Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Zakaj gužva na 0801000 ?


Blond
30.05.2007, 11:54
Pozdravljeni !

Zgleda, da je gužva na 0801000 samo in izključno zaradi tega, ker SIOL oz. Telekom ne zna narediti niti ene stvari pošteno in je potem treba za vsako malenkost klicat tiste reveže na 080, ki pa tako ne vejo druga kot nadgradit modem in ga resetirat.

No naj opišem mojo štorijo.
Imel sem DUO paket in ISDN. Telefonirali smo preko ISDN in preko SIOL telefonije.
Takoj ko je bilo možno sem prosil za PRD in prenos obeh številk.
Na spletu sem izpolnil vlogo in po prbl. 14 dneh dobil pogodbo v podpis.
Še nekje po 14 dneh kliče nekdo iz Telekoma, da pride namestit modem ?
No komaj sem mu razložil, da modem že imamo in ga ne potrebujemo.
Tisti dan je celo prišel točno kot je napovedal in odnesel tisti preklopnik za ISDN (bela škatla) in dal v podpis reverz, da je to odnesel.

No ko sem prišel domov sem želel preizkusiti telefonijo. Klic na 02xxxxxx seveda ni delal. Ker je priključek izključen. Klic na 0599 pa normalno delal.
Kličem na 080 in prosim za pojasnilo kdaj pa mislijo delat prenos številk ? In mi prijazno pojasni, da bi to moglo delat in da naj resetiram modem.
No ko sem mu pojasnil, da tega ni potrebno je klical tehnike in ti so potem to naštimali.

Sedaj prenešena številka celo dela. (samo ena druge niso uspeli nastaviti).
Prikaz identitete klicočega seveda tudi ne dela. (včasih prikaže, včasih ne, kljub temu, da je klic iz enake številke).
No spet klic na 080 in razlagat cel postopek. Ja drugo številko bi naj spet tehniki vzpostavili in nadgradili modem. Po 6 minutah dobim povratni klic (seveda ni izpisalo številke klicočega), da sedaj vse dela.

Res je resetiral modem ampak niti prikaz številk ne dela in tudi druga št. ni aktivna.
Spet klic na 080 in prošnja po aktivaciji in prikazu. Tokrat dobim odgovor, da sedaj MORE delat.
Na moje vprašanje In kaj če ne ? so odgovorili, da bodo posredovali tehnikom, ki naj bi to uredili drug dan.

No danes me prav zanima kaj bodo uredili in popoldan ko pridem iz službe spet klic na 080.

Ni mi jasno zakaj v mesecu dni, kolikor sem čakal, da so pripravili vse ne znajo nareditit hkrati prenosa številke, nadgraditi modema in porihtati tak, da bi vse delalo.
Zakaj jih je treba za vsako malenkost klicati in jih opomniti.

No me prav zanima kaj bom danes odkril, da ne dela.

LP
Blond

Blond
30.05.2007, 17:35
No sedaj sem preveril. Prikaz identitete klicočega še vedno ne deluje. Prav tako ne druga tel. št.

In spet bom klicaril in delal gužvo na 0801000.

Pa saj to skoraj ne morem verjet, da tega ne znajo ali ne morejo nastaviti.

Blond

rda
30.05.2007, 22:03
Lahko mogoče napišeš kakšno kombinacijo imaš modem - telefon (ravno nabavljam telefon s CLIP) ?

Blond
31.05.2007, 09:29
Seveda lahko napišem.
Modem je SInope, telefon pa Siemens Gigaset A160.
Kolikor je meni poznano, bi to moglo delat. Zgleda, da je napaka nekje drugje.

LP
Blond

rda
31.05.2007, 13:12
Modem imam isti, telefon pa je tudi v ožjem izboru za nakup :)

Blond
31.05.2007, 19:24
Jaz menim, da je to vredu izbira in navadno tudi dela.
Ampak pri meni so skos neke težave.
Naj te to ne odvrne od nakupa.
Saj bojo zrihtali....

Blond

Blond
01.06.2007, 14:30
No, da ne bom vedno samo šimfal in slabo govoril okoli 080 in fantov tam, ki poskušajo reševati naše težave.
Včeraj zvečer sem okoli 23.00 še 37tič klical, da ugotovim, kaj so ugotovili, če sploh so kaj.
No na moje presenečenje sem naletel na izredno razumevajočega sogovornika, ki mi je lepo razložil kako in kaj. Tudi izredno prijazen in pripravljen pomagati, čeprav ni mogel narediti nič.

Niso vsi taki in žal mi je, da sem pozabil ime tega gospoda. Res je, da so tam vglavnem takšni, ki nimajo pojma kaj sploh delajo tam, kaj šele, da bi svetovali kaj druga kot "izklopite modem iz elektrike", ampak so tudi ljudje, ki vedo kaj delajo in sploh imajo odnos.

Takoj bi ga predlagal za pohvalo. Hkrati pa 20drugim svetoval naj grejo raj kruh prodajat al pa kaj podobnega,

No upam, da bom v naslednjih 50 klicih na 080 številko še kdaj naletel na nekoga podobnega.


Mi je pa zanimivo to, da se temu delu foruma teče Tehnična pomoč-Siol storitve, če pa ni sploh nobenga odgovora tehnikov. Samo uporabniki izmenjujemo izkušnje, ki pa tako odpovejo ob bolj kompleksnih težavah.
Lepo bi bilo, da bi kak tehnik tukaj gor zapisal kako in kaj se naj rešujejo naše težave.

LP
Blond - Primož Mesarec