Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Reklamacija


bastard
05.05.2007, 07:51
Spletna aplikacija za prijavo reklamacije deluje? Zakaj ne dobimo povratne pošte o tem, da ste reklamacijo prejeli. Uradno informacijo prosim.

lp

MrBoombastic
05.05.2007, 09:11
Kje si našel to aplikacijo?

bastard
05.05.2007, 09:53
http://moj.siol.net/default.aspx?pg=kontakt

Ipod
05.05.2007, 11:07
To ni obrazec za reklamacijo... To je obrazec, ki potem pošlje na info@siol.net
Reklamacije so vedno pisne...

bastard
05.05.2007, 11:18
Zakaj potem vsebuje zavihek Računi,reklamacije ?

bastard
12.05.2007, 12:46
Komu moram poslat reklamacijo? Telekomu v upravno enoto?

bastard
14.05.2007, 13:25
Noben nč ne ve al kwa?

Ipod
14.05.2007, 13:35
Pošlješ pisno na telekomov naslov al pa na faks 01/4730017.

MrBoombastic
14.05.2007, 14:41
Noben nč ne ve al kwa?

Kaj ti piše zadaj na računu?

bastard
14.05.2007, 15:07
Spet bo smeh

MrBoombastic
14.05.2007, 16:31
Zakaj? :)

bastard
14.05.2007, 22:03
Ker sem imel ogromno dopisov že, pa me zanima kako jih bodo reševali lokalni rangerji :S :)

racun3
11.06.2011, 17:19
racun3
Kaj naj naredim??
Marca sem se prijavil za siol tv standard 2 boxsa,operaterka mi ne naračunala 44€ imel pa sem že internet in telefof,začetne težave z boxi tv ne dela zastonj 1 mesec vsi dodatki,potem pa te kap ko začnejo prihajati računi,vsi paketi preko 70€ reklamira ne morem odjaviti zadeve,nihče ti ne pove da moraš po testnem obdobju odjaviti dodatke,iz reklamacij odgovor dokonče moram plačevati kar nisem naroči in nisem podpisal nobene pogodbe,sem inv.upokojenec z 560€ penzije in si ne morem privoščiti da me siol odira za stvari ik jih ne uporabljam in jih tudi nisem naročil,zanima ne če ima še kdo podobno izkušnjo,ker ne vem kaj naj naredim,ostane mi še APEK če bo kaj zaleglo. To kar dela kar dela Siol z strankami je čista svinjarija!!
Stranka ima vedno prav tudi kadar nima prav se stranki ugodi,saj le stakin načinom dela se razvije posel!
LP ed

Rusy
11.06.2011, 17:28
Pejdi na servisne strani in tam odjavi dodatke ki jih maš naročene https://servis.siol.net/ pod zavihek Televizija..tam boš našel oz boš videl na kaj si naročen in odkljukaš stvari ki so naročene ..

080 Tehnična pomoč
11.06.2011, 17:29
Pozdravljeni,

Na zadnji strani računa je postopek za oddajo reklamacije. Držati se morate točno tistega postopka, da bo reklamacija veljavna.

Lep pozdrav Jure

racun3
11.06.2011, 19:13
Ja to mi je že sosed naredilpa sem vseno dobil danes racun preko 70€ja vidin da ste od hiše,lahko pogleadaš na epodrza1,verjetno bom v ponedeljek odpovedal vse skupaj,vseeno
hvala.
Pozdrav ed

ilokar
31.05.2012, 17:39
Kaj vse ste reklamirali (pri SiOL-u)?

in

Ali je bila reklamacija uspešno rešena?


Hvala za odgovore, Igor