Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Katera gimnazija?


nofear2009
30.09.2006, 21:18
Mene pa zanima kaksno povprecje rabis po principu na gimnaziji (pri testih npr.), da dobis dvojko? 50% al 60%?:dontknow:

suede
30.09.2006, 21:23
ja mi smo rabil 60% sam je to že kr neki let nazaj:)

Katrin
30.09.2006, 21:29
Tudi mi, drugače si pa ne morem pomagat, da ne bi dodala eno od mame: Nauči se za več pa ne bo problema :)

nofear2009
01.10.2006, 02:24
LOL....sej, ne da js hocem naredit za dvojko...sam zanima me kako delujejo te zadeve v sloveniji..;)

Wistaria
01.10.2006, 10:58
sicer je odvisno od predmeta do predmeta/ od profesorja do profesorja. pr nas je blo ponekod strogo - npr: 55%-65% -->2 , 66%-80% -->3 itn...

hubbell
03.10.2006, 18:57
odvisno od dogovora aktiva učiteljev - pri nas pri jeziku 50%, matematika 45% itd.

vea
03.10.2006, 19:39
naj bi blo 50%, ampak občasno zaniha na gor ali dol

za odlično od 90% dalje
prav dobro 80% dalje
dobro 65% dalje
za zadostno od 50%

tko nekak, pol se pa po potrebi spreminja

Kahla
04.10.2006, 07:30
60% - vsaj pr nas je blo najmanj tolk.

Knez
22.02.2007, 14:05
Pri nas je bilo 50% za 2

61 za 3

76 za 4

91 za 5

nofear2009
22.02.2007, 22:21
Problem je ta. Jz zdej koncujem gimnazijo in bom dobo evropsko maturo. Pr nas rabis 60%, da naredis. In ocene so od 1-10, kjer 6 neki takega kot dva (a pass). 7 je bolj ko ne 3. 8 je 4. 9 je 5. 10 je skoraj nemogoce dobit. In jz hocem dosezit ful vlk tock na maturi, tako da lahko pridem na mednarodne odnose FDV!!! :D Najvec, kar so lahko ucenci dosegl v zgodovini evropske sole na maturi (EB) je 91 al 92 %. "Average" se vrti okoli 72-73%. No, gremo zdej k bistvu. Omejitev za na MO lansko leto je bila tam okrog 90. Men je ena prijateljica v sloveniji rekla, da je 90 kot 90%...in pozneje sem ugotivl, da temu ni tako, vsaj pri EB...po moji logiki. Torej, na maturi, mislim, da bom mel 8.5 oz. 85 % average-a...sam ne vem kako bodo to pol nostrificiral. Sem poklical v Ljubljano na VPIS in so rekl, da je veliko razlicni kriterije in bla bla bla in da bom vedel, ko bom poslal rezultate julija! Jaz pa hocem to vedeti zdej, ker, ce pol julija ugotovim, da sem rabil 90%, se bom klel sto na uro. In povrh tega, vecina drugih univerz v evropi zahteva average 8.5 (kar je najvisja mogoca omejitev kot npr. na Oxbridge-u) in ne vem zakaj bi UL zahtevala 9...ce je res da 9 = 90%. Kaj bi kak strokovnjak tlele kej vec vedel o tem? dvomim, sam je vredno poskusit vprasat ;)

ain
23.02.2007, 14:09
zapleteno....a si prepričan da je blo 90 pik na medn. odnosih? to je zlo velik...

drugač pa povprečja nihajo.. matem. je pa res okol 45%, nekje tu se začne tudi dvojka na maturi potem pa se po potrebi zmanjšuje... jeziki so tud mislim da okol 45%. 60% pa js neb rekla da je za 2, vsaj js se tega ne spomnem da bi blo tolk velik. razen če so rezultati predobri in ni gaussove, pol se znižuje, jepa to prepovedano.

nofear2009
23.02.2007, 23:09
Meni se tudi zdi veliko, sam je rektorca rekla, da s tem zvisujejo konkurenco med studenti LOL. Leta 2005 je bila omejitev minimum 83, lansko leto pa minimum 90 (sem se enkrat preveril na stranil;) Bomo vidl :approve:

Lencka
24.02.2007, 16:17
Problem je ta. Jz zdej koncujem gimnazijo in bom dobo evropsko maturo. Pr nas rabis 60%, da naredis. In ocene so od 1-10, kjer 6 neki takega kot dva (a pass). 7 je bolj ko ne 3. 8 je 4. 9 je 5. 10 je skoraj nemogoce dobit. In jz hocem dosezit ful vlk tock na maturi, tako da lahko pridem na mednarodne odnose FDV!!! :D Najvec, kar so lahko ucenci dosegl v zgodovini evropske sole na maturi (EB) je 91 al 92 %. "Average" se vrti okoli 72-73%. No, gremo zdej k bistvu. Omejitev za na MO lansko leto je bila tam okrog 90. Men je ena prijateljica v sloveniji rekla, da je 90 kot 90%...in pozneje sem ugotivl, da temu ni tako, vsaj pri EB...po moji logiki. Torej, na maturi, mislim, da bom mel 8.5 oz. 85 % average-a...sam ne vem kako bodo to pol nostrificiral. Sem poklical v Ljubljano na VPIS in so rekl, da je veliko razlicni kriterije in bla bla bla in da bom vedel, ko bom poslal rezultate julija! Jaz pa hocem to vedeti zdej, ker, ce pol julija ugotovim, da sem rabil 90%, se bom klel sto na uro. In povrh tega, vecina drugih univerz v evropi zahteva average 8.5 (kar je najvisja mogoca omejitev kot npr. na Oxbridge-u) in ne vem zakaj bi UL zahtevala 9...ce je res da 9 = 90%. Kaj bi kak strokovnjak tlele kej vec vedel o tem? dvomim, sam je vredno poskusit vprasat ;)
Priznam, da tega čisto ne razumem, samo... a niso pri vpisu na UN točke, ki niso procenti, ampak (od fakultete do fakulteta različno) preračunane ocene iz zdanjih dveh letnikov in mature? In potem iz tistega pridejo ven te točke, ne iz % uspeha na maturi. :dontknow: (Moj brat se letos vpisuje in kolikor vem, je še vedno tako.)

nofear2009
24.02.2007, 20:28
Ja, ja..sej je. 60% skupnega uspeha pride od mature in 40% od zadnjih dveh letnikov. Sam mene zanima zakaj je omejitev tako visoka? Pa tud, zakaj (prosim poglejte si tabelo na spodnjem linku) je pod rubriko mednarodna matura 34 najvecje st. tock, ce jih v resnici maksimum 42 (oz. 45)?

http://www.vpis.uni-lj.si/izracun_tock/Image1.gif

nofear2009
24.02.2007, 20:35
Aja, torej (ravnokar sem gledo se enkrat po tabeli) ce je 60% =matura in 40% 3. in 4. letnik, je
tocke z univerzo = 60% (matura izracunana v normirani vrednosti) + 40% (uspeh v 3. in 4. letniku izracunan v normirani vrednosti) ?

Pa hvala Lencka...sem cisto pozabil se na tistih 40% ;)

domine
13.04.2007, 18:07
pri nam je 50% za dve- Tehniška(strokovna) gimnazija v sklopu šole BIC(Biotehniški izobraževalni center), aia smer je pa naravoslovje.;)

Soleil
13.04.2007, 19:34
Se spomnim, da je bila pri nas dvojka pri matematiki že za 20%, pa še je bilo 1/3 cvekov. Sam to je bilo pa že ekstremno, ne verjamem, da je to še kje.

nofear2009
15.04.2007, 00:49
Se spomnim, da je bila pri nas dvojka pri matematiki že za 20%, pa še je bilo 1/3 cvekov. Sam to je bilo pa že ekstremno, ne verjamem, da je to še kje.

Smesno se mi zdi, da si lahko ucitelji/ljice kar tak zmisljujejo povprecje, ki ga moras dosezit...sej je v korist ucenca, sam v mojem primeru, pa ni. :p

Soleil
15.04.2007, 08:52
Smesno se mi zdi, da si lahko ucitelji/ljice kar tak zmisljujejo povprecje, ki ga moras dosezit...sej je v korist ucenca, sam v mojem primeru, pa ni. :p

Itak! Če bi naša dakrat zaporedoma zvišala kriterij za dvojko na 55%, kar se mi zdi ena dokaj solidna meja znanja, bi dvakrat zaporedoma pol razreda pisalo cvek in bi se začeli bolj učiti matematiko. Tako bi kaj dosegli vsi skupaj. Ampak, ker se je takrat štelo, da če 1/3 razreda piše negativno, da je potrebno kontrolno ponoviti. Potem pa zgleda, da se ji ni dalo še enkrat sestavljati testa. Pa še kot slaba prfoksa bi izpadla.

kekez
15.04.2007, 10:40
Klinc, pri nas so zmeraj "mesarili" s kriteriji. Pri matematiki nikoli ni bilo manj kot 65% za dvojko in nikoli ni manjkala 1 naloga iz univerzitetnega kolokvija, ker je prfoksa imela ravno sinkota na fakulteti. Kot je dejala, "posladek za taboljše".

V glavnem je bila norišnica v stilu: bog zna 5, prfoks za 4, ostali pa za 3 ali manj. No boga, smo velikokrat izpustili, ker je bil socializem. :clown:

Na koncu smo sicer vedno imeli splošni učni uspeh 5 odličnih, 3 dobri in 28 prav dobrih. Zdi se mi, da nas je 28 potem tudi končalo faks (očitno ga dobri in odlični niso :veryevil: ).

nofear2009
16.04.2007, 22:46
Itak! Če bi naša dakrat zaporedoma zvišala kriterij za dvojko na 55%, kar se mi zdi ena dokaj solidna meja znanja, bi dvakrat zaporedoma pol razreda pisalo cvek in bi se začeli bolj učiti matematiko. Tako bi kaj dosegli vsi skupaj. Ampak, ker se je takrat štelo, da če 1/3 razreda piše negativno, da je potrebno kontrolno ponoviti. Potem pa zgleda, da se ji ni dalo še enkrat sestavljati testa. Pa še kot slaba prfoksa bi izpadla.

Nam se je to enkrat zgodil v osmem razredu osnovne pri kemiji. Test smo mogl ponavljat, ker jih je prevec pogrnal in cela sola je zvedla z ucitelji vred. Ej, kaj takega pa ne, in res, uciteljico je bilo prav sram, se povedala nam je, da naj pisemo drugic bolje, ker ona ne misli vec pisati kadru o svojem poucevanju.:rolling:

sou
23.04.2007, 14:53
Jaz bi rad nekaj vprašal. V letošnjem letu sem dijak 1 letnika gimnazije v Piranu. Razmišljam o prepisu na škofijsko gimnazijo v Vipavi(in sicer me ta šola zanima zato ker je dokaj blizu in ima latinščino)Jaz bi pa rad vprašal, če ima kdo izkušnje s prepisovanjem na drugo šolo?če je prepisovanje sploh možno in kako poteka?
Že naprej hvala za odgovore!

ponga
23.04.2007, 18:43
Najbrž ne bi smel bit kak velik problem, seveda če se šola, kamor se želiš prepisati, s tem strinja.
In pa če zdaj nimaš latinščine, bi to moral med počitnicami not prinest.

sou
23.04.2007, 20:57
ma v predmetniku sem vidu, da prvi letniki nimajo latinščine.

ponga
23.04.2007, 21:01
aja?
če je predmetnik enak, kot ga imaš ti, je stvar sploh enostavna.
samo še novo šolo moraš prepričati, da si pravi zanje. ;)

sou
24.04.2007, 14:54
ma kaj je še čas, da bi me šola sprejela

Mowgli
24.04.2007, 14:57
Boš dobil najnatančnejše informacije, če kar na to šolo pokličeš... ;)

sou
24.04.2007, 16:30
ok sem povprašal šolo in dobil vse potrebne odgovore.
zdaj pa imam še eno vprašanje, in sicer če imakdo izkušnje s škofijskimi gimnazijami, še posebej z gimnazijo v vipavi?

Soleil
24.04.2007, 17:26
Kolikor vem te škofijske gimnazije dajejo zelo dobre rezultate na maturi. Ampak to je najbrž tudi zato, ker so vsi dijaki bolj resni od ostalih.

sou
25.04.2007, 17:03
ja, ampak jaz sprašujem če je že kdo hodil na to šolo in kakšna se mu je zdela

Pirotehnik
08.05.2007, 15:35
A kdo ve za kakšno spletnop stran, kjer opisujejo gimnazije v LJ od A do Ž. Kakšna je šola, smer šole (tehnološka, vzgojitelska, matematična)...

K se morm počas začet odločat, kam bom šol naprej....??? :2thumbs:

n...
08.05.2007, 21:12
hm...poglej na strani gimnazij

JohnnyEnglish
09.05.2007, 18:02
http://dijaski.net/?stran=seznam_srednje_sole#ljubljana_regija

The Devil
09.05.2007, 18:44
Ok lej!
V bistvu so vse gimn. enake, kar je razlicno je sam to, kaksno
infrastrukturo ma sola (st. ucilnic, telovadnica...) pa kaksen kader
ma (to bos sam izkusu in tega ne bos najdu v knjigah:p ), pa st. ucencev,
program je papapovsod enak.

Drgac pa Delo vsaki 2 leti izda knjigo KAM, kjer so opisane vse srednje
sole v Sloveniji.:2thumbs:

domine
09.05.2007, 19:52
jst ti priporočam da greš v Murgle, če te zanima naravoslovje..Biotehnologija..Laboratorijske vaje itd..
šola je pa BIC Ljubljana...pod vpis Tehniška gim. oz. strokovna.:2thumbs: :2thumbs:
res je noro, hih

ponga
11.05.2007, 11:14
Ok lej!
V bistvu so vse gimn. enake, kar je razlicno je sam to, kaksno
infrastrukturo ma sola (st. ucilnic, telovadnica...) pa kaksen kader
ma (to bos sam izkusu in tega ne bos najdu v knjigah:p ), pa st. ucencev,
program je papapovsod enak.

Drgac pa Delo vsaki 2 leti izda knjigo KAM, kjer so opisane vse srednje
sole v Sloveniji.:2thumbs:

No ja, čisto tako tudi ni...
Tudi znotraj iste gimnazije so lahko razlike - če se odločiš recimo za jezikovni razred, imaš še tretji tuj jezik, če za matematičnega, imaš več ur matematike...
Tako da predmetnik tudi znotraj splošne gimnazije nekoliko niha - ne dosti, ampak razlike pa le so.
Razlike med gimnazijami so tudi v tem, kateri drug tuj jezik ti ponujajo, kar marsikomu ni nepomembno.
Pa sama organizacija pouka (turnus), pa če je organizirana prehrana... pa še ful stvari.

In seveda so razlike v predmetnikih splošne gim., pa klasične, tehnične, umetniške...

dolenjec
31.05.2007, 20:42
Da se razumemo, zasebne gimnazije niso smaoplačniške.
Plača se samo določen nadstandard (minimalno) ali pa še to ne, če si socialno ogrožen.

ponga
01.06.2007, 13:25
Da se razumemo, zasebne gimnazije niso smaoplačniške.
Plača se samo določen nadstandard (minimalno) ali pa še to ne, če si socialno ogrožen.

a je kdo rekel da so?

bladzo
01.06.2007, 17:52
sicer pa azsebne gimnazije pravno-formalno v Sloveniji sploh ne obstajajo

foninamchara
05.06.2007, 09:23
ma velika razlika med gimnazijami je tut kolko zahtevajo, ne glede na to da imajo vsi enak učni načrt
se v kolektivu določene gimnazije določi kolko snovi bodo predelali v eni konferenci, kakšni testi in
kakšni pogoji ocenjevanja...

bladzo
05.06.2007, 12:59
se strinjam z zadnjim piscem...amapak ne glede na to vas vprašam: kakšna naj bi bila lestvica kvalitete gimnazij v Ljubljani? (me zanima, če se kej govori med mladimi)?
lp
B

The Devil
05.06.2007, 20:16
ma velika razlika med gimnazijami je tut kolko zahtevajo, ne glede na to da imajo vsi enak učni načrt
se v kolektivu določene gimnazije določi kolko snovi bodo predelali v eni konferenci, kakšni testi in
kakšni pogoji ocenjevanja...

To mas prav samo tega ti ne bo nihce povedal.
Samo na lastnem krznu bos to lahko izkusil (med sabo se iste generacije
ne pogovarjajo o tem ce so vzeli to pa to snov, in ob koncu predelanih snovi
tudi ne bo nihce primerjal, tidi na inf dnevu tega ne bos(nisi) izvedu, ker se ne bo
nobena sola pohvalila "...vzamemo nadpovpecno/podpovprecno kolicino snovi...")

deklica89
29.06.2007, 16:07
Pri nas se kriteriji od predmeta do predmeta spreminjajo, vendar pa vedno nihajo od 50 - 60%. Se pa tudi zgodi, da ko dosezemo tisto mejo 1/3 pod 50%, da se zniza na 35%. ;);)