Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Prvi CRJ 900 za Adrio Airways


Snowblind
27.05.2007, 17:00
Ljubljana, 27.2.2007 – Lansko poslovno leto so v Adrii Airways v skladu s poslovnim načrtom zaključili z dobičkom. Ustvarili so 17 odstotkov več prihodkov in prvič po letu 1991 prepeljali več kot milijon potnikov. V letu 2007 bodo nadaljevali z izvajanjem programa prestrukturiranja družbe. Med najpomembnejše spremembe pa sodi zagotovo vpeljava dveh novih 86-sedežnih letal CRJ900.



Prvi od zaenkrat dveh primerkov je bil učeraj v Montrealu, sveže pobarvan v naše barve.Dostavljen bo vsak hip.Lepotica nosi registracijo S5-AAK.Velika novica za vse fane civilne aviacije na slovenskem:d :rolling:

Slika:
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=629912

Kok je lepa:blush: ...

kekez
27.05.2007, 17:20
Fajn aviončak ja! :2thumbs:
Pred kratkim sem se peljal s takim v Rim.

Med enournim poletom sem ga malo štopal z GPSom in zadeva je potegnila 960 km/h na 8500 m višine.
Očitno je malo pomagal veter, saj po tehničnih podatkih drugače ne dosega take hitrosti (za ~100 km/h manj).

Jelengar
27.05.2007, 17:28
A ti GPS meri tudi visino?

kekez
27.05.2007, 17:32
Tudi. Menda sicer natančnost ni tako dobra kot pri poziciji.

Snowblind
27.05.2007, 17:43
Fajn aviončak ja! :2thumbs:
Pred kratkim sem se peljal s takim v Rim.

Med enournim poletom sem ga malo štopal z GPSom in zadeva je potegnila 960 km/h na 8500 m višine.
Očitno je malo pomagal veter, saj po tehničnih podatkih drugače ne dosega take hitrosti (za ~100 km/h manj).


Verjetno je navedena hitrost IAS, torej indicirana, GPS pa po moje meri GS ali 'ground speed' torej aktualno:)

kekez
27.05.2007, 17:46
Saj hitrost letal se vedno podaja in meri glede na zrak. Če bi kazali dejansko hitrost, bi bilo zelo nevarno, ker lahko ob vetru mimogrede izgubiš vzgon.
Meni se je že zgodilo, da sem glede na zemljo letel vzvratno. :angel:

Snowblind
27.05.2007, 17:48
Govorim o GPS-u.Ali kompenzira za veter?:)
Jap, jet stream je lahko hecna stvarca:rolling:

kekez
02.06.2007, 21:15
Nekje sem ujel podatek, da tale CRJ v ugodnih okoliščinah pokuri samo 3,5 l goriva na 100 km na potnika. Sliši se zelo ugodno, kot bi se z mopedom vozil :)

admin320
03.06.2007, 20:35
GPS meri GS (ground speed = hitrost glede na zemljo), ta pa je vsota TAS-a (true air speed = prava zračna hitrost) in čelne/hrbtne komponente vetra. TAS je odvisen od temperature, tlaka in stisljivosti.

kekez
04.06.2007, 13:42
V enem cajtngu je reklamno pisalo, da naj bi imel CRJ900 zelo dober razgled skozi okna. Kar pa po mojih izkušnjah ne drži. Okna so bila razporejena približno tako, da je imela samo vsaka druga vrsta okno.
Veliko oken pride tudi vmes med sedežnimi naslonjali.

Letalo tudi izgleda nekoliko štosno na pogled. Je zelo vitko in na pogled predolgo. Kot kakšna leteča cigara.
Zadeva je tudi zelo nizka in za vstop ne rabi letaliških stopnic. Stopnice so na vratih kot pri kakšnem malem busines jetu (sicer je stopnic kar 7). V resnici daje letalo občutek, da se pelješ v nečem dosti manjšem kot je v resnici (saj ima dejansko skoraj 90 sedežev).
Naprimer manjši ATR-72 daje občutek bolj resno velikega letala, čeprav pa med poletom deluje bolj konzervasto.
CRJ leti zelo uglajeno in tiho, brez brnenja kot npr. pri A320.

Štosno je bilo tudi shranjevanje prtljage. Pod kabino so imeli dodatni prostor za ročno prtljago, ki si jo lahko zato imel več kosov in si višek shranil v ta dodatni prtljažnik. Dostop do tega je skozi nekaj zelo majhnih vratic za sprednjim vhodom.

To je potem izgledalo, kot bi se peljal z avtobusom. Po izkrcanju si počakal ob letalu, da so odprli ta mini prtljažnik in si pograbil svojo dodatno ročno prtljago.

arturius
02.07.2007, 05:44
To s prtljago, stopnicami in nizkim stropom sicer velja tudi za druge Canadaire v Adriini floti... :)