Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Vprašanja o T2-ju...(računi, težave, info ..)


meadow sun
15.05.2007, 16:48
Zanima me,ali ima kdo izkušnje pri pridobivanju T2 interneta,pa ga "vele" Telekom ovira(za***ava)!!!!??? :dontknow:

liskas
15.05.2007, 17:02
evo situacije: 23.11.2006 sem z novo pogodbo zamenjal providerja in iz telemacha prešaltal na trojček T-2. ob instalaciji je delal samo telefon, net s 2MB downloada namesto pogodbenih 4MB, IPTV pa sploh ni delovala. decembra sem prejel račun, sicer zmanjšan samo za dni od priklopa dalje, vendar za vse tri postavke. račun sem delno plačal in sicer samo telefon, ostali dve postavki pa ne, ker storitev ni bila izvršena v pogodbeni kvaliteti.

tehnik je ob priklopu v zapisnik zapisal, da so potrebne meritve. v decembru so opravili meritve in s poizkušanjem (skrajševanjem UTP kabla) in potem - odstranitvijo telekomovega dušilca iz telefonske vtičnice (kar je dejansko pomagalo), odpravili ovire

10.5.2007 prejmem zavrnitev reklamacije s strani T-2, ker bi moral uporabnik zagotoviti tehnično brezhibno hišno napeljavo.

menite da lahko ponovno zavrnem račun (torej, da bi moral jaz vedet, da je treba odstranit dušilec iz vtičnice, za katerega sploh nisem vedel, da obstaja) ali jim lahko rečem, da so šele po svojih meritvah ugotovili, kaj se da narediti in naj si jeebejo mater?

SuperPig
15.05.2007, 17:44
vprašaj to na T-2 forumu
http://t-2.stamcar.com/index.php?sid=0c3dbaac128d63d4474d78e9cb7eeea6

liskas
15.05.2007, 21:53
jah, tam bl hvalijo T-2 kot ne... na to vprašanje nisem našel odgovora.

vprašanje je v bistvu splošno - pravno, ne glede na operaterja. bi se vi fajtali še z njimi al ne?

DrOnyx
16.05.2007, 08:55
vprašanje je v bistvu splošno - pravno, ne glede na operaterja. bi se vi fajtali še z njimi al ne?

Internet provider je zame kot nekakšen osebni zdravnik. Večina, ki ima T-2, sploh pa še IPTV in jih poznam, praktično stalno kličejo nek center za tehnično pomoč, ker jim zadeva ne dela, ali pa gledajo RTV SLO, ki ga jaz lovim prek običajne, od snega že polomljene antene na sterehi kristalno čisto, tako kot bi gledal slabo kodiran divx film z barvnimi kvadratki.

Če greš z njimi v nek pravni spor, se po mojem lahko nadejaš, da te dajo na kakšno črno listo, ko naslednjič kličeš za pomoč, ker ti ne dela internet, telefon ali TV.

Po mojem danes ni tehnični problem komunikacijska oprema, ampak predvsem medij, po katerem imaš dostop do interneta. Ta je običajno stara bakrena žica, kjer imaš lahko razne probleme in verjamem, da ni vedno kriv samo ponudnik dostopa, ampak gre pač za slabo infrastrukturo. Čez nekaj let ali desetletje, ko bo imela večina optične priključke, upam da teh težav ne bo več.

Vsemogočni
16.05.2007, 10:48
Po mojem, bi moral to že tehnik, ki je napeljeval instacijo in izvršil priklop ugotoviti, da nekaj ne špila in da je to verjetno dušilec (????) v vtičnici. Ti si bil naročnik-uporabnik njihove storitve, izvajalec je pa strokovnjak, ki se mora spoznati na svoj posel.

Zdej, če bodo reklamacijo upoštevali je to pač problem T2, mislim pa, da z njihove strani ni bilo vse narejeno kot bi moglo biti. Ti kot uporabnik storitve, samo počakaš, da priklopijo, nastavijo vse tako, da dela kot mora, nikakor pa ne morejo tehniki T2 pričakovati od tebe, da jih boš serviral po tehnični strani. To je bedarija.

Če bi bil namesto tebe bi stopil do odgovorne osebe in se poizkušal lepo dogovoriti ter jim dopovedati, da nisi tehnik, ki mora imeti toliko znanja, da usposobi kar oni prodajajo, ampak uporabnik, ki je T2 naročil storitev in dovolil, da jo napelje tako, kot je potrebno oz. kot jo prodajajo. Zato pač njihovih napak ne moreš plačevati ti. Ker če bi bil prvi kateremu so napeljali bi še rekel, da ne vedo zakaj se gre, tako pa že dolgo časa priključujejo svoje storitve, da morajo že poznati vse "hakelce" zakaj nekaj ne dela tako kot bi moglo. Pa tudi, če bi bil prvi na vrsti, nisi ti kriv, da sami ne najdejo vzroka zakaj ne dela kot bi moralo.

kitl
16.05.2007, 12:09
Čisto odkrito ti lahko povem, da Telekom nič več ne ovira prehoda na T2 še prav nasprotno tehniki od Telekoma se prav potrudijo, če kaj ne deluje. Je pa res, da sem obdržal Telekomov PSTN priključek. Za polno razvezan dostop pa ne vem, če so isto prijazni.

MrBoombastic
17.05.2007, 11:09
Čisto odkrito ti lahko povem, da Telekom nič več ne ovira prehoda na T2 še prav nasprotno tehniki od Telekoma se prav potrudijo, če kaj ne deluje. Je pa res, da sem obdržal Telekomov PSTN priključek. Za polno razvezan dostop pa ne vem, če so isto prijazni.

Tudi so. Seveda pa lahko ima vsakdo tudi kdaj slab dan.

liskas
17.05.2007, 20:15
Po mojem, bi moral to že tehnik, ki je napeljeval instacijo in izvršil priklop ugotoviti, da nekaj ne špila in da je to verjetno dušilec (????) v vtičnici. Ti si bil naročnik-uporabnik njihove storitve, izvajalec je pa strokovnjak, ki se mora spoznati na svoj posel.

Zdej, če bodo reklamacijo upoštevali je to pač problem T2, mislim pa, da z njihove strani ni bilo vse narejeno kot bi moglo biti. Ti kot uporabnik storitve, samo počakaš, da priklopijo, nastavijo vse tako, da dela kot mora, nikakor pa ne morejo tehniki T2 pričakovati od tebe, da jih boš serviral po tehnični strani. To je bedarija.

Če bi bil namesto tebe bi stopil do odgovorne osebe in se poizkušal lepo dogovoriti ter jim dopovedati, da nisi tehnik, ki mora imeti toliko znanja, da usposobi kar oni prodajajo, ampak uporabnik, ki je T2 naročil storitev in dovolil, da jo napelje tako, kot je potrebno oz. kot jo prodajajo. Zato pač njihovih napak ne moreš plačevati ti. Ker če bi bil prvi kateremu so napeljali bi še rekel, da ne vedo zakaj se gre, tako pa že dolgo časa priključujejo svoje storitve, da morajo že poznati vse "hakelce" zakaj nekaj ne dela tako kot bi moglo. Pa tudi, če bi bil prvi na vrsti, nisi ti kriv, da sami ne najdejo vzroka zakaj ne dela kot bi moralo.

ravno to sem jim danes odpisal. očitali so mi tehnično neustrezno napeljavo, jaz pa sem jim napisal, da kot uporabnik ne morem vedeti za dušilec v vtičnici in da ko so ga po enostavnem posegu, ki ni trajal več kot minuto, odstranili, se je modem normalno sinhroniziral. povedal sem jim, da so pogoji za ustrezno instalacijo obstajali ves čas, le ta njihova prvotna instalacija ni bila opravljena strokovno.:mad:

na dopis je pa podpisan samo direktor matevž turk. nisem se mogel zadržat in sem moral dat cinično pripombo na to, da me veseli, da on osebno rešuje mojo težavo in da razumem, da je za odgovor rabil 5 mesecev :veryevil:

če čjo naj ma dajo na na kakršno čjo črno listo. plačam sam tisto, kar dobim. in niso edini ponudnik, tko da jih brez bolečine skinem s kuurca, če bodo poizkušali kaj zajeebavat. ;)

liskas
20.05.2007, 19:36
sicer ne vem, od kje si se ti pojavil s svojim postom (če se ne motim, sem jaz odprl temo)?

drgač pa men osebno telekom ni delal nobenih štal (prenos je v roku zrihtal T-2).

smo imeli pa štale v službi, ker smo se selili in zato prenašali T-2 priključek na 600m bližjo lokacijo k centrali in smo zaradi nadrkavanja telekoma in T-2 bili nekoliko manj kot 2 meseca brez interneta. smo hodili od enega do drugega in vsak se je zgovarjal na drugega krivca. na koncu smo hotli nekoga premlatit do obisti. fakt je, da sta bila oba kriva: T-2 s svojo nesposobno administracijo (treba je bilo najprej odjavit prejšnji priključek in podpisat pogodbo za novega, pri čemer so npr. poslali pogodbo za fizčne osebe in po telefonu povedali, da naj kar na roko popravimo obrazec in vpišem podatke za firmo... mislm lamerjev). telekom pa zato, ker se je držal kot pijanec plota roka za priključitev in se zgovarjal, da ne sme prej priključit, da jih ne bi T-2 tožil!? T-2 najprej ni hotu dat izjave, da jih ne bo tožil, no, 4 dni pred rokom pa smo vendarle izvlekli od njih izjavo, da ne bodo tožiti telekoma za predčasno priključitev, nakar se je net pojavil v 1 uri... kap... majku jim onegavim!

drnovurb
21.05.2007, 19:11
Očitno niste štekal kaj me zanima,al pa si ne upate povedat kakšne štale dela telekom,zato brišem poste!!
mejte se!;)

Preberi si poste od kitl-a in od MrBoombastic-a.....

Pa tud ti se mej.... :veryevil: