba je zmerna, razen pri bolj dinamični vožnji pije veliko, ker ima samo štiri valje. Oblika te serije je itak najlepša od vseh, je pa tak avto namenjenbolj ljubiteljem.

Če pa gledamo iz tvojega zornega kota, je pa čisto odvisno. Vzdrževanje je drago, rezervni deli so dragi...Torej če imaš denar, si bolj športno naravnan, potem ni ovir. Drugače se raje ozri drugam.

Kar se pa tiče prvega avta, je pa najbolje, da vzameš najbolj za***an avto, največji avto in se voziš po najbolj za***anih cestah v najbolj za***anih razmerah. Ko se boš v takih razmerah vozil sproščeno in brez problema, znaš voziti vse in povsod. Seveda malo pretiravam, ampak poanta je, zakaj bi zapravljal čas in denar za postopno navajanje, če lahko nekaj stopenj preskočiš in se naučiš več v manj časa? Moj prvi avto je bil recimo ravno BMW E30 320i. Pa tudi z vidika varnosti je priporočljivo imeti večji avto.

Wanted
20.04.2007, 19:18
Splošno gledano je ta avto zelo dober, saj je še v zadnji generaciji, ko so bili avtomobili res narejeni z dušo in z dobrim namenom. V kolikor je avto ohranjen, ne crkne nič "nevsakdanjega", motor je pa tako ali tako neuničljiv. Poraba je zmerna, razen pri bolj dinamični vožnji pije veliko, ker ima samo štiri valje. Oblika te serije je itak najlepša od vseh, je pa tak avto namenjenbolj ljubiteljem.

Če pa gledamo iz tvojega zornega kota, je pa čisto odvisno. Vzdrževanje je drago, rezervni deli so dragi...Torej če imaš denar, si bolj športno naravnan, potem ni ovir. Drugače se raje ozri drugam.

Kar se pa tiče prvega avta, je pa najbolje, da vzameš najbolj za***an avto, največji avto in se voziš po najbolj za***anih cestah v najbolj za***anih razmerah. Ko se boš v takih razmerah vozil sproščeno in brez problema, znaš voziti vse in povsod. Seveda malo pretiravam, ampak poanta je, zakaj bi zapravljal čas in denar za postopno navajanje, če lahko nekaj stopenj preskočiš in se naučiš več v manj časa? Moj prvi avto je bil recimo ravno BMW E30 320i. Pa tudi z vidika varnosti je priporočljivo imeti večji avto.

Ja...V6 so manj spili:) Kolega ima staro petico...z6daj ne vem kera E-serija je, pa ne spije pretirano...

mrjerry
23.04.2007, 08:02
Splošno gledano je ta avto zelo dober, saj je še v zadnji generaciji, ko so bili avtomobili res narejeni z dušo in z dobrim namenom. V kolikor je avto ohranjen, ne crkne nič "nevsakdanjega", motor je pa tako ali tako neuničljiv. Poraba je zmerna, razen pri bolj dinamični vožnji pije veliko, ker ima samo štiri valje. Oblika te serije je itak najlepša od vseh, je pa tak avto namenjenbolj ljubiteljem.

Če pa gledamo iz tvojega zornega kota, je pa čisto odvisno. Vzdrževanje je drago, rezervni deli so dragi...Torej če imaš denar, si bolj športno naravnan, potem ni ovir. Drugače se raje ozri drugam.

Kar se pa tiče prvega avta, je pa najbolje, da vzameš najbolj za***an avto, največji avto in se voziš po najbolj za***anih cestah v najbolj za***anih razmerah. Ko se boš v takih razmerah vozil sproščeno in brez problema, znaš voziti vse in povsod. Seveda malo pretiravam, ampak poanta je, zakaj bi zapravljal čas in denar za postopno navajanje, če lahko nekaj stopenj preskočiš in se naučiš več v manj časa? Moj prvi avto je bil recimo ravno BMW E30 320i. Pa tudi z vidika varnosti je priporočljivo imeti večji avto.

Tudi ta filozofija pije vodo. Vse odvisno od tega, kako globok zep imas. Tudi na to, da avto ne pije veliko, lahko gledas iz dveh zornih kotov. Lahko reces, da za dvolitrsko masino pa res malo porabi, ampak 1.2 s 60 al nekitazga konji pac pokuri manj. Torej, zame je bilo tako, da sem sicer sem in tja z solzico v ocesu pomislil na vse te super avtomobile s klimatskimi napravami in tromestno stevilko konjev, ampak ko mi je pa vsako leto ostalo za en lustkan dopust denarja, pa ko je bil nakup pnevmatik dzabe, zavarovanje pa ravno tako, se mi je pa vedno za nazaj smejalo.